Γιατί η ντίσνευ είναι ό,τι πιο σιχαμένο υπάρχει στον κινηματογράφο.

Κινηματογράφος (κριτικές και προτάσεις), θέατρο, ερμηνεία, χορός, τραγούδι, τηλεόραση, ραδιόφωνο κ.ά.
Άβαταρ μέλους
BigChiefWahoo
Δημοσιεύσεις: 6268
Εγγραφή: 18 Ιουν 2021, 15:03
Phorum.gr user: Wahoo

Re: Γιατί η ντίσνευ είναι ό,τι πιο σιχαμένο υπάρχει στον κινηματογράφο.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από BigChiefWahoo » 06 Μάιος 2022, 18:16

hellegennes έγραψε:
06 Μάιος 2022, 15:49
................................................
Welcome back ρε :D:wave::blm:

Άβαταρ μέλους
BigChiefWahoo
Δημοσιεύσεις: 6268
Εγγραφή: 18 Ιουν 2021, 15:03
Phorum.gr user: Wahoo

Re: Γιατί η ντίσνευ είναι ό,τι πιο σιχαμένο υπάρχει στον κινηματογράφο.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από BigChiefWahoo » 06 Μάιος 2022, 18:19

Στο θέμα μας,η Ντίσνεϋ είναι ό,τι πιο σιχαμένο υπάρχει εφόσον το μόνο που κάνει είναι να σεξουαλικοποιεί (;) ανήλικα παιδάκια,με χυδαία υποσυνείδητα μηνύματα/εικόνες και αναφορές σε ό,τι πιο occult κυκλοφορεί εκεί έξω - η Φαντασία π.χ.,ένα μνημείο μύησης στις απόκρυφες τέχνες,κάτι με το οποίο δεν θα έπρεπε να ασχολείται κανείς,αν δεν είναι στο επίπεδο τουλάχιστον ενός Πυθαγόρα ή ενός Πλάτωνα.

Φυσικά,το μεγαλύτερο έγκλημα παραμένει η έκθεση ανηλίκων σε ακατάλληλες σεξουαλικές εικόνες.

Άβαταρ μέλους
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
Δημοσιεύσεις: 7077
Εγγραφή: 11 Αύγ 2019, 16:23
Phorum.gr user: ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ

Re: Γιατί η ντίσνευ είναι ό,τι πιο σιχαμένο υπάρχει στον κινηματογράφο.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ » 06 Μάιος 2022, 18:23

AlienWay έγραψε:
06 Μάιος 2022, 18:13
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε:
06 Μάιος 2022, 18:10
AlienWay έγραψε:
06 Μάιος 2022, 16:14


Μα στο λέει ξεκάθαρα: Από πότε το "γραφείο παραπόνων" μιας εταιρίας (που λειτουργεί με τους κανόνες και την ηθική της αγοράς) βρίζεται με τους πελάτες της;

Και μάλιστα πριν το κάνει με τον κινηματογράφο, το έκανε με τα κόμιξ που έβγαζε (εννοώ αυτά της μάρβελ). Αγόρασε τη μάρβελ, άλλαξε τα φώτα στους ήρωές της, και όταν ο κόσμος αντέδρασε, έβαζε τους συγγραφείς να βρίζουν τους πελάτες!!!

Ενώ αντίθετα αν κάποιοι δημιουργοί, σκηνοθέτες, ηθοποιοί κλπ εκφέρουν κάποια άποψη αμφιλεγόμενη, τους απολύει.

Δηλαδή έχουμε δύο μέτρα και δύο σταθμά. "Ηθικό" κατά τη ντίσνευ είναι να βρίζει τους πελάτες της, αλλά να απολύει κατά τ' άλλα τους συνεργάτες της όταν πούνε π.χ. ένα ανέκδοτο.
Καλά, ο Μάικιους το "είπε" αυτό πετώντας για μερικά δευτερόλεπτα κάποιες εικόνες. Μην το παίρνουμε ως δεδομένο. Εδώ λέει άλλα και άλλα
και σε αυτό το βίντεο και στα υπόλοιπα.
Γι' αυτό σου λέω κι εγώ ότι κάποια πράγματα που "είπε" πολλοί τα έχουμε ζήσει γιατί ασχολούμαστε με franchise που έχει αγοράσει και που έχουμε υπάρξει φαν τους.

Το θέμα δεν είναι ότι το είπε, το θέμα είναι ότι έχουν γίνει αυτά και πρόκειται για συγκεκριμένη πολιτική (επιθετική θα λέγαμε) της εταιρίας.
Έχετε σχέση γράφεις, εννοώντας προφανώς πως έχετε παρακολουθήσει τις ταινίες. Δε μου περιγράφεις κάποια κρυφή/εξειδικευμένη γνώση
στην οποία δεν έχω ή δεν μπορώ να έχω πρόσβαση και εγώ. Επομένως, η αναφορά αυτή δεν αλλάζει κάτι στην κουβέντα μας. Το ερώτημα παραμένει αν η Disney κάνει τις αλλαγές που κάνει για να καλύψει τα επιχειρηματικά και τα καλλιτεχνικά στάνταρτς της εποχής μας ή αν υπηρετεί κάποια πολιτική ατζέντα. Ε,το πρώτο σενάριο φαίνεται πιθανότερο εφόσον ισχύουν όσα λέει ο Μάικιους, προφανέστατα διότι η εταιρεία- σύμφωνα
πάντα με τον Youtuber-πουλάει άλλο προφίλ στις ΗΠΑ, άλλο στην Κίνα και άλλο στη Σαουδική Αραβία. Αν εσύ ή κάποιος άλλος, μπορείτε να εξηγήσετε γιατί μπορεί η Disney να είναι αλλού woke και αλλού πουριτανή, να διαβάζουμε την επιχειρηματολογία αλλά εσύ συγκεκριμένα γράφεις πιο πάνω κάτι σαν "Ε εντάξει δεν είναι το θέμα ένα γκέι ζευγάρι ή ο Θορ που είναι μαύρος" άρα τελικά τι σε ενοχλεί ακριβώς σε αυτά που κάνει η Disney δεν έχω καταλάβει.

Άβαταρ μέλους
Orion22
Δημοσιεύσεις: 14871
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:41

Re: Γιατί η ντίσνευ είναι ό,τι πιο σιχαμένο υπάρχει στον κινηματογράφο.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Orion22 » 06 Μάιος 2022, 18:30

Q: Re: Γιατί η ντίσνευ είναι ό,τι πιο σιχαμένο υπάρχει στον κινηματογράφο.
A: Yes.
Dolce et decorum est contra pasok.* pugnatre
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»

Άβαταρ μέλους
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
Δημοσιεύσεις: 7077
Εγγραφή: 11 Αύγ 2019, 16:23
Phorum.gr user: ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ

Re: Γιατί η ντίσνευ είναι ό,τι πιο σιχαμένο υπάρχει στον κινηματογράφο.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ » 06 Μάιος 2022, 18:32

Γενικά, λέει διάφορα καλούδια το βίντεο του Μάικιους που δεν ξέρω αν ισχύουν. Πέραν κάποιων που έχω αναφέρει ήδη, λέει
για τους Κινέζους πως "ως γνωστόν" είναι ρατσιστές απέναντι στους Αφρικανούς. Αυτό το ως γνωστόν πως προκύπτει? Ο Μάικιους
δικαιολογείται επικαλούμενος μία χιουμοριστική διαφήμιση της κινεζικής τηλεόρασης που έχει φτιαχτεί ως ριμέικ/τρολάρισμα
μίας παλαιότερης ιταλικής διαφήμισης. Συγγνώμη, αλλά αυτόν τον τύπο και 5 σωστά πράγματα να λέει εγώ δυσκολεύομαι να τον
πιστέψω στο τέλος.

Άβαταρ μέλους
AlienWay
Δημοσιεύσεις: 23119
Εγγραφή: 08 Οκτ 2019, 13:15
Phorum.gr user: AlienWay

Re: Γιατί η ντίσνευ είναι ό,τι πιο σιχαμένο υπάρχει στον κινηματογράφο.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από AlienWay » 06 Μάιος 2022, 19:06

ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε:
06 Μάιος 2022, 18:23
AlienWay έγραψε:
06 Μάιος 2022, 18:13
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε:
06 Μάιος 2022, 18:10


Καλά, ο Μάικιους το "είπε" αυτό πετώντας για μερικά δευτερόλεπτα κάποιες εικόνες. Μην το παίρνουμε ως δεδομένο. Εδώ λέει άλλα και άλλα
και σε αυτό το βίντεο και στα υπόλοιπα.
Γι' αυτό σου λέω κι εγώ ότι κάποια πράγματα που "είπε" πολλοί τα έχουμε ζήσει γιατί ασχολούμαστε με franchise που έχει αγοράσει και που έχουμε υπάρξει φαν τους.

Το θέμα δεν είναι ότι το είπε, το θέμα είναι ότι έχουν γίνει αυτά και πρόκειται για συγκεκριμένη πολιτική (επιθετική θα λέγαμε) της εταιρίας.
Έχετε σχέση γράφεις, εννοώντας προφανώς πως έχετε παρακολουθήσει τις ταινίες. Δε μου περιγράφεις κάποια κρυφή/εξειδικευμένη γνώση
στην οποία δεν έχω ή δεν μπορώ να έχω πρόσβαση και εγώ. Επομένως, η αναφορά αυτή δεν αλλάζει κάτι στην κουβέντα μας. Το ερώτημα παραμένει αν η Disney κάνει τις αλλαγές που κάνει για να καλύψει τα επιχειρηματικά και τα καλλιτεχνικά στάνταρτς της εποχής μας ή αν υπηρετεί κάποια πολιτική ατζέντα. Ε,το πρώτο σενάριο φαίνεται πιθανότερο εφόσον ισχύουν όσα λέει ο Μάικιους, προφανέστατα διότι η εταιρεία- σύμφωνα
πάντα με τον Youtuber-πουλάει άλλο προφίλ στις ΗΠΑ, άλλο στην Κίνα και άλλο στη Σαουδική Αραβία. Αν εσύ ή κάποιος άλλος, μπορείτε να εξηγήσετε γιατί μπορεί η Disney να είναι αλλού woke και αλλού πουριτανή, να διαβάζουμε την επιχειρηματολογία αλλά εσύ συγκεκριμένα γράφεις πιο πάνω κάτι σαν "Ε εντάξει δεν είναι το θέμα ένα γκέι ζευγάρι ή ο Θορ που είναι μαύρος" άρα τελικά τι σε ενοχλεί ακριβώς σε αυτά που κάνει η Disney δεν έχω καταλάβει.
Αυτό που κάνει, δεν αντέχει σε καμία μετα-κριτική, ακόμη και woke ατόμων.

Γύρω στο 2010 και ενώ ήδη άρχισαν να γίνονται κινηματογραφικές επιτυχίες οι κινηματογραφικοί ήρωες της Μάρβελ στο στούντιο της ίδιας της ντίσνευ, τα κόμιξ (που τα είχε αγορασμένα μαζί με τη μάρβελ) είχαν υποστεί αλλαγές όπως: Ο άιρονμαν δεν είναι πια ο Τόνυ Σταρκ, αλλά τη θέση του πήρε μία μαύρη μπαισέξουαλ. Ο Χούλκ δεν είναι πλέον ο Μπρους Μπανερ, αλλά τη θέση του πήρε ένας Κινέζος. Η μίςς μάρβελ έγινε μια μουσουλμάνα.

Ο λόγος που αντέδρασε το κοινό, δεν ήταν γιατί ανήκε στην αλτ-ράητ (όπως η ίδια η εταιρία ισχυριζόταν) αλλά γιατί οι ήρωες που γνώρισε και αγάπησε επί 80 και βάλε χρόνια ΑΛΛΑΞΑΝ και ΠΗΡΑΝ ΤΗ ΘΕΣΗ τους ΑΛΛΟΙ (που φορούσαν την ίδια στολή). Αντί δηλαδή να δημιουργηθεί ένας νέος ΛΟΑΤΚΙ ή ένας νέος μαύρος ήρωας από το μηδέν, πάτησαν πάνω στους ήδη υπάρχοντες και πήραν μόνο το trademark: Τη στολή.

Οι πωλήσεις των κόμιξ της μάρβελ πιάσανε πάτο, ωστόσο η εταιρία επέμενε να διατηρεί τους αλλαγμένους ήρωες και να βάζει τους συγγραφείς να λένε στο κοινό "αν δεν σας αρέσει μην τα διαβάζετε", "αυτοί είμαστε και σε όποιον αρέσει" και "είστε ακροδεξιοί".

Το ηθικό πρόβλημα που είχε προκύψει ήταν το εξής: Οποιαδήποτε άλλη εταιρία βρισκόταν στη θέση της μάρβελ και οι πωλήσεις της έπιαναν πάτο, θα βαρούσε κανόνι. Η μάρβελ αντίθετα, έχοντας αγοραστεί από τη ντίσνευ, κάλυπτε τη χασούρα της από τις ταινίες των ηρώων, όπου εκεί χρησιμοποιούνταν οι κλασικοί ήρωες και έβγαζαν τρελά λεφτά. Εφόσον τα κόμιξ παρήγαγαν μόνο χασούρα και ζημία γιατί επέμενε να τα εκδίδει; Η υποψία του κοινού ήταν ότι το έκανε καθαρά και μόνο για λόγους πολιτικής προπαγάνδας. Κέρδος πάντως δεν είχανε.

Στο star wars το έργο επαναλήφθηκε για μία ακόμη φορά, όταν ξεφτίλισε εντελώς τους παλιούς ήρωες και αντί να μην απαντήσει στον κόσμο, έβαλε τους δημιουργούς να βρίζονται με το κοινό στο τουίτερ.

Εντωμεταξύ ο λόγος που η ντίσνευ δεν αντέχει σε μετα-κριτική, είναι ότι έχει εντάξει στην ιδεολογική της πολιτική, εντελώς άσχετους ιδεολογικά με την ιδεολογία που -υποτίθεται ότι- θέλει να εμφανίσει.

Ενα παράδειγμα: Η "φεμινιστική ταινία" της DC ήταν το Wonder Woman. Οι ήρωες της DC ανήκουν σε στούντιο που δεν έχει αγοραστεί ακόμη από την ντίσνευ. Την ταινία τη σκηνοθέτησε μία ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ φεμινίστρια, η Patty Jenkins. Το γεγονός ότι η σκηνοθέτις είναι πραγματική φεμινίστρια είναι εμφανές στην ταινία και γι' αυτό αγαπήθηκε από τον κόσμο το αποτέλεσμα. Αντίθετα η φεμινιστική ταινία της Disney, ήταν η Captain Marvel που γράφτηκε και σκηνοθετήθηκε από άτομα άσχετα με τον φεμινισμό και αυτό φαίνεται στο αποτέλεσμα. Ήταν μια αδιάφορη Woke μαλακία.

Εντωμεταξύ ακόμη και στη στρατευμένη ιδεολογική της προσέγγιση, υπάρχουν προβλήματα. Για παράδειγμα εταιρίες όπως το νέτφλιξ λειτουργούν στα πλαίσια του inclusivity ως εξής: Αν κάνουν μια σειρά που πραγματεύεται π.χ. την Ομήρου Ιλιάδα, το πολύ να κάνουν τον Αχιλλέα μαύρο, ως ποιητική αδεία, προκειμένου να δείξουν ότι έχουν inclusivity.

Η disney είναι η εταιρία που όχι μόνο θα βάλει τον Αχιλλέα να είναι μαύρος, αλλά επιπλέον θα βάλει την ωραία Ελένη να είναι φεμινίστρια του metoo και τον Πάτροκλο σε ρόλο Μαρξιστή προλετάριου. Κάπου "μπάστα" δηλαδή.

Πάμε στην περίπτωση του James Gunn. Ο James Gunn ήταν ο δημιουργός της μεταφοράς του Guardians of The Galaxy, από τις λίγες αξιόλογες δουλειές της μάρβελ/ντίσνευ, που έφερε το προσωπικό στίγμα του δημιουργού. Αυτός αγαπήθηκε από τον κόσμο για το έργο που έδωσε.

Πολλά χρόνια πριν, ο Gunn δούλευε σε μία ανεξάρτητη μικρή εταιρία, την Troma, όπου οι ταινίες της διέπονταν από κάφρικο και ενοχλητικό χιούμορ. Στα πλαίσια της προώθησης των τότε ταινιών του, ο Gunn είχε κάνει κάποια tweets με άσεμνο χιούμορ. Το χιούμορ του δεν ήταν ούτε σεξιστικό, ούτε ρατσιστικό. Ηταν απλώς άσεμνο.

Οταν λοιπόν έκανε τη μεγάλη επιτυχία στη Μάρβελ/ντίσνευ, κάποιοι κακόβουλοι ανασύρανε τα επίμαχα tweets. Η ντίσνευ τον απέλυσε, παρά το γεγονός ότι το κοινό δεν ήθελε κάτι τέτοιο (αργότερα πήγε στο αντίπαλο στούντιο και αποθεώθηκε για ακόμη μια φορά).

Το παραπάνω δείχνει ότι η ντίσνευ χρησιμοποιεί το wokeness ως μία επίφαση. ΠΟΥΡΙΤΑΝΙΚΗ εταιρία ήταν, ΠΟΥΡΙΤΑΝΙΚΗ παραμένει και δεν την ενδιαφέρει ακόμη κι αν έχει χασούρα από τις επιλογές της.

Αρα το πρόβλημα της ντίσνευ δεν είναι ότι πρόκειται για μία τυπική εταιρία που κυνηγά το κέρδος (σε μία τέτοια περίπτωση θα λάμβανε υπόψη την κριτική). Πρόκειται για μία εταιρία που έχει βγάλει υπερκέρδη που επαρκούν για να φάνε ακόμη και τα δισέγγονα των μεγάλων στελεχών της, επομένως λειτουργεί αλαζονικά, θέλει να κάνει το κομμάτι της και δεν σηκώνει καμία απολύτως κριτική. ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΝ ΤΟ ΑΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΧΑΣΟΥΡΑ ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΗΣ.

Μια πουριτανική πολυεθνική είναι που αγοράζει τα πάντα, φιμώνοντας τις ελεύθερες φωνές και το προσωπικό στίγμα των δημιουργών.
Ζούμε σε μια οικονομία.

Άβαταρ μέλους
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
Δημοσιεύσεις: 7077
Εγγραφή: 11 Αύγ 2019, 16:23
Phorum.gr user: ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ

Re: Γιατί η ντίσνευ είναι ό,τι πιο σιχαμένο υπάρχει στον κινηματογράφο.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ » 06 Μάιος 2022, 23:48

AlienWay έγραψε:
06 Μάιος 2022, 19:06
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε:
06 Μάιος 2022, 18:23
AlienWay έγραψε:
06 Μάιος 2022, 18:13


Γι' αυτό σου λέω κι εγώ ότι κάποια πράγματα που "είπε" πολλοί τα έχουμε ζήσει γιατί ασχολούμαστε με franchise που έχει αγοράσει και που έχουμε υπάρξει φαν τους.

Το θέμα δεν είναι ότι το είπε, το θέμα είναι ότι έχουν γίνει αυτά και πρόκειται για συγκεκριμένη πολιτική (επιθετική θα λέγαμε) της εταιρίας.
Έχετε σχέση γράφεις, εννοώντας προφανώς πως έχετε παρακολουθήσει τις ταινίες. Δε μου περιγράφεις κάποια κρυφή/εξειδικευμένη γνώση
στην οποία δεν έχω ή δεν μπορώ να έχω πρόσβαση και εγώ. Επομένως, η αναφορά αυτή δεν αλλάζει κάτι στην κουβέντα μας. Το ερώτημα παραμένει αν η Disney κάνει τις αλλαγές που κάνει για να καλύψει τα επιχειρηματικά και τα καλλιτεχνικά στάνταρτς της εποχής μας ή αν υπηρετεί κάποια πολιτική ατζέντα. Ε,το πρώτο σενάριο φαίνεται πιθανότερο εφόσον ισχύουν όσα λέει ο Μάικιους, προφανέστατα διότι η εταιρεία- σύμφωνα
πάντα με τον Youtuber-πουλάει άλλο προφίλ στις ΗΠΑ, άλλο στην Κίνα και άλλο στη Σαουδική Αραβία. Αν εσύ ή κάποιος άλλος, μπορείτε να εξηγήσετε γιατί μπορεί η Disney να είναι αλλού woke και αλλού πουριτανή, να διαβάζουμε την επιχειρηματολογία αλλά εσύ συγκεκριμένα γράφεις πιο πάνω κάτι σαν "Ε εντάξει δεν είναι το θέμα ένα γκέι ζευγάρι ή ο Θορ που είναι μαύρος" άρα τελικά τι σε ενοχλεί ακριβώς σε αυτά που κάνει η Disney δεν έχω καταλάβει.
Αυτό που κάνει, δεν αντέχει σε καμία μετα-κριτική, ακόμη και woke ατόμων.

Γύρω στο 2010 και ενώ ήδη άρχισαν να γίνονται κινηματογραφικές επιτυχίες οι κινηματογραφικοί ήρωες της Μάρβελ στο στούντιο της ίδιας της ντίσνευ, τα κόμιξ (που τα είχε αγορασμένα μαζί με τη μάρβελ) είχαν υποστεί αλλαγές όπως: Ο άιρονμαν δεν είναι πια ο Τόνυ Σταρκ, αλλά τη θέση του πήρε μία μαύρη μπαισέξουαλ. Ο Χούλκ δεν είναι πλέον ο Μπρους Μπανερ, αλλά τη θέση του πήρε ένας Κινέζος. Η μίςς μάρβελ έγινε μια μουσουλμάνα.

Ο λόγος που αντέδρασε το κοινό, δεν ήταν γιατί ανήκε στην αλτ-ράητ (όπως η ίδια η εταιρία ισχυριζόταν) αλλά γιατί οι ήρωες που γνώρισε και αγάπησε επί 80 και βάλε χρόνια ΑΛΛΑΞΑΝ και ΠΗΡΑΝ ΤΗ ΘΕΣΗ τους ΑΛΛΟΙ (που φορούσαν την ίδια στολή). Αντί δηλαδή να δημιουργηθεί ένας νέος ΛΟΑΤΚΙ ή ένας νέος μαύρος ήρωας από το μηδέν, πάτησαν πάνω στους ήδη υπάρχοντες και πήραν μόνο το trademark: Τη στολή.

Οι πωλήσεις των κόμιξ της μάρβελ πιάσανε πάτο, ωστόσο η εταιρία επέμενε να διατηρεί τους αλλαγμένους ήρωες και να βάζει τους συγγραφείς να λένε στο κοινό "αν δεν σας αρέσει μην τα διαβάζετε", "αυτοί είμαστε και σε όποιον αρέσει" και "είστε ακροδεξιοί".

Το ηθικό πρόβλημα που είχε προκύψει ήταν το εξής: Οποιαδήποτε άλλη εταιρία βρισκόταν στη θέση της μάρβελ και οι πωλήσεις της έπιαναν πάτο, θα βαρούσε κανόνι. Η μάρβελ αντίθετα, έχοντας αγοραστεί από τη ντίσνευ, κάλυπτε τη χασούρα της από τις ταινίες των ηρώων, όπου εκεί χρησιμοποιούνταν οι κλασικοί ήρωες και έβγαζαν τρελά λεφτά. Εφόσον τα κόμιξ παρήγαγαν μόνο χασούρα και ζημία γιατί επέμενε να τα εκδίδει; Η υποψία του κοινού ήταν ότι το έκανε καθαρά και μόνο για λόγους πολιτικής προπαγάνδας. Κέρδος πάντως δεν είχανε.

Στο star wars το έργο επαναλήφθηκε για μία ακόμη φορά, όταν ξεφτίλισε εντελώς τους παλιούς ήρωες και αντί να μην απαντήσει στον κόσμο, έβαλε τους δημιουργούς να βρίζονται με το κοινό στο τουίτερ.

Εντωμεταξύ ο λόγος που η ντίσνευ δεν αντέχει σε μετα-κριτική, είναι ότι έχει εντάξει στην ιδεολογική της πολιτική, εντελώς άσχετους ιδεολογικά με την ιδεολογία που -υποτίθεται ότι- θέλει να εμφανίσει.

Ενα παράδειγμα: Η "φεμινιστική ταινία" της DC ήταν το Wonder Woman. Οι ήρωες της DC ανήκουν σε στούντιο που δεν έχει αγοραστεί ακόμη από την ντίσνευ. Την ταινία τη σκηνοθέτησε μία ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ φεμινίστρια, η Patty Jenkins. Το γεγονός ότι η σκηνοθέτις είναι πραγματική φεμινίστρια είναι εμφανές στην ταινία και γι' αυτό αγαπήθηκε από τον κόσμο το αποτέλεσμα. Αντίθετα η φεμινιστική ταινία της Disney, ήταν η Captain Marvel που γράφτηκε και σκηνοθετήθηκε από άτομα άσχετα με τον φεμινισμό και αυτό φαίνεται στο αποτέλεσμα. Ήταν μια αδιάφορη Woke μαλακία.

Εντωμεταξύ ακόμη και στη στρατευμένη ιδεολογική της προσέγγιση, υπάρχουν προβλήματα. Για παράδειγμα εταιρίες όπως το νέτφλιξ λειτουργούν στα πλαίσια του inclusivity ως εξής: Αν κάνουν μια σειρά που πραγματεύεται π.χ. την Ομήρου Ιλιάδα, το πολύ να κάνουν τον Αχιλλέα μαύρο, ως ποιητική αδεία, προκειμένου να δείξουν ότι έχουν inclusivity.

Η disney είναι η εταιρία που όχι μόνο θα βάλει τον Αχιλλέα να είναι μαύρος, αλλά επιπλέον θα βάλει την ωραία Ελένη να είναι φεμινίστρια του metoo και τον Πάτροκλο σε ρόλο Μαρξιστή προλετάριου. Κάπου "μπάστα" δηλαδή.

Πάμε στην περίπτωση του James Gunn. Ο James Gunn ήταν ο δημιουργός της μεταφοράς του Guardians of The Galaxy, από τις λίγες αξιόλογες δουλειές της μάρβελ/ντίσνευ, που έφερε το προσωπικό στίγμα του δημιουργού. Αυτός αγαπήθηκε από τον κόσμο για το έργο που έδωσε.

Πολλά χρόνια πριν, ο Gunn δούλευε σε μία ανεξάρτητη μικρή εταιρία, την Troma, όπου οι ταινίες της διέπονταν από κάφρικο και ενοχλητικό χιούμορ. Στα πλαίσια της προώθησης των τότε ταινιών του, ο Gunn είχε κάνει κάποια tweets με άσεμνο χιούμορ. Το χιούμορ του δεν ήταν ούτε σεξιστικό, ούτε ρατσιστικό. Ηταν απλώς άσεμνο.

Οταν λοιπόν έκανε τη μεγάλη επιτυχία στη Μάρβελ/ντίσνευ, κάποιοι κακόβουλοι ανασύρανε τα επίμαχα tweets. Η ντίσνευ τον απέλυσε, παρά το γεγονός ότι το κοινό δεν ήθελε κάτι τέτοιο (αργότερα πήγε στο αντίπαλο στούντιο και αποθεώθηκε για ακόμη μια φορά).

Το παραπάνω δείχνει ότι η ντίσνευ χρησιμοποιεί το wokeness ως μία επίφαση. ΠΟΥΡΙΤΑΝΙΚΗ εταιρία ήταν, ΠΟΥΡΙΤΑΝΙΚΗ παραμένει και δεν την ενδιαφέρει ακόμη κι αν έχει χασούρα από τις επιλογές της.

Αρα το πρόβλημα της ντίσνευ δεν είναι ότι πρόκειται για μία τυπική εταιρία που κυνηγά το κέρδος (σε μία τέτοια περίπτωση θα λάμβανε υπόψη την κριτική). Πρόκειται για μία εταιρία που έχει βγάλει υπερκέρδη που επαρκούν για να φάνε ακόμη και τα δισέγγονα των μεγάλων στελεχών της, επομένως λειτουργεί αλαζονικά, θέλει να κάνει το κομμάτι της και δεν σηκώνει καμία απολύτως κριτική. ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΝ ΤΟ ΑΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΧΑΣΟΥΡΑ ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΗΣ.

Μια πουριτανική πολυεθνική είναι που αγοράζει τα πάντα, φιμώνοντας τις ελεύθερες φωνές και το προσωπικό στίγμα των δημιουργών.
Άρα αν καταλαβαίνω καλά αποδίδεις στην Disney το ότι είναι αυστηρά προσκολλημένη σε κάποιες αρχές διαχρονικά ανεξαρτήτως ταμπέλας, στο ότι τα στελέχη της θέλουν να ακολουθούν το "ρεύμα" που θεωρούν ως κυρίαρχο κάθε φορά ή ότι απλά θέλουν να κάνουν επίδειξη δύναμης? Ή ισχύει κατά τη γνώμη σου κάτι που δεν κατάλαβα καλά εγώ? Ρωτώ για να κατανοήσω πως πιστεύεις ακριβώς ότι αιτιολογούνται όλες αυτές οι αλλαγές
στη Μάρβελ που περιγράφεις αναλυτικώς στο σχόλιό σου.

Άβαταρ μέλους
AlienWay
Δημοσιεύσεις: 23119
Εγγραφή: 08 Οκτ 2019, 13:15
Phorum.gr user: AlienWay

Re: Γιατί η ντίσνευ είναι ό,τι πιο σιχαμένο υπάρχει στον κινηματογράφο.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από AlienWay » 06 Μάιος 2022, 23:55

ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε:
06 Μάιος 2022, 23:48
AlienWay έγραψε:
06 Μάιος 2022, 19:06
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε:
06 Μάιος 2022, 18:23


Έχετε σχέση γράφεις, εννοώντας προφανώς πως έχετε παρακολουθήσει τις ταινίες. Δε μου περιγράφεις κάποια κρυφή/εξειδικευμένη γνώση
στην οποία δεν έχω ή δεν μπορώ να έχω πρόσβαση και εγώ. Επομένως, η αναφορά αυτή δεν αλλάζει κάτι στην κουβέντα μας. Το ερώτημα παραμένει αν η Disney κάνει τις αλλαγές που κάνει για να καλύψει τα επιχειρηματικά και τα καλλιτεχνικά στάνταρτς της εποχής μας ή αν υπηρετεί κάποια πολιτική ατζέντα. Ε,το πρώτο σενάριο φαίνεται πιθανότερο εφόσον ισχύουν όσα λέει ο Μάικιους, προφανέστατα διότι η εταιρεία- σύμφωνα
πάντα με τον Youtuber-πουλάει άλλο προφίλ στις ΗΠΑ, άλλο στην Κίνα και άλλο στη Σαουδική Αραβία. Αν εσύ ή κάποιος άλλος, μπορείτε να εξηγήσετε γιατί μπορεί η Disney να είναι αλλού woke και αλλού πουριτανή, να διαβάζουμε την επιχειρηματολογία αλλά εσύ συγκεκριμένα γράφεις πιο πάνω κάτι σαν "Ε εντάξει δεν είναι το θέμα ένα γκέι ζευγάρι ή ο Θορ που είναι μαύρος" άρα τελικά τι σε ενοχλεί ακριβώς σε αυτά που κάνει η Disney δεν έχω καταλάβει.
Αυτό που κάνει, δεν αντέχει σε καμία μετα-κριτική, ακόμη και woke ατόμων.

Γύρω στο 2010 και ενώ ήδη άρχισαν να γίνονται κινηματογραφικές επιτυχίες οι κινηματογραφικοί ήρωες της Μάρβελ στο στούντιο της ίδιας της ντίσνευ, τα κόμιξ (που τα είχε αγορασμένα μαζί με τη μάρβελ) είχαν υποστεί αλλαγές όπως: Ο άιρονμαν δεν είναι πια ο Τόνυ Σταρκ, αλλά τη θέση του πήρε μία μαύρη μπαισέξουαλ. Ο Χούλκ δεν είναι πλέον ο Μπρους Μπανερ, αλλά τη θέση του πήρε ένας Κινέζος. Η μίςς μάρβελ έγινε μια μουσουλμάνα.

Ο λόγος που αντέδρασε το κοινό, δεν ήταν γιατί ανήκε στην αλτ-ράητ (όπως η ίδια η εταιρία ισχυριζόταν) αλλά γιατί οι ήρωες που γνώρισε και αγάπησε επί 80 και βάλε χρόνια ΑΛΛΑΞΑΝ και ΠΗΡΑΝ ΤΗ ΘΕΣΗ τους ΑΛΛΟΙ (που φορούσαν την ίδια στολή). Αντί δηλαδή να δημιουργηθεί ένας νέος ΛΟΑΤΚΙ ή ένας νέος μαύρος ήρωας από το μηδέν, πάτησαν πάνω στους ήδη υπάρχοντες και πήραν μόνο το trademark: Τη στολή.

Οι πωλήσεις των κόμιξ της μάρβελ πιάσανε πάτο, ωστόσο η εταιρία επέμενε να διατηρεί τους αλλαγμένους ήρωες και να βάζει τους συγγραφείς να λένε στο κοινό "αν δεν σας αρέσει μην τα διαβάζετε", "αυτοί είμαστε και σε όποιον αρέσει" και "είστε ακροδεξιοί".

Το ηθικό πρόβλημα που είχε προκύψει ήταν το εξής: Οποιαδήποτε άλλη εταιρία βρισκόταν στη θέση της μάρβελ και οι πωλήσεις της έπιαναν πάτο, θα βαρούσε κανόνι. Η μάρβελ αντίθετα, έχοντας αγοραστεί από τη ντίσνευ, κάλυπτε τη χασούρα της από τις ταινίες των ηρώων, όπου εκεί χρησιμοποιούνταν οι κλασικοί ήρωες και έβγαζαν τρελά λεφτά. Εφόσον τα κόμιξ παρήγαγαν μόνο χασούρα και ζημία γιατί επέμενε να τα εκδίδει; Η υποψία του κοινού ήταν ότι το έκανε καθαρά και μόνο για λόγους πολιτικής προπαγάνδας. Κέρδος πάντως δεν είχανε.

Στο star wars το έργο επαναλήφθηκε για μία ακόμη φορά, όταν ξεφτίλισε εντελώς τους παλιούς ήρωες και αντί να μην απαντήσει στον κόσμο, έβαλε τους δημιουργούς να βρίζονται με το κοινό στο τουίτερ.

Εντωμεταξύ ο λόγος που η ντίσνευ δεν αντέχει σε μετα-κριτική, είναι ότι έχει εντάξει στην ιδεολογική της πολιτική, εντελώς άσχετους ιδεολογικά με την ιδεολογία που -υποτίθεται ότι- θέλει να εμφανίσει.

Ενα παράδειγμα: Η "φεμινιστική ταινία" της DC ήταν το Wonder Woman. Οι ήρωες της DC ανήκουν σε στούντιο που δεν έχει αγοραστεί ακόμη από την ντίσνευ. Την ταινία τη σκηνοθέτησε μία ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ φεμινίστρια, η Patty Jenkins. Το γεγονός ότι η σκηνοθέτις είναι πραγματική φεμινίστρια είναι εμφανές στην ταινία και γι' αυτό αγαπήθηκε από τον κόσμο το αποτέλεσμα. Αντίθετα η φεμινιστική ταινία της Disney, ήταν η Captain Marvel που γράφτηκε και σκηνοθετήθηκε από άτομα άσχετα με τον φεμινισμό και αυτό φαίνεται στο αποτέλεσμα. Ήταν μια αδιάφορη Woke μαλακία.

Εντωμεταξύ ακόμη και στη στρατευμένη ιδεολογική της προσέγγιση, υπάρχουν προβλήματα. Για παράδειγμα εταιρίες όπως το νέτφλιξ λειτουργούν στα πλαίσια του inclusivity ως εξής: Αν κάνουν μια σειρά που πραγματεύεται π.χ. την Ομήρου Ιλιάδα, το πολύ να κάνουν τον Αχιλλέα μαύρο, ως ποιητική αδεία, προκειμένου να δείξουν ότι έχουν inclusivity.

Η disney είναι η εταιρία που όχι μόνο θα βάλει τον Αχιλλέα να είναι μαύρος, αλλά επιπλέον θα βάλει την ωραία Ελένη να είναι φεμινίστρια του metoo και τον Πάτροκλο σε ρόλο Μαρξιστή προλετάριου. Κάπου "μπάστα" δηλαδή.

Πάμε στην περίπτωση του James Gunn. Ο James Gunn ήταν ο δημιουργός της μεταφοράς του Guardians of The Galaxy, από τις λίγες αξιόλογες δουλειές της μάρβελ/ντίσνευ, που έφερε το προσωπικό στίγμα του δημιουργού. Αυτός αγαπήθηκε από τον κόσμο για το έργο που έδωσε.

Πολλά χρόνια πριν, ο Gunn δούλευε σε μία ανεξάρτητη μικρή εταιρία, την Troma, όπου οι ταινίες της διέπονταν από κάφρικο και ενοχλητικό χιούμορ. Στα πλαίσια της προώθησης των τότε ταινιών του, ο Gunn είχε κάνει κάποια tweets με άσεμνο χιούμορ. Το χιούμορ του δεν ήταν ούτε σεξιστικό, ούτε ρατσιστικό. Ηταν απλώς άσεμνο.

Οταν λοιπόν έκανε τη μεγάλη επιτυχία στη Μάρβελ/ντίσνευ, κάποιοι κακόβουλοι ανασύρανε τα επίμαχα tweets. Η ντίσνευ τον απέλυσε, παρά το γεγονός ότι το κοινό δεν ήθελε κάτι τέτοιο (αργότερα πήγε στο αντίπαλο στούντιο και αποθεώθηκε για ακόμη μια φορά).

Το παραπάνω δείχνει ότι η ντίσνευ χρησιμοποιεί το wokeness ως μία επίφαση. ΠΟΥΡΙΤΑΝΙΚΗ εταιρία ήταν, ΠΟΥΡΙΤΑΝΙΚΗ παραμένει και δεν την ενδιαφέρει ακόμη κι αν έχει χασούρα από τις επιλογές της.

Αρα το πρόβλημα της ντίσνευ δεν είναι ότι πρόκειται για μία τυπική εταιρία που κυνηγά το κέρδος (σε μία τέτοια περίπτωση θα λάμβανε υπόψη την κριτική). Πρόκειται για μία εταιρία που έχει βγάλει υπερκέρδη που επαρκούν για να φάνε ακόμη και τα δισέγγονα των μεγάλων στελεχών της, επομένως λειτουργεί αλαζονικά, θέλει να κάνει το κομμάτι της και δεν σηκώνει καμία απολύτως κριτική. ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΝ ΤΟ ΑΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΧΑΣΟΥΡΑ ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΗΣ.

Μια πουριτανική πολυεθνική είναι που αγοράζει τα πάντα, φιμώνοντας τις ελεύθερες φωνές και το προσωπικό στίγμα των δημιουργών.
Άρα αν καταλαβαίνω καλά αποδίδεις στην Disney το ότι είναι αυστηρά προσκολλημένη σε κάποιες αρχές διαχρονικά ανεξαρτήτως ταμπέλας, στο ότι τα στελέχη της θέλουν να ακολουθούν το "ρεύμα" που θεωρούν ως κυρίαρχο κάθε φορά ή ότι απλά θέλουν να κάνουν επίδειξη δύναμης? Ή ισχύει κατά τη γνώμη σου κάτι που δεν κατάλαβα καλά εγώ? Ρωτώ για να κατανοήσω πως πιστεύεις ακριβώς ότι αιτιολογούνται όλες αυτές οι αλλαγές
στη Μάρβελ που περιγράφεις αναλυτικώς στο σχόλιό σου.
Ξεκάθαρα μιλάμε για μια εταιρία που δεν έχει ηθικούς φραγμούς, δεν την ενδιαφέρει η ικανοποίηση του κοινού ως πρώτη προταιρεότητα και ενεργεί σαν μια σατανική πολυεθνική από αυτές που βλέπαμε παλιά στις ταινίες και λέγαμε "αυτά δεν γίνονται".

Το πρόβλημα που έχει η συντριπτική πλειοψηφία του κοινού με τη ντίσνευ δεν είναι ένα και ενιαίο. Χεσμένη θα την είχαμε αν υπήρχαν εναλλακτικές. Ομως αυτή τη στιγμή τα στούντιο που δεν έχει αγοράσει ακόμη, είναι παειροελάχιστα.
Ζούμε σε μια οικονομία.

Άβαταρ μέλους
Ερμής
Δημοσιεύσεις: 23242
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 11:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Γιατί η ντίσνευ είναι ό,τι πιο σιχαμένο υπάρχει στον κινηματογράφο.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ερμής » 07 Μάιος 2022, 13:34

George_V έγραψε:
05 Μάιος 2022, 17:35
Δημοκράτης έγραψε:
05 Μάιος 2022, 17:31
George_V έγραψε:
05 Μάιος 2022, 17:29


Γαμαει level 9000.

Aφου εχω βαλει το intro της ringtone στο κινητο μου.
αυτή και το saber rider είναι τα μόνο dvd που έχω. Απίστευτες σειράρες
Ρομποτεκ, Σειμπερ Ραιντερ, Βολτρον, Υποβρυχιο Κεραυνος και καποια αλλα τα εχω σε σκληρο δισκο για να τα δειχνω στο γιο μου οταν θα εχω (επι του παροντος εχω κορη) για να μεγαλώσει με τα σωστα καρτουν και οχι τις αηδιες που σερβιρουν σημερα.
Γκετα Ρομπο και ακόμη παραπάνω Καπταιν Χαρλοκ είναι τα τοπ
Και εννοείται πως τα έχω κατεβασμένα για το γιο
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"

Άβαταρ μέλους
hellegennes
Δημοσιεύσεις: 40683
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17

Re: Γιατί η ντίσνευ είναι ό,τι πιο σιχαμένο υπάρχει στον κινηματογράφο.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από hellegennes » 07 Μάιος 2022, 14:14

-Γιώργο, είδες το τελευταίο επεισόδιο Among Us; Τα σπάει άσχημα. Κουρούμπελο λέμε.
-Όχι, είδα τον Μάμρα που απήγαγε πάλι την Τσιτάρα.
-Τι στον πούτσο είναι αυτό;
-Κάτι βιντεοκασέτες σε 240p που με βάζει ο μπαμπάς μου να δω.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.

Άβαταρ μέλους
The Great Leader
Δημοσιεύσεις: 730
Εγγραφή: 14 Απρ 2018, 12:30

Re: Γιατί η ντίσνευ είναι ό,τι πιο σιχαμένο υπάρχει στον κινηματογράφο.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από The Great Leader » 07 Μάιος 2022, 19:39

Δεν υπάρχει κάποιο σατανικό woke master plan και τα σχετικά. Απλά η Ντίσνευ καβαλάει το ρεύμα της εποχής της και προσπαθεί να πουλήσει μαζικό, άγευστο προϊόν για όλους. Εκεί είναι η μεγάλη ζημιά. Το ότι Ντίσνευ και φρέσκιες ιδέες είναι τσακωμένα μεταξύ τους. Το κακό είναι ότι αυτή η άγευστη προσέγγιση επηρεάζει και τις εταιρίες που αγόρασε(Μάρβελ και Λούκασφιλμ) και το πως τα υπόλοιπα μεγάλα στούντιο θα προσπαθούν να κάνουν μπλοκμπάστερς. Πιστεύω ότι αναπόφευκτα θα ξεφουσκώσει, άλλα ως τότε θα πρέπει να ανεχτούμε έναν κινηματογραφικό μεσαίωνα στασιμότητας.

Άβαταρ μέλους
georgebi
Δημοσιεύσεις: 20858
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 14:17

Re: Γιατί η ντίσνευ είναι ό,τι πιο σιχαμένο υπάρχει στον κινηματογράφο.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από georgebi » 18 Μάιος 2022, 22:40

:smt047:smt047:smt047


Εικόνα

Εικόνα

看起来和闻起来像狗屎的东西,您无需舔以确保它是狗屎..... :102:
SpoilerShow
Ότι φαίνεται σκατά και μυρίζει σαν σκατά δεν χρειάζεται να το γλείψεις για να βεβαιωθείς ότι είναι σκατά..

Άβαταρ μέλους
hellegennes
Δημοσιεύσεις: 40683
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17

Re: Γιατί η ντίσνευ είναι ό,τι πιο σιχαμένο υπάρχει στον κινηματογράφο.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από hellegennes » 18 Μάιος 2022, 23:27

Το να φτιάξουν νέους χαρακτήρες δεν περνάει ποτέ απ' το μυαλό τους; Το θέμα είναι να πάρουμε τους ίδιους χαρακτήρες που ήδη έχουν κοινό και να τους αλλάξουμε φύλο, εθνικότητα και τον αδόξαστο.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “7η τέχνη και Ηλ. ΜΜΕ”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών