Ποιος γραφει τα σχολικα βιβλια;

Κοινωνικά θέματα και προβληματισμοί
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
- Casper -

Re: Ποιος γραφει τα σχολικα βιβλια;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από - Casper - » 14 Νοέμ 2019, 23:50

Εικόνα

Ορίστε κι' ένας άλλος τρόπος που εμφανίζεται ό,τι ζητάει, χωρίς αρνητικούς αριθμούς για να μην γκρινιάζεις.

- Casper -

Re: Ποιος γραφει τα σχολικα βιβλια;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από - Casper - » 14 Νοέμ 2019, 23:52

hellegennes έγραψε:
14 Νοέμ 2019, 23:49
- Casper - έγραψε:
14 Νοέμ 2019, 23:24
hellegennes έγραψε:
14 Νοέμ 2019, 23:03


Συγγνώμη, για σένα αυτό είναι προφανές; Οκέι. Πάρε κι αυτό, από την ίδια ενότητα:


Εικόνα


Η απάντηση που θα έδινα στην άσκηση είναι «ναι, μπορώ να την βοηθήσω. Θα της δώσω 5 ευρώ να πάρει καινούργιο κομπιουτεράκι».
964 -40 - 60 = 864 - 6 - 6 + 2 = 854 *
Προς το παρόν δημιουργήσαμε τον αριθμό. Πρέπει να αφαιρέσουμε 800. Θα το πάμε πάλι σταδιακά. Αφαιρούμε 900, άρα πρέπει να προσθέσουμε 100. 854 - 900 = - 46 και έπειτα + 60 + 40. Να το το 54. Μετά θέλω να φτάσω στο 4. Αντίστοιχα πρέπει να αφαιρέσω 50. Δεν υπάρχει το πλήκτρο 5, άρα ας αφαιρέσω 60 και να προσθέσω 10. Αφαιρώ 60 άρα έχω 54-60 = -6 και τώρα πρέπει να προσθέτω άλλα 10, άρα από το -6 πατάω +6+4

aaand finally we are done. :003:
Άρα εγώ μπορώ να την βοηθήσω πιο...πρακτικά.
Δεν είναι η σειρά των πράξεων το θέμα μας. Η σειρά είναι 400+400+40+6+4+4=854. Εσύ το πήγες μέσω Λάρισας και έβγαλες αρνητικούς αριθμούς. Πρώτο κεφάλαιο της τρίτης δημοτικού είναι. Χαλάρωσε.

Το θέμα είναι πόσο κακογραμμένο και κακοσχεδιασμένο είναι. Δεν παίζει παιδί 8 χρονών να καταλαβαίνει τι σκατά πρέπει να κάνει. Ειδικά με αυτήν την διατύπωση.
Αυτή η διατύπωση μια χαρά μου φάνηκε πάντως. Νόμιζα πως γκρίνιαζες για την άσκηση. Νομίζω πως εσύ πρέπει να χαλαρώσεις λίγο με την κριτική :P

Και στο προηγούμενο κατάλαβα τι είπε. Να μας πει και ο γιος του Ασέβαστου τι καταλαβαίνει. Οι ασκήσεις που έβαλε ο Ασέβαστος είχαν όντως θέμα με την διατύπωση.

Άβαταρ μέλους
Χαοτικός
Δημοσιεύσεις: 22707
Εγγραφή: 09 Απρ 2018, 16:48
Phorum.gr user: Χαοτικός

Re: Ποιος γραφει τα σχολικα βιβλια;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Χαοτικός » 14 Νοέμ 2019, 23:54

hellegennes έγραψε:
14 Νοέμ 2019, 23:03
- Casper - έγραψε:
14 Νοέμ 2019, 22:47
hellegennes έγραψε:
14 Νοέμ 2019, 22:45


Αφενός θα εμφανιστεί κι ο αριθμός 1, άρα αυτός που το έγραψε δεν ξέρει τι στο διάολο γράφει. Αφετέρου, εξήγησέ μου πώς θα εμφανιστεί το 8 και μετά το 508. Μην πεις με πολλαπλασιασμό γιατί θα σε βαρέσω.
Τι εννοείς;! Από το 8 για να δεις 508 προσθέτεις 500. Απλές πράξεις ήθελε να τους βάλει να κάνουν.

Ρε παιδιά :o
Συγγνώμη, για σένα αυτό είναι προφανές; Οκέι. Πάρε κι αυτό, από την ίδια ενότητα:


Εικόνα


Η απάντηση που θα έδινα στην άσκηση είναι «ναι, μπορώ να την βοηθήσω. Θα της δώσω 5 ευρώ να πάρει καινούργιο κομπιουτεράκι».
Θα γαμήσεις στο παιδί την ικανότητα υπολογιστικής σκέψης.
Σαν σκουπίδια τυχαία χυμένα ο πιο όμορφος κόσμος.

- Casper -

Re: Ποιος γραφει τα σχολικα βιβλια;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από - Casper - » 14 Νοέμ 2019, 23:56

Χαοτικός έγραψε:
14 Νοέμ 2019, 23:54
hellegennes έγραψε:
14 Νοέμ 2019, 23:03
- Casper - έγραψε:
14 Νοέμ 2019, 22:47


Τι εννοείς;! Από το 8 για να δεις 508 προσθέτεις 500. Απλές πράξεις ήθελε να τους βάλει να κάνουν.

Ρε παιδιά :o
Συγγνώμη, για σένα αυτό είναι προφανές; Οκέι. Πάρε κι αυτό, από την ίδια ενότητα:


Εικόνα


Η απάντηση που θα έδινα στην άσκηση είναι «ναι, μπορώ να την βοηθήσω. Θα της δώσω 5 ευρώ να πάρει καινούργιο κομπιουτεράκι».
Θα γαμήσεις στο παιδί την ικανότητα υπολογιστικής σκέψης.
Αυτό προσπαθούσα να πω. Ναι οκ, έπρεπε να γράψει "μπορείς να την βοηθήσεις να κάνει τις πράξεις που χρειάζονται στην υπολογιστική;" και μπλα μπλα μπλα. Λες και σε ένα διαγώνισμα ή έστω σε άσκηση ένα παιδί δεν θα καταλάβει πως πρέπει να κάνει πράξεις στην (χαλασμένη) υπολογιστική.

Άβαταρ μέλους
hellegennes
Δημοσιεύσεις: 40321
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17

Re: Ποιος γραφει τα σχολικα βιβλια;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από hellegennes » 14 Νοέμ 2019, 23:57

Σκατά είναι η διατύπωση. Π.χ. υπάρχουν κομπιουτεράκια που επιτρέπουν πολλές πράξεις στην σειρά και άλλα που βγάζουν αποτέλεσμα με κάθε πράξη. Π.χ. αυτό κάνει το κομπιουτεράκι των Windows. Δεν υπάρχει λοιπόν κανένα νόημα στο «να κατέβει από το 854 στο 54 κι από εκεί στο 4», αφού υπάρχουν ενδιάμεσα στάδια. Κι ακόμη κι αν το κομπιουτεράκι επιτρέπει όλο το μακρινάρι, είναι τραβηγμένο από τα μαλλιά να περιμένεις ότι ένα παιδί 8 χρονών θα κάνει όλες αυτές τις πράξεις στο μυαλό του για να τις πληκτρολογήσει μετά στο κομπιουτεράκι όλες μαζί.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.

- Casper -

Re: Ποιος γραφει τα σχολικα βιβλια;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από - Casper - » 15 Νοέμ 2019, 00:00

Ελληγενή, σκέφτεσαι πολύπλοκα χωρίς λόγο. Για να μπορέσεις να διδάξεις ή ακόμα να κάνεις ευχάριστο και ΑΠΛΟ το μάθημα ενός παιδιού, πρέπει κι' εσύ να μάθεις να σκέφτεσαι απλοϊκά για να μπορείς να του τα μεταφέρεις.

Οι πράξεις που επιτρέπονται φαίνονται καθαρά στην υπολογιστική και επίσης υπάρχει μολύβι και χαρτί. Γράφεις κάθετα κάποιες εύκολες πραξούλες και δεν χρειάζεσαι καμία υπολογιστική windows. Αυτό είναι και το νόημα άλλωστε!

Άβαταρ μέλους
Χαοτικός
Δημοσιεύσεις: 22707
Εγγραφή: 09 Απρ 2018, 16:48
Phorum.gr user: Χαοτικός

Re: Ποιος γραφει τα σχολικα βιβλια;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Χαοτικός » 15 Νοέμ 2019, 00:09

hellegennes έγραψε:
14 Νοέμ 2019, 23:57
Σκατά είναι η διατύπωση. Π.χ. υπάρχουν κομπιουτεράκια που επιτρέπουν πολλές πράξεις στην σειρά και άλλα που βγάζουν αποτέλεσμα με κάθε πράξη. Π.χ. αυτό κάνει το κομπιουτεράκι των Windows. Δεν υπάρχει λοιπόν κανένα νόημα στο «να κατέβει από το 854 στο 54 κι από εκεί στο 4», αφού υπάρχουν ενδιάμεσα στάδια. Κι ακόμη κι αν το κομπιουτεράκι επιτρέπει όλο το μακρινάρι, είναι τραβηγμένο από τα μαλλιά να περιμένεις ότι ένα παιδί 8 χρονών θα κάνει όλες αυτές τις πράξεις στο μυαλό του για να τις πληκτρολογήσει μετά στο κομπιουτεράκι όλες μαζί.
Ναι θα κάνει. θα μάθει να διατηρεί κρατούμενα (εργαζόμενη μνήμη είναι η λειτουργία), να συγκεντρώνει τη σκέψη του και να ξεχειλώνει τη χρονική διάρκεια συγκέντρωσης, να γουστάρει που ασχολείται.
Επίσης, όσο πιο σκατά είναι η διατύπωση τόσο πιο καλά για να γυμνάσει την πραγματολογική του αντίληψη. Εγώ έχω προτείνει να δουλεύουν με ασαφείς όσο γίνεται ερωτήσεις στις ειδικές θεραπείες. Σύντομα τα παιδιά θα έχουν πιο πλούσιο λεξιλόγιο. Το αποδίδω στην εννοιολογική αναζήτηση που θα κάνει.
Η εντελώς σωστές διατυπώσεις βοηθάνε τα αυτιστικά οπωσδήποτε. Αλλά όσα δεν είναι δεν χρειάζεται να τους φερόμαστε σαν να είναι
Σαν σκουπίδια τυχαία χυμένα ο πιο όμορφος κόσμος.

Άβαταρ μέλους
Χαοτικός
Δημοσιεύσεις: 22707
Εγγραφή: 09 Απρ 2018, 16:48
Phorum.gr user: Χαοτικός

Re: Ποιος γραφει τα σχολικα βιβλια;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Χαοτικός » 15 Νοέμ 2019, 00:14

hellegennes έγραψε:
14 Νοέμ 2019, 21:44
vagabondo έγραψε:
14 Νοέμ 2019, 21:42
hellegennes έγραψε:
13 Νοέμ 2019, 13:24
Εικόνα


Κανένα νόημα στα ελληνικά.
Το λυσάρι τι λέει;
Όχι, ειλικρινά τώρα. Τι καταλαβαίνεις εσύ απ' αυτό που γράφει;
Ότι θέλει να πατήσεις το + και το 1 και το ίσον για να εμφανιστεί το 5 κοκ.
Σαν σκουπίδια τυχαία χυμένα ο πιο όμορφος κόσμος.

Άβαταρ μέλους
klg
Δημοσιεύσεις: 3279
Εγγραφή: 15 Οκτ 2018, 12:14
Phorum.gr user: klg

Re: Ποιος γραφει τα σχολικα βιβλια;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από klg » 15 Νοέμ 2019, 00:17

Εγώ είμαι μαζί με τον Ελλη, επικές παπαριές, με έπιασε πονοκέφαλος μόνο από το διάβασμα των εκφωνήσεων.
Ελληγενή, σκέφτεσαι πολύπλοκα χωρίς λόγο. Για να μπορέσεις να διδάξεις ή ακόμα να κάνεις ευχάριστο και ΑΠΛΟ το μάθημα ενός παιδιού, πρέπει κι' εσύ να μάθεις να σκέφτεσαι απλοϊκά για να μπορείς να του τα μεταφέρεις.
Μπορείς να τα κάνεις όλα αυτά και χωρίς να γράφεις μαλακίες για ασκήσεις.
Ενπηρειά και σθένος σου πήρε 6 σελίδες να κάνεις άρνηση απαιτούμενος. Είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα. Ακόμα και οι Ζαίοι δεν χρειάζονται τα δύο χρώματα σαν κυρίες.

Thank you Google Translate.

Άβαταρ μέλους
Χαοτικός
Δημοσιεύσεις: 22707
Εγγραφή: 09 Απρ 2018, 16:48
Phorum.gr user: Χαοτικός

Re: Ποιος γραφει τα σχολικα βιβλια;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Χαοτικός » 15 Νοέμ 2019, 00:20

ΓΑΛΗ έγραψε:
13 Νοέμ 2019, 13:44
hellegennes έγραψε:
13 Νοέμ 2019, 12:06
Ασέβαστος έγραψε:
13 Νοέμ 2019, 10:27
ισως ειναι μικρος για κατι τετοιο τελικα, αλλα με προκαλει η καπως ωριμη συμπεριφορα του να του φερομαι ως (σχεδον) ενηλικα.
Να του φέρεσαι σαν ενήλικα. Βασικά να του μιλάς σαν ενήλικα και να τον αντιμετωπίζεις σαν τέτοιον ως προς το τι σου λέει (εννοείται όχι ως προς τις προσδοκίες σου). Τα παιδιά καταλαβαίνουν όταν τους μιλάς διαφορετικά απλώς επειδή είναι παιδιά. Η κριτική σου φυσικά δεν πρέπει να είναι σαν να έχεις απέναντι έναν ενήλικα, αλλά θεωρώ ότι είναι καλό να αντιμετωπίζεις τις ιδέες του και τα λόγια του σαν να έρχονται από ενήλικα. Να είσαι βέβαιος ότι και το καταλαβαίνει και το εκτιμάει.

Το πόσο σημασία δίνεις στα λόγια του και πόσο δεκτικός είσαι απέναντι στην προσωπικότητα και τις ιδέες του είναι κάτι που το αντιλαμβάνεται ένα παιδί, ακόμα κι αν δεν ξέρει πώς να το δείξει. Πλήρη προσωπικότητα δεν αναπτύσσει ο άνθρωπος πριν τα 25 του περίπου. Όμως πλήρη αντίληψη έχει από πολύ νωρίς. Το ότι δεν είναι ακόμα ολοκληρωμένος άνθρωπος δεν σημαίνει ότι δεν καταλαβαίνει πώς τον αντιμετωπίζεις.
Ε ναι. Σύμφωνα με τη μοντεσοριανή μέθοδο, τα χρηστικά έπιπλα του παιδικού χώρου πρέπει να είναι αναλογικά με το "μέγεθος"/ηλικία του παιδιού. Κάποιοι το έχουν προχωρήσει και εφαρμόζουν αυτό το σύστημα και στις λέξεις. Τις μετατρέπουν σε υποκοριστικά για να τις καταλάβει το παιδί καλύτερα. :lol: Έτσι τουλάχιστον νομίζουν.
Το υποκοριστικό δεν είναι για καλύτερη κατανόηση. Ρ'ιναι για να διατηρεί λειτουργικό το συναίσθημα. Είναι αλλιώς να νιώθει ότι το χαϊδεύεις με την επικοινωνία σου κι αλλιώς να του αφήνεις ανοιχτή την υπόθεση ότι εσύ αντιλαμβάνεσαι το παιδί ως ενήλικα και ποιος ξέρει τι θα ζητήσεις :smt126
Σαν σκουπίδια τυχαία χυμένα ο πιο όμορφος κόσμος.

- Casper -

Re: Ποιος γραφει τα σχολικα βιβλια;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από - Casper - » 15 Νοέμ 2019, 00:21

Καλά ό;τι πείτε. Μόνο ο Χαο με καταλαβαίνει. Εύγε.

Άβαταρ μέλους
hellegennes
Δημοσιεύσεις: 40321
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17

Re: Ποιος γραφει τα σχολικα βιβλια;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από hellegennes » 15 Νοέμ 2019, 00:27

- Casper - έγραψε:
15 Νοέμ 2019, 00:00
Ελληγενή, σκέφτεσαι πολύπλοκα χωρίς λόγο. Για να μπορέσεις να διδάξεις ή ακόμα να κάνεις ευχάριστο και ΑΠΛΟ το μάθημα ενός παιδιού, πρέπει κι' εσύ να μάθεις να σκέφτεσαι απλοϊκά για να μπορείς να του τα μεταφέρεις.
Θα τρελαθούμε τώρα. Εγώ σκέφτομαι πολύπλοκα ή ο ηλίθιος που έγραψε το βιβλίο και σκέφτηκε ότι για να μάθει το παιδί να αναλύει αριθμούς σε μικρότερα υποσύνολα (800 = 400 + 400) πρέπει να το βάλεις να λύσει δυσλεκτικό σουντόκου;
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.

Άβαταρ μέλους
klg
Δημοσιεύσεις: 3279
Εγγραφή: 15 Οκτ 2018, 12:14
Phorum.gr user: klg

Re: Ποιος γραφει τα σχολικα βιβλια;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από klg » 15 Νοέμ 2019, 00:28

- Casper - έγραψε:
15 Νοέμ 2019, 00:21
Καλά ό;τι πείτε. Μόνο ο Χαο με καταλαβαίνει. Εύγε.
Δεν νομίζω ότι αυτό είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικό.
Ενπηρειά και σθένος σου πήρε 6 σελίδες να κάνεις άρνηση απαιτούμενος. Είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα. Ακόμα και οι Ζαίοι δεν χρειάζονται τα δύο χρώματα σαν κυρίες.

Thank you Google Translate.

- Casper -

Re: Ποιος γραφει τα σχολικα βιβλια;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από - Casper - » 15 Νοέμ 2019, 00:32

hellegennes έγραψε:
15 Νοέμ 2019, 00:27
- Casper - έγραψε:
15 Νοέμ 2019, 00:00
Ελληγενή, σκέφτεσαι πολύπλοκα χωρίς λόγο. Για να μπορέσεις να διδάξεις ή ακόμα να κάνεις ευχάριστο και ΑΠΛΟ το μάθημα ενός παιδιού, πρέπει κι' εσύ να μάθεις να σκέφτεσαι απλοϊκά για να μπορείς να του τα μεταφέρεις.
Θα τρελαθούμε τώρα. Εγώ σκέφτομαι πολύπλοκα ή ο ηλίθιος που έγραψε το βιβλίο και σκέφτηκε ότι για να μάθει το παιδί να αναλύει αριθμούς σε μικρότερα υποσύνολα (800 = 400 + 400) πρέπει να το βάλεις να λύσει δυσλεκτικό σουντόκου;
Ο ηλίθιος που έγραψε το βιβλίο μάλλον σκέφτηκε πως θα είναι παιχνίδι (πιο διασκεδαστικό) για τα παιδιά (ακόμα και για τους "αδύνατους" μαθητές) να μάθουν με αυτό τον τρόπο παρά να τους τα διδάσκει με κάποιον πιο βαρετό. Δεν νομίζεις πως υπάρχει λόγος; Έτσι του ήρθε και το' γραψε; Στο γυρνάω το επιχείρημα και σου λέω πως δεν υπάρχει περίπτωση ένα παιδί να σκεφτεί όσα έγραψες εσύ με τις διάφορες υπολογιστικές και να μην καταλάβει τι ακριβώς έπρεπε να κάνει. Μάλλον τα υποτιμάς κι' αυτά, μαζί με τον "ηλίθιο".

Και ναι. Το έβλεπα με τον δυσλεξικό μαθητή που είχα/έχω. Βαριόταν και μισούσε θανάσιμα τα μαθηματικά και έβρισκα πιο ευχάριστους τρόπους για να του τραβήξω την προσοχή. Δεν είχε ακριβώς τέτοιες αλλά παρόμοιες.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος - Casper - την 15 Νοέμ 2019, 00:35, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.

Άβαταρ μέλους
Χαοτικός
Δημοσιεύσεις: 22707
Εγγραφή: 09 Απρ 2018, 16:48
Phorum.gr user: Χαοτικός

Re: Ποιος γραφει τα σχολικα βιβλια;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Χαοτικός » 15 Νοέμ 2019, 00:32

klg έγραψε:
15 Νοέμ 2019, 00:28
- Casper - έγραψε:
15 Νοέμ 2019, 00:21
Καλά ό;τι πείτε. Μόνο ο Χαο με καταλαβαίνει. Εύγε.
Δεν νομίζω ότι αυτό είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικό.

Ρε μλκ αφού σαι νέρντουλας. Τι να καταλάβεις από την εκφώνηση; :011:
Σαν σκουπίδια τυχαία χυμένα ο πιο όμορφος κόσμος.

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Κοινωνικά θέματα”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών