Μωαμεθανικός Γάμος και οικογενειακή ζωή

Κοινωνικά θέματα και προβληματισμοί
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Άβαταρ μέλους
Ίφιδα
Δημοσιεύσεις: 5725
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 10:23

Re: Μωαμεθανικός Γάμος και οικογενειακή ζωή

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ίφιδα » 20 Μάιος 2019, 16:17

Εσθήρ έγραψε:
19 Μάιος 2019, 21:31
.

Πραγματι,ΔΕΝ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ Η ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΗΝ ΣΑΡΙΑ,Η ΣΑΡΙΑ ΛΕΜΕ ΕΙΝΑΙ Η ΑΚΡΑΙΑ ΕΚΦΑΝΣΗ ΤΟΥ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΣΜΟΥ,δεν ξερω τι πρεπει να γραφτει για να το κατανοησουν καποιοι.


Η Σαρία είναι ο Ισλαμικός Νόμος κατευθείαν απ το Κοράνι και τα Χαντίθ. Αφορά διοικητικά, δικαστικά, τροπο ζωής, απ το πως θα προσευχονται , τί θα φοράνε και πως θα πλένονται. Θεωρώντας τη Σαρία ακραία έκφανση του μουσουλμανισμού, θεωρούμε και το Κοράνι και τις Χαντίθ ακραία, πράγμα που με βρίσκει συμφωνη

blackpaint έγραψε:
19 Μάιος 2019, 21:46
.
Επειτα, ποιες μουσουλμανικες χωρες φερνεις ως αποδειξη; Ιδιο πραγμα ειναι η Βοσνια και ο Λιβανος ας πουμε με τα αραβικα εμιρατα; Η μηπως νομιζεις πως συμφωνουν ολοι οι μουσλιμς στο πως ακριβως και σε ποιο βαθμο θα εφαρμοζεται η σαρια στις χωρες τους; Και στην Ελλαδα ισχυει η σαρια, ενσωματωμενη μαλιστα στο Συνταγμα, αλλα δεν βλεπω πως δημιουργει (σοβαρα) προβληματα.
Ενα μοντερνο, ευρωπαικο Ισλαμ που σεβεται τα ανθρωπινα δικαιωματα και τις αλλες θρησκειες, οχι απλα ειναι δυνατο, αλλα εχει ηδη υπαρξει επιτυχως στην ευρωπη και στον κοσμο.


Η Βοσνία είναι στο κέντρο της Ευρώπης και ο Λίβανος είναι μονο κατά το ήμισυ μουσουλμανικός. Μιλάω για μουσουλμανικές χώρες της συντριπτικής πλειοψηφίας που δεν βρίσκονται σε ευρωπαϊκό έδαφος . Ακόμα και στην Τουρκία που θεωρείται η πιο προοδευτική χώρα βλέπουμε τί συμβαίνει. Σήμερα είναι κατά 99% μουσουλμανική και ξέρουμε πολύ καλά πως συνέβη αυτό.


Μια δημοσκόπηση έγινε από το γερμανικό ινστιτούτο ερευνών WZB σε συνεργασία με τον ολλανδό κοινωνιολόγο Ruud Koopmans τον Δεκέμβριο του 2013 και είχε ως δείγμα 9.000 ευρωπαίους μουσουλμάνους τουρκικής και μαροκινής καταγωγής σε Γερμανία, Γαλλία, Ολλανδία, Βέλγιο, Αυστρία και Σουηδία.

Σε αυτή την έρευνα το 60% των ερωτηθέντων ευρωπαίων μουσουλμάνων απάντησε οτι συμφωνεί με την πρόταση ότι «όλοι οι μουσουλμάνοι πρέπει να επανέλθουν στις ρίζες του Ισλάμ», το 75% οτι «υπάρχει μόνο μία ερμηνεία του Κορανιού την οποία όλοι οι πιστοί πρέπει να ακολουθούν» και το 60% ότι «οι θρησκευτικοί κανόνες είναι πιο σημαντικοί απο τους κρατικούς νόμους».
Επιπλέον το 44% συμφώνησε με ολες τις προαναφερθείσες προτάσεις.


Με άλλα λόγια, όπως δείχνει η δημοσκόπηση, περίπου το 50% των ερωτηθέντων μουσουλμάνων στην Ευρώπη είναι φονταμενταλιστές όσον αφορά τον ρολο του Ισλάμ στην κοινωνία και φυσικά οι απόψεις τους δεν εναρμονίζονται με την κοινωνία στην οποία επιθυμούν να ζήσουν.

Υπάρχουν και άλλες έρευνες που επιβεβαιώνουν αυτή την τάση. Το 2007 το βρετανικό ερευνητικό κέντρο Policy Exchange έκανε μια δημοσκόπηση βασισμένη σε άνω των 1.000 βρετανών μουσουλμάνων.

Το 37% των μουσουλμάνων ηλικίας 16-24 ετών δήλωσε ότι προτιμά να ζεί με τον νόμο της σαρία παρά με τους βρετανικούς νόμους ενώ μόνο το 17% των άνω των 55 ετών εξέφρασε την ίδια επιθυμία.

Ταυτόχρονα το 36% των νέων δήλωσε οτι οι αποστάτες από το Ισλάμ θα πρέπει να θανατώνονται ενώ μεταξύ των ηλικιωμένων το ποσοστό ήταν 19%.


Η πιο πρόσφατη έρευνα στην Βρετανία έγινε από το κέντρο αναλύσεων ComRes για λογαριασμό του BBC μετά την τρομοκρατική επίθεση στο Charlie Hebdo στο Παρίσι.

Εδώ το 20% των ερωτηθέντων απάντησε πως θεωρεί ότι η δυτική κοινωνία δεν μπορεί να συνυπάρξει με το Ισλάμ, το 27% (δηλαδή πάνω από 1 στους 4) απάντησε ότι είδαν «με κάποια συμπάθεια» τα κίνητρα για την τρομοκρατική επίθεση στο σατιρικό περιοδικό και το 32% ότι «κατανοούσαν» τα κίνητρα για την επίθεση.

Τέλος, δύο έρευνες πού έλαβαν χώρα στη Δανία (μία το 2009 και η άλλη το 2015) έδειξαν ότι 1 στους 4 μουσουλμάνους πιστεύει οτι το Κοράνι θα πρέπει να αντικαταστήσει ή να ενσωματωθει στην δανική νομοθεσία.

Πηγή

blackpaint έγραψε:
19 Μάιος 2019, 22:17
εχει ξεκινησει εδω και μια 5ετια-10ετια περιπου: Σύμφωνα με τη Στατιστική Υπηρεσία του Καναδά, τα εγκλήματα μίσους κατά Καναδών Μουσουλμάνων αυξήθηκαν από το 2012 έως το 2015 κατά 253%


Τό χουμε σε αριθμούς αυτό; Γιατί αν πριν το 2012 είχαμε 2 εγκληματα μίσους σε Καναδούς μουσουλμάνους και μετά το 2012 είχαμε 5 τότε έχουμε 250% αύξηση

Επίσης έχουμε κάποια ανεξάρτητη πηγή για εγκλήματα μίσους κατά Χριστιανών; Γιατί μία που βρήκα λέει
Εικόνα
Αλλά είναι της open doors που είναι χριστιανική οργάνωση.
Σε κάθε περίπτωση είν η δύσκολο να μιλήσουμε για στατιστικά αφού στις δυτικές χώρες γίνεται καταγραφή αλλά στις ανατολικές δε γίνεται πάντα, όπως τό χουμε δει και για βιασμούς

Στρακαστρουκας
Δημοσιεύσεις: 11180
Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 17:48
Phorum.gr user: Στρακαστρουκας

Re: Μωαμεθανικός Γάμος και οικογενειακή ζωή

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Στρακαστρουκας » 20 Μάιος 2019, 16:22

nostromos έγραψε:
20 Μάιος 2019, 15:30
μίστερ μαξ έγραψε:
20 Μάιος 2019, 13:30
Εικόνα

Καταπιεσμένες γυναίκες στης πίνδου τα βουνά. 100% με μαντήλα.
φυσικα και ηταν καταπιεσμενες και φοραγανε μαντηλα ... 400 χρονια μουσουλμανικης τουρκοκρατιας δεν ξεριζωνονται ευκολα ... αυτα βεβαια ξεπεραστηκανε αλλα θελει προσοχη γιατι καποιοι ΜΠΕΤΟΒΛΑΚΕΣ αριστεροστροφοι φασιστες θελουνε να μας γυρισουνε 100 χρονια πισω


Ρε την κακομοιρα την βασιλισσα. Να φορα μαντηλα απο ανεκαθεν και να ερχονται τωρα τα ναζουλια να λενε οτι προαγει το ισλαμ
"Δεν ειμαι ΝΔλης αλλα..."

Άβαταρ μέλους
Ίφιδα
Δημοσιεύσεις: 5725
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 10:23

Re: Μωαμεθανικός Γάμος και οικογενειακή ζωή

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ίφιδα » 20 Μάιος 2019, 16:35

Ο πανιβλακας που συγκρίνει το "φοράω μαντίλα για μερικά λεπτά για να μη μου χαλάσει το μαλλι" με το "επιβάλλεται να φοράω μαντίλα όλη μου τη ζωή για να μην παρενοχληθώ και να μην καω στην κόλαση".

Περιμένουμε φωτογραφίες απ της Σιβηρία με εκείνους τους γουνινους σκούφους ή από Εσκιμώους για την υπεράσπιση της μαντίλας και της ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗΣ κάθε μουσουλμανας

Εικόνα

User_601

Re: Μωαμεθανικός Γάμος και οικογενειακή ζωή

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από User_601 » 20 Μάιος 2019, 17:17

Ίφιδα έγραψε:
20 Μάιος 2019, 16:17
Εσθήρ έγραψε:
19 Μάιος 2019, 21:31
.

Πραγματι,ΔΕΝ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ Η ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΗΝ ΣΑΡΙΑ,Η ΣΑΡΙΑ ΛΕΜΕ ΕΙΝΑΙ Η ΑΚΡΑΙΑ ΕΚΦΑΝΣΗ ΤΟΥ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΣΜΟΥ,δεν ξερω τι πρεπει να γραφτει για να το κατανοησουν καποιοι.


Η Σαρία είναι ο Ισλαμικός Νόμος κατευθείαν απ το Κοράνι και τα Χαντίθ. Αφορά διοικητικά, δικαστικά, τροπο ζωής, απ το πως θα προσευχονται , τί θα φοράνε και πως θα πλένονται. Θεωρώντας τη Σαρία ακραία έκφανση του μουσουλμανισμού, θεωρούμε και το Κοράνι και τις Χαντίθ ακραία, πράγμα που με βρίσκει συμφωνη



Ουτε κατα διαννοια δεν ειναι κατευθειαν απο το κορανι.Ειναι ΕΜΝΕΥΣΜΕΝΗ απο το κορανι .
Με τον όρο Σαρία (αραβικά: شريعة,‎ προφέρεται: [ʃaˈriːʕa]) ή Ισλαμικός Νόμος εννοείται ο ισλαμικός θρησκευτικός κώδικας διαβίωσης. Είναι εμπνευσμένη από το Κοράνιο[1] και χρησιμοποιείται ως αναφορά στο ισλαμικό δίκαιο, αλλά και τον ισλαμικό τρόπο ζωής γενικότερα[2]. Ετυμολογικά σημαίνει ο δρόμος προς την πηγή ύδατος από το ρήμα «shara'a» (شرع), που σύμφωνα με το Λεξικό του Ιερού Κορανίου του Αμπντούλ Μανάν Ομάρ σχετίζεται με την ιδέα ενός συστήματος θείου νόμου, μιας ατραπού πίστης και πρακτικής.
Τμήμα μιας σειράς λημμάτων
Ισλάμ
Η λέξη "Αλλάχ" σε αραβική καλλιγραφική γραφή
Πεποιθήσεις[εμφάνιση]
Πρακτικές[εμφάνιση]
Κείμενα Νόμοι
[εμφάνιση]
Ιστορία Ηγέτες
[εμφάνιση]
Κλάδοι[εμφάνιση]
Πολιτισμός Κοινωνία
[εμφάνιση]
Σχετικά λήμματα[εμφάνιση]
Η λέξη "Αλλάχ" σε αραβική καλλιγραφική γραφή Ισλάμ
πσε
Με τον όρο Σαρία (αραβικά: شريعة,‎ προφέρεται: [ʃaˈriːʕa]) ή Ισλαμικός Νόμος εννοείται ο ισλαμικός θρησκευτικός κώδικας διαβίωσης. Είναι εμπνευσμένη από το Κοράνιο[1] και χρησιμοποιείται ως αναφορά στο ισλαμικό δίκαιο, αλλά και τον ισλαμικό τρόπο ζωής γενικότερα[2]. Ετυμολογικά σημαίνει ο δρόμος προς την πηγή ύδατος από το ρήμα «shara'a» (شرع), που σύμφωνα με το Λεξικό του Ιερού Κορανίου του Αμπντούλ Μανάν Ομάρ σχετίζεται με την ιδέα ενός συστήματος θείου νόμου, μιας ατραπού πίστης και πρακτικής.

Ιστορική προοπτική
Η Σαρία θεμελιώνεται καταρχήν στον 7ο αι. στο Κοράνιο και τη Σουνά, δηλαδή τις ρήσεις, τις πρακτικές και τις διδασκαλίες του προφήτη Μωάμεθ[3]. Λαμβάνοντας υπόψιν ότι σε κανένα δίκαιο δεν υφίσταται η έννοια της παρθενογένεσης η Σαρία φέρεται ενίοτε ως σύστημα που έχει δεχθεί επιρροές από το ρωμαϊκό δίκαιο, δεδομένου ότι αναπτύχθηκε κυρίως τον 8ο αι. σε περιοχές της άλλοτε ρωμαϊκής αυτοκρατορίας, όπως και σε χριστιανικές περιοχές του Ιράκ, στις οποίες οι μουσουλμανικές κοινότητες χρειάστηκε να διαμορφώσουν το δικό τους δίκαιο, πολύ πριν επηρεάσει η αρχαιοελληνική φιλοσοφία την ισλαμική θεολογία. Άλλωστε σχολές δικαίου με την αυστηρή έννοια του όρου ξεπήδησαν στη Συρία και το Ιράκ πριν το τέλος του Χαλιφάτου των Ομαγιαδών, περίπου το 750[4]. Σε όλες τις περιόδους της ιστορίας διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο η συναίνεση της μουσουλμανικής κοινότητας στον καθορισμό και τη χρήση αυτού του θεολογικού ουσιαστικά εγχειριδίου.

Αναπτυσσόμενη σχεδόν δύο αιώνες μετά τον θάνατο του Μωάμεθ, το 632, η Σαρία ακολούθησε την ανάπτυξη της ισλαμικής αυτοκρατορίας στη βόρεια Αφρική δυτικά και την Κίνα ανατολικά. Λαμβανομένου υπ' όψιν ότι ο προφήτης Μωάμεθ θεωρείτο ο ευσεβέστερος των πιστών, η ζωή του και οι τρόποι του έγιναν πρότυπο για τους μουσουλμάνους και καταγράφηκαν από λογίους στο Χαντίθ[5]. Δεδομένου ότι κάθε διακριτή κοινότητα προσπάθησε να συμφιλιώσει τα τοπικά ήθη με το Ισλάμ, η χαντίθ λογοτεχνία αναπτύχθηκε σε ξεχωριστές σχολές ισλαμικής σκέψης: Από αυτές ξεχωρίζουν οι σουνιτικές σχολές, Χανμπαλί, Μαλίκι, Σαφί'ι και Χαναφί και οι σιιτική σχολή Τζα'φαρί.

Σημαντική για την ανάπτυξη της Σαρία υπήρξε η διαφωνία ανάμεσα σε δύο από τους ιδρυτές της, τον Μαλίκ ιμπν Ανάς και τον μαθητή του Ιμπν αλ-Σαφ'ί στο ζήτημα της αξιοπιστίας των διάφορων Χαντίθ[6]. Ο Μαλίκ ιμπν Ανάς χρησιμοποίησε επιπλέον πηγές για τη διαμόρφωση της σαρία, όπως ο πρακτικός βίος των Μεδινέζων, καθώς δυνητικά οδηγούσε πίσω στον βίο του Προφήτη. Η πηγή του αμφισβητήθηκε από πολλούς λογίους, καθώς η συναίνεση δεν μπορεί να στηρίζεται μόνο στις εθιμικές πρακτικές των κατοίκων της Μεδίνας, αποκλείοντας τους υπόλοιπους μουσουλμάνους[7]. Ο Ιμπν αλ-Σαφ'ί θεώρησε πως ήταν αναγκαίο να διερευνήσει κάθε «χαντίθ» ξεχωριστά, από την εποχή του Μωάμεθ και πέρα. Επί μακρόν οι ισλαμιστές λόγιοι ασχολήθηκαν με το ποιο «χαντίθ» είναι αληθές και ποιο όχι, γεγονός που οδήγησε σε συγκρούσεις για την ορθή εφαρμογή του νόμου της σαρία. Οι πρωτοποριακές τεχνικές που εισήγαγε ο Αλ-Σαφ'ί ήταν:

Η αναλογική αιτιολόγηση για την ανάπτυξη νέων νόμων από τους ήδη υπάρχοντες.
Η τεχνική της αποδοχής της συναίνεσης μια μουσουλμανικής κοινότητας, με αιτιολογία ότι ο Αλλάχ δε θα επέτρεπε να είναι μια ολόκληρη μουσουλμανική κοινότητα λανθασμένη σε ζητήματα βασικών ισλαμικών αρχών.
Πρωτοπόρα μορφή της διαμόρφωσης του ισλαμικού νόμου υπήρξε ο ιμάμης Αμπού Χανίφα, ιδρυτής της σχολής Χαναφί. Η σχολή Χαναφί και η σχολή Μαλίκι είναι οι πρώτες που καταγράφονται σε διαφορετικά νομικά συμπιλήματα, με σημαντικές διαφορές μεταξύ τους εξαιτίας κυρίως του γεγονότος ότι αναπτύχθηκαν σε διαφορετικά κοινωνικά περιβάλλοντα.
https://el.wikipedia.org/wiki/Σαρία
Και ΔΕΝ την ακολουθουν ολα τα μουσουλμανικα κρατη,εννοειτε ουτε κατα διαννοια ολοι οι μουσουλμανοι.

Άβαταρ μέλους
blackpaint
Δημοσιεύσεις: 9596
Εγγραφή: 09 Απρ 2018, 00:37

Re: Μωαμεθανικός Γάμος και οικογενειακή ζωή

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από blackpaint » 20 Μάιος 2019, 17:24

Nandros έγραψε:
20 Μάιος 2019, 14:40

Ρε SJW, δεν θυμάμαι να μου απάντησες, όταν σου είπα να ρωτήσεις τους άνδρες συγγενείς σου της ηλικίας μου, αν στα νιάτα τους είχαν πάει στις πουτάνες! :smt077:
.
ρε θλιβερε τυπε, σ εχω δει σε φωτογραφια πως ησουν στα νιατα σου.
το πως σου φερθηκε η ζωη αντηχει απο τον τροπο γραφης σου σημερα.
Οποτε μην συγκρινεις την μιζερια σου με την ζωη των αλλων, γιατι θα βγεις χαμενος στις συγκρισεις.

Άβαταρ μέλους
Ίφιδα
Δημοσιεύσεις: 5725
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 10:23

Re: Μωαμεθανικός Γάμος και οικογενειακή ζωή

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ίφιδα » 20 Μάιος 2019, 17:36

Εσθήρ έγραψε:
20 Μάιος 2019, 17:17
Ίφιδα έγραψε:
20 Μάιος 2019, 16:17
Εσθήρ έγραψε:
19 Μάιος 2019, 21:31
.

Πραγματι,ΔΕΝ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ Η ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΗΝ ΣΑΡΙΑ,Η ΣΑΡΙΑ ΛΕΜΕ ΕΙΝΑΙ Η ΑΚΡΑΙΑ ΕΚΦΑΝΣΗ ΤΟΥ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΣΜΟΥ,δεν ξερω τι πρεπει να γραφτει για να το κατανοησουν καποιοι.


Η Σαρία είναι ο Ισλαμικός Νόμος κατευθείαν απ το Κοράνι και τα Χαντίθ. Αφορά διοικητικά, δικαστικά, τροπο ζωής, απ το πως θα προσευχονται , τί θα φοράνε και πως θα πλένονται. Θεωρώντας τη Σαρία ακραία έκφανση του μουσουλμανισμού, θεωρούμε και το Κοράνι και τις Χαντίθ ακραία, πράγμα που με βρίσκει συμφωνη



Ουτε κατα διαννοια δεν ειναι κατευθειαν απο το κορανι.Ειναι ΕΜΝΕΥΣΜΕΝΗ απο το κορανι .
Με τον όρο Σαρία (αραβικά: شريعة,‎ προφέρεται: [ʃaˈriːʕa]) ή Ισλαμικός Νόμος εννοείται ο ισλαμικός θρησκευτικός κώδικας διαβίωσης. Είναι εμπνευσμένη από το Κοράνιο[1] και χρησιμοποιείται ως αναφορά στο ισλαμικό δίκαιο, αλλά και τον ισλαμικό τρόπο ζωής γενικότερα[2]. Ετυμολογικά σημαίνει ο δρόμος προς την πηγή ύδατος από το ρήμα «shara'a» (شرع), που σύμφωνα με το Λεξικό του Ιερού Κορανίου του Αμπντούλ Μανάν Ομάρ σχετίζεται με την ιδέα ενός συστήματος θείου νόμου, μιας ατραπού πίστης και πρακτικής.
Τμήμα μιας σειράς λημμάτων
Ισλάμ
Η λέξη "Αλλάχ" σε αραβική καλλιγραφική γραφή
Πεποιθήσεις[εμφάνιση]
Πρακτικές[εμφάνιση]
Κείμενα Νόμοι
[εμφάνιση]
Ιστορία Ηγέτες
[εμφάνιση]
Κλάδοι[εμφάνιση]
Πολιτισμός Κοινωνία
[εμφάνιση]
Σχετικά λήμματα[εμφάνιση]
Η λέξη "Αλλάχ" σε αραβική καλλιγραφική γραφή Ισλάμ
πσε
Με τον όρο Σαρία (αραβικά: شريعة,‎ προφέρεται: [ʃaˈriːʕa]) ή Ισλαμικός Νόμος εννοείται ο ισλαμικός θρησκευτικός κώδικας διαβίωσης. Είναι εμπνευσμένη από το Κοράνιο[1] και χρησιμοποιείται ως αναφορά στο ισλαμικό δίκαιο, αλλά και τον ισλαμικό τρόπο ζωής γενικότερα[2]. Ετυμολογικά σημαίνει ο δρόμος προς την πηγή ύδατος από το ρήμα «shara'a» (شرع), που σύμφωνα με το Λεξικό του Ιερού Κορανίου του Αμπντούλ Μανάν Ομάρ σχετίζεται με την ιδέα ενός συστήματος θείου νόμου, μιας ατραπού πίστης και πρακτικής.

Ιστορική προοπτική
Η Σαρία θεμελιώνεται καταρχήν στον 7ο αι. στο Κοράνιο και τη Σουνά, δηλαδή τις ρήσεις, τις πρακτικές και τις διδασκαλίες του προφήτη Μωάμεθ[3]. Λαμβάνοντας υπόψιν ότι σε κανένα δίκαιο δεν υφίσταται η έννοια της παρθενογένεσης η Σαρία φέρεται ενίοτε ως σύστημα που έχει δεχθεί επιρροές από το ρωμαϊκό δίκαιο, δεδομένου ότι αναπτύχθηκε κυρίως τον 8ο αι. σε περιοχές της άλλοτε ρωμαϊκής αυτοκρατορίας, όπως και σε χριστιανικές περιοχές του Ιράκ, στις οποίες οι μουσουλμανικές κοινότητες χρειάστηκε να διαμορφώσουν το δικό τους δίκαιο, πολύ πριν επηρεάσει η αρχαιοελληνική φιλοσοφία την ισλαμική θεολογία. Άλλωστε σχολές δικαίου με την αυστηρή έννοια του όρου ξεπήδησαν στη Συρία και το Ιράκ πριν το τέλος του Χαλιφάτου των Ομαγιαδών, περίπου το 750[4]. Σε όλες τις περιόδους της ιστορίας διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο η συναίνεση της μουσουλμανικής κοινότητας στον καθορισμό και τη χρήση αυτού του θεολογικού ουσιαστικά εγχειριδίου.

Αναπτυσσόμενη σχεδόν δύο αιώνες μετά τον θάνατο του Μωάμεθ, το 632, η Σαρία ακολούθησε την ανάπτυξη της ισλαμικής αυτοκρατορίας στη βόρεια Αφρική δυτικά και την Κίνα ανατολικά. Λαμβανομένου υπ' όψιν ότι ο προφήτης Μωάμεθ θεωρείτο ο ευσεβέστερος των πιστών, η ζωή του και οι τρόποι του έγιναν πρότυπο για τους μουσουλμάνους και καταγράφηκαν από λογίους στο Χαντίθ[5]. Δεδομένου ότι κάθε διακριτή κοινότητα προσπάθησε να συμφιλιώσει τα τοπικά ήθη με το Ισλάμ, η χαντίθ λογοτεχνία αναπτύχθηκε σε ξεχωριστές σχολές ισλαμικής σκέψης: Από αυτές ξεχωρίζουν οι σουνιτικές σχολές, Χανμπαλί, Μαλίκι, Σαφί'ι και Χαναφί και οι σιιτική σχολή Τζα'φαρί.

Σημαντική για την ανάπτυξη της Σαρία υπήρξε η διαφωνία ανάμεσα σε δύο από τους ιδρυτές της, τον Μαλίκ ιμπν Ανάς και τον μαθητή του Ιμπν αλ-Σαφ'ί στο ζήτημα της αξιοπιστίας των διάφορων Χαντίθ[6]. Ο Μαλίκ ιμπν Ανάς χρησιμοποίησε επιπλέον πηγές για τη διαμόρφωση της σαρία, όπως ο πρακτικός βίος των Μεδινέζων, καθώς δυνητικά οδηγούσε πίσω στον βίο του Προφήτη. Η πηγή του αμφισβητήθηκε από πολλούς λογίους, καθώς η συναίνεση δεν μπορεί να στηρίζεται μόνο στις εθιμικές πρακτικές των κατοίκων της Μεδίνας, αποκλείοντας τους υπόλοιπους μουσουλμάνους[7]. Ο Ιμπν αλ-Σαφ'ί θεώρησε πως ήταν αναγκαίο να διερευνήσει κάθε «χαντίθ» ξεχωριστά, από την εποχή του Μωάμεθ και πέρα. Επί μακρόν οι ισλαμιστές λόγιοι ασχολήθηκαν με το ποιο «χαντίθ» είναι αληθές και ποιο όχι, γεγονός που οδήγησε σε συγκρούσεις για την ορθή εφαρμογή του νόμου της σαρία. Οι πρωτοποριακές τεχνικές που εισήγαγε ο Αλ-Σαφ'ί ήταν:

Η αναλογική αιτιολόγηση για την ανάπτυξη νέων νόμων από τους ήδη υπάρχοντες.
Η τεχνική της αποδοχής της συναίνεσης μια μουσουλμανικής κοινότητας, με αιτιολογία ότι ο Αλλάχ δε θα επέτρεπε να είναι μια ολόκληρη μουσουλμανική κοινότητα λανθασμένη σε ζητήματα βασικών ισλαμικών αρχών.
Πρωτοπόρα μορφή της διαμόρφωσης του ισλαμικού νόμου υπήρξε ο ιμάμης Αμπού Χανίφα, ιδρυτής της σχολής Χαναφί. Η σχολή Χαναφί και η σχολή Μαλίκι είναι οι πρώτες που καταγράφονται σε διαφορετικά νομικά συμπιλήματα, με σημαντικές διαφορές μεταξύ τους εξαιτίας κυρίως του γεγονότος ότι αναπτύχθηκαν σε διαφορετικά κοινωνικά περιβάλλοντα.
https://el.wikipedia.org/wiki/Σαρία
Και ΔΕΝ την ακολουθουν ολα τα μουσουλμανικα κρατη,εννοειτε ουτε κατα διαννοια ολοι οι μουσουλμανοι.


Sources of sharia


Quran: In Islam, the Quran is considered to be the most sacred source of law.[47] Classical jurists held its textual integrity to be beyond doubt on account of it having been handed down by many people in each generation, which is known as "recurrence" or "concurrent transmission" (tawātur).[40][47] Only several hundred verses of the Quran have direct legal relevance, and they are concentrated in a few specific areas such as inheritance, though other passages have been used as a source for general principles whose legal ramifications were elaborated by other means.[3][47]

Hadith: The body of hadith provides more detailed and practical legal guidance, but it was recognized early on that not all of them were authentic.[3][47] Early Islamic scholars developed a methodology for evaluating their authenticity by assessing trustworthiness of the individuals listed in their transmission chains.[47] These criteria narrowed down the vast corpus of prophetic traditions to several thousand "sound" hadiths, which were collected in several canonical compilations.[47] The hadiths which enjoyed concurrent transmission were deemed unquestionably authentic; however, the vast majority of hadiths were handed down by only one or a few transmitters and were therefore seen to yield only probable knowledge.[48][40] The uncertainty was further compounded by ambiguity of the language contained in some hadiths and Quranic passages.[47] Disagreements on the relative merits and interpretation of the textual sources allowed legal scholars considerable leeway in formulating alternative rulings.[3]

Consensus (ijma) could in principle elevate a ruling based on probable evidence to absolute certainty.[49][3] This classical doctrine drew its authority from a series of hadiths stating that the Islamic community could never agree on an error.[49] This form of consensus was technically defined as agreement of all competent jurists in any particular generation, acting as representatives of the community.[49][3][50]However, the practical difficulty of obtaining and ascertaining such an agreement meant that it had little impact on legal development.[49][3] A more pragmatic form of consensus, which could be determined by consulting works of prominent jurists, was used to confirm a ruling so that it could not be reopened for further discussion.[3] The cases for which there was a consensus account for less than 1 percent of the body of classical jurisprudence.[49]

Analogical reasoning (qiyas): Qiyas is used to derive a ruling for a situation not addressed in the scripture by analogy with a scripturally based rule.[40] In a classic example, the Quranic prohibition of drinking wine is extended to all intoxicating substances, on the basis of the "cause" (ʿilla) shared by these situations, which in this case is identified to be intoxication.[40] Since the cause of a rule may not be apparent, its selection commonly occasioned controversy and extensive debate.[51] Twelver Shia jurisprudence does not recognize the use of qiyas, but relies on reason (ʿaql) in its place.[6]

Απ την ίδια πηγή που έβαλες στ αγγλικά.

Άβαταρ μέλους
nostromos
Δημοσιεύσεις: 23393
Εγγραφή: 12 Ιούλ 2018, 22:06
Phorum.gr user: nostromos

Re: Μωαμεθανικός Γάμος και οικογενειακή ζωή

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nostromos » 20 Μάιος 2019, 17:37

Στρακαστρουκας έγραψε:
20 Μάιος 2019, 16:22
nostromos έγραψε:
20 Μάιος 2019, 15:30
μίστερ μαξ έγραψε:
20 Μάιος 2019, 13:30
Εικόνα

Καταπιεσμένες γυναίκες στης πίνδου τα βουνά. 100% με μαντήλα.
φυσικα και ηταν καταπιεσμενες και φοραγανε μαντηλα ... 400 χρονια μουσουλμανικης τουρκοκρατιας δεν ξεριζωνονται ευκολα ... αυτα βεβαια ξεπεραστηκανε αλλα θελει προσοχη γιατι καποιοι ΜΠΕΤΟΒΛΑΚΕΣ αριστεροστροφοι φασιστες θελουνε να μας γυρισουνε 100 χρονια πισω


Ρε την κακομοιρα την βασιλισσα. Να φορα μαντηλα απο ανεκαθεν και να ερχονται τωρα τα ναζουλια να λενε οτι προαγει το ισλαμ
μονο που το φοραγε για να μην χαλασει το μαλλι ενω αν η μουασουλμανα δεν το βαλει θα της χαλασουνε τη μαπα :003:
η προσοχη μας στο Καστελοριζο

Άβαταρ μέλους
Nandros
Δημοσιεύσεις: 26994
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
Phorum.gr user: Nandros
Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία

Re: Μωαμεθανικός Γάμος και οικογενειακή ζωή

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Nandros » 20 Μάιος 2019, 17:41

Στρακαστρουκας έγραψε:
20 Μάιος 2019, 16:22


Ρε την κακομοιρα την βασιλισσα. Να φορα μαντηλα ΕΞ απο ανεκαθεν και να ερχονται τωρα τα ναζουλια να λενε οτι προαγει το ισλαμ
fixed.

Και τις τελευταίες 10ετίες, που φοράει καπέλα, τί προάγει; :smt077:


ΥΓ. Τα κακόμοιρα τα halilέγγυα τα έχουν χάσει πλήρως!
.
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!

Άβαταρ μέλους
The Rebel
Δημοσιεύσεις: 29116
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:18
Phorum.gr user: Wild Rebel

Re: Μωαμεθανικός Γάμος και οικογενειακή ζωή

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από The Rebel » 20 Μάιος 2019, 21:52

Athos έγραψε:
20 Μάιος 2019, 13:31
blackpaint έγραψε:
19 Μάιος 2019, 21:59
Σιγα μην μας πει το κρατος δηλαδη πως να ντυνομαστε και σε ποιον θεο θα προσευχομαστε.
προσευχόσαστε ;

Εικόνα

Στρακαστρουκας
Δημοσιεύσεις: 11180
Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 17:48
Phorum.gr user: Στρακαστρουκας

Re: Μωαμεθανικός Γάμος και οικογενειακή ζωή

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Στρακαστρουκας » 21 Μάιος 2019, 00:16

The Rebel έγραψε:
20 Μάιος 2019, 21:52
Athos έγραψε:
20 Μάιος 2019, 13:31
blackpaint έγραψε:
19 Μάιος 2019, 21:59
Σιγα μην μας πει το κρατος δηλαδη πως να ντυνομαστε και σε ποιον θεο θα προσευχομαστε.
προσευχόσαστε ;

Εικόνα
Ηλθε κανενας μουσουλμανος να σου πει να μην πιεις αλκοολ?
"Δεν ειμαι ΝΔλης αλλα..."

Athos
Δημοσιεύσεις: 4044
Εγγραφή: 20 Μάιος 2018, 17:30
Phorum.gr user: Athos

Re: Μωαμεθανικός Γάμος και οικογενειακή ζωή

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Athos » 21 Μάιος 2019, 08:12

Πρέπει ιστορικά να είναι η πρώτη φορά που οι μουσουλμάνοι έχουν φανατικούς υποστηρικτές εσωτερικά στην Ευρώπη.
θα το δουλεύετε σκληρά το εξηνταράκι σας

Στρακαστρουκας
Δημοσιεύσεις: 11180
Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 17:48
Phorum.gr user: Στρακαστρουκας

Re: Μωαμεθανικός Γάμος και οικογενειακή ζωή

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Στρακαστρουκας » 03 Ιουν 2019, 22:32

Gordian Knot έγραψε:
19 Μάιος 2019, 17:35
Και το νόημα του παραπάνω video όπου ο Trump τιμάται από (σιχαμερούς) πετσετοκέφαλους είναι... πιο ακριβώς;
Πως η πολιτική των Η.Π.Α. (ανεξαρτήτως προέδρου) προσαρμόζεται ανάλογα με τα συμφέροντα της; Αυτό θέλεις να μας πείς;
Πω-πω!
Πέφτω απ’ τα σύννεφα, που να το φανταστώ ο έρμος πως οι Αμερικάνοι συνάπτουν συμφωνίες (όπως και κάθε άλλη χώρα στον κόσμο πλην του Γιουνανιστάν βεβαίως-βεβαίως :roll:) βάσει των συμφερόντων τους και μόνον!
Σιχαμερό ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ (δηλ. Ισλαμικό) υποκείμενο που έχεις/-ετε τα χέρια σου/σας βαμμένα με ΑΙΜΑ.

Α, και αφού ο οργανισμός σου γουστάρει *ύβρεις*, να σε πληροφορήσω πως έχω γραμμένη στ’ αρχίδια μου την Αμέρικα-Αμέρικα και σε κάποιο βαθμό χάρηκα με την 11η του Σεπτέμβρη. Για εντελώς διαφορετικούς λόγους απ’ ότι οι πιστοί του παιδόφιλου ψευδοπροφήτη που προωθείς με αξιοπρόσεκτη συνέπεια. :roll:
Βλέπεις ακολουθώ μια αρχή που εσύ ειδικά είναι αδύνατον να αποδεχθείς και πολύ περισσότερο να εφαρμόσεις:
Αντιπαθώ και εναντιώνομαι προς όσους ασκούν επιρροή, ανατρέπουν τη νόμιμη εξουσία/ανεβοκατεβάζουν κυβερνήσεις και στο έσχατο στάδιο, εισβάλουν σε ξένες χώρες.
Για τα μιαρά μουσλίμια (για τα ποσοστά των οποίων σε έχει κονιορτοποιήσει κατ’ επανάληψη ο Nandros παραθέτοντας τα αποτελέσματα του Pew Research Centre την αξιοπιστία του οποίου ουδείς έχει τολμήσει να αμφισβητήσει) ήταν χτύπημα στους *απίστους*.
Για τον υπόλοιπο κόσμο, τους ΝΟΡΜΑΛ ανθρώπους (το ξέρω, βγάζεις φλύκταινες στο άκουσμα της λέξης αλλά τι να κάνουμε, δεν είμαστε όλοι πειραγμένοι σαν και σένα γραβατάκια) ήταν μετουσίωση της οργής (μερική εκτόνωση) για τις συστηματικές εμπλοκές των Αμερικάνων σε κάθε γωνιά του πλανήτη.
Την ίδια ακριβώς αντιμετώπιση θα είχαμε προς οποιαδήποτε «υπερδύναμη» δρούσε με αυτόν τον τρόπο.

Παρ’ το άλλη μια φορά ιν γιορ φέις να ’χεις να πορεύεσαι:

Εικόνα

ΖΗΤΩ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ!
Στο επόμενο επεισόδιο, θα βάλω υπερορθόδοξο Εβραίο-μπουκλάκια να κοπανιέται στο Τείχος των Δακρύων και ακριβώς από κάτω, photo του ραββίνου Φριζή σε gros plan.
Οκ τωρα τραβα και ακολουθα τον φιλο σου τον Τραμπ στο γλειψιμο και στο παρακαλι των Σαλαφιστων Σαουδαραβων μπας και κανουν καμια παραχωρηση προς οφελος του αγαπημενου σου Ισραηλ
"Δεν ειμαι ΝΔλης αλλα..."

Άβαταρ μέλους
The Rebel
Δημοσιεύσεις: 29116
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:18
Phorum.gr user: Wild Rebel

Re: Μωαμεθανικός Γάμος και οικογενειακή ζωή

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από The Rebel » 15 Μάιος 2020, 22:24

Κυριακή, 10 Μαΐου 2020
Το «Εγχειρίδιο για Μουσουλμάνες» που κάνει θραύση.

Εικόνα

Ένας οδηγός αχαλίνωτου σεξ για Μουσουλμάνες, επιτρεπτός από την θρησκεία τους, έχει κάνει θραύση στον μουσουλμανικό κόσμο.


Τίτλος του ιερού «Κάμα Σούτρα»: «Μουσουλμανικό εγχειρίδιο για σεξ: Ένας οδηγός αποδεκτός από το Ισλάμ για τρελό σεξ». Συγγραφέας του βιβλίου μία μουσουλμάνα που γεννήθηκε στις ΗΠΑ και διατηρεί την ανωνυμία της.

Το βιβλίο αυτό μυεί τις Μουσουλμάνες στον κόσμο της ηδονής και του έρωτα με τρόπο που να συνάδει όμως με τις αρχές και τα ήθη του Ισλάμ, όπως επισημαίνει η συγγραφέας του.

Το εγχειρίδιο αυτό μπορεί να βοηθήσει τις γυναίκες να μάθουν όλα τα… κόλπα στις ερωτικές σχέσεις των Μουσουλμάνων. Η συγγραφέας του, γνωστή με το ψευδώνυμο «Umm Muladhat», έχει αφιερώσει τα κεφάλαια του βιβλίου στα μυστικά του σεξ: Από το φιλί, το στοματικό σεξ, τα σαδομαζοχιστικά παιχνίδια, τις στάσεις στο κρεβάτι μέχρι το πώς πρέπει να είναι η πρώτη φορά.

Εικόνα

Σε δηλώσεις της στην εφημερίδα «Guardian», η συγγραφέας επεσήμανε ότι, παρά το γεγονός ότι ορισμένες πελάτισσές της έχουν μείνει πάρα πολύ ικανοποιημένες, άλλες θεώρησαν ότι το βιβλίο δεν πέτυχε ακριβώς το στόχο του.

«Έχω λάβει ενθαρρυντικά μηνύματα αλλά και σημαντικό αριθμό αηδιαστικών μηνυμάτων… Μία γυναίκα μου είπε ότι δεν της είναι απαραίτητο το εγχειρίδιο γιατί έχει μάθει τα πάντα από τη μητέρα της. Αμφιβάλλω ότι οποιαδήποτε μητέρα μιλάει τόσο έξω από τα δόντια όσο εγώ», υποστηρίζει η συγγραφέας και προσθέτει: «Έχω δώσει έμφαση στη σεξουαλική επαφή μόνο με το σύζυγο αλλά έχω αναλύσει όλο το φάσμα των σεξουαλικών εμπειριών μαζί του»..

Σύμφωνα με το Ισλάμ, δίνεται έμφαση στην απόλαυση των σχέσεων στο πλαίσιο του γάμου, όχι μόνο για αναπαραγωγή.

«Είναι δικαίωμα της συζύγου να ικανοποιείται σεξουαλικά από τον σύζυγό της», υποστηρίζει η συγγραφέας του ισλαμικού «Κάμα Σούτρα». Η ίδια αποκαλύπτει ότι πήρε την απόφαση να πάρει στυλό και χαρτί και να γράψει το βιβλίο όταν ένας παντρεμένος φίλος της της έκανε παράπονα ότι ποτέ δεν απόλαυσε το σεξ με την σύζυγό του.

Εικόνα

Η συγγραφέας επισημαίνει ότι, πολλές Μουσουλμάνες μπερδεύονται για το ποιες σεξουαλικές πράξεις είναι επιτρεπτές για το Ισλάμ. Υπάρχει η εσφαλμένη αντίληψη ότι τα θηλυκά δεν πρέπει να απολαμβάνουν σεξ.

«Η ενοχή που σχετίζεται με το σεξ ξεκινά από την παιδική ηλικία των γυναικών», εξηγεί η ίδια. «Απεικονίζεται σαν κάτι βρώμικο με την σεξουαλικότητα των γυναικών να ελέγχεται.

Τα κεφάλαια που περιλαμβάνει το ισλαμικό «Κάμα Σούτρα» είναι τα ακόλουθα:

– Πέντε μύθοι για το σεξ των Μουσουλμάνων
– Ανατομία αρσενικών και θηλυκών γεννητικών οργάνων
– Ζητήματα εικόνας σώματος
– Υγιεινή των γεννητικών οργάνων
– Αντισύλληψη
– Sexting
– Ντύσιμο (εσώρουχα, παιχνίδι ρόλων)
– Λιπαντικά
– Πώς να ικανοποιήσω τον σύντροφό μου
– Πώς να του κάνω μασάζ
– Πώς να κάνω στοματικό σεξ
– Η πρώτη φορά
– Σεξουαλικές στάσεις
– Κορυφαίες θέσεις κοριτσιών
– Στάση στα τέσσερα
– Στάση πρόσωπο με πρόσωπο
– Στάση «κουτάλι»
– Ξαπλωμένος στο στομάχι σας
– Ξαπλωμένος στην πλάτη σας
– Τι να λες κατά τη διάρκεια του σεξ
– Πώς να είσαι αχαλίνωτη στο κρεβάτι
– Μηριαίο σεξ
– Ένα στα… γρήγορα
– Σεξ στο ντους
– Σκληρό σεξ
– Βρώμικες συζητήσεις
– Σεξουαλικές φαντασιώσεις
– Σαδομαζοχιστικά παιχνίδια
– Δημόσιο σεξ
https://dexiextrem.blogspot.com/2020/05 ... t_813.html

Άβαταρ μέλους
relativer777
Δημοσιεύσεις: 4145
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 17:11
Phorum.gr user: relativer777
Τοποθεσία: Χαλκηδόνα

Re: Μωαμεθανικός Γάμος και οικογενειακή ζωή

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από relativer777 » 12 Ιουν 2020, 03:44

nostromos έγραψε:
20 Μάιος 2019, 15:30
μίστερ μαξ έγραψε:
20 Μάιος 2019, 13:30
Εικόνα

Καταπιεσμένες γυναίκες στης πίνδου τα βουνά. 100% με μαντήλα.
φυσικα και ηταν καταπιεσμενες και φοραγανε μαντηλα ... 400 χρονια μουσουλμανικης τουρκοκρατιας δεν ξεριζωνονται ευκολα ... αυτα βεβαια ξεπεραστηκανε αλλα θελει προσοχη γιατι καποιοι ΜΠΕΤΟΒΛΑΚΕΣ αριστεροστροφοι φασιστες θελουνε να μας γυρισουνε 100 χρονια πισω
Σιγά ρε φίλε nostromos.
Νόμισα 400 χρόνια πώς θα έγραφες και τα παιξα !
Έεεε.... Εάν είναι 100 χρόνια μόνο οπισθοδρόμηση...
Τί λές να τους κάνουμε το χατίρι, ή καλύτερα να τους στείλουμε στον Αγύριστο ? :102:
Η ζωή είναι ωραία γι'αυτούς που ξέρουν να την ομορφαίνουν

Άβαταρ μέλους
nostromos
Δημοσιεύσεις: 23393
Εγγραφή: 12 Ιούλ 2018, 22:06
Phorum.gr user: nostromos

Re: Μωαμεθανικός Γάμος και οικογενειακή ζωή

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nostromos » 12 Ιουν 2020, 15:47

100 χρονια πριν ηταν σχεδον ο μεσοπολεμος και μετα ο βππ ... φυσικα και η θεση των γυναικων τοτε ηταν πολυ χειροτερη ... και ηταν σε μεγαλο βαθμο καταλοιπο της τουρκοκρατιας αλλα και ευρυτερα δειγμα οπισθοδρομικων κοινωνιων ...
η προσοχη μας στο Καστελοριζο

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Κοινωνικά θέματα”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών