Όταν η αρχαιοελληνική τέχνη του 1200 π.Χ. ξεφτυλίζει κάθε σύγχρονη εικαστική τέχνη

Φωτογραφία, ζωγραφική, γλυπτική, ψηφιδωτά, κ.ά.
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 24332
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Όταν η αρχαιοελληνική τέχνη του 1200 π.Χ. ξεφτυλίζει κάθε σύγχρονη εικαστική τέχνη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 » 10 Σεπ 2021, 20:27

AlienWay έγραψε:
10 Σεπ 2021, 13:54
Σε γενικές γραμμές ο μεταμοντερνισμός έχει προσφέρει πολλές σάχλες,
Σε όλες τις εποχές η μεγάλη πλειοψηφία της καλλιτεχνικής δημιουργίας είναι αναμασήματα και ξεπατικοσούρες.

Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 24332
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Όταν η αρχαιοελληνική τέχνη του 1200 π.Χ. ξεφτυλίζει κάθε σύγχρονη εικαστική τέχνη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 » 10 Σεπ 2021, 20:35

hellegennes έγραψε:
10 Σεπ 2021, 14:03

Και δεν είναι ότι δεν υπάρχουν μέρη για να πάει η ζωγραφική. Απλά είναι πολύ επίπονα. Π.χ. μια φωτορεαλιστική σύνθεση ενός εξωγήινου τοπίου, θα ήταν γαμάτο έργο. Αλλά χρειάζεται απίστευτο χρόνο και αφοσίωση. Για σύγκριση, αυτό είναι ένα φωτορεαλιστικό πορτρέτο (όχι, δεν είναι φωτογραφία):

Εικόνα
Δεν έχει ψωμί αυτό το πράγμα. Χρειάζεται πολύ καλή τεχνική γνώση της χρήσης των χρωμάτων για να πετύχεις τόσο ρεαλιστικό αποτέλεσμα αλλά που είναι η επένδυση πνεύματος; Κάποιος έχει εξασκηθεί ξανά και ξανά και μπορεί να το κάνει πάρα πολύ καλά. Θαυμάζουμε αυτή την τεχνική ικανότητα αλλά μέχρι εκεί.

Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 24332
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Όταν η αρχαιοελληνική τέχνη του 1200 π.Χ. ξεφτυλίζει κάθε σύγχρονη εικαστική τέχνη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 » 10 Σεπ 2021, 20:37

Αρίστος έγραψε:
10 Σεπ 2021, 14:07
...αλλα δυο χρονια μετα που τελειωσαν το σχολειο ξεχασαν τον πινακα και οτι τον ειχε ζωγραφησει ο Πικασο γιατι τελικα δεν τους αγγιξε.

.
Αν σου διαβάσω ποίηση σε γλώσσα που δεν καταλαβαίνεις θα σε αγγίξει; Γιατί πρέπει να σε αγγίξει ένα έργο που δεν μιλάς τη γλώσσα του;

Άβαταρ μέλους
AlienWay
Δημοσιεύσεις: 22690
Εγγραφή: 08 Οκτ 2019, 13:15
Phorum.gr user: AlienWay

Re: Όταν η αρχαιοελληνική τέχνη του 1200 π.Χ. ξεφτυλίζει κάθε σύγχρονη εικαστική τέχνη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από AlienWay » 10 Σεπ 2021, 20:42

Ο μετα-μεταμοντερνισμός (metamodernism) που διαδέχτηκε τον μεταμοντερνισμό (postmodernism).

Ζούμε σε μια οικονομία.

Άβαταρ μέλους
gassim
Δημοσιεύσεις: 7700
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 00:59

Re: Όταν η αρχαιοελληνική τέχνη του 1200 π.Χ. ξεφτυλίζει κάθε σύγχρονη εικαστική τέχνη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από gassim » 10 Σεπ 2021, 20:50

ST48410 έγραψε:
10 Σεπ 2021, 19:57
gassim έγραψε:
10 Σεπ 2021, 11:35
Σήμερα η ζωγραφική θεωρείται πεθαμένη ως τέχνη όχι επειδή ο κόσμος δεν εκτιμάει τους πίνακες ή επειδή δεν υπάρχουν σπουδαίοι ζωγράφοι αλλά επειδή είναι τόσο παλιά που η εικαστική έρευνα αιώνων έχει εξαντλήσει τις πιθανότητες να εμφανιστεί ένα νέο σπουδαίο κίνημα.
Δεν συμφωνώ. Οι περισσότεροι καλλιτέχνες στις περισσότερες εποχές αντιμετώπιζαν το ίδιο αδιέξοδο. Οι λίγοι και ικανοί έβρισκαν τον τρόπο να ανοίξουν νέους δρόμους. Γιατί να έχουν όλα εξαντληθεί; Επειδή δεν μπορούμε να φανταστούμε κάτι άλλο εμείς;
Είμαστε σε αιώνα με απίθανες δυνατότητες.
Δεν μιλαω γενικα για την τεχνη, μιλαω για την ζωγραφικη με καμβα και χρωματα. Δεν λεω οτι πεθανε η ζωγραφικη αλλα εχουν πεθανει τα μεγαλα κινηματα του καμβα.

Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 24332
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Όταν η αρχαιοελληνική τέχνη του 1200 π.Χ. ξεφτυλίζει κάθε σύγχρονη εικαστική τέχνη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 » 10 Σεπ 2021, 20:58

Αρίστος έγραψε:
10 Σεπ 2021, 20:08
Δυστυχως εχουν πολυ χαμηλοτερη αναλυση και δεν φαινεται τιποτα.
για δες εδώ. Δεν μπορώ να κάνω κάτι καλύτερο. Μου φαίνεται ότι πρόκειται για τα "νερά" του υλικού σε συνδυασμό με κάποια σκιά του ανάγλυφου από το φωτισμό


Εικόνα

Πάτα στην φωτογραφία να μεγαλώσει

Το πήρα από εδώ https://www.jstor.org/stable/10.2972/he ... b_contents

Δημοκράτης
Δημοσιεύσεις: 24586
Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 00:26

Re: Όταν η αρχαιοελληνική τέχνη του 1200 π.Χ. ξεφτυλίζει κάθε σύγχρονη εικαστική τέχνη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Δημοκράτης » 10 Σεπ 2021, 21:19

ST48410 ξανά και ξανά τα ίδια πράγματα και χωρίς καν να καταλαβαίνεις τι λες. Είπαμε η επένδυση γίνεται γιατί πολύ απλά οι πίνακες είναι σαν το μπιτ κόιν κα ιεπίσης είπαμε 100 φορές ότι δεν τίθεται θέμα του τι να κάνεις σε μια συγκεκιμμένη εποχή γιατί πολύ απλά οι υπερβλακίες είναι αποτέλεσμα των τελευταίων 100 ετών. Πιο πριν δεν υπήρξε κάποος αρκετά μαλάκας να αποκαλέσει τέχνη το να κολλήσει μι;α μπανάνα σε ένα ντουβάρι

Άβαταρ μέλους
hellegennes
Δημοσιεύσεις: 40333
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17

Re: Όταν η αρχαιοελληνική τέχνη του 1200 π.Χ. ξεφτυλίζει κάθε σύγχρονη εικαστική τέχνη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από hellegennes » 10 Σεπ 2021, 23:39

ST48410 έγραψε:
10 Σεπ 2021, 19:39
Και την φωτογραφία να μην είχες, είχε εξαντληθεί κατά πολύ η διερεύνηση του πως θα πετύχεις πειστικό ρεαλιστικό αποτέλεσμα.
Ε, όχι. Δεν είχε εξαντληθεί καθόλου. Να πεις ότι πλέον έχει τώρα εξαντληθεί να το καταλάβω, αλλά όχι πριν 100 χρόνια.
ST48410 έγραψε:
10 Σεπ 2021, 19:43
Στο χώρο της σοβαρής δημιουργίας δεν δικαιούσαι να αντιγράψεις από ένα βαθμό και πάνω. Τι σημαίνει αυτό; Ότι αναγκαστικά χρησιμοποιείς κάποια πράγματα από αυτά που βρίσκεις γύρω σου. Απαιτείται όμως να έχεις ξεκάθαρα την δική σου παρουσία, προσωπικότητα, κάτι που προφανώς πολύ μικρός αριθμός καλλιτεχνών το επιτυγχάνει. Και καθώς σου τόνισα αρκετές φορές ότι το θέμα, το περιεχόμενο είναι δευτερεύον (πχ όλοι μπορούμε να γράψουμε σήμερα ένα ποίημα για την πανδημία, το ότι θα γράψει κάποιος για αυτό δεν κατοχυρώνει ούτε καταξιώνει κανέναν), τότε αυτό που έχει σημασία είναι ο ιδιαίτερος και ευφυής τρόπος που θα το κάνεις. Ότι θα συνθέσεις τα ίδια υλικά που χρησιμοποιούν όλοι γύρω με έναν διαφορετικό, ιδιαίτερο, χαρακτηριστικό και έξυπνο τρόπο σε ένα ωραίο αποτέλεσμα.
Μα ο Ύμνος εις την Ελευθερίαν δεν περιέχει κανέναν καινοτόμο τρόπο χειρισμού. Είναι το ίδιο το περιεχόμενο που κάνει το έργο σπουδαίο. Η δυνατότητα του ποιητή να μετουσιώνει την σκέψη και τις ιδέες του σε μια καλλιτεχνική ροή. Η σύνθεση είναι που το κάνει σπουδαίο. Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του ήταν και για την εποχή ξεπερασμένα.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.

Άβαταρ μέλους
hellegennes
Δημοσιεύσεις: 40333
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17

Re: Όταν η αρχαιοελληνική τέχνη του 1200 π.Χ. ξεφτυλίζει κάθε σύγχρονη εικαστική τέχνη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από hellegennes » 10 Σεπ 2021, 23:45

ST48410 έγραψε:
10 Σεπ 2021, 20:35
hellegennes έγραψε:
10 Σεπ 2021, 14:03

Και δεν είναι ότι δεν υπάρχουν μέρη για να πάει η ζωγραφική. Απλά είναι πολύ επίπονα. Π.χ. μια φωτορεαλιστική σύνθεση ενός εξωγήινου τοπίου, θα ήταν γαμάτο έργο. Αλλά χρειάζεται απίστευτο χρόνο και αφοσίωση. Για σύγκριση, αυτό είναι ένα φωτορεαλιστικό πορτρέτο (όχι, δεν είναι φωτογραφία):

Εικόνα
Δεν έχει ψωμί αυτό το πράγμα. Χρειάζεται πολύ καλή τεχνική γνώση της χρήσης των χρωμάτων για να πετύχεις τόσο ρεαλιστικό αποτέλεσμα αλλά που είναι η επένδυση πνεύματος;
Μπορεί να μην βρίσκεται στο συγκεκριμένο έργο, που είναι περισσότερο άσκηση ύφους, αλλά δεν εμποδίζει τίποτα τον καλλιτέχνη να φτιάξει μια άλλη σύνθεση που να έχει βαθύτερο περιεχόμενο.

Το πρόβλημα είναι πως όντως απαιτεί να είσαι και γαμώ τους τεχνικούς γνώστες και χειριστές και είναι επίπονο και χρονοβόρο. Είναι πολύ πιο γρήγορο να μην κάνεις τίποτα και να πετάξεις μια μπούρδα για κβαντικές διακυμάνσεις κενού για να πεις ότι το τίποτα που δημιούργησες είναι στην πραγματικότητα κάτι, επειδή «νόμοι της φυσικής»*.

* Αναφέρομαι σ' αυτό:

An Italian Artist Auctioned Off an ‘Invisible Sculpture’ for $18,300. It’s Made Literally of Nothing
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.

Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 24332
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Όταν η αρχαιοελληνική τέχνη του 1200 π.Χ. ξεφτυλίζει κάθε σύγχρονη εικαστική τέχνη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 » 11 Σεπ 2021, 04:27

Δημοκράτης έγραψε:
10 Σεπ 2021, 21:19
... κα ιεπίσης είπαμε 100 φορές ότι δεν τίθεται θέμα του τι να κάνεις σε μια συγκεκιμμένη εποχή γιατί πολύ απλά οι υπερβλακίες είναι αποτέλεσμα των τελευταίων 100 ετών. Πιο πριν δεν υπήρξε κάποος αρκετά μαλάκας να αποκαλέσει τέχνη το να κολλήσει μι;α μπανάνα σε ένα ντουβάρι
Είναι πιθανό πως τον τελευταίο αιώνα ήταν κάπως πιο εύκολο να προσπαθήσει κάποιος να κοροϊδέψει παρουσιάζοντας μια ανοησία ως τέχνη. Ωστόσο η εξιδανικευμένη εικόνα που έχετε για προηγούμενες εποχές δεν είναι ακριβής. Απλά ο χρόνος φίλτραρε και έκανε μεγάλο ξεσκαρτάρισμα. Υπήρχαν εκατοντάδες ζωγράφοι σύγχρονοι του Θεοτοκόπουλου για τους οποίους δεν θα ακούσεις και δεν θα δεις ποτέ τίποτα. Αυτό δεν σημαίνει ότι όλοι αυτοί ήταν στο επίπεδό του. Φυσικά και δεν ήταν. Εσύ θα ακούσεις για τους 10-20 πολύ καλούς και μάλλον για τους 2-3 εξαιρετικούς.

Όλα αυτά τα κινήματα χρήσης καθημερινών αντικειμένων ως έργων τέχνης (αναφέρομαι σε αυτό που λες για την μπανάνα στον τοίχο) έχουν δεκαετίες στην πλάτη τους. Δεν είναι κάτι νέο σήμερα. Τις περισσότερες φορές θα είναι μια ανοησία. Κάποιες σπάνιες φορές όχι. Δεν μπορεί να κρίνεται ένα έργο με προκατάληψη επιπόλαια και αφοριστικά αλλά κατά περίπτωση και γνωρίζοντας το ποιος το κάνει και τι είναι ικανός να κάνει γενικότερα. Όσο και αν σε σοκάρει στην τέχνη δεν είναι καθόλου ίδιο το να κάνουν το ίδιο πράγμα δύο διαφορετικά άτομα.

Επίσης στο γενικό πλαίσιο αφορισμού της σύγχρονης τέχνης μοιάζει σαν να πιστεύετε ότι όλη η πρόσφατη καλλιτεχνική δημιουργία κινείται γύρω από τέτοιου είδους έργα. Κάθε άλλο. Τα τελευταία 100 χρόνια έχουν απίστευτο πλούτο και τέτοια έργα (μπανάνα στο τοίχο κλπ) δεν είναι παρά ένα ελάχιστο ποσοστό.

Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 24332
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Όταν η αρχαιοελληνική τέχνη του 1200 π.Χ. ξεφτυλίζει κάθε σύγχρονη εικαστική τέχνη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 » 11 Σεπ 2021, 04:43

hellegennes έγραψε:
10 Σεπ 2021, 23:39
ST48410 έγραψε:
10 Σεπ 2021, 19:39
Και την φωτογραφία να μην είχες, είχε εξαντληθεί κατά πολύ η διερεύνηση του πως θα πετύχεις πειστικό ρεαλιστικό αποτέλεσμα.
Ε, όχι. Δεν είχε εξαντληθεί καθόλου. Να πεις ότι πλέον έχει τώρα εξαντληθεί να το καταλάβω, αλλά όχι πριν 100 χρόνια.
Αν κάποιος κατάφερνε να αποδώσει τόσο ρεαλιστικά ένα πορτραίτο όσο μια σημερινή φωτογραφία, τότε ναι θα είχε ένα περιθώριο να κάνει όνομα. Ο επόμενος; Πως θα γινόταν να κάτσουν 5 ικανοί σε αυτό τον τομέα καλλιτέχνες μπροστά στο ίδιο μοντέλο από την ίδια γωνία και με τον ίδιο φωτισμό και να έχεις 5 διαφορετικά έργα;

Αν δεις την πορεία προς την αφαίρεση θα καταλάβεις ότι έδωσε πολλές λύσεις γιατί πραγματικά υπήρχε πρόβλημα εκείνη την εποχή. Είσαι ζωγράφος. Πήγες και μαθήτευσες και έμαθες να ζωγραφίζεις αυτό που έχεις μπροστά σου. Όλοι κάνουν νεκρές φύσεις, τοπία, πορτραίτα. Και τα κάνουν πολύ καλά εδώ και κάτι αιώνες. Δεν είναι εύκολο να βρεις περιθώριο για προσωπική έκφραση, προσωπικό στυλ, ζωγραφίζοντας ρεαλιστικά. Σε όλο αυτό προστέθηκε μια έξτρα πίεση από την έλευση της φωτογραφίας.
hellegennes έγραψε:
10 Σεπ 2021, 23:39
Μα ο Ύμνος εις την Ελευθερίαν δεν περιέχει κανέναν καινοτόμο τρόπο χειρισμού. Είναι το ίδιο το περιεχόμενο που κάνει το έργο σπουδαίο. Η δυνατότητα του ποιητή να μετουσιώνει την σκέψη και τις ιδέες του σε μια καλλιτεχνική ροή. Η σύνθεση είναι που το κάνει σπουδαίο. Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του ήταν και για την εποχή ξεπερασμένα.
Θα πρέπει κάποια στιγμή να μιλήσουμε παραπάνω για Σολωμό. Η ποίηση δεν είναι τομέας που γνωρίζω καλά. Αν βρεθεί χρόνος και μπορέσω να διαβάσω σχετικά θα σου πω. Προς το παρόν καταθέτω την ένστασή μου σε αυτό λες. Αυτό που μπορώ να σου πω με σιγουριά είναι ότι δεν κάνει το περιεχόμενο σπουδαίο το έργο. Και εγώ και εσύ και οποιοσδήποτε μπορεί να γράψει ένα ποίημα για την ελευθερία μιλώντας ακριβώς για τα ίδια πράγματα που μίλησε ο Σολωμός. Ο τρόπος που θα το κάνει έχει σημασία. Δεν θα γίνει το ποίημα καλό απλώς και μόνο επειδή μιλά για κάτι σοβαρό ή σπουδαίο. Και το περιεχόμενο έχει ένα βάρος στην τελική αξιολόγηση αλλά είναι δευτερεύον.

Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 24332
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Όταν η αρχαιοελληνική τέχνη του 1200 π.Χ. ξεφτυλίζει κάθε σύγχρονη εικαστική τέχνη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 » 11 Σεπ 2021, 04:55

hellegennes έγραψε:
10 Σεπ 2021, 23:45
Μπορεί να μην βρίσκεται στο συγκεκριμένο έργο, που είναι περισσότερο άσκηση ύφους, αλλά δεν εμποδίζει τίποτα τον καλλιτέχνη να φτιάξει μια άλλη σύνθεση που να έχει βαθύτερο περιεχόμενο.
Ας την φτιάξει και θα την κρίνουμε. Θα ήταν επιπόλαιο να απορρίψει κάποιος κάτι πρωτού το δει.
hellegennes έγραψε:
10 Σεπ 2021, 23:45
Το πρόβλημα είναι πως όντως απαιτεί να είσαι και γαμώ τους τεχνικούς γνώστες και χειριστές και είναι επίπονο και χρονοβόρο. Είναι πολύ πιο γρήγορο να μην κάνεις τίποτα και να πετάξεις μια μπούρδα για κβαντικές διακυμάνσεις κενού για να πεις ότι το τίποτα που δημιούργησες είναι στην πραγματικότητα κάτι, επειδή «νόμοι της φυσικής»*.

* Αναφέρομαι σ' αυτό:

An Italian Artist Auctioned Off an ‘Invisible Sculpture’ for $18,300. It’s Made Literally of Nothing
Οι περισσότεροι καλλιτέχνες έχουν αυτές τις τεχνικές γνώσεις. Για τον Πικάσο δες στις προηγούμενες σελίδες που έβαλα έργα των παιδικών και νεανικών του χρόνων. Πέρσι τέτοια εποχή είχα βάλει πρώιμα έργα και του Ρόθκο Ορισμός της Τέχνης

Για τον Ιταλό δεν ξέρω πολλά. Θα δούμε. Παραδέχομαι ότι είναι εύκολο να κοροΐδέψεις σήμερα. Όμως ποιούς; Αν είσαι της δουλειάς δεν μπορείς να κάνεις μια σχετική έρευνα και να δεις τι άλλο έχει κάνει γενικά ο Ιταλός; Όταν αυτός θα πάει να πουλήσει κάτι πιστεύεις ότι δεν θα γίνει το σχετικό ψάξιμο;

Άβαταρ μέλους
Αρίστος
Δημοσιεύσεις: 38763
Εγγραφή: 13 Ιαν 2019, 16:44

Re: Όταν η αρχαιοελληνική τέχνη του 1200 π.Χ. ξεφτυλίζει κάθε σύγχρονη εικαστική τέχνη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αρίστος » 11 Σεπ 2021, 05:02

ST48410 έγραψε:
10 Σεπ 2021, 20:58
Αρίστος έγραψε:
10 Σεπ 2021, 20:08
Δυστυχως εχουν πολυ χαμηλοτερη αναλυση και δεν φαινεται τιποτα.
για δες εδώ. Δεν μπορώ να κάνω κάτι καλύτερο. Μου φαίνεται ότι πρόκειται για τα "νερά" του υλικού σε συνδυασμό με κάποια σκιά του ανάγλυφου από το φωτισμό


Εικόνα

Πάτα στην φωτογραφία να μεγαλώσει

Το πήρα από εδώ https://www.jstor.org/stable/10.2972/he ... b_contents


Eιναι πολυ διαφορετικος ο φωτισμος απο τη μια φωτογραφια στην αλλη για να βγει συμπερασμα.

.

Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 24332
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Όταν η αρχαιοελληνική τέχνη του 1200 π.Χ. ξεφτυλίζει κάθε σύγχρονη εικαστική τέχνη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 » 11 Σεπ 2021, 05:07

Αρίστος έγραψε:
11 Σεπ 2021, 05:02
Eιναι πολυ διαφορετικος ο φωτισμος απο τη μια φωτογραφια στην αλλη για να βγει συμπερασμα.
Έγραψα παραπάνω ότι η αρχική είναι επεξεργασμένη προκειμένου να φαίνονται οι λεπτομέρειες. Αυτή εδώ είναι πιο κοντά σε αυτό που βλέπεις με γυμνό μάτι. Και αυτή αν την επεξεργαστείς θα φανεί αλλιώς. Δες έτσι λίγο πρόχειρα και βιαστικά



Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Αρίστος
Δημοσιεύσεις: 38763
Εγγραφή: 13 Ιαν 2019, 16:44

Re: Όταν η αρχαιοελληνική τέχνη του 1200 π.Χ. ξεφτυλίζει κάθε σύγχρονη εικαστική τέχνη

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αρίστος » 11 Σεπ 2021, 09:13

ST48410 έγραψε:
11 Σεπ 2021, 05:07
Αρίστος έγραψε:
11 Σεπ 2021, 05:02
Eιναι πολυ διαφορετικος ο φωτισμος απο τη μια φωτογραφια στην αλλη για να βγει συμπερασμα.
Έγραψα παραπάνω ότι η αρχική είναι επεξεργασμένη προκειμένου να φαίνονται οι λεπτομέρειες. Αυτή εδώ είναι πιο κοντά σε αυτό που βλέπεις με γυμνό μάτι. Και αυτή αν την επεξεργαστείς θα φανεί αλλιώς. Δες έτσι λίγο πρόχειρα και βιαστικά



Εικόνα


Πρεπει να τη δω απο κοντα και να ρωτησω και τον ειδικο του μουσειου προκειμενου να σχηματισω γνωμη. Καλα καλα δεν ξερω αν το καφε χρωμα υπηρχε στην πετρα η το δημιουργησε ο καλλιτεχνης σαν φοντο των μορφων του.

.

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Eικαστικές τέχνες”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών