το τι μας εμεινε σαν κατηγορια ή νυξη κλπ ειναι αμφιβολο αφου δεν εχουμε τον αντιλογοGeorge_V έγραψε: ↑21 Ιουν 2023, 13:20Δεν είναι τόσο ακριβές αυτό.nemo έγραψε: ↑21 Ιουν 2023, 13:11σε διαλογο ημιτρελων δεν παιρνω μερος για τελευταια φορα λοιπον 1 κανεις δεν υποστηριξε οτι στην αρχαια ελλαδα δεν υπηρχαν γκει ...λεμε οτι απαγορευοταν να συμμετεχουν στα κοινα δηλαδη στις αποφασεις του δημου ..οπως και να αναλαμβανουν θεσεις κρατικεςΝαύτης έγραψε: ↑21 Ιουν 2023, 12:28
Όχι οι ομοφυλόφιλοι εν γένει,Επίσης, απαγορευόταν η διαφθορά (παρακίνηση σε ακολασία ή/και παιδεραστία,εξ' ου και η μια εκ των κατηγοριών κατά του Σωκράτη) και η προαγωγή των ανηλίκων (και των ελεύθερων γυναικών). Και στο Κατά Τιμάρχου αυτή είναι η ουσία, η κατηγορία δεν είναι περί κιναιδίας, αλλά ότι ο Τίμαρχος είχε κατηγορηθεί πως στη νεότητά του ως ερωμένος είχε λάβει χρήματα από τους εραστές του.οι πόρνοι.Showἐάν τις Ἀθηναῖος ἑταιρήσῃ, μὴ ἐξέστω αὐτῷ τῶν ἐννέα ἀρχόντων γενέσθαι, μηδ᾽ ἱερωσύνην ἱερώσασθαι, μηδὲ συνδικῆσαι τῷ δήμῳ, μηδὲ ἀρχὴν ἀρχέτω μηδεμίαν, μήτε ἔνδημον μήτε ὑπερόριον, μήτε κληρωτὴν μήτε χειροτονητήν, μηδ᾽ ἐπὶ κηρυκείαν ἀποστελλέσθω, μηδὲ γνώμην λεγέτω, μηδ᾽ εἰς τὰ δημοτελῆ ἱερὰ εἰσίτω, μηδ᾽ ἐν ταῖς κοιναῖς στεφανηφορίαις στεφανούσθω, μηδ᾽ ἐντὸς τῆς ἀγορᾶς τῶν περιρραντηρίων πορευέσθω. ἐὰν δέ τις παρὰ1 ταῦτα ποιῇ, καταγνωσθέντος αὐτοῦ ἑταιρεῖν, θανάτῳ ζημιούσθω.
αυτο μας αρκει και για το τωρα στο σημερα να το επαναφερουμμε
..καταλαβαινεις ποια ειναι η διαφορα;
Όπως είπα και πιο πριν στο νήμα ο Κλεισθενης παρότι γνωστή λουλου της εποχής (όπου ο Αριστοφάνης τον κάνει σουργελο στις Θεσμοφοριαζουσες για τα πουστριλικια του) είχε γίνει Θεωρος. Δλδ Πρέσβης που είχε το δικαίωμα να επιβαινει στην Παραλο και τη Σαλαμίνια και να παρίσταται σε επίσημες θρησκευτικές εκδηλώσεις ως εκπρόσωπος της Αθήνας στην Δηλο στους Δελφούς κ.α. και μάλιστα τελουσε και θυσίες επίσημες στις κρατικές τελετές στεφανωμενος
Αυτό δείχνει ότι ναι μεν ήταν κάτι το οποίο οι Αθηναίοι δεν ενέκριναν και του εριχναν τρελο κραξιδι αλλά έδειχναν παράλληλα και μια κάποια ανοχή για να γίνει ένας τύπος σαν αυτόν Θεωρος.
Και στο φινάλε όπως οι Ρωμαίοι (αλλά σε ένα μικρότερο βαθμο) οι Έλληνες θεωρούσαν το παθητικό μέρος σε μια ομοφυλοφυλικη σχέση ως το κατώτερο και αυτό που έχει απολέσει τον ανδρισμο του.
Το ενεργητικό μέρος αν και έκανε ένα distasteful act διατηρούσε ως ένα βαθμό το credibility του στην κοινωνία.
γιατι ταμπελες δινοταν και τοτε με ευκολια οπως και σημερα