Το έγραψα και παραπάνω, αλλά πέρασε μάλλον απαρατήρητο· το ΙΙ θεωρώ ότι κερδίζει από απόψεως ρυθμού. Το Ι φρονώ ότι είναι ιδίως στην αρχή κάπως αργό και δεν «τσουλάει» όσο θα έπρεπε κατά τη γνώμη μου. Παρ᾿ ότι έχει μεγαλύτερη διάρκεια, το ΙΙ βλέπεται πολύ πιο εύκολα μία κι έξω σε αντίθεση με το Ι.
Mario Puzo´s Godfather.
Re: Mario Puzo´s Godfather.
Re: Mario Puzo´s Godfather.
Προσωπικά πιστεύω το αντίθετο, θεωρώ το ΙΙ λίγο πιο αργό.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Re: Mario Puzo´s Godfather.
Άρα οι απόψεις διίστανται. Όταν κάποιοι λένε ότι πρόκειται για την καλύτερη ταινία όλων των εποχών, μερικοί θεωρούν την πρώτη και μερικοί τη δεύτερη ταινία.
Η αλήθεια είναι μίσος γι' αυτούς που μισούν την αλήθεια.
Re: Mario Puzo´s Godfather.
Το ΙΙ είναι πιο άδετο. Νομίζεις πως αν δεν ήταν το εύρημα του νεανικού Κορλεόνε, δεν θα είχε πλοκή για 2 ώρες ταινία. Το ΙΙΙ μπορεί να πάσχει σε Αισθητική, επειδή είναι πολύ τηλεοπτικό, και πρέπει να καταπιούμε το ζευγάρι Garcia-Coppola, αλλά από πλοκή και ίντριγκα γαμάει.
Ordem e Progresso.
Re: Mario Puzo´s Godfather.
Cavaliere έγραψε: ↑11 Μάιος 2020, 13:45Το ΙΙ είναι πιο άδετο. Νομίζεις πως αν δεν ήταν το εύρημα του νεανικού Κορλεόνε, δεν θα είχε πλοκή για 2 ώρες ταινία. Το ΙΙΙ μπορεί να πάσχει σε Αισθητική, επειδή είναι πολύ τηλεοπτικό, και πρέπει να καταπιούμε το ζευγάρι Garcia-Coppola, αλλά από πλοκή και ίντριγκα γαμάει.
ΖΗΝΗΔΕΩΣ
Re: Mario Puzo´s Godfather.
H αλήθεια είναι ότι υπάρχουν σκηνοθεσίες που σηκώνουν κόψιμο και σκηνοθεσίες που δεν σηκώνουν. Το γράφω ως σκηνοθεσίες, γιατί αν και το θέμα είναι το πρώτον σεναριακό, ξεκινάμε με την παραδοχή ότι και ο σκηνοθέτης έχει δουλέψει με το σενάριο, αλλά και είναι αυτός που θα αποφασίσει τι θα φύγει, αν πέσει ψαλίδι.Cavaliere έγραψε: ↑10 Μάιος 2020, 23:04Πολύ πετυχημένες σκηνές συχνά κόβονται, δυστυχώς δεν γίνεται να τα κρατήσεις όλα - για λόγους αφηγηματικής οικονομίας. Πονάει η καρδιά σου όταν κόβεις, αλλά ο καλός σκηνοθέτης και παραγωγός είναι αυτός που αφαιρεί άφοβα. Σε μια Σχολή μας λέγανε, να κάνετε ένα έργο έτσι, ώστε να λένε οι θεατές, ας ήταν λίγο ακόμα, όχι, πολύ ήτανε. Αλλά κυρίως είναι θέμα ρυθμού.
Για παράδειγμα στον Ιρλανδό, μου φαίνεται ότι σήκωνε κόψιμο, καθότι κάπου το έργο έκανε κοιλιά. Δεν ξέρω, ίσως το σημείο που πάνε εκδρομή για τον γάμο.
Αντιθέτως, το Κάποτε στην Αμερική, το πετσόκοψαν άσκημα. Για κάποιο λόγο το θεωρώ καλύτερο, σαν αυτοτελές έργο, από οποιοδήποτε από τα τρία της τριλογίας του Νονού, όχι όμως και από τα τρία μαζί. Επίσης ένα άλλο έργο, όχι της ιδίας ποιότητας αλλά σαν ξεκάθαρο παράδειγμα του ότι από το κόψιμο καταλήγεις να βλέπεις άλλη ταινία, είναι το Βασίλειο των Ουρανών.
Re: Mario Puzo´s Godfather.
aljawn έγραψε: ↑11 Μάιος 2020, 13:59H αλήθεια είναι ότι υπάρχουν σκηνοθεσίες που σηκώνουν κόψιμο και σκηνοθεσίες που δεν σηκώνουν. Το γράφω ως σκηνοθεσίες, γιατί αν και το θέμα είναι το πρώτον σεναριακό, ξεκινάμε με την παραδοχή ότι και ο σκηνοθέτης έχει δουλέψει με το σενάριο, αλλά και είναι αυτός που θα αποφασίσει τι θα φύγει, αν πέσει ψαλίδι.Cavaliere έγραψε: ↑10 Μάιος 2020, 23:04Πολύ πετυχημένες σκηνές συχνά κόβονται, δυστυχώς δεν γίνεται να τα κρατήσεις όλα - για λόγους αφηγηματικής οικονομίας. Πονάει η καρδιά σου όταν κόβεις, αλλά ο καλός σκηνοθέτης και παραγωγός είναι αυτός που αφαιρεί άφοβα. Σε μια Σχολή μας λέγανε, να κάνετε ένα έργο έτσι, ώστε να λένε οι θεατές, ας ήταν λίγο ακόμα, όχι, πολύ ήτανε. Αλλά κυρίως είναι θέμα ρυθμού.
Για παράδειγμα στον Ιρλανδό, μου φαίνεται ότι σήκωνε κόψιμο, καθότι κάπου το έργο έκανε κοιλιά. Δεν ξέρω, ίσως το σημείο που πάνε εκδρομή για τον γάμο.
Αντιθέτως, το Κάποτε στην Αμερική, το πετσόκοψαν άσκημα. Για κάποιο λόγο το θεωρώ καλύτερο, σαν αυτοτελές έργο, από οποιοδήποτε από τα τρία της τριλογίας του Νονού, όχι όμως και από τα τρία μαζί. Επίσης ένα άλλο έργο, όχι της ιδίας ποιότητας αλλά σαν ξεκάθαρο παράδειγμα του ότι από το κόψιμο καταλήγεις να βλέπεις άλλη ταινία, είναι το Βασίλειο των Ουρανών.
το μποντλαρισμένο του γάμησαν την μάνα με τα κοψίματα. Αλλη ταινία
"Υπάρχουν στιγμές στις οποίες ένας λαός οφείλει ,αν θέλει να μείνει μεγάλος ,να είναι ικανός να πολεμήσει ...Έστω και χωρίς ελπίδα νίκης. Μόνο διότι πρέπει "
Re: Mario Puzo´s Godfather.
O Don Fanucci είναι ο Gastone Moschin πιο βένετο όνομα δεν υπάρχει ως επίθετο, ο οποίος ήταν ο αρχιτέκτονας των Amici Miei.
Ordem e Progresso.
Re: Mario Puzo´s Godfather.
Η αλήθεια είναι ότι το Βασίλειο των Ουρανών αδικείται από τον πρωταγωνιστή αλλά και από την προσπάθεια του Σκοτ να γυρίσει μια ταινία που να είναι και επική και να εμβαθύνει σε χαρακτήρες. Αυτό δεν γίνεται, διότι ή στα γεγονότα / πλοκή θα εστιάσεις ή στις σχέσεις μεταξύ των χαρακτήρων.
Ακόμα κι έτσι, πάντως, είναι πολύ υποτιμημένη περίπτωση: οι δευτερεύοντες χαρακτήρες είναι εξαιρετικοί (ή ακόμα και συγκλονιστικοί, στην περίπτωση του Βαλδουίνου ή του ιππότη του Αγίου Ιωάννη), ακόμα και η Γκριν που συνήθως δεν την πάω παίζει τέλεια για τον ρόλο της, και έχει και επικές σκηνές (μόνο το Jerusalem has come να σκεφτείς...).
Αλλά ναι, η έκδοση που προβλήθηκε στους κινηματογράφους, ήταν ένα ασύνδετο χάος.
Re: Mario Puzo´s Godfather.
Αυτό. Αν ήταν περισσότερο ατμοσφαιρικό και δεν ηταν στη μέση αυτό το γελοίο λαβ στόρι (κάπως έπρεπε να έχει και μεγαλύτερο ρόλο το σοφακι) θα ήταν αριστούργημα.Cavaliere έγραψε: ↑11 Μάιος 2020, 13:45Το ΙΙ είναι πιο άδετο. Νομίζεις πως αν δεν ήταν το εύρημα του νεανικού Κορλεόνε, δεν θα είχε πλοκή για 2 ώρες ταινία. Το ΙΙΙ μπορεί να πάσχει σε Αισθητική, επειδή είναι πολύ τηλεοπτικό, και πρέπει να καταπιούμε το ζευγάρι Garcia-Coppola, αλλά από πλοκή και ίντριγκα γαμάει.
Στην πράξη Ο Βιτσεντζο θα πήγαινε να συναντήσει μπαμπά και θείο ασαπ
Δε μου κάθεται καλά ο Γκαρσία, όπως είχε πει και ο Τζεησον νομίζω, ο Αντί Γκαρσια είναι ρόλος και όχι ηθοποιός.
Ποιος θεωρείτε ότι θα έπαιζε έναν ιδανικό Βιτσεντζο;
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Re: Mario Puzo´s Godfather.
Εκείνη την εποχή θα διάλεγα Russel Crowe, ή Vincent Cassel, αν είχε το αγγλικό για να παίξει το τσογλάνι της Ν.Υόρκης. O Garcia μόνο για γιος του Caan δεν μοιάζει.Ερμής έγραψε: ↑11 Μάιος 2020, 21:36Αυτό. Αν ήταν περισσότερο ατμοσφαιρικό και δεν ηταν στη μέση αυτό το γελοίο λαβ στόρι (κάπως έπρεπε να έχει και μεγαλύτερο ρόλο το σοφακι) θα ήταν αριστούργημα.
Στην πράξη Ο Βιτσεντζο θα πήγαινε να συναντήσει μπαμπά και θείο ασαπ
Δε μου κάθεται καλά ο Γκαρσία, όπως είχε πει και ο Τζεησον νομίζω, ο Αντί Γκαρσια είναι ρόλος και όχι ηθοποιός.
Ποιος θεωρείτε ότι θα έπαιζε έναν ιδανικό Βιτσεντζο;
Ordem e Progresso.
Re: Mario Puzo´s Godfather.
Ράσελ Κρόου Ναι το έχει. Ακούγεται ότι είχε προταθεί και ο ανιψιός του Κόπολα, ο Νικολα. Ευτυχώς δεν.
Ρέι Λιοτα θα μπορουσε;
Ξέρεις ότι ήταν να βγει και ΙV αλλά πέθανε ο Puzo και έτσι δε προχώρησε
Ρέι Λιοτα θα μπορουσε;
Ξέρεις ότι ήταν να βγει και ΙV αλλά πέθανε ο Puzo και έτσι δε προχώρησε
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Re: Mario Puzo´s Godfather.
Και τι θα ήταν η ιστορία; Ο Vincenzo, ο Anthony τενόρος, ο γιος του Χέιγκεν παπάς, ο μόνος που θα μπορούσε να διοικήσει μαφία εκεί μέσα ήταν η Constanza.
Ordem e Progresso.
Re: Mario Puzo´s Godfather.
ο παπάς ανετα
ΖΗΝΗΔΕΩΣ