δεν είναι τυχαίο ότι οι ανώτερες δημιουργίες του είναι του προηγούμενου αιώνα
μετά το 2000 αρχίζει η Κάλι Γιούγκα
Τι εννοείς;
όλα παίρνουν την κάτω βόλτα
μουσική σινεμάς βιβλία
βέβαια ο φίλος μ ο Σιντ γνωρίζω ότι διαφωνεί
Διαφωνώ εν μέρει, στην μουσική συνεχίζουν να βγαίνουν αριστουργήματα, ίσως είναι η τελευταία γραμμή άμυνας απέναντι στην Κάλι Γιούγκα, ίσως όμως η μουσική να είναι η αιχμή του δόρατος της, όπως λένε και οι Rome, Kali Yuga Uber Alles.
Στην έβδομη τέχνη ισχύει, κάποιες εξαιρέσεις σαν το million dollar baby και το joker δεν αλλάζουν κάτι.
Στην λογοτεχνία και στην ποίηση συμφωνώ, μόνο ένας Ελληγεννής μας έμεινε αλλά δεν φέρνει την Άνοιξη, αντιθέτως το σημειολογικό του μούσι είναι μια απέλπιδα προσπάθεια μόνωσης απέναντι στον βαρύ σκοτεινό χειμωνα της Κάλι Γιούγκα.
yet say this to the Possum: a bang, not a whimper,
with a bang not with a whimper,
To build the city of Dioce whose terraces are the colour of stars
Διαφωνώ εν μέρει, στην μουσική συνεχίζουν να βγαίνουν αριστουργήματα, ίσως είναι η τελευταία γραμμή άμυνας απέναντι στην Κάλι Γιούγκα, ίσως όμως η μουσική να είναι η αιχμή του δόρατος της, όπως λένε και οι Rome, Kali Yuga Uber Alles.
Στην έβδομη τέχνη ισχύει, κάποιες εξαιρέσεις σαν το million dollar baby και το joker δεν αλλάζουν κάτι.
Στην λογοτεχνία και στην ποίηση συμφωνώ, μόνο ένας Ελληγεννής μας έμεινε αλλά δεν φέρνει την Άνοιξη, αντιθέτως το σημειολογικό του μούσι είναι μια απέλπιδα προσπάθεια μόνωσης απέναντι στον βαρύ σκοτεινό χειμωνα της Κάλι Γιούγκα.
αυτό σκεφτόμουν για το μίλιον ντόλαρ - ψυχόδραμα στα όρια ντοστογιεφσκικού έργου, μιλάμε δεν μπορώ να το δω από ένα σημείο κ έπειτα, ίσως η ταινία του αιώνα μεγάλος κλιντ
Σπουδαίο νήμα και πολύ πετυχημένη η σύνδεση της αριστουργηματικής του σύλληψης με την Άπω Ιωνία ( μπόνους η χλωμάδα που αποτελεί το χαρακτηριστικό σύμπτωμα της ασθένειας αλλά και έκφραση του φαινοτύπου των Ελλήνων της Ανατολής). Θα πρέπει να ξεσκονίσω τα κιτάπια μου και να μελετήσω το ερώτημα.
Για αρχή όμως θα ρίξω μια υποθέση στο τραπέζι:
Ο Ρώμας είχε υπόψιν του τον τελευταίο ποιητή σαμουράι, Σάηγκο Τακανάγκα Τακαμόρι (1828-1877). Ο Τακαμόρι ήταν από τους τελευταίους πολιτικούς άνδρες που αντιτάχθηκαν στον βίαιο εκμοντερνισμό και την εκδυτικοποίηση της Ιαπωνίας, συνεπώς θα μπορούσαμε να πούμε πως πρόκειται για έναν ακόμα ιδιοφυή παραλληλισμό του Καλλιτέχνη, στην προσπάθεια του να προμηνύσει στον θεατή του μέλλοντος τις συνέπειες της απώλειας της ιστορικής βάσης χάρην μιας ετεροπροσδιορισμένης μακροπολιτικής διευκόλυνσης. Χρησιμοποιεί συνεπώς το παράδειγμα της ακανόνιστης και αφιλτράριστης παρείσφρυσης του δυτικού κοσμοσυστήματος (Εδώ ο αναγνώστης ίσως εντοπίσει αναλογίες με την απεικόνιση της ομοειδούς περίπλεξης στο Σεβερανς με την μαύρη μπογιά που επιτίθεται στην Innie περσόνα του Ιρβινγκ κάθε φορά που αποκοιμιέται και ο φραγμός του συνειδητού χαλαρώνει ) δηλαδή του κόσμου εντός κόσμου, για να τονίσει την αιτιακή σύνδεση αυτής με την εμφάνιση της παρακμιακής μορφής των τελευταίων Ιαπώνων, ανθρώπων από τους οποίους απουσιάζε το χαλινάρι της βιολογικής ηθικής συγκρότησης και κατέληγαν καρφωμένοι πάνω σε μεταλλικά κουφάρια μέσα σε ιπτάμενες κονσέρβες.
Χάνοντας την οργανικότητα που η παράδοση συνεπάγεται, η ράτσα αφήνεται να εκδιπλώσει τις υπαρκτικές της δυνατότητες με τρόπο καρκινικό.
Για αυτό η προσθήκη του Υ, του κατεξοχήν ελληνικού γράμματος. Για αυτό το χλωμό Ιαπωνικό προσωπείο το φοράει η Ελένη και όχι ο Κωνσταντίνος.
4 παρατηρήσεις, πάνω στην ομολογουμένως αξιόλογη προσέγγισή σου στο θέμα.
Α. Έχω κλάσει στα γέλια.
Β. Το τακαμούρι είναι πραγματική ασθένεια, που προκαλείται αν δεχτείς δήγμα από ταχυκρότωνα.
Γ. Έχεις γαμηθεί να διαφημίζεις το Σέβερανς, εγώ (κάπτεν) Τζακ Σπάροου δεν ξαναγίνομαι, με τόσες... εχμ... νόμιμες πλατφόρμες που έχω πλέον.
Δ. Μάλλον είχες δίκιο τότε. Με αυτά που διάβασα, λογικά μπορείς να μιμηθείς την Γαλή πολύ καλύτερα από μένα.
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.