Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
13 χρόνια ήμουν στον Εμπορευματικό Σταθμό της Ολυμπιακής. Ισχύει σίγουρα και αυτό γίνεται με την ανοχή εργοδοτών και ελέγχου εργασίας, καθώς και με την ανεκτικότητα των εργαζομένων. Σε εμάς ΟΛΟΙ έπρεπε να έχουν δίπλωμα, στις άλλες εταιρείες (που κοίτα να δεις σύμπτωση, τώρα έχουν το 95% των δρομολογίων και η Ολυμπιακή έχει γίνει το τσιράκι τους) κανείς δεν έκανε ελέγχους. Είναι εγκληματικό, όπως και να το δεις. Τα περονοφόρα σε χώρο εργασίας με 50-100 άτομα να είναι σε χέρια ατόμων που νομίζουν ότι το έχουν, γιατί οδηγούν καλά το Φίατ τους στην Ποσειδώνος.
Μη συγκρίνεις καταστάσεις της ολυμπιακής που δούλευε με ελεύθερο προϋπολογισμό. Σε εργοστάσιο των 5 ατόμων δε μπορείς να έχεις οδηγό κλάρκ που θα δουλεύει 1 ώρα την ημέρα και τον υπόλοιπο χρόνο θα σου λέει εγώ είμαι οδηγός κλαρκ δεν κάνω τίποτα άλλο. Σε κανένα μικρό εργοστάσιο ή μεταφορική δεν υπάρχει δίπλωμα κλαρκ.
Το οποίο για να βγάλεις πρέπει να σου κολλάνε 2 χρόνια ένσημα βοηθού και μετά να γραφτείς στο σωματείο των κλαρκατζήδων ώστε να πάρεις το δίπλωμα. Κανονικά θα έπρεπε να υπάρχει σχολή οδηγών που θα έκανες τα μαθηματά σου και θα έδινες εξετάσεις. Το σύστημα είναι τελείως στρεβλό. Για αυτό ποτέ δε γίνονται έλεγχοι για διπλώματα.
13 χρόνια ήμουν στον Εμπορευματικό Σταθμό της Ολυμπιακής. Ισχύει σίγουρα και αυτό γίνεται με την ανοχή εργοδοτών και ελέγχου εργασίας, καθώς και με την ανεκτικότητα των εργαζομένων. Σε εμάς ΟΛΟΙ έπρεπε να έχουν δίπλωμα, στις άλλες εταιρείες (που κοίτα να δεις σύμπτωση, τώρα έχουν το 95% των δρομολογίων και η Ολυμπιακή έχει γίνει το τσιράκι τους) κανείς δεν έκανε ελέγχους. Είναι εγκληματικό, όπως και να το δεις. Τα περονοφόρα σε χώρο εργασίας με 50-100 άτομα να είναι σε χέρια ατόμων που νομίζουν ότι το έχουν, γιατί οδηγούν καλά το Φίατ τους στην Ποσειδώνος.
Μη συγκρίνεις καταστάσεις της ολυμπιακής που δούλευε με ελεύθερο προϋπολογισμό. Σε εργοστάσιο των 5 ατόμων δε μπορείς να έχεις οδηγό κλάρκ που θα δουλεύει 1 ώρα την ημέρα και τον υπόλοιπο χρόνο θα σου λέει εγώ είμαι οδηγός κλαρκ δεν κάνω τίποτα άλλο. Σε κανένα μικρό εργοστάσιο ή μεταφορική δεν υπάρχει δίπλωμα κλαρκ.
Το οποίο για να βγάλεις πρέπει να σου κολλάνε 2 χρόνια ένσημα βοηθού και μετά να γραφτείς στο σωματείο των κλαρκατζήδων ώστε να πάρεις το δίπλωμα. Κανονικά θα έπρεπε να υπάρχει σχολή οδηγών που θα έκανες τα μαθηματά σου και θα έδινες εξετάσεις. Το σύστημα είναι τελείως στρεβλό. Για αυτό ποτέ δε γίνονται έλεγχοι για διπλώματα.
Και γι' αυτό συγχέουν εν τέλει την οδήγηση ενός επιβατικού, μιας γουρούνας κι ενός κλαρκ και απλά κάνεις τον σταυρό σου (ή την επίκληση στον Γκανέσα) να μην σε σουβλίσουν τα περονοφόρα, γιατί δεν υπάρχει budget.
ΥΓ: Ένας οδηγός κλαρκ δηλαδή δεν μπορεί τις υπόλοιπες ώρες να εργάζεται ως αποθηκάριος ή ξερωγω οδηγός παράδοσης εμπορευμάτων στην εταιρεία; Δε νομίζω ένα τέτοιο οργανόγραμμα να είναι εξωπραγματικό στον επιχειρηματικό κόσμο.
Κόσμος θα σκοτώνεται όπως σκοτώνεται και με τα αυτοκίνητα που όλοι έχουν δίπλωμα.
Επειδή το σύστημα είναι στρεβλό ειναι πολυ΄ακριβό να έχεις χειριστή για κάθε κλάρκ και κάθε βάρδια. Αν αρχίσουν και οι έλεγχοι τα μισα εργοστάσια θα κλείσουν. Ας καταργήσουν τους περιορισμούς ώστε να βγάλει ο κόσμος διπλώματα ελεύθερα
Το οποίο είναι εγκληματικό. Για κάποιον λόγο δεν μπορεί ο καθένας να πάρει δίπλωμα για κλαρκ. Απαιτούνται προϋποθέσεις που αποδεικνύουν ότι ο οδηγός την παλεύει και έχει εμπειρία (γιατί απαιτούνται ώρες μαθητείας υπογεγραμμένες από ήδη έμπειρο και πιστοποιημένο οδηγό), ενώ γνωρίζει τη λειτουργία του κλαρκ (όχι μόνο το μοχλό μπρος και πίσω). Η επιθεώρηση εργασίας βαράει τρελά πρόστιμα, ακόμη και αν ο διπλωματούχος οδηγός έχει ξεχάσει το φωσφορίζον γιλέκο του, όχι αν έχει παραλείψει να βγάλει δίπλωμα.
Πολύ άσχημο συμβάν, δυστυχώς στους χώρους εργασίας τα μέτρα ασφαλείας υποβαθμίζονται, τόσο από τους εργοδότες (ως επί το πλείστον και λογικό, καθώς φέρουν την ευθύνη), όσο και από τους εργαζομένους (σε λιγότερο βαθμό, αλλά και πάλι).
επειδή ως φοιτητής πριν καμιά 10ριά χρόνια δούλευα σε αποθήκη ξέρω από πρώτο χέρι ότι αυτό που γράφει ο μέρκουρι ισχύει 100%
και το αστείο είναι πως απλά υπάρχει κάποιος με δίπλωμα για να δικαιολογείται πως υπάρχει χειριστής αλλά επί της ουσίας οι περισσότεροι το χρησιμοποιούν χωρίς δίπλωμα και μάλιστα αυτοί που δεν έχουν δίπλωμα σε πολλές περιπτώσεις είναι καλύτεροι χειρηστές από τους διπλωματούχους επειδή αποκτούν μεγαλύτερη εμπειρία με τα χρόνια, ξέρω τέτοιες περιπτώσεις. η διαδικασία για την απόκτηση διπλώματος είναι γελοία και αντανακλά νοοτροπία 100 ετών πριν. έπρεπε να έχει αλλάξει εδώ και χρόνια αυτό.
13 χρόνια ήμουν στον Εμπορευματικό Σταθμό της Ολυμπιακής. Ισχύει σίγουρα και αυτό γίνεται με την ανοχή εργοδοτών και ελέγχου εργασίας, καθώς και με την ανεκτικότητα των εργαζομένων. Σε εμάς ΟΛΟΙ έπρεπε να έχουν δίπλωμα, στις άλλες εταιρείες (που κοίτα να δεις σύμπτωση, τώρα έχουν το 95% των δρομολογίων και η Ολυμπιακή έχει γίνει το τσιράκι τους) κανείς δεν έκανε ελέγχους. Είναι εγκληματικό, όπως και να το δεις. Τα περονοφόρα σε χώρο εργασίας με 50-100 άτομα να είναι σε χέρια ατόμων που νομίζουν ότι το έχουν, γιατί οδηγούν καλά το Φίατ τους στην Ποσειδώνος.
όπως τα λες είναι
εδώ θα έπρεπε να παρέμβει το κράτος και να αλλάξει την διαδικασία απόκτησης του διπλώματος και ταυτόχρονα να υπάρχουν αυστηρότατοι έλεγχοι στους χώρους εργασίας και βαρύτατα πρόστιμα σε περίπτωση που κάποιος που δεν έχει δίπλωμα χειρίζεται περονοφόρο
τώρα το πλαίσιο είναι χαλαρό και αυτό είναι απόρροια ΚΑΙ του γεγονότος ότι οι χειριστές κλαρκ είναι ένα κλειστότατο κλαμπ με την ανοχή του κράτους
"Ο φασισμός δεν είναι ιδεολογία, είναι νοοτροπία." Τζίμης Πανούσης
Και γι' αυτό συγχέουν εν τέλει την οδήγηση ενός επιβατικού, μιας γουρούνας κι ενός κλαρκ και απλά κάνεις τον σταυρό σου (ή την επίκληση στον Γκανέσα) να μην σε σουβλίσουν τα περονοφόρα, γιατί δεν υπάρχει budget.
ΥΓ: Ένας οδηγός κλαρκ δηλαδή δεν μπορεί τις υπόλοιπες ώρες να εργάζεται ως αποθηκάριος ή ξερωγω οδηγός παράδοσης εμπορευμάτων στην εταιρεία; Δε νομίζω ένα τέτοιο οργανόγραμμα να είναι εξωπραγματικό στον επιχειρηματικό κόσμο.
Είνια ένα εξειδικευμένο βιομηχανικό θέμα με βάθος, πάνω στο οποίο πρέπει να υπάρχει πείρα για να υπάρχει άποψη.
Αν είανι οδηγός κλάρκ μπορεί να αρνείται να κάνει οτιδήποτε άλλο στην εγκατάσταση. Και αν πάθει ατύχημα σε οποιαδήποτε άλλη θέση θα βρείς το μπελά σου και θα διαβάζεις να σχολιάζουν οτι βάζουν άτομα με λάθος ειδίκευση σε λάθος θέση.
Αν δεν αλλάξει ο τρόπος εκπαίδευσης των χειριστών δε μπορούμε να συζητάμε για τίποτα.
Επιχειρήσεις κάνουν σεμινάρια και εκπαίδευση χωρίς να παίρνουν δίπλωμα, τουλάχιστον οι χειριστές να ξέρουν
Κόσμος θα σκοτώνεται όπως σκοτώνεται και με τα αυτοκίνητα που όλοι έχουν δίπλωμα.
Επειδή το σύστημα είναι στρεβλό ειναι πολυ΄ακριβό να έχεις χειριστή για κάθε κλάρκ και κάθε βάρδια. Αν αρχίσουν και οι έλεγχοι τα μισα εργοστάσια θα κλείσουν. Ας καταργήσουν τους περιορισμούς ώστε να βγάλει ο κόσμος διπλώματα ελεύθερα
Ας αλλάξουν τότε τους κανονισμούς. Μέχρι τότε δεν είναι δικαιολογία ότι αφού είναι δύσκολο να βγάλεις δίπλωμα άσε να σκοτώνεται κόσμος γιατί αλλιώς δεν συμφέρει.
Don't knock on masturbation. It's sex with someone I love. "Woody Allen"
Never underestimate the power of denial. "American beauty"
@Υδράργυρος, μα αν το δεις σφαιρικά, ΚΑΙ με το δίπλωμα οδήγησης τα πράγματα είναι λιγάκι...πώς να το πω...τραγικά! Δίπλωμα οδήγησης παίρνει ο κάθε άχρηστος, αρκεί να πληρώσει αρκετά αυτούς που δέχονται να κάνουν τα στραβά μάτια. Ανανέωση στα παππούδια γίνεται μόνο σε σχέση με την υγεία τους (κι αυτό με πολλά εισαγωγικά) και όχι με την ικανότητά τους στην οδήγηση και την αντίληψή τους στο δρόμο. Και φυσικά, έλεγχοι για αλκοόλ, κράνη, κινητά κτλ αποτελούν αστείο. Οπότε η λύση είναι να νομιμοποιηθούν αυτοί οι άνθρωποι να παίρνουν δίπλωμα και για τα κλαρκ; Ωχ Θέε μου, καλά που άλλαξα καριέρα!
@Αλογομούρης εννοείται πως δεν θα υπερασπιστώ το λόμπι κανενός παπάρα που νομίζει ότι η γνώση του είναι το άγιο δισκοπότηρο. Αλλαγή διαδικασίας απόκτησης διπλώματος ναι. Όχι όμως άνοιγμα σε όλους και ελαστικοποίηση, γιατί ανοίγουμε το κουτί της Πανδώρας και ζήτω που καήκαμε. Και φυσικά, έλεγχοι.
Και σίγουρα στο συμβόλαιο του κάθε εργαζομένου μπορεί να αναγράφει όποια καθήκονται κρίνονται εύλογα. Ο κλαρκατζής μπορεί να εργαστεί και ως αποθηκάριος, οδηγός, εργάτης κτλ. ΑΝ το γράφει το συμβόλαιό του.
Και σίγουρα στο συμβόλαιο του κάθε εργαζομένου μπορεί να αναγράφει όποια καθήκονται κρίνονται εύλογα. Ο κλαρκατζής μπορεί να εργαστεί και ως αποθηκάριος, οδηγός, εργάτης κτλ. ΑΝ το γράφει το συμβόλαιό του.
Δεν ισχύει αυτό. Υπάρχουν συλλογικές συμβάσεις. Στη ζούλα κάνουν και άλλες δουλειές. Δηλαδή ο οδηγός του φορτηγού κανονικά μόνο οδηγάει το φορτηγό. Για το ξεφόρτωμα πρέεπι να υπάρχει εργάτης.
Και σίγουρα στο συμβόλαιο του κάθε εργαζομένου μπορεί να αναγράφει όποια καθήκονται κρίνονται εύλογα. Ο κλαρκατζής μπορεί να εργαστεί και ως αποθηκάριος, οδηγός, εργάτης κτλ. ΑΝ το γράφει το συμβόλαιό του.
Δεν ισχύει αυτό. Υπάρχουν συλλογικές συμβάσεις. Στη ζούλα κάνουν και άλλες δουλειές. Δηλαδή ο οδηγός του φορτηγού κανονικά μόνο οδηγάει το φορτηγό. Για το ξεφόρτωμα πρέεπι να υπάρχει εργάτης.
Πφφφφ, αυτό αποτελεί δυσκαμψία στην όλη διαδικασία. Αν είναι έτσι και οι ώρες απασχόλησης δεν φτάνουν για έναν οδηγό κλαρκ, ας τον προσλάβουν 4ωρο. Αλλά πραγματικά, στο job description ΑΤΟΜΙΚΑ δεν πρέπει να υπάρχει περιορισμός. Δεν είπα κάποιον να τον ξεζουμίζουν (φόρτωσε, οδήγα, καθάρισε, κόψε και κάνα τιμολόγιο ή φορτωτικές άμα σου βρίσκεται χρόνος), αλλά μη φτάσουμε και στην άλλη άκρη.
Ο οδηγος κλαρκ ειναι κλειστο επαγγελμα και δε μπορεις να παρεις διπλωμα ελευθερα. Ειναι πολυ περιπλοκο να παρεις διπλωμα για κλαρκ. Δεν υπαρχει δηλαδη σχολη οδηγων που θα κανεις μαθηματα για να παρεις διπλωμα. Ετσι τα περισσοτερα κλαρκ οδηγουνται χωρις διπλωμα
Eiπα και στην πρώτη σελίδα πως δεν είναι καθόλου παράξενο σε ένα εργοστάσιο και στο εξωτερικό να οδηγιέται το περονοφόρο όχημα από μη κάτοχο διπλώματος.
Μη συγκρίνεις καταστάσεις της ολυμπιακής που δούλευε με ελεύθερο προϋπολογισμό. Σε εργοστάσιο των 5 ατόμων δε μπορείς να έχεις οδηγό κλάρκ που θα δουλεύει 1 ώρα την ημέρα και τον υπόλοιπο χρόνο θα σου λέει εγώ είμαι οδηγός κλαρκ δεν κάνω τίποτα άλλο. Σε κανένα μικρό εργοστάσιο ή μεταφορική δεν υπάρχει δίπλωμα κλαρκ.
Το οποίο για να βγάλεις πρέπει να σου κολλάνε 2 χρόνια ένσημα βοηθού και μετά να γραφτείς στο σωματείο των κλαρκατζήδων ώστε να πάρεις το δίπλωμα. Κανονικά θα έπρεπε να υπάρχει σχολή οδηγών που θα έκανες τα μαθηματά σου και θα έδινες εξετάσεις. Το σύστημα είναι τελείως στρεβλό. Για αυτό ποτέ δε γίνονται έλεγχοι για διπλώματα.
να προσθεσω εδω οτι δεν αρκουν μονο τα ενσημα αλλα απαιτειται να υπογραψει ο χειριστης του κλαρκ οτι εχεις συμπληρωσει καποιον αριθμο ωρων σαν χειριστης για να μπορεσεις να παρεις αδεια
το οποιο αρκετοι χειριστες απλα αρνουνται να το κανουν γιατι δεν γουσταρουν να χασουν την βολη τους
Κόσμος θα σκοτώνεται όπως σκοτώνεται και με τα αυτοκίνητα που όλοι έχουν δίπλωμα.
Μεγάλη αλήθεια.
Το δίπλωμα απλά δείχνει ότι έχεις λάβει γενική γνώση χειρισμού του μηχανήματος.
Τα ατυχήματα σπανίως συμβαίνουν εξαιτίας ελλιπούς γνώσης. Συνήθως συμβαίνουν εξαιτίας ψευδούς αίσθησης εξοικείωσης, επανάπαυσης, στρες, κούρασης ή και κακής εκτίμησης της κατάστασης.
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.