Σελίδα 36 από 36

Re: Καλό λουκέτο "Ταβερνιάρη"

Δημοσιεύτηκε: 17 Οκτ 2021, 23:18
από stavmanr
hellegennes έγραψε:
17 Οκτ 2021, 23:01
stavmanr έγραψε:
17 Οκτ 2021, 19:50
Δεν είναι πελάτες του όταν παύσει η εξυπηρέτηση.
Όσες φορές και να το επαναλάβεις, καλή μου χορεύτρια, δεν παύει να είναι ασυναρτησία.
Ρακοσυλλέκτης παρακαλώ.
Δεν είναι όλοι της καλλιτεχνικής σου δραστηριότητας.

Και φυσικά, δεν υπάρχει "διά βίου πελάτης".
Υπάρχει όμως διά βίου εκπαίδευση την οποία μπορείς να παρακολουθήσεις για να μάθεις κάποια πράγματα που αγνοείς.
stavmanr έγραψε:
17 Οκτ 2021, 19:50
Θα έβαζα στοίχημα ότι όχι μόνο εξυπηρετείς, αλλά σκύβεις κεφάλι σε πελάτες που ούτε καν γουστάρεις ως άτομα.
Κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια. Εσύ μπορείς να γλείφεις εκεί που φτύνεις, εγώ όχι.
Μουφατζή. :D
stavmanr έγραψε:
17 Οκτ 2021, 19:50
Μάλιστα, αν ο καταστηματάρχης δεν εξυπηρετήσει κάποιον, επειδή έτσι γουστάρει, παρανομεί. Ονομάζεται διακριτική μεταχείριση.
Όχι αν είναι ενοχλητικός. Κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να εξυπηρετεί πελάτη που παρενοχλεί με τον οποιονδήποτε τρόπο, ακόμα κι αν η ενόχληση αυτή αφορά απλή αγένεια.
"Ενοχλητικός πελάτης" κάποιος που υποστηρίζεις ότι δεν έχει έρθει ποτέ στο κατάστημά σου;
Έχεις αρχίσει να γλιστράς σε επικίνδυνα μονοπάτια.

Re: Καλό λουκέτο "Ταβερνιάρη"

Δημοσιεύτηκε: 17 Οκτ 2021, 23:26
από hellegennes
Συνεχίζει να μην βγάζει νόημα τίποτα απ' ό,τι γράφεις. Ίσως να σταματούσες να γράφεις πιωμένος.

Re: Καλό λουκέτο "Ταβερνιάρη"

Δημοσιεύτηκε: 18 Οκτ 2021, 02:13
από lafkiotis
stavmanr έγραψε:
17 Οκτ 2021, 19:50
hellegennes έγραψε:
17 Οκτ 2021, 00:55
stavmanr έγραψε:
16 Οκτ 2021, 23:05
Κι επιστρέφουμε στο θέμα μας ενθυμούμενοι ότι οι συγκεκριμένοι δέχτηκαν ειρωνείες ως "ψέκες" κι όχι ως πελάτες. Τους έκραξε για την ιδιότητα του "ψέκινγκ" κι όχι την ιδιότητα του πελάτη.
Δεν έκανε ράντομ χαρακτηρισμούς για άσχετους, χαρακτήρισε πελάτες τους ως ψέκια και τους χλεύασε γιατί παραπονέθηκαν για την έλλειψη ενός στοιχειώδους feature για μαγαζί με τραπέζια σε εξωτερικό χώρο: αυτό της θέρμανσης.
Δεν είναι πελάτες του όταν παύσει η εξυπηρέτηση.
Δεν δένονται μεταξύ τους με όρκους αίματος πελατοσύνης.
Είναι τρίτη φορά που σου το σημειώνω.
Πελάτης είναι κάποιος τη στιγμή που δέχεται υπηρεσίες. Όταν σταματήσει η εξυπηρέτηση πρόκειται για δύο πολίτες χωρίς καμία μεταξύ τους επαγγελματική σχέση.

Στο ινδιάνικο χωριό που πιθανότατα μεγάλωσες, αν κρίνω από τη νοοτροπία σου, μπορεί και να φτιάχνετε τοτέμ και να καπνίζετε την πίπα
της αιώνιας πελατοσύνης.
Στη σύγχρονη κοινωνία, ο καταναλωτής διαλέγει κάθε φορά πού θα καταναλώσει. Αν θέλει να καταναλώνει στο ίδιο κατάστημα καλώς. Αν δε θέλει πάλι καλώς. Κάθε φορά κρίνει, αξιολογεί και επιλέγει.
stavmanr έγραψε:
16 Οκτ 2021, 23:05
Μάζεψε λίγο τους χαρακτηρισμούς σου.
Δυνητικός πελάτης είμαι κι εγώ.
Αρχίδια είσαι. Άλλωστε για πελάτη δεν θα σε ήθελα. Είσαι ελεύθερος να πας όπου αλλού θέλεις. Εγώ δεν είμαι ξεφτίλας να θεωρώ κάποιον ανεπιθύμητο ως πελάτη αλλά να προσπαθώ να πάρω τα λεφτά του, όπως ο γλοιώδης ταβερνιάρης.
Ο προσβλητικός είναι και μουφατζής, ως συνήθως.
Ούτε ξέρεις αν έχεις εξυπηρετήσει, ούτε ξέρεις αν θα εξυπηρετήσεις οποιονδήποτε, οποιαδήποτε στιγμή έρθει εκεί για να ψωνίσει.

Εγωιστικές φανφάρες, με εξυπναδίστικα σχόλια.
Θα έβαζα στοίχημα ότι όχι μόνο εξυπηρετείς, αλλά σκύβεις κεφάλι σε πελάτες που ούτε καν γουστάρεις ως άτομα. Μάλιστα, αν ο καταστηματάρχης δεν εξυπηρετήσει κάποιον, επειδή έτσι γουστάρει, παρανομεί. Ονομάζεται διακριτική μεταχείριση. Το ξέρει κάθε νοήμων και σωστός καταστηματάρχης.

Τα υπόλοιπα είναι για λαϊκή κατανάλωση.
Πες τα χρυσοστομε να αγιασει το στοματακι σου. Ο συγκεκριμενος χρηστης παω στοιχημα οτι τη δεκαετια 90, θα κοιταζε με μισο ματι τους ευρωπελατες που ζητουσαν μια φετα καρπουζι και αγοραζαν 2-3 κρεμμυδια, πασοκος γαρ.

Re: Καλό λουκέτο "Ταβερνιάρη"

Δημοσιεύτηκε: 18 Οκτ 2021, 03:11
από hellegennes
Μπορείς να βάλεις τα στοιχήματα στον πισινό σου. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με οποιονδήποτε πελάτη θέλει 1 κρεμμύδι και 1 αβγό (ναι, υπάρχουν τέτοιοι πελάτες και δεν είναι τουρίστες) επειδή αυτό χρειάζεται αυτήν την στιγμή. Και δεν έχω τέτοιο πρόβλημα γιατί, σε αντίθεση με σένα, έχω ενσυναίσθηση. Καταλαβαίνω κάποιον που δεν έχει αρκετά χρήματα και ζει με ό,τι έχει μέρα με την μέρα.

Re: Καλό λουκέτο "Ταβερνιάρη"

Δημοσιεύτηκε: 20 Οκτ 2021, 01:46
από klg
Blackdog έγραψε:
15 Οκτ 2021, 18:57
klg έγραψε:
15 Οκτ 2021, 18:13
Blackdog έγραψε:
15 Οκτ 2021, 16:48
Θα σου πω και ενα μυστικο. Ο κωδικας δεοντολογιας και ο οποιος "συλλογος" δεν προστατευει τον πελατη, αλλα τον επαγγελματια
Επειδή εγώ είπα ότι προστατεύει τον πελάτη; Καταλαβαίνεις τι συζητάμε εδώ πέρα;
Αυτο που θελω να σου πω, ειναι οτι σε τετοιες περιπτωσεις ο συλλογος προστατευει το μελος του και οχι τον πελατη. Οταν λεω τετοιες εννοω αμφιλεγομενες, γιατι σε κραχτες περιπτωσεις οπως πχ Λιγναδης, πεφτει τσεκουρι.
Βασικά ο σύλλογος προστατεύει το σύλλογο και δεν το εννοώ με κάποια συνωμοσιολογική έννοια. Καλά κάνει κιόλας, περιμένεις κάποια ethical standards από ανθρώπους που ουσιαστικά είναι officers of the court, ακόμα και στα προσωπική τους ζωή. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι μου κάνει εντύπωση που ο συγκεκριμένος θα θεωρούσε απαράδεκτο να δηλώσει κάτι παρόμοιο ένας δικηγόρος για τους πελάτες του αλλά για τον ταβερνιάρη προς θεού, μην του θίξουμε και το sovereignty του χαμαιτυπείου του.

Re: Καλό λουκέτο "Ταβερνιάρη"

Δημοσιεύτηκε: 20 Οκτ 2021, 09:01
από stavmanr
klg έγραψε:
20 Οκτ 2021, 01:46
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι μου κάνει εντύπωση που ο συγκεκριμένος θα θεωρούσε απαράδεκτο να δηλώσει κάτι παρόμοιο ένας δικηγόρος για τους πελάτες του αλλά για τον ταβερνιάρη προς θεού, μην του θίξουμε και το sovereignty του χαμαιτυπείου του.
Δεν είναι πελάτες του.
Πελάτες ήταν όσο ελάμβαναν την εξυπηρέτηση για την οποία δεν διαμαρτυρήθηκαν μέχρι που έγινε η δήλωση στο twitter. Μετά πλάκωσαν ομαδικώς.

Κάθε δικηγόρος έχει το δικαίωμα να έχει άποψη για οποιονδήποτε. Κι έχει. Και πολλές φορές την εκφράζει δημοσίως εφόσον κρίνει ότι πρέπει ή θέλει. Εκεί βέβαια υπάρχει και μία δεοντολογία περί προσωπικών δεδομένων κλπ. και χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή στο τί εκφράζεις.

Στο φόρουμ μάλιστα υπάρχει ειδικό νήμα που αφορά "κουφά" που έχουν συναντήσει τα μέλη στη δουλειά τους και περιγράφονται "αστείες" καταστάσεις με πελάτες τους. Αν το έχει κάποιος πρόχειρο, ας βάλει το link.