Δεν είναι μόνο η αρχική επένδυση, είναι η συντήρηση, το υποστηρικτικό προσωπικό, τα άτομα που επιβλέπουν (που μπορεί να είναι και σε camera room), το ρεύμα που ξοδεύει, η αναγκαία αντικατάστασή τους μετά από κάποια χρόνια και φυσικά το γεγονός ότι είναι πιο αργά από έναν παραδοσιακό ταμία.Navis έγραψε: ↑19 Αύγ 2022, 00:54Οχι ρε συ τι σαλιγκαριου... μεσα σε πεντε χρονια εχουν μπει σχεδον παντου (+ αεροδρομια πχ βλ whsmith). Παντως για να ειμαστε δικαιοι, ενα παουντλαντ που ειδα τα απεσυρε και εβαλε παλι υπαλληλους. Δε ξερω γιατι, μπορει να κλεβανε. Πως κλεβανε τωρα μαγαζι που ο,τι πουλαει κανει μια λιρα;hellegennes έγραψε: ↑19 Αύγ 2022, 00:41Ραγδαία δεν θα το έλεγα. Μάλλον με ρυθμό σαλιγκαριού. Οι κλασικές θέσεις μειώνονται για να μειωθεί το κόστος. Γι' αυτό και γίνονται όλο και μεγαλύτερο πρόβλημα οι ουρές.Navis έγραψε: ↑19 Αύγ 2022, 00:30Αυτο που παρατηρω σαν καταναλωτης ειναι οτι αυτα τα μηχανηματα αυξανονται ραγδαια (ενω μειωνονται παραλληλα οι κλασσικες θεσεις σε γκισε). Στα μονα σουπερμαρκετ στα οποια ΔΕΝ τα βλεπεις (παουντλαντ, Λινλτ, Αισλαντ - χαμηλου κοστους), η εμπειρια συγκριτικα ειναι τραγικη: πολλαπλασιες ουρες και καθυστερηση. Προφανως εκει δεν εμπιστευονται τον κοσμο.
Ενα τετοιο συστημα παντως παιζει στα 20κ ευρω ενω ο υπαλληλος φουλ ταιμ θα περνει τοσα και περισσοτερα καθε χρονο.
Πολλές αλυσίδες είχαν και τα ξεφορτώθηκαν, κυρίως γιατί είναι μπελάς όταν παρουσιάζουν συχνά τεχνικά προβλήματα και χρειάζεσαι υποστηρικτικό προσωπικό, συντήρηση και φυσικά γιατί είναι πολύ πιο εύκολο να κλέψεις. Έδωσα μια πολύ κοινή μέθοδο.