Συμφωνώ πως δεν στέκει η σύγκριση βλαδε και βπ, στο βλαδε μπορούσε κανείς να πάει στο ροττεν τομεητοζ και να βάλει αρνητική κριτική -
στο βπ απαγορεύτηκε να μπουν αρνητικές φήφοι. (?)
...Σταλ, γιατί συνέβη αυτό λες;
(Ερώτηση ειλικρινής)
Συμφωνώ πως δεν στέκει η σύγκριση βλαδε και βπ, στο βλαδε μπορούσε κανείς να πάει στο ροττεν τομεητοζ και να βάλει αρνητική κριτική -
Ξαναρωτάω τότε, ποια είναι η ...τρέχουσα χίλαρυ η ιδέα, ότι οι γυναίκες είναι άνθρωποι; Ή ότι οι ταινίες με γυναικείους πρωταγωνιστικούς ρόλους φέρνουν περισσότερες γυναίκες στα καθίσματα;Χουργιατς έγραψε: ↑21 Αύγ 2018, 14:50
Σταλ μου τσολιά μου, η τρέχουσα Χίλλαρυ όπως γράφω και πάνω
(για να μην πεις πως είμαι μισοτζυνιστ)
δεν είναι άνθρωπος - είναι ι δ έ α
Θέλω να σταθώ λίγο στο εξής απ όσα είπες (που όλα χρήζουν απάντησης)ένα χρεοκοπημένο franchise αρχίζει να τα casting gimmicks
Αυτό σου λένε οι κοπελιές - Είναι χρεωκοπημένο γιατί δεν υπάρχει αρκετό νταηβέρσιτυ στους κριτικούς ταινιών:
"Mindy Kaling and Cate Blanchett echo Brie Larson in calling for greater diversity among reviewers"
από την υποκεφαλλίδα του άρθρου
Ακριβώς, γενικά όπως είπαν και τα παιδιά έχει πέσει πολύ βάρος τώρα στα tv series και εκεί θα βρεις τα πιο πολλά διαμάντια, game of thrones, true detective, dark είναι αριστουργήματα ( και εγώ δεν έχω ασχοληθεί και ιδιαίτερα), γενικά και εγώ είμαι φαν των παλιών δημιουργων (Ιταλικός Κιν/φος, Πολάνσκι, Κιούμπρικ, Κουστουρίτσα, Γιοντοροφσκι, Αρανοφσκι, Σαν Ζακ Ανό, Χέρτζογκ, Ιναριτου και δε συμμαζευεται) αλλά είμαι σίγουρος ότι θα υπάρχουν και σήμερα σπουδαίοι και πρωτοποριακοι δημιουργοί απλά δεν το έχω ψάξει τόσο. Το Game of Thrones πχ για μένα είναι ο,τι καλύτερο έχω δει ποτέ στο είδος fantasy/epic που είναι και από τις αγαπημένες μου κατηγορίες, μέχρι τότε η κορυφαία ταινία για μένα ήταν το Excalibur του John Boorman. Τελευταία φορά που ψαχτηκα για "φρέσκα" πραγματα ήταν μέσα του 2000 που είχα δει κάποιες ταινίες από αμερικανικό ανεξάρτητο Κιν/φο (short bus, Ken Park) και είχα μείνει μλκας, φοβερές ταινίες!!!Συριζαίος έγραψε: ↑21 Αύγ 2018, 12:38Έχει το Game of throneszteo έγραψε: ↑21 Αύγ 2018, 12:33Η Καθε δεκαετια ειχε και ενα νεο franchise που την καθοριζε.Πλησιαζουμε στο 2020 και ακομα δεν εχει δημιουργηθει τιποτα.Ακομα και στην τηλεοραση αναμασανε τα παλια franchise.Ιδιως στην επηστιμονικη φαντασια.Stalker έγραψε: ↑21 Αύγ 2018, 12:20
Δεν υπάρχει κάποια ιδιαίτερα χρυσή εποχή του κινηματογράφου για να λέμε την τωρινή μεσαίωνα, απλά γίνεται εξιδανίκευση του παρελθόντος επειδή μόνο οι καλές ταινίες γίνονται διαχρονικές, ενώ για κάθε 12 Angry Men είχες σκηνοθέτες τύπου Ed Wood που έβγαζαν μια ταινία το δίμηνο που τον επόμενο χρόνο δεν την θυμόνταν ούτε οι πρωταγωνιστές της.
Αν έχει κάτι το ιδιαίτερο η εποχή μας είναι η μετανάστευση ταλέντου προς την τηλεόραση και η δυνατότητα αποσυμπιεσμένου story telling που παρέχει. Το ότι στο σινεμά πλέον πας περισσότερο για το χαππενινγκ και την έξοδο και όχι για την ταινία είναι περισσότερο πισωγύρισμα παρά σημείο των καιρών.
Δεν λέει πουθενά τίποτα τέτοιο το λινκ που έβαλες. Λέει ότι οργανωμένα τρόλλια δήλωναν ανοιχτά την πρόθεσή τους να νοθεύσουν το σκορ και το ΡΤ είπε ότι τεχνικοί ασφαλείας του θα πάρουν μέτρα.Χουργιατς έγραψε: ↑21 Αύγ 2018, 15:16Συμφωνώ πως δεν στέκει η σύγκριση βλαδε και βπ, στο βλαδε μπορούσε κανείς να πάει στο ροττεν τομεητοζ και να βάλει αρνητική κριτική -
στο βπ απαγορεύτηκε να μπουν αρνητικές φήφοι. (?)
...Σταλ, γιατί συνέβη αυτό λες;
(Ερώτηση ειλικρινής)
Μπα, κυρίως αρπαχτές είναι, με φωτεινές εξαιρέσεις.Βινόσαυρος έγραψε: ↑21 Αύγ 2018, 15:22μια χαρά είναι τα ριμέηκ/ριμπουτ και γενικά οι νέες ταινίες
απλά εσείς γερνάτε και έχετε εν μέρη εξιδανικεύσει νοσταλγικά αυτά που είδατε σαν έφηβοι.
αρπαχτές δεν είναι ο πιο δόκιμος όροςStalker έγραψε: ↑21 Αύγ 2018, 15:31Μπα, κυρίως αρπαχτές είναι, με φωτεινές εξαιρέσεις.Βινόσαυρος έγραψε: ↑21 Αύγ 2018, 15:22μια χαρά είναι τα ριμέηκ/ριμπουτ και γενικά οι νέες ταινίες
απλά εσείς γερνάτε και έχετε εν μέρη εξιδανικεύσει νοσταλγικά αυτά που είδατε σαν έφηβοι.
Το dark θέλει πυρηνικό recut για να φύγουν 4-5 επεισόδια διάρκεια τοξικής σαπουνοπερικής χωριατίλας για να στρώσει, μετά βλέπουμε για αριστούργημα.
Αυτό στο οποίο απάντησα δεν είναι αυτό που λες τώρα, εκτός αν όταν έλεγες μια χαρά εννοούσες οικονομικά εύρωστα και όχι καλές ταινίες.Βινόσαυρος έγραψε: ↑21 Αύγ 2018, 15:34αρπαχτές δεν είναι ο πιο δόκιμος όροςStalker έγραψε: ↑21 Αύγ 2018, 15:31Μπα, κυρίως αρπαχτές είναι, με φωτεινές εξαιρέσεις.Βινόσαυρος έγραψε: ↑21 Αύγ 2018, 15:22μια χαρά είναι τα ριμέηκ/ριμπουτ και γενικά οι νέες ταινίες
απλά εσείς γερνάτε και έχετε εν μέρη εξιδανικεύσει νοσταλγικά αυτά που είδατε σαν έφηβοι.
επένδυση σε μια πετυχημένη συνταγή καλύτερα
Stalker έγραψε: ↑21 Αύγ 2018, 15:27
Δεν λέει πουθενά τίποτα τέτοιο το λινκ που έβαλες. Λέει ότι οργανωμένα τρόλλια δήλωναν ανοιχτά την πρόθεσή τους να νοθεύσουν το σκορ και το ΡΤ είπε ότι τεχνικοί ασφαλείας του θα πάρουν μέτρα.
Αν ήθελε το ΡΤ να νοθεύσει το σκορ μπορούσε αυθαίρετα να βάλει ότι νούμερο θέλει στην βαθμολογία κοινού.
Kανένα από τα δύο και είναι και αφελές-πονηρό να νομίζει κανείς πως οι παραγωγοί μιας χολιγουντο-ταινίας θα ξόδευαν τα μύρια για να μας δείξουν πως οι γυναίκες είναι άνθρωποι (?), το οποίο το καταλαβαίνει οποιοσδήποτε είναι ζωντανός για περισσότερα από 2 λεπτά.
To link σου λέει για οργανωμένα τρολ, όχι εγώ. Πάντως η βαθμολογία κοινού είναι στο 79%, οπότε σίγουρα υπάρχει κόσμος (1 στους 5) που βρήκε τρόπο να παρακάμψει την «δρακόντια» λογοκρισία του ΡΤ...Χουργιατς έγραψε: ↑21 Αύγ 2018, 16:00Δηλαδή: Επειδή μπορεί "οργανωμένα τρολ" (*ο όρος αυτοαναιρείται) να βάλουν αρνητικές ψήφους, θα επιβάλλουμε σε σένα, σε μένα, στον Βινόσαυρο να μην ψηφίσουμε αρνητικά.
Έχει διαφορά από το να ζείς στην εποχή του Μακάρθι και να πας να δείς μια πολεμική ταινία για τον Β' Παγκόσμιο και να μην σου επιτρέπεται να στείλεις τη γνώμη σου με μια επιστολή σε εφημερίδα με κριτικές γιατί "οργανωμένοι κομμουνιστές δήλωσαν ανοικτά την πρόθεσή τους να νοθεύσουν τις κριτικές της ταινίας".
Με νοιώθεις;
Για τον ίδιο λόγο υποθέτω, και μειονότητες επίσης πλερώνουν, και είναι και το 30% του πληθυσμού των ΗΠΑ αυτή τη στιγμή, ενώ έχεις το πρόσθετο μπόνους ότι γίνεσαι πιο ελκυστικός σε διεθνές κοινό, τώρα που άρχισαν να έχουν και οι Ασιάτες λεφτά. Οι Εκδικητές μέχρι και έξτρα subplot είχαν αποκλειστικά για το κινεζικό κοινό για παράδειγμα.Χουργιατς έγραψε: ↑21 Αύγ 2018, 16:00Kανένα από τα δύο και είναι και αφελές-πονηρό να νομίζει κανείς πως οι παραγωγοί μιας χολιγουντο-ταινίας θα ξόδευαν τα μύρια για να μας δείξουν πως οι γυναίκες είναι άνθρωποι (?), το οποίο το καταλαβαίνει οποιοσδήποτε είναι ζωντανός για περισσότερα από 2 λεπτά.
Από την άλλη, αν όντως όπως λες οι γυναικείοι πρωταγωνιστικοί ρόλοι γίνονται για να έρθουν περισσότερες γυναίκες στα καθίσματα, τότε γιατί δίνονται οι ρόλοι σε "μειονότητες" αφού η πλειοψηφία ούτως η άλλως θα φέρει έσοδα στην ταινία; Δηλαδή και σαν κίνηση μάρκετινγκ φαίνεται να είναι σχεδιασμένη με σκοπό που δεν διακρίνω τουλάχιστον εγώ, που έχω κάνει και πάγκο λαϊκής, φαντάζομαι και άλλοι με γνώση του λιανικού εμπορίου συμφωνούν πως δεν θα είχε - Σε αυτή την περίπτωση όπου έχεις δίκιο πάντα- νόημα.
Η τρέχουσα ιδέα είναι πιο έξω από αυτά. Πριν τη διατυπώσω με τρόπο που θα κλείσεις τη συζήτηση, θα ποστάρω σε λίγο μερικές φωτό χαλιναγώγισης της λαϊκής κουλτούρας (λολ με την ατάκα).
Από κει και πέρα κανένας δεν σου επιβάλλει τίποτα, το ΡΤ είναι ιδιωτική εταιρία, δεν τίθεται θέμα ελευθερίας λόγου αν δεν σου δώσει βήμα στην πλατφόρμα της επειδή δεν σε γουστάρει. Αν βρίσκεις ότι αυτό καταλήγει σε υποδεέστερο προϊόν, πας αλλού ή μποϊκοτάρεις, πράγμα πιο εύκολο από ποτέ στην εποχή του twitter.
Επίσης κάνεις λαθροχειρία παραλληλίζοντας το σπαμάρισμα από αρνητικές ψήφους με εμπεριστατωμένες κριτικές και επιστολές προς τον εκδότη.
Για τον ίδιο λόγο υποθέτω, και μειονότητες επίσης πλερώνουν, και είναι και το 30% του πληθυσμού των ΗΠΑ αυτή τη στιγμή, ενώ έχεις το πρόσθετο μπόνους ότι γίνεσαι πιο ελκυστικός σε διεθνές κοινό, τώρα που άρχισαν να έχουν και οι Ασιάτες λεφτά. Οι Εκδικητές μέχρι και έξτρα subplot είχαν αποκλειστικά για το κινεζικό κοινό για παράδειγμα.
Το ίδιο κάνουν και οι κινέζοι τελευταία παρεμπιπτόντως, αν θυμάσαι σχετικά πρόσφατα εκείνο το φαντασι έπος με το σινικό τοίχος με έναν άκυρο Ματτ Ντέημον για πρωταγωνιστή.
Γενικά το να είναι το ζητούμενο η σύνθεση του καστ να αντικατοπτρίζει τα δημογραφικά δεδομένα του προσδοκώμενου κοινού δεν βλέπω γιατί σου φαίνεται ακραία υπόθεση, οφείλεις να το εξηγήσεις λίγο καλύτερα από αναλογίες με την λαϊκή γιατί το απορρίπτεις.
Θα αφήσω να μιλήσουν τα βίδεο φίλοι και φιλενάδες.Σταλκερ έγραψε:Ξαναρωτάω τότε, ποια είναι η ...τρέχουσα χίλαρυ η ιδέα, ότι οι γυναίκες είναι άνθρωποι; Ή ότι οι ταινίες με γυναικείους πρωταγωνιστικούς ρόλους φέρνουν περισσότερες γυναίκες στα καθίσματα;