Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://www.phorum.com.gr/
Κανω λαιβ στριμινγκ ειμαι ινφλουενσερ,σαν να με κραζει προσωπικα θα ειναι
Δώσε λινκ
Δεν χρειαζεται.Αρκει που συμφωνουμε οτι ενας ανεμβολιαστος ινφλουενσερ/στριμερ δικαιουται να του βαλει ενα αστερι χωρις να παει στο μαγαζι απο τη στιγμη που εμαθε οτι υπαρχει το συγκεκριμενο feature.Χαρηκα που τα ειπαμε.Αντιο.
Ένας αλλά λέων!
Κοίταξε, δεν με απασχολεί που μαζευτήκατε όλοι όσοι σας ανεβοκατεβάζουν "ψεκασμένους" στο φόρουμ για να βγάλετε τα απωθημένα σας στην πρώτη ευκαιρία που παρουσιάστηκε.
Η συσπείρωση είναι σημαντική κυρίως για την ψυχολογία.
A, μπα?
Και από πού προκύπτει οτι είσαι εσύ ο Λέων? Μπορεί να είσαι Υδροχόος. Πού ξέρουμε?
Όπως και να 'χει, στις δημοκρατίες, οι ψήφοι των "ψεκασμένων", που υιοθετείς κι εσύ τον όρο, ισχύουν το ίδιο με τις ψήφους των "αψέκαστων".
Είμαστε πολλοί, είσαι ένας (άντε άλλοι 2 να 'ναι που στηρίζουν τη θέση σου), άρα λος πούλος μαύρος.
Αρκει που συμφωνουμε οτι ενας ανεμβολιαστος ινφλουενσερ/στριμερ δικαιουται να του βαλει ενα αστερι χωρις να παει στο μαγαζι απο τη στιγμη που εμαθε οτι υπαρχει το συγκεκριμενο feature.
Προβλήματα της παραπάνω πρότασης:
1) Δεν συμφωνούμε σε αυτό. Συμφωνούμε ότι κάθε ένας που διαθέτει φυσικές ικανότητες να χειρίζεται διαδίκτυο και να κάνει κλικ, μπορεί να πατά κουμπάκια άσχετα αν καταλαβαίνει πώς και γιατί αυτά υπάρχουν εκεί.
2) Δεν "δικαιούται" κανείς να βάλει αστέρι ή να μη βάλει. Η αξιολόγηση είναι ένα ηλεκτρονικό σύστημα ιδιωτικής πρωτοβουλίας που υπόκειται σε περιορισμούς οι οποίοι καθορίζονται από το διαχειριστή. Σου εξηγώ με λίγα λόγια το γιατί αυτές οι "αξιολογήσεις" δεν υφίστανται πια. Ο ιδιώτης πάροχος του συστήματος των αξιολογήσεων έκρινε ότι το κουμπάκι που πάτησαν οι ...εκδικητές του διαδικτύου δεν εξυπηρετούσε το λόγο για τον οποίο έχει δημιουργηθεί αυτό το σύστημα (εξυπηρέτηση καταναλωτών). Έκρινε, με άλλα λόγια, ότι κάποιοι προσπαθούν να εξαπατήσουν τους υπόλοιπους καταναλωτές σχετικά με το επίπεδο των υπηρεσιών της επιχείρησης.
3) Το να αξιολογήσεις κάποιον για υπηρεσία που προσφέρει και δεν αιτήθηκες είναι τουλάχιστον τρολιά. Φτάνει ως και στην κακοήθεια.
Ευχαριστούμε που μας δίνεις την επιλογή. Δεν το γνωρίζαμε. Επίσης έχουμε κάθε δικαίωμα να αξιολογήσουμε αρνητικά την επιχείρηση για την έλλειψη θέρμανσης στον εξωτερικό χώρο και πολύ περισσότερο για την αντιμετώπιση της νύξης ότι δεν έχει θέρμανση.
Δεν είμαστε υποχρεωμένοι να περιμένουμε από σένα να μας πεις πότε δικαιούμαστε να κάνουμε κριτική.
Για να κανεις κριτικη σε εστιατοριο πρεπει να πας εκει να φας πρωτα. Κομον σενς. Ειναι τοσο δυσκολο πια;
Μπορείς να κάνεις αρνητική κριτική για PR σε οποιαδήποτε επιχείρηση, αν ό,τι έχει ειπωθεί έχει σχέση με την επιχείρηση και όχι κάποια ράντομ πεποίθηση του ιδιοκτήτη ή των υπαλλήλων.
Στις επιχειρήσεις, ένας νοήμων και καλοπροαίρετος καταναλωτής αξιολογεί τις προσφερόμενες υπηρεσίες.
Μάλιστα, ο καλοπροαίρετος σημειώνει τί ακριβώς δεν του άρεσε στην εξυπηρέτηση, ώστε αφενός να κινητοποιήσει το κατάστημα σε θέμα βελτίωσης, κι αφετέρου να ενημερώσει άλλους καταναλωτές σχετικά με τις λεπτομέρειες των παρεχόμενων υπηρεσιών. Ο καλοπροαίρετος αξιολογητής εφαρμόζει κλίμακα αξιολόγησης μετρώντας τα θετικά και τα αρνητικά. Δεν λειτουργεί σαν διακόπτης on/off μεταξύ των δύο τιμών 1 και 5.
Θα σου πω και ενα μυστικο. Ο κωδικας δεοντολογιας και ο οποιος "συλλογος" δεν προστατευει τον πελατη, αλλα τον επαγγελματια
Επειδή εγώ είπα ότι προστατεύει τον πελάτη; Καταλαβαίνεις τι συζητάμε εδώ πέρα;
Αυτο που θελω να σου πω, ειναι οτι σε τετοιες περιπτωσεις ο συλλογος προστατευει το μελος του και οχι τον πελατη. Οταν λεω τετοιες εννοω αμφιλεγομενες, γιατι σε κραχτες περιπτωσεις οπως πχ Λιγναδης, πεφτει τσεκουρι.
Η κράτηση είναι μέρος της εξυπηρέτησης.
Το "δεν έχει χαβανέζες να μου κάνουν αέρα" δεν είναι.
Αυτή είναι η πάγια τακτική σου. Να αναφέρεσαι σε πράγματα που δεν ειπώθηκαν ποτέ και να λες «το τάδε δεν είναι σωστό», παρότι κανείς δεν μίλησε ποτέ για το «τάδε».
Είναι ο γνωστός φανταστικός διάλογος με τον εαυτό σου.
Εσυ φυσικα στον προσωπικο σου κυκλο μπορεις να κανεις οτι θες. Αυτο που θα επρεπε να εχει κανει και αυτος. Αυτη την στιγμη, κανεις το ιδιο πραγμα που κατηγορεις αυτον οτι εκανε . Θα μπορουσαν καλλιστα οι εμβολιασμενοι να μπουν στο μαγαζι σου στο γκουγκλ (εστω οτι εχεις) και να βαζουν μοναστερα. Χωρις να εχουν πατησει εκει η να σε εχουν δει ποτε. Πως θα σου φαινοταν αυτο;
Be my guest. Μπορείς να καλέσεις όσους φίλους σου θέλεις να μου βάλουν κριτική 1 αστέρι, αλλά θα πρέπει να είσαι έτοιμος εσύ και οι φίλοι σου να αιτιολογήσετε με βάση τι πράγμα που έχω κάνει ως επιχείρηση, όπως έκανε αυτός, αξιολογείτε αρνητικά την επιχείρησή μου.
Αυτός αξιολογήθηκε αρνητικά γιατί χλεύασε τους πελάτες του δημόσια. Κακώς σβήστηκαν οι αξιολογήσεις. Απλώς η Google δεν κάθεται να ελέγξει την κάθε περίπτωση. Αν αιτηθείς διαγραφή κριτικών, αυτό που ελέγχει είναι η στατιστική κατανομή των αξιολογήσεων. Αν υπάρχει ξαφνική μαζική αξιολόγηση, είτε θετική είτε αρνητική, θα διαγραφεί.
Μπορείς να κάνεις αρνητική κριτική για PR σε οποιαδήποτε επιχείρηση, αν ό,τι έχει ειπωθεί έχει σχέση με την επιχείρηση και όχι κάποια ράντομ πεποίθηση του ιδιοκτήτη ή των υπαλλήλων.
Στις επιχειρήσεις, ένας νοήμων και καλοπροαίρετος καταναλωτής αξιολογεί τις προσφερόμενες υπηρεσίες.
Αξιολογήθηκε ότι δεν προσφέρει θέρμανση σε εξωτερικό χώρο, που είναι ένα feature που προσφέρουν οι περισσότεροι, όσοι δηλαδή δεν είναι γύφτοι, και για το ότι είναι κακότροπος και χαιρέκακος.
Μπορείς να κάνεις αρνητική κριτική για PR σε οποιαδήποτε επιχείρηση, αν ό,τι έχει ειπωθεί έχει σχέση με την επιχείρηση και όχι κάποια ράντομ πεποίθηση του ιδιοκτήτη ή των υπαλλήλων.
Στις επιχειρήσεις, ένας νοήμων και καλοπροαίρετος καταναλωτής αξιολογεί τις προσφερόμενες υπηρεσίες.
Αξιολογήθηκε ότι δεν προσφέρει θέρμανση σε εξωτερικό χώρο, που είναι ένα feature που προσφέρουν οι περισσότεροι, όσοι δηλαδή δεν είναι γύφτοι, και για το ότι είναι κακότροπος και χαιρέκακος.
Η συμπεριφορά εμπίπτει στην εξυπηρέτηση.
Για δυο πράγματα αξιολογήθηκε αρνητικά, λοιπόν.
Μια χαρα τα λες στον αυτιστικο χασοδικη αλλα αυτος το βιολι του.
Be my guest. Μπορείς να καλέσεις όσους φίλους σου θέλεις να μου βάλουν κριτική 1 αστέρι, αλλά θα πρέπει να είσαι έτοιμος εσύ και οι φίλοι σου να αιτιολογήσετε με βάση τι πράγμα που έχω κάνει ως επιχείρηση, όπως έκανε αυτός, αξιολογείτε αρνητικά την επιχείρησή μου.
Δεν θα με ενδιεφερε να κανω κατι τετοιο...Αν καποιον τον ενδιεφερε παντως σιγουρα κατι θα εβρισκε να προσαψει. Και οτι και να λεγες, και δικιο ναχες, απ την στιγμη που η αληθεια ειναι υποκειμενικη, θα γινοσουνα και συ βορα των πολλων.
Βασικα κανετε το ιδιο, αυτος στο τουιτερ εσυ εδω, μαλιστα εσυ κατ εξακολουθηση. Ειναι ο καθρεφτης σου που σε ενοχλει τοσο.