Re: To "ελληνικό hypercar"
Δημοσιεύτηκε: 18 Οκτ 2020, 14:11
επίσης ο Βασίλης Σαρημπαλίδης είναι γνωστή πληρωμένη πένα, πρόθυμος να εκθειάσει κάθε αυτοκίνητο αν το τίμημα είναι σωστό
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://www.phorum.com.gr/
Ερμής έγραψε: ↑18 Οκτ 2020, 14:08Αυτό. Εντάξει προμοσιον είναι και μάλιστα σε μια εκπομπή με νεανικό κοινό που ο πιτσιρικάς θα καβλωσει. Μπουλσιτ αλερτ Ναι, μπουλσιτ Όχι.hellegennes έγραψε: ↑18 Οκτ 2020, 13:50Όχι, σε έναν επενδυτή θα μιλούσε διαφορετικά. Γι' αυτό το ονόμασα φλαφ. Είναι ένα πράγμα που κάνεις στην διαφήμιση. Λες πράγματα που ακούγονται εντυπωσιακά, εύπεπτα και ωραία, όχι τεχνικές λεπτομέρειες.Uppercut έγραψε: ↑18 Οκτ 2020, 13:48Εκεί είναι το θέμα. όταν σε ρωτάει ο άλλος πώς κάνεις δουλειά 100 ατόμων με 10, η απάντηση του πρωτοπόρου επιχειρηματία - μηχανικού πρέπει να είναι κάτι για τη λειτουργία της επιχείρησης, κάτι να σε πείσει, όχι οι δικοί μου είναι Έλληνες. Ως επενδυτής θα δεχόταν κανείς τέτοια εξήγηση για να βάλει τα λεφτά του;
Άρα, όπως λέω, bullshit alert.
Αυτο ειναι το λιγοτερο . οπως ειπωθηκε στις αρχικες σελιδες ( μαλλον απο τον φιντφλανγκ ) ο τυπος εχει φτωχο λεξιλογιο και μηδαμινες γνωσεις περι του αντικειμενου . ( λιγο που τον εχω δει . )dna replication έγραψε: ↑18 Οκτ 2020, 14:17Τον έβλεπα τις προάλλες στην εκπομπή που παρουσίαζε το νεο Golf να κόβει επιδέξια στο μοντάζ το σημείο που το καπώ στηρίζεται με την κλασσική "στέκα" ενώ στα προηγούμενα μοντέλα είχε αμορτισέρ και έχει πέσει διεθνώς κράξιμο στη VW
Η λέξη φλαφ δεν είναι ελληνική. Αυτό και μόνο θα έπρεπε να σου λέει ότι το «Αυτές οι μαλακιες πιάνουν μόνο στο Ελλαδισταν» είναι εκ προοιμίου παπαριά.Georg Von Balkanen έγραψε: ↑18 Οκτ 2020, 14:00Αυτές οι μαλακιες πιάνουν μόνο στο Ελλαδισταν. ΜΌΝΟ. Αντε και σε κάτι ακόμη τριτοκοσμικά χώρες της μέσης ανατολης.hellegennes έγραψε: ↑18 Οκτ 2020, 13:50Όχι, σε έναν επενδυτή θα μιλούσε διαφορετικά. Γι' αυτό το ονόμασα φλαφ. Είναι ένα πράγμα που κάνεις στην διαφήμιση. Λες πράγματα που ακούγονται εντυπωσιακά, εύπεπτα και ωραία, όχι τεχνικές λεπτομέρειες.Uppercut έγραψε: ↑18 Οκτ 2020, 13:48Εκεί είναι το θέμα. όταν σε ρωτάει ο άλλος πώς κάνεις δουλειά 100 ατόμων με 10, η απάντηση του πρωτοπόρου επιχειρηματία - μηχανικού πρέπει να είναι κάτι για τη λειτουργία της επιχείρησης, κάτι να σε πείσει, όχι οι δικοί μου είναι Έλληνες. Ως επενδυτής θα δεχόταν κανείς τέτοια εξήγηση για να βάλει τα λεφτά του;
Άρα, όπως λέω, bullshit alert.
Δηλαδη, σκέψου τι σανο τρώει ο μέσος Ελ. Ο οποίος πιστεύει τις αρχιμαλακιες που του πασάρουν αρκεί το περιεχόμενο να είναι ελληνοψυχο.
Ακούς εκεί, φλαφ.
Σερβιτοριλικι και πολύ σας είναι.
Καταλαβα.. Τελικα ισως μπορεσει να φτιαξει ενα πρωτοτυπο για να μην εκτεθει που δεν θα οδηγηθει ποτε. Απλα στην καλυτερη θα το στειλει σε καποια εκθεση με την ελπιδα να βρεθει χρηματοδοτης.
Προφανώς τέτοια πράγματα συμβαίνουν συνέχεια. Κάποιος υπόσχεται κάτι επαναστατικό και στο τέλος δεν βγαίνει τίποτα. Δεν συμβαίνει μόνο με αλμπάνηδες, συμβαίνει ακόμα και με εξαιρετικά επιτυχημένους ανθρώπους.Alphabet έγραψε: ↑18 Οκτ 2020, 14:47Καταλαβα.. Τελικα ισως μπορεσει να φτιαξει ενα πρωτοτυπο για να μην εκτεθει που δεν θα οδηγηθει ποτε. Απλα στην καλυτερη θα το στειλει σε καποια εκθεση με την ελπιδα να βρεθει χρηματοδοτης.
Here's when you will see it.
How many countries have attempted to build a supercar or hypercar only to go out of business before selling a single example? For every success story like Rimac, the Croatian company that builds the all-electric Rimac C_Two, there are about a dozen or more disastrous tales of some 1,000, 2,000, or even 3,000 horsepower cars with an outrageous name that was set to revolutionize the world but never made it off the ground. We bring this up because a Greek company called Spyros Panopoulos Automotive says it is building its own hypercar that will be called the 'Chaos'.
https://carbuzz.com/news/a-3000-horsepo ... rom-greece
hellegennes έγραψε: ↑18 Οκτ 2020, 15:08Προφανώς τέτοια πράγματα συμβαίνουν συνέχεια. Κάποιος υπόσχεται κάτι επαναστατικό και στο τέλος δεν βγαίνει τίποτα. Δεν συμβαίνει μόνο με αλμπάνηδες, συμβαίνει ακόμα και με εξαιρετικά επιτυχημένους ανθρώπους.Alphabet έγραψε: ↑18 Οκτ 2020, 14:47Καταλαβα.. Τελικα ισως μπορεσει να φτιαξει ενα πρωτοτυπο για να μην εκτεθει που δεν θα οδηγηθει ποτε. Απλα στην καλυτερη θα το στειλει σε καποια εκθεση με την ελπιδα να βρεθει χρηματοδοτης.
Here's when you will see it.
How many countries have attempted to build a supercar or hypercar only to go out of business before selling a single example? For every success story like Rimac, the Croatian company that builds the all-electric Rimac C_Two, there are about a dozen or more disastrous tales of some 1,000, 2,000, or even 3,000 horsepower cars with an outrageous name that was set to revolutionize the world but never made it off the ground. We bring this up because a Greek company called Spyros Panopoulos Automotive says it is building its own hypercar that will be called the 'Chaos'.
https://carbuzz.com/news/a-3000-horsepo ... rom-greece
Προφανώς δε χρειαζόταν και η έπαρση του τύπου ενας ελλ = 10 ξενοι . το οποιο ακομη και ας πουμε πως ισχυει δε το λες δημοσια σε συνεντευξη σαν κατασκευαστης ενος των γρηγοροτερων σουπερ καρ παγκοσμιως . Ειναι κατι που θα σε ακολουθα μονιμως ειδικα αν η προσπαθεια τυχει επιτυχιας κατασκευαστικης και εμπορικης .