Κλινοσοφιστεῖες καὶ ὄχι μόνον.

Πεζογραφία, ποίηση, γλώσσα και γραπτός λόγος, βιβλία
Άβαταρ μέλους
ΚΛΙΝΟΣΟΦΙΣΤΗΣ
Ὁ ἴδιος ἀρνεῖται κάθε τίτλο
Δημοσιεύσεις: 772
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 07:37

Re: Κλινοσοφιστεῖες καὶ ὄχι μόνον.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΚΛΙΝΟΣΟΦΙΣΤΗΣ » 15 Ιουν 2021, 20:00

Ἀπὸ τὰ διασωθέντα μου στὸ Φόρουμ.
====
* ΚΛΙΝΟΣΟΦΙΣΤΗΣ, 15 Ἰουλίου 2014, 3:41μ.μ.


Θέμα: Θέλω νὰ γυρίσω στὰ παληά...
~~
Θἄθελα νὰ βρῶ τὸ τετράδιο τῆς Α΄Γυμνασίου, ὅπου ἔγραψα τὴν πρώτη μου............
.............ἀριστουργηματικὴ (μπάμ, μπούμ) Ἔκθεση,
ὅπου, παρὰ τὰ 1.000 ὀρθογραφικὰ λάθη,
ὁ Γιάννης Σιδέρης
μοῦ ἔβαλε βαθμὸ 20΄ (μὲ τόνο) καὶ...μὲ πῆρε στὸν λαιμό του ἐσαεί.
Θὰ σᾶς ἀφηγηθῶ τὴν ὑπόθεση(!) τῆς πρώτης μου ἔκθεσης λοιπόν,
ποὺ δὲν τὴν ἔκλεψα ἀπὸ κάπου
ἤ ποὺ δὲν μοῦ τὴν ἔγραψε ἡ ἐξαδέλφη μου, 5 χρόνια μεγαλύτερη,
νὰ τὴν παρουσίαζα γιὰ δική μου! Ὥς τότε, μόνο προφορικὰ ἤμουν Μεγάλος Παραμυθάς.
Δὲν ἤμουν ἄξιος οὔτε μιὰ σειρὰ νὰ γράψω κατεβασμένη ἀπὸ τὸ μυαλό μου. Πήγαινα
γιὰ ζωγράφος ἄλλωστε καὶ μισοῦσα τὴν Ἔκθεση.
Ἀλλὰ, τὴν προηγούμενη φορά, ὁ καθηγητής μας ἐξευτέλισε ἕναν συμμαθητή μας, ποὺ
διάβασε μιὰ ἔκθεση κατὰ γράμμα ἀντιγραφὴ ἀπὸ τὸ βιβλίο
"Πῶς θὰ πετύχετε στὸ Γυμνάσιο" (δίναμε εἰδικὲς ἐξετάσεις μετὰ τὸ Δημοτικό)
καὶ τὴν γλύτωσα ἐγώ, ποὺ εἶχα ἀντιγράψει τὴν ἴδια ἔκθεση ἀκριβῶς. Χτύπησε τὸ κουδοῦ-
νι. Ἔτσι δὲν μαρτυρήθηκα, ἀφοῦ εἶχα κατουρηθεῖ, κυριολεκτικά, μόλις ἀντιλήφθηκα τὸ τί
συνέβαινε.
Νὰ γιατί δίνω τόση ἀξία στὸ Γράψιμο, τὸ δικό του, τοῦ καθενός.
Θέμα: Νὰ φαντασθοῦμε ὅτι εἴμαστε μεγάλοι σὲ ἡλικία καὶ ἀπὸ κάποιαν ἀφορμὴ θυμόμα-
στε τὰ παιδικά μας χρόνια!
~~~~
Ἤμουνα στὰρ, λέει, τοῦ κινηματογράφου καὶ ἐκεῖνο τὸν καιρὸ τελείωναν τὰ γυρίσματα
μιᾶς μουσικοχορευτικῆς ταινίας, ὅπου πρωταγωνιστοῦσα ἐγὼ καὶ μιὰ ἐξαίρετη νέα χο-
ρεύτρια ποὺ θὰ ἀναδεικνυόταν στὸ πλάι μου!
Μάλιστα, τότε, 1956, ἐπειδὴ στὴν Ἑλλάδα δὲν ὑπῆρχε τηλεόραση, ἔστειλε ἡ Τσινετσιτά
συνεργεῖο νὰ μᾶς πάρει συνέντευξη καὶ νὰ κινηματογραφήσει, δείχνοντας καὶ τὸ χορευ-
τικὸ φινάλε ποὺ ἔκλεινε μ' ἕνα φιλὶ καὶ "Τέλος", ποὺ θὰ τὸ ἔβλεπε ὅλη ἡ Εὐρώπη, πλὴν
τῆς Ἑλλάδας,
ποὺ ἦταν ἀνάξια νὰ ἔχει τηλεόραση - καὶ τί νἄδειχνε δά; Λαϊκοῦρες;
Καὶ μόνον στὸ σπίτι μου, ποὺ ἤμασταν οἱ μοναδικοὶ ποὺ εἴχαμε ἀπ' εὐθείας τηλε-σύνδε-
ση μὲ τὴν Ρώμη, θὰ τὸ βλέπανε ἡ γυναίκα μου μὲ τὸν γυιό μας.
Ἡ Ἔκθεση ἄρχιζε ὅταν πιά, ἀργὰ τὸ μεσημέρι, ἐπέστρεψα σπίτι μου, κατάκοπος, καὶ κα-
θίσαμε νὰ φᾶμε.
Ὁ γυιός μου, ὁ Πίπης, 4 χρόνων, λύσσαξε νὰ μοῦ λέει πόσο τοῦ ἄρεσε ποὺ μὲ εἶδε στὴν
ὀθόνη, τί ὡραία ποὺ ἦταν, ἐκείνη ἡ κυρία ποὺ χορεύαμε μαζύ...
" - Σκάσε, παιδάκι μου!", τοῦ ἔλεγα ἐγώ, "εἶμαι κουρασμένος, ζαλίζεται τὸ κεφάλι μου, τὰ
λέμε τὸ βράδυ...".
Τίποτα αὐτός.
- Μπαμπά, αὐτό...μπαμπά, ἐκεῖνο...
Ἔ, νευρίασα κι' ἐγὼ καὶ τοῦ ἄστραψα μιὰ "πάφ!..." νὰ σκάσει ἐπιτέλους.
Καὶ δὲν ἔφαγα. Πῆγα καὶ κλειδώθηκα στὸ σαλόνι, βλασφημῶντας τὴν ὥρα καὶ τὴ στιγμὴ
ποὺ ἔκανα παιδὶ νὰ μὲ βασανίζει ἔτσι. Ἄναψα τσιγάρο... ὥσπου ἄρχισα νὰ ἠρεμῶ καὶ νὰ
παραδέχομαι πὼς παρὰ ἤμουν αὐστηρὸς μὲ τὸ παιδί, πού, τί ἔκανε; Χαιρόταν μὲ τὶς δό-
ξες μου καὶ καμάρωνε!... Κι' ἔλεγα στὸν ἑαυτό μου:
- Ἔλα, μωρέ, τώρα! Ἐγὼ ἤμουν καλλίτερος στὴν ἡλικία του; Ποὺ κορόιδευα ὅλες τὶς γρηὲς
τῆς γειτωνιᾶς, ἐπειδὴ τρέμανε καὶ σέρνανε τὰ πόδια τους τὰ στραβά; Πού, ὅπου ἔβλεπα
σταμνάκι μὲ νερό, σὲ ἴσκιο νὰ δροσίζεται (σπάνιζαν τὰ ψυγεῖα πάγου τότε), τοὔδινα μιὰ
κι' ἔπεφτε χάμω κι' ἔσπαγε; Ποὺ παντρευόμουνα κάθε ἀπόγευμα τὴν Μάρθα καὶ, ἐνῶ ἤ-
μουν ὁ γαμπρός, ἔκανα καὶ τὸν παππά, γιατί τὰ ἄλλα παιδιὰ ἦταν μικρὰ καὶ δὲν ξέρανε
νὰ θεατρινίζουν; Ποὺ δὲν ἤθελα νὰ πάω σχολεῖο γιατί ἤμουν βέβαιος ὅτι ἤξερα πιὸ πολλὰ
Γράμματα ἀπὸ τὴν Δασκάλα ποὺ μιλοῦσε πιὰ μὲ τὸ "σεῖς" καὶ μὲ τὸ "σᾶς", ἡ γεροντοκόρη,
ποὺ ποιός βλάκας θὰ τὴν παντρευόταν ποτέ; Ποὺ δὲν τολμοῦσε νοικοκυρὰ νὰ βγάλει ἔξω
τὸ μαγκάλι της νὰ τ' ἀνάψει καὶ νὰ μὴ τῆς τὸ ἀναποδογύριζα χοροπηδῶντας; Ὑπῆρχε δια-
βολιὰ ποὺ νὰ μὴν ἤμουν πρῶτος ἐκτελεστής της;
Κι' ἀναλογιζόμουν: - Ἔλα, μωρέ, τὸ κακόμοιρο τὸ παιδί, τί ἔκανε; Ἐγὼ ἤμουνα πιὸ διάολος
- καὶ τὰ ξέχασα δηλαδή; Τώρα ποὺ μεγάλωσα, πάει νὰ πεῖ πὼς σοβαρεύτηκα κιόλας;
Κι' ὅταν δὲν ἔτρωγα τὸ φαΐ μου καὶ τὸ πετοῦσα ὅπου εὕρισκα, ἀκόμα καὶ πίσω ἀπὸ τὸν κα-
ναπέ; Ποὺ ἤθελα, ἀπαιτοῦσα, μιὰ ζωγραφιὰ γιὰ κάθε μπουκιὰ ποὺ ὑποσχόμουν νὰ ἔτρωγα;
Παιδί ἤμουνα ἐγὼ ἤ διάολος τρικέρατος; ....
Αὐτὰ ὅλα, χωρὶς ὑπερβολὴ ἤ παραποίηση, βρίσκονταν στὴν μοιραία ἐκείνη Ἔκθεση!
Μὲ ὑπότιτλο: Ἕνα αἰσθηματικό, μοντέρνο, ἔξαλλο ἀριστουργηματάκι, γιὰ μικροὺς καὶ μεγά-
λους, ποὺ δὲν ὑπάρχει προηγούμενό του.
Ἄν δὲν τὸ διαβάσετε, ἐσεῖς χάνετε!
Τὴν ἀνάμνηση αὐτὴ,
τὴν ἀφιερώνω στὴν Πασιφάη καὶ στὴν Σουβλίτσα,
ἔτσι, ὡς αὐτόγραφο,
σὲ ἁπλὲς θαυμάστριές
* images/smilies/old-valid-code/klinoi.gif
Ὁ ἴδιος ἀρνοῦμαι κάθε τίτλο.

Άβαταρ μέλους
Πασιφάη
Δημοσιεύσεις: 12704
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:32

Re: Κλινοσοφιστεῖες καὶ ὄχι μόνον.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Πασιφάη » 15 Ιουν 2021, 22:08

ΚΛΙΝΟΣΟΦΙΣΤΗΣ ,χαιρετισμούς στον Σπύρο και τη Ζωή. Πολλά φιλιά και στο Πατρινό κοπρόγατό σου, που έσκασε μύτη στας Αθήνας με νταλίκα. :lol:
''Μου αρέσουν οι άνθρωποι που φορούν την ψυχή στο πρόσωπό τους'' Jim Morrison

Άβαταρ μέλους
The Rebel
Δημοσιεύσεις: 28688
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:18
Phorum.gr user: Wild Rebel

Re: Κλινοσοφιστεῖες καὶ ὄχι μόνον.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από The Rebel » 20 Αύγ 2021, 23:57

Τρίτη, 17 Αυγούστου 2021
Οι hippies υπέκυψαν στην κρεατομηχανή του συστήματος.

Εικόνα

Χούντα στην Ελλάδα και στο Παλλάς της οδού Βουκουρεστίου, τότε σινεμάς, έπαιζε την ταινία για το θρυλικό Woodstock, που όπως και να το χαρακτηρίσεις πχ., φεστιβάλ μουσικής, είσαι μακριά και εκτός σέντρας. Δεν ήταν μόνο μουσική, ήταν κάτι περισσότερο το Woodstock, το τριήμερο μεθύσι που έγραψε Ιστορία και μνημονεύεται πάντα, σε κάθε ευκαιρία. Το Woodstock με την συμμετοχή παικταράδων της ροκ, όπως τους γούσταραν οι χίπις της εποχής.

Εικόνα

Νοέμβριος του 1970, λοιπόν, έξω από το Παλλάς, πιτσιρικαρία, οργισμένη και ψιλομαστουρωμένη με τσικλόφουσκες, ακούει τον μέγιστο αράπη Richie Havens, μακαρίτη από το 2013 στα 72 του χρόνια, να τραγουδάει στο φιλμ, περισσότερο ντοκιμαντέρ το λες, το εκκλησιαστικό Freedom και τα κτίρια της πλατείας Συντάγματος να τρέμουν.

Εικόνα

Freedom και πάλι Freedom να επαναλαμβάνει τη λέξη ο εμβληματικός μουσικός, με φωνή ικανή να παρασύρει επτά γήπεδα μαζί, και οι μπάτσοι της δικτατορίας να μην παίρνουν χαμπάρι το έργο. Είναι οι πρώτες οδομαχίες των, μακρυμάλληδων κι όχι, νεολαίων με την αστυνομία στην Αθήνα της δικτατορίας.

Τελικά, τι ήταν το Γούντστοκ που μάλλον απρογραμμάτιστα στήθηκε σ' ένα απέραντο χωράφι, κάπου έξω από το κέντρο της Νέας Υόρκης, σα σήμερα στις ημέρες μας, συγκεκριμένα από 15 μέχρι 18 Αυγούστου, το 1969; Από τότε και μέχρι σήμερα, περισσότερο από μισό αιώνα, αποθεώνεται το Woodstock, ντύνεται και στολίζεται επετειακά, στο έτσι και στο αλλιώς.

Εικόνα

Όλα μέσα, ροκ, ναρκωτικό, γυμνισμός, χιπισμός, ψυχεδέλεια, κινήματα ειρήνης, διαδηλώσεις εναντίον του πολέμου στο Βιετνάμ, υπέρ του ελεύθερου σεξ, αριστερισμός, διαλογισμός, γιόγκα, σύγκρουση με το κατεστημένο κλπ. κλπ.

Ό,τι θέλει ο καθένας, ό,τι τον βολεύει πιστώνει στην έκρηξη, στην κορυφαία εκείνη μάζωξη της νεολαίας, στο πνεύμα της επαναστατικότητας, της ανατρεπτικότητας που πράγματι ή δήθεν επέφερε το τριήμερο συναυλιακό Woodstock, που μόνο μουσικό δρώμενο δεν έκατσε.

Εικόνα

Ο Πητ Τάουσεντ (1945), ο σπουδαίος Λονδρέζος κιθαρίστας των Who, που εμφανίστηκε με το πολύ αξιόλογο συγκρότημα του στο Γούντστοκ, είπε:

- Οι χίπις είχαν σαλτάρει με τη σκέψη ότι κάποια μέρα ο κόσμος θα... αλλάξει. Έκανα μια περατζάδα ανάμεσα τους και ήθελα να τους φτύσω. Ποια εναλλακτική κοινωνία μας περιμένει, επειδή αυτοί φτιαχνόντουσαν με LSD, σ' ένα χωράφι τρία μέτρα λάσπη.

Και μετά το Woodstock; Ο κόσμος δεν γύρισε σελίδα. Οι άπλυτοι χίπις παρέμειναν κουρελήδες, οι περισσότεροι απ΄ αυτούς μπήκαν στην κρεατομηχανή του συστήματος, το οποίο συνεχίζει να γαμεί και να δέρνει. Και γερά στηριζόμενο πάντα σε λαϊκές βάσεις να γράφει εκεί που δεν πιάνει μελάνι κάθε... μύθο και θρύλο ενάντια στο κατεστημένο
https://www.zougla.gr/o-apoditiriakias/ ... sistimatos

Άβαταρ μέλους
The Rebel
Δημοσιεύσεις: 28688
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:18
Phorum.gr user: Wild Rebel

Re: Κλινοσοφιστεῖες καὶ ὄχι μόνον.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από The Rebel » 11 Αύγ 2022, 21:43

11.08.2022
Γούντστοκ: Από την μεγαλύτερη ειρηνική συναυλία του 1969 στο φιάσκο του 1999.
Το φεστιβάλ του 1969 παραμένει μέχρι σήμερα η μεγαλύτερη ειρηνική συναυλία που έχει διεξαχθεί ποτέ.

Εικόνα

Όσοι θαυμάζουν τη ροκ μουσική, είναι απίθανο να μην αναπολούν το φεστιβάλ του Γούντστοκ. Πενήντα χρόνια μετά το φεστιβάλ του 1969 παραμένει μέχρι σήμερα η μεγαλύτερη ειρηνική συναυλία που έχει διεξαχθεί ποτέ.


Οι διοργανωτές προσπάθησαν να την επαναλάβουν το 1989 και το 1994 με σχετική επιτυχία αλλά όχι την ανάλογη του 1969. Και τότε ήρθε το φιάσκο του 1999. Η αναβίωση του ειρηνικού φεστιβάλ έκλεισε την πορεία της με την καταστροφή που προκάλεσε το Γούντστοκ του 1999.

Βανδαλισμοί, σεξουαλικές επιθέσεις, βιασμοί, φωτιές και σεξουαλικές παρενοχλήσεις σε γυναίκες ήταν μερικά από τα στοιχεία που οδήγησαν στο να ονομαστεί το φεστιβάλ «Η μέρα που πέθανε η μουσική».

Το Netflix παρουσιάζει, στη σειρά – ντοκιμαντέρ τριών επεισοδίων «Trainwreck: Woodstock ’99», τα γεγονότα που οδήγησαν στο μεγαλύτερο φιάσκο της μουσικής σκηνής. Πώς όμως, το Γούντστοκ του 69′ με το μότο «Αγάπη, Ειρήνη και Μουσική» κατέληξε στο Γούντστοκ του 99′ με σύνθημα «Δείξε μας τα βυζιά σου»;

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

Γούντστοκ 1969.

Το φεστιβάλ Γούντστοκ διοργανώθηκε από τον Μάικλ Λανγκ και πραγματοποιήθηκε σε ένα αγρόκτημα στο Μπέθελ της Νέας Υόρκης, 15–18 Αυγούστου 1969. Μερικοί από τους συμμετέχοντες ήταν οι Σαντάνα, Τhe Who, Τζίμι Χέντριξ, Τζόε Κόκερ, Crosby, Stills και Τζάνις Τζόπλιν.

Η ημερομηνία διεξαγωγής του ήταν εξίσου σημαντική. Ένα μήνα αφότου ο άνθρωπος περπάτησε στο φεγγάρι για πρώτη φορά, μία βδομάδα μετά τις δολοφονίες του Τσάρλς Μάνσον και εν μέσω του πολέμου στο Βιετνάμ, η γενιά των χίπις θέλησε να στείλει το δικό της μήνυμα στην Αμερική.

«Αγάπη, Ειρήνη και Μουσική».

Εικόνα

Το φεστιβάλ δεν κύλησε όσο ομαλά πιστεύεται ακόμα και εάν έμεινε στην ιστορία ως σύμβολο αντικουλτούρας και των χίπις. Τα προβλήματα ξεκίνησαν σχεδόν από την αρχή. Λίγα εισιτήρια πουλήθηκαν, αλλά περίπου 400.000 άτομα εμφανίστηκαν, ζητώντας κυρίως δωρεάν είσοδο, την οποία πήραν λόγω σχεδόν ανύπαρκτης ασφάλειας.

Στη συνέχεια, η βροχή μετέτρεψε τον χώρο του φεστιβάλ σε μια θάλασσα από λάσπη. Αλλά με κάποιο τρόπο το κοινό έδεσε —πιθανώς επειδή καταναλώθηκαν μεγάλες ποσότητες μαριχουάνας και ψυχεδελικών— και το φεστιβάλ συνεχίστηκε. Το φαγητό είχε τελειώσει από πολύ νωρίς ενώ τα ναρκωτικά κινούνταν ελεύθερα.



Θάνατοι.
Στο φεστιβάλ πραγματοποιήθηκαν τρεις γεννήσεις και δύο θάνατοι. Ο ένας προκλήθηκε από υπερβολική δόση ναρκωτικών ενώ ο δεύτερος επειδή τον πάτησε ένα τρακτέρ που έβαλε μπροστά όσο ο νεαρός άνδρας κοιμόταν κάτω από τις ρόδες για να προστατευτεί από τον ήλιο.

Παρά τα 400.000 άτομα που βρισκόντουσαν στη διοργάνωση, δε σημειώθηκαν περαιτέρω ατυχήματα ούτε διαφωνίες. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με άτομα που βρισκόντουσαν εκεί, μόνο δύο άνδρες ξεκίνησαν να διαπληκτίζονται και οι υπόλοιποι άρχισαν να φωνάζουν ρυθμικά «ειρήνη».

Έτσι, οι δύο άνδρες έδωσαν τα χέρια και έληξαν τη διαφωνία.

Το φεστιβάλ δεν ήταν επικερδές για τους διοργανωτές. Ο δίσκος όμως, που ακολούθησε και το βραβευμένο με Όσκαρ ντοκιμαντέρ του Μάϊκλ Γουόντλι – το οποίο συμμετείχε στη σκηνοθεσία ο νεαρός τότε Μάρτιν Σκορτσέζε – έμελλε να τοποθετήσει το Γούντστοκ του 1969 στο πάνθεον των καλύτερων συναυλιών που διοργανώθηκαν ποτέ.



Γούντστοκ 1999.
Το Γούντστοκ του 1999 όμως, δεν είχε καμία σχέση με την αρχική μουσική συναυλία. Ενώ έπρεπε να γιορτάσει την 30ή επέτειο της «ειρήνης, της αγάπης και της ευτυχίας», το φεστιβάλ της Ρώμης, της Νέας Υόρκης κέρδισε την περιβόητη διάκριση της «ημέρας που πέθανε η μουσική».

Εικόνα

Οι διοργανωτές προσπάθησαν να αναβιώσουν το θρυλικό φεστιβάλ αλλά δεν τα κατάφεραν. Ο στόχος τους ήταν κυρίως, οικονομικός και προσπάθησαν με κάθε τρόπο να «βγάλουν» περισσότερα χρήματα. Αυτό ήταν που οδήγησε στο μεγαλύτερο μουσικό φιάσκο που έχει γίνει ποτέ.

Προσπαθούσαν να αποσπάσουν και το τελευταίο δολάριο από τους θεατές του φεστιβάλ. Από τις υπερβολικές τιμές εισιτηρίων (120 δολάρια) μέχρι τα ακριβά μπουκάλια νερού (4 δολάρια). Ο χώρος του φεστιβάλ ήταν χτισμένος στην καυτή άσφαλτο, με κακή επιμέλεια και σύνθεση.

Κυρίως όμως, ένα θυμωμένο, επιθετικό πλήθος που άφησε έναν απανθρακωμένο χώρο του φεστιβάλ και σεξουαλικές επιθέσεις στο πέρασμά του.

Η εποχή της διοργάνωσης συνέπεσε με την εμφάνιση ένοπλης βίας από μαθητές σε σχολεία και τον άτυχο θάνατο πολλών παιδιών σε αυτά. Τραγική ειρωνεία είναι πως η διοργάνωση αποφάσισε να πραγματοποιήσει την εκδήλωση σε πρώην στρατιωτική βάση.

Το Γούντστοκ του 1999 παρακολούθησαν περίπου 220.000 άτομα ενώ μερικοί από τους συμμετέχοντες ήταν οι Red Hot Chili Peppers, Sheryl Crowν, Moby, Korn, Rage against the machine και Metallica. Η μουσική ήταν τελείως διαφορετική από εκείνη του 1969 που πρέσβευε το μότο «Make love not war».

Το σύνθημα που ακουγόταν στο Γούντστοκ του 1999 ήταν «Show us your tits» – ειδικά όταν τραγουδίστριες ανέβαιναν στη σκηνή – ενώ πλήθος οργισμένων νέων σπρώχνονταν ρυθμικά στους ρυθμούς της metal.

Οι χημικές τουαλέτες καταστράφηκαν από την πρώτη μέρα. Το αποτέλεσμα ήταν τα περιττώματα να ανακατευτούν με τις λάσπες στο χώρο της διοργάνωσης. Οι θεατές επηρεασμένοι από τη μουσική ξεκίνησαν το λασπόλουτρο χωρίς να διαπιστώνουν τι ακριβώς έκαναν.

Η βία και οι επιθέσεις.
Αυτό όμως, που οδήγησε το Γούντστοκ στο άδοξο τέλος του ήταν οι εκδηλώσεις βίας και οι αμέτρητες σεξουαλικές επιθέσεις. Κάθε φορά που μια κοπέλα βρισκόταν στον ώμο κάποιου και αποφάσιζε να ανεβάσει την μπλούζα της – μπροστά στις κάμερες – μπορούσες να δεις αμέτρητα χέρια να την παρενοχλούν πιάνοντας το στήθος της.

Στο φεστιβάλ σημειώθηκαν αμέτρητες σεξουαλικές επιθέσεις αλλά και βιασμοί. Μάλιστα, κάποια στιγμή ενώ το φεστιβάλ ήταν σε εξέλιξη, οι θεατές έκλεψαν ένα βαν και έβαλαν μπρος ανάμεσα στη συναυλία. Όταν οι διοργανωτές σταμάτησαν το βαν βρήκαν μέσα μια κοπέλα λιπόθυμη και με τα ρούχα της ελαφρώς κατεβασμένα. Το νεαρό κορίτσι μόλις είχε βιαστεί.

Η βία κλιμακώθηκε το επόμενο βράδυ κατά τις τελευταίες ώρες της συναυλίας καθώς οι Red Hot Chili Peppers εμφανίστηκαν στη σκηνή. Μια ομάδα υποστηρικτών της ειρήνης είχε μοιράσει κεριά με σκοπό να κάνουν μια αγρυπνία στο φως των κεριών. Κατά τη διάρκεια του σετ του συγκροτήματος, το πλήθος άρχισε να ανάβει τα κεριά και τελικά δημιουργήθηκαν δύο εστίες φωτιάς.

Αφού το συγκρότημα τελείωσε με το βασικό του σετ, το κοινό ενημερώθηκε για «ένα μικρό πρόβλημα».

Ένας ηχητικός πύργος είχε πιάσει φωτιά και κλήθηκε η πυροσβεστική για την κατάσβεση.

Εικόνα

Πολλές μεγάλες, ψηλές φωτιές έκαιγαν πριν το συγκρότημα αποχωρήσει από τη σκηνή για τελευταία φορά. Οι συμμετέχοντες χόρεψαν σε κύκλους γύρω από τις φωτιές. Αναζητώντας περισσότερα καύσιμα, κάποιοι έσκισαν πάνελ από κόντρα πλακέ από τον υποτιθέμενο απαράβατο περιμετρικό φράκτη ασφαλείας.

ΑΤΜ ανατράπηκαν και παραβιάστηκαν ενώ εγκαταλελειμμένοι αυτόματοι πωλητές πήραν φωτιά.

Το MTV, το οποίο παρείχε ζωντανή κάλυψη, απομάκρυνε ολόκληρο το συνεργείο του αμέσως. Μετά το φιάσκο του Γούντστοκ 99′ δημιουργήθηκαν αρκετά ντοκιμαντέρ που προσπάθησαν να εξηγήσουν τους λόγους που το φεστιβάλ έφτασε σε αυτό το σημείο.

Το 2019 υπήρχε η σκέψη να πραγματοποιηθεί ξανά το Γούντστοκ με αφορμή τα 50 χρόνια από τη θρυλική συναυλία του 69′.

Το τέλος του φεστιβάλ όμως, είχε έρθει για πάντα.
https://www.pronews.gr/istoria/gountsto ... -tou-1999/

Άβαταρ μέλους
The Rebel
Δημοσιεύσεις: 28688
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:18
Phorum.gr user: Wild Rebel

Re: Κλινοσοφιστεῖες καὶ ὄχι μόνον.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από The Rebel » 03 Σεπ 2022, 21:59

04/04/2017
Ο κουφός βάτραχος και οι άλλοι.

Εικόνα

Υπάρχουν 2 τρόποι για να ζήσεις την ζωή σου. Ο ένας είναι να την ζήσεις και να την δημιουργήσεις όπως θέλεις εσύ, και ο άλλος να ακούς τους γύρω σου, και να την ζήσεις όπως θέλουν οι γύρω σου.

Η ιστορία του κουφού βατράχου μας διδάσκει ότι για να πετύχουμε τους στόχους μας, όπως φαίνεται και χαρακτηριστικά στο παρακάτω σκίτσο, χρειάζεται πολλές φορές να είμαστε “κουφοί”, και να προχωράμε μπροστά χωρίς να ακούμε τις γνώμες των γύρω μας, όπως συμβαίνει και με τον βάτραχο της ιστοριούλας.

Κάποτε οι βάτραχοι διοργάνωσαν έναν αγώνα αναρρίχησης.
Στόχος τους ήταν να ανέβουν στην ψηλότερη κορυφή ενός πύργου.
Πολλοί άνθρωποι μαζεύτηκαν εκεί να τους υποστηρίξουν.

Ο αγώνας ξεκίνησε…

Στην πραγματικότητα, ο κόσμος δεν πίστευε ότι ήταν εφικτό, να ανέβουν οι βάτραχοι στην κορυφή του πύργου και το μόνο που άκουγες ήταν:
«Τι κόπος! Ποτέ δεν θα τα καταφέρουν…»

Οι βάτραχοι άρχισαν να αμφιβάλλουν για τους εαυτούς τους…
Ο κόσμος συνέχιζε να φωνάζει:
«Τι κόπος! Πoτέ δεν θα τα καταφέρουν…»
Τότε οι βάτραχοι, ο ένας μετά τον άλλο, παραδέχονταν την ήττα τους, εκτός από έναν, που συνέχισε να σκαρφαλώνει…

Στο τέλος, μόνο αυτός, και μετά από τρομερή προσπάθεια, κατόρθωσε να φθάσει στην κορυφή!
Ένας από τους χαμένους βατράχους, πλησίασε να τον ρωτήσει πως τα κατάφερε να ανέβει στην κορυφή…
Τότε συνειδητοποίησε ότι..
Ο νικητής βάτραχος ήταν κουφός!!!

Ποτέ να μην ακούμε ανθρώπους
που έχουν την κακή συνήθεια να είναι αρνητικοί,

γιατί μας κλέβουν τις μεγαλύτερες λαχτάρες
και πόθους της καρδιάς μας!

Πάντοτε να υπενθυμίζουμε στον εαυτό μας
τη δύναμη της φράσης: «Σκέψου θετικά!»

Σε όσους μας λένε ότι δεν μπορούμε
να πετύχουμε τους στόχους μας
ή να πραγματοποιήσουμε τα όνειρά μας
ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ…
ΣΑΝ ΕΝΑΣ ΚΟΥΦΟΣ ΒΑΤΡΑΧΟΣ!

https://www.awakengr.com/o-koufos-vatrachos-ke-i-alli/

Άβαταρ μέλους
ΓΑΛΗ
Δημοσιεύσεις: 68600
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 12:19

Re: Κλινοσοφιστεῖες καὶ ὄχι μόνον.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΓΑΛΗ » 03 Σεπ 2022, 22:14

Θυμήθηκα ένα ανέκδοτο.

Μέσα στα πλαίσια της εκλαΐκευσης επιστημονικών ανακαλύψεων στο Ηρώδειο, ο μεγάλος επιστήμων Μπιτζίδης παρουσιάζει την μεγάλη ανακάλυψη για την υψηλή εγκεφαλική λειτουργία των βατράχων και πως θα χρησιμοποιηθεί για την ανάκαμψη της Ελληνικής οικονομίας.
Κατάμεστο το Ηρώδειο και χειροκροτήματα με την εμφάνιση του επιστήμόνα που κρατά ένα κοντό σκαμπό με έναν βάτραχο επάνω.
Επικρατεί ησυχία μετά από το παρατεταμένο χειροκρότημα και ο Μπιτζίδης λέει στο βάτραχο:
-Βάτραχε, πήδα κάτω από το σκαμπό.
Ο βάτραχος τον κοιτά και πηδάει από το σκαμπό.
Χαμός, παλαμάκια και μετά ησυχία.
Ο Μπιτζίδης βάζει το βάτραχο πάνω στο σκαμπό, βγάζει ένα μικρό κοφτερό λεπίδι, κόβει το ένα πόδι του βατράχου και λέει:
-Βάτραχε πήδα κάτω.
Ο βάτραχος με τα τρία πόδια πηδάει!
Χαμός στο ακροατήριο, παλαμάκια.
Ξαναβάζει το βάτραχο με τα τρία πλέον πόδια στο σκαμπό και του κόβει και δεύτερο πόδι.
Παγωμάρα στο ακροατήριο.
Πάλι ο βάτραχος στο σκαμπό και ο Μπιτζίδης να λέει:
-Βάτραχε πήδα κάτω.
Ο βάτραχος σέρνοντας πάνω στο σκαμπό πηδά κάτω.
Χαμός παλαμάκια, χάος στο ακροατήριο.
Του κόβει το τρίτο πόδι, παγωμάρα και τρόμος στο ακροατήριο, λέει στο βάτραχο να πηδήξει από το σκαμπό, ο βάτραχος κούτσα-κούτσα πηδάει, παλαμάκια και ενθουσιασμός στο ακροατήριο.
Ο Μπιτζίδης ζητά ησυχία και κόβει και το τέταρτο πόδι του βατράχου. Παγωμάρα φόβος και ο Μπιτζίδης φωνάζει:
-Βάτραχε, πήδα κάτω.
Ο βάτραχος τίποτε.
Επαναλαμβάνει και διατάζει το βάτραχο να πηδήξει κάτω από το σκαμπό.
Φυσικά τίποτε, ο βάτραχος δεν πηδά.

Παίρνει το μικρόφωνο π Μπιτζίδης και λέει με υπερηφάνεια στο ακροατήριο:
-Ιδού η ανακάλυψη. Αν κόψεις και τα τέσσερα πόδια ενός βατράχου, ο βάτραχος κουφαίνεται.
Το γαρ πολύ της κατανόησης γεννά αδιαφορία.

Άβαταρ μέλους
ΚΛΙΝΟΣΟΦΙΣΤΗΣ
Ὁ ἴδιος ἀρνεῖται κάθε τίτλο
Δημοσιεύσεις: 772
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 07:37

Re: Κλινοσοφιστεῖες καὶ ὄχι μόνον.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΚΛΙΝΟΣΟΦΙΣΤΗΣ » 04 Σεπ 2022, 14:51

Θεατρίνος σὰν ἕνα δάκρυ
Ἀθήνα 29 Ἰουλίου 1975
------------
ἕνα μηδὲν στριγγλίζει μέσα μου νὰ ζήσει,
χορεύω χρώματα, βυζαίνω λέξεις, - φωτι[ες ποὺ σβήσανε,,
ὁ Ἐκφυλότυχοε1967=-8
]
* images/smilies/old-valid-code/klinoi.gif
Ὁ ἴδιος ἀρνοῦμαι κάθε τίτλο.

Άβαταρ μέλους
The Rebel
Δημοσιεύσεις: 28688
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:18
Phorum.gr user: Wild Rebel

Re: Κλινοσοφιστεῖες καὶ ὄχι μόνον.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από The Rebel » 04 Σεπ 2022, 21:31

03/06/2021
Τρόπος ζωής.
Ένα είναι βέβαιο: Η ζωή θα σου επιστρέψει ό,τι έδωσες ή στέρησες!


Εικόνα

Αν δεν το πίστεψες τότε δεν άξιζε να γίνει…

Ό,τι δεν πιστεύεις σημαίνει πως δεν αξίζει να πραγματοποιηθει…

Αν όλα είναι ρευστά, ένα είναι βέβαιο. H ζωή θα σου επιστρέψει ότι έδωσες ή στέρησες.

Ο έρωτας θα σου χτυπάει πάντα την πόρτα όταν εσύ νομίζεις πως την έχεις κλειδώσει για πάντα…

Η αγάπη εμφανίζεται πάντα με παράδοξο τρόπο. Mην τρομάζεις, δώσε της χρόνο..

Το να αγαπήσεις τον εαυτό σου σημαίνει να αποδέχεσαι αυτά που σε περιβάλλουν..

Μέσα στο αγαπάτε αλλήλους ξεχάσαμε κάτι βασικό… να αγαπάμε τον εαυτό μας.

Θα ξαναερωτευτείς, εκεί που θα πεις πως δεν θα ξαναυπάρξει έρωτας.

Για να αγαπηθείς αληθινά πρέπει να μάθεις να αγαπάς. Ολοκληρωτικά. Χωρίς προσδοκίες.

Η αγάπη έχει πολλά χρώματα… αν τη συνθέσεις σωστά γίνεται ουράνιο τόξο.

Να θυμάσαι ο άνθρωπος που φθονεί, πρώτα έχει μισήσει τον εαυτό του.

Στην κακία να απαντάς με αδιαφορία, τότε αυτός που σε προσβάλλει αναρωτιέται τι έκανε λάθος…

Μην στοχεύεις με κλίμακα, στόχευε στο άπειρο και ποιος ξέρει που θα φτάσεις…

Ομορφιά είναι ό,τι βγαίνει από μέσα προς τα έξω. Το από έξω μόνο του είναι βιτρίνα..

Το χθες είναι ανάμνηση, το αύριο υπόθεση και το σήμερα η πραγματικότητά σου!

Όταν ξυπνάς, η πρώτη σκέψη σου είναι αυτή που θα καθορίσει τη μέρα σου. Οπότε επίλεξε τι θα σκεφτείς…

Άνθρωπός σου να λέγεται αυτός που μπήκε στη ψυχή σου και όχι στο σώμα σου.

Το άγχος είναι ο τρόπος που σου δείχνει το σώμα σου πως η ψυχή σου φοβάται…
https://www.awakengr.com/ena-einai-veva ... -sterises/

Άβαταρ μέλους
The Rebel
Δημοσιεύσεις: 28688
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:18
Phorum.gr user: Wild Rebel

Re: Κλινοσοφιστεῖες καὶ ὄχι μόνον.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από The Rebel » 04 Σεπ 2022, 21:56

Παρασκευή 16 Μαρτίου 2018
Ἔ, χωρὶς κάποιαν μικρὴ εἰσήγηση, τίποτα δὲν γίνεται!
Πᾶντα μου, ἀπὸ μικρὸ παιδί, πρὶν πάω Σχολεῖο, εἶχα μιὰ προδιάθεση νὰ...κοροϊδεύω!
Κακῶς. Νὰ σατιρίζω θἄπρεπε. Ἀλλὰ ἡ σάτιρα θέλει πείρα ζωῆς πρῶτα, ἀλλὰ καὶ ἄλλα πολλά, ὕστερα. Θέλει καὶ ταλέντο (μὴν τολμήσει κανείς σας καὶ πεῖ πὼς τάχα μου
δὲν διαθέτω τοιοῦτον τι καὶ μάλιστα ἄφθονο, - σᾶς ἔφαγα!). Ἡ ἀναντίρρητη ἀλήθεια
εἶναι ὅτι: δουλεύω πολὺ τὸν λόγο μου, οἱ ἀναρίθμητες μεταφράσεις μου μὲ βοήθησαν
νὰ γίνω γερὸς γνώστης τῆς Ἑλληνικῆς, ποὺ δὲν τὴν ἀλλάζω μὲ καμίαν ἄλλη γλώσσα,
ὅσο κι' ἄν συμπαθῶ τὰ Γαλλικὰ καὶ τὰ Ἰταλικά.
Ξάφνου, τὸ 2010, διεπίστωσα ὅτι:
ἡ ἐπέτειος θανάτου τοῦ Γεωργίου Σουρῆ,
26 Αὐγούστου 1919,
συμπίπτει μὲ τὴν ἡμέρα τῶν γενεθλίων μου,
26 Αὐγούστου 1944,
- κι' ἀλλοίμονό σας!
Ἰδοὺ τὸ πρῶτο, θεωρητικά, σατιρικό μου ποίημα. Ἀκολουθοῦν ἀμέ-
τρητα ἆλλα!
--
26 Αὐγούστου 2010, συμπληρώνονται 90 χρόνια
ἀπὸ τὸν θάνατο τοῦ μεγάλου σατιρικοῦ ποιητῆ, στὶς 26 Αὐγούστου τοῦ 1919.

* * *
Φιλόδοξον μνημόνειον γενεθλίων.
Κακῶς τὴν ἔκανα τέτοια γκάφα λοιπὸν,
ἐγὼ νὰ γεννηθῶ,
τέτοιαν μέραν ἀποφράδα!
- ἄχ, μαννούλα μου φοράδα!... -
χωρὶς νὰ λυπηθῶ
π' ἐμνημονεύετ' ὁ Σουρὴς, ὁ ἐκλιπὼν
ἀπὸ τὸ δέκα ἐννέα
- ἀλλὰ ἔφταιγε ἡ μαία
ποὺ ξεγέννησε τὴ μάννα μου
καὶ μὲ τύλιξε στὴν πάνα μου
κι' εἶπαν: - Ἄχ, ἕν' ἀγοράκι!
Καὶ δὲν ἄναψαν κεράκι
στὴ γαλήνη τῆς ψυχῆς του!
Ποῦθε ναὔρω τῆς εὺχῆς του
λίγην τώρα εὐλογία;
Τόσην πάλιν ἀτυχία
νἄχω πιὰ!...Καὶ πῶς νὰ ζήσω
χωρὶς νὰ κληρονομήσω
τοῦ μυαλοῦ του τὴ σπιρτάδα;
ἄχ, βρὲ τύχη μου, ρημάδα!

Ἄ, τὸ βρῆκα! Νοερῶς, θὲ νὰ σαλτάρω
σὰν souris! Κι' ἀπ' τοὺς στίχους του θὰ πάρω
ὅ,τι ἔχει ἀπομείνει.
Κι' ὁ Θεὸς ἄς κρίνει
τὴν ἀθέμιτὴ μου πράξη.
Μόνο μὴ διαταράξει
τὴ μικρούλα μου λαχτάρα
νὰ τοῦ μοιάσω, τοῦ Ρωμηοῦ.
Μὴ βρεθῶ τοῦ τουλουμιοῦ,
μὴ μοῦ ρίξουνε κατάρα.

Τώρα τὄπα. Θὰ τὸ κάνω.
θὰ 'βγω δὲ καὶ ἀπὸ πάνω!
.Ἰάνης Λό Σκόκκο.
===
(τὸν ἕξη χρόνια μετά, ἴδια μέρα):

Ἦταν, στὸ Φόρουμ, τὸ σατιρικό μου ποίημα τὸ πρῶτο
κι' ἔκτοτε κοιμᾶμ' ὀρθός, γράφοντας... δόξες ὀνειρώττω!


Κι' ἕξη χρόνια γρήγορα πέρασαν,
- κι' ἅπαντες, θέ μου, δὲς...πῶς γέρασαν!
.Ἔχε με καλά, κι' ὥς νὰ τοὺς θάψω,
βόηθα με κάτι καλὸ νὰ γράψω.

Κι' ἰδοὺ πάλι, σὰν χθές, τότε, δεύτερο τί 'χα γράψει·
ἀλλ' ἡ Ἑλλὰς δὲν μ' ἄκουσε, τὸ στόμα μου νὰ ράψει.


Ἰάνης Λὸ Σκόκκο, 8 Ὀκτωβρίου 2010 καὶ ὥρα 15:30

Εικόνα

* Ἐν ἀρχῇ, αἱ τῶν γατιῶν εὐχαὶ
ἐγένοντο ἀποδεκταί.

Πέμ. 26 Αὐγ, 2010 5:14 pm

Τί 1944 τί 2010, ἕν καὶ τὸ αὐτὸν.
τραγουδῶντας ==== C' EST SI BON:




* * *
Χαρμόσυνα χτυποῦνε σήμερα τοῦ Φόρουμ* οἱ καμπάνες!
Δὲν εἶναι δὰ καὶ σύνηθες τὸ νὰ γεννοῦν οἱ μᾶννες
υἱὸν ὡσαύτως κανακάρην,
νἄχει τὴν ἰδικήν μου χάριν!

Λίγοι κι' ἐκλεκτοὶ μ' ἐπισκεφθῆκαν,
σ' ἔξοδα τινὲς γιὰ δῶρα μπῆκαν.
Μὲ εἴπανε, ἄχ! καὶ Ὕβ Μοντάν!...
- Μὴ ντρέπεσθε, πᾶρτε φοντάν.

Ὁ Ἅη-Παπάρης* ἦρθεν, αὐτοπροσώπως νὰ εὐλογήσει,
τὰ ποτά, π' ὁ Φάλλεν Ἄντζελ* στὰ ποτήρια σας θὰ χύσει.

Μιὰ τούρτα παγωτὸ π' ἀπ' ὅλες τὶς μεριὲς νὰ καίει,
ἔστειλεν ὁ Ὀλντζάιντι* - τούρτα, κάπως λιγάκι...γκέι!
Ρωσίδες ἀμαζόνες καλλονὲς, μᾶς ἔφερεν ὁ Πάνας*, γιὰ στρὶπ-τήζ!
Δεῖτε, πιᾶστε, χῶστε! Τίποτα, σήμερα, δὲν γράφει πάνω: Ὤπ! Τζίιιζ!

Αὔγουστος κι' εἴκοσι_ἕξη! Σᾶς ἐπιτρέπονται τὰ πάντα. Κι' ὅλα,
μπροστὰ στὰ μάτια σας, τὰ κάνουν, ὁ Κλινὸ* μὲ τὴν Μοιραία_Ὅλα*.
====
(*) Στὸ Φόρουμ πρωτοδημοσιεύτηκε, καὶ ὅσα ὀνόματα ἔχουν ἀστερίσκο, εἶναι ψευδώνυμα.
Κλινό, τὸ γαλλοπρεπὲς χαϊδευτικὸ ποὺ μοῦ κολλήσανε ὡς Κλινοσοφιστής. Ἀκολουθεῖ τὸ ἄ-
βατάρ μου, ὁ Ὕβ Μοντάν, - πιὸ πειστικὸς...ἐγώ, δὲν γινότανε.
Ἰάνης Λὸ Σκόκκο.

Εικόνα
https://yannakis08yahoogr.blogspot.com/ ... vizDh8-hWc

Άβαταρ μέλους
ΚΛΙΝΟΣΟΦΙΣΤΗΣ
Ὁ ἴδιος ἀρνεῖται κάθε τίτλο
Δημοσιεύσεις: 772
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 07:37

Re: Κλινοσοφιστεῖες καὶ ὄχι μόνον.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΚΛΙΝΟΣΟΦΙΣΤΗΣ » 05 Σεπ 2022, 15:21

Θεατρίνος σὰν ἕνα δάκρυ...
* images/smilies/old-valid-code/klinoi.gif
Ὁ ἴδιος ἀρνοῦμαι κάθε τίτλο.

Άβαταρ μέλους
The Rebel
Δημοσιεύσεις: 28688
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:18
Phorum.gr user: Wild Rebel

Re: Κλινοσοφιστεῖες καὶ ὄχι μόνον.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από The Rebel » 05 Σεπ 2022, 21:52

21/08/2022
Ό,τι δεν ήταν να συμβεί, άστο στην μοίρα του και τράβα παρακάτω.

Εικόνα

Κάποιοι άνθρωποι, είναι κομμάτια μιας ιστορίας που γράφτηκε για να τελειώσει αλλά το τέλος ξέχασε να γραφτεί. Κι έτσι μένουν μισοί, περιμένοντας κάτι.
Περιμένοντας κάποιον.
Κάποιον να τους γράψει ένα τέλος που να τους αξίζει ή να τους δώσει ένα δρόμο να περπατήσουν που να τους αξίζει.

Αν είναι όμως να μην του αξίζει άστο, άστην χωρίς τέλος την ιστορία.
Το προτιμά.

Άλλωστε έμαθαν αυτοί οι άνθρωποι.
Έμαθαν να μπαίνουν στην ζωή τους διάφοροι κάνοντας θόρυβο και να χάνονται στα κρυφά, χωρίς λέξεις, χωρίς ματιές, χωρίς ένα φιλί για το τέλος.
Άνθρωποι μουντοί, σε σχέσεις θολές.
Άνθρωποι που έμαθαν σε μια βολή κι από εκεί δεν τόλμησαν ποτέ να ξεμυτίσουν μην τύχει και ταράξουν την ψεύτικη γαλήνη τους.
Άνθρωποι που ένα πρωί ξυπνάνε και κάθε τι παλιό τους φαίνεται ξένο και το κοιτάνε σαν να μην το αναγνωρίζουν πια.
Άνθρωποι που τρομάζουν στην σκέψη του καινούριου.
Άνθρωποι που έχουν κάνει την συνήθεια ασπίδα τους και την ρουτίνα δίχτυ ασφαλείας τους.
Κι όμως ακόμα κι εκείνοι, ένα πρωί ξυπνάνε και το «μέχρι σήμερα» δεν τους κάνει πια.
Τα ρούχα τους είναι στενά και οι μάσκες τους έχουν φαρδύνει και πέφτουν.
Τώρα πια δεν έχουν ρόλο να υποδηθούν.
Δεν έχουν κοινό να τους χειροκροτήσει.
Δεν έχουν μείνει άλλα ψέματα να ειπωθούν κι άλλες αλήθειες να δουν το φως της μέρας.
Τώρα πια, είναι μόνοι με παρέα τους την ζεστασιά της συνήθειας.
Κάποιοι, λίγοι, θα σκεφτούν να αποδράσουν από αυτό κι άλλοι θα κρυφτούν για να ξεγελάσουν άλλη μια φορά την ίδια τους την ζωή.
Σε μια ζωή που είναι μία, μοναδική και δεν έχεις τρόπο να την γυρίσεις πίσω, τις εκπτώσεις φρόντισε να μην τις κάνεις στα αισθήματα.

Οι υποχωρήσεις κι οι συμβιβασμοί μπορεί να μοιάζουν δύσκολη εξίσωση μα είναι απαραίτητοι για να πας στην επόμενη πράξη.
Χτίσε γέφυρες εκεί που αξίζει και τις άλλες τις σάπιες, κάψτες!
Βάλτους φωτιά και μην αφήσεις τίποτα όρθιο.
Μην ψάχνεις πάντα σε κάποιον άλλο την αδικία και τον πόνο.
Αν δεν αδικήσεις εσύ τον εαυτό σου, δεν θα σε αδικήσει κανείς.
Αν δεν πονέσεις εσύ τον εαυτό σου, δεν θα σε πονέσει κανείς.
Κι όταν δεν ήταν να συμβεί, άστο στην μοίρα του και τράβα παρακάτω.
Κάποια όνειρα δεν ήταν να γίνουν ζωή κι όσο με πάθος προσπαθείς να τους δώσεις ζωή, τόση ζωή χάνεις!

Γίνει η μοίρα σου κι όχι η εμμονή σου!
https://www.awakengr.com/o-ti-den-itan- ... -parakato/

Άβαταρ μέλους
The Rebel
Δημοσιεύσεις: 28688
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:18
Phorum.gr user: Wild Rebel

Re: Κλινοσοφιστεῖες καὶ ὄχι μόνον.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από The Rebel » 10 Σεπ 2022, 22:35

ΚΛΙΝΟΣΟΦΙΣΤΗΣ έγραψε:
05 Σεπ 2022, 15:21
Θεατρίνος σὰν ἕνα δάκρυ...
19/08/2022
Nα μην ξεχάσεις ποτέ…

Εικόνα

Και να θυμάσαι να ανοίγεσαι με ζωντάνια στις χαρές της ζώης, να αγκαλιάζεις με δύναμη την ομορφιά της κάθε ημέρας που ξημερώνει μπροστά σου, να είσαι πάντα υπερήφανος γι’αυτό που είσαι, για όλα αυτά που είσαι.

Μην προσπαθείς να τους κάνεις να σε αγαπήσουν, μη χτυπάς την κάθε πόρτα, μην αφήνεις τα λόγια ή τη σκληρή τους στάση να πληγώνουν την καρδιά σου. Δεν υστερείς σε τίποτα από αυτούς, μπορείς και εσύ να γελάσεις, να αγαπήσεις, να ζήσεις το θαύμα της ζωής με όλες τις χαρές και τις στεναχώριες της.

Είσαι πανέμορφος από τη μέρα που γεννήθηκες, και αν κάποιοι στο διάβα της ζωής σου βρεθούν να σου πουν το αντίθετο, να μάθεις να μη σε απασχολεί.

Να, πάλι σήμερα στο σχολείο κάποια παιδιά γελούσαν ειρωνικά και σε σχολίαζαν. Τα λόγια τους έκαναν τα μάτια σου να δακρύσουν και δεν ήξερες σε τι έφταιξες, τι τους έκανες και σε πληγώνουν. Να ήξερες μόνο πόσες φορές τα λόγια του κόσμου πλήγωσαν και εμένα και τον καθένα μας, όπως εσένα τώρα.

Μην τους παρεξηγείς τους ανθρώπους, βιάζονται να σε κρίνουν εύκολα τις περισσότερες φορές, νομίζουν ότι είναι δυνατοί όταν σε κάνουν να νοιώθεις αδύναμος. Να μη σε απασχολεί όμως αυτό…

Να μην ακούς αυτούς που σου λένε ότι τα όνειρά σου είναι μεγάλα, γιατί είναι οι ίδιοι άνθρωποι με μικρή θέληση, μικρότερη από τη δική σου. Μην τους ακούς, η δύναμη της θέλησής σου είναι μεγαλύτερη από ότι πιστεύουν ότι κρατάει και σε εμποδίζει. Να θυμάσαι ότι πετυχαίνουμε στη ζωή περισσότερο από τα »όχι» των άλλων, παρά από τα »ναι» τους.

Mην αφήνεις τις μικρές δυσκολίες που συναντάς, να σε κάνουν να νοιώθεις ότι δεν θα τα καταφέρεις. Η αδυναμία σου μπορεί να γίνει η μεγαλύτερη δύναμη που είχες ποτέ σου.

Και να μην ξεχάσεις ποτέ ότι η διαφορετικότητά σου είναι δικαίωμα και αυτό που κάνει τη ζωή τόσο όμορφη, το γεγονός ότι δεν είμαστε ίδιοι.

Να αντλείς δύναμη από τους ανθρώπους που σε θεωρούν ήρωά τους και που στο πρόσωπό σου βλέπουν τη δίψα για ζωή και το πόσο δυνατός μπορεί να είσαι. Να είσαι υπερήφανος για τη διαφορετικότητά σου!!!

Και να μην ξεχάσεις ποτέ ότι κάθε φορά που σε πληγώνουν, κάθε φορά που νοιώθεις ότι δεν θα τα καταφέρεις, κάθε φορά που σε θεωρούν αδύναμο, διαφορετικό, ανίκανο, για μένα είσαι ο καλύτερος Φίλος που είχα ποτέ και είσαι υπέροχος και τέλειος όπως ακριβώς είσαι!!!
https://www.awakengr.com/na-min-xechaseis-pote/

Άβαταρ μέλους
The Rebel
Δημοσιεύσεις: 28688
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:18
Phorum.gr user: Wild Rebel

Re: Κλινοσοφιστεῖες καὶ ὄχι μόνον.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από The Rebel » 18 Σεπ 2022, 22:12

04/07/2022
Μην αναλώνεις τη ζωή σου με λάθος ανθρώπους.

Εικόνα

Πολλές φορές σπαταλάμε τον χρόνο μας κοντά σε ανθρώπους που μας υποτιμούν και μας φέρονται άσχημα.


Είναι οι άνθρωποι που χαίρονται να μας πικραίνουν και να μας κάνουν την ζωή μαρτύριο. Μαρτύριο, πριν από το μαρτύριο δηλαδή!

Δεν έχουμε καταλάβει ότι η ζωή είναι μικρή και οφείλουμε να χαιρόμαστε την κάθε μας στιγμή!

Είναι καλό, λοιπόν, να κάνουμε ένα ξεσκαρτάρισμα, να απομακρύνουμε τα τοξικά άτομα από την ζωή μας και να δώσουμε χώρο σε αυτούς που μας εκτιμούν γι’ αυτό που είμαστε, μας αγαπούν και μας σέβονται βαθιά και ειλικρινά.

Η ζωή είναι πολύ ωραία για να «χαλιόμαστε”, δεν νομίζετε;
https://www.awakengr.com/min-analoneis- ... nthropoys/



Άβαταρ μέλους
The Rebel
Δημοσιεύσεις: 28688
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:18
Phorum.gr user: Wild Rebel

Re: Κλινοσοφιστεῖες καὶ ὄχι μόνον.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από The Rebel » 26 Ιουν 2023, 20:29

6/23/2023
ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΕΙ η Brigitte Bardot...

Εικόνα

Διάλεξα τη μοναξιά για να υπερασπιστώ τον εαυτό μου.

Προστατεύω τον εαυτό μου από την ανθρωπιά που με περιβάλλει, από αυτή τη θορυβώδη και παρεμβατική ανθρωπότητα.
Ζω περιτριγυρισμένη από ζώα, δέντρα, λουλούδια.
Έχω άλογα, γαϊδούρια, κριάρια, κατσίκες, γουρούνια, κότες, πάπιες, χήνες, περιστέρια. Φυσικά, γάτες και σκυλιά.
Δεν ξέρω καν πόσα είναι....
Ο Νιώθω πολύ πιο κοντά στη φύση και τα ζώα παρά με τους ανθρώπους.
Ομολογώ ότι μισώ το μεγαλύτερο μέρος του ανθρώπινου είδους.
Υποστήριξα τα ζώα για να καταλάβω επιτέλους την ύπαρξή μου εδώ κάτω. Προσπαθώ να εξηγήσω στον άνθρωπο ότι οι σκληρότητες που επιβάλλονται στα ζώα είναι ανάξιες, απαράδεκτες, απάνθρωπες....
Δεν δίνω δεκάρα που ο κόσμος θυμάται τη θεϊκή Μπριζίτ Μπαρντό, που τώρα δεν είναι καθόλου θεϊκή».
Brigitte Bardot. Εικόνα
http://www.press-gr.com/2023/06/brigitte-bardot.html

Άβαταρ μέλους
vag_el
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 12 Ιαν 2021, 01:00
Phorum.gr user: vag_el

Re: Κλινοσοφιστεῖες καὶ ὄχι μόνον.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από vag_el » 27 Ιουν 2023, 23:18

The Rebel έγραψε:
26 Ιουν 2023, 20:29
6/23/2023
ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΕΙ η Brigitte Bardot...

Εικόνα

Διάλεξα τη μοναξιά για να υπερασπιστώ τον εαυτό μου.

Προστατεύω τον εαυτό μου από την ανθρωπιά που με περιβάλλει, από αυτή τη θορυβώδη και παρεμβατική ανθρωπότητα.
Ζω περιτριγυρισμένη από ζώα, δέντρα, λουλούδια.
Έχω άλογα, γαϊδούρια, κριάρια, κατσίκες, γουρούνια, κότες, πάπιες, χήνες, περιστέρια. Φυσικά, γάτες και σκυλιά.
Δεν ξέρω καν πόσα είναι....
Ο Νιώθω πολύ πιο κοντά στη φύση και τα ζώα παρά με τους ανθρώπους.
Ομολογώ ότι μισώ το μεγαλύτερο μέρος του ανθρώπινου είδους.
Υποστήριξα τα ζώα για να καταλάβω επιτέλους την ύπαρξή μου εδώ κάτω. Προσπαθώ να εξηγήσω στον άνθρωπο ότι οι σκληρότητες που επιβάλλονται στα ζώα είναι ανάξιες, απαράδεκτες, απάνθρωπες....
Δεν δίνω δεκάρα που ο κόσμος θυμάται τη θεϊκή Μπριζίτ Μπαρντό, που τώρα δεν είναι καθόλου θεϊκή».
Brigitte Bardot. Εικόνα
http://www.press-gr.com/2023/06/brigitte-bardot.html
:goodpost::+1:
όλοι μαζί γινήκαμε συρφετός,
γυρεύοντας ομοιοκαταληξία
μια τόσο ευγενικιά φιλοδοξία
έγινε της ζωής μας ο σκοπός

Κ.Καρυωτάκης

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Λογοτεχνία”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών