Ολοκλήρωσα τη μοναδική σεζόν του "the boys". H ιστορία παρουσιάζει κάποιο ενδιαφέρον όμως από την άλλη υπάρχουν ζητήματα, με πιο βασικό το αποτυχημένο κάστινγκ.
Εκτός από τον Starr (o πρωταγωνιστής του τιμημένου μπάνσι), όλοι οι υπόλοιποι mc είναι για τον πούτσο. Τα παιδιά δεν τα λένε και πιάνουν επίπεδο μιμή ντενίση. Ίσως να μην τους ταίριαζαν οι ρόλοι, δεν ξέρω,πάντως το αποτέλεσμα είναι αποκαρδιωτικό.
Ο Starr σώζει τα προσχήματα με εξαιρετική ερμηνεία (ίσως και να ξεχωρίζει λόγω της χαμηλής απόδοσης των άλλων) σε ένα ρόλο που του ταιριάζει πολύ, αλλά από κει και πέρα το χάος.
Ένα άλλο ζήτημα είναι πως το σενάριο έχει την υπογραφή αλλά όχι τη "σφραγίδα" και το στίγμα του Κρίπκε. Ο τελευταίος ανέλαβε τη μεταφορά του κόμικ αλλά πρέπει να είχε αυστηρούς περιορισμούς στο ύφος και στη δομή του σεναρίου. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να ελαχιστοποιήσει τις προσωπικές επεμβάσεις, κάτι που δε νομίζω να ήταν προς όφελος της σειράς.
Είναι σίγουρα υποκειμενικό αλλά πιστεύω ακράδαντα πως ο Κρίπκε στον τομέα της φαντασίας είναι από τους καλύτερους σεναριογράφους που κυκλοφορούν και σε ότι αφορά το προσωπικό ύφος ο καλύτερος. Όταν προσλαμβάνεις αυτόν τον τύπο για να σου μεταφέρει ένα κόμικ στη μικρή οθόνη και του ζητάς να περιορίσει την προσωπική του ματιά είναι σαν να τον ευνουχίζεις. Σαν να του στερείς το δυνατότερο του όπλο.
Και άμα είναι έτσι γιατί προσέλαβες τον Κρίπκε εξαρχής και όχι κάποιον καλό διεκπεραιωτή; Δεν βγάζει νόημα κάτι τέτοιο. Η μοναδική προσωπική πινελιά του Έρικ φαίνεται στα δύο τελευταία (και ειδικά στο 9ο) επεισόδια. Απ' ότι πήρε το μάτι μου, "πείραξε" την ιστορία της γυναίκας του μπούτσερ και το έκανε με εντελώς δικό του τρόπο.
Αλλά αυτό είναι όλο.
Η σειρά παρότι είχε φθίνουσα πορεία πήρε το οκ από την άμαζον για 2η σεζόν, αλλά αντικειμενικά δεν θα πάει για 3η αν δεν αφήσουν τον Κρίπκε να πειραματιστεί. Οι παραγωγοί, πέρα από το γεγονός ότι τα έκαναν πουτάνα στο κάστινγκ, προσέλαβαν για γκαρντ τον Κάρι και στη συνέχεια τον έβαλαν να παίξει 5αρι. Αν δεν το αλλάξουν αυτό και άμεσα θα πάνε άπατοι.
Δε με ενοχλεί η πολιτική ορθότητα και καλό είναι να υπάρχει, όμως όταν κάτι γίνεται υπερβολικά και επιβάλλεται εκβιαστικά καταντάει καρικατούρα. Βλέπω τη σειρά Κρίμιναλ στο νετφλιξ όπου ασχολείται με την ανακριτική διαδικασία. Ουσιαστικά πρόκειται για αυτοτελή επεισόδια με ανακριτικές ομάδες ανά την Ευρώπη που γυρίζονται αποκλειστικά σε ανακριτικά δωμάτια.
Σε τρεις διαφορετικούς κύκλους που έχω δει οι αρχηγοί των ανακριτικών ομάδων είναι γυναίκες. Δηλαδή εντάξει, τήρησε κάποια προσχήματα σαν σειρά, βάλε δυο γυναίκες και δυο άντρες. Και η κουτσή μαρία ξέρει ότι ειδικά στις αστυνομικές υπηρεσίες τα ποσοστά αντρών και γυναικών είναι δυσανάλογα και οι άντρες πολλοί περισσότεροι. Οπότε δεν είναι λογικό αυτό που παρουσιάζεις.
Θυσιάζεις την οποιαδήποτε αληθοφάνεια για να τιμήσεις και καλά το πνεύμα των ημερών, για να σταθείς στο σωστό μέρος του ποταμιού, για να μας μιλήσεις για την ηθική. Που σαν νετφλιξ την έχεις γραμμένη αν λάβουμε υπόψη την πίεση που φαίνεται να ασκείται στους εργαζόμενους για να προλάβουν προθεσμίες και ντεντλαινς.
Τώρα παίζει το Κόκκινο Ποτάμι στο OPEN.
Έτσι να δούμε την ειρηνική συνύπαρξη γηγενών και αλλαχμπαράκηδων, μήπως και ξυπνήσουμε.
Ειναι σχετικά καλη σειρά
Τα δύο πρώτα επεισόδια ήταν πώς ζούσαν ειρηνικά, τα μεμέτια είναι φίλοι μας κλπ.
Έτσι να το δουν μερικοί που νομίζουν πως οι λαθρομετανάστες είναι καλοί, αλλά να το δουν μέχρι το τέλος, να δουν πώς αλλάζει η κατάσταση και πόσο γρήγορα. Λες και αν υποψιάζονταν οι Πόντιοι τι θα συμβεί θα κάθονται να τους γενοκτονήσουν.
Τώρα παίζει το Κόκκινο Ποτάμι στο OPEN.
Έτσι να δούμε την ειρηνική συνύπαρξη γηγενών και αλλαχμπαράκηδων, μήπως και ξυπνήσουμε.
Ειναι σχετικά καλη σειρά
Τα δύο πρώτα επεισόδια ήταν πώς ζούσαν ειρηνικά, τα μεμέτια είναι φίλοι μας κλπ.
Έτσι να το δουν μερικοί που νομίζουν πως οι λαθρομετανάστες είναι καλοί, αλλά να το δουν μέχρι το τέλος, να δουν πώς αλλάζει η κατάσταση και πόσο γρήγορα. Λες και αν υποψιάζονταν οι Πόντιοι τι θα συμβεί θα κάθονται να τους γενοκτονήσουν.
Μακαρι να κάνει αναφορά και στον λογο ομως της διαμάχης.
Τα δύο πρώτα επεισόδια ήταν πώς ζούσαν ειρηνικά, τα μεμέτια είναι φίλοι μας κλπ.
Έτσι να το δουν μερικοί που νομίζουν πως οι λαθρομετανάστες είναι καλοί, αλλά να το δουν μέχρι το τέλος, να δουν πώς αλλάζει η κατάσταση και πόσο γρήγορα. Λες και αν υποψιάζονταν οι Πόντιοι τι θα συμβεί θα κάθονται να τους γενοκτονήσουν.
Μακαρι να κάνει αναφορά και στον λογο ομως της διαμάχης.
Τα δύο πρώτα επεισόδια ήταν πώς ζούσαν ειρηνικά, τα μεμέτια είναι φίλοι μας κλπ.
Έτσι να το δουν μερικοί που νομίζουν πως οι λαθρομετανάστες είναι καλοί, αλλά να το δουν μέχρι το τέλος, να δουν πώς αλλάζει η κατάσταση και πόσο γρήγορα. Λες και αν υποψιάζονταν οι Πόντιοι τι θα συμβεί θα κάθονται να τους γενοκτονήσουν.
Μακαρι να κάνει αναφορά και στον λογο ομως της διαμάχης.
Ο παιδόφιλος που ανέλαβε μετά τον σουλτάνο.
Ωραίος όμως. Δικαιολογείς γενοκτονία. Εύγε!
Αντιθέτως. Ειμαι σφοδρος επικριτής των Τούρκων. Συμπεριφέρθηκαν σαν κτήνη σε αυτον τον εμφύλιο πόλεμο. Η πολτικης τους ηγεσία τοτε στάθηκε ανικανη να κρατήσει ενωμενη τον λαο της.
Δεν είχα δει το τελευταίο επ της 14ης σεζόν του sn όταν βγηκε, γιατί ήξερα ότι θα υπάρχει cliffhanger. Το παρακολούθησα πακέτο με το πρώτο επ της 15ης (και τελευταίας για το σόου) που μόλις ξεκίνησε.
Αντικειμενικά, το επεισόδιο είναι άνετα μέσα στα τοπ 3 καλύτερα φινάλε σεζόν της σειράς.
Υγ Τη στιγμή που μας έδειξαν τη μεταστροφή του Τσακ, ήμουν σίγουρος ότι ακολουθούν οι motorhead. Ήταν τόσο προφανής επιλογή που σκέφτομαι ότι είναι πιθανότερο να εμπνεύστηκαν το φινάλε από το τραγούδι παρά το αντίθετο. Σε κάθε περίπτωση ρισπεκτ
Νταξει όλα υποκειμενικα είναι, αλλά προσωπικά δεν μπορώ να καταπιω ερμηνειες όπως της αταλαντης ξανθιάς ή του J. Quaid ή ακόμα και εκείνου που παίζει τον άνθρωπο ψάρι. Βρήκα το παίξιμο τους ανευρο και ελεεινο. Όχι ότι αυτος που υποδύεται τον βιτζιλαντη είναι καλύτερος , αλλά τουλάχιστον ο δικός του ρόλος είναι τόσο μονοδιάστατος και ρηχός που και ποιοτικοτεροι ηθοποιοί δύσκολα θα τα κατάφερναν.
Σε κάθε περίπτωση, διαβάζω πως ο κριπκε δεν είναι απλά ο σεναριογράφος αλλά ο εμπνευστής για τη μεταφορά του κόμικ στην οθόνη και ο γενικός κουμανταδορος.
Αυτός είναι που αποφάσισε την πορεία του σεναρίου κατά κύριο ρόλο και επομένως αυτός που πιστώνεται τη μέτρια κατά τη γνωμη μου μεταφορά.
Το πρόβλημα δεν ήταν ότι κάποιοι τον περιόρισαν, όπως είχα αρχικά και λανθασμένα φανταστεί, αλλά ότι ο ίδιος αυτοπεριοριστηκε, μάλλον λόγω του μεγάλου θαυμασμού που τρέφει στους δημιουργούς της αρχικής δουλειάς (αυτό προκύπτει από τα συμφραζόμενα των συνεντεύξεων του).
Το revolution, που ήταν η προηγούμενη δική του ιδέα ,υπηρξε πολύ καλύτερο σε σύγκριση με το the boys. Η πρώτη σεζόν του preacher, που είναι μια άλλη δουλειά των δημιουργών του κόμικ που μεταφέρθηκε στην οθόνη (από άλλη ομάδα σεναριογράφων), ήταν τρεις κλάσεις ανώτερη από την αντίστοιχη του the boys.
Τεσπά, Κριπκε είναι, οπότε θα το συνεχίσω οπωσδήποτε.
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.