Σελίδα 39 από 263

Re: Παρατηρητήριο πολιτικής ορθότητας, SJW και Woke culture

Δημοσιεύτηκε: 12 Οκτ 2021, 23:40
από Τζιτζιμιτζιχότζιρας
Otto Weininger έγραψε:
11 Οκτ 2021, 00:24
Οι φεμιναζί δίνουν ρεσιτάλ.


[img]https://i.postimg.cc/ZR6wT665/FB-I ... .jpg[/img]


ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
Είναι τρολλολογαριασμός βρε θύμα :lol:

Re: Παρατηρητήριο πολιτικής ορθότητας, SJW και Woke culture

Δημοσιεύτηκε: 12 Οκτ 2021, 23:41
από Otto Weininger
AlienWay έγραψε:
12 Οκτ 2021, 23:33
Εικόνα

Re: Παρατηρητήριο πολιτικής ορθότητας, SJW και Woke culture

Δημοσιεύτηκε: 12 Οκτ 2021, 23:41
από Otto Weininger
Τζιτζιμιτζιχότζιρας έγραψε:
12 Οκτ 2021, 23:40
Otto Weininger έγραψε:
11 Οκτ 2021, 00:24
Οι φεμιναζί δίνουν ρεσιτάλ.


[img]https://i.postimg.cc/ZR6wT665/FB-I ... .jpg[/img]


ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
Είναι τρολλολογαριασμός βρε θύμα :lol:
και είναι τόσο πιστευτός ; Φαντάσου.

Re: Παρατηρητήριο πολιτικής ορθότητας, SJW και Woke culture

Δημοσιεύτηκε: 13 Οκτ 2021, 12:33
από Orion22
Η σημασία της Ακρόπολης στην οθωμανική κουλτούρα
Μια «αντιαποικιακή» συζήτηση με αφορμή μια διαδικτυακή εκδήλωση αφιερωμένη σε μια υποβαθμισμένη ιστορική περίοδο του πιο εμβληματικού και διαχρονικού μνημείου της Αθήνας.
Θοδωρής Αντωνόπουλος
25.5.2021 | 15:44
Η Ακρόπολη βρίσκεται ξανά στη διεθνή επικαιρότητα εξαιτίας των πολλών αντιρρήσεων που ξεσήκωσαν οι πρόσφατες παρεμβάσεις στον χώρο. Αυτό όμως που ενδιαφέρει εδώ δεν είναι το πόσο αυτές ήταν ή όχι επιτυχημένες αλλά οι συζητήσεις που πυροδότησαν και που αποκάλυψαν, μεταξύ άλλων, «πόσο λίγα είναι δημοσίως γνωστά για τις πλούσιες και συναρπαστικές ιστορίες αυτού του μνημειακού τοπίου πέρα από εκείνες που αφορούν την κλασική περίοδο», όπως αναφέρει χαρακτηριστικά το δελτίο Τύπου της εν λόγω online εκδήλωσης που διοργανώνει η πρωτοβουλία dëcoloиıze hellάş σε συνεργασία με το Decolonial Initiative του Brown University.
SpoilerShow
Στην εκδήλωση, που μεταδόθηκε ζωντανά και στο YouTube συμμετείχαν οι Şükrü Ilicak (ιστορικός, Ινστιτούτο Μεσογειακών Σπουδών, Ρέθυμνο), Τάσος Τανούλας (αρχαιολόγος, Δρ. – ΕΜΠ, προϊστάμενος των έργων αποκατάστασης των Προπυλαίων 1984-2010), Elizabeth Fowden (ερευνήτρια, Πανεπιστήμιο Cambridge), Δημήτρης Λούπης (ιστορικός, υποψήφιος διδάκτορας, Πανεπιστήμιο Harvard) και συντονίζουν οι Γιάννης Χαμηλάκης (αρχαιολόγος, Πανεπιστήμιο Brown) και Κωνσταντίνος Θανασάκης (υποψήφιος διδάκτορας ιστορίας, UCLA, Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη).
Η θέση και η σημασία της Ακρόπολης στην οθωμανική κουλτούρα –προσκυνηματική επίσκεψη στον ιερό βράχο πραγματοποίησε ο ίδιος ο Μωάμεθ ο Πορθητής το 1458–, η μορφή που έλαβε στη διάρκεια της Τουρκοκρατίας, το συμβάν-ορόσημο του βομβαρδισμού της από τον Μοροζίνι το 1687 κατά τον ΣΤ’ τουρκοενετικό πόλεμο, το αυξημένο μετά τον 17ο αιώνα ενδιαφέρον των Δυτικοευρωπαίων για τις κλασικές της αρχαιότητες, οι σκληρές μάχες γύρω από αυτή στη διάρκεια της Επανάστασης του ’21, οπότε μάλιστα απέμεινε το τελευταίο οθωμανικό προπύργιο στην ελεύθερη Ελλάδα, η τύχη των ευρημάτων της οθωμανικής περιόδου είναι μερικά από τα θέματα που θίξαμε σε πρώτη φάση με τους συντελεστές.
Με το να αγκιστρωθούμε σε ιδεολογικά σχήματα του προηγούμενου αιώνα και να προσπαθήσουμε ταυτόχρονα να επιβάλουμε μία μόνο "αισθητική", καταλήγουμε να έχουμε επιβεβλημένες ασυνέχειες για ένα μνημείο με συνέχεια. Καταλήγουμε δηλαδή να μη βλέπουμε το μνημείο παρά το είδωλό που εξυπηρετεί εμάς, χάνοντας έτσι το πραγματικό σύμβολο.
Οι οποίοι αναφέρθηκαν, επιπλέον, στην «αποικιοκρατική» αντίληψη για το ιστορικό μας παρελθόν που παραμένει κυρίαρχη και για την οποία σημασία έχει μόνο η κλασική περίοδος του μνημείου, κάτι που αντιβαίνει στην ιστορική και πολιτισμική του διαχρονικότητα συνιστώντας μια «ιστορικά ψευδή κατασκευή», η οποία εξυπηρετεί τις δικές μας ιδεολογικές και αισθητικές εμμονές ή ανάγκες, «βλέπουμε, δηλαδή, όχι το μνημείο καθαυτό αλλά το είδωλό του».
Αναδεικνύοντας την προοπτική να παρουσιάζεται η Ακρόπολη ως έκφραση μιας πιο ευρύχωρης ελληνικής ιστορίας, συμφωνούν ότι «η προσεκτική και συστηματική ανάδειξη της αντικειμενικά τεκμηριωμένης πολυ-πολιτισμικότητας των μνημείων και του ρόλου τους ως τόπων και ζωνών συνάντησης πολιτισμών και ιδεών, συμβάλλει εντέλει σε μια ανοικτή, συμπεριληπτική προσέγγιση και πρακτική για την κοινωνία γενικότερα».
...

Γ.Χ.: Η αποικιοποίηση αφορά ένα συνολικότερο πλέγμα ιδεολογιών της δυτικής νεοτερικότητας, από τη λευκή ανωτερότητα μέχρι τον εθνικισμό, την πατριαρχία και τον οριενταλισμό. Πρόκειται καταρχήν για ιδεολογική αποικιοποίηση που γρήγορα όμως έγινε υλική και θεσμική, και που εξακολουθεί και σήμερα.
Η αποαποικιοποίηση που ξεκινά από αυτήν την παραδοχή είναι λοιπόν κατ' αρχάς ζήτημα ενός δύσκολου, ίσως και επίπονου αναστοχασμού, που μας ζητά να αποδεχτούμε πως τα προτάγματα αυτά της δυτικής νεοτερικότητας συνιστούν τη βάση της εθνικής συγκρότησης, και όχι μόνο στην Ελλάδα. Φυσικά, τίθενται υπό συνεχή αμφισβήτηση, ιδιαίτερα σήμερα, και από την έρευνα και από τα κινήματα.
https://www.lifo.gr/culture/arxaiologia ... -koyltoyra


ΤοΠοτάμι+D25+Dışişleri Bakanlığı+DEMs export edition

Re: Παρατηρητήριο πολιτικής ορθότητας, SJW και Woke culture

Δημοσιεύτηκε: 14 Οκτ 2021, 12:46
από Gordian Knot
Εκδηλώσεις όπως η σημερινή, στέλνουν το μήνυμα πως η Ακρόπολη σήμερα δεν σχετίζεται μόνο με τους λευκούς Ευρωπαίους-Δυτικούς.
Αφορά και άλλους πολιτισμούς, άλλες φυλετικές-εθνοτικές-θρησκευτικές ταυτότητες, όχι ως το αριστούργημα του δυτικού-λευκού πολιτισμού που θα πρέπει όλοι και όλες να θαυμάζουν αλλά ως το τοπίο που συγκεντρώνει και συντηρεί τις υλικές μνήμες πολλών πολιτισμών, εθνοτήτων και θρησκειών. Η προσεκτική και συστηματική ανάδειξη της αντικειμενικά τεκμηριωμένης πολυ-πολιτισμικότητας των μνημείων και του ρόλου τους ως τόπων και ζωνών συνάντησης πολιτισμών και ιδεών, συμβάλλει εντέλει σε μια ανοικτή, συμπεριληπτική προσέγγιση και πρακτική για την κοινωνία γενικότερα.
Κοίτα να δείς τι μαθαίνει κανείς, «πολυπολιτισμικό μνημείο» ο Παρθενώνας και μάλιστα τεκμηριωμένα.

Re: Παρατηρητήριο πολιτικής ορθότητας, SJW και Woke culture

Δημοσιεύτηκε: 14 Οκτ 2021, 15:42
από Orion22
Domestic terrorist ο πατέρας μιας που βιάστηκε από ένα τραβέλι*** στις σχολικές τουαλέτες, επειδή πήγε να ζητήσει εξηγήσεις από το σχολείο για την ασφάλεια του παιδίου του.

Ιn 2021 biden's america, θα σου βιάζουν τα παιδιά και θα πρέπει να είσαι ευτυχισμένος για τα enforced diversity and inclusion policies. :clown:

***Show
oι του σχολείου είπαν πως είναι σε κατ οικον περιορισμό ενώ τον έστειλα σε άλλο σχολείο
SpoilerShow
όπου έκανε και εκεί τα ίδια

Re: Παρατηρητήριο πολιτικής ορθότητας, SJW και Woke culture

Δημοσιεύτηκε: 14 Οκτ 2021, 15:58
από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
Gordian Knot έγραψε:
14 Οκτ 2021, 12:46
Εκδηλώσεις όπως η σημερινή, στέλνουν το μήνυμα πως η Ακρόπολη σήμερα δεν σχετίζεται μόνο με τους λευκούς Ευρωπαίους-Δυτικούς.
Αφορά και άλλους πολιτισμούς, άλλες φυλετικές-εθνοτικές-θρησκευτικές ταυτότητες, όχι ως το αριστούργημα του δυτικού-λευκού πολιτισμού που θα πρέπει όλοι και όλες να θαυμάζουν αλλά ως το τοπίο που συγκεντρώνει και συντηρεί τις υλικές μνήμες πολλών πολιτισμών, εθνοτήτων και θρησκειών. Η προσεκτική και συστηματική ανάδειξη της αντικειμενικά τεκμηριωμένης πολυ-πολιτισμικότητας των μνημείων και του ρόλου τους ως τόπων και ζωνών συνάντησης πολιτισμών και ιδεών, συμβάλλει εντέλει σε μια ανοικτή, συμπεριληπτική προσέγγιση και πρακτική για την κοινωνία γενικότερα.
Κοίτα να δείς τι μαθαίνει κανείς, «πολυπολιτισμικό μνημείο» ο Παρθενώνας και μάλιστα τεκμηριωμένα.
:smt005:
τι άλλη ΜΑΛΑΚΙΑ θα διαβάσουμε επιτέλους

Re: Παρατηρητήριο πολιτικής ορθότητας, SJW και Woke culture

Δημοσιεύτηκε: 15 Οκτ 2021, 15:42
από dtri2020


Monty Python: Γιατί να μην μπορούν και οι άντρες να κάνουν παιδιά;

Re: Παρατηρητήριο πολιτικής ορθότητας, SJW και Woke culture

Δημοσιεύτηκε: 15 Οκτ 2021, 18:09
από Λίνο Βεντούρα
Orion22 έγραψε:
13 Οκτ 2021, 12:33
Η σημασία της Ακρόπολης στην οθωμανική κουλτούρα
Μια «αντιαποικιακή» συζήτηση με αφορμή μια διαδικτυακή εκδήλωση αφιερωμένη σε μια υποβαθμισμένη ιστορική περίοδο του πιο εμβληματικού και διαχρονικού μνημείου της Αθήνας.
Θοδωρής Αντωνόπουλος
25.5.2021 | 15:44
Η Ακρόπολη βρίσκεται ξανά στη διεθνή επικαιρότητα εξαιτίας των πολλών αντιρρήσεων που ξεσήκωσαν οι πρόσφατες παρεμβάσεις στον χώρο. Αυτό όμως που ενδιαφέρει εδώ δεν είναι το πόσο αυτές ήταν ή όχι επιτυχημένες αλλά οι συζητήσεις που πυροδότησαν και που αποκάλυψαν, μεταξύ άλλων, «πόσο λίγα είναι δημοσίως γνωστά για τις πλούσιες και συναρπαστικές ιστορίες αυτού του μνημειακού τοπίου πέρα από εκείνες που αφορούν την κλασική περίοδο», όπως αναφέρει χαρακτηριστικά το δελτίο Τύπου της εν λόγω online εκδήλωσης που διοργανώνει η πρωτοβουλία dëcoloиıze hellάş σε συνεργασία με το Decolonial Initiative του Brown University.
SpoilerShow
Στην εκδήλωση, που μεταδόθηκε ζωντανά και στο YouTube συμμετείχαν οι Şükrü Ilicak (ιστορικός, Ινστιτούτο Μεσογειακών Σπουδών, Ρέθυμνο), Τάσος Τανούλας (αρχαιολόγος, Δρ. – ΕΜΠ, προϊστάμενος των έργων αποκατάστασης των Προπυλαίων 1984-2010), Elizabeth Fowden (ερευνήτρια, Πανεπιστήμιο Cambridge), Δημήτρης Λούπης (ιστορικός, υποψήφιος διδάκτορας, Πανεπιστήμιο Harvard) και συντονίζουν οι Γιάννης Χαμηλάκης (αρχαιολόγος, Πανεπιστήμιο Brown) και Κωνσταντίνος Θανασάκης (υποψήφιος διδάκτορας ιστορίας, UCLA, Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη).
Η θέση και η σημασία της Ακρόπολης στην οθωμανική κουλτούρα –προσκυνηματική επίσκεψη στον ιερό βράχο πραγματοποίησε ο ίδιος ο Μωάμεθ ο Πορθητής το 1458–, η μορφή που έλαβε στη διάρκεια της Τουρκοκρατίας, το συμβάν-ορόσημο του βομβαρδισμού της από τον Μοροζίνι το 1687 κατά τον ΣΤ’ τουρκοενετικό πόλεμο, το αυξημένο μετά τον 17ο αιώνα ενδιαφέρον των Δυτικοευρωπαίων για τις κλασικές της αρχαιότητες, οι σκληρές μάχες γύρω από αυτή στη διάρκεια της Επανάστασης του ’21, οπότε μάλιστα απέμεινε το τελευταίο οθωμανικό προπύργιο στην ελεύθερη Ελλάδα, η τύχη των ευρημάτων της οθωμανικής περιόδου είναι μερικά από τα θέματα που θίξαμε σε πρώτη φάση με τους συντελεστές.
Με το να αγκιστρωθούμε σε ιδεολογικά σχήματα του προηγούμενου αιώνα και να προσπαθήσουμε ταυτόχρονα να επιβάλουμε μία μόνο "αισθητική", καταλήγουμε να έχουμε επιβεβλημένες ασυνέχειες για ένα μνημείο με συνέχεια. Καταλήγουμε δηλαδή να μη βλέπουμε το μνημείο παρά το είδωλό που εξυπηρετεί εμάς, χάνοντας έτσι το πραγματικό σύμβολο.
Οι οποίοι αναφέρθηκαν, επιπλέον, στην «αποικιοκρατική» αντίληψη για το ιστορικό μας παρελθόν που παραμένει κυρίαρχη και για την οποία σημασία έχει μόνο η κλασική περίοδος του μνημείου, κάτι που αντιβαίνει στην ιστορική και πολιτισμική του διαχρονικότητα συνιστώντας μια «ιστορικά ψευδή κατασκευή», η οποία εξυπηρετεί τις δικές μας ιδεολογικές και αισθητικές εμμονές ή ανάγκες, «βλέπουμε, δηλαδή, όχι το μνημείο καθαυτό αλλά το είδωλό του».
Αναδεικνύοντας την προοπτική να παρουσιάζεται η Ακρόπολη ως έκφραση μιας πιο ευρύχωρης ελληνικής ιστορίας, συμφωνούν ότι «η προσεκτική και συστηματική ανάδειξη της αντικειμενικά τεκμηριωμένης πολυ-πολιτισμικότητας των μνημείων και του ρόλου τους ως τόπων και ζωνών συνάντησης πολιτισμών και ιδεών, συμβάλλει εντέλει σε μια ανοικτή, συμπεριληπτική προσέγγιση και πρακτική για την κοινωνία γενικότερα».
...

Γ.Χ.: Η αποικιοποίηση αφορά ένα συνολικότερο πλέγμα ιδεολογιών της δυτικής νεοτερικότητας, από τη λευκή ανωτερότητα μέχρι τον εθνικισμό, την πατριαρχία και τον οριενταλισμό. Πρόκειται καταρχήν για ιδεολογική αποικιοποίηση που γρήγορα όμως έγινε υλική και θεσμική, και που εξακολουθεί και σήμερα.
Η αποαποικιοποίηση που ξεκινά από αυτήν την παραδοχή είναι λοιπόν κατ' αρχάς ζήτημα ενός δύσκολου, ίσως και επίπονου αναστοχασμού, που μας ζητά να αποδεχτούμε πως τα προτάγματα αυτά της δυτικής νεοτερικότητας συνιστούν τη βάση της εθνικής συγκρότησης, και όχι μόνο στην Ελλάδα. Φυσικά, τίθενται υπό συνεχή αμφισβήτηση, ιδιαίτερα σήμερα, και από την έρευνα και από τα κινήματα.
https://www.lifo.gr/culture/arxaiologia ... -koyltoyra


ΤοΠοτάμι+D25+Dışişleri Bakanlığı+DEMs export edition
Θησαυρός!

Re: Παρατηρητήριο πολιτικής ορθότητας, SJW και Woke culture

Δημοσιεύτηκε: 16 Οκτ 2021, 14:26
από georgebi
Εικόνα
https://avmag.gr/317118/goneis-sti-vret ... ei-forema/

Ένα ζευγάρι Χριστιανών :011: αποφάσισε να κινηθεί νομικά εναντίον της βρετανικής κυβέρνησης επειδή το παιδί τους «μπερδεύτηκε», όταν είδε ένα άλλο παιδί να φοράει ένα φόρεμα.

Ο Νάιτζελ και η Σάλι Ρόου ισχυρίζονται ότι ο -τότε- εξάχρονος γιος τους ήρθε από το σχολείο, «μπερδεμένος επειδή ένα παιδί στη τάξη του φορούσε και αγορίστικα και κοριτσίστικα ρούχα».

Αντί, όμως, να μιλήσουν στο παιδί τους για την ταυτότητα και την έκφραση φύλου, αποφάσισαν να το σταματήσουν από το δημοτικό σχολείο, κάνοντάς του μαθήματα κατ’ οίκον.

Κάτι που είχαν κάνει και με τον μεγαλύτερο γιο τους, όταν μία συμμαθήτριά του έκανε coming ουt ως τρανς κορίτσι. Τότε, μάλιστα, είχαν πει στο σχολείο πως το παιδί τους ήταν «μπερδεμένο σε βαθμό αδιαθεσίας και άγχους».

Τώρα, με την υποστήριξη του Χριστιανικού Νομικού Κέντρου, οι γονείς λαμβάνουν νομικά μέτρα εναντίον της κυβέρνησης. Συγκεκριμένα, διαφωνούν με την εγκύκλιο, σχετικά με τις τρανς ταυτότητες, η οποία στοχεύει να ενημερώσει το εκπαιδευτικό προσωπικό για θέματα ταυτότητας φύλου, για την καλύτερη ένταξη και ενδυνάμωση των τρανς μαθητών/τριών.

Η εγκύκλιος τονίζει ότι είναι «εξαιρετικά σημαντικό, για λόγους δικαιοσύνης, σεβασμού και συμπερίληψης, να διασφαλιστεί ότι χρησιμοποιείται το σωστό φύλο, όνομα και αντωνυμίες» και ότι οι τρανς μαθητές θα πρέπει «να μπορούν να φορούν στολή του πραγματικού τους φύλου». Προτείνει, επίσης, να δημιουργηθούν τουαλέτες ουδέτερες ως προς το φύλο.

Το ζευγάρι ζητά να γίνει δικαστικός έλεγχος στην εγκύκλιο, υποστηρίζοντας ότι υπήρξε «αποτυχία» των υπουργών να αμφισβητήσουν την εγκύκλιο και επειδή το Υπουργείο Παιδείας αρνήθηκε να παρέμβει στην υπόθεσή τους.

Ο Νάιτζελ και η Σάλι Ρόου επιμένουν ότι είναι «ανήθικο» για τα παιδιά να παίρνουν αποφάσεις «που αλλάζουν τη ζωή», όπως να φορούν ένα φόρεμα.

«Πιστεύουμε ότι είναι λάθος να ενθαρρύνουμε τα πολύ μικρά παιδιά να ασπαστούν τον διεμφυλικότητα» :o , δήλωσε ο Νάιτζελ Ρόου είπε στους TIMES.

«Τα αγόρια είναι αγόρια και τα κορίτσια είναι κορίτσια :smt018 … Πραγματοποιήσαμε αυτή την κίνηση με βαριά καρδιά, αλλά έχοντας δει πώς έχει κλιμακωθεί αυτό το ζήτημα, αισθανόμαστε δικαιωμένοι και πιστεύουμε ότι η κυβέρνηση πρέπει να αμφισβητηθεί».

Από την άλλη ένας εκπρόσωπος του Υπουργείου Παιδείας δήλωσε : «Αναγνωρίζουμε ότι τα θέματα που σχετίζονται με την ταυτότητα φύλου μπορεί να είναι πολύπλοκα και ευαίσθητα. Τα σχολεία είναι καλύτερα να συνεργάζονται με γονείς, μαθητές και δημόσιες υπηρεσίες για να αποφασίσουν τι είναι καλύτερο για όλα τα παιδιά στο σχολείο».

Re: Παρατηρητήριο πολιτικής ορθότητας, SJW και Woke culture

Δημοσιεύτηκε: 16 Οκτ 2021, 14:30
από AlienWay

Re: Παρατηρητήριο πολιτικής ορθότητας, SJW και Woke culture

Δημοσιεύτηκε: 16 Οκτ 2021, 16:08
από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
AlienWay έγραψε:
16 Οκτ 2021, 14:30
αυτό ακριβώς είναι η αριστερά
μόνο ηλίθιες κραυγές, κανένα επιχείρημα

Re: Παρατηρητήριο πολιτικής ορθότητας, SJW και Woke culture

Δημοσιεύτηκε: 16 Οκτ 2021, 17:07
από AlienWay

Re: Παρατηρητήριο πολιτικής ορθότητας, SJW και Woke culture

Δημοσιεύτηκε: 16 Οκτ 2021, 18:15
από Orion22
:smt005::smt005:

Re: Παρατηρητήριο πολιτικής ορθότητας, SJW και Woke culture

Δημοσιεύτηκε: 17 Οκτ 2021, 14:56
από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
AlienWay έγραψε:
16 Οκτ 2021, 17:07
μλκ μιλάμε για αρρωστάκια
έχει πάψει να είναι αστείο πλέον