Re: Δύο θάνατοι με ηλεκτρικά πατίνια σε δύο μέρες σε Μύκονο και Πάρο
Δημοσιεύτηκε: 19 Απρ 2023, 15:45
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://www.phorum.com.gr/
βέβαια το ποδήλατο στις περισσότερες των περιπτώσεων δεν είναι μηχανοκίνητο και βέβαια το ποδήλατο δε πηγαίνει με 80 και με 100
ακριβώς το ίδιο έγραψα, χαχα!!
Υπάρχει μεγάλη διαφορά. Το ποδήλατο είναι μέσο που σπάνια Έλληνας θα προτιμήσει για τη μεταφορά του. Στην Ελλάδα το ποδήλατο δεν είναι χρηστικό όχημα, αλλά είδος αναψυχής. Δηλαδή οι περιορισμοί του μπαίνουν από τους ίδιους τους χρήστες. Θες λόγω τεμπελιάς, θες γιατί δεν είναι ό,τι καλύτερο να ανεβαίνεις την Κηφισιας με 38 βαθμούς κ μετά να πρέπει να εξυπηρετησεις πελάτες, δεν έχει σημασία.
Να γιατί δεν θα γίνεις ποτέ Ευρωπαία...
Imperium έγραψε: ↑19 Απρ 2023, 16:07Δεν διαφωνώ, προσπαθώ να δείξω το σκεπτικό που υπάρχει. Αμάν κάνανε (στας Εβρόπας) να προωθήσουν τα ποδήλατα λέγοντας οτι ακόμα και αν δυσκόλευεσαι σε ανήφορους υπάρχει το μοτεράκι.
Τώρα τι θα πουν; Ναι μεν υπάρχει το μοτεράκι, αλλά αν το έχεις θα θεωρείσαι μοτοσακό και πλερωνεις αναλόγως; Πάνε περίπατο τα πράσινα πειστήρια.
Το πρόβλημα ειναί οτι αυτά ισχύαν για μοτέρ 250 Βαττ, τώρα βλέπουμε μοτέρ 5000 Βαττ (= 7 μουλαράκια) λόγω της προόδου που έχει γίνει στις μπαταρίες.
Αλλα άντε να το κάνεις αυτό ψιλά για τον πολύ κόσμο.
Γι αυτό λέω οτι το συγκεκριμένο φίδι θέλει κοινή λογική και νοημοσύνη για να ξετρυπωθεί.
Οπότε forget it. Ένα ανεφάρμοστο κακέκτυπο της ξένης νομοθεσίας θα είναι πάντα η κατάσταση στην Ελλάδα. Και στίς Βρυξέλλες, υπ όψιν, ακόμα και 12χρονα χωρίς κράνος επιτρέπεται να οδηγούν...
Έχεις ακριβώς τις ίδιες υποχρεώσεις όσον αφορά τον ΚΟΚ (ομοίως και με τα ποδήλατα). Αν κάποιος δεν το ξέρει δεν είναι πρόβλημα του νόμου. Για την τροχαία εννοείται συμφωνούμε για όλα απολύτως, αυτοκίνητα, μηχανάκια, ποδήλατα και πατίνια όλα πρέπει να ελέγχονται.ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: ↑19 Απρ 2023, 15:31δηλαδή δε γίνεται να κινείσαι όπως όλοι οι υπόλοιποι στον δρόμο αλλά να μην έχεις τις ίδιες ευθύνες και υποχρεώσεις
κατά τρίτον θα πρέπει οι έλεγχοι στους δρόμους είναι γίνουν ασφυκτικοί. να ενισχυθεί η τροχαία και επιτέλους να βγει στον δρόμο
Υποχρεωτικά, αυτό ακριβώς λέει ο νόμος. Το βασικό πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχουν πολλοί ποδηλατόδρομοι όχι ότι δεν χρησιμοποιούνται αυτοί οι λίγοι που υπάρχουν.
Δεν ισχύει, το μέσο ποδήλατο μπορεί να πάει πιο γρήγορα από το μέσο πατίνι γιατί δεν έχει κόφτη και έχει πολύ μεγαλύτερα ελαστικά και ταχύτητες. Επίσης όταν βλέπεις μια φορά στο τόσο πατίνι στην άκρη σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας γίνεται ολόκληρο θέμα (και πολύ σωστά) αλλά για τα δεκάδες ποδήλατα που θα δεις αν βγεις μια Κυριακή στους ίδιους δρόμους από τους ποδηλάτες του σαββατοκύριακου δεν ακούγεται τίποτα. Κυριολεκτικά δεν έχει ούτε τρεις μέρες που πέρασα δίπλα από ολόκληρο γκρουπ σε επαρχιακή εθνική οδό.
τα πατίνια έιναι στην ίδια κατηγορία με τα ποδήλατα. Δεν έχουν όριο ηλικίας, ούτε χρειάζονται σήμερα για να χρησιμοποιηθούν. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τα βλέπεις ως κάτι άλλο. Είχαμε ποδήλατα και πατίνια δεκαετίες τώρα και πλέον λόγω του ότι έχουν βελτιωθεί οι μπαταρίες και οι ηλεκτροκινητήρες γίνονται πιο γνωστάΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: ↑19 Απρ 2023, 15:31κατ'αρχάς δε ξέρω τι ισχύει για τα πατίνια όσον αφορά τον κοκΔημοκράτης έγραψε: ↑19 Απρ 2023, 14:49Ε και τι περιμένεις να γίνει πέρα από το να πέφτουν πρόστιμα δηλαδή; όπως τσιμπάς πρόστιμο γιατί δεν φοράς ζώνη ή κράνος ή τρεχεις με το αυτοκινητο πανω απο το οριο ταχυτητας ε θα φας και γιατί το πατίνι σου πάει με πάνω από 25χλ.ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: ↑19 Απρ 2023, 13:25
το θέμα δεν είναι τι λέει ο νόμος αλλά τι επικρατεί στους δρόμους γιατί οι νόμοι του κοκ ισχύουν μόνο στα χαρτιά
Δεν μπορεί να γίνει κάτι αλλο
τι ευθύνη φέρουν οι οδηγοί τους, κτλ
κατά δεύτερον για μένα θα πρέπει να δίνουν σήματα οι οδηγοί τους, όχι αγοράζω ένα πατίνι και χωρίς καμία εκπαίδευση, καμία οδηγική παιδεία βγαίνω στον δρόμο και δεν ισχύει ο κοκ για μένα, παραβιάζω όρια ταχύτητας, σήματα, φανάρια, προτεραιότητες κτλ
δηλαδή δε γίνεται να κινείσαι όπως όλοι οι υπόλοιποι στον δρόμο αλλά να μην έχεις τις ίδιες ευθύνες και υποχρεώσεις
κατά τρίτον θα πρέπει οι έλεγχοι στους δρόμους είναι γίνουν ασφυκτικοί. να ενισχυθεί η τροχαία και επιτέλους να βγει στον δρόμο
ρε συ δεν είναι το ίδιο να πηγαίνεις με μηχανοκίνητο όχημα με 100 χλμ την ώρα με ένα ποδήλατο, πώς να το κάνουμεΔημοκράτης έγραψε: ↑19 Απρ 2023, 17:13τα πατίνια έιναι στην ίδια κατηγορία με τα ποδήλατα. Δεν έχουν όριο ηλικίας, ούτε χρειάζονται σήμερα για να χρησιμοποιηθούν. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τα βλέπεις ως κάτι άλλο. Είχαμε ποδήλατα και πατίνια δεκαετίες τώρα και πλέον λόγω του ότι έχουν βελτιωθεί οι μπαταρίες και οι ηλεκτροκινητήρες γίνονται πιο γνωστάΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: ↑19 Απρ 2023, 15:31κατ'αρχάς δε ξέρω τι ισχύει για τα πατίνια όσον αφορά τον κοκΔημοκράτης έγραψε: ↑19 Απρ 2023, 14:49
Ε και τι περιμένεις να γίνει πέρα από το να πέφτουν πρόστιμα δηλαδή; όπως τσιμπάς πρόστιμο γιατί δεν φοράς ζώνη ή κράνος ή τρεχεις με το αυτοκινητο πανω απο το οριο ταχυτητας ε θα φας και γιατί το πατίνι σου πάει με πάνω από 25χλ.
Δεν μπορεί να γίνει κάτι αλλο
τι ευθύνη φέρουν οι οδηγοί τους, κτλ
κατά δεύτερον για μένα θα πρέπει να δίνουν σήματα οι οδηγοί τους, όχι αγοράζω ένα πατίνι και χωρίς καμία εκπαίδευση, καμία οδηγική παιδεία βγαίνω στον δρόμο και δεν ισχύει ο κοκ για μένα, παραβιάζω όρια ταχύτητας, σήματα, φανάρια, προτεραιότητες κτλ
δηλαδή δε γίνεται να κινείσαι όπως όλοι οι υπόλοιποι στον δρόμο αλλά να μην έχεις τις ίδιες ευθύνες και υποχρεώσεις
κατά τρίτον θα πρέπει οι έλεγχοι στους δρόμους είναι γίνουν ασφυκτικοί. να ενισχυθεί η τροχαία και επιτέλους να βγει στον δρόμο
Ε, ακριβώς γι' αυτές τις περιπτώσεις χρειάζεται δίπλωμα όπως και το μηχανάκι. Το ποδήλατο παίζει στη φάση άσκησης περισσότερο παρά πρακτικής χρήσης, γιατί προϋποθέτει και κάποια σωματική δράση. Το πατίνι είναι κάτι αδρανές.EKPLIKTIKOS έγραψε: ↑19 Απρ 2023, 16:02Υπάρχει μεγάλη διαφορά. Το ποδήλατο είναι μέσο που σπάνια Έλληνας θα προτιμήσει για τη μεταφορά του. Στην Ελλάδα το ποδήλατο δεν είναι χρηστικό όχημα, αλλά είδος αναψυχής. Δηλαδή οι περιορισμοί του μπαίνουν από τους ίδιους τους χρήστες. Θες λόγω τεμπελιάς, θες γιατί δεν είναι ό,τι καλύτερο να ανεβαίνεις την Κηφισιας με 38 βαθμούς κ μετά να πρέπει να εξυπηρετησεις πελάτες, δεν έχει σημασία.
Από την άλλη το πατίνι έχει και χρήση που έχει ένα μηχανάκι. Δηλαδή υπάρχει κόσμος που θα το πάρει για να πάει ακοπα στη δουλειά του.
αυτό που πάει με 100χλμ λέμε είναι παράνομο. Και εδώ παράνομο είναι να έχεις πειραγμένο ποδήλατο ή πατίνι. Επιτρέπονται κάποια ηλεκτρικά ποδήλατα που πιάνουν τα 40-50χλμ με μια άδεια που βγάζουν 16χρονα. Έχει και η Ελλάδα νομίζω κάποιο δίπλωμα για μικρό μηχανάκι . Ο νόμος δεν μπορεί να σε βάζει να πάρεις άδεια για κάτι που είναι παράνομο γιατί πολύ απλά μετά θα πρέπει να το νομιμοποιήσειΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: ↑19 Απρ 2023, 17:40ρε συ δεν είναι το ίδιο να πηγαίνεις με μηχανοκίνητο όχημα με 100 χλμ την ώρα με ένα ποδήλατο, πώς να το κάνουμεΔημοκράτης έγραψε: ↑19 Απρ 2023, 17:13τα πατίνια έιναι στην ίδια κατηγορία με τα ποδήλατα. Δεν έχουν όριο ηλικίας, ούτε χρειάζονται σήμερα για να χρησιμοποιηθούν. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τα βλέπεις ως κάτι άλλο. Είχαμε ποδήλατα και πατίνια δεκαετίες τώρα και πλέον λόγω του ότι έχουν βελτιωθεί οι μπαταρίες και οι ηλεκτροκινητήρες γίνονται πιο γνωστάΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: ↑19 Απρ 2023, 15:31
κατ'αρχάς δε ξέρω τι ισχύει για τα πατίνια όσον αφορά τον κοκ
τι ευθύνη φέρουν οι οδηγοί τους, κτλ
κατά δεύτερον για μένα θα πρέπει να δίνουν σήματα οι οδηγοί τους, όχι αγοράζω ένα πατίνι και χωρίς καμία εκπαίδευση, καμία οδηγική παιδεία βγαίνω στον δρόμο και δεν ισχύει ο κοκ για μένα, παραβιάζω όρια ταχύτητας, σήματα, φανάρια, προτεραιότητες κτλ
δηλαδή δε γίνεται να κινείσαι όπως όλοι οι υπόλοιποι στον δρόμο αλλά να μην έχεις τις ίδιες ευθύνες και υποχρεώσεις
κατά τρίτον θα πρέπει οι έλεγχοι στους δρόμους είναι γίνουν ασφυκτικοί. να ενισχυθεί η τροχαία και επιτέλους να βγει στον δρόμο
το ίδιο με το πατίνι που πάει με 100 χλμ είναι να καβαλάς μηχανή, όχι ποδήλατο
μιλάμε για μηχανοκίνητα οχήματα και όχι για ποδήλατα
και απόσο ξέρω εσύ ζεις στην Ολλανδία, εκεί μπορεί να είναι διαφορετικά τα πράγματα, αλλά έλα λίγο στην Αθήνα και κινήσου στους δρόμους για κάνα μήνα να δεις για τι κατάσταση μιλάμε
ζούγκλα με όλη τη σημασία της λέξης
μόλις πριν από 10 λεπτά που γύρισα σπίτι είδα ένα παπάκι σε κεντρικότατο δρόμο στα πατήσια να το καβαλάει ένα αγόρι 14 χρονών MAX και είχε μαζί του δικάβαλο ένα παιδάκι 7-8 χρονών. σου λέω έχουν ξεφύγει τα πράγματα και δεν υπάρχει κανένα όριο πλέον