Σημαντική η παρατήρηση σου. Τίποτα από τα παραπάνω που ανέφερα δεν μπορεί να επιτευχθεί αν δεν μπορέσεις εξ αρχής να κάνεις τη γυναίκα να βυθίσει τα νύχια της στην πλάτη σου και να σου την κάνει σαν ζέβρα από την έκσταση του οργασμού. Πόσο τον έχει κανείς είναι σχετικό, υπάρχουν γυναίκες που και με βοιδοψωλή δεν παίρνουν χαμπάρι, υπάρχουν κι άλλες που ένα νορμάλ μέγεθος με έμπειρο χρήστη πάνε σφαίρα στα ουράνια. Αν έχει κανείς κατασκευαστικό θέμα, αυτό είναι ένα πρόβλημα που δύσκολα αντιμετωπίζεται. Αν όμως δεν υπάρχει κατασκευαστικό και στα 22,23,24 δεν μπορείς να κάνει ένα σχετικά αδούλευτο 20χρονο να απογειωθεί στο κρεβάτι, καλά κρασιά.jason0 έγραψε: ↑17 Ιουν 2023, 22:39Ή μικρό τον έχεις ή είσαι ιδιοφυΐαstudent έγραψε: ↑17 Ιουν 2023, 22:27Αν και έχω την εντύπωση ότι το παρόν νήμα είναι λίγο άσχετο με το πχώρουμ, μιας και το να βρεις σερνικό κάτω των 25 εδώ μέσα που ψάχνει για έτερον ήμισυ δείχνει να έχει τις ίδιες πιθανότητες με το να βρεις εδώ μέσα παρθένα, δεν χάνω τίποτα να προσθέσω μερικά πραγματάκια ακόμα...για το αρχείο
Να είστε βέβαιοι αντράκια μου πριν επενδύσετε καρδιά και ψυχή σε κάποιο θηλυκό που θα επιλέξετε, ότι σας αγαπάει σφόδρα... καψούρα τρελή...και έχετε κατακτήσει, εκών άκων, εκτός από την καρδιά της και τον θαυμασμό της και την απόλυτη εμπιστοσύνη της. Αυτό το τελευταίο είναι γραμμένο στον αρχικό κώδικα του θηλυκού, είναι κομμάτι του ασυνείδητου, και είναι απαραίτητο συστατικό για να μπορέσει το έργο να σας πάει στα ουράνια.
Υπάρχουν λοιπόν δύο βασικές παράμετροι που θα συσχετίσω με ένα απλοικό παράδειγμα.
Η πρώτη παράμετρος που είδαμε πριν, είναι σαν να αποκτήσεις όλες τις αναγκαίες ικανότητες για να επιλέξεις (όποτε έχεις τη δυνατότητα) το σωστό μονοθέσιο. Σασί/μοτέρ. Όσο πιο φρέσκο το πετύχεις, τόσο πιο μεγάλες οι πιθανότητες να είναι ασετάριστο αλλά με τεράστιες προοπτικές και να έχεις τη δυνατότητα με τις κατάλληλες ρυθμίσεις να το κάνεις να απογειωθεί στα χέρια σου.
Για να μπορέσεις όμως να το πετύχεις αυτό πρέπει το μονοθέσιο να είναι διατεθειμένο όχι μόνο να αποδεχθεί τις ρυθμίσεις που θα προτείνει ο αρχιμηχανικός αλλά και τις κινήσεις του τιμονιού και των πεντάλ κατά τη διάρκεια του αγώνα. Αν το μονοθέσιο δεν εμπιστεύεται και σέβεται απόλυτα τον οδηγό, το ξου είναι μονόδρομος.
Εδώ όμως προκύπτει ένα σοβαρό πρόβλημα. Αν το μονοθέσιο εμπιστευτεί λόγω αγάπης και θαυμασμού τον πιλότο-μηχανικό, και αυτός τα κάνει πουτάνα, το έργο τελείωσε. Αν προκύψει αμφιβολία και αμφισβήτηση το αποτέλεσμα θα πάει κατά διαόλου. Κανένα μονοθέσιο δεν πρόκειται να αποδώσει αν χαθεί η εμπιστοσύνη και η σιγουριά. Από εκεί και πέρα ξεκινάει απλά η σπειροειδής διαδικασία της αποτυχίας και το αποτέλεσμα είναι προδικασμένο.
Γι αυτό και είπα εξ αρχής ότι πρέπει να ξέρει κανείς απολύτως ξεκάθαρα το τί ζητάει όσο νωρίτερα γίνεται. Τα πειράματα επιτρέπονται και επιβάλλονται όσο παίζεις στα τσικό και στις χαμηλότερες κατηγορίες. Όταν (αν) φτάσει τελικά το champions league εργαλείο που έχεις ονειρευτεί στα χέρια σου, αυτό για το οποίο έχεις κάνει όλη την προετοιμασία, καλό θα ήταν να μην τα σκατώσεις. Μιας και είναι χλωμό να σε ξαναπάρει η ρεάλ για προπονητή αν αποδειχθείς μαλάκας.
Και τονίζω το "σχετικά αδούλευτο" μιας και μια τυπική 20χρονή σήμερα πλέον έχει κάνει τόσες αναβάσεις στο παικς πικς και τόσους γύρους στο σπα που χρειάζεται όλο το μποξ για να γίνει δουλειά. Κάτι που περιπλέκει ακόμα περισσότερο την κατάσταση για όποιο νέο παιδί ψάχνει ακόμα να βρει ένα πραγματικό έτερον ήμισυ. Μιας και όλα αυτά που στα 20 χρειάζονται ήδη ρεκτιφιέ, βγαίνουν από μόνα τους από την πισίνα των διαθέσιμων επιλογών. Είναι καμένα χαρτιά από χέρι, σχεδόν όλα τους. Κάτι που λογικά θα έπρεπε να είναι τουλάχιστον στην πρώτη 2άδα από τα *απαραίτητα, αδιαπραγματευτα προαπαιτούμενα που αναφέρθηκαν εξ αρχής.