8 σεζόν G.O.T

Κινηματογράφος (κριτικές και προτάσεις), θέατρο, ερμηνεία, χορός, τραγούδι, τηλεόραση, ραδιόφωνο κ.ά.
zteo

Re: 8 σεζόν G.O.T

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από zteo » 24 Μάιος 2019, 19:01

Πιστευω οτι εγκλωβιστηκε στο δημιουργημα του ο Μαρτιν.Εγραψε αριστους χαρακτηρες τους εβαλε σε εκπληκτικες σκηνες αλλα ποτε δεν ειχε στο μυαλο του να το παει καπου και να δωσει ενα καποιο τελος.Αποδειξη αποτελει η ιστορια του ΝΚ που ουσιαστικα δεν κολλαει στο ολο στορυ.Ουσιαστικα το GOT ηταν δυο καλες σειρες στην συσκευασια της μιας που συνδεθηκαν απο ενα σημειο και μετα βαναυσα και προχειρα.
Όποιος σπέρνει Τσιπρες και ραντίζει Ανδρουλακηδες θερίζει Μητσοτακιδες και μια γκέισα Παναγία.

Άβαταρ μέλους
Γαληνός

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Γαληνός » 25 Μάιος 2019, 01:58

πολύ καλή κριτική για την κάτω βόλτα της σειράς στις τελευταίες σεζόν
'this series will be seen as the weird fan-fiction that it is'

“A bird doesn’t sing because it has an answer, it sings because it has a song.”—Joan Walsh Anglund

Κομματικός

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Κομματικός » 25 Μάιος 2019, 08:18

Άβαταρ μέλους
Dwarven Blacksmith

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dwarven Blacksmith » 25 Μάιος 2019, 21:37

So am I the only one upset about how WWII ended? I mean they built Hitler up to be the big bad and just when he is about to face justice, he goes and kills himself. WTF was the point of him if FDR and Churchill were not going to fight him in an epic duel to save the world? And don't get me started on FDR! They just kill him half way through the war. Truman totally did not deserve to win the war, his character arc was not about war winning. And it certainly wasn't about destroying two cities with bullshit deus ex super weapons that came out of no where.

And another thing that pissed me off is that in the last episode of the war we find out that Stalin was a bad guy the entire time! Where was this foreshadowed to us? WTF, absolute character assassination. He was all about freeing the oppressed and bringing about a new system that wasn't shackling the poor and they made him a dictator? That is bullshit!

Anyways, WWII was cool but its end was absolutely trash and I would like you guys to sign a petition to have it rewritten.
🔻I would have lived in peace. But my enemies brought me war.🔻

stergiosbik

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stergiosbik » 29 Μάιος 2019, 14:10

Οπως ειχα πει δεν ειδα την 8η σεζον επεισοδιο-επεισοδιο.
Καταφερα και δεν πηρα καμμια πληροφορια και ειδα μαζεμενα τα τελευταια 6 επεισοδια μεσα σε 2 μερες.
Ενα εχω να πω.
Ρε μαλακες παραγωγοι-σκηνοθετες κλπ κλπ σοβαρα τωρα;
Περιμεναμε 2 χρονια γι αυτη την μαλακια;
Αντε πνιγειτε ρε!

talaipwros

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από talaipwros » 01 Ιουν 2019, 14:33

Άβαταρ μέλους
Rocco Siffredi

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Rocco Siffredi » 05 Ιουν 2019, 14:29

Άβαταρ μέλους
omg kai 3 lol

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από omg kai 3 lol » 06 Ιουν 2019, 12:40

Nero έγραψε:
20 Μάιος 2019, 23:14
Orion22 έγραψε:
20 Μάιος 2019, 23:00
Είχαν δηλώσει πως αρχικός σκοπός τους ήταν να φτιάξουν τον κόκκινο γαμο.
Όταν λειτουργούσαν επικουρικά στο κείμενο του μάρτιν έβγαζαν και γαμάτες σκηνές
Μα ούτε τον κόκκινο γάμο δεν καταλάβανε :lol: Τα twist όπως ο κόκκινος γάμος έχουν το αντίκτυπο που έχουν γιατί είναι καλογραμμένα, υπο την έννοια ότι είναι προβλέψιμα μόνο κατόπιν εορτής. Όσο εξελίσσεται η ιστορία τα twist είναι κρυμμένα μέσα στην πλοκή, με τρόπο που μόλις συμβούν σε υποχρεώνει να γυρίσεις πίσω να ξαναδιαβάσεις και και να πεις ναι, έπρεπε να το είχα καταλάβει, βγάζει νόημα. Όπου το πιάσανε αυτό έγινε κατά τύχη....

btw o κοκκινος γαμος και ο αποκεφαλισμος του Ned Stark δεν ηταν γραμμενα στο βιβλιο, αποδειχθηκαν ομως τα μεγαλυτερα και πιο πολυσυζητημενα plot twists

Άβαταρ μέλους
omg kai 3 lol

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από omg kai 3 lol » 13 Ιουν 2019, 18:42

Game of Thrones greatest EVIL shock: THIS is why Daenerys could NEVER win from the start

GAME OF THRONES has one ultimate evil, but it is not The Night King, nor is it Daenerys or even Cersei. The clues lie in George RR Martin's great love for Tolkien's Lord of the Rings which also confirm that Daenerys could NEVER have won, right from the very beginning.

Many fans were not convinced by Daenerys' rather abrupt descent into full-on maniacal zealot and city-burning baddie. The Night King was pretty scary but he was simply doing what he was created to do by the Children of the Forest. Cersei was magnificently monstrous but she was a product of her upbringing and the frustrations of being trapped by her gender. Ultimately, there was one thing much worse, and it is yet another idea George RR Martin pretty much lifted from Lord of the Rings. This is the true message of Game of Thrones and this is why Daenerys was never going to end up on top in Martin's morality play.

Numerous fans have drawn the parallels between stoic Jon Snow and bumbling Samwell Tarly or stoic Frodo and bumbling Samwise Gamgee. But Jon is also the hidden heir to a great dynasty Aegon, who echoes Aragorn in more than just name.

The similarities go on but ultimately rest on the greatest one of all.

The most evil thing in all of Westeros and beyond is actually the Iron Throne, which is the Song of Ice and Fire version of the One Ring. This is why it has to be destroyed, melted by Drogon in a blatant parallel to the One Ring in the fires of Mount Doom.

Furthermore, it is not just what they represent, it is the way each character relates to them which determines their ultimate fate. Daenerys had to die in the end because of the way she saw the Iron Throne and what she was prepared to do to win it.

Εικόνα
Εικόνα

Everything rests on free will and choice.

The minute Daenerys declares "I will take what is mine, with fire and blood!" her doom is already in play. In fact, it was in play all along, rooted in her belief in her right to rule. When she takes the Iron Throne with force and bloodshed, her fate is sealed.

Compare this with Galadriel, when Frodo offers her the ring: "In place of the Dark Lord you will set up a Queen. And I shall not be dark, but beautiful and terrible as the Morning and the Night! Fair as the Sea and the Sun and the Snow upon the Mountain! Dreadful as the Storm and the Lightning! Stronger than the foundations of the earth. All shall love me and despair!"

This could be a description of Daenerys, except the elf resists: “I pass the test”, she said. “I will diminish, and go into the West and remain Galadriel.”

Daenerys does not and so she loses herself and, ultimately, her life.

Εικόνα

https://www.express.co.uk/entertainment ... rtin-books

Άβαταρ μέλους
shrike
Phorum.gr user: Isildur

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από shrike » 14 Ιουν 2019, 10:51

omg kai 3 lol έγραψε:
13 Ιουν 2019, 18:42
Ναι, σιγά. Ώρα είναι τώρα να μας πεις, ότι ο χοντρός έχει επηρεαστεί απ' τον Τόλκιν κι ότι έχει κλέψει ιδέες.

Άβαταρ μέλους
omg kai 3 lol

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από omg kai 3 lol » 14 Ιουν 2019, 13:37

shrike έγραψε:
14 Ιουν 2019, 10:51
omg kai 3 lol έγραψε:
Ναι, σιγά. Ώρα είναι τώρα να μας πεις, ότι ο χοντρός έχει επηρεαστεί απ' τον Τόλκιν κι ότι έχει κλέψει ιδέες.

οχι μονο εχει "κλεψει" αλλα και η πορεια της Daynerys οπως αναλυεται πιο πανω ειναι μεσα απο βασικες αρχες αρχαιας τραγωδιας

Game of Thrones S8 HBO ending RIPPED OFF Lord of the Rings SIX times say fans

https://www.express.co.uk/entertainment ... in-Tolkein

Άβαταρ μέλους
shrike
Phorum.gr user: Isildur

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από shrike » 14 Ιουν 2019, 15:06

omg kai 3 lol έγραψε:
14 Ιουν 2019, 13:37
shrike έγραψε:
14 Ιουν 2019, 10:51
omg kai 3 lol έγραψε:

οχι μονο εχει "κλεψει" αλλα και η πορεια της Daynerys οπως αναλυεται πιο πανω ειναι μεσα απο βασικες αρχες αρχαιας τραγωδιας

https://www.express.co.uk/entertainment ... in-Tolkein
Νόμιζα ότι φάνηκε πως το έλεγα ειρωνικά...

Άβαταρ μέλους
omg kai 3 lol

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από omg kai 3 lol » 14 Ιουν 2019, 15:34

δεν πειραζει εγω οφειλα να το γραψω για οσους δεν το επιασαν..

Άβαταρ μέλους
Μετανάστρια
Phorum.gr user: Μετανάστρια

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Μετανάστρια » 14 Ιουν 2019, 23:58

Daenerys or we burn the country!
Νομίζεις ότι το αφεντικό σου σ'αγαπάει;

Άβαταρ μέλους
Χουργιατς

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Χουργιατς » 20 Ιουν 2019, 00:33

omg kai 3 lol έγραψε:
14 Ιουν 2019, 13:37

έλα κακίες και υπερβολές

κατά τα άλλα, ένα επεισόδιο είπα να δω, και μου άρεσε η μουσική κάπως. ντροπή τους εκεί στο μαητ ανδ ματζικ 4 που τους αντέγραψαν το 2002.

Απάντηση

Επιστροφή στο “7η τέχνη και Ηλ. ΜΜΕ”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών