Νὰ ἤμουν, τώρα, ἀρχαῖος Ἕλληνας, - τελείως ἀρχαῖος, ὄχι σὰν ἐσᾶς!

Πεζογραφία, ποίηση, γλώσσα και γραπτός λόγος, βιβλία
Άβαταρ μέλους
ΚΛΙΝΟΣΟΦΙΣΤΗΣ
Ὁ ἴδιος ἀρνεῖται κάθε τίτλο
Δημοσιεύσεις: 772
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 07:37

Νὰ ἤμουν, τώρα, ἀρχαῖος Ἕλληνας, - τελείως ἀρχαῖος, ὄχι σὰν ἐσᾶς!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΚΛΙΝΟΣΟΦΙΣΤΗΣ » 13 Απρ 2018, 08:20

Νὰ ἤμουν, τώρα, ἀρχαῖος Ἕλληνας, - τελείως ἀρχαῖος, ὄχι σὰν ἐσᾶς. Ποτέ!...
~~
Φεβρουάριος 14th, 2015, 9:24.
Εἰσαγωγικὸ σημείωμα ὀλίγης τιμῆς ποὺ θὰ ὀνειρευόμουν νὰ μοῦ γινόταν.
~~
Εικόνα

* Ἡ Ζακλὶν ντὲ Ρομιγύ ἀνάμεσα σ' ἑλληνικὰ ἀγάλματα.
Jacqueline de Romilly parmi des statues helléniques.

Δὲν ξέρω τί (μοῦ) φταίει ἀλλὰ δὲν τὸ ἤξερα...δὲν τὸ θυμᾶμαι...καὶ μόλις τώρα τὸ ἀνακάλυψα,
ἐγώ, ἕνας γέννημα-θρέμμα Ἀθηναῖος, ποὺ βρίσκομαι στὸ Θησεῖο σχεδὸν κάθε μέρα,
ἡ Πλατεία Θησείου
ἔχει μετονομαστεῖ, λέει, ἀπὸ τὶς 16 Σεπτεμβρίου 2013 σὲ...

Εικόνα ...πλατεία Ζακλὶν ντὲ Ρομιγύ.

----
Εἶναι πολὺ νωρὶς ἀκόμη, ὥρα 8:46΄,
κάνει πολὺ κρύο στὴν Ἀθήνα (ὅπως παντοῦ), ἔχω νὰ βγῶ...ἑβδομάδες, πάνω ἀπὸ μήνα, ἀπὸ τὸ σπίτι,
ἄρρωστος - τώρα νιώθω κάπως καλλίτερα - ἀλλὰ...
τὸ μεσημέρι θὰ πάω νὰ δῶ, νὰ σταθῶ λίγο μπροστά στὶς ἐπιγραφές αὐτές μὲ ἀποσπάσματα ἀπὸ κείμε-
να τῆς συγγραφέως στὰ γαλλικὰ καὶ σὲ ἑλληνικὴ μετάφραση:

Εικόνα
----
Πληροφοροῦμαι,
ἡ πλατεία Θησείου, ἔπειτα ἀπὸ πρόταση τοῦ Ἑλληνικοῦ Πολιτιστικοῦ Κέντρου στὸ Παρίσι,
τὴν ὁποία ἀποδέχθηκε ὁ δῆμος Ἀθηναίων, μετονομάστηκε σὲ πλατεία Ζακλὶν ντὲ Ρομιγύ,
πρὸς τιμὴν τῆς μεγίστης ἑλληνίστριας, ποὺ ἀφιέρωσε τὴν ζωή της στὴν μελέτη τῆς ἀρχαιο-
ελληνικῆς γραμματείας.
Τὸ ὄνομά της πῆρε διαμορφωμένος χῶρος, στὴν συμβολὴ τῶν ὁδῶν Ἡρακλειδῶν, Νηλέως,
Ἀποστόλου Παύλου καὶ Ἀκάμαντος, καί, σύμφωνα μὲ τὸ σκεπτικὸ τῆς πρότασης, στὸ πρό-
σωπο τῆς Ζακλὶν ντὲ Ρομιγύ, τιμῶνται ὅλοι ἐκεῖνοι ποὺ μελετοῦν τὰ ἑλληνικὰ γράμματα σὲ
κάθε γωνιὰ τοῦ κόσμου.
----
Athènes consacre une place publique en hommage à Jacqueline de Romilly.
Jacqueline de Romilly, décédée le 18 décembre 2010 à l’âge de 97 ans, a déjà une place publique à son nom dans
la capitale hellénique. Un hommage à l’écrivain français qui en 2000 fut nommée « ambassadrice de l’hellénisme »
par la Hellas.
La place en question s' est située au centre d’Athènes, dans le quartier historique de Thissio.
L’ancienne place du même nom est proche de l’Acropole et de de l’Agora.
Sur cette place, sont apposées trois colonnes rendant hommage à la philologue défunte. Sur celles-ci, sont inscrits
des extraits de l’oeuvre de Jacqueline de Romilly, en grec et en français.

Une place publique porte déjà le nom de Jacqueline de Romilly dans sa ville de naissance: Chartres (Eure-et-Loir).

==
Δύο ὧρες μετά:

Εικόνα

* Τοποθετημένα σὲ ἄχαρη θέση,
μᾶλλον σπανίως παίρνει εἴδηση κανεὶς περὶ τίνοις πρόκειται.
Εἶναι ἀπαραίτητο νὰ θυμώμαστε ὄτι ἴσως εἴμαστε μερικοὶ ἀπὸ μᾶς Ἕλληνες;
Δὲν σὲ ἑλκύει τίποτα νὰ πᾶς ἐκεῖ, νὰ δεῖς, ἄν δὲν ξέρεις ἐκ τῶν προτέρων.
Καλὰ ἔλεγα στὴν ἀρχὴ νὰ τὸ ἔβαζα στὸ Re: Τὸ αἶσχος τῆς νέας Ἑλλἀδος. Τώρα τὴν ἔπαθα.

Υ.Γ.
Ἄσε ποὺ στὸ χάραγμα τοῦ ὀνόματος τῆς τιμωμένης "φάγανε" τὸ "e" στὸ de. Ἀπορῶ, δύο χρόνια μετά, πῶς δὲν τὸ
πῆραν εἴδηση οἱ Γάλλοι νὰ μᾶς κράξουν!
Δὲν εἶναι τυχαῖο ποὺ οἱ νεο-Ἕλληνες εἶναι ἀγράμματοι ἀπ' ἄκρη σ' ἄκρη. Καὶ τὸ ἐπιδεικνύουν μὲ καμάρι.
Τὰ πτυχία τοὺς μάραναν.
=====
Χθές, αὐτὸ τὸ παλληκάρι, ὁ πιλότος Γιῶργος Μπαλταδῶρος, ἔχασε τὴν ζωή του, ἀφοῦ άπώθησε τὸν προαιώνιο ἐχ-
θρό, ὁδηγῶντας τὸ Mirage 2000-5, ποὺ κατέπεσε στὴν Σκύρο. Οὔτε ὁ πρῶτος οὔτε ὁ τελευταῖος.
Ὡστόσο, Ἕλληνας!
Στὶς Εἰδήσεις, ὅλο καὶ μᾶς προετοιμάζουν γιὰ κάτι τέτοιο! Μὴ μᾶς φανεῖ βαρύ, ὅταν τύχει;

Εικόνα

Εικόνα
* images/smilies/old-valid-code/klinoi.gif
Ὁ ἴδιος ἀρνοῦμαι κάθε τίτλο.

Άβαταρ μέλους
Isomnia
Δημοσιεύσεις: 1132
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 10:38

Re: Νὰ ἤμουν, τώρα, ἀρχαῖος Ἕλληνας, - τελείως ἀρχαῖος, ὄχι σὰν ἐσᾶς!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Isomnia » 13 Απρ 2018, 08:28

Λέω εγώ τώρα... Η πλατεία θα μπορούσε να αφιερωθεί στην περίφημη Ελληνίστρια και όχι να μετονομαστεί...
In romine tirmeno Ne romine to fa maginas per meno per imentira

Άβαταρ μέλους
ΚΛΙΝΟΣΟΦΙΣΤΗΣ
Ὁ ἴδιος ἀρνεῖται κάθε τίτλο
Δημοσιεύσεις: 772
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 07:37

Re: Νὰ ἤμουν, τώρα, ἀρχαῖος Ἕλληνας, - τελείως ἀρχαῖος, ὄχι σὰν ἐσᾶς!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΚΛΙΝΟΣΟΦΙΣΤΗΣ » 19 Απρ 2018, 13:25

Ἐξαίρεσις!...

Ξεχᾶστε τα ὅλα, ὅσα λέω ἀλλοῦ, γιὰ ἕνα μόνο - τὸ παρόν - μήνυμα:

Εικόνα * Μιὰ χαρὰ εἶμαι, τώρα, σύγχρονος Ἕλληνας, - τελείως σύγχρονος, ὄχι σὰν ἐσᾶς, ἀλλοδαπ'-κτλ.

Εικόνα

Εικόνα

Ὁ τέλειος παπποὺς Εικόνα μὲ τὴν τέλεια μαμά, ἆλλο δὲν κάνουν: χοροπηδοῦν εὐτυχεῖς.
* images/smilies/old-valid-code/klinoi.gif
Ὁ ἴδιος ἀρνοῦμαι κάθε τίτλο.

Άβαταρ μέλους
Πηγαδίσιος
Δημοσιεύσεις: 1182
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 21:43

Re: Νὰ ἤμουν, τώρα, ἀρχαῖος Ἕλληνας, - τελείως ἀρχαῖος, ὄχι σὰν ἐσᾶς!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Πηγαδίσιος » 19 Απρ 2018, 13:29

γεια σου Κλιν
κι οτι ημουν ετοιμος να σε βαλω στο silver alert
χαος γλωσσα και νεφελες

Άβαταρ μέλους
ΚΛΙΝΟΣΟΦΙΣΤΗΣ
Ὁ ἴδιος ἀρνεῖται κάθε τίτλο
Δημοσιεύσεις: 772
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 07:37

Re: Νὰ ἤμουν, τώρα, ἀρχαῖος Ἕλληνας, - τελείως ἀρχαῖος, ὄχι σὰν ἐσᾶς!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΚΛΙΝΟΣΟΦΙΣΤΗΣ » 19 Απρ 2018, 13:46

Βάλε τοὺς συγχρόνους ἀπωλεσθέντας Ἕλληνας. Κι' ἄν βρεθεῖ κανείς, σφύριξόν μου.
Ἀλήθεια, γιατί ἀνησυχεῖς;
Ὅλη μου ἡ περιουσία στὸν Πηγαδίσιο θὰ πάει - ἤ ξέχασα μήπως νὰ τὸ δηλώσω ἐγ-
γράφως; (Εἶδες, ποῦ ἄνοιξε ἡ τύχη σου, μὲ τὸ...νὰ κατουρᾶς στὸ πηγάδι;
Ὅλοι θὰ σὲ βλέπανε, ἐκεῖ ποὺ ἦταν, ἄν ἤσουν ἀρχαῖος!).

Εικόνα * Τυπικὸ
ἀρχαιοελληνικὸ σπίτι προσανατολισμένο στὸν ἄξονα Βορρᾶ-Νότου, μὲ τὴν εἴσοδο
καὶ τὰ κύρια δωμάτια στραμμένα στὸν Νότο γιὰ καλλίτερη ἐκμετάλλευση τῆς ἡλι-
ακῆς ἐνέργειας.
(Εἰκόνα ἀπὸ τὸν IGOR, 18 Φεβρουαρίου 2018).

Εικόνα * Αἴθριο
μιᾶς πολυτελοῦς ἀρχαίας ἑλληνικῆς οἰκίας.
(...ἑκεῖ νὰ μὲ ψάξει τὸ Σίλβερ-Ἀλέρτ σου).
* images/smilies/old-valid-code/klinoi.gif
Ὁ ἴδιος ἀρνοῦμαι κάθε τίτλο.

Άβαταρ μέλους
Πηγαδίσιος
Δημοσιεύσεις: 1182
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 21:43

Re: Νὰ ἤμουν, τώρα, ἀρχαῖος Ἕλληνας, - τελείως ἀρχαῖος, ὄχι σὰν ἐσᾶς!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Πηγαδίσιος » 19 Απρ 2018, 15:20

ΚΛΙΝΟΣΟΦΙΣΤΗΣ έγραψε:
19 Απρ 2018, 13:46
Βάλε τοὺς συγχρόνους ἀπωλεσθέντας Ἕλληνας. Κι' ἄν βρεθεῖ κανείς, σφύριξόν μου.
οχι δε τους βαζω
γτ γοβαμαι οτι θα τους βρουν και θα μας τους επιστρεψουν
χαος γλωσσα και νεφελες

Άβαταρ μέλους
ΚΛΙΝΟΣΟΦΙΣΤΗΣ
Ὁ ἴδιος ἀρνεῖται κάθε τίτλο
Δημοσιεύσεις: 772
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 07:37

Re: Νὰ ἤμουν, τώρα, ἀρχαῖος Ἕλληνας, - τελείως ἀρχαῖος, ὄχι σὰν ἐσᾶς!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΚΛΙΝΟΣΟΦΙΣΤΗΣ » 20 Απρ 2018, 07:49

Δικός μας ἐσύ, κυρ-Πηγαδίσιε!... - λίαν καλῶς ἐξελίσσονται τὰ πράγματα!
~
Εικόνα

Νά, ἀπὸ τὸν Σωκράτη, λίγες ρήσεις, πού, ἄν τὶς ἀκολουθήσεις, ἴσως καὶ ἀρχαιεύσεις!
1. Θὰ πρέπει νὰ εἶσαι ὁ ἑαυτός σου. Μὴν προσποιεῖσαι!
2. Ἡ ἀρετὴ δὲν προέρχεται ἀπὸ τὰ χρήματα.
3. Διάβασε τὰ γραπτὰ ἄλλων ἀνδρῶν καὶ γυναικῶν γιὰ νὰ βελτιώσεις τὸν ἑαυτό σου.
4. Σοφία εἶναι νὰ γνωρίζεις πόσα λίγα ξέρεις.
5. Ἐὰν θὲς νὰ ἀλλάξεις τὸν κόσμο, νὰ ἀλλάξεις πρῶτα τὸν ἑαυτό σου.
6. Θὰ εἶσαι πλούσιος ὅταν συνειδητοποιήσεις ὅτι ἔχεις ἀρκετά.
7. Νὰ τρῶς ὑγιεινὰ γιὰ νὰ ζήσεις καλά.
8. Ἐξερεύνησε ὁλόκληρο τὸν κόσμο.
9. Ἐπίλεξε τὰ λόγια σου μὲ σύνεση.
10. Μὴν καταπνίξεις ποτὲ τὴν περιέργειά σου!
Ἡ ἀναζήτηση εἶναι ἡ ἀρχὴ τῆς σοφίας»).
* images/smilies/old-valid-code/klinoi.gif
Ὁ ἴδιος ἀρνοῦμαι κάθε τίτλο.

Άβαταρ μέλους
ΚΛΙΝΟΣΟΦΙΣΤΗΣ
Ὁ ἴδιος ἀρνεῖται κάθε τίτλο
Δημοσιεύσεις: 772
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 07:37

Re: Νὰ ἤμουν, τώρα, ἀρχαῖος Ἕλληνας, - τελείως ἀρχαῖος, ὄχι σὰν ἐσᾶς!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΚΛΙΝΟΣΟΦΙΣΤΗΣ » 21 Απρ 2018, 00:11

25 Δεκεμβρίου 2013, καὶ ὥρα 8:29.
..... ..... Τὄπα καὶ θὰ γίνει.
Ναὶ, νὰ ἤμουν τώρα ἕνας σύγχρονος, ἐντελῶς μοντέρνος, σὲ στὺλ παριζιὲν ὅμως λιγάκι, ἀρχαῖος Ἕλληνας...
Καὶ τί δὲν θἄδινα!
Βέβαια δὲν θέλει καὶ πολὺ. Ἔχω κάνει τόσα-καὶ τόσα θαύματα γιὰ νὰ ζήσω... - κι' ἔζησα. Ἀποδείξεις δὲν ἔχω
περὶ τούτου ἀλλὰ...δὲν ἀρκεῖ ποὺ τὸ λέω;
Λοιπόν, τώρα, προτοῦ εἰσβάλει ὁ νέος χρόνος καὶ φορολογηθῶ γιὰ τὸ πόσα χρωστάω τῆς Μιχαλοῦς, ἀφοῦ δὲν
μοῦ ζήτησε κανεὶς λογαριασμό.
Ὅλες οἱ μεταφράσεις μου, ποὺ τὶς ἄρχισα τὸ καλοκαῖρι, καὶ ὅ,τι ἄλλο βρεθεῖ ἤ προκύψει, στὸ ἑξῆς: ἐδῶ.
Ὁ Ἀπόλλων νὰ μ' ἔχει καλὰ, ἡ Ἀθηνᾶ νὰ βάζει τὸ χεράκι της καὶ ὁ Ἑρμῆς νὰ πάψει νὰ μὲ μιμεῖται - μπορῶ καὶ
τρέχω μόνος μου: ἄς μὲ καθοδηγεῖ μονάχα.

Εικόνα * Ἄντε, νὰ σταθῶ πιὰ κι' ἐγὼ στὰ πόδια μου, γιατὶ δὲν ἀντέχω ἆλλο!

Εἷς Ἱεροφάντης (ἀναφωνεῖ): - Ἑκὰς (οὐδεμία σχέσις μὲ τὸ ΕΚΑΣ ποὺ σᾶς περικόψανε) οἱ βέβηλοι.

Εικόνα

Mὴν ψάχνετε νὰ...μὲ βρεῖτε στὸν πίνακα. Κρύβομαι, πρὸς τὸ παρὸν καὶ ὅσο ζῶ, στὰ ἄδυτα
* τῆς Μνήμης,
* τῆς Μελέτης
καὶ
* τῆς Ἀοιδῆς.
Καλῶς σᾶς βρῆκα.
Ἰάνης Λὸ Σκόκκο.

Εικόνα
* images/smilies/old-valid-code/klinoi.gif
Ὁ ἴδιος ἀρνοῦμαι κάθε τίτλο.

Άβαταρ μέλους
ΚΛΙΝΟΣΟΦΙΣΤΗΣ
Ὁ ἴδιος ἀρνεῖται κάθε τίτλο
Δημοσιεύσεις: 772
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 07:37

Re: Νὰ ἤμουν, τώρα, ἀρχαῖος Ἕλληνας, - τελείως ἀρχαῖος, ὄχι σὰν ἐσᾶς!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΚΛΙΝΟΣΟΦΙΣΤΗΣ » 21 Απρ 2018, 12:30

12 Αὐγούστου 2009, καὶ ὥρα 1:22, ἀπὸ τὸ Re: πρὸς τὸν φίλτατο Κλινοσοφιστή.

Εικόνα * Χρῆστος Γιανναρᾶς:
α΄ προφορικῶς: " Ὅταν ἡ ἀρχαιολατρεία ἀσελγεῖ στὴν ἱστορία".==== http://www.antibaro.gr/references/libra ... atreia.mp3
======
Χρῆστος Γιανναρᾶς:[/b]
β΄ γραπτῶς: Τὶ πολυτιμώτερο: Παρθενώνας Ἑλληνικὴ Γλώσσα; Ἀπριλίου 12, 2006.
(Posted by Ζωντανὸ Ἰστολόγιο in : Ἑλληνικὴ Γλώσσα, Πολιτική , trackback).

Ἐνδιαφέρουσες ἐπισημάνσεις τοῦ Χρ. Γιανναρᾶ μὲ ἀφορμὴ τὴν πρόσφατη κοίμηση τοῦ Γεωργίου Ῥάλλη, τὸν ὁποῖον γιὰ ἕνα ἀπὸ τὰ πράγματα γιὰ τὰ ὁποῖα τὸν θυμόμαστε εἶναι γιὰ τὴν (ἴσως ἀνεπίγνωστη) συμβολή του στὴν κατεδάφιση τῆς Ἑλληνικῆς γλώσσας.

Μὲ Παρθενώνα ἀλλὰ χωρὶς γλωσσικὴ συνέχεια.
* Ἡ ἐκδημία τοῦ Γεωργίου Ῥάλλη, πρὶν ἀπὸ μερικὲς ἑβδομάδες, ἔγινε ἀφορμὴ νὰ ἀποτίσει τιμὴ ὁ κόσμος τῆς πολιτικῆς καὶ τῆς δημοσιογραφίας, σχεδὸν ὁμόφωνα, στὴν ὑποδειγματικὴ εὐπρέπεια τοῦ εὐγενικοῦ αὐτοῦ ἄνδρα. Φόρο τιμῆς τοῦ ὀφείλουμε καὶ οἱ θεράποντες τῆς παιδείας, τουλάχιστον γιὰ τὴν ἐπέκταση τῆς ὑποχρεωτικῆς φοίτησης τῶν Ἑλληνοπαίδων καὶ στὸ γυμνάσιο.
Οἱ δάσκαλοι ὀφείλουμε νὰ ἀποδίδουμε τιμὴ πάντοτε «μετὰ κρίσεως τοῦ τε κυρίου καὶ τ' ἀληθοῦς». Ὁ ἄκριτος ἔπαινος εἶναι συνήθως συμβατικός, ἀναξιόπιστος. Στὴν περίπτωση λοιπὸν τῶν ἐκπαιδευτικῶν πρωτοβουλιῶν τοῦ Γεωργίου Ῥάλλη, ἀναγνωρίζοντας εἰλικρινὰ τὶς ἀγαθές του προθέσεις, τὴν τόλμη καὶ τὸν μόχθο του, δικαιοῦται ὁ δάσκαλος νὰ διατηρεῖ κριτικὲς ἐπιφυλάξεις τουλάχιστον γιὰ ἕνα ἀπὸ τὰ μεταρρυθμιστικά του ἐνεργήματα: αὐτὸ ποὺ ἀφορᾶ τὴν ἐπιβολὴ τῆς δημοτικῆς ὡς ἐπίσημης γλώσσας τοῦ κράτους.
Προσωπικὴ κρίση ἐκφράζω, πιθανὸν ἐσφαλμένῃ: εἶναι παράλογο (ἢ καὶ κωμικό) νά ὑπάρχει «ἐπίσημη» γλώσσα τοῦ κράτους καθορισμένη μὲ νόμο. Τὸν παραλογισμὸ ἐγκαινίασε ὁ φανατισμὸς τῆς ἰδεολογικοποιημένης «καθαρεύουσας», οἱ ἄνθρωποι ποὺ ταύτισαν τὸ γλωσσικὸ κατασκεύασμα τοῦ Κοραῆ μὲ τὴν «ἐθνικοφροσύνη», τὴ «γνήσια» ἑλληνικότητα. O Ῥάλλης ὑπέκυψε (μᾶλλον ἀνεπίγνωστα) στὸν πειρασμὸ τῆς μίμησης τῶν καθαρευουσιάνων. Δἐν ὑποψιάστηκε ὅτι ἡ «ὁμιλούμενη» γλώσσα, τὸ ζωντανὸ δυναμικὸ ἰδίωμα τῆς λαϊκῆς ἔκφρασης, ἀκυρώνεται στὴν αὐθεντική του γνησιότητα ἀπὸ τὴ στιγμὴ ποὺ θὰ ἐπιβληθεῖ μὲ νόμο.
Δὲν ἔσβησαν οἱ μνῆμες οὔτε ἁπαλείφθηκαν τὰ ἴχνη ἀπὸ τὶς τερατωδίες ποὺ γέννησε τὸ συγκεκριμένο νομοθέτημα τοῦ Ῥάλλη. Πλημμύρισε ὁ δημόσιος βίος γλωσσικὰ ἐξαμβλώματα, μνημεῖα εὐτραπελίας, ἀλλὰ καὶ ντροπῆς – ἀπὸ τὰ στερεότυπα γιὰ συμπλήρωση ἔντυπα σὲ ταχυδρομεῖα, τελωνεῖα ἢ ὅποιες ἄλλες δημόσιες ὑπηρεσίες, ὣς τὴν ἀνέτοιμη νά ἐκφραστεῖ στὸ δημῶδες ἰδίωμα γλώσσα δικαστῶν, δικηγόρων, δασκάλων, δημοσιογράφων, πολιτικῶν. Παντοῦ κυριάρχησε ἡ σύνταξῃ καὶ ἡ ἐκφραστικὴ τῆς καθαρεύουσας τεχνητὰ ὑποταγμένη σὲ προκρούστειους κανόνες, ὅπως τῆς ἀλλαγῆς τῶν τριτόκλιτων ὀνομάτων σὲ πρωτόκλιτα. («Τάχθηκε κατὰ τῆς αἴτησης ἀνάκλησης τῆς ἀπόφασης» – «ἀπόκλεισε τὸ δικαίωμα λήψης ἄδειας ὁδήγησης»…) Ἂν «καθαρεύουσα» εἶναι ἡ πεποιημένη (τεχνητή) γλώσσα ποὺ οὐδέποτε τὴ μίλησε ὁ λαός, τότε ὁ νόμος τοῦ Ῥάλλη κατάργησε μιὰ καθαρεύουσα γιὰ νὰ ἐπιβάλει αὐταρχικὰ μίαν ἄλλη, ἐκτρωματική, βαρβαρική.
Αὐτὸ ποὺ χρειαζόταν ὁ τόπος, ἂν κρίνω σωστά, ἦταν νά καταργηθεῖ μὲ νόμο ἡ παρέμβαση τοῦ κράτους στὴ γλώσσα: ὁ καθορισμὸς «ἐπίσημης» γλώσσας τοῦ κράτους εἶναι ἡ συνακόλουθη στανικὴ ἐπιβολή της. Νὰ ἀφεθεῖ ἐλεύθερη ἡ χρήση τῆς ἑλληνικῆς στὸν δημόσιο βίο – μὲ τὴν αὐτονόητη ἀπαίτηση (ποὺ δὲν χρειάζεται νὰ γίνει νόμος) ἡ ἐπιλογὴ ἰδιώματος λογίου ἢ δημώδους, ἀρχαΐζουσας ἢ ἁπλοελληνικῆς ἢ μεικτῆς (καβαφικῆς) γλώσσας νὰ πειθαρχεῖ στοὺς ἀνάλογους γραμματικοὺς καὶ συντακτικοὺς κανόνες.
Τὴν τραγικὴ γλωσσικὴ σχιζοφρένεια, ποὺ ταλαιπώρησε τοὺς Ἕλληνες γιὰ περισσότερα ἀπὸ ἑκατὸ χρόνια, ἡ πρωτοβουλία Ῥάλλη τὴν ἀντιμετώπισε μὲ τοὺς ἰδεολογικοὺς ὅρους ποὺ δημιούργησαν αὐτὴν τὴ σχιζοφρένεια. Ἡ καθαρεύουσα δὲν καταδικάστηκε ἐπειδὴ ἦταν τεχνητὴ γλώσσα, φτιαγμένη γιὰ νὰ ἐξυπηρετήσει ἐξωγλωσσικὲς σκοπιμότητες. Καταδικάστηκε σὰν λόγια, ἀρχαΐζουσα γλώσσα. Δέν ἀπορρίφθηκε μιὰ γλωσσικὴ ψευτιά, δηλαδὴ κάθε εἶδος «καθαρεύουσας» (εἴτε τοῦ Κοραῆ εἴτε τοῦ Ψυχάρη ἢ τοῦ Ζαχαριάδη, ἢ τοῦ Καζαντζάκη ἢ τοῦ Ἀνδρέα Παπανδρέου). Ἐξοβελίστηκε ἕνας ἰδεολογικὸς ἀντίπαλος τῶν «προοδευτικῶν δυνάμεων» – ὁ Γεώργιος Ῥάλλης ἔδωσε τὴν ἐντύπωση ὅτι ἦταν θῦμα καὶ αὐτὸς τῆς συνθλιπτικῆς μειονεξίας ποὺ ταλαιπωρεῖ τὸ κόμμα του, τὸ ἀνίκανο νά ἀντιτάξει δική του ἀντίληψη προόδου διαφορετικὴ ἀπὸ αὐτὴν τοῦ διεθνιστικοῦ μηδενισμοῦ ἀλλὰ καὶ ἄσχετη μὲ τὴν «ἐθνικοφροσύνη».
* Ἡ ἰδεολογικὴ (καὶ ὄχι γλωσσικὴ - πραγματιστική) ἀπόρριψη τῆς καθαρεύουσας παρέσυρε στὴν ἀνυποληψία καὶ στὸν ἀποσκορακισμὸ ὁλόκληρη τὴ λόγια γλωσσικὴ παράδοση τοῦ Νέου Ἑλληνισμοῦ. Ἧταν ἕνα ἐγκληματικὰ ἐπιπόλαιο (κατὰ τὴν κρίση μου πάντοτε) λάθος μὲ δύο καίριες συνέπειες: Ὑπονόμευσε στὶς συνειδήσεις τὴν ἀξία (γονιμότητα) τῆς διαχρονικῆς ἑνότητας τῆς ἑλληνικῆς γλώσσας – ἡ ἐξελικτικὴ διαχρονικὴ ἐνοείδεια τῆς γλώσσας θεωρήθηκε ἀνυπόληπτο ἐπιχείρημα τῶν «καθαρευουσιάνων», δηλαδὴ τῆς συντήρησης, δηλαδὴ τοῦ σκοταδισμοῦ. Ἔτσι προετοιμάστηκε καὶ προβλήθηκε σὰν μέγα «προοδευτικὸ» ἐπίτευγμα τὸ ἀνόμημα νά καταργηθεῖ ἡ διδασκαλία τῶν ἀρχαίων ἑλληνικῶν στά ἑλληνικὰ σχολεῖα.
* Ἡ δεύτερη συνέπεια ἦταν: οἱ Ἕλληνες οἱ κάτω τῶν τριάντα ἐτῶν σήμερα νά μὴν καταλαβαίνουν τὸν Παπαδιαμάντη ἢ τὸν Ῥοΐδη, νά ἀκοῦν τὸ Εὐαγγέλιο ἢ τοὺς Χαιρετισμοὺς σὰν νά πρόκειται γιὰ ξένη γλώσσα (κάτι ποὺ δέν εἶχε συμβεῖ οὔτε στὰ τετρακόσια χρόνια ὀθωμανικοῦ ζυγοῦ). Γιὰ πρώτη φορὰ ἔσπασε ἡ ζωντανὴ γλωσσικὴ συνέχεια τοῦ Ἑλληνισμοῦ καὶ αὐτὴ ἡ ῥήξη ὁλοκληρώθηκε μὲ τὸ πασοκικὸ ἀνοσιούργημα (ὑπουργὸς Ἐλευθ. Βερυβάκης) ἐπιβολῆς τοῦ μονοτονικοῦ. Ὅ,τι δέν κατόρθωσαν αἰῶνες Ῥωμαιοκρατίας, Φραγκοκρατίας, Τουρκοκρατίας τὸ πέτυχαν δύο σύγχρονοί μας Νεοέλληνες ὑπουργοί.

Ἀγνόησε ὁ Γεώργιος Ῥάλλης (καὶ κυρίως οἱ συμπλεγματικοὶ σύμβουλοί του) τὸ προφανὲς καὶ πασίδηλο: πὼς δὲν ὑπάρχει ζωντανὴ γλώσσα μὲ μακρὰ ἱστορικὴ διάρκεια ποὺ νά μὴν ἔχει δημιουργήσει μιὰ λόγια καὶ μιὰ δημώδη παράδοση. Ὅτι εἶναι ἀδυνάτη ἡ ζωντανὴ ἐπιβίωση καὶ συνέχεια μιᾶς ἱστορικῆς γλώσσας, ἂν τὰ μεταγενέστερα ἰδιώματα δὲν ἀντλοῦν συνεχῶς ἀπὸ τὰ προγενέστερα. Ὁ ἀείμνηστος μπροστάρης τοῦ Δημοτικισμοῦ Εὐάγγελος Παπανοῦτσος ἐπέμενε ὅτι ἀποκλείεται νὰ κυριαρχήσεις τὴ δημοτική γλώσσα, ἂν δὲν πατᾶς σὲ στερεὰ γνώση τῆς ἀρχαίας ἑλληνικῆς. Καὶ μὴν ξεχνᾶμε ὅτι στὸ ψευδωνύμως λεγόμενο «Βυζάντιο», χίλια χρόνια, τὰ παιδιὰ πρωτοσυλλάβιζαν ἀνάγνώση καὶ γραφὴ στοὺς στίχους τοῦ Ὁμήρου.
* Ὄχι σὰν ῥητορικὸ σχῆμα, ἀλλὰ μόνο ὡς μέτρο ῥεαλιστικῆς ἐκτίμησης (προσωπικῆς καὶ πιθανὸν λαθεμένης) θὰ ἔλεγα: Προτιμότερο, ἀπὸ λάθος (ἀσφαλῶς ἀνεπίγνωστο) τοῦ Ῥάλλη ἢ τοῦ Βερυβάκη, νά εἶχε γκρεμιστεῖ ὁ Παρθενώνας, παρὰ νὰ ἔχει σπάσει πιὰ ἡ ζωντανὴ συνέχεια τῆς ἑλληνικῆς γλώσσας. Καὶ οἱ δύο αὐτοὶ ὑπουργοὶ ἄφησαν στίγμα εὐπρεπείας καὶ εὐαισθησίας πατριωτικῆς. Διερωτῶμαι, ἂν σὲ τέτοιες εὐγενικὲς περιπτώσεις εὐαισθησίας καὶ πατριωτισμοῦ (στοὺς ἀντίποδες τῆς ἀριστερόσχημης παχυδερμίας καὶ τοῦ συναφοῦς ἀμοραλισμοῦ) ὁ ἀνθρώπινος ψυχισμὸς μπορεῖ νά ἀντέξει τὴ συνειδητοποίηση τόσο πελώριων ἱστορικῶν ἐγκλημάτων.
Εὔχομαι εἰλικρινὰ οἱ ἐκτιμήσεις καὶ κρίσεις μου νὰ εἶναι λαθεμένες. Τὶς καταθέτω μόνο σὰν πρόκληση προβληματισμοῦ.
(Πηγή: Καθημερινή, 9/4/2006).

ΕικόναΕικόνα
[Ἡ ἀντιγραφή ἀφιερώνεται στὸν φίλτατο oldjedi,
ποὺ ἔδωσε καὶ στοὺς δυό μας
αὐτὴν τὴν πολύτιμη εὐκαιρία ἀνταλλαγῆς ἀπόψεων, ἔρευνας, ἀφορμῆς γιὰ σπουδαία φιλία].
* images/smilies/old-valid-code/klinoi.gif
Ὁ ἴδιος ἀρνοῦμαι κάθε τίτλο.

Άβαταρ μέλους
The Rebel
Δημοσιεύσεις: 28688
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:18
Phorum.gr user: Wild Rebel

Re: Νὰ ἤμουν, τώρα, ἀρχαῖος Ἕλληνας, - τελείως ἀρχαῖος, ὄχι σὰν ἐσᾶς!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από The Rebel » 01 Μάιος 2018, 20:26

ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ 1935 ΠΟΥ ΑΦΗΣΕ ΕΠΟΧΗ.
ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙΔΙΟΣ ΜΕ ΤΟ ΑΓΑΛΜΑ ΤΟΥ ΕΡΜΗ !!!


Εικόνα

Το 1935 ο φωτορεπόρτερ Βασίλειος Τσακιράκης είχε επισκεφθεί το Αρχαιολογικό Μουσείο των Αθηνών. Σε μία αίθουσα υπήρχε το αντίγραφο του αγάλματος. Ανάμεσα στους επισκέπτες ο έμπειρος φωτορεπόρτερ διέκρινε ένα νεαρό Έλληνα που ξεναγούσε μία ομάδα Ισπανών. Όταν η ομάδα πλησίασε το άγαλμα του Ερμή έγινε το υπέροχο. Άγαλμα και ξεναγός "ταυτοποιήθηκαν".

Το όνομα του νεαρού "Ωραίου ως Έλληνα", Νικόλαος Ζαφειρόπουλος, κάτοικος Θεσσαλονίκης, ξεναγός και κωπηλάτης. Η ομοιότητα του Θεσσαλονικιού με τον Ερμή του Πραξιτέλη είναι καταπληκτική. Ο Ζαφειρόπουλος είναι ίδιος και απαράλλαχτος με τον Ερμή!

Το άγαλμα του Ερμή, έργο του 343 πχ βρέθηκε στην Ολυμπία, απείραχτο στο βάθρο του, αρκετά μέτρα κάτω από την γη και έχει ύψος 2.10 μ. Ήταν αφιερωμένο από τους Ηλείους και Αρκάδες στο ιερό Άλτις, για να εορτάσουν την συνθήκη ειρήνης. Αργότερα είχε τοποθετηθεί στον ναό της Ήρας, όπου και ευρέθηκε το 1877. Το έργο, "το διαμάντι της Ολυμπίας", παριστάνει τον Ερμή, τον αγγελιοφόρο των Θεών, με τον μικρό Διόνυσο να προσπαθεί να πάρει κάτι από το χέρι του. Τέλος το υπέροχο άγαλμα του Ερμή του Πραξιτέλη κοσμεί το μουσείο της αρχαίας Ολυμπίας.
Το καφενείο της Βουλης - ΚΑΤΟΧΗ.gr

Άβαταρ μέλους
The Rebel
Δημοσιεύσεις: 28688
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:18
Phorum.gr user: Wild Rebel

Re: Νὰ ἤμουν, τώρα, ἀρχαῖος Ἕλληνας, - τελείως ἀρχαῖος, ὄχι σὰν ἐσᾶς!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από The Rebel » 07 Μάιος 2018, 20:44

Αθυρόστομοι και οι αρχαίοι Έλληνες – Χαρακτηριστικές ”βρισιές”

Εικόνα

Οι παλαιότεροι ισως να θυμούνται το «τοις επι χρήμασι εκδιδομένης γυναικός το σιδηρούν κιγκλίδωμα». Υπάρχουν όμως και άλλες, πολλές.

Αλιεύσαμε ορισμένες, τις ηπιότερες.
*Οδευε εις συνουσίαν...
*Ευμεγέθους σωματικής διάπλασης ατομικός εραστής
*Τα εκ μεταξίου γενόμενα εσωενδύματα εκ μεταξίου γενόμενα οπίσθια απαιτούσι
*Συγγνώμη εύειδες κοράσιον, ο σος πατήρ σακχαροπλάστης ετύγχανε ών;
*Εκοπρίσθη η φοράς παρά τοις αλωνίοις
*Λαβέ ταύτα Ελισσάβετ και ποίησέ τα επί πλαισίου ( Πάρτα Λίζα....)
*Αφόδευε υψηλά και ηγνάντει

Εικόνα

Οι βρισιές των Αρχαίων Ελλήνων
Βέβαια και οι Αρχαίοι Έλληνες κατέβαζαν τους Θεους του Ολύμπου! Ιδού μερικές από τις πιο συνηθισμένες βωμολοχίες των προγόνων μας, οπως καταγράφονται το βιβλίο του Μάριου Βερέττα, «Τα βρωμόλογα των αρχαίων Ελλήνων»

ΑΝΑΣΕΙΣΙΦΑΛΛΟΣ: φιλήδονη γυναίκα που πιάνει και κουνάει το φαλλό
ΓΛΩΤΤΟΔΕΨΕΩ: κάνω μαλάξεις με τη γλώσσα
ΓΥΝΑΙΚΟΠΙΠΗΣ: μπανιστιρτζής
ΔΡΟΜΑΣ: πoρνη του δρόμου
ΕΣΧΑΡΑ : γυναικείο αιδoίο
ΕΥΠΥΓΟΣ: γυναίκα με ωραία οπίσθια
ΚΑΣΣΩΡΙΣ: πoρνη [κασσωρίς = από το κάσις (αδελφός, εταίρος)]
ΜΥΖΟΥΡΙΣ: γυναίκα που βυζαίνει πέoς
ΠΗΘΙΚΑΛΩΠΗΞ: άνθρωπος πανούργος
ΡΩΠΟΠΕΡΠΕΡΗΘΡΑΣ: άνδρας που εκτομίζει ακατάπαυστα βλακείες
ΗΔΟΝΟΘΗΚΗ: το αιδοίo
ΚΥΝΤΕΡΟΣ: ο αναίσχυντος, ο κοπρίτης
ΛΕΧΡΙΟΣ: Λεχρίτης ΛΟΧΜΗ: το τριχωτό αιδoίο
defencenet.gr

Άβαταρ μέλους
Πηγαδίσιος
Δημοσιεύσεις: 1182
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 21:43

Re: Νὰ ἤμουν, τώρα, ἀρχαῖος Ἕλληνας, - τελείως ἀρχαῖος, ὄχι σὰν ἐσᾶς!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Πηγαδίσιος » 07 Μάιος 2018, 22:41

The Rebel έγραψε:
07 Μάιος 2018, 20:44


ΜΥΖΟΥΡΙΣ: γυναίκα που βυζαίνει πέoς
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9C%CE ... %AF%CE%B1)

λολ
χαος γλωσσα και νεφελες

Άβαταρ μέλους
ΚΛΙΝΟΣΟΦΙΣΤΗΣ
Ὁ ἴδιος ἀρνεῖται κάθε τίτλο
Δημοσιεύσεις: 772
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 07:37

Re: Νὰ ἤμουν, τώρα, ἀρχαῖος Ἕλληνας, - τελείως ἀρχαῖος, ὄχι σὰν ἐσᾶς!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΚΛΙΝΟΣΟΦΙΣΤΗΣ » 27 Δεκ 2019, 13:51

Κάθομαι λίγο νὰ ξαποστάσω.
Τὸ πρωὶ βγῆκα μία ὥρα νὰ ταΐσω τὶς γάτες
καὶ γυρίζοντας στὸ σπίτι
βρῆκα νὰ μοῦ λείπουν ὅλα τὰ λεφτὰ ποὺ εἶχα μαζεμένα σὲ ἕνα σημεῖο, μερικὲς χιλιάδες...
Ὅλα τ' ἆλλα ἀπείραχτα.
Κλειδὶ τοῦ σπιτιοῦ δὲν ἔχει κανένας. Τρίτος ἄνθρωπος δὲν πατάει στὸ σπίτι μου, δὲν βάζω μέσα κανέναν, οὔτε τὸν Θεό...
Πῆγα στὴν Ἀσφάλεια καὶ ἔκανα καταγγελία.
Ἑνὸς κυρίου τοῦ κλέψαν τ' αὐτοκίνητο καὶ μιᾶς κυρίας τὸ πορτοφόλι στὸν Ἠλεκτρικό.
Ἔχω....................25 εὐρὼ στὴν τσέπη μου καὶ τίποτ' ἆλλο.
Εὐκαιρία νὰ ἀκούσω παρηγοριὲς ἀπὸ δῶ κι' ἀπὸ κεῖ καὶ "πὼς ἔχει ὁ Θεός, - ἐγὼ νἆμαι καλά καὶ τὰ λοιπά". Εὐκαιρία νὰ
χαροῦν καὶ πολλοί, ἐπειδὴ τοὺς μπαίνω καὶ δὲν τοὺς γλείφω.
Ἀθήνα,
ἡ πόλη τῶν ἀλλοδαπῶν,
τῶν κλεφτῶν
καὶ τῶν σκατῶν, ἀνθρωπίνων καὶ σκυλίσιων.
Σιχασιὰ καὶ πάσης Ἀλλοδαπ'-Ἑλλάδος.
* images/smilies/old-valid-code/klinoi.gif
Ὁ ἴδιος ἀρνοῦμαι κάθε τίτλο.

Άβαταρ μέλους
Juno
Δημοσιεύσεις: 16759
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:46
Phorum.gr user: ΝΕΜΕΣΙΣ, Juno

Re: Νὰ ἤμουν, τώρα, ἀρχαῖος Ἕλληνας, - τελείως ἀρχαῖος, ὄχι σὰν ἐσᾶς!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Juno » 28 Δεκ 2019, 10:01

ΚΛΙΝΟΣΟΦΙΣΤΗΣ έγραψε:
27 Δεκ 2019, 13:51
Κάθομαι λίγο νὰ ξαποστάσω.
Τὸ πρωὶ βγῆκα μία ὥρα νὰ ταΐσω τὶς γάτες
καὶ γυρίζοντας στὸ σπίτι
βρῆκα νὰ μοῦ λείπουν ὅλα τὰ λεφτὰ ποὺ εἶχα μαζεμένα σὲ ἕνα σημεῖο, μερικὲς χιλιάδες...
Ὅλα τ' ἆλλα ἀπείραχτα.
Κλειδὶ τοῦ σπιτιοῦ δὲν ἔχει κανένας. Τρίτος ἄνθρωπος δὲν πατάει στὸ σπίτι μου, δὲν βάζω μέσα κανέναν, οὔτε τὸν Θεό...
Πῆγα στὴν Ἀσφάλεια καὶ ἔκανα καταγγελία.
Δηλαδή βρήκατε κλειδωμένα όταν επιστρέψατε;



ΚΛΙΝΟΣΟΦΙΣΤΗΣ έγραψε:
27 Δεκ 2019, 13:51
...Ἑνὸς κυρίου τοῦ κλέψαν τ' αὐτοκίνητο καὶ μιᾶς κυρίας τὸ πορτοφόλι στὸν Ἠλεκτρικό.
Ἔχω....................25 εὐρὼ στὴν τσέπη μου καὶ τίποτ' ἆλλο.
Εὐκαιρία νὰ ἀκούσω παρηγοριὲς ἀπὸ δῶ κι' ἀπὸ κεῖ καὶ "πὼς ἔχει ὁ Θεός, - ἐγὼ νἆμαι καλά καὶ τὰ λοιπά". Εὐκαιρία νὰ
χαροῦν καὶ πολλοί, ἐπειδὴ τοὺς μπαίνω καὶ δὲν τοὺς γλείφω.
Ἀθήνα,
ἡ πόλη τῶν ἀλλοδαπῶν,
τῶν κλεφτῶν
καὶ τῶν σκατῶν, ἀνθρωπίνων καὶ σκυλίσιων.
Σιχασιὰ καὶ πάσης Ἀλλοδαπ'-Ἑλλάδος.
Αυτό να λέγεται.
Λένε βλακείες για δημογραφικό και εργατικό δυναμικό (με ΤΟΣΗ ανεργία).
Σιγά μην εργαστούν. Αν ήταν να εργαστούν, θα έμεναν στις χώρες τους να τις φτιάξουν. Για να τρώνε τζάμπα ήρθαν. Εισαγωγή εγκληματιών κάνουμε, όχι εργατικού δυναμικού.
Leporello έγραψε:
24 Ιαν 2019, 18:07
Nέα τζουνιά! Ο Αβέρωφ με αυτά που δήλωνε το ... 1962 θα διαψεύσει ΕΜΕΝΑ που μιλάω την γλώσσα.
Leporello: γιατί ο Αβέρωφ δεν ήξερε τι έλεγε!

Άβαταρ μέλους
Custom_F
Δημοσιεύσεις: 9262
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 02:12

Re: Νὰ ἤμουν, τώρα, ἀρχαῖος Ἕλληνας, - τελείως ἀρχαῖος, ὄχι σὰν ἐσᾶς!

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Custom_F » 28 Δεκ 2019, 10:20

ΚΛΙΝΟΣΟΦΙΣΤΗΣ έγραψε:
13 Απρ 2018, 08:20
Υ.Γ.
Ἄσε ποὺ στὸ χάραγμα τοῦ ὀνόματος τῆς τιμωμένης "φάγανε" τὸ "e" στὸ de. Ἀπορῶ, δύο χρόνια μετά, πῶς δὲν τὸ
πῆραν εἴδηση οἱ Γάλλοι νὰ μᾶς κράξουν!
Δὲν εἶναι τυχαῖο ποὺ οἱ νεο-Ἕλληνες εἶναι ἀγράμματοι ἀπ' ἄκρη σ' ἄκρη. Καὶ τὸ ἐπιδεικνύουν μὲ καμάρι.
Τὰ πτυχία τοὺς μάραναν.
=====
Το Ε δεν λείπει.
Εκεί είναι.
Στην άλλη άκρη.
Στη αριστερή πλάκα έχουν τοποθετήσει τα γράμματα να είναι αριστερά, στην δεξιά, δεξιά, και στη μεσαία τα έχουν βάλει να είναι στη μέση.
Αντί να μπει το DE στη μέση, μπήκε το D ακρη αριστερά κ το Ε άκρη δεξιά.
Έχουν κάνει "χαριτωμενιά", με λίγα λόγια.

HaTeRs GoNnA hAtE... :102:
νύχτα έγραψε:
23 Δεκ 2019, 09:51
...η φιλία γενικώς μας εξημερώνει

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Λογοτεχνία”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών