Re: Mαθήτρια στην Πάτρα είπε σε καθηγητή «μην μας σκοτίζεις τα @ρχ!δ!@» και έπεσε ξύλο
Δημοσιεύτηκε: 12 Φεβ 2019, 13:41
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://www.phorum.com.gr/
εγω σταματησα αποτομα οταν βρεθηκα να κοιταω ενα κουμπουρι. οτι λαχει στη ζωη του καθενος...enaon έγραψε: ↑12 Φεβ 2019, 13:39άσχετο, αλλά αυτά νομίζω ειναι τα δύο βήματα που χρειάζονται για να πάψεις να παίζεις μπουνιές με τον κόσμο.
Πρώτα να καταλάβεις ότι πρέπει να έχεις δίκιο αλήθεια και σίγουρα κλπ, και μετά να καταλάβεις ότι αυτά είναι σχετικά πράγματα, ποτέ δεν ξέρεις ακριβώς, πολύ υποκειμενικό, άστο καλύτερα.
αληθεια τωρα, καλη ερωτηση αυτη. γιατι δεν το κανουν;ΟΥΤΙΣ έγραψε: ↑12 Φεβ 2019, 13:54Το ότι τους γυμναστές τους απαξιώνατε οφείλεται στο ότι κανείς γυμναστής, είτε γιατί δεν ήθελε είτε γιατί δεν τον άφηνε το σύστημα, δεν σας έβαλε ποτέ βαθμό κάτω από την βάση για να μείνετε στην ίδια τάξη λόγω γυμναστικής κανά δυο χρονάκια να στρώσετε χαρακτήρα!
Υ.Γ.: Γι' αυτό είστε οι πιο χοντροκώληδες της Ευρώπης!!!
εγώ απο την άλλη έχω εντελώς άλλη εικόνα για τους γυμναστές, ήταν φοβεροί, ένας συγκεκριμένα ό,τι και να μας έλεγε το κάναμε τυφλά, ίσως του δείχναμε τον μεγαλύτερο σεβασμό απο όλους.ΟΥΤΙΣ έγραψε: ↑12 Φεβ 2019, 13:54Το ότι τους γυμναστές τους απαξιώνατε οφείλεται στο ότι κανείς γυμναστής, είτε γιατί δεν ήθελε είτε γιατί δεν τον άφηνε το σύστημα, δεν σας έβαλε ποτέ βαθμό κάτω από την βάση για να μείνετε στην ίδια τάξη λόγω γυμναστικής κανά δυο χρονάκια να στρώσετε χαρακτήρα!
Υ.Γ.: Γι' αυτό είστε οι πιο χοντροκώληδες της Ευρώπης!!!
Νομίζω ότι από κάποιο σημείο και μετά η βαθμολογία της γυμναστικής δεν έπαιζε ρόλο στον συνολικό βαθμό ή κάτι τέτοιο. Πάντως, έχουν ευθύνη και οι συνάδελφοι μου στα σχολεία, που δεν απαιτούν το μάθημα να είναι της ίδιας βαρύνουσας σημασίας και με τα υπόλοιπα. Κατά την άποψη μου το μάθημα θα έπρεπε να έχει και θεωρητικό σκέλος.Ασέβαστος έγραψε: ↑12 Φεβ 2019, 14:01αληθεια τωρα, καλη ερωτηση αυτη. γιατι δεν το κανουν;ΟΥΤΙΣ έγραψε: ↑12 Φεβ 2019, 13:54Το ότι τους γυμναστές τους απαξιώνατε οφείλεται στο ότι κανείς γυμναστής, είτε γιατί δεν ήθελε είτε γιατί δεν τον άφηνε το σύστημα, δεν σας έβαλε ποτέ βαθμό κάτω από την βάση για να μείνετε στην ίδια τάξη λόγω γυμναστικής κανά δυο χρονάκια να στρώσετε χαρακτήρα!
Υ.Γ.: Γι' αυτό είστε οι πιο χοντροκώληδες της Ευρώπης!!!
να κανουν στ αληθεια μαθημα, γυμναστικη δηλαδη, και να βαθμολογουν με κανονικους βαθμους, αναλογα την προσπαθεια και τη βελτιωση του καθενος. δεν νομιζω να υπαρχει κανενας νομος που να το απαγορευει.
μηπως απλα ειναι πιο ευκολο να λενε "παιχτε μπαλα" και να καθονται στην καρεκλα να διαβαζουν αθλητικη εφημεριδα; που να τρεχεις τωρα να κανεις τη δουλεια σου, σαμπως θα πληρωθεις περισσοτερα; η θα σε αξιολογησει κανεις;
Πρέπει να μην είναι μικτά και να έχει ομίλους ενδιαφέροντος, στίβο, μπάσκετ, βόλεϊ, μπάλα ενδυνάμωση κλπ για τα αγόρια, για το κορίτσια τα αντίστοιχα. Αλλιώς οκ, ας το πούνε ελεύθερη ώρα, μεγάλο διάλειμμα κλπ, και ας τους προσέχει ο επιστάτης.
φυσικα θα επρεπε να εχει και θεωρητικο σκελος.ΟΥΤΙΣ έγραψε: ↑12 Φεβ 2019, 14:05
Νομίζω ότι από κάποιο σημείο και μετά η βαθμολογία της γυμναστικής δεν έπαιζε ρόλο στον συνολικό βαθμό ή κάτι τέτοιο. Πάντως, έχουν ευθύνη και οι συνάδελφοι μου στα σχολεία, που δεν απαιτούν το μάθημα να είναι της ίδιας βαρύνουσας σημασίας και με τα υπόλοιπα. Κατά την άποψη μου το μάθημα θα έπρεπε να έχει και θεωρητικό σκέλος.
Αυτό βέβαια συνεπάγεται αρκετά εκατομμύρια στον προϋπολογισμό. Αύξηση των ωρών διδασκαλίας, αύξηση του προσωπικού και της υλικοτεχνικής, αλλά και της κτιριακής υποδομής!
Δεν ξέρω, αλήθεια, γιατί δεν βαθμολογούν αξιοκρατικά οι γυμναστές. Δεν δουλεύω στο δημόσιο και δεν γνωρίζω κάποιον συνάδελφο σε σχολείο για να ρωτήσω. Εικάζω, όμως, ότι είτε η βαθμολογία του μαθήματος δεν παίζει κανέναν ρόλο στην γενική βαθμολόγηση οπότε και κανείς δεν ενδιαφέρεται, μαθητές και γυμναστές, είτε υπάρχει μεταξύ των καθηγητών σιωπηρή συμφωνία οι γυμναστές να μην βαθμολογούν για να μην επηρεάζουν τον βαθμό, διότι "έλα, μώρε, δεν βαριέσαι. Τι σημασία έχει η γυμναστική;"Ασέβαστος έγραψε: ↑12 Φεβ 2019, 14:16φυσικα θα επρεπε να εχει και θεωρητικο σκελος.ΟΥΤΙΣ έγραψε: ↑12 Φεβ 2019, 14:05
Νομίζω ότι από κάποιο σημείο και μετά η βαθμολογία της γυμναστικής δεν έπαιζε ρόλο στον συνολικό βαθμό ή κάτι τέτοιο. Πάντως, έχουν ευθύνη και οι συνάδελφοι μου στα σχολεία, που δεν απαιτούν το μάθημα να είναι της ίδιας βαρύνουσας σημασίας και με τα υπόλοιπα. Κατά την άποψη μου το μάθημα θα έπρεπε να έχει και θεωρητικό σκέλος.
αληθεια ομως. τι θα συμβει αν ενας γυμναστης βαλει κατω απο τη βαση σε μαθητη. γιατι δεν το εχει κανει κανεις, ποτε;
απορια ειναι, δεν το προτεινω. γενικως ειμαι κατα της βαθμολογησης, εντελως.
οκ, οπότε αν είναι τώρα ανέφικτο, σταματάμε όλους τους γυμναστές και με τα χρήματα που γλιτώνουμε σιγά σιγά κάνουμε υποδομές, και όταν τις έχουμε τους φέρνουμε πίσω. Πάντως γυμναστής που να μου λέει τα θεωρητικά της γυμναστικής γιατί δεν έχει χώρο να με γυμνάσει, οκ, πολύ κλάμα θα έπεφτε.
Θα σου μάθαινε πέντε πράγματα για την λειτουργία και την αξία του σώματος και της άσκησης. Θα μάθαινες και πέντε πράγματα για την διατροφή. Αν και θα προτιμούσα να σ' τα μάθαινε διατροφολόγος.enaon έγραψε: ↑12 Φεβ 2019, 14:25οκ, οπότε αν είναι τώρα ανέφικτο, σταματάμε όλους τους γυμναστές και με τα χρήματα που γλιτώνουμε σιγά σιγά κάνουμε υποδομές, και όταν τις έχουμε τους φέρνουμε πίσω. Πάντως γυμναστής που να μου λέει τα θεωρητικά της γυμναστικής γιατί δεν έχει χώρο να με γυμνάσει, οκ, πολύ κλάμα θα έπεφτε.