So Far So Good So MAD MAXELL
-
- Δημοσιεύσεις: 2826
- Εγγραφή: 05 Αύγ 2022, 11:16
- Phorum.gr user: neon imposter
So Far So Good So MAD MAXELL
Σ' ένα μετα-αποκαλυπτικό τοπίο, όπου η ψηφιοποίηση έχει αναλάβει τα ηνία της ανθρωπότητας καθιστώντας την καταναλωτή μουσικής ασανσέρ, ο Μάκσελ, ένας δυνάμει ψηφιοποιούμενος μπάτσος, ανακαλύπτει στην έρημο του πραγματικού ότι το πραγματικό φύλο του Μπωντριγιάρ είναι το συκής αλλά και την πραγματική του ταυτότητα, όταν σε ένα σίμκα εγκαταλελειμμένο επειδή δεν είναι ηλεκτρικό θα βρει αναλογικές κασέτες, ένα γουώκμαν και άφθονη βενζίνη, ανάμεσα στις κασέτες ηχογραφημένες εκπομπές του Γίωργου Μίνου με ακατάσχετη πολυλογία ανάλυσης αγώνων του παοκ, στις οποίες ο μεγάλος σπορτκάστερ χρησιμοποιεί προτάσεις χωρίς να βάζει τελείες πουθενά. χωρίς έτσι να βγαίνει κανένα νόημα.
Πεπεισμένος ότι πίσω από την ΑΙ που καθιστά τους μπάτσους ψηφιοποιούμενους δεν βρίσκεται εν τέλει ο Αριστοτέλης αλλά οι δημοσιογράφοι της ΕΡΤ3, ενός καναλιού που δεν υπάρχει και δεν μπορεί να εντοπιστεί πουθενά στα UHF, ο Μάκσελ θα αρχίσει την περιπλάνησή του με το σίμκα, με σκοπό να βρει μια ακτή έρημη.
Χωρίς κάποιον σαφή προσανατολισμό, αφού η πρώτη του κίνηση είναι να αποσυνδέσει από το GPS την Αφροδίτη Σημίτη, πιστεύοντας λανθασμένα πως αυτή βρίσκεται πίσω από την οικονομική του καταστροφή, ο Μάκσελ θα αρχίσει να ακούει τις κασέτες που βρίσκει γραμμένες και δεν αποτελούν ηχητικά τεκμήρια της βαραθρώδους φωνής του Μίνου.
Βλέποντας μία χαρακτηριστική ανάμεσά τους, η οποία γράφει So far so good so - το αυτοκόλλητο κόβεται εκεί, θα τη βάλει στο κασετόφωνο του σίμκα, για να ακούσει, βλέποντας από το rearview mirror το τεράστιο βενζινάδικο της Hell που καίγεται πίσω του και καθώς ο ίδιος αρχίζει την κάθοδό του σε ένα όργιο βίας και αίματος, αυτό που θα του αλλάξει σε τεράστιο βαθμό της ζωής του.
Ήδη από το εναρκτήριο κομμάτι το μάτι του θα αρχίσει να γυαλίζει ανακαλύπτοντας το τεράστιο χορευτικό δυναμικό του συγκροτήματος πίσω από αυτή τη δουλειά (που φαίνεται να μην έχει σχέση με το ειδησεογραφικό τμήμα της ΕΡΤ3)
Αυτό το ταξίδι προς βαθιά μέσα του δεν θα είναι κάτι ευχάριστο - καθώς ανακαλύπτει πως η μέγιστη ισχύς του μέλλοντος έχει να κάνει με τα αναλογικά κανάλια τα οποία θα πρέπει να διασχίσει ως κυνηγός της νύχτας.
Οι ψηφιακοί εχθροί του, που θα αρχίσουν να του κάνουν ghosting εμφανιζόμενοι ως ολογράμματα γύρω του, θα θεωρηθούν από τον ίδιο πρώην φίλοι και συνεπώς τμήματα ενός εαυτού του ο οποίος μέσα από την εποχή του μεταμοντερνισμού εμφανίζεται όλο και πιο θρυμματισμένος, όλο και πιο ευάλωτος στο ψέμα και την αναπαράσταση.
Ο Μάκσελ θα συμπεράνει πως αυτοί ακριβώς οι φίλοι του αλλά και πλέον εχθροί του δεν υπήρξαν ποτέ, πως δεν ήταν παρά μέρη του ίδιου του του εαυτού και με ευκολία θα περάσει στο στρατόπεδο της αλήθειας που έχει να κάνει με τον σολιψισμό και το να μην αφήνεις στον άλλον τη σειρά σου όταν σου λέει πως είναι έγκυος. Όμως, αυτό θα έχει ένα τίμημα - ο Μάκσελ θα αρχίσει να τρελαίνεται, με τον παραδοσιακό, σαικσπηρικό τρόπο, σαν ένας βασιλιάς χωρίς γελωτοποιό σε ένα βασίλειο habeas corpus.
Ο όλεθρος, που θα αποδειχτεί πως απέχει ένα βήμα από την ολοκλήρωση, θα έλθει με μία δυναμική σκηνή τέλους, στην οποία ο Mad Maxell (πλέον), θα έχει γίνει αναλογικός, βάζοντας το στυλό στην αναλογική κασέτα των Megadeth και συνειδητοποιώντας πόσο μπροστά ήταν το πρόσωπο πίσω από αυτή, ο Dave Mustaine, ο οποίος την εποχή του Hacienda και του Detroit techno, δημιουργούσε την απόλυτη χορευτική μουσική και το απόλυτο ποπ διαμάντι, υπό το μανδύα του Thrash - κάτι άλλωστε που θα κάνει τους μάνατζερ να τον προξενέψουν με τη Μπελίντα Καρλάιλ, πράγμα που ο δαιμόνιος αλλά ουχί δαιμονικός δημιουργός, χωρίς να μιλάμε μανιχαϊστικά, θα αποφύγει με ένα μπαλονάκι
το εξώφυλλο του album σε μία ετερομελλοντικαναδρομική κίνηση αιχμαλωτίζει τον αναλογικό Μαντ Μάκσελλ σε σκηνή από την ταινία
Πεπεισμένος ότι πίσω από την ΑΙ που καθιστά τους μπάτσους ψηφιοποιούμενους δεν βρίσκεται εν τέλει ο Αριστοτέλης αλλά οι δημοσιογράφοι της ΕΡΤ3, ενός καναλιού που δεν υπάρχει και δεν μπορεί να εντοπιστεί πουθενά στα UHF, ο Μάκσελ θα αρχίσει την περιπλάνησή του με το σίμκα, με σκοπό να βρει μια ακτή έρημη.
Χωρίς κάποιον σαφή προσανατολισμό, αφού η πρώτη του κίνηση είναι να αποσυνδέσει από το GPS την Αφροδίτη Σημίτη, πιστεύοντας λανθασμένα πως αυτή βρίσκεται πίσω από την οικονομική του καταστροφή, ο Μάκσελ θα αρχίσει να ακούει τις κασέτες που βρίσκει γραμμένες και δεν αποτελούν ηχητικά τεκμήρια της βαραθρώδους φωνής του Μίνου.
Βλέποντας μία χαρακτηριστική ανάμεσά τους, η οποία γράφει So far so good so - το αυτοκόλλητο κόβεται εκεί, θα τη βάλει στο κασετόφωνο του σίμκα, για να ακούσει, βλέποντας από το rearview mirror το τεράστιο βενζινάδικο της Hell που καίγεται πίσω του και καθώς ο ίδιος αρχίζει την κάθοδό του σε ένα όργιο βίας και αίματος, αυτό που θα του αλλάξει σε τεράστιο βαθμό της ζωής του.
Ήδη από το εναρκτήριο κομμάτι το μάτι του θα αρχίσει να γυαλίζει ανακαλύπτοντας το τεράστιο χορευτικό δυναμικό του συγκροτήματος πίσω από αυτή τη δουλειά (που φαίνεται να μην έχει σχέση με το ειδησεογραφικό τμήμα της ΕΡΤ3)
Αυτό το ταξίδι προς βαθιά μέσα του δεν θα είναι κάτι ευχάριστο - καθώς ανακαλύπτει πως η μέγιστη ισχύς του μέλλοντος έχει να κάνει με τα αναλογικά κανάλια τα οποία θα πρέπει να διασχίσει ως κυνηγός της νύχτας.
Οι ψηφιακοί εχθροί του, που θα αρχίσουν να του κάνουν ghosting εμφανιζόμενοι ως ολογράμματα γύρω του, θα θεωρηθούν από τον ίδιο πρώην φίλοι και συνεπώς τμήματα ενός εαυτού του ο οποίος μέσα από την εποχή του μεταμοντερνισμού εμφανίζεται όλο και πιο θρυμματισμένος, όλο και πιο ευάλωτος στο ψέμα και την αναπαράσταση.
Ο Μάκσελ θα συμπεράνει πως αυτοί ακριβώς οι φίλοι του αλλά και πλέον εχθροί του δεν υπήρξαν ποτέ, πως δεν ήταν παρά μέρη του ίδιου του του εαυτού και με ευκολία θα περάσει στο στρατόπεδο της αλήθειας που έχει να κάνει με τον σολιψισμό και το να μην αφήνεις στον άλλον τη σειρά σου όταν σου λέει πως είναι έγκυος. Όμως, αυτό θα έχει ένα τίμημα - ο Μάκσελ θα αρχίσει να τρελαίνεται, με τον παραδοσιακό, σαικσπηρικό τρόπο, σαν ένας βασιλιάς χωρίς γελωτοποιό σε ένα βασίλειο habeas corpus.
Ο όλεθρος, που θα αποδειχτεί πως απέχει ένα βήμα από την ολοκλήρωση, θα έλθει με μία δυναμική σκηνή τέλους, στην οποία ο Mad Maxell (πλέον), θα έχει γίνει αναλογικός, βάζοντας το στυλό στην αναλογική κασέτα των Megadeth και συνειδητοποιώντας πόσο μπροστά ήταν το πρόσωπο πίσω από αυτή, ο Dave Mustaine, ο οποίος την εποχή του Hacienda και του Detroit techno, δημιουργούσε την απόλυτη χορευτική μουσική και το απόλυτο ποπ διαμάντι, υπό το μανδύα του Thrash - κάτι άλλωστε που θα κάνει τους μάνατζερ να τον προξενέψουν με τη Μπελίντα Καρλάιλ, πράγμα που ο δαιμόνιος αλλά ουχί δαιμονικός δημιουργός, χωρίς να μιλάμε μανιχαϊστικά, θα αποφύγει με ένα μπαλονάκι
το εξώφυλλο του album σε μία ετερομελλοντικαναδρομική κίνηση αιχμαλωτίζει τον αναλογικό Μαντ Μάκσελλ σε σκηνή από την ταινία
-
- Δημοσιεύσεις: 2826
- Εγγραφή: 05 Αύγ 2022, 11:16
- Phorum.gr user: neon imposter
Re: So Far So Good So MAD MAXELL
ωραία λεπτομέρεια ότι στην αρχή του βίντεο οι megadeth ονομάζονται megadeath
-
- Δημοσιεύσεις: 2826
- Εγγραφή: 05 Αύγ 2022, 11:16
- Phorum.gr user: neon imposter
Re: So Far So Good So MAD MAXELL
απίστευτα πριόνια στο Hook in Mouth, χαλαρά το πιο χορευτικό κομμάτι ever
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 11 Απαντήσεις
- 311 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από jason0
19 Απρ 2023, 19:21
-
-
Νέα δημοσίευση Good Goyim Award 2023
από Ζενίθεδρος » 13 Νοέμ 2023, 14:14 » σε Περί ανέμων και υδάτων - 35 Απαντήσεις
- 824 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Στρακαστρουκας
14 Νοέμ 2023, 18:21
-
-
-
Νέα δημοσίευση Δημοσκόπηση Good Affairs (ΒΗΜΑ) Μάιος 2024
από KRAKEN » 11 Μάιος 2024, 22:22 » σε Εσωτερική Πολιτική - 49 Απαντήσεις
- 1090 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Μπίστης
14 Μάιος 2024, 09:06
-