Re: Ζήσε το χάλι σου στην Ελλάδα...
Δημοσιεύτηκε: 01 Ιούλ 2019, 21:26
Ιούλιος 1, 2019
Οι Έλληνες αδυνατούν να ταξιδέψουν μέσα στην ίδια τους την χώρα.
Σαν τα φτωχά παιδιά του παλιού ελληνικού κινηματογράφου που έβλεπαν την «βιτρίνα» αλλά δεν μπορούσαν να αγγίξουν το προϊόν…
Το ελληνικό τουριστικό προϊόν έχει καταστεί το απόλυτο trend της ελληνικής οικονομίας.
Ένα trend, το οποίο αναμφίβολα κράτησε «ζωντανή» την χώρα κατά τη διάρκεια της πολυετούς κρίσης και το οποίο εξακολουθεί να γεμίζει τα ταμεία του δημοσίου.
Ωστόσο, παρότι τουρίστες από κάθε γωνιά του πλανήτη συρρέουν, κάθε χρόνο, στα ελληνικά νησιά και τους δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς, οι Έλληνες τουρίστες, λόγω των δυσβάσταχτων φόρων και των δυσκολιών, από την μία, και των υψηλών τιμών από την άλλη, βλέπουν πλέον ορισμένα «νησιά» απλησίαστα.
Αδυνατούν να ταξιδέψουν μέσα στην ίδια τους την χώρα.
Και ο λόγος δεν είναι άλλος από τις απλησίαστες και τις εκτός κάθε ελέγχου και ορίου, τιμές. Τιμές, οι οποίες αφορούν βαλάντια μη προσιτά για τον μέσο Έλληνα καταναλωτή. Έτσι, ο τελευταίος θεωρείται «ξένος» για ορισμένα νησιά, με αποτέλεσμα είτε να επιλέγει φθηνότερους τουριστικούς προορισμούς είτε να καταλήγει στην λύση του εξοχικού ή της παραμονής στις μεγαλουπόλεις.
Η είσοδος σε αρκετές «οργανωμένες» παραλίες είναι ιδιαιτέρως «αλμυρή», καθώς το αντίτιμο για να απολαύσει κάποιος το μπάνιο του αγγίζει ή ακόμη και ξεπερνά, τα 20 ευρώ. Δηλαδή, μία τετραμελής οικογένεια χρειάζεται 80 ευρώ μόνο και μόνο για να μπει σε μία πλαζ.
Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, μόλις 3,6 εκατομμύρια Έλληνες επέλεξαν να πραγματοποιήσουν κάποιο ταξίδι είτε στο εσωτερικό είτε στο εξωτερικό, με τη συντριπτική πλειοψηφία, βέβαια, να προτιμά ελληνικούς προορισμούς (89,5%).
Έξι εκατομμύρια Ελλήνων (ηλικίας άνω των 15 ετών), οι οποίοι προτίμησαν να μην ταξιδέψουν. Και η συντριπτική πλειοψηφία όσων δεν πραγματοποίησαν κάποιο ταξίδι – δηλαδή το 70,4% – επικαλέστηκε οικονομικούς λόγους.
https://www.el.gr/ellada/xrima/oi-ellin ... epsoyn-me/
Οι Έλληνες αδυνατούν να ταξιδέψουν μέσα στην ίδια τους την χώρα.
Σαν τα φτωχά παιδιά του παλιού ελληνικού κινηματογράφου που έβλεπαν την «βιτρίνα» αλλά δεν μπορούσαν να αγγίξουν το προϊόν…
Το ελληνικό τουριστικό προϊόν έχει καταστεί το απόλυτο trend της ελληνικής οικονομίας.
Ένα trend, το οποίο αναμφίβολα κράτησε «ζωντανή» την χώρα κατά τη διάρκεια της πολυετούς κρίσης και το οποίο εξακολουθεί να γεμίζει τα ταμεία του δημοσίου.
Ωστόσο, παρότι τουρίστες από κάθε γωνιά του πλανήτη συρρέουν, κάθε χρόνο, στα ελληνικά νησιά και τους δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς, οι Έλληνες τουρίστες, λόγω των δυσβάσταχτων φόρων και των δυσκολιών, από την μία, και των υψηλών τιμών από την άλλη, βλέπουν πλέον ορισμένα «νησιά» απλησίαστα.
Αδυνατούν να ταξιδέψουν μέσα στην ίδια τους την χώρα.
Και ο λόγος δεν είναι άλλος από τις απλησίαστες και τις εκτός κάθε ελέγχου και ορίου, τιμές. Τιμές, οι οποίες αφορούν βαλάντια μη προσιτά για τον μέσο Έλληνα καταναλωτή. Έτσι, ο τελευταίος θεωρείται «ξένος» για ορισμένα νησιά, με αποτέλεσμα είτε να επιλέγει φθηνότερους τουριστικούς προορισμούς είτε να καταλήγει στην λύση του εξοχικού ή της παραμονής στις μεγαλουπόλεις.
Η είσοδος σε αρκετές «οργανωμένες» παραλίες είναι ιδιαιτέρως «αλμυρή», καθώς το αντίτιμο για να απολαύσει κάποιος το μπάνιο του αγγίζει ή ακόμη και ξεπερνά, τα 20 ευρώ. Δηλαδή, μία τετραμελής οικογένεια χρειάζεται 80 ευρώ μόνο και μόνο για να μπει σε μία πλαζ.
Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, μόλις 3,6 εκατομμύρια Έλληνες επέλεξαν να πραγματοποιήσουν κάποιο ταξίδι είτε στο εσωτερικό είτε στο εξωτερικό, με τη συντριπτική πλειοψηφία, βέβαια, να προτιμά ελληνικούς προορισμούς (89,5%).
Έξι εκατομμύρια Ελλήνων (ηλικίας άνω των 15 ετών), οι οποίοι προτίμησαν να μην ταξιδέψουν. Και η συντριπτική πλειοψηφία όσων δεν πραγματοποίησαν κάποιο ταξίδι – δηλαδή το 70,4% – επικαλέστηκε οικονομικούς λόγους.
https://www.el.gr/ellada/xrima/oi-ellin ... epsoyn-me/