ΣΟΒΑΡΗ ΜΟΥΣΙΚΗ
Δημοσιεύτηκε: 27 Σεπ 2021, 22:24
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://www.phorum.com.gr/
σοβαρά τώρα; δεν είναι σοβαρή μουσική αυτή; ο Klaus Schulze και η Lisa Gerrard; για ποιο λόγο δεν είναι; ποιο κριτήριο δεν πληρεί;ST48410 έγραψε: ↑27 Σεπ 2021, 22:36Ευχαριστώ πολύ.
Τώρα αισθάνομαι λίγο άσχημα. Σαν να πήγα κάπου επίσκεψη και μου φέρνουν να με κεράσουν και τους λέω ότι κάνω δίαιτα
Αλλά δεν μπορώ να σου πω ψέματα. Αυτό που ακούω χωρίς να ξέρω πολλά πολλά δεν μοιάζει για σοβαρή μουσική. Αν εννοείς ότι είναι, τι σε κάνει να το πιστεύεις;
Δεν ξέρω τους συγκεκριμένους και μπορεί να τους αδικώ για άλλα πράγματα που έχουν κάνει αλλά σου λέω (έτσι λίγο άμεσα και ίσως επιπόλαια) για αυτό που άκουσα.kongrosian έγραψε: ↑27 Σεπ 2021, 23:03σοβαρά τώρα; δεν είναι σοβαρή μουσική αυτή; ο Klaus Schulze και η Lisa Gerrard; για ποιο λόγο δεν είναι; ποιο κριτήριο δεν πληρεί;ST48410 έγραψε: ↑27 Σεπ 2021, 22:36Ευχαριστώ πολύ.
Τώρα αισθάνομαι λίγο άσχημα. Σαν να πήγα κάπου επίσκεψη και μου φέρνουν να με κεράσουν και τους λέω ότι κάνω δίαιτα
Αλλά δεν μπορώ να σου πω ψέματα. Αυτό που ακούω χωρίς να ξέρω πολλά πολλά δεν μοιάζει για σοβαρή μουσική. Αν εννοείς ότι είναι, τι σε κάνει να το πιστεύεις;
Εδώ έχει τεράστια σημασία πέρα από την διαδικασία, το mapping που θα κάνεις. Αν γίνει από γνώστη θα βγάλει αξιόλογο αποτέλεσμα. Αν γίνει από αδαή (ως προς αυτά) το πιθανότερο είναι ότι θα έχει ενδιαφέρουσες διαδικασίες και "λίγο απ' όλα" στο άκουσμα.ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ έγραψε: ↑27 Σεπ 2021, 23:16Richard James came up with the idea of controlling a 48 piece string section and a 24 strong choir by remote control, using midi controllers, lots of headphones and some remote visual cues, after being commissioned to write some pieces for the European culture congress in Poland.
There was only one opportunity for a rehearsal to see if the idea worked, it was in the morning, the day of the concert!
This is the result.
Φυσικα. Αυτο ισχυει για ολα τα μουσικα οργανα ή για πειραματα οπως το συγκεκριμενο.ST48410 έγραψε: ↑27 Σεπ 2021, 23:24Εδώ έχει τεράστια σημασία πέρα από την διαδικασία, το mapping που θα κάνεις. Αν γίνει από γνώστη θα βγάλει αξιόλογο αποτέλεσμα. Αν γίνει από αδαή (ως προς αυτά) το πιθανότερο είναι ότι θα έχει ενδιαφέρουσες διαδικασίες και "λίγο απ' όλα" στο άκουσμα.ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ έγραψε: ↑27 Σεπ 2021, 23:16Richard James came up with the idea of controlling a 48 piece string section and a 24 strong choir by remote control, using midi controllers, lots of headphones and some remote visual cues, after being commissioned to write some pieces for the European culture congress in Poland.
There was only one opportunity for a rehearsal to see if the idea worked, it was in the morning, the day of the concert!
This is the result.
Το παραπάνω μου δημιουργεί μία αίσθηση ότι πατάει λίγο και στους δύο κόσμους. Δεν ξέρω τι άλλο γράφει αυτός που το έφτιαξε για να σχηματίσω γνώμη, αλλά το ρυθμικό στοιχείο και κάποιες διαδικασίες αφήνουν κάποιες τέτοιες υπόνοιες. Έτσι πολύ πρόχειρα όπως το ακούω σε πρώτη φάση. Αν αυτό είχε γραφεί το 50 (όχι πως υπήρχαν τα τεχνικά μέσα που χρησιμοποιεί αλλά σαν άκουσμα), ναι, θα είχε πολύ μεγάλη αξία.ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ έγραψε: ↑27 Σεπ 2021, 23:31Φυσικα. Αυτο ισχυει για ολα τα μουσικα οργανα ή για πειραματα οπως το συγκεκριμενο.ST48410 έγραψε: ↑27 Σεπ 2021, 23:24Εδώ έχει τεράστια σημασία πέρα από την διαδικασία, το mapping που θα κάνεις. Αν γίνει από γνώστη θα βγάλει αξιόλογο αποτέλεσμα. Αν γίνει από αδαή (ως προς αυτά) το πιθανότερο είναι ότι θα έχει ενδιαφέρουσες διαδικασίες και "λίγο απ' όλα" στο άκουσμα.ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ έγραψε: ↑27 Σεπ 2021, 23:16Richard James came up with the idea of controlling a 48 piece string section and a 24 strong choir by remote control, using midi controllers, lots of headphones and some remote visual cues, after being commissioned to write some pieces for the European culture congress in Poland.
There was only one opportunity for a rehearsal to see if the idea worked, it was in the morning, the day of the concert!
This is the result.
Νομίζω ότι ισχύουν τα ίδια που έγραψα και για το πρώτο κομμάτι του νήματος.
Όχι όλο. Λίγο από εκεί που το έβαλες και 2-3 σημεία παρακάτω. Είναι εμφανής η τυποποίηση στον ρυθμό. Αυτό δεν είναι αρνητική τοποθέτηση. Αυτό μπορεί να είναι μια χαρά κομμάτι στο χώρο του. Αλλά δεν ανήκει στην σοβαρή μουσική.
Αυτό θα ήθελε χρόνο για να πω κάτι παραπάνω. Γιατί έχω ακούσει πιο ελαφρά πράγματα από τον Zappa αλλά ελάχιστα τέτοιου είδους. Θα πρέπει να ακούσω και άλλα για να καταλάβω προθέσεις και να μπορέσω κάπως να κρίνω τι είναι τυχαίο, τι είναι εφέ και τι είναι δομημένο επί τούτου.