Κάποιες παρατηρήσεις πάνω στο θρας μέταλ που μου ήλθαν τρώγοντας κοντοσούβλι
Δημοσιεύτηκε: 30 Απρ 2023, 15:12
Παρά τα αντιθέτως θρυλούμενα από τους οπαδούς των Βλάχικα, η ψυχή του θρας μέταλ είναι ο Ντέηβ Μουσταρδέην, ο οποίος πέρα από τη μουσική ιδιοφυία έχει να επιδεικνύει και μία εξαιρετική ικανότητα να μεταμορφώνει τα πάντα γύρω του σε κάρβουνα
Για την ακρίβεια, όταν οι Βλάχικα δημιουργούνται, συναντιούνται οι Ν. Μουσταρδέην, Λαρς Γιαουρτούλριχ και Τζέημς Χέτφιλντ στο μπάρμπεκιου του δευτέρου ο οποίος εκτός από άθλιος ντράμερ είναι ταλαντούχος ψήστης στα κάρβουνα και αποφασίζουν να ενώσουν τα στομάχια τους για να δημιουργήσουν ένα νέο είδος μέταλ πιο γρήγορο από το παραδοσιακό, που βασίζεται στην ψησταριά του Γιαουρτούλρηχ
Οι Βλάχικα, που κάποια στιγμή φτάνουν να ονομαστούν Φρυγαδέλικα λόγω της έντονης κατανάλωσης συκωτιού από τον Μουσταρδέην κυρίως, αποφασίζουν να θέσουν εκτός συγκροτήματος τον Μουσταρδέην ο οποίος απ' ό,τι φαίνεται καταναλώνει μεγάλες ποσότητες κοκορετσιού και φρυγαδελίου χωρίς να τις μοιράζεται με τους υπόλοιπους
Οι οργανοπαίχτες Βλάχικα διώχνοντας τον Μουσταρδέην κινούνται με βάση τη δυναμική του - πλούσιου σε σίδηρο - συκωτιού για μερικά ακόμη άλμπουμς, με το πρώτο ονομαζόμενο Κιλ εμ ολ (σε αντιπαραβολή με το μητ ιζ μέρντερ των σμιθς και εννοώντας κυρίως κατσίκια - η αρχική ιδέα ήταν η αιματοβαμμένη σκιά αντί για ένα σφυρί να απεικονίζει ένα πιστόλι αγελάδων όπως στο Καμία πατρίδα για τους μελλόνυμφους του Κόρμακ Μακάρθυ, στην οποία ένας μελλόνυμφος που ετοιμάζεται να νυμφευτεί βίγκαν διαιτολόγο ακολουθώντας πιστά τις εντολές της για υγιεινή διατροφή απαλλαγμένη από λιπαρά και φτάνοντάς τις στα ακραία τους όρια φτάνει να φάει την ίδια) να είναι το καλύτερο όλων
Όμως, ο Μουσταρδέην παίρνει τη δική του εκδίκηση δημιουργώντας τους MegaDadbod (το Megadadbod αποτελεί μονάδα μέτρησης του προκοιλιού που δημιουργείται τη καταναλώσει προβατίνας σε κυρίως μεσήλικες που διανύουν την πιο παραγωγική περίοδο της ζωής τους από άποψη κατανάλωσης πρόβειου και παϊδακίων, και προφανώς είναι πολλαπλάσιο της αρχικής μονάδας μέτρησης dad bod που είναι η εκδοχή του άντρα στα 40) και βγάζοντας δίσκους στους οποίους ο ακροατής μπορεί να αφουγκραστεί το όργιο κατανάλωσης κρέατος που μέλλει να αποκορυφωθεί στο Ραστ ιν Θράκα, τον τελευταίο ίσως μεγάλο δίσκο του θρας μέταλ πριν αυτό γίνει θρακ μέταλ, με οργισμένους Νεονορβηγούς να καίνε στα κάρβουνα τα παιδάκια τους για να πλησιάσουν στην απόλυτη γευσιγνωσία η οποία δεν απέχει από τον κανιμπολιασμό, δλδ την κατανάλωση κομματιών αρνίσιας συκωταριάς τυλιγμένων σε μπόλια
Οι Βλάχικα θα μετατραπούν σταδιακά σε Βάρη, δλδ άχθος αρούρης, και θα εφηύρουν ένα νέο είδος εναλλακτικού σκληρού ροκ, το κεμπαπ μέταλ, του οποίου προφανώς ψυχή αποτελεί ο Λαρς Γιαουρτούλρηχ και οι άθλιες ιδέες του που καταστρέφουν την παραγωγή του ακμαίου κάποτε θρας σπιντ μέταλ μετατρέποντάς το σε γαλλική κουζίνα με τα κρέατα πάντοτε σενιάν
Αξίζει να σημειωθεί πως ένα από τα σκληρά συγκροτήματα της εποχής, επηρεασμένο από τους Μέγκανταντμποντ είναι οι Κορν οι οποίοι βγάζουν το περίφημο κομμάτι το οποίο δεν θυμάμαι πώς λέγεται στον δίσκο φόλοου δε λήντερ αν θυμάμαι καλά όπου επαναλαμβάνεται ο στίχος
νταντμπόντιζ έβριγουέρ
με το περίφημο βίντεο κλιπ τριχωτών αρρενωπών που κάνουν μπάρμπεκιου στην ακρογιαλιά και έπειτα κάνουν μπόμπες σε πισίνες υποδηλώνοντας κάτι ανάμεσα σε ρωμαϊκή παρακμή και σκάνδαλο του χρηματιστηρίου με τα στομάχια-φούσκες να σκάνε σαν εκείνο το ακατάληπτο ζαμπρίσκι πόιντ που μπορεί κανείς ακούγοντας τον τίτλο να νομίσει πως πρόκειται για ταινία αλλά στην ουσία είναι σκάσιμο εξάτμισης κάγκουρα σε κόντρες με ηλεκτρικά πατίνια
Για την ακρίβεια, όταν οι Βλάχικα δημιουργούνται, συναντιούνται οι Ν. Μουσταρδέην, Λαρς Γιαουρτούλριχ και Τζέημς Χέτφιλντ στο μπάρμπεκιου του δευτέρου ο οποίος εκτός από άθλιος ντράμερ είναι ταλαντούχος ψήστης στα κάρβουνα και αποφασίζουν να ενώσουν τα στομάχια τους για να δημιουργήσουν ένα νέο είδος μέταλ πιο γρήγορο από το παραδοσιακό, που βασίζεται στην ψησταριά του Γιαουρτούλρηχ
Οι Βλάχικα, που κάποια στιγμή φτάνουν να ονομαστούν Φρυγαδέλικα λόγω της έντονης κατανάλωσης συκωτιού από τον Μουσταρδέην κυρίως, αποφασίζουν να θέσουν εκτός συγκροτήματος τον Μουσταρδέην ο οποίος απ' ό,τι φαίνεται καταναλώνει μεγάλες ποσότητες κοκορετσιού και φρυγαδελίου χωρίς να τις μοιράζεται με τους υπόλοιπους
Οι οργανοπαίχτες Βλάχικα διώχνοντας τον Μουσταρδέην κινούνται με βάση τη δυναμική του - πλούσιου σε σίδηρο - συκωτιού για μερικά ακόμη άλμπουμς, με το πρώτο ονομαζόμενο Κιλ εμ ολ (σε αντιπαραβολή με το μητ ιζ μέρντερ των σμιθς και εννοώντας κυρίως κατσίκια - η αρχική ιδέα ήταν η αιματοβαμμένη σκιά αντί για ένα σφυρί να απεικονίζει ένα πιστόλι αγελάδων όπως στο Καμία πατρίδα για τους μελλόνυμφους του Κόρμακ Μακάρθυ, στην οποία ένας μελλόνυμφος που ετοιμάζεται να νυμφευτεί βίγκαν διαιτολόγο ακολουθώντας πιστά τις εντολές της για υγιεινή διατροφή απαλλαγμένη από λιπαρά και φτάνοντάς τις στα ακραία τους όρια φτάνει να φάει την ίδια) να είναι το καλύτερο όλων
Όμως, ο Μουσταρδέην παίρνει τη δική του εκδίκηση δημιουργώντας τους MegaDadbod (το Megadadbod αποτελεί μονάδα μέτρησης του προκοιλιού που δημιουργείται τη καταναλώσει προβατίνας σε κυρίως μεσήλικες που διανύουν την πιο παραγωγική περίοδο της ζωής τους από άποψη κατανάλωσης πρόβειου και παϊδακίων, και προφανώς είναι πολλαπλάσιο της αρχικής μονάδας μέτρησης dad bod που είναι η εκδοχή του άντρα στα 40) και βγάζοντας δίσκους στους οποίους ο ακροατής μπορεί να αφουγκραστεί το όργιο κατανάλωσης κρέατος που μέλλει να αποκορυφωθεί στο Ραστ ιν Θράκα, τον τελευταίο ίσως μεγάλο δίσκο του θρας μέταλ πριν αυτό γίνει θρακ μέταλ, με οργισμένους Νεονορβηγούς να καίνε στα κάρβουνα τα παιδάκια τους για να πλησιάσουν στην απόλυτη γευσιγνωσία η οποία δεν απέχει από τον κανιμπολιασμό, δλδ την κατανάλωση κομματιών αρνίσιας συκωταριάς τυλιγμένων σε μπόλια
Οι Βλάχικα θα μετατραπούν σταδιακά σε Βάρη, δλδ άχθος αρούρης, και θα εφηύρουν ένα νέο είδος εναλλακτικού σκληρού ροκ, το κεμπαπ μέταλ, του οποίου προφανώς ψυχή αποτελεί ο Λαρς Γιαουρτούλρηχ και οι άθλιες ιδέες του που καταστρέφουν την παραγωγή του ακμαίου κάποτε θρας σπιντ μέταλ μετατρέποντάς το σε γαλλική κουζίνα με τα κρέατα πάντοτε σενιάν
Αξίζει να σημειωθεί πως ένα από τα σκληρά συγκροτήματα της εποχής, επηρεασμένο από τους Μέγκανταντμποντ είναι οι Κορν οι οποίοι βγάζουν το περίφημο κομμάτι το οποίο δεν θυμάμαι πώς λέγεται στον δίσκο φόλοου δε λήντερ αν θυμάμαι καλά όπου επαναλαμβάνεται ο στίχος
νταντμπόντιζ έβριγουέρ
με το περίφημο βίντεο κλιπ τριχωτών αρρενωπών που κάνουν μπάρμπεκιου στην ακρογιαλιά και έπειτα κάνουν μπόμπες σε πισίνες υποδηλώνοντας κάτι ανάμεσα σε ρωμαϊκή παρακμή και σκάνδαλο του χρηματιστηρίου με τα στομάχια-φούσκες να σκάνε σαν εκείνο το ακατάληπτο ζαμπρίσκι πόιντ που μπορεί κανείς ακούγοντας τον τίτλο να νομίσει πως πρόκειται για ταινία αλλά στην ουσία είναι σκάσιμο εξάτμισης κάγκουρα σε κόντρες με ηλεκτρικά πατίνια