Σελίδα 3 από 7

Re: Δύο θάνατοι με ηλεκτρικά πατίνια σε δύο μέρες σε Μύκονο και Πάρο

Δημοσιεύτηκε: 19 Απρ 2023, 15:45
από ΓΑΛΗ
Imperium έγραψε:
19 Απρ 2023, 15:44
GoBzi έγραψε:
19 Απρ 2023, 15:42
Kotas έγραψε:
19 Απρ 2023, 13:52


πχ θα μπορουσαν να δινουν εξετασεις για τα σηματα αφου κινουνται με μηχανοκινητο τροχοφορο στο οδοστρωμα
Θα έπρεπε να έχουν και ασφάλεια :102:
Γιατί; Το ποδήλατο θέλει ασφάλεια;
Δεν θέλει το ποδήλατο, και θα θέλει το πατίνι;;;
Ας χρησιμοποιούν τους ποδηλατόδρομους, όπου υπάρχουν.

Re: Δύο θάνατοι με ηλεκτρικά πατίνια σε δύο μέρες σε Μύκονο και Πάρο

Δημοσιεύτηκε: 19 Απρ 2023, 15:51
από GoBzi
Imperium έγραψε:
19 Απρ 2023, 15:44
GoBzi έγραψε:
19 Απρ 2023, 15:42
Kotas έγραψε:
19 Απρ 2023, 13:52


πχ θα μπορουσαν να δινουν εξετασεις για τα σηματα αφου κινουνται με μηχανοκινητο τροχοφορο στο οδοστρωμα
Θα έπρεπε να έχουν και ασφάλεια :102:
Γιατί; Το ποδήλατο θέλει ασφάλεια;
Δεν θέλει το ποδήλατο, και θα θέλει το πατίνι;;;
Το ποδήλατο δεν είναι μηχανοκίνητο και δεν πάει με 100 χιλιόμετρα.

Re: Δύο θάνατοι με ηλεκτρικά πατίνια σε δύο μέρες σε Μύκονο και Πάρο

Δημοσιεύτηκε: 19 Απρ 2023, 15:52
από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
Imperium έγραψε:
19 Απρ 2023, 15:44
GoBzi έγραψε:
19 Απρ 2023, 15:42
Kotas έγραψε:
19 Απρ 2023, 13:52


πχ θα μπορουσαν να δινουν εξετασεις για τα σηματα αφου κινουνται με μηχανοκινητο τροχοφορο στο οδοστρωμα
Θα έπρεπε να έχουν και ασφάλεια :102:
Γιατί; Το ποδήλατο θέλει ασφάλεια;
Δεν θέλει το ποδήλατο, και θα θέλει το πατίνι;;;
βέβαια το ποδήλατο στις περισσότερες των περιπτώσεων δεν είναι μηχανοκίνητο και βέβαια το ποδήλατο δε πηγαίνει με 80 και με 100
ποδήλατα υπήρχαν πάντα αλλά ποτέ δεν προέκυψαν σοβαρά προβλήματα
με τα πατίνια όμως είναι διαφορετική η ιστορία

Re: Δύο θάνατοι με ηλεκτρικά πατίνια σε δύο μέρες σε Μύκονο και Πάρο

Δημοσιεύτηκε: 19 Απρ 2023, 15:53
από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
GoBzi έγραψε:
19 Απρ 2023, 15:51
Imperium έγραψε:
19 Απρ 2023, 15:44
GoBzi έγραψε:
19 Απρ 2023, 15:42


Θα έπρεπε να έχουν και ασφάλεια :102:
Γιατί; Το ποδήλατο θέλει ασφάλεια;
Δεν θέλει το ποδήλατο, και θα θέλει το πατίνι;;;
Το ποδήλατο δεν είναι μηχανοκίνητο και δεν πάει με 100 χιλιόμετρα.
ακριβώς το ίδιο έγραψα, χαχα!!

Re: Δύο θάνατοι με ηλεκτρικά πατίνια σε δύο μέρες σε Μύκονο και Πάρο

Δημοσιεύτηκε: 19 Απρ 2023, 16:02
από EKPLIKTIKOS
Imperium έγραψε:
19 Απρ 2023, 15:44
GoBzi έγραψε:
19 Απρ 2023, 15:42


Θα έπρεπε να έχουν και ασφάλεια :102:
Γιατί; Το ποδήλατο θέλει ασφάλεια;
Δεν θέλει το ποδήλατο, και θα θέλει το πατίνι;;;
Υπάρχει μεγάλη διαφορά. Το ποδήλατο είναι μέσο που σπάνια Έλληνας θα προτιμήσει για τη μεταφορά του. Στην Ελλάδα το ποδήλατο δεν είναι χρηστικό όχημα, αλλά είδος αναψυχής. Δηλαδή οι περιορισμοί του μπαίνουν από τους ίδιους τους χρήστες. Θες λόγω τεμπελιάς, θες γιατί δεν είναι ό,τι καλύτερο να ανεβαίνεις την Κηφισιας με 38 βαθμούς κ μετά να πρέπει να εξυπηρετησεις πελάτες, δεν έχει σημασία.

Από την άλλη το πατίνι έχει και χρήση που έχει ένα μηχανάκι. Δηλαδή υπάρχει κόσμος που θα το πάρει για να πάει ακοπα στη δουλειά του.

Re: Δύο θάνατοι με ηλεκτρικά πατίνια σε δύο μέρες σε Μύκονο και Πάρο

Δημοσιεύτηκε: 19 Απρ 2023, 16:07
από Imperium
Δεν διαφωνώ, προσπαθώ να δείξω το σκεπτικό που υπάρχει. Αμάν κάνανε (στας Εβρόπας) να προωθήσουν τα ποδήλατα λέγοντας οτι ακόμα και αν δυσκόλευεσαι σε ανήφορους υπάρχει το μοτεράκι.

Τώρα τι θα πουν; Ναι μεν υπάρχει το μοτεράκι, αλλά αν το έχεις θα θεωρείσαι μοτοσακό και πλερωνεις αναλόγως; Πάνε περίπατο τα πράσινα πειστήρια.

Το πρόβλημα ειναί οτι αυτά ισχύαν για μοτέρ 250 Βαττ, τώρα βλέπουμε μοτέρ 5000 Βαττ (= 7 μουλαράκια) λόγω της προόδου που έχει γίνει στις μπαταρίες.

Αλλα άντε να το κάνεις αυτό ψιλά για τον πολύ κόσμο.

Γι αυτό λέω οτι το συγκεκριμένο φίδι θέλει κοινή λογική και νοημοσύνη για να ξετρυπωθεί.

Οπότε forget it. Ένα ανεφάρμοστο κακέκτυπο της ξένης νομοθεσίας θα είναι πάντα η κατάσταση στην Ελλάδα. Και στίς Βρυξέλλες, υπ όψιν, ακόμα και 12χρονα χωρίς κράνος επιτρέπεται να οδηγούν...

Re: Δύο θάνατοι με ηλεκτρικά πατίνια σε δύο μέρες σε Μύκονο και Πάρο

Δημοσιεύτηκε: 19 Απρ 2023, 16:14
από Imperium
Οπότε και τώρα υπάρχει αρκούσα νομοθεσία, όπως μου υποδείχθηκε στο άλλο νήμα.

Όταν τα αγοράζεις, λέει, κρατιούνται τα στοχεία σου :003: και σε περίπτωτση παραβάσης τιμωρείται όχι μόνο ο αναβάτης (€100), αλλά και ο ιδιοκτήτης (€200). Προφανώς αν είναι το ίδιο άτομο τσιμπάει 300αρι. Ορίστε. Τι άλλο θέλετε; Το λέει και ο νόμος!

Re: Δύο θάνατοι με ηλεκτρικά πατίνια σε δύο μέρες σε Μύκονο και Πάρο

Δημοσιεύτηκε: 19 Απρ 2023, 16:19
από Imperium
ΓΑΛΗ έγραψε:
19 Απρ 2023, 15:45
Imperium έγραψε:
19 Απρ 2023, 15:44
GoBzi έγραψε:
19 Απρ 2023, 15:42


Θα έπρεπε να έχουν και ασφάλεια :102:
Γιατί; Το ποδήλατο θέλει ασφάλεια;
Δεν θέλει το ποδήλατο, και θα θέλει το πατίνι;;;
Ας χρησιμοποιούν τους ποδηλατόδρομους, όπου υπάρχουν.
Να γιατί δεν θα γίνεις ποτέ Ευρωπαία...

Re: Δύο θάνατοι με ηλεκτρικά πατίνια σε δύο μέρες σε Μύκονο και Πάρο

Δημοσιεύτηκε: 19 Απρ 2023, 16:22
από ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ
Imperium έγραψε:
19 Απρ 2023, 16:07
Δεν διαφωνώ, προσπαθώ να δείξω το σκεπτικό που υπάρχει. Αμάν κάνανε (στας Εβρόπας) να προωθήσουν τα ποδήλατα λέγοντας οτι ακόμα και αν δυσκόλευεσαι σε ανήφορους υπάρχει το μοτεράκι.

Τώρα τι θα πουν; Ναι μεν υπάρχει το μοτεράκι, αλλά αν το έχεις θα θεωρείσαι μοτοσακό και πλερωνεις αναλόγως; Πάνε περίπατο τα πράσινα πειστήρια.

Το πρόβλημα ειναί οτι αυτά ισχύαν για μοτέρ 250 Βαττ, τώρα βλέπουμε μοτέρ 5000 Βαττ (= 7 μουλαράκια) λόγω της προόδου που έχει γίνει στις μπαταρίες.

Αλλα άντε να το κάνεις αυτό ψιλά για τον πολύ κόσμο.

Γι αυτό λέω οτι το συγκεκριμένο φίδι θέλει κοινή λογική και νοημοσύνη για να ξετρυπωθεί.

Οπότε forget it. Ένα ανεφάρμοστο κακέκτυπο της ξένης νομοθεσίας θα είναι πάντα η κατάσταση στην Ελλάδα. Και στίς Βρυξέλλες, υπ όψιν, ακόμα και 12χρονα χωρίς κράνος επιτρέπεται να οδηγούν...

.

Σέρνει το Πατίν Μουλάρ ;;; . :p2:

.

Re: Δύο θάνατοι με ηλεκτρικά πατίνια σε δύο μέρες σε Μύκονο και Πάρο

Δημοσιεύτηκε: 19 Απρ 2023, 16:27
από Awesomatic
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε:
19 Απρ 2023, 15:31
δηλαδή δε γίνεται να κινείσαι όπως όλοι οι υπόλοιποι στον δρόμο αλλά να μην έχεις τις ίδιες ευθύνες και υποχρεώσεις
κατά τρίτον θα πρέπει οι έλεγχοι στους δρόμους είναι γίνουν ασφυκτικοί. να ενισχυθεί η τροχαία και επιτέλους να βγει στον δρόμο
Έχεις ακριβώς τις ίδιες υποχρεώσεις όσον αφορά τον ΚΟΚ (ομοίως και με τα ποδήλατα). Αν κάποιος δεν το ξέρει δεν είναι πρόβλημα του νόμου. Για την τροχαία εννοείται συμφωνούμε για όλα απολύτως, αυτοκίνητα, μηχανάκια, ποδήλατα και πατίνια όλα πρέπει να ελέγχονται.
ΓΑΛΗ έγραψε:
19 Απρ 2023, 15:45
Ας χρησιμοποιούν τους ποδηλατόδρομους, όπου υπάρχουν.
Υποχρεωτικά, αυτό ακριβώς λέει ο νόμος. Το βασικό πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχουν πολλοί ποδηλατόδρομοι όχι ότι δεν χρησιμοποιούνται αυτοί οι λίγοι που υπάρχουν.
GoBzi έγραψε:
19 Απρ 2023, 15:51
Το ποδήλατο δεν είναι μηχανοκίνητο και δεν πάει με 100 χιλιόμετρα.
Δεν ισχύει, το μέσο ποδήλατο μπορεί να πάει πιο γρήγορα από το μέσο πατίνι γιατί δεν έχει κόφτη και έχει πολύ μεγαλύτερα ελαστικά και ταχύτητες. Επίσης όταν βλέπεις μια φορά στο τόσο πατίνι στην άκρη σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας γίνεται ολόκληρο θέμα (και πολύ σωστά) αλλά για τα δεκάδες ποδήλατα που θα δεις αν βγεις μια Κυριακή στους ίδιους δρόμους από τους ποδηλάτες του σαββατοκύριακου δεν ακούγεται τίποτα. Κυριολεκτικά δεν έχει ούτε τρεις μέρες που πέρασα δίπλα από ολόκληρο γκρουπ σε επαρχιακή εθνική οδό.

Re: Δύο θάνατοι με ηλεκτρικά πατίνια σε δύο μέρες σε Μύκονο και Πάρο

Δημοσιεύτηκε: 19 Απρ 2023, 17:13
από Δημοκράτης
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε:
19 Απρ 2023, 15:31
Δημοκράτης έγραψε:
19 Απρ 2023, 14:49
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε:
19 Απρ 2023, 13:25


το θέμα δεν είναι τι λέει ο νόμος αλλά τι επικρατεί στους δρόμους γιατί οι νόμοι του κοκ ισχύουν μόνο στα χαρτιά
Ε και τι περιμένεις να γίνει πέρα από το να πέφτουν πρόστιμα δηλαδή; όπως τσιμπάς πρόστιμο γιατί δεν φοράς ζώνη ή κράνος ή τρεχεις με το αυτοκινητο πανω απο το οριο ταχυτητας ε θα φας και γιατί το πατίνι σου πάει με πάνω από 25χλ.
Δεν μπορεί να γίνει κάτι αλλο
κατ'αρχάς δε ξέρω τι ισχύει για τα πατίνια όσον αφορά τον κοκ
τι ευθύνη φέρουν οι οδηγοί τους, κτλ
κατά δεύτερον για μένα θα πρέπει να δίνουν σήματα οι οδηγοί τους, όχι αγοράζω ένα πατίνι και χωρίς καμία εκπαίδευση, καμία οδηγική παιδεία βγαίνω στον δρόμο και δεν ισχύει ο κοκ για μένα, παραβιάζω όρια ταχύτητας, σήματα, φανάρια, προτεραιότητες κτλ
δηλαδή δε γίνεται να κινείσαι όπως όλοι οι υπόλοιποι στον δρόμο αλλά να μην έχεις τις ίδιες ευθύνες και υποχρεώσεις
κατά τρίτον θα πρέπει οι έλεγχοι στους δρόμους είναι γίνουν ασφυκτικοί. να ενισχυθεί η τροχαία και επιτέλους να βγει στον δρόμο
τα πατίνια έιναι στην ίδια κατηγορία με τα ποδήλατα. Δεν έχουν όριο ηλικίας, ούτε χρειάζονται σήμερα για να χρησιμοποιηθούν. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τα βλέπεις ως κάτι άλλο. Είχαμε ποδήλατα και πατίνια δεκαετίες τώρα και πλέον λόγω του ότι έχουν βελτιωθεί οι μπαταρίες και οι ηλεκτροκινητήρες γίνονται πιο γνωστά

Re: Δύο θάνατοι με ηλεκτρικά πατίνια σε δύο μέρες σε Μύκονο και Πάρο

Δημοσιεύτηκε: 19 Απρ 2023, 17:40
από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
Δημοκράτης έγραψε:
19 Απρ 2023, 17:13
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε:
19 Απρ 2023, 15:31
Δημοκράτης έγραψε:
19 Απρ 2023, 14:49

Ε και τι περιμένεις να γίνει πέρα από το να πέφτουν πρόστιμα δηλαδή; όπως τσιμπάς πρόστιμο γιατί δεν φοράς ζώνη ή κράνος ή τρεχεις με το αυτοκινητο πανω απο το οριο ταχυτητας ε θα φας και γιατί το πατίνι σου πάει με πάνω από 25χλ.
Δεν μπορεί να γίνει κάτι αλλο
κατ'αρχάς δε ξέρω τι ισχύει για τα πατίνια όσον αφορά τον κοκ
τι ευθύνη φέρουν οι οδηγοί τους, κτλ
κατά δεύτερον για μένα θα πρέπει να δίνουν σήματα οι οδηγοί τους, όχι αγοράζω ένα πατίνι και χωρίς καμία εκπαίδευση, καμία οδηγική παιδεία βγαίνω στον δρόμο και δεν ισχύει ο κοκ για μένα, παραβιάζω όρια ταχύτητας, σήματα, φανάρια, προτεραιότητες κτλ
δηλαδή δε γίνεται να κινείσαι όπως όλοι οι υπόλοιποι στον δρόμο αλλά να μην έχεις τις ίδιες ευθύνες και υποχρεώσεις
κατά τρίτον θα πρέπει οι έλεγχοι στους δρόμους είναι γίνουν ασφυκτικοί. να ενισχυθεί η τροχαία και επιτέλους να βγει στον δρόμο
τα πατίνια έιναι στην ίδια κατηγορία με τα ποδήλατα. Δεν έχουν όριο ηλικίας, ούτε χρειάζονται σήμερα για να χρησιμοποιηθούν. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τα βλέπεις ως κάτι άλλο. Είχαμε ποδήλατα και πατίνια δεκαετίες τώρα και πλέον λόγω του ότι έχουν βελτιωθεί οι μπαταρίες και οι ηλεκτροκινητήρες γίνονται πιο γνωστά
ρε συ δεν είναι το ίδιο να πηγαίνεις με μηχανοκίνητο όχημα με 100 χλμ την ώρα με ένα ποδήλατο, πώς να το κάνουμε
το ίδιο με το πατίνι που πάει με 100 χλμ είναι να καβαλάς μηχανή, όχι ποδήλατο
μιλάμε για μηχανοκίνητα οχήματα και όχι για ποδήλατα
και απόσο ξέρω εσύ ζεις στην Ολλανδία, εκεί μπορεί να είναι διαφορετικά τα πράγματα, αλλά έλα λίγο στην Αθήνα και κινήσου στους δρόμους για κάνα μήνα να δεις για τι κατάσταση μιλάμε
ζούγκλα με όλη τη σημασία της λέξης
μόλις πριν από 10 λεπτά που γύρισα σπίτι είδα ένα παπάκι σε κεντρικότατο δρόμο στα πατήσια να το καβαλάει ένα αγόρι 14 χρονών MAX και είχε μαζί του δικάβαλο ένα παιδάκι 7-8 χρονών. σου λέω έχουν ξεφύγει τα πράγματα και δεν υπάρχει κανένα όριο πλέον

Re: Δύο θάνατοι με ηλεκτρικά πατίνια σε δύο μέρες σε Μύκονο και Πάρο

Δημοσιεύτηκε: 19 Απρ 2023, 17:52
από ΓΑΛΗ
EKPLIKTIKOS έγραψε:
19 Απρ 2023, 16:02
Imperium έγραψε:
19 Απρ 2023, 15:44
GoBzi έγραψε:
19 Απρ 2023, 15:42

Θα έπρεπε να έχουν και ασφάλεια :102:
Γιατί; Το ποδήλατο θέλει ασφάλεια;
Δεν θέλει το ποδήλατο, και θα θέλει το πατίνι;;;
Υπάρχει μεγάλη διαφορά. Το ποδήλατο είναι μέσο που σπάνια Έλληνας θα προτιμήσει για τη μεταφορά του. Στην Ελλάδα το ποδήλατο δεν είναι χρηστικό όχημα, αλλά είδος αναψυχής. Δηλαδή οι περιορισμοί του μπαίνουν από τους ίδιους τους χρήστες. Θες λόγω τεμπελιάς, θες γιατί δεν είναι ό,τι καλύτερο να ανεβαίνεις την Κηφισιας με 38 βαθμούς κ μετά να πρέπει να εξυπηρετησεις πελάτες, δεν έχει σημασία.

Από την άλλη το πατίνι έχει και χρήση που έχει ένα μηχανάκι. Δηλαδή υπάρχει κόσμος που θα το πάρει για να πάει ακοπα στη δουλειά του.
Ε, ακριβώς γι' αυτές τις περιπτώσεις χρειάζεται δίπλωμα όπως και το μηχανάκι. Το ποδήλατο παίζει στη φάση άσκησης περισσότερο παρά πρακτικής χρήσης, γιατί προϋποθέτει και κάποια σωματική δράση. Το πατίνι είναι κάτι αδρανές.

Επ' ευκαιρία, επιτρέπονται πατίνια στο μετρό ή το τραμ;

Re: Δύο θάνατοι με ηλεκτρικά πατίνια σε δύο μέρες σε Μύκονο και Πάρο

Δημοσιεύτηκε: 19 Απρ 2023, 17:55
από Εμπεδοκλής
Εκεί που ο ΚΟΚ και η οδηγική συμπεριφορά στην Ελλάδα ήταν άψογη από όλους ήρθαν αυτοί με τα πατίνια και τα κατέστρεψαν όλα. Άτιμοι πατινάδες...

Re: Δύο θάνατοι με ηλεκτρικά πατίνια σε δύο μέρες σε Μύκονο και Πάρο

Δημοσιεύτηκε: 19 Απρ 2023, 17:56
από Δημοκράτης
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε:
19 Απρ 2023, 17:40
Δημοκράτης έγραψε:
19 Απρ 2023, 17:13
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε:
19 Απρ 2023, 15:31


κατ'αρχάς δε ξέρω τι ισχύει για τα πατίνια όσον αφορά τον κοκ
τι ευθύνη φέρουν οι οδηγοί τους, κτλ
κατά δεύτερον για μένα θα πρέπει να δίνουν σήματα οι οδηγοί τους, όχι αγοράζω ένα πατίνι και χωρίς καμία εκπαίδευση, καμία οδηγική παιδεία βγαίνω στον δρόμο και δεν ισχύει ο κοκ για μένα, παραβιάζω όρια ταχύτητας, σήματα, φανάρια, προτεραιότητες κτλ
δηλαδή δε γίνεται να κινείσαι όπως όλοι οι υπόλοιποι στον δρόμο αλλά να μην έχεις τις ίδιες ευθύνες και υποχρεώσεις
κατά τρίτον θα πρέπει οι έλεγχοι στους δρόμους είναι γίνουν ασφυκτικοί. να ενισχυθεί η τροχαία και επιτέλους να βγει στον δρόμο
τα πατίνια έιναι στην ίδια κατηγορία με τα ποδήλατα. Δεν έχουν όριο ηλικίας, ούτε χρειάζονται σήμερα για να χρησιμοποιηθούν. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τα βλέπεις ως κάτι άλλο. Είχαμε ποδήλατα και πατίνια δεκαετίες τώρα και πλέον λόγω του ότι έχουν βελτιωθεί οι μπαταρίες και οι ηλεκτροκινητήρες γίνονται πιο γνωστά
ρε συ δεν είναι το ίδιο να πηγαίνεις με μηχανοκίνητο όχημα με 100 χλμ την ώρα με ένα ποδήλατο, πώς να το κάνουμε
το ίδιο με το πατίνι που πάει με 100 χλμ είναι να καβαλάς μηχανή, όχι ποδήλατο
μιλάμε για μηχανοκίνητα οχήματα και όχι για ποδήλατα
και απόσο ξέρω εσύ ζεις στην Ολλανδία, εκεί μπορεί να είναι διαφορετικά τα πράγματα, αλλά έλα λίγο στην Αθήνα και κινήσου στους δρόμους για κάνα μήνα να δεις για τι κατάσταση μιλάμε
ζούγκλα με όλη τη σημασία της λέξης
μόλις πριν από 10 λεπτά που γύρισα σπίτι είδα ένα παπάκι σε κεντρικότατο δρόμο στα πατήσια να το καβαλάει ένα αγόρι 14 χρονών MAX και είχε μαζί του δικάβαλο ένα παιδάκι 7-8 χρονών. σου λέω έχουν ξεφύγει τα πράγματα και δεν υπάρχει κανένα όριο πλέον
αυτό που πάει με 100χλμ λέμε είναι παράνομο. Και εδώ παράνομο είναι να έχεις πειραγμένο ποδήλατο ή πατίνι. Επιτρέπονται κάποια ηλεκτρικά ποδήλατα που πιάνουν τα 40-50χλμ με μια άδεια που βγάζουν 16χρονα. Έχει και η Ελλάδα νομίζω κάποιο δίπλωμα για μικρό μηχανάκι . Ο νόμος δεν μπορεί να σε βάζει να πάρεις άδεια για κάτι που είναι παράνομο γιατί πολύ απλά μετά θα πρέπει να το νομιμοποιήσει