δεν την ήξερα καν, δείχνει δυνατή, θα την δω σύντομα και θα γράψω στο νήμα Είδα σε DVDΠαρταλι έγραψε: ↑20 Μαρ 2020, 20:50ο νηματοθετης πιστευω θα το εκτιμησει...
https://www.imdb.com/title/tt0061879/
ευχαριστώ πολύ!!!
δεν την ήξερα καν, δείχνει δυνατή, θα την δω σύντομα και θα γράψω στο νήμα Είδα σε DVDΠαρταλι έγραψε: ↑20 Μαρ 2020, 20:50ο νηματοθετης πιστευω θα το εκτιμησει...
https://www.imdb.com/title/tt0061879/
Η Καρόλ, μία όμορφη γυναίκα από το Βέλγιο, εργάζεται στο Λονδίνο και ζει στο ίδιο διαμέρισμα μαζί με την αδερφή της Ελέν. Η ψυχολογική της κατάσταση αρχίζει να κλονίζεται από τα ασαφή αισθήματά της απέναντι στο σεξ και την ερωτική πράξη - πράγματα που βρίσκει ελκυστικά και απωθητικά ταυτόχρονα... Το πρόβλημά της γίνεται εντονότερο από την παρουσία του εραστή της αδερφής της στο σπίτι. Οταν όμως η αδερφή της φεύγει για διακοπές, η Καρόλ μένει μόνη της και βυθίζεται σε έναν καταθλιπτικό κόσμο. Σύντομα, θα αρχίσει να ζει εφιάλτες και ψευδαισθήσεις, όπου η ίδια γίνεται το θύμα αποπλανήσεων και βιασμών. Είναι όμως όλα αυτά μόνο στο μυαλό της; Με μια δυνατή ερμηνεία από την Κατρίν Ντενέβ, η πρώτη αγγλόφωνη ταινία του Ρομάν Πολάνσκι, που άφησε εποχή και προκάλεσε πολλές συζητήσεις, κέρδισε την Αργυρή Αρκτο και το βραβείο Κριτικών στο Φεστιβάλ Βερολίνου.
https://www.clickatlife.gr/cinema/movie/1106
ε, αν ειναι ετσι, τοτες στο νημα κολλαει και το Μαχαιρι Στο Νερο του ιδιου οπως και το Cul De Sac επισης (κι επισης μπανταρα...)Tarkovsky έγραψε: ↑23 Μαρ 2020, 00:48(6) Repulsion (Αποστροφή, 1965, Αγγλία) του Ρομάν ΠολάνσκιΗ Καρόλ, μία όμορφη γυναίκα από το Βέλγιο, εργάζεται στο Λονδίνο και ζει στο ίδιο διαμέρισμα μαζί με την αδερφή της Ελέν. Η ψυχολογική της κατάσταση αρχίζει να κλονίζεται από τα ασαφή αισθήματά της απέναντι στο σεξ και την ερωτική πράξη - πράγματα που βρίσκει ελκυστικά και απωθητικά ταυτόχρονα... Το πρόβλημά της γίνεται εντονότερο από την παρουσία του εραστή της αδερφής της στο σπίτι. Οταν όμως η αδερφή της φεύγει για διακοπές, η Καρόλ μένει μόνη της και βυθίζεται σε έναν καταθλιπτικό κόσμο. Σύντομα, θα αρχίσει να ζει εφιάλτες και ψευδαισθήσεις, όπου η ίδια γίνεται το θύμα αποπλανήσεων και βιασμών. Είναι όμως όλα αυτά μόνο στο μυαλό της; Με μια δυνατή ερμηνεία από την Κατρίν Ντενέβ, η πρώτη αγγλόφωνη ταινία του Ρομάν Πολάνσκι, που άφησε εποχή και προκάλεσε πολλές συζητήσεις, κέρδισε την Αργυρή Αρκτο και το βραβείο Κριτικών στο Φεστιβάλ Βερολίνου.
https://www.clickatlife.gr/cinema/movie/1106
να θυμηθώ ν' αλλάξω άβαταρ
Η ταινία του Ρομάν Πολάνσκι θεωρείται μία από τις 100 καλύτερες ταινίες στην ιστορία του κινηματογράφου, και κατέχει μια θέση στο top 10 των ταινιών θρίλερ. Το μωρό της Ρόζμαρι άφησε το σημάδι του στο είδος του μεταφυσικού τρόμου και αποτελεί ένα πρωτότυπο παιχνίδι ανάμεσα στο διαβολικό, το υποσυνείδητο της ηρωίδας (εξαιρετική η Μία Φάροου στον ρόλο της Ρόζμαρι) και στις προσδοκίες του κοινού, με τον θεατή να μην γνωρίζει τι είναι πραγματικό, τι φανταστικό, τι είναι κομμάτι ενός εφιάλτη και τι απόδειξη ενός διαταραγμένου ψυχικού κόσμου. Στο πλευρό της Μία Φάροου βρίσκουμε τον Τζον Κασσαβέτη.
https://www.filmfestival.gr/el/movie/movie/12204
Αυτό δεν κατάφερα να το δω όλο, αλλά το ελληνικό repulsion αξίζει:Βλήμα έγραψε: ↑19 Μαρ 2020, 23:19Αυτή μάλιστα. Μη την δείτε. Είναι χαμένος χρόνος. Αλλά το στάλκερ να το δείτε.Tarkovsky έγραψε: ↑19 Μαρ 2020, 23:17(2) Πρωινή περίπολος (1987, Ελλάδα) του Νίκου ΝικολαΐδηΤο ελληνικό αδερφάκι του Στάλκερ.Σε μια κατεστραμμένη γη, μια γυναίκα κι ένας άντρας προσπαθούν να περάσουν την απαγορευμένη ζώνη που φυλάει η πρωινή περίπολος.
https://www.athinorama.gr/cinema/movie/ ... 00533.html
Πριν κάτι μήνες έφυγε κι ο Σπυριδάκης.
Σε μια απροσδιόριστα παρελθούσα εποχή, οι κάτοικοι ενός απομονωμένου χωριού ζουν με το φόβο της ύπαρξης τρομακτικών μυθικών πλασμάτων στο γειτονικό δάσος. Μια μυστική συμφωνία υπάρχει ανάμεσά τους να μην πλησιάζει ο ένας στην περιοχή του άλλου, όταν, όμως, ένας νεαρός τραυματίζεται σοβαρά, η τυφλή αγαπημένη του αποφασίζει να διασχίσει το δάσος για να φέρει φάρμακα. Μια αλληγορία πάνω στους φόβους της σύγχρονης Αμερικής. Μην αποκαλύψτε την ανατροπή του φινάλε.
https://www.athinorama.gr/cinema/movie/ ... 07416.html
Πολωνός μικροαστός εργαζόμενος γραφειοκράτης ονόματι Τρελκόφσκι μετακομίζει σε ένα συγκρότημα διαμερισμάτων στο Παρίσι και συγκεκριμένα στο διαμέρισμα μιας νεαρής κοπέλας η οποία είχε αποπειραθεί να αυτοκτονήσει. Κατά την διάρκεια της διαμονής του ο Τρελκόφσκι διαπιστώνει πως κάτι περίεργο συμβαίνει στην πολυκατοικία και υποψιάζεται πως οι υπόλοιποι ένοικοι σχεδιάζουν την δολοφονία του. Όπως κάθε πολανσκικός ήρωας, έτσι και ο Τρελκόφσκι ακόμα και αν δεν υπάρχει απειλή, θα πρέπει να την επινοήσει.
http://reel.gr/this-is-classic-the-tenant-1976/
Θέλει την κατάλληλη προετοιμασία, δηλαδή να τις δεις μόνος σου, βράδυ και σε σκοτεινό περιβάλλον. Διότι αν τη δεις με παρέα, ειδικά με νεαρότερα άτομα που δεν είναι συνηθισμένα στις τεχνικές του παλιού cinema τρόμου και δεν έχουν δει ταινία που βγήκε πριν το 2000, σίγουρα θα χαλάσουν το κλίμα με ανώριμα χασκογελάκια κλπ. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα βρεις και παλιές ταινίες για γέλια, όπως άλλωστε θα βρεις και σημερινές ανάλογης γελοιότητας.
Ένας γνωστός συγγραφέας, παγιδευμένος σε μια σειρά βιβλίων που ο ίδιος δημιούργησε κι η οποία «πουλάει», αλλά ταυτόχρονα, «βαλτώνει» την καλλιτεχνική του έκφραση, έχει ένα τρομακτικό ατύχημα με το αυτοκίνητό του. Διασώζεται από την Annie, η οποία τον μεταφέρει στο σπίτι του και κάνει τη νοσοκόμα του, ενώ του δηλώνει πως είναι «η νούμερο 1 θαυμάστριά του»! Κάτι δεν πάει όμως καλά με την Annie, η οποία βρίσκει προφάσεις για να μην μεταφέρει τον συγγραφέα στο νοσοκομείο και να μην τον αφήσει να επικοινωνήσει με τον έξω κόσμο.
http://cine.gr/film.asp?id=1497&page=4
Oταν ήμουν μικρό παιδί, μπορούσα να κάνω ολόκληρες συζητήσεις με την γιαγιά μου χωρίς να ανοίγουμε το στόμα. Αυτό ονομάζεται “λάμψη”» εξηγεί ήδη νωρίς στην ταινία ο κύριος Χάλοραν, ο σεφ του ξενοδοχείου «Overlook», στον μικρό Ντάνι Τόρανς. Συνεχίζοντας, του εξηγεί ότι «όταν συμβαίνουν διάφορα πράγματα, αφήνουν κάποια ίχνη πίσω τους, σαν την μυρωδιά που αφήνει ένα καμένο τοστ. Iχνη που μόνο άνθρωποι που “λάμπουν” μπορούν να αντιληφθούν».
Ουσιαστικά, ο κύριος Χάλοραν δίνει στον Ντάνι ταχύρρυθμα μαθήματα επιβίωσης σε έναν κόσμο που έχει τους δικούς τους κανόνες, έναν κόσμο που αντιλαμβάνεται τον τρόμο ως κάτι το φυσιολογικό και μια πραγματικότητα που διαχειρίζεται τον χρόνο με τρόπο διαφορετικό, χωρίς να αφήνει διεξόδους διαφυγής ή έστω λογικές εξηγήσεις για την φυσική των διεργασιών της.
https://flix.gr/cinema/the-shining-review.html