Συμφωνώ σε όλα. Κι αυτό ακριβώς μ´άρεσε στις μέλισσες. Η "ταπεινή" μεν αξιοπρεπέστατη δε προσπάθεια στο σκηνοθετικό, ενδυματολογικό και σκηνογραφικό πεδίο. Και φυσικά οι ηθοποιοί, όπου ήταν ικανή μία σειρά για να αναδείξει νέους (σε ένα τελματωμένο τηλεοπτικό περιβάλλον με τους ίδιους και τους ίδιους στους ίδιους ρόλους)* αλλά και παλιότερους ηθοποιούς, που οι περισσότεροι ήξεραν ίσως φυσιογνωμικά αλλά δεν ήξεραν καν το όνομα τους. Το σενάριο, οκ χρειαζόταν μια εντυπωσιακή αρχή για να δομηθεί σταδιακά το ενδιαφέρον αλλά από ένα σημείο και μετά ξέφυγε τελείως και φαινόταν πλέον ξεκάθαρα ότι μπήκε σε στη λογική και πρακτική σαπουνόπερας με τους απόλυτα καλούς και κακούς χαρακτήρες και τους περιφερειακούς που έπαιζαν στο πότε βούδας πότε κούδας, απλώς για να τεντώσει κι άλλο το στόρυ.vantono έγραψε: ↑05 Οκτ 2021, 18:01Οι μέλισσες ειχαν ήδη χαλάσει απο το 6ο-7ο επεισόδιο του α' κύκλου, δεν ειναι ότι φέτος ξαφνικά παρουσιασαν πτώση. Από τότε είχε αρχίσει να μετατρέπεται σε Λαμψική σαπουνόπερα, ενώ ειχε ξεκινήσει με τρομερά αισιόδοξες προοπτικές.ΓΑΛΗ έγραψε: ↑05 Οκτ 2021, 13:28Kρίμα, ξεκίνησε ως προσεγμένη για τα ελληνικά δεδομένα σειρά, έκανε τη διαφορά με τα υπόλοιπα αλλά αντί να κλείσει τον κύκλο της αξιοπρεπώς, κατέληξε βουκολική Λάμψη. Ναι, καταλαβαίνω ότι σε εποχές δύσκολες για τα καλλιτεχνικά, για κάποιους δεν είναι απλώς δωρεάν θέαμα αλλά μέσο επιβίωσης αλλά όπως και να το κάνουμε έτερον εκάτερον.
Και φυσικά, όλοι φέτος το γύρισαν στα παραδοσιακά. Ή του ύψους ή του βάθους.
Και ποιοί το γυρισαν στα παραδοσιακά? Μιλάς για κατι αλλες σειρες-παρωδίες τύπου "βεντέτα εν έτει 2021"? Καλά, με αυτές γελάει ο κοσμος! Δεν μπορω να πιστεψω οτι υπαρχουν άνθρωποι που τα παίρνουν στα σοβαρά αυτά, την εποχή που ζουμε.
Αν ηθελαν βεντέτες κρητικές και μανιάτικες και πουτσες μπλε, ας εβαζαν τη σειρά να διαδραματίζεται σε μια αρκετά προγενεστερη εποχή, κάπου στο φάσμα 1900-1970 (μπορει να λέω και πολύ) για να δείχνει αρκούντως αληθοφανή. Αυτά όμως κοστίζουν διότι θέλουν μπάτζετ για κοστούμια/σκηνικά της εποχής, οπότε οι συντελεστες των συγκεκριμενων σειρών ειναι τόσο αρπακολλατζήδες κατσαπλιάδες που σου λενε "οκ, το γυριζουμε 2021 όπως λάχει και ό,τι κάτσει". Τουλάχιστον οι μέλισσες ειχαν/έχουν τα κάκαλα να σκάνε χρήμα, οσον αφορά αυτά τα θέματα.
Για τις νέες σειρές δεν έχω γνώμη, γιατί δεν είδα ούτε μία. Απλώς έβγαλα συμπέρασμα από τίτλους και φωτο στα μμε τύπου "Αποκαλύφθηκε ποιος είναι ο γιος της γυναίκας του Γιάγκου" και στην αρχή ψιλοκομπλάρισα γιατί αυθορμήτως σκεφτόμουν "ποιος Γιάγκος, ποια Γκόλφω, ποια είμαι, που ζω, που πάω" και τελικώς κατάλαβα και χαλάρωσα.
Οπότε, παραμένω φαν της Καραδήμου που είναι στα μέτρα μου, η πολλή ποιότητα με ζαλίζει.
* Το ίδιο ακριβώς δεν παίζει και στα τηλεοπτικά ειδησεογραφικά και ψυχαγωγικά προγράμματα;