Άνοιξες πάλι το κουτάκι με τα χαϊκού αποπροσανατολισμού. Δεν τσιμπάω.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑11 Ιουν 2019, 23:06Έλεος με την επίκληση στο "φυσικό". Δεν είναι επιχείρημα αλλά δεν είναι και αληθές, αφού το φυσικό είναι το πτώμα να μένει εκεί που συνέβη ο θάνατος, εκτός αν κάποιο σαρκοφάγο το μετακινήσει στη φωλιά του.ΓΑΛΗ έγραψε: ↑11 Ιουν 2019, 22:55Για να ξεκαθαρίζουμε τα πράγματα, το πιο αξιοπρεπές τέλος για έναν νεκρό, είναι να τον βάλεις μέσα σ' ένα βαθύ λάκκο, γυμνό, τυλιγμένο σ' ένα πανί ή ένα χάρτινο ή ξύλινο κουτί, να τον σκεπάσεις με χώμα και να τον αφήσεις ήσυχο.
Αναξιοπρεπές ή αφελές είναι να μην αποδεχόμαστε μια φυσική διαδικασία, που δεν θα προκαλούσε σε κανέναν πρόβλημα αν δεν γινόταν εκταφή. Αυτό που προκαλεί το κυρίως πρόβλημα, δεν είναι η αξιοπρέπεια του νεκρού αλλά μια προβολή του δικού μας σώματος στο σώμα του νεκρού και ο φόβος ότι θα προκαλέσει αηδία σε όποιον το ξεθάψει.
Με λίγα λόγια, άλλο το θέμα των πρακτικών προβλημάτων σε υπερκορεσμένα νεκροταφεία και άλλο η αξιοπρέπεια των νεκρών. Αυτή είναι απλώς το πρόσχημα.
Και στην τελική, οι φρικιαστικές πραγματικά φωτογραφίες του θέματος, θα μπορούσαν να είναι πανομοιότυπες ακόμη και στο περιβάλλοντα χώρο κρεματορίου, αν τα πράγματα συνεχίσουν να λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο.
Και βρίσκω πολύ κακόγουστη την "παιχνιδιάρικη" προσέγγιση του γιόχι γιατί το να μεταφέρει εμμέσως στην εκκλησία το πρόβλημα της διαχείρισης των ανθρώπινων πτωμάτων, ενώ το κύριο πρόβλημα είναι η κρατική αδυναμία διαχείρισης όλων των απορριμάτων, είναι στην καλύτερη αφελής και στη χειρότερη ύπουλη προσέγγιση.
Και ειλικρινά, έχω βαρεθεί όλες τις διαφωτισμένες πολιτικαλκορεκτίστριες καλόγριες που κάνουν κατήχηση στα χριστιανά για το φόβο του θανάτου και όταν κάτι αγγίξει τα δογματάκια τους αρχίζουν να τσιρίζουν σαν προσβεβλημένες παρθένες.
Αν θες να παίξουμε κάποιο καλό παιχνιδάκι καθαρού κυνισμού, μέσα.