Δεν είναι θέμα ψήφου.Οι νομοταγείς είναι περισσότεροι.Τους καταπολέμησαν με επιχειρήματα τύπου κυρ παντελήδες, νοικοκυραίοι κλπ.Και δεν είναι καθόλου θέμα κοινωνικού συστήματος εκτός εάν πιστέψουμε ότι άλλο κοινωνικό σύστημα είχαμε το 1960.ΓΑΛΗ έγραψε: ↑03 Απρ 2024, 22:40Ισχύουν επί λέξει όλα όσα γράφεις.nik_killthemall έγραψε: ↑03 Απρ 2024, 22:06
Παιδια για να πουμε μια αληθεια :
- αν οι μπατσοι στο τμημα αντιδρουσαν ως μπατσοι θα φυλακιζονταν για καταχρηση βιας - οπλου -δολοφονιας του αθωου θυτη
- αν οι μπατσοι στο τμημα αντιδρουσαν ως δημοσιοι υπαλληλοι που σημειωνουν στη φορμα τα λογια της κοπελας την ωρα που ο αλλος την σφαζει (γιατι αυτο εγινε) θα ξηλωνονταν και θα φυλακιζονταν γιατι δεν εκαναν τη δουλεια τους.
- αν η κοπελα ειχε οπλο και προσπαθουσε να αμυνθει στη θεση του εγκληματια θα ετρεχαν την σφαγμενη.
Απο τη στιγμη που δεν υπαρχει ΣΑΦΗΣ νομος για τους κανονες εμπλοκης του μπατσου γιατι ο νομος ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΠΟΥΣΤΡΑΣ τυπου τοξοβολου και του καθε κομματοσκυλου
1) οι σφαγες θα συνεχιζονται επ απειρον και
2) οι μπατσοι ή τα θυματα θα ειναι ποινικα διωκομενοι οπως κι αν δρασουν.
Βιώνουμε μία νομική παράνοια, όπου προέχει πάντα η προστασία του αρχικού θύτη.
Η μεταπολιτευτική άρχουσα τάξη το αποφάσισε αυτό και χρησιμοποίησε ένα σωρό προοδευτικούς μαιντανούς για να το περάσει και ονόμασε όλους τους αντιδρώντες ακροδεξιούς.Τώρα που έφθασε το πράγμα στα όρια έβαλαν τον Φλωρίδη να αυστηροποιήσει τις ποινές βαλλόμενος από όλη τη συντεχνία των δικηγόρών και των "έγκριτων νομικών".