Κλήρος και Εκκλησίες, ιστορίες αγάπης, μίσους & απάτης.
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Re: Κλήρος και Εκκλησίες, ιστορίες αγάπης, μίσους & απάτης.
19 Αύγουστος, 2019
Σπέρμα και Αμβροσία.
Ο Eβραϊκός θεός, δηλαδή ο δυτικός θεός, εφευρέθηκε για να εκλογικεύσει το μίσος προς τη ζωή.
Για να καταστήσει τους πιστούς, εραστές της οδύνης. Για να νιώσουν αυτή την έκσταση που η θέα του πόνου δεν παύει ποτέ να δίνει.
Οι φτωχοί άνθρωποι είναι για τη θρησκεία τα κατώτερα όντα τα οποία χρειάζονται ελεημοσύνη.
Η αδυναμία τους και η ανάγκη τους είναι το πρόπλασμα της σωτηρίας των πιστών. Σωτηρία, εδώ, σημαίνει ανωτερότητα. Ένα συναίσθημα που δεν μπορούν οι πιστοί να απεκδυθούν ποτέ.
Ένας θρίαμβος έναντι αυτών που η κακοδαιμονία τούς τοποθέτησε από κάτω. Των αμνών που ερεθίζονται απ’ τις ίδιες τους τις γκριμάτσες, πότε σωπαίνοντας σαν τους νεκρούς και πότε λαμπαδιάζοντας όλα τα άστρα που βούλιαξαν μέσα τους.
Ο θεός, αυτή η γιγάντια έκταση του φόβου-πυρωμένη απ’ το χρυσάφι και τον πλούτο-απέκτησε στους αιώνες το κύρος μιας οντότητας.
Όμως ακόμα κι ο πιο ανόητος πιστός, αν καθίσει και σκεφτεί, θα καταλάβει πως στους γεννήτορες αυτού του θεού κανένα έγκλημα δεν τούς ήταν ξένο. Καμιά διαστροφή δεν τούς ήταν άγνωστη.
Πάνω στο έγκλημα και στη διαστροφή θεμελίωσαν τον παραλογισμό της αγνότητας και της παρθενίας.
Η εβραϊκή θρησκεία διαθέτει ίσως τον πιο ισχυρό μηχανισμό ανακύκλωσης του καλού και του κακού.
Πίσω απ’ τη μεταφυσική που διαφημίζει και προωθεί, κρύβεται η σπουδαία επιστήμη του κοινωνικού ελέγχου.
Η συγκρότηση των ανθρώπων σε κοινωνίες άρα και σε τάξεις, δημιούργησε αυτό που λέμε ηθική.
Η ηθική για τη δεξιά παπαδοκρατούμενη σκέψη περιλαμβάνει όλες τις αρχαϊκές μορφές της αυταρχικής εξουσίας, ενώ για τους μπουρζουάδες άθεους αστούς - που παλινδρομούν μεταξύ φιλελεύθερου κέντρου και ελευθεριακής αριστεράς - δεν είναι παρά η ήπια τυραννία των κατευναστικών λόγων περί ελευθερίας, πάντα έτοιμης να αναλάβει το ρόλο του δικαστή εν ονόματι της ανθρώπινης αξιοπρέπειας και των δικαιωμάτων του ανθρώπου.
Ο παπάς με τους ταριχευμένους αγίους του και ο αστός με την αδιαφιλονίκητη πίστη του στην υποχρεωτική-ειρηνική δήθεν-συνύπαρξη μεταξύ των τάξεων, μαστιγώνουν με τον δικό τους κυρίαρχο λόγο την τάξη που τους συντηρεί και τους διαιωνίζει.
Η σεξουαλικότητα βρέθηκε στο επίκεντρο του στοχασμού πάνω στην ηθική, δεδομένου ότι, το ηθικό ζήτημα κατέληξε να αφορά σχεδόν αποκλειστικά το σεξουαλικό πεδίο.
Η αστική τάξη χρησιμοποίησε αρχικά ένα ελευθεριακό λόγο-σαν αυτόν που σήμερα δημοσιεύεται με το τσουβάλι στις φαντασιακές επαναστατικές επάλξεις-για να ανατρέψει την προεπαναστατική ηθική τάξη και να εγκατασταθεί στην εξουσία, προτού η κανονιστική πολιτική αναλάβει, με τη βοήθεια των λόγων περί υγιεινής, να ρυθμίσει και να ηθικοποιήσει τη δημόσια ζωή.
Ο ιατρικός λόγος εργαλειοποιήθηκε, χρησιμεύοντας ενίοτε ως εγγύηση της αστικής ηθικής, όχι πλέον στο όνομα της θρησκευτικής απαγόρευσης, αλλά με βάση τον αναμφισβήτητο βιολογικό κανόνα των πραγματειών περί διαστροφής.
Σήμερα λοιπόν δεν τίθεται ζήτημα τιμωρίας αλλά θεραπείας.
Όλες οι ασυνείδητες διαδικασίες αναστολής της σεξουαλικότητας εγγυώνται τη διαιώνιση των κοινωνικών δομών.
Η λεγόμενη κοινωνική ισορροπία εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο απ’ την καταπίεση της σεξουαλικότητας.
Η συστηματική πολεμική της αστικής διανόησης δεν γίνεται πλέον στο όνομα της ευπρέπειας αλλά υλοποιείται υπό την επήρεια του έμμονου φόβου μιας μεταδοτικής ανατρεπτικής βίας.
Το σεξ είναι σήμερα τόσο πανηγυρικό όσο και αγχώδες.
Είναι παντού ως φάντασμα και όχι ως ουσία ζωής.
Αυτό που δεν μπόρεσε μέσα στους αιώνες να καταστρέψει η εκκλησία με τους τράγους της το καταστρέφει σήμερα η αγορά και οι πρωθιέρειές της.
Οι οργανικοί της διανοούμενοι, τα φυντάνια της Καθημερινής και της Εφημερίδας των συντακτών.
Τα αριστερά κουλουβάχατα της Αυγής και η μαλακία που δέρνει τους μικροαστούς αναρχικούς.
Η φύση όμως είναι τόσο δαιμονική που σιγοντάρει αενάως το αβυσσαλέο πάθος των ειδών για την επιβίωσή τους.
Μέσα στα ανήλιαγα λαγούμια κάθε περίτεχνης φρίκης και κάθε χονδροειδούς βαρβαρότητας φυτρώνουν τα κρινάκια της ηδονής κάτω απ’ το φως του ανελέητου ήλιου.
Γράφει ο Αντώνης Αντωνάκος
ΑΔΕΣΠΟΤΟΣ ΣΚΥΛΟΣ
https://dromos.wordpress.com/2019/08/19 ... %AF%CE%B1/
Σπέρμα και Αμβροσία.
Ο Eβραϊκός θεός, δηλαδή ο δυτικός θεός, εφευρέθηκε για να εκλογικεύσει το μίσος προς τη ζωή.
Για να καταστήσει τους πιστούς, εραστές της οδύνης. Για να νιώσουν αυτή την έκσταση που η θέα του πόνου δεν παύει ποτέ να δίνει.
Οι φτωχοί άνθρωποι είναι για τη θρησκεία τα κατώτερα όντα τα οποία χρειάζονται ελεημοσύνη.
Η αδυναμία τους και η ανάγκη τους είναι το πρόπλασμα της σωτηρίας των πιστών. Σωτηρία, εδώ, σημαίνει ανωτερότητα. Ένα συναίσθημα που δεν μπορούν οι πιστοί να απεκδυθούν ποτέ.
Ένας θρίαμβος έναντι αυτών που η κακοδαιμονία τούς τοποθέτησε από κάτω. Των αμνών που ερεθίζονται απ’ τις ίδιες τους τις γκριμάτσες, πότε σωπαίνοντας σαν τους νεκρούς και πότε λαμπαδιάζοντας όλα τα άστρα που βούλιαξαν μέσα τους.
Ο θεός, αυτή η γιγάντια έκταση του φόβου-πυρωμένη απ’ το χρυσάφι και τον πλούτο-απέκτησε στους αιώνες το κύρος μιας οντότητας.
Όμως ακόμα κι ο πιο ανόητος πιστός, αν καθίσει και σκεφτεί, θα καταλάβει πως στους γεννήτορες αυτού του θεού κανένα έγκλημα δεν τούς ήταν ξένο. Καμιά διαστροφή δεν τούς ήταν άγνωστη.
Πάνω στο έγκλημα και στη διαστροφή θεμελίωσαν τον παραλογισμό της αγνότητας και της παρθενίας.
Η εβραϊκή θρησκεία διαθέτει ίσως τον πιο ισχυρό μηχανισμό ανακύκλωσης του καλού και του κακού.
Πίσω απ’ τη μεταφυσική που διαφημίζει και προωθεί, κρύβεται η σπουδαία επιστήμη του κοινωνικού ελέγχου.
Η συγκρότηση των ανθρώπων σε κοινωνίες άρα και σε τάξεις, δημιούργησε αυτό που λέμε ηθική.
Η ηθική για τη δεξιά παπαδοκρατούμενη σκέψη περιλαμβάνει όλες τις αρχαϊκές μορφές της αυταρχικής εξουσίας, ενώ για τους μπουρζουάδες άθεους αστούς - που παλινδρομούν μεταξύ φιλελεύθερου κέντρου και ελευθεριακής αριστεράς - δεν είναι παρά η ήπια τυραννία των κατευναστικών λόγων περί ελευθερίας, πάντα έτοιμης να αναλάβει το ρόλο του δικαστή εν ονόματι της ανθρώπινης αξιοπρέπειας και των δικαιωμάτων του ανθρώπου.
Ο παπάς με τους ταριχευμένους αγίους του και ο αστός με την αδιαφιλονίκητη πίστη του στην υποχρεωτική-ειρηνική δήθεν-συνύπαρξη μεταξύ των τάξεων, μαστιγώνουν με τον δικό τους κυρίαρχο λόγο την τάξη που τους συντηρεί και τους διαιωνίζει.
Η σεξουαλικότητα βρέθηκε στο επίκεντρο του στοχασμού πάνω στην ηθική, δεδομένου ότι, το ηθικό ζήτημα κατέληξε να αφορά σχεδόν αποκλειστικά το σεξουαλικό πεδίο.
Η αστική τάξη χρησιμοποίησε αρχικά ένα ελευθεριακό λόγο-σαν αυτόν που σήμερα δημοσιεύεται με το τσουβάλι στις φαντασιακές επαναστατικές επάλξεις-για να ανατρέψει την προεπαναστατική ηθική τάξη και να εγκατασταθεί στην εξουσία, προτού η κανονιστική πολιτική αναλάβει, με τη βοήθεια των λόγων περί υγιεινής, να ρυθμίσει και να ηθικοποιήσει τη δημόσια ζωή.
Ο ιατρικός λόγος εργαλειοποιήθηκε, χρησιμεύοντας ενίοτε ως εγγύηση της αστικής ηθικής, όχι πλέον στο όνομα της θρησκευτικής απαγόρευσης, αλλά με βάση τον αναμφισβήτητο βιολογικό κανόνα των πραγματειών περί διαστροφής.
Σήμερα λοιπόν δεν τίθεται ζήτημα τιμωρίας αλλά θεραπείας.
Όλες οι ασυνείδητες διαδικασίες αναστολής της σεξουαλικότητας εγγυώνται τη διαιώνιση των κοινωνικών δομών.
Η λεγόμενη κοινωνική ισορροπία εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο απ’ την καταπίεση της σεξουαλικότητας.
Η συστηματική πολεμική της αστικής διανόησης δεν γίνεται πλέον στο όνομα της ευπρέπειας αλλά υλοποιείται υπό την επήρεια του έμμονου φόβου μιας μεταδοτικής ανατρεπτικής βίας.
Το σεξ είναι σήμερα τόσο πανηγυρικό όσο και αγχώδες.
Είναι παντού ως φάντασμα και όχι ως ουσία ζωής.
Αυτό που δεν μπόρεσε μέσα στους αιώνες να καταστρέψει η εκκλησία με τους τράγους της το καταστρέφει σήμερα η αγορά και οι πρωθιέρειές της.
Οι οργανικοί της διανοούμενοι, τα φυντάνια της Καθημερινής και της Εφημερίδας των συντακτών.
Τα αριστερά κουλουβάχατα της Αυγής και η μαλακία που δέρνει τους μικροαστούς αναρχικούς.
Η φύση όμως είναι τόσο δαιμονική που σιγοντάρει αενάως το αβυσσαλέο πάθος των ειδών για την επιβίωσή τους.
Μέσα στα ανήλιαγα λαγούμια κάθε περίτεχνης φρίκης και κάθε χονδροειδούς βαρβαρότητας φυτρώνουν τα κρινάκια της ηδονής κάτω απ’ το φως του ανελέητου ήλιου.
Γράφει ο Αντώνης Αντωνάκος
ΑΔΕΣΠΟΤΟΣ ΣΚΥΛΟΣ
https://dromos.wordpress.com/2019/08/19 ... %AF%CE%B1/
Re: Κλήρος και Εκκλησίες, ιστορίες αγάπης, μίσους & απάτης.
Tρίτη, 16 Αυγούστου 2016
Ραββίνος υποστηρίζει πως ο Θεός είναι Τρανσέξουαλ.
Άλλη μια προσπάθεια να εμφανιστεί ως φυσικό το αφύσικο! Αυτή τη φορά Ραββίνος χρησιμοποιεί τις Εβραϊκές Γραφές για την υποστήριξη του διαφυλικού ακτιβισμού. ισχυριζόμενος ούτε λίγο ούτε πολύ πως ο Θεός ήταν και άνδρας και γυναίκα, κάτι σαν τις σημερινές Τρανσέξουαλ...
Ο Ραβίνος Sameth ισχυρίζεται ότι, "Τα τέσσερα εβραϊκά γράμματα στο όνομα του Θεού, που οι μελετητές αναφέρουν ως το Τετραγράμματο Γιαχβέ, κατά πάσα πιθανότητα δεν προφέρεται«Ιεχωβά» ή «Γιαχβέ», όπως ορισμένοι ερμηνεύουν.
Οι Ισραηλίτες ιερείς θα έπρεπε να έχουν διαβάσει το γράμματα σε αντιστροφή ως Hu / Hi - με άλλα λόγια, το κρυφό όνομα του Θεού ήταν Εβραϊκά για 'Εκείνος / Εκείνη."
https://www.katanixis.gr/2016/08/blog-post_35.html
https://geproject.info/it/george-carlin/qmiBhs-HrpKZla0
Ραββίνος υποστηρίζει πως ο Θεός είναι Τρανσέξουαλ.
Άλλη μια προσπάθεια να εμφανιστεί ως φυσικό το αφύσικο! Αυτή τη φορά Ραββίνος χρησιμοποιεί τις Εβραϊκές Γραφές για την υποστήριξη του διαφυλικού ακτιβισμού. ισχυριζόμενος ούτε λίγο ούτε πολύ πως ο Θεός ήταν και άνδρας και γυναίκα, κάτι σαν τις σημερινές Τρανσέξουαλ...
Ο Ραβίνος Sameth ισχυρίζεται ότι, "Τα τέσσερα εβραϊκά γράμματα στο όνομα του Θεού, που οι μελετητές αναφέρουν ως το Τετραγράμματο Γιαχβέ, κατά πάσα πιθανότητα δεν προφέρεται«Ιεχωβά» ή «Γιαχβέ», όπως ορισμένοι ερμηνεύουν.
Οι Ισραηλίτες ιερείς θα έπρεπε να έχουν διαβάσει το γράμματα σε αντιστροφή ως Hu / Hi - με άλλα λόγια, το κρυφό όνομα του Θεού ήταν Εβραϊκά για 'Εκείνος / Εκείνη."
https://www.katanixis.gr/2016/08/blog-post_35.html
https://geproject.info/it/george-carlin/qmiBhs-HrpKZla0
Re: Κλήρος και Εκκλησίες, ιστορίες αγάπης, μίσους & απάτης.
Του κώλου τα εννιάμερα........ Τι σημαινει και πως εμφανιστηκε η φραση;
Μέρος α´
-Τι έχεις πάθει κόρη μου κι είσαι έτσι αλαφιασμένη;
-Έχω φαγούρα στο μουνί, Αγία Ηγουμένη !
-Σύρε μπροστά στην είσοδο, εκεί στην Άγια Βρύση,
και τρίψε το με Αγιασμό. Θα σε ανακουφίσει ...
Πήγα μπροστά στην είσοδο, πήγα στην Άγια Βρύση
μα δεν ανακουφίστηκα, χρειάζομαι γαμήσι !
-Τι λόγια λες, αμαρτωλή; Σώπα και μας ακούνε.
Κι εμάς μας λείπει η ψωλή, αλλά δε βλασφημούμε.
-Και τι να κάνω η χριστιανή που είμαι καυλωμένη;
Εσείς δεν έχετε ορμές, Αγία Ηγουμένη;
-Λες να μην έχω, κόρη μου; Τι λες; Να 'χω αγιάσει;
Καμιά αδερφή μες στη μονή δεν έχει τέτοια κράση.
-Και τότε; Πώς τη βγάζετε; Ποιο είν' το μυστικό σας;
-Κοίτα να δεις, κοπέλα μου. Είσαι μικρή, δεν ξέρεις,
μα αν συνεχίσεις όπως πας, για πάντα θα υποφέρεις.
Τόσο καιρό που φύλαγες την τρύπα σου για προίκα
σου γίναν' τα μουνόχειλα σαν ξεραμένα σύκα
Πρέπει λοιπόν σιγά-σιγά τον πόνο να απαλύνεις.
Γι' αυτό σου λέω με Αγιασμό την τρύπα σου να πλύνεις.
-Την πίσω τρύπα ή την μπροστά; Ποιο δάχτυλο να βάλω;
Πες μου πώς γίνεται σωστά. Αχ! Δεν αντέχω άλλο.
-Άκουσε, κόρη μου, καλά, δώσε την προσοχή σου:
Ποτέ δεν πρέπει μόνη σου να πλένεις το μουνί σου.
Τράβα λοιπόν στην είσοδο, εκεί στην Άγια Βρύση
κι εγώ θα στείλω άμεσα κάποιον να σε φροντίσει
-Ποιος θα ναι; Πώς θα λέγεται; Και ποια η καταγωγή του;
Θα 'χει λεφτά και όνομα; Αξίες στη ζωή του;
-Κόρη, μην είσαι αφελής. Αφού κι εσύ το ξέρεις
πως όταν φτάνει η στιγμή της καύλας κι υποφέρεις
δεν έχουν νόημα τα λεφτά ούτε η ανατροφή του,
μα να 'χει μήκος αρκετό και πάχος το καυλί του !
Να στέκεται αγέρωχο, περήφανο γενναίο,
κι όσο κι αν το ταλαιπωρείς να παραμένει ακμαίο.
Τράβα, λοιπόν, και μη ρωτάς στη Βρύση, που σου είπα.
Να, συμβουλή: πρώτη φορά, ποτέ την πίσω τρύπα !
Μέρος β´
Μ' αυτά τα λόγια τα σοφά που είπε η Ηγουμένη,
η κόρη φεύγει τρέχοντας κι απ' τη χαρά χεσμένη.
Αμέσως πήγε μόνη της και στήθηκε στη Βρύση,
προσμένοντας καρτερικά κάποιον να τη φροντίσει.
Ήταν ντυμένη ελαφρά, κυλότα δεν φορούσε,
γιατί η κάψα στο μουνί την εταλαιπωρούσε.
Πέφτει στα δυο τα γόνατα τάχα πως προσευχόταν
και μέσα της τον ψωλαρά περίμενε κι ευχόταν
να 'ναι μαζί της τρυφερός μα κι άγριος σαν πρέπει
και να 'ναι η πούτσα του ορθή σαν την Αγία Σκέπη !
Να φέρεται με σεβασμό, να ξέρει να προσφέρει
αυτό που δεν κατάφερνε μονάχη με το χέρι.
Κι εκεί, σκυφτή στα τέσσερα, βλέπει τον καβαλάρη,
μ' υπέροχη κορμοστασιά, τεράστιο παπάρι,
και βγάζει ένα αναστεναγμό που πλάνταξε η φύση:
-Ορίστε ο λεβέντης μου! Αυτός θα με γαμήσει!
Σηκώνει το κεφάλι της και του γελάει με τρόπο,
κλείνει το μάτι πονηρά, του κάνει λίγο τόπο,
να έρθει από τα δεξιά τη φόρα του να πάρει
και να μπορέσει εύκολα την τρύπα να κεντράρει.
Κι ο καβαλάρης βλέποντας τον κώλο τον παρθένο
έτσι λευκό, λαχταριστό, έτσι καλοστημένο,
αρπάζει το παπάρι του, φωνάζει -Εν Τούτω Νίκα !,
και της το βάζει άγαρμπα από την πίσω τρύπα.
Τι ήταν να το κάνει αυτό; Την ξάφνιασε την Κόρη,
της γύρισαν τα μάτια της, βροντάστραψαν τα όρη.
Έβγαλε δυνατή κραυγή, της κόπηκε η ανάσα,
της λύγισαν τα γόνατα, της έφυγαν τα ράσα.
Όμως μετά το ξάφνιασμα, μετά την πρώτη αντάρα
μετά το σοκ που ένιωσε της κόρης η κωλάρα,
ο πόνος -τι παράξενο!- άρχισε να 'χει γλύκα,
πολύ το 'φχαριστιότανε αυτό το "Εν Τούτω Νίκα!".
Τι κι αν λιγάκι πιο νωρίς την είχαν ορμηνέψει
διείσδυση στον κώλο της να μην την επιτρέψει;
Τι κι αν η κάψα στο μουνί ήταν το πρόβλημά της;
Τι κι αν την ξάφνιασε άγαρμπα ο ωραίος αναβάτης;
Αυτή το 'φχαριστήθηκε. Θα το 'κανε και πάλι,
θα το 'κανε και με ψωλή ακόμα πιο μεγάλη !
Άσ' την να λέει η άσχετη Αγία Ηγουμένη,
διπλά σε φτιάχνει το καυλί, που από πίσω μπαίνει.
Τέλος Τριλογίας
-Τι έχεις πάθει, κόρη μου, και πας σαν συγκαμμένη;
-Μου 'κάναν Οθωμανικό Αγία Ηγουμένη...
-Σου άρεσε;-Μου άρεσε. -Θα ξαναπάς; Δεν ξέρω.
Καλό το πισωκολλητό, μα τώρα υποφέρω.
-Δώσε καιρό στον κώλο σου να ηρεμήσει λίγο...
-Πόσο καιρό; Πονάω πολύ τα πόδια σαν ανοίγω.
-Σε δύο μέρες αρχικά θα πάψεις να υποφέρεις,
θέλει μετά κι άλλες εφτά, μέχρι να συνεφέρεις.
Ό,τι σου λέω οι σοφοί πατέρες μας το βρήκαν,
του κώλου τα εννιάμερα πώς λες εσύ να βγήκαν;
https://wwwaristofanis.blogspot.com/201 ... _3255.html
Μέρος α´
-Τι έχεις πάθει κόρη μου κι είσαι έτσι αλαφιασμένη;
-Έχω φαγούρα στο μουνί, Αγία Ηγουμένη !
-Σύρε μπροστά στην είσοδο, εκεί στην Άγια Βρύση,
και τρίψε το με Αγιασμό. Θα σε ανακουφίσει ...
Πήγα μπροστά στην είσοδο, πήγα στην Άγια Βρύση
μα δεν ανακουφίστηκα, χρειάζομαι γαμήσι !
-Τι λόγια λες, αμαρτωλή; Σώπα και μας ακούνε.
Κι εμάς μας λείπει η ψωλή, αλλά δε βλασφημούμε.
-Και τι να κάνω η χριστιανή που είμαι καυλωμένη;
Εσείς δεν έχετε ορμές, Αγία Ηγουμένη;
-Λες να μην έχω, κόρη μου; Τι λες; Να 'χω αγιάσει;
Καμιά αδερφή μες στη μονή δεν έχει τέτοια κράση.
-Και τότε; Πώς τη βγάζετε; Ποιο είν' το μυστικό σας;
-Κοίτα να δεις, κοπέλα μου. Είσαι μικρή, δεν ξέρεις,
μα αν συνεχίσεις όπως πας, για πάντα θα υποφέρεις.
Τόσο καιρό που φύλαγες την τρύπα σου για προίκα
σου γίναν' τα μουνόχειλα σαν ξεραμένα σύκα
Πρέπει λοιπόν σιγά-σιγά τον πόνο να απαλύνεις.
Γι' αυτό σου λέω με Αγιασμό την τρύπα σου να πλύνεις.
-Την πίσω τρύπα ή την μπροστά; Ποιο δάχτυλο να βάλω;
Πες μου πώς γίνεται σωστά. Αχ! Δεν αντέχω άλλο.
-Άκουσε, κόρη μου, καλά, δώσε την προσοχή σου:
Ποτέ δεν πρέπει μόνη σου να πλένεις το μουνί σου.
Τράβα λοιπόν στην είσοδο, εκεί στην Άγια Βρύση
κι εγώ θα στείλω άμεσα κάποιον να σε φροντίσει
-Ποιος θα ναι; Πώς θα λέγεται; Και ποια η καταγωγή του;
Θα 'χει λεφτά και όνομα; Αξίες στη ζωή του;
-Κόρη, μην είσαι αφελής. Αφού κι εσύ το ξέρεις
πως όταν φτάνει η στιγμή της καύλας κι υποφέρεις
δεν έχουν νόημα τα λεφτά ούτε η ανατροφή του,
μα να 'χει μήκος αρκετό και πάχος το καυλί του !
Να στέκεται αγέρωχο, περήφανο γενναίο,
κι όσο κι αν το ταλαιπωρείς να παραμένει ακμαίο.
Τράβα, λοιπόν, και μη ρωτάς στη Βρύση, που σου είπα.
Να, συμβουλή: πρώτη φορά, ποτέ την πίσω τρύπα !
Μέρος β´
Μ' αυτά τα λόγια τα σοφά που είπε η Ηγουμένη,
η κόρη φεύγει τρέχοντας κι απ' τη χαρά χεσμένη.
Αμέσως πήγε μόνη της και στήθηκε στη Βρύση,
προσμένοντας καρτερικά κάποιον να τη φροντίσει.
Ήταν ντυμένη ελαφρά, κυλότα δεν φορούσε,
γιατί η κάψα στο μουνί την εταλαιπωρούσε.
Πέφτει στα δυο τα γόνατα τάχα πως προσευχόταν
και μέσα της τον ψωλαρά περίμενε κι ευχόταν
να 'ναι μαζί της τρυφερός μα κι άγριος σαν πρέπει
και να 'ναι η πούτσα του ορθή σαν την Αγία Σκέπη !
Να φέρεται με σεβασμό, να ξέρει να προσφέρει
αυτό που δεν κατάφερνε μονάχη με το χέρι.
Κι εκεί, σκυφτή στα τέσσερα, βλέπει τον καβαλάρη,
μ' υπέροχη κορμοστασιά, τεράστιο παπάρι,
και βγάζει ένα αναστεναγμό που πλάνταξε η φύση:
-Ορίστε ο λεβέντης μου! Αυτός θα με γαμήσει!
Σηκώνει το κεφάλι της και του γελάει με τρόπο,
κλείνει το μάτι πονηρά, του κάνει λίγο τόπο,
να έρθει από τα δεξιά τη φόρα του να πάρει
και να μπορέσει εύκολα την τρύπα να κεντράρει.
Κι ο καβαλάρης βλέποντας τον κώλο τον παρθένο
έτσι λευκό, λαχταριστό, έτσι καλοστημένο,
αρπάζει το παπάρι του, φωνάζει -Εν Τούτω Νίκα !,
και της το βάζει άγαρμπα από την πίσω τρύπα.
Τι ήταν να το κάνει αυτό; Την ξάφνιασε την Κόρη,
της γύρισαν τα μάτια της, βροντάστραψαν τα όρη.
Έβγαλε δυνατή κραυγή, της κόπηκε η ανάσα,
της λύγισαν τα γόνατα, της έφυγαν τα ράσα.
Όμως μετά το ξάφνιασμα, μετά την πρώτη αντάρα
μετά το σοκ που ένιωσε της κόρης η κωλάρα,
ο πόνος -τι παράξενο!- άρχισε να 'χει γλύκα,
πολύ το 'φχαριστιότανε αυτό το "Εν Τούτω Νίκα!".
Τι κι αν λιγάκι πιο νωρίς την είχαν ορμηνέψει
διείσδυση στον κώλο της να μην την επιτρέψει;
Τι κι αν η κάψα στο μουνί ήταν το πρόβλημά της;
Τι κι αν την ξάφνιασε άγαρμπα ο ωραίος αναβάτης;
Αυτή το 'φχαριστήθηκε. Θα το 'κανε και πάλι,
θα το 'κανε και με ψωλή ακόμα πιο μεγάλη !
Άσ' την να λέει η άσχετη Αγία Ηγουμένη,
διπλά σε φτιάχνει το καυλί, που από πίσω μπαίνει.
Τέλος Τριλογίας
-Τι έχεις πάθει, κόρη μου, και πας σαν συγκαμμένη;
-Μου 'κάναν Οθωμανικό Αγία Ηγουμένη...
-Σου άρεσε;-Μου άρεσε. -Θα ξαναπάς; Δεν ξέρω.
Καλό το πισωκολλητό, μα τώρα υποφέρω.
-Δώσε καιρό στον κώλο σου να ηρεμήσει λίγο...
-Πόσο καιρό; Πονάω πολύ τα πόδια σαν ανοίγω.
-Σε δύο μέρες αρχικά θα πάψεις να υποφέρεις,
θέλει μετά κι άλλες εφτά, μέχρι να συνεφέρεις.
Ό,τι σου λέω οι σοφοί πατέρες μας το βρήκαν,
του κώλου τα εννιάμερα πώς λες εσύ να βγήκαν;
https://wwwaristofanis.blogspot.com/201 ... _3255.html
Re: Κλήρος και Εκκλησίες, ιστορίες αγάπης, μίσους & απάτης.
Οκτώβριος 20, 2019
Βατικανό: Μην μιλάτε στον ΧΡΙΣΤΟ. Έχουμε το «ιερό e-κομποσκοίνι»
Click to Pray eRosary:
Το νέο ευλογημένο κομποσκοίνι που το Βατικανό, αναμένει ότι θα γίνει ανάρπαστο.
Τρέξτε πιστοί όλου του κόσμου να αναβαθμίσετε τεχνολογικά, την επαφή σας με τον Θεό. Το Βατικανό κάνει ένα πολύ μεγάλο τεχνολογικό άνοιγμα στην Παγκόσμια «αγορά». Οι υπεύθυνοι προώθησης προϊόντων έπιασαν δουλειά. Γνωρίζουν ότι οι πιστοί έχουν εξελιχθεί και ότι θέλουν να κάνουν «έξυπνη προσευχή».
Με ποιο τρόπο θέλεις να κάνεις προσευχή;;;;
Τώρα μπορείς και εσύ να κάνεις την επιλογή με ένα κλίκ στο κινητό σου. Τον σταυρό σου τον έκανες ώστε να ενεργοποιηθεί η εφαρμογή που προωθεί το Βατικανό;
Όποιος δεν εκσυγχρονίζει τα Μέσα Επικοινωνίας με τον Θεό είναι «άπιστος». Η αγιοσύνη στα καλύτερά της. Βατικανό θα λέμε και θα «κλαίμε» όταν έρθει η ώρα να προωθηθεί το Χάραγμα του Παγκόσμιου Δικτάτορα ή Αντιχρίστου όπως τον αποκαλεί η Χριστιανική Θρησκεία.
Οι υπεύθυνοι του Βατικανού προχωράνε στην αντικατάσταση της προσευχής, με την σύγχρονη τεχνολογία. Μεγάλη πληγή η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ στην πράξη, της απευθείας επικοινωνίας του ανθρώπου με τον Χριστό (προσευχή), χωρίς την διαμεσολάβηση του όποιου Ιερέα και του όποιου Ηλεκτρονικού Συστήματος.
Δείτε:
Τι μας λέει το Βατικανό; Σταματήσετε να προσεύχεστε στον Χριστό, έχουμε… e-κομποσκοίνι». Κάτι παρόμοιο είχε πει και ο Πάπας Φραγκίσκος όταν δήλωσε περήφανα ότι είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΟΝΤΑΙ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ.
Ποιος ακούει την προσευχή που κάνεις μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος;
Η απρόσωπη Τεχνητή Νοημοσύνη. Αυτός είναι ο νέος σου Θεός στον οποίο λες τι αμαρτίες έχεις κάνει, στον οποίο λες τα μυστικά σου, τα οποία ξέρεις μόνο ΕΣΥ και κάτι ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ που συντηρούν το ΣΥΣΤΗΜΑ της ΠΡΟΣΕΥΧΗΣ.
Μιλάμε για την απόλυτη πνευματική κατάπτωση του ανθρωπίνου γένους εδώ και χιλιάδες χρόνια. Τέτοια κατάντια δεν θα μπορούσε να την ονειρευτεί ούτε ο ίδιος ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ.
https://www.el.gr/thriskia/vatican/vati ... to-echoym/
Βατικανό: Μην μιλάτε στον ΧΡΙΣΤΟ. Έχουμε το «ιερό e-κομποσκοίνι»
Click to Pray eRosary:
Το νέο ευλογημένο κομποσκοίνι που το Βατικανό, αναμένει ότι θα γίνει ανάρπαστο.
Τρέξτε πιστοί όλου του κόσμου να αναβαθμίσετε τεχνολογικά, την επαφή σας με τον Θεό. Το Βατικανό κάνει ένα πολύ μεγάλο τεχνολογικό άνοιγμα στην Παγκόσμια «αγορά». Οι υπεύθυνοι προώθησης προϊόντων έπιασαν δουλειά. Γνωρίζουν ότι οι πιστοί έχουν εξελιχθεί και ότι θέλουν να κάνουν «έξυπνη προσευχή».
Με ποιο τρόπο θέλεις να κάνεις προσευχή;;;;
Τώρα μπορείς και εσύ να κάνεις την επιλογή με ένα κλίκ στο κινητό σου. Τον σταυρό σου τον έκανες ώστε να ενεργοποιηθεί η εφαρμογή που προωθεί το Βατικανό;
Όποιος δεν εκσυγχρονίζει τα Μέσα Επικοινωνίας με τον Θεό είναι «άπιστος». Η αγιοσύνη στα καλύτερά της. Βατικανό θα λέμε και θα «κλαίμε» όταν έρθει η ώρα να προωθηθεί το Χάραγμα του Παγκόσμιου Δικτάτορα ή Αντιχρίστου όπως τον αποκαλεί η Χριστιανική Θρησκεία.
Οι υπεύθυνοι του Βατικανού προχωράνε στην αντικατάσταση της προσευχής, με την σύγχρονη τεχνολογία. Μεγάλη πληγή η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ στην πράξη, της απευθείας επικοινωνίας του ανθρώπου με τον Χριστό (προσευχή), χωρίς την διαμεσολάβηση του όποιου Ιερέα και του όποιου Ηλεκτρονικού Συστήματος.
Δείτε:
Τι μας λέει το Βατικανό; Σταματήσετε να προσεύχεστε στον Χριστό, έχουμε… e-κομποσκοίνι». Κάτι παρόμοιο είχε πει και ο Πάπας Φραγκίσκος όταν δήλωσε περήφανα ότι είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΟΝΤΑΙ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ.
Ποιος ακούει την προσευχή που κάνεις μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος;
Η απρόσωπη Τεχνητή Νοημοσύνη. Αυτός είναι ο νέος σου Θεός στον οποίο λες τι αμαρτίες έχεις κάνει, στον οποίο λες τα μυστικά σου, τα οποία ξέρεις μόνο ΕΣΥ και κάτι ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ που συντηρούν το ΣΥΣΤΗΜΑ της ΠΡΟΣΕΥΧΗΣ.
Μιλάμε για την απόλυτη πνευματική κατάπτωση του ανθρωπίνου γένους εδώ και χιλιάδες χρόνια. Τέτοια κατάντια δεν θα μπορούσε να την ονειρευτεί ούτε ο ίδιος ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ.
https://www.el.gr/thriskia/vatican/vati ... to-echoym/
Re: Κλήρος και Εκκλησίες, ιστορίες αγάπης, μίσους & απάτης.
27.10.2019
Ιερώνυμος για Μάνη: Ζητώ ταπεινά συγγνώμη - Δεν μπορώ να σιωπήσω.
Τον βαθύτατο πόνο του ως κληρικού και την οργή του ως ανθρώπου «για το τερατώδες και φρικαλέο γεγονός της σεξουαλικής κακοποίησης του 12χρονου αγγελουδιού στην Ανατολική Μάνη», εκφράζει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερώνυμος.
Αναλυτικότερα, ο Προκαθήμενος της Ελλαδικής Εκκλησίας, σε ερώτηση του ΑΠΕ-ΜΠΕ για το συμβάν, δήλωσε:
«Δεν υπάρχουν λέξεις που να μπορούν να αποτυπώσουν τον βαθύτατο πόνο μου ως κληρικού, αλλά και την οργή μου ως ανθρώπου για το τερατώδες και φρικαλέο γεγονός της σεξουαλικής κακοποίησης του 12χρονου αγγελουδιού στην Ανατολική Μάνη.
Δεν χωρά στο νου και στην ψυχή μου ότι ένας άνθρωπος ταγμένος στη διακονία του Θεού προσβάλλει και προδίδει τον Θεό, βιαιοπραγώντας σε βάρος των δημιουργημάτων Του.
Θα ευχόμουν όλα αυτά να μην ισχύουν. Η Δικαιοσύνη όμως θα κρίνει.
Το ταχύτερο που αυτή η φρικτή υπόθεση διαλευκανθεί, το καλύτερο.
Όμως τώρα, προσωπικά, δεν μπορώ να σιωπήσω. Ουδείς μπορεί.
Ζητώ ταπεινά συγγνώμη από τον Θεό και προσεύχομαι για το αθώο αγγελούδι».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
http://www.topontiki.gr/article/348614/ ... U.facebook
Ιερώνυμος για Μάνη: Ζητώ ταπεινά συγγνώμη - Δεν μπορώ να σιωπήσω.
Τον βαθύτατο πόνο του ως κληρικού και την οργή του ως ανθρώπου «για το τερατώδες και φρικαλέο γεγονός της σεξουαλικής κακοποίησης του 12χρονου αγγελουδιού στην Ανατολική Μάνη», εκφράζει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερώνυμος.
Αναλυτικότερα, ο Προκαθήμενος της Ελλαδικής Εκκλησίας, σε ερώτηση του ΑΠΕ-ΜΠΕ για το συμβάν, δήλωσε:
«Δεν υπάρχουν λέξεις που να μπορούν να αποτυπώσουν τον βαθύτατο πόνο μου ως κληρικού, αλλά και την οργή μου ως ανθρώπου για το τερατώδες και φρικαλέο γεγονός της σεξουαλικής κακοποίησης του 12χρονου αγγελουδιού στην Ανατολική Μάνη.
Δεν χωρά στο νου και στην ψυχή μου ότι ένας άνθρωπος ταγμένος στη διακονία του Θεού προσβάλλει και προδίδει τον Θεό, βιαιοπραγώντας σε βάρος των δημιουργημάτων Του.
Θα ευχόμουν όλα αυτά να μην ισχύουν. Η Δικαιοσύνη όμως θα κρίνει.
Το ταχύτερο που αυτή η φρικτή υπόθεση διαλευκανθεί, το καλύτερο.
Όμως τώρα, προσωπικά, δεν μπορώ να σιωπήσω. Ουδείς μπορεί.
Ζητώ ταπεινά συγγνώμη από τον Θεό και προσεύχομαι για το αθώο αγγελούδι».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
http://www.topontiki.gr/article/348614/ ... U.facebook
Re: Κλήρος και Εκκλησίες, ιστορίες αγάπης, μίσους & απάτης.
7 Οκτ. 2019
ΤΑ ΙΡΑΚΙΝΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΗΛΙΚΙΑΣ 9 ΕΤΩΝ ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΠΡΟΣΩΡΙΝΟΥΣ ΓΑΜΟΥΣ ΑΝΑΨΥΧΗΣ ΜΙΑΣ ΩΡΑΣ ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ΙΣΛΑΜΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ.
Τα ιρακινά κορίτσια ηλικίας έως και 9 ετών πωλούνται για σεξουαλική επαφή (αν και η σεξουαλική επαφή με τα κοριτσάκια δεν επιτρέπεται), με ενήλικους άνδρες σε αυτό που αποκαλούν «γάμοι ευχαρίστησης» που μπορούν να διαρκέσουν μόλις μία ώρα, ένα αποκαλυπτικό ντοκιμαντέρ του BBC.
Σιίτες κληρικοί γυρίστηκαν σε βίντεο με προσφορά για την εκτέλεση προσωρινών «γάμων χαράς» υπό ισλαμική νομοθεσία, επιτρέποντας ενήλικες άνδρες να κακοποιήσουν παιδιά χωρίς τεχνικά παραβιάζοντας το νόμο της Σαρία.
Παρόλο που η πρακτική απαγορεύεται στο Ιράκ, οκτώ από τους 10 κληρικούς Σιίτες που προσεγγίστηκαν ήταν πρόθυμοι να το εκτελέσουν. (Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι θα μπορούσατε να βρείτε τον ίδιο αριθμό σουνιτών κληρικών που επιθυμούν να το κάνουν). Ένας από τους κληρικούς προσέφερε ακόμη και να βοηθήσει να προμηθευτούν νεαρά κορίτσια για τον δημοσιογράφο, σύμφωνα με την έρευνα του BBC News.
«Σύμφωνα με το νόμο της Σαρία, δεν υπάρχει πρόβλημα», είπε όταν ρωτήθηκε αν ήταν αποδεκτό να διεξαχθεί προσωρινός γάμος με μια νεαρή κοπέλα.
«Προσέξτε να μην χάσει την παρθενία της», απάντησε ο κληρικός, υποδεικνύοντας αντ ‘αυτού άλλες μορφές σεξουαλικής αλληλεπίδρασης. Ερωτηθείς τι θα συμβεί σε περίπτωση που η κοπέλα τραυματιστεί, ο κληρικός είπε: «Αυτό είναι ανάμεσα σε εσένα και σε αυτήν».
BBC Undercover – Muslim Clerics and Iraq’s Secret Sex Trade (preview)
Ιμάμης από την Αγγλία Ali Hammuda λέει «Στο Ισλάμ οι άνδρες μπορούν να έχουν Γυναίκες σεξ Σκλάβες»
British Imam Ali Hammuda: In Islam Men Can Have Women Sex Slaves
Παλαβός ιμάμης λέει τα αγόρια: επιτρεπόμενες οι σεξουαλικές σκλάβες «κάτω από το Ισλάμ»
SICK: Imam Tells Boys: Sex Slaves ‘Permissible’ Under Islam
https://nikosxeiladakis.gr/%CF%84%CE%B1 ... 1386718750
ΤΑ ΙΡΑΚΙΝΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΗΛΙΚΙΑΣ 9 ΕΤΩΝ ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΠΡΟΣΩΡΙΝΟΥΣ ΓΑΜΟΥΣ ΑΝΑΨΥΧΗΣ ΜΙΑΣ ΩΡΑΣ ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ΙΣΛΑΜΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ.
Τα ιρακινά κορίτσια ηλικίας έως και 9 ετών πωλούνται για σεξουαλική επαφή (αν και η σεξουαλική επαφή με τα κοριτσάκια δεν επιτρέπεται), με ενήλικους άνδρες σε αυτό που αποκαλούν «γάμοι ευχαρίστησης» που μπορούν να διαρκέσουν μόλις μία ώρα, ένα αποκαλυπτικό ντοκιμαντέρ του BBC.
Σιίτες κληρικοί γυρίστηκαν σε βίντεο με προσφορά για την εκτέλεση προσωρινών «γάμων χαράς» υπό ισλαμική νομοθεσία, επιτρέποντας ενήλικες άνδρες να κακοποιήσουν παιδιά χωρίς τεχνικά παραβιάζοντας το νόμο της Σαρία.
Παρόλο που η πρακτική απαγορεύεται στο Ιράκ, οκτώ από τους 10 κληρικούς Σιίτες που προσεγγίστηκαν ήταν πρόθυμοι να το εκτελέσουν. (Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι θα μπορούσατε να βρείτε τον ίδιο αριθμό σουνιτών κληρικών που επιθυμούν να το κάνουν). Ένας από τους κληρικούς προσέφερε ακόμη και να βοηθήσει να προμηθευτούν νεαρά κορίτσια για τον δημοσιογράφο, σύμφωνα με την έρευνα του BBC News.
«Σύμφωνα με το νόμο της Σαρία, δεν υπάρχει πρόβλημα», είπε όταν ρωτήθηκε αν ήταν αποδεκτό να διεξαχθεί προσωρινός γάμος με μια νεαρή κοπέλα.
«Προσέξτε να μην χάσει την παρθενία της», απάντησε ο κληρικός, υποδεικνύοντας αντ ‘αυτού άλλες μορφές σεξουαλικής αλληλεπίδρασης. Ερωτηθείς τι θα συμβεί σε περίπτωση που η κοπέλα τραυματιστεί, ο κληρικός είπε: «Αυτό είναι ανάμεσα σε εσένα και σε αυτήν».
BBC Undercover – Muslim Clerics and Iraq’s Secret Sex Trade (preview)
Ιμάμης από την Αγγλία Ali Hammuda λέει «Στο Ισλάμ οι άνδρες μπορούν να έχουν Γυναίκες σεξ Σκλάβες»
British Imam Ali Hammuda: In Islam Men Can Have Women Sex Slaves
Παλαβός ιμάμης λέει τα αγόρια: επιτρεπόμενες οι σεξουαλικές σκλάβες «κάτω από το Ισλάμ»
SICK: Imam Tells Boys: Sex Slaves ‘Permissible’ Under Islam
https://nikosxeiladakis.gr/%CF%84%CE%B1 ... 1386718750
Re: Κλήρος και Εκκλησίες, ιστορίες αγάπης, μίσους & απάτης.
..The Rebel έγραψε: ↑19 Οκτ 2019, 21:17Του κώλου τα εννιάμερα........ Τι σημαινει και πως εμφανιστηκε η φραση;
Μέρος α´
-Τι έχεις πάθει κόρη μου κι είσαι έτσι αλαφιασμένη;
-Έχω φαγούρα στο μουνί, Αγία Ηγουμένη !
-Σύρε μπροστά στην είσοδο, εκεί στην Άγια Βρύση,
και τρίψε το με Αγιασμό. Θα σε ανακουφίσει ...
Πήγα μπροστά στην είσοδο, πήγα στην Άγια Βρύση
μα δεν ανακουφίστηκα, χρειάζομαι γαμήσι !
-Τι λόγια λες, αμαρτωλή; Σώπα και μας ακούνε.
Κι εμάς μας λείπει η ψωλή, αλλά δε βλασφημούμε.
-Και τι να κάνω η χριστιανή που είμαι καυλωμένη;
Εσείς δεν έχετε ορμές, Αγία Ηγουμένη;
-Λες να μην έχω, κόρη μου; Τι λες; Να 'χω αγιάσει;
Καμιά αδερφή μες στη μονή δεν έχει τέτοια κράση.
-Και τότε; Πώς τη βγάζετε; Ποιο είν' το μυστικό σας;
-Κοίτα να δεις, κοπέλα μου. Είσαι μικρή, δεν ξέρεις,
μα αν συνεχίσεις όπως πας, για πάντα θα υποφέρεις.
Τόσο καιρό που φύλαγες την τρύπα σου για προίκα
σου γίναν' τα μουνόχειλα σαν ξεραμένα σύκα
Πρέπει λοιπόν σιγά-σιγά τον πόνο να απαλύνεις.
Γι' αυτό σου λέω με Αγιασμό την τρύπα σου να πλύνεις.
-Την πίσω τρύπα ή την μπροστά; Ποιο δάχτυλο να βάλω;
Πες μου πώς γίνεται σωστά. Αχ! Δεν αντέχω άλλο.
-Άκουσε, κόρη μου, καλά, δώσε την προσοχή σου:
Ποτέ δεν πρέπει μόνη σου να πλένεις το μουνί σου.
Τράβα λοιπόν στην είσοδο, εκεί στην Άγια Βρύση
κι εγώ θα στείλω άμεσα κάποιον να σε φροντίσει
-Ποιος θα ναι; Πώς θα λέγεται; Και ποια η καταγωγή του;
Θα 'χει λεφτά και όνομα; Αξίες στη ζωή του;
-Κόρη, μην είσαι αφελής. Αφού κι εσύ το ξέρεις
πως όταν φτάνει η στιγμή της καύλας κι υποφέρεις
δεν έχουν νόημα τα λεφτά ούτε η ανατροφή του,
μα να 'χει μήκος αρκετό και πάχος το καυλί του !
Να στέκεται αγέρωχο, περήφανο γενναίο,
κι όσο κι αν το ταλαιπωρείς να παραμένει ακμαίο.
Τράβα, λοιπόν, και μη ρωτάς στη Βρύση, που σου είπα.
Να, συμβουλή: πρώτη φορά, ποτέ την πίσω τρύπα !
[img]https://i.postimg.cc/XYymHgz9/6993 ... .jpg[/img]
Μέρος β´
Μ' αυτά τα λόγια τα σοφά που είπε η Ηγουμένη,
η κόρη φεύγει τρέχοντας κι απ' τη χαρά χεσμένη.
Αμέσως πήγε μόνη της και στήθηκε στη Βρύση,
προσμένοντας καρτερικά κάποιον να τη φροντίσει.
Ήταν ντυμένη ελαφρά, κυλότα δεν φορούσε,
γιατί η κάψα στο μουνί την εταλαιπωρούσε.
Πέφτει στα δυο τα γόνατα τάχα πως προσευχόταν
και μέσα της τον ψωλαρά περίμενε κι ευχόταν
να 'ναι μαζί της τρυφερός μα κι άγριος σαν πρέπει
και να 'ναι η πούτσα του ορθή σαν την Αγία Σκέπη !
Να φέρεται με σεβασμό, να ξέρει να προσφέρει
αυτό που δεν κατάφερνε μονάχη με το χέρι.
Κι εκεί, σκυφτή στα τέσσερα, βλέπει τον καβαλάρη,
μ' υπέροχη κορμοστασιά, τεράστιο παπάρι,
και βγάζει ένα αναστεναγμό που πλάνταξε η φύση:
-Ορίστε ο λεβέντης μου! Αυτός θα με γαμήσει!
Σηκώνει το κεφάλι της και του γελάει με τρόπο,
κλείνει το μάτι πονηρά, του κάνει λίγο τόπο,
να έρθει από τα δεξιά τη φόρα του να πάρει
και να μπορέσει εύκολα την τρύπα να κεντράρει.
Κι ο καβαλάρης βλέποντας τον κώλο τον παρθένο
έτσι λευκό, λαχταριστό, έτσι καλοστημένο,
αρπάζει το παπάρι του, φωνάζει -Εν Τούτω Νίκα !,
και της το βάζει άγαρμπα από την πίσω τρύπα.
Τι ήταν να το κάνει αυτό; Την ξάφνιασε την Κόρη,
της γύρισαν τα μάτια της, βροντάστραψαν τα όρη.
Έβγαλε δυνατή κραυγή, της κόπηκε η ανάσα,
της λύγισαν τα γόνατα, της έφυγαν τα ράσα.
Όμως μετά το ξάφνιασμα, μετά την πρώτη αντάρα
μετά το σοκ που ένιωσε της κόρης η κωλάρα,
ο πόνος -τι παράξενο!- άρχισε να 'χει γλύκα,
πολύ το 'φχαριστιότανε αυτό το "Εν Τούτω Νίκα!".
Τι κι αν λιγάκι πιο νωρίς την είχαν ορμηνέψει
διείσδυση στον κώλο της να μην την επιτρέψει;
Τι κι αν η κάψα στο μουνί ήταν το πρόβλημά της;
Τι κι αν την ξάφνιασε άγαρμπα ο ωραίος αναβάτης;
Αυτή το 'φχαριστήθηκε. Θα το 'κανε και πάλι,
θα το 'κανε και με ψωλή ακόμα πιο μεγάλη !
Άσ' την να λέει η άσχετη Αγία Ηγουμένη,
διπλά σε φτιάχνει το καυλί, που από πίσω μπαίνει.
[img]https://i.postimg.cc/hvj398mz/7190 ... .jpg[/img]
Τέλος Τριλογίας
-Τι έχεις πάθει, κόρη μου, και πας σαν συγκαμμένη;
-Μου 'κάναν Οθωμανικό Αγία Ηγουμένη...
-Σου άρεσε;-Μου άρεσε. -Θα ξαναπάς; Δεν ξέρω.
Καλό το πισωκολλητό, μα τώρα υποφέρω.
-Δώσε καιρό στον κώλο σου να ηρεμήσει λίγο...
-Πόσο καιρό; Πονάω πολύ τα πόδια σαν ανοίγω.
-Σε δύο μέρες αρχικά θα πάψεις να υποφέρεις,
θέλει μετά κι άλλες εφτά, μέχρι να συνεφέρεις.
Ό,τι σου λέω οι σοφοί πατέρες μας το βρήκαν,
του κώλου τα εννιάμερα πώς λες εσύ να βγήκαν;
https://wwwaristofanis.blogspot.com/201 ... _3255.html
[img]https://i.postimg.cc/XYF1cYr8/7165 ... .jpg[/img]
Βλέπω τελαιταία ασχολείσαι μέ Λαογραφία Ρέμπελε.....
Εύγε.....
.
Ταφόπλακα τού Μέλλοντος τών Παιδιών μας η Γραφειοκρατεία καί οί Συντάξεις άνω τών 400 € ....
Δουλειά δέν έχει ό Διάολος γαμάει τά Παιδιά του .... Έλληνική Λαική Σοφία
Δέν ξέρεις κάν τό Λόγο ..........γιά νά μάς Ύποτάξης .........Σαδιστάκο ...
Δουλειά δέν έχει ό Διάολος γαμάει τά Παιδιά του .... Έλληνική Λαική Σοφία
Δέν ξέρεις κάν τό Λόγο ..........γιά νά μάς Ύποτάξης .........Σαδιστάκο ...
Re: Κλήρος και Εκκλησίες, ιστορίες αγάπης, μίσους & απάτης.
Οκτ 31, 2019
Πατήρ Ανδρέας Κονάνος:
Είδα κι έναν άλλο «άθεο» που κρατούσε συντροφιά σ’ ένα παιδάκι με λευχαιμία.
Πόσο διαφέρουμε, τελικά. Εγώ λέω ότι πιστεύω. Εσύ λες ότι δεν πιστεύεις. Μα πράττεις την αγάπη. Εγώ κυρίως μιλάω γι’ αυτή και παίζω πετυχημένα το θέατρο του καλού χριστιανού και παπά.
ΣΤΟΝ ΚΑΛΟ ΆΘΕΟ ΦΙΛΟ ΜΟΥ:
Κι εκεί που πάω να τρομάξω απ’ τη δήλωση της ¨αθεΐας¨ σου, σε γνωρίζω λίγο καλύτερα και με συγκινεί πολύ η ανθρωπιά σου. Η γνησιότητά σου. Που μιλάς αληθινά, χωρίς να κολακεύεις ή να γλύφεις. Τα μάτια σου μου θυμίζουν πώς θα ‘πρεπε να ‘ναι τα δικά μου, που λέω ότι δήθεν βλέπω το Χριστό. Η σκέψη σου, καθαρή σε πολλά, χωρίς υπεκφυγές, καχυποψίες, πονηριά.
Η τσέπη σου άδεια. Το βιβλιάριό σου, με ελάχιστα ευρώ.
Η καρδιά σου, ευαίσθητη. Είδα κι έναν άλλο ¨άθεο¨ που κρατούσε συντροφιά σ’ ένα παιδάκι με λευχαιμία στο νοσοκομείο ένα βράδυ. Δεν το ΄χω κάνει ποτέ κάτι τέτοιο.
Πόσο διαφέρουμε, τελικά. Εγώ λέω ότι πιστεύω.Εσύ λες ότι δεν πιστεύεις.Μα πράττεις την αγάπη.Εγώ κυρίως μιλάω γι’ αυτή, και παίζω πετυχημένα το θέατρο του καλού χριστιανού και παπά.
https://fanpage.gr/plus/thriskia/%cf%80 ... b%ce%bb-2/
Πατήρ Ανδρέας Κονάνος:
Είδα κι έναν άλλο «άθεο» που κρατούσε συντροφιά σ’ ένα παιδάκι με λευχαιμία.
Πόσο διαφέρουμε, τελικά. Εγώ λέω ότι πιστεύω. Εσύ λες ότι δεν πιστεύεις. Μα πράττεις την αγάπη. Εγώ κυρίως μιλάω γι’ αυτή και παίζω πετυχημένα το θέατρο του καλού χριστιανού και παπά.
ΣΤΟΝ ΚΑΛΟ ΆΘΕΟ ΦΙΛΟ ΜΟΥ:
Κι εκεί που πάω να τρομάξω απ’ τη δήλωση της ¨αθεΐας¨ σου, σε γνωρίζω λίγο καλύτερα και με συγκινεί πολύ η ανθρωπιά σου. Η γνησιότητά σου. Που μιλάς αληθινά, χωρίς να κολακεύεις ή να γλύφεις. Τα μάτια σου μου θυμίζουν πώς θα ‘πρεπε να ‘ναι τα δικά μου, που λέω ότι δήθεν βλέπω το Χριστό. Η σκέψη σου, καθαρή σε πολλά, χωρίς υπεκφυγές, καχυποψίες, πονηριά.
Η τσέπη σου άδεια. Το βιβλιάριό σου, με ελάχιστα ευρώ.
Η καρδιά σου, ευαίσθητη. Είδα κι έναν άλλο ¨άθεο¨ που κρατούσε συντροφιά σ’ ένα παιδάκι με λευχαιμία στο νοσοκομείο ένα βράδυ. Δεν το ΄χω κάνει ποτέ κάτι τέτοιο.
Πόσο διαφέρουμε, τελικά. Εγώ λέω ότι πιστεύω.Εσύ λες ότι δεν πιστεύεις.Μα πράττεις την αγάπη.Εγώ κυρίως μιλάω γι’ αυτή, και παίζω πετυχημένα το θέατρο του καλού χριστιανού και παπά.
https://fanpage.gr/plus/thriskia/%cf%80 ... b%ce%bb-2/
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Ιστορίες απάτης με επιστολικη ψηφο
από zteo » 18 Δεκ 2023, 19:29 » σε Διεθνής πολιτική - 0 Απαντήσεις
- 95 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από zteo
18 Δεκ 2023, 19:29
-
-
-
Νέα δημοσίευση Αδιάφορη η EL.ASS. και για υποθέσεις απάτης.
από Kauldron » 07 Απρ 2024, 00:45 » σε Εσωτερική Πολιτική - 1 Απαντήσεις
- 117 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Kauldron
07 Απρ 2024, 12:39
-
-
- 1 Απαντήσεις
- 288 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Σιχαμερίων Αθλιοζήλευτος
03 Σεπ 2022, 00:15
-
-
Νέα δημοσίευση Παγκόσμια μέρα αγάπης
από Frappezitis » 15 Δεκ 2023, 00:08 » σε Σχέσεις, Έρωτας & Σεξουαλικότητα - 5 Απαντήσεις
- 290 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Frappezitis
15 Δεκ 2023, 17:46
-