Σελίδα 6 από 7

Re: Δύο θάνατοι με ηλεκτρικά πατίνια σε δύο μέρες σε Μύκονο και Πάρο

Δημοσιεύτηκε: 19 Απρ 2023, 22:01
από enaon
ναι πρέπει να παει στα 1000 watt νομιζω, καλα ειναι τα 250 για την Ολλανδια αν ειναι τοσο φλατ οσο εχω καταλάβει, αλλα εδώ εχουμε ανηφόρες.

Re: Δύο θάνατοι με ηλεκτρικά πατίνια σε δύο μέρες σε Μύκονο και Πάρο

Δημοσιεύτηκε: 19 Απρ 2023, 22:16
από Otto Weininger
enaon έγραψε:
19 Απρ 2023, 21:50
Otto Weininger έγραψε:
19 Απρ 2023, 21:37
Φυσικά και μπορώ χωρίς να βγω σε δρόμο. Οκ, εκτός και αν εννοείς δρόμο το ένα στενό με την ανηφόρα μέχρι να βγω πάνω από την παραλία βοτσαλάκια που η κίνηση είναι μηδενική.

Όσο για την ταχύτητα δεν είπα να τρέχω, άσε που εξαρτάται την ώρα. Τις καθημερινές ο πεζόδρομος ο κάτω δίπλα στις βάρκες είναι άδειος εντελώς και με άφθονο χώρο.
H ταχύτητα εννοω η νόμιμη, 6 χιλ/ω ειναι σε πεζόδρομο. Στην ανηφόρα που λες με νομιμο πατίνι δεν πειράζει να βγεις δρόμο, ετσι και αλλιως θα το τσουλάς, δεν αντέχει να ανέβει. Τεσπα, την εχω κανει αυτη την διαδρομή 100 φορές για την βόλτα, ωραία ειναι και ενώνεται με το θησείο, αλλα να λεμε οτι ο Πειραιάς έχει διαδρομές ειναι τραβηγμένο.
Νέγρε μου τι λες ; Ποιό Θησείο;
Μιλάω για Πειραιώτες που θέλουν να κινηθούν μέσα στην πόλη τους.
Ειδικά το κομμάτι από Αλεξάνδρας έως Ζέα είναι αποκλειστικά πεζόδρομος και μάλιστα διπλός.

Επίσης ο Πειραιάς, μόλις κλείσουν μαγαζιά γίνεται χωριό. Στα στενά του η κίνηση είναι μηδενική σχεδόν.

Re: Δύο θάνατοι με ηλεκτρικά πατίνια σε δύο μέρες σε Μύκονο και Πάρο

Δημοσιεύτηκε: 19 Απρ 2023, 22:20
από Δημοκράτης
Πτολεμαίος έγραψε:
19 Απρ 2023, 21:12
Δημοκράτης έγραψε:
19 Απρ 2023, 13:02
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε:
19 Απρ 2023, 11:44


είπες κάτι;


στη Συγγρού τις προάλλες με τη μηχανή πήγα παράλληλα με πατίνι το οποίο κινούταν στην αριστερή λωρίδα και διαπίστωσα ότι πήγαινε με 80 χλμ
σου λέω έχει ξεφύγει η κατάσταση
δεν πάνε με τόσο, από τον νόμο δεν επιτρέπεται να πουλάνε πατίνια που πάνε με τόσο και είναι παράνομο. Το ότι κάποιοι τα πειράζουν όπως πειράζουν αυτοκίνητα, μηχανάκια κτλ ειναι άλλη ιστορία
Δεν χρειάζεται να τα πειράξεις.
Πχ το dualtron thunder με 2 κινητήρες συνολικής ισχύος 10kw (13 ίπποι) πάει ως 100.
και πως επιτρέπεται να πουλιέται;

Re: Δύο θάνατοι με ηλεκτρικά πατίνια σε δύο μέρες σε Μύκονο και Πάρο

Δημοσιεύτηκε: 19 Απρ 2023, 22:29
από EKPLIKTIKOS
Δημοκράτης έγραψε:
19 Απρ 2023, 22:20
Πτολεμαίος έγραψε:
19 Απρ 2023, 21:12
Δημοκράτης έγραψε:
19 Απρ 2023, 13:02

δεν πάνε με τόσο, από τον νόμο δεν επιτρέπεται να πουλάνε πατίνια που πάνε με τόσο και είναι παράνομο. Το ότι κάποιοι τα πειράζουν όπως πειράζουν αυτοκίνητα, μηχανάκια κτλ ειναι άλλη ιστορία
Δεν χρειάζεται να τα πειράξεις.
Πχ το dualtron thunder με 2 κινητήρες συνολικής ισχύος 10kw (13 ίπποι) πάει ως 100.
και πως επιτρέπεται να πουλιέται;
Και τα καθαρά (motocross) πωλούνται, που δεν έχουν φυσικά ούτε φώτα ούτε πινακίδα ούτε φλας ούτε περνάνε ΚΤΕΟ ουτε εμπίπτουν στον ΚΟΚ φυσικά, όμως δε σημαίνει ότι είναι νόμιμο να τα οδηγείς σε δημόσιο δρόμο.

Η διαφορά είναι ότι με το καθαρό θα σε σταματήσει αργά ή γρήγορα η αστυνομία. Με το πατίνι δεν παίζει να ασχοληθεί κανείς

Re: Δύο θάνατοι με ηλεκτρικά πατίνια σε δύο μέρες σε Μύκονο και Πάρο

Δημοσιεύτηκε: 19 Απρ 2023, 22:33
από enaon
Otto Weininger έγραψε:
19 Απρ 2023, 22:16

Νέγρε μου τι λες ; Ποιό Θησείο;
Μιλάω για Πειραιώτες που θέλουν να κινηθούν μέσα στην πόλη τους.
Ειδικά το κομμάτι από Αλεξάνδρας έως Ζέα είναι αποκλειστικά πεζόδρομος και μάλιστα διπλός.

Επίσης ο Πειραιάς, μόλις κλείσουν μαγαζιά γίνεται χωριό. Στα στενά του η κίνηση είναι μηδενική σχεδόν.
εχει "ποδηλατόδρομο" απο θησειο μεχρι σεφ, αυτο εννοουσα. Τεσπα, νεοδημοκρατης εισαι, να παρεις πατίνι και να κανεις βολτες απο Αλεξανδρας μεχρι Ζεα, και πολυ σου ειναι.

Re: Δύο θάνατοι με ηλεκτρικά πατίνια σε δύο μέρες σε Μύκονο και Πάρο

Δημοσιεύτηκε: 19 Απρ 2023, 22:58
από Εμπεδοκλής
nostromos έγραψε:
19 Απρ 2023, 18:20
Εμπεδοκλής έγραψε:
19 Απρ 2023, 18:15
nostromos έγραψε:
19 Απρ 2023, 18:04




η Αθηνα πρεπει να πεζοδρομησει το κεντρο της κατα 70% περιπου ... μονο πεζοι ποδηλατα πατινια ... κανεις αλλος
Συμφωνώ. Θα λύσει πολλά προβλήματα με τις νέες θέσεις πάρκινγκ. Ευτυχώς πεζοδρομήθηκε ένα επιπλέον ρεύμα κυκλοφορίας στο κάτω μέρος της Πλατείας Συντάγματος και στο πάνω ρεύμα της Ερμού και τώρα χωράνε να παρκάρουν πάνω σε αυτό και οι μηχανές της ΔΙΑΣ, και η κλούβα των ΥΑΤ και οι χούλιγκαν των ΔΕΛΤΑ και οι δημοτόμπατσοι. Παλιά αναγκάζονταν να διπλοπαρκάρουν ή να παρκάρουν πάνω στη Πλατεία Συντάγματος.
εσυ ασχολησου με το παρκινγκ των αστυνομικων ... εγω λεω οτι για να σωθει η πολη πρεπει να φυγουνε τα ιχ απο το κεντρο ... πεζοδρομηση παντου
Πάνε μια βόλτα στο κέντρο και ξαναέλα. Με τα μέσα παρακαλώ. Θέλω να το ζήσεις ολόκληρο το μαρτύριο.

Re: Δύο θάνατοι με ηλεκτρικά πατίνια σε δύο μέρες σε Μύκονο και Πάρο

Δημοσιεύτηκε: 19 Απρ 2023, 23:24
από ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ
enaon έγραψε:
19 Απρ 2023, 21:52
Imperium έγραψε:
19 Απρ 2023, 21:43
Κι όμως κάθε κωλόπαιδο που του περισσεύουν μερικά χιλιάρικα παίρνει.
Αναρωτιέμαι: Αν πάρω ένα και θέλω να μπω στη διαδικασία να το κάνω νόμιμο, πινακίδες, ασφάλειες, ολα τα παντα, από τι Καθαρτήριο θα πρέπει να περάσω;
Ενώ παράνομα μια χαρά, σιγά το πρόστιμο αν έχω δώσει 7χ για το πατίνι...
δεν νομιζω να υπαρχει πρόστιμο για αυτα, μαλλον κατασχεση, αν αποφασίσουν ποτέ να ελέγξουν βλέπουμε :003:

.

Τι κατάσχεση ρε μεγάλε.....πρόστιμο και αλλαγή κινητήρα πες σε όσα είναι το νόμιμο.....


..

Re: Δύο θάνατοι με ηλεκτρικά πατίνια σε δύο μέρες σε Μύκονο και Πάρο

Δημοσιεύτηκε: 19 Απρ 2023, 23:41
από Imperium
Δημοκράτης έγραψε:
19 Απρ 2023, 22:20
Πτολεμαίος έγραψε:
19 Απρ 2023, 21:12
Δεν χρειάζεται να τα πειράξεις.
Πχ το dualtron thunder με 2 κινητήρες συνολικής ισχύος 10kw (13 ίπποι) πάει ως 100.
και πως επιτρέπεται να πουλιέται;
Αγγλία σου λένε - "μόνο για χρήση σε ιδιωτικούς δρόμους, έτσι;"

Και εσύ λες - "ναι, μωρέ, για να πηγαίνω απ την μια μερια των Ανακτόρων Μπάκινκχαμ ως την άλλη το θέλω, βασικα"

Re: Δύο θάνατοι με ηλεκτρικά πατίνια σε δύο μέρες σε Μύκονο και Πάρο

Δημοσιεύτηκε: 19 Απρ 2023, 23:45
από Εμπεδοκλής
Εκείνα τα νοικιάρικα πατίνια που είχαν γεμίσει τον τόπο τί έγιναν; Κόπηκε η επιχορήγηση και έκλεισαν;

Re: Δύο θάνατοι με ηλεκτρικά πατίνια σε δύο μέρες σε Μύκονο και Πάρο

Δημοσιεύτηκε: 19 Απρ 2023, 23:45
από Imperium
enaon έγραψε:
19 Απρ 2023, 22:01
ναι πρέπει να παει στα 1000 watt νομιζω, καλα ειναι τα 250 για την Ολλανδια αν ειναι τοσο φλατ οσο εχω καταλάβει, αλλα εδώ εχουμε ανηφόρες.
Και 2000 δεν θα ήταν υπερβολικά, για να γίνει σωστή δουλειά. Αλλά αν κολλήσουν στην ξεφτίλα 250, επόμενο ο κόσμος να κάνει του κεφαλιού του.

Re: Δύο θάνατοι με ηλεκτρικά πατίνια σε δύο μέρες σε Μύκονο και Πάρο

Δημοσιεύτηκε: 20 Απρ 2023, 00:04
από Otto Weininger
enaon έγραψε:
19 Απρ 2023, 22:33
Otto Weininger έγραψε:
19 Απρ 2023, 22:16

Νέγρε μου τι λες ; Ποιό Θησείο;
Μιλάω για Πειραιώτες που θέλουν να κινηθούν μέσα στην πόλη τους.
Ειδικά το κομμάτι από Αλεξάνδρας έως Ζέα είναι αποκλειστικά πεζόδρομος και μάλιστα διπλός.

Επίσης ο Πειραιάς, μόλις κλείσουν μαγαζιά γίνεται χωριό. Στα στενά του η κίνηση είναι μηδενική σχεδόν.
εχει "ποδηλατόδρομο" απο θησειο μεχρι σεφ, αυτο εννοουσα. Τεσπα, νεοδημοκρατης εισαι, να παρεις πατίνι και να κανεις βολτες απο Αλεξανδρας μεχρι Ζεα, και πολυ σου ειναι.
Μου αρκεί.
Αν το έπαιρνα δε θα ήταν για βόλτες αλλά για να αφήσω το αυτοκίνητο σχεδόν εντελώς μέσα στον Πειραιά.
Όταν μένεις Πειραιά (πλην προφήτη Ηλία) και δουλεύεις Πειραιά, το πατίνι (και το πόδι) είναι η καλύτερη λύση.

Re: Δύο θάνατοι με ηλεκτρικά πατίνια σε δύο μέρες σε Μύκονο και Πάρο

Δημοσιεύτηκε: 20 Απρ 2023, 00:11
από nyxtovios
Η Αθήνα χρειάζεται να επενδύσει σε πεζόδρομους και πατινοδρομους. Να μπορεί να βγει κανείς και να κάνει έναν περίπατο. Για αρκετή ώρα, μεγαλο. Να βλέπει παράλληλα και δεντράκια σε γλάστρες με τη βόλτα του.
Θα ήταν το καλύτερο

Re: Δύο θάνατοι με ηλεκτρικά πατίνια σε δύο μέρες σε Μύκονο και Πάρο

Δημοσιεύτηκε: 20 Απρ 2023, 10:48
από enaon
nyxtovios έγραψε:
20 Απρ 2023, 00:11
Θα ήταν το καλύτερο
:lol::003:

Re: Δύο θάνατοι με ηλεκτρικά πατίνια σε δύο μέρες σε Μύκονο και Πάρο

Δημοσιεύτηκε: 21 Απρ 2023, 19:24
από Juno
Bill Hicks έγραψε:
19 Απρ 2023, 15:26
Juno έγραψε:
19 Απρ 2023, 13:52
foscilis έγραψε:
19 Απρ 2023, 11:27


Το βασικό πρόβλημα της Αθήνας όμως είναι η εσωτερική λαθρομετανάστευση από όλα αυτά τα μέρη που λες ότι πρέπει να φτιαχτούν ποδηλατόδρομοι: αν οι κάτοικοί τους ήθελαν όντως κάτι τέτοιο, δε θα είχαν κάνει έτσι την Αθήνα.
Ποια εσωτερική λαθρομετανάστευση, άρχισαν από τώρα τα προβλήματα της εγκεφαλικής λειτουργίας;
Υπάρχουν εσωτερικά σύνορα στην Ελλάδα και θέλουμε άδεια για να τα περάσουμε;
υπάρχουν εκλογικές περιφέρειες και αν δεν μεταφέρεις δικαίωμα, όπως μεγάλο ποσοστό μετοίκων, είσαι λάθρο.
Δηλαδή παραβίασα σύνορα, σύμφωνα με το άρρωστο μυαλό σου!

Re: Δύο θάνατοι με ηλεκτρικά πατίνια σε δύο μέρες σε Μύκονο και Πάρο

Δημοσιεύτηκε: 21 Απρ 2023, 20:04
από Juno
foscilis έγραψε:
19 Απρ 2023, 14:54
Juno έγραψε:
19 Απρ 2023, 13:52

Ποια εσωτερική λαθρομετανάστευση, άρχισαν από τώρα τα προβλήματα της εγκεφαλικής λειτουργίας;
Υπάρχουν εσωτερικά σύνορα στην Ελλάδα και θέλουμε άδεια για να τα περάσουμε;
Τυπικό είναι το θέμα. Παλιά όντως υπήρχαν, ήθελες διαβατήριο ανάμεσα στους νομούς. Και δεν είναι κάτι αιώνιο τα σύνορα της Ελλάδας, αν πάρουμε την Πόλη ας πούμε υποψιάζομαι δε θα σου πολυαρέσει να έχουν 17 εκατομμύρια Τούρκοι δικαίωμα ελεύθερης μετακίνησης. (Όταν καταλαμβάνεις μία περιοχή, οι πρώην κάτοικοι γίνονται πρόσφυγες. ΕΙΔΙΚΑ ΕΑΝ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ! Πώς έδιωξαν τους γηγενείς από τη Σμύρνη και από την Πόλη; ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΟΙΚΟΙ!)

Η ουσία είναι ότι για τη μία ή την άλλη συγκυρία έχουμε ανοιχτά σύνορα μεταξύ Αθήνας και Επαρχίας και κανέναν απολύτως έλεγχο στη μετανάστευση. Μπορούσε να έρχεται όποιος θέλει χωρίς καν να το δηλώνει (σιγά μην σκίσεις καμία ζαρτιέρα, ορφανό του Στάλιν, που θα μας πεις πού θα μετακινηθούμε μέσα στην πατρίδα μας!!!) και σαν αποτέλεσμα όλος ο τυχοδιωκτικός κατιμάς της επαρχίας ήρθε, τσιμέντωσε τα πάντα (κυριολεκτικά, μέχρι και τον λόφο της Ακρόπολης), αύξησε την εγκληματικότητα (πριν γίνει αυτό, κατά τα Δεκεμβριανά, τα κουμούνια πετούσαν λουλούδια), την πορνεία (τα πορνεία στα Βούρλα του Πειραιά λειτουργούσαν από το 1875, τότε που μάλλον ήθελες άδεια για μετακίνηση, αλλά είσαι σε παραλήρημα), τους παιδικούς γάμους (είσαι ηλίθιος και ψεύτης), έριξε τους μισθούς (το ότι μετακινήθηκαν, επειδή στην Αθήνα είχε δουλειές, ενώ η επαρχία είχε ρημάξει, το προσπερνάς επειδή σου χαλά το παραμυθάκι σου), παρκάρει όπου να 'ναι, κλέβει τον διπλανό του, θεωρεί πατρίδα του το μέρος που γεννήθηκαν οι προπαππούδες του και την Αθήνα απλά μια ζούγκλα όπου κοιτάμε όλοι να πιάσουμε την καλή σε βάρος του διπλανού μας. Άλλοι όπως οι μανιάτες και οι κρητικοί (και αγράμματος) έφεραν τις μαφίες τους, τα πλούσια ήθη και έθιμα των τριών κάμπων της Αττικής εξαφανίστηκαν, κάποιες περιοχές έχουν 40% ανεργία και ΟΛΟΙ αυτοί ψηφίζουν βουλευτές στα χωριά τους όπου εμφανίζονται μόνιμοι κάτοικοι και έτσι φροντίζουν να μεταβιβάζονται περισσότερα λεφτά στην επαρχία (που ανεπίδεκτη εκπολιτισμού κυρίως τα τρώει) μολονότι η Αθήνα παράγει το μισό ΑΕΠ.
Fixed :smt023

Και γιατί η Αθήνα παράγει το μισό ΑΕΠ; Γιατί μαζεύτηκε όλη η οικονομία εδώ;
Εγώ πάντως αν είχα βρει δουλειά στη Θεσσαλονίκη, δεν θα ήμουν εδώ.