Για μισό λεπτό βρε Γαλή μου. Η αρχική σου τοποθέτηση ηταν ότι η αστυνομία ενώ ερευνά αυτήν την περίπτωση, αφήνει άλλες. Σου αναφέρω για προσαγωγές και συλλήψεις, ώστε να σου δείξω ότι και σε άλλες περιπτώσεις κάνει πράγματα. Δεν τις αφήνει. Κι έτσι μου το πας στο δικαστικό τομέα να μου δείξεις τι; Κι εδώ μπορεί να βρει υπόπτους αλλά στο δικαστήριο να αθωωθουν ελλείψη στοιχείων.ΓΑΛΗ έγραψε: ↑19 Φεβ 2019, 16:25Θα ήθελα να μου εξηγήσεις τη διαφορά προσαγωγής και σύλληψης σε πρακτικό και όχι θεωρητικό επίπεδο. Εννοώ τη διαφορά από το να αφήσεις τους 10 ελεύθερους την ίδια μέρα από το να οριστεί μία δικάσιμος σε κάποιους μήνες όπου θα κριθούν αθώοι λόγω έλλειψης αποδεικτικών στοιχείων. Γενικώς, πόσους ξέρεις να εκτίουν ποινή φυλάκισης ή υπόχρεους για το χ ή ψ πρόστιμο για ρίψη μολότωφ;Pirate7G έγραψε: ↑19 Φεβ 2019, 15:23Ακριβώς λόγω του διαχωρισμού προσαγωγής και σύλληψης σου ανέφερα και τα δύο.ΓΑΛΗ έγραψε: ↑19 Φεβ 2019, 15:01
Βασικά, κάπου διαχωρίζω τις μαζικές προσαγωγές και συλλήψεις από τις σαφείς αποδόσεις κατηγορίας. Το "μαζεύω 10 αφήνω 11" δεν είναι τρόπος αντιμετώπισης.
Κατά τα άλλα, περισσότερο στοχευμένη θεωρώ την αντίληψη που πιθανολογεί ρατσιστική πράξη.
Και όχι, δεν ταράζομαι από τα κεφαλαία αυτά επηρεάζουν μόνον όσους έχουν αποδεχθεί ως δογματική Αλήθεια, τις εμμονές των δημητράδων.
Και φυσικά το μαζεύω 10 και αφήνω 11 δεν είναι τρόπος αντιμετώπισης και για αυτό δεν συμβαίνει.
Που μας οδηγεί αυτή η κουβέντα; Ποιό είναι το παράπονό σου; Ποια η ένσταση σου και ποιά η πρότασή σου;
Βεβαίως και δεν πρέπει. Για αυτό και στο πρώτο σχόλιο που έκανα στο ποστ σου έγραψα για "ΠΙΘΑΝΗ ρατσιστική επίθεση". Για αυτό επίσης και δεν την έβαλα στον τίτλο.
Δεν είμαι ο εγώ ο αφοριστικός και ο απόλυτος εδώ.
Κοίτα το να παίζουμε το καθρεφτάκι, δεν έχει κανένα νόημα. Δεν είμαι εγώ αυτός που επιχειρηματολόγησε υπερ κάποιας πλευράς. Ίσες αποστάσεις προσπαθώ να κρατήσω, έως ότου βρεθεί (αν βρεθεί) τι πραγματικά συνέβει.ΓΑΛΗ έγραψε: ↑19 Φεβ 2019, 16:25Μα αυτό ακριβώς αποδεικνύεται αγαπητέ μου. Σ' αυτές τις περιπτώσεις υπάρχει σύγκρουση δύο θυμικών. Το ένα είναι το δικό σου/σας.Επίσης η θεώρηση των πραγμάτων βάσει του θυμικού, είναι κάτι το οποίο όχι μόνο δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως επιχείρημα, αλλά είναι και μια φαυλότητα που δυστυχώς ανάγεται στο επίπεδο της πρακτικής.
Αυτό είναι που δεν καταλαβαίνετε με τίποτα. Ουσιαστικώς, χωρίς να το αντιλαμβάνεστε καν, με την οποιαδήποτε καταγγελία κάνετε μία αυτοκριτική. Απλώς δεν σας περνάει καν ούτε ως υπόθεση από το ... κατοικημένο.
Οχι κάνεις λάθος. Ο σκοπός ήταν αυτός που ανέφερα και μονο αυτός. Αν αυτό τώρα χαλάει το έναυσμα που παίρνεις από την δική σου οπτική, ώστε να εξωτερικεύσεις ιδεολογικά αποθημένα και να ικανοποιήσει ιδιοσυγκρασιακές ανάγκες σου, δεν φταίω εγώ. Και δεν θα αλλάξω τους λόγους και τις αιτίες που γράφω όπως γράφω, αυτά που έχω να πω.ΓΑΛΗ έγραψε: ↑19 Φεβ 2019, 16:25Έλα τώρα. Ο σκοπός των κεφαλαίων είναι να τονίσει τον ηθικολογικό χαρακτήρα του συμβάντος αλλά αυτά είναι παρωχημένα μελό, που μπορούν να γίνουν αντιληπτά μόνον ως σκωπτική αναφορά. Γενικώς, χρειάζεστε μια ανανέωση στα τσιτάτα.Τέλος δεν αποζητώ την ταραχη σου και θλίβομαι που εστιάσες εκεί. Ο σκοπός των κεφαλαίων είναι να τονίσει τον πιθανό χαρακτήρα του συμβάντος.
Λυπάμαι αλλά δεν δέχομαι να γίνω ο σάκος εκτόνωσης σου. Ο σκοπός του τρόπου που γράφω κάτι είναι αυτός που λέω εγώ και όχι αυτός που αφοριστικά επιμένεις εσύ πως είναι.
Τα δράματα και τα κροκοδείλια δάκρυα βρίσκονται στην μεριά που νιώθει ότι ένας ολόκληρος κόσμος την καταδιώκει. Ανήκουν στην μεριά που νομίζει ότι γίνονται πόλεμοι ώστε να δημιουργηθούν πρόσφυγες με απώτερο σκοπό την αλλοίωση μιας φαντασιακής καθαροαιμίας. Ανήκει στην μεριά που νομίζει ότι καίνε με ακτίνες λέιζερ τα δάση της χώρας της, κάποιες σκοτεινές Συνωμοσίες εβραιομασώνων και άλλα τέτοια φαιδρά.
Εγώ δεν ανήκω σε αυτήν την μεριά. Οπότε δεν ταιριάζουν σε εμένα αυτά που μου επιρρίπτεις.