Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://www.phorum.com.gr/
Δεν έχω καταλάβει τι είναι αυτά που βάζετε οι από πάνω. aLiCatenaon
van Gogh δεν μοιάζουν. Είναι τίποτα AI ή "δημιουργίες" τρίτων στο στυλ του;
Πώς δεν μοιάζουν;
Δες εδώ. Το δεύτερο είναι κάτι που φαίνεται πως πάει να μιμηθεί το πρώτο. Αλλά η πινελιά, η διαχείριση των χρωμάτων, η μετάβαση από το ένα χρώμα στο άλλο, τα περιγράμματα, ο τρόπος που χρησιμοποιείται το φως και οι σκιές κάνει το δεύτερο έργο πολύ διαφορετικό. Μοιάζει κάποια σύγχρονη αυτόματη προσπάθεια, παρά έργο ζωγράφου αλλά δεν μπορώ να το πω με σιγουριά. Δες εκεί που το βρήκες μήπως έχει κάποια πληροφορία.
Δεν έχω καταλάβει τι είναι αυτά που βάζετε οι από πάνω. aLiCatenaon
van Gogh δεν μοιάζουν. Είναι τίποτα AI ή "δημιουργίες" τρίτων στο στυλ του;
Πώς δεν μοιάζουν;
Δες εδώ. Το δεύτερο είναι κάτι που φαίνεται πως πάει να μιμηθεί το πρώτο. Αλλά η πινελιά, η διαχείριση των χρωμάτων, η μετάβαση από το ένα χρώμα στο άλλο, τα περιγράμματα, ο τρόπος που χρησιμοποιείται το φως και οι σκιές κάνει το δεύτερο έργο πολύ διαφορετικό. Μοιάζει κάποια σύγχρονη αυτόματη προσπάθεια, παρά έργο ζωγράφου αλλά δεν μπορώ να το πω με σιγουριά. Δες εκεί που το βρήκες μήπως έχει κάποια πληροφορία.
Μα δεν αντιλέγω. Μπορεί να μην το φιλοτέχνησε ο ίδιος, αλλά η τεχνοτροπία, το στυλ αν θες, είναι Βαν Γκογκ (πάντα κατά την ταπεινή μου άποψη).
Είναι διάφοροι καλλιτέχνες, φωτογράφοι, graphic designers που εμπνέονται από κλασικούς πίνακες, έτσι ώστε η εικόνα να παραπέμπει σε έργα γνωστών ζωγράφων.
π.χ. η Veselka Velinova, έφτιαξε τα παρακάτω:
Κλιμτ
Μιρό
Αντίγραφα, όμως εν δυνάμει εξέλιξη γνωστών έργων των εν λόγω καλλιτεχνών.
Έχεις ανεβάσει και άλλα έργα του Δανού και όντως είναι αξιοθαύμαστο το πως καταφέρνει να αποδίδει τόσο έντονα τη μελαγχολία, τη μουντάδα και την παραίτηση, ένας γυμνός λαιμός και μία γυρισμένη πλάτη.
Κατά τη γνώμη μου, οι πίνακες του όπου φαίνεται η έκφραση της γυναίκας δεν έχουν την ίδια δυναμική.
Έχεις ανεβάσει και άλλα έργα του Δανού και όντως είναι αξιοθαύμαστο το πως καταφέρνει να αποδίδει τόσο έντονα τη μελαγχολία, τη μουντάδα και την παραίτηση, ένας γυμνός λαιμός και μία γυρισμένη πλάτη.
Κατά τη γνώμη μου, οι πίνακες του όπου φαίνεται η έκφραση της γυναίκας δεν έχουν την ίδια δυναμική.
ναι τον αγαπάω πολύ και το έχουμε ξανασυζητήσει αν θυμάμαι
καλά για το φως στους σβέρκους τους και τη στασιμότητά τους
Έχεις ανεβάσει και άλλα έργα του Δανού και όντως είναι αξιοθαύμαστο το πως καταφέρνει να αποδίδει τόσο έντονα τη μελαγχολία, τη μουντάδα και την παραίτηση, ένας γυμνός λαιμός και μία γυρισμένη πλάτη.
Κατά τη γνώμη μου, οι πίνακες του όπου φαίνεται η έκφραση της γυναίκας δεν έχουν την ίδια δυναμική.
ναι τον αγαπάω πολύ και το έχουμε ξανασυζητήσει αν θυμάμαι
καλά για το φως στους σβέρκους τους και τη στασιμότητά τους
Θα πρόσθετα και την ένταση που δίνει στα παραπάνω το κοντράστ με ένα ευρύχωρο, αψεγάδιαστο σπίτι, όπου είτε ως κυρά είτε ως υπηρέτρια η φιγούρα της γυναίκας εκπέμπει ακριβώς την ίδια αίσθηση.
Θα πρόσθετα και την ένταση που δίνει στα παραπάνω το κοντράστ με ένα ευρύχωρο, αψεγάδιαστο σπίτι, όπου είτε ως κυρά είτε ως υπηρέτρια η φιγούρα της γυναίκας εκπέμπει ακριβώς την ίδια αίσθηση.
πράγματι, μοιάζουν όλες τους δυστυχισμένες
είναι κι αυτός που μου αρέσει πάρα πολύ
Bertel Mathias Hansen-Svaneke, 1883 - 1937, Δανός κι αυτός