Ποιος γραφει τα σχολικα βιβλια;

Κοινωνικά θέματα και προβληματισμοί
- Casper -
Δημοσιεύσεις: 1594
Εγγραφή: 01 Ιουν 2019, 15:14

Re: Ποιος γραφει τα σχολικα βιβλια;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από - Casper - » 14 Νοέμ 2019, 22:46

Nandros έγραψε:
14 Νοέμ 2019, 22:42
vagabondo έγραψε:
14 Νοέμ 2019, 22:35
Αυτό που κατάλαβα είναι πως θέλει να εμφανίζονται διαδοχικά στο κομπιουτεράκι κάποιοι αριθμοί, μάλλον με κάποιον μαγικό τρόπο. Μπορει να είναι άσκηση από το μάθημα μαύρης μαγείας.
Εντάξει, είπαμε, να καταργηθούν τα Θρησκευτικά, μην το πάμε όμως και στο άλλο άκρο. :lol:
Οι επιτραπέζιοι υπολογιστές με χαρτοταινία έχουν κάποιες έξτρα ιδιότητες που δεν έχουν τα κομπιουτεράκια τσέπης.
Πχ, κάθε φορά που πατάς το + ή Χ γίνεται αντίστοιχη πράξη με τον τελευταίο αριθμό που εισήχθηκε.
Προσπάθησα, αλλά δεν βρήκα άκρη με αυτό:


.
Εμμ νομίζω πως άδικα παιδεύεστε. Ο άνθρωπος (όποιος κι' αν το έγραψε) προσπάθησε να το πει με απλά λόγια ή να κάνει ξεκάθαρο τελοσπάντων πως δεν θέλει να σβήσουν κάτι ή να την ξαναξεκινήσουν αλλά τελικά δεν του βγήκε καλά. Έχεις τον αριθμό 4, μην σβήσεις κάτι, κάνε ότι θες για να δω αμέσως μετά τον αριθμό 5 στην θέση που ήταν το 4. That's it.

Εκπληκτικέ εγώ γι' αυτό τον ρώτησα αν κατάλαβε τι εννοεί γιατί νόμιζα πως ήταν ξεκάθαρο.

- Casper -
Δημοσιεύσεις: 1594
Εγγραφή: 01 Ιουν 2019, 15:14

Re: Ποιος γραφει τα σχολικα βιβλια;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από - Casper - » 14 Νοέμ 2019, 22:47

hellegennes έγραψε:
14 Νοέμ 2019, 22:45
- Casper - έγραψε:
14 Νοέμ 2019, 22:40
vagabondo έγραψε:
14 Νοέμ 2019, 22:40
Αν πατήσεις +1 θα εμφανιστεί στην οθόνη, όπως ζητάει, το 1 και μετά το 5.
Όχι. Όπως είναι το 4 στην φώτο, αν πατήσεις +1 = θα εμφανιστεί το 5.
Αφενός θα εμφανιστεί κι ο αριθμός 1, άρα αυτός που το έγραψε δεν ξέρει τι στο διάολο γράφει. Αφετέρου, εξήγησέ μου πώς θα εμφανιστεί το 8 και μετά το 508. Μην πεις με πολλαπλασιασμό γιατί θα σε βαρέσω.
Τι εννοείς;! Από το 8 για να δεις 508 προσθέτεις 500. Απλές πράξεις ήθελε να τους βάλει να κάνουν.

Ρε παιδιά :o

Άβαταρ μέλους
Papa John
Δημοσιεύσεις: 2317
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 23:08

Re: Ποιος γραφει τα σχολικα βιβλια;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Papa John » 14 Νοέμ 2019, 22:50

Να τοποθετηθεί ο Ασέβαστος.

Άβαταρ μέλους
vagabondo
Δημοσιεύσεις: 2237
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:24

Re: Ποιος γραφει τα σχολικα βιβλια;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από vagabondo » 14 Νοέμ 2019, 22:53

Papa John έγραψε:
14 Νοέμ 2019, 22:50
Να τοποθετηθεί ο Ασέβαστος.


το παιδί του Ασέβαστου
Occasio facit furem
Io vagabondo

- Casper -
Δημοσιεύσεις: 1594
Εγγραφή: 01 Ιουν 2019, 15:14

Re: Ποιος γραφει τα σχολικα βιβλια;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από - Casper - » 14 Νοέμ 2019, 22:55

vagabondo έγραψε:
14 Νοέμ 2019, 22:53
Papa John έγραψε:
14 Νοέμ 2019, 22:50
Να τοποθετηθεί ο Ασέβαστος.


το παιδί του Ασέβαστου
Μόνο με τον μικρούλη θα συνεννοηθώ. Εσείς οι μεγάλοι σκέφτεστε πιο πολύπλοκα απ' ότι πρέπει. Φέρτε τον :hebit:

Άβαταρ μέλους
Papa John
Δημοσιεύσεις: 2317
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 23:08

Re: Ποιος γραφει τα σχολικα βιβλια;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Papa John » 14 Νοέμ 2019, 22:58

vagabondo έγραψε:
14 Νοέμ 2019, 22:53
Papa John έγραψε:
14 Νοέμ 2019, 22:50
Να τοποθετηθεί ο Ασέβαστος.


το παιδί του Ασέβαστου
Καλά λες,πιο έξυπνος από όλους μας είναι ο μικρός.

Άβαταρ μέλους
hellegennes
Δημοσιεύσεις: 14417
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17

Re: Ποιος γραφει τα σχολικα βιβλια;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από hellegennes » 14 Νοέμ 2019, 23:03

- Casper - έγραψε:
14 Νοέμ 2019, 22:47
hellegennes έγραψε:
14 Νοέμ 2019, 22:45
- Casper - έγραψε:
14 Νοέμ 2019, 22:40


Όχι. Όπως είναι το 4 στην φώτο, αν πατήσεις +1 = θα εμφανιστεί το 5.
Αφενός θα εμφανιστεί κι ο αριθμός 1, άρα αυτός που το έγραψε δεν ξέρει τι στο διάολο γράφει. Αφετέρου, εξήγησέ μου πώς θα εμφανιστεί το 8 και μετά το 508. Μην πεις με πολλαπλασιασμό γιατί θα σε βαρέσω.
Τι εννοείς;! Από το 8 για να δεις 508 προσθέτεις 500. Απλές πράξεις ήθελε να τους βάλει να κάνουν.

Ρε παιδιά :o
Συγγνώμη, για σένα αυτό είναι προφανές; Οκέι. Πάρε κι αυτό, από την ίδια ενότητα:


Εικόνα


Η απάντηση που θα έδινα στην άσκηση είναι «ναι, μπορώ να την βοηθήσω. Θα της δώσω 5 ευρώ να πάρει καινούργιο κομπιουτεράκι».
Far out to westward on the edge of morn,
The slender misty city towers up-borne
Glimmer faint rose against the pallid blue;
And yonder on those northern hills, the hue
Of amethyst, hang fleeces dull as horn.

Άβαταρ μέλους
vagabondo
Δημοσιεύσεις: 2237
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:24

Re: Ποιος γραφει τα σχολικα βιβλια;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από vagabondo » 14 Νοέμ 2019, 23:11

hellegennes έγραψε:
14 Νοέμ 2019, 23:03
- Casper - έγραψε:
14 Νοέμ 2019, 22:47
hellegennes έγραψε:
14 Νοέμ 2019, 22:45


Αφενός θα εμφανιστεί κι ο αριθμός 1, άρα αυτός που το έγραψε δεν ξέρει τι στο διάολο γράφει. Αφετέρου, εξήγησέ μου πώς θα εμφανιστεί το 8 και μετά το 508. Μην πεις με πολλαπλασιασμό γιατί θα σε βαρέσω.
Τι εννοείς;! Από το 8 για να δεις 508 προσθέτεις 500. Απλές πράξεις ήθελε να τους βάλει να κάνουν.

Ρε παιδιά :o
Συγγνώμη, για σένα αυτό είναι προφανές; Οκέι. Πάρε κι αυτό, από την ίδια ενότητα:


Εικόνα


Η απάντηση που θα έδινα στην άσκηση είναι «ναι, μπορώ να την βοηθήσω. Θα της δώσω 5 ευρώ να πάρει καινούργιο κομπιουτεράκι».
Εδώ είναι καλή η διατύπωση. Από ποια τάξη είναι;
Occasio facit furem
Io vagabondo

Άβαταρ μέλους
hellegennes
Δημοσιεύσεις: 14417
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17

Re: Ποιος γραφει τα σχολικα βιβλια;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από hellegennes » 14 Νοέμ 2019, 23:13

Τρίτη δημοτικού.
Far out to westward on the edge of morn,
The slender misty city towers up-borne
Glimmer faint rose against the pallid blue;
And yonder on those northern hills, the hue
Of amethyst, hang fleeces dull as horn.

- Casper -
Δημοσιεύσεις: 1594
Εγγραφή: 01 Ιουν 2019, 15:14

Re: Ποιος γραφει τα σχολικα βιβλια;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από - Casper - » 14 Νοέμ 2019, 23:24

hellegennes έγραψε:
14 Νοέμ 2019, 23:03
- Casper - έγραψε:
14 Νοέμ 2019, 22:47
hellegennes έγραψε:
14 Νοέμ 2019, 22:45


Αφενός θα εμφανιστεί κι ο αριθμός 1, άρα αυτός που το έγραψε δεν ξέρει τι στο διάολο γράφει. Αφετέρου, εξήγησέ μου πώς θα εμφανιστεί το 8 και μετά το 508. Μην πεις με πολλαπλασιασμό γιατί θα σε βαρέσω.
Τι εννοείς;! Από το 8 για να δεις 508 προσθέτεις 500. Απλές πράξεις ήθελε να τους βάλει να κάνουν.

Ρε παιδιά :o
Συγγνώμη, για σένα αυτό είναι προφανές; Οκέι. Πάρε κι αυτό, από την ίδια ενότητα:


Εικόνα


Η απάντηση που θα έδινα στην άσκηση είναι «ναι, μπορώ να την βοηθήσω. Θα της δώσω 5 ευρώ να πάρει καινούργιο κομπιουτεράκι».
964 -40 - 60 = 864 - 6 - 6 + 2 = 854 *
Προς το παρόν δημιουργήσαμε τον αριθμό. Πρέπει να αφαιρέσουμε 800. Θα το πάμε πάλι σταδιακά. Αφαιρούμε 900, άρα πρέπει να προσθέσουμε 100. 854 - 900 = - 46 και έπειτα + 60 + 40. Να το το 54. Μετά θέλω να φτάσω στο 4. Αντίστοιχα πρέπει να αφαιρέσω 50. Δεν υπάρχει το πλήκτρο 5, άρα ας αφαιρέσω 60 και να προσθέσω 10. Αφαιρώ 60 άρα έχω 54-60 = -6 και τώρα πρέπει να προσθέτω άλλα 10, άρα από το -6 πατάω +6+4

aaand finally we are done. :003:
Άρα εγώ μπορώ να την βοηθήσω πιο...πρακτικά.

Λίγο σπαζοκεφαλιά είναι. Σίγουρα θα έχει και άλλους τρόπους και πιο εύκολους. Εγώ θα χαιρόμουν αν έβλεπα τέτοια άσκηση γιατί είναι σαν παιχνίδι και εξασκεί το μυαλό. Το πρόβλημα είναι πως θα αρέσει μόνο σε αυτούς που αγαπούν τα μαθηματικά. Σε κάποιους άλλους μπορεί με αυτή την διαδικασία να τα αγαπήσουν (αφού θα τα δουν σαν παιχνίδι), ή στην χειρότερη θα αναγκαστούν, έστω, να εξασκήσουν λίγο το μυαλό τους.

* edit: πιο εύκολα, 960-6-60-40. Σίγουρα θα έχει πολλούς. Δοκίμασα και με πολλαπλασιασμό/διαίρεση στην αρχή για να δω αν βγαίνει κάτι εύκολα αλλά νομίζω με πρόσθεση και αφαίρεση είναι ο πιο εύκολος τρόπος. Με έβαλες σε σκέψεις βραδιάτικο και ετοιμαζόμουν για ύπνο :lol:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος - Casper - την 14 Νοέμ 2019, 23:35, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Άβαταρ μέλους
Nandros
Δημοσιεύσεις: 15440
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
Phorum.gr user: Nandros
Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία

Re: Ποιος γραφει τα σχολικα βιβλια;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Nandros » 14 Νοέμ 2019, 23:30

hellegennes έγραψε:
14 Νοέμ 2019, 23:13
Τρίτη δημοτικού.
Πριν 20 (είκοσι) χρόνια ένας φίλος μου ζήτησε να βοηθήσω το κορίτσι του - ίδιας τάξης - να καταλάβει τις διαφορές μεταξύ δεκαδικών, εξαδικών, 12δικών, δυαδικών συστημάτων!
:102:
Σύμβαση Γενεύης 1951
Αρθ 2 Πας πρόσφυξ υποχρεούται όπως συμμορφούται προς τους νόμους και κανονισμούς της χώρας ένθα ευρίσκεται
Αρθ 9 Αι χώραι εν καιρώ σοβαρών και εξαιρετικών περιστάσεων δύνανται να λαμβάνουν μέτρα απαραίτητα δια την εθνικήν ασφάλειαν

Χόρχε ντελ Σάλτο

Re: Ποιος γραφει τα σχολικα βιβλια;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Χόρχε ντελ Σάλτο » 14 Νοέμ 2019, 23:34

hellegennes έγραψε:
14 Νοέμ 2019, 21:02
Χόρχε ντελ Σάλτο έγραψε:
13 Νοέμ 2019, 13:59
ΓΑΛΗ έγραψε:
13 Νοέμ 2019, 13:44
. Κάποιοι το έχουν προχωρήσει και εφαρμόζουν αυτό το σύστημα και στις λέξεις. Τις μετατρέπουν σε υποκοριστικά για να τις καταλάβει το παιδί καλύτερα. :lol: Έτσι τουλάχιστον νομίζουν.

Άσχετα αλλα.
1.εμένα αυτό με εκνευρίζει σε καταλόγους ταβερνων.
Σαλάτα του Μαέστρου:
Ντοματούλα με λάχανο και κοτόπουλο και φρέσκια ριγανίτσα.

Αγκινάρες αλά Πολίτισσα:
Γεμιστό σαλιγκαράκι με αγκινάρα και λεμονάκι.

Πίτσι πίτσι στο Πετρίτσι:
Γλυκιά πιπερίτσα με τυράκι και ντιπ μαϊντανούλη.
λαχταριστό ζουμερό μπιφτεκάκι και σου ρχεται ψημένο φελιζόλ. καριόληδες. :011:

Άβαταρ μέλους
vagabondo
Δημοσιεύσεις: 2237
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:24

Re: Ποιος γραφει τα σχολικα βιβλια;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από vagabondo » 14 Νοέμ 2019, 23:36

- Casper - έγραψε:
14 Νοέμ 2019, 23:24
hellegennes έγραψε:
14 Νοέμ 2019, 23:03
- Casper - έγραψε:
14 Νοέμ 2019, 22:47


Τι εννοείς;! Από το 8 για να δεις 508 προσθέτεις 500. Απλές πράξεις ήθελε να τους βάλει να κάνουν.

Ρε παιδιά :o
Συγγνώμη, για σένα αυτό είναι προφανές; Οκέι. Πάρε κι αυτό, από την ίδια ενότητα:


Εικόνα


Η απάντηση που θα έδινα στην άσκηση είναι «ναι, μπορώ να την βοηθήσω. Θα της δώσω 5 ευρώ να πάρει καινούργιο κομπιουτεράκι».
964 -40 - 60 = 864 - 6 - 6 + 2 = 854
Προς το παρόν δημιουργήσαμε τον αριθμό. Πρέπει να αφαιρέσουμε 800. Θα το πάμε πάλι σταδιακά. Αφαιρούμε 900, άρα πρέπει να προσθέσουμε 100. 854 - 900 = - 46 και έπειτα + 60 + 40. Να το το 54. Μετά θέλω να φτάσω στο 4. Αντίστοιχα πρέπει να αφαιρέσω 50. Δεν υπάρχει το πλήκτρο 5, άρα ας αφαιρέσω 60 και να προσθέσω 10. Αφαιρώ 60 άρα έχω 54-60 = -6 και τώρα πρέπει να προσθέτω άλλα 10, άρα από το -6 πατάω +6+4

aaand finally we are done. :003:
Άρα εγώ μπορώ να την βοηθήσω πιο...πρακτικά.

Λίγο σπαζοκεφαλιά είναι. Σίγουρα θα έχει και άλλους τρόπους και πιο εύκολους. Εγώ θα χαιρόμουν αν έβλεπα τέτοια άσκηση γιατί είναι σαν παιχνίδι και εξασκεί το μυαλό. Το πρόβλημα είναι πως θα αρέσει μόνο σε αυτούς που αγαπούν τα μαθηματικά. Σε κάποιους άλλους μπορεί με αυτή την διαδικασία να τα αγαπήσουν (αφού θα τα δουν σαν παιχνίδι), ή στην χειρότερη θα αναγκαστούν, έστω, να εξασκήσουν λίγο το μυαλό τους.
Αααα, πολύ προχωρημένοι είστε εκεί στην Κύπρο. Στην τρίτη Δημοτικού ήδη γνωρίζετε και τους αρνητικούς αριθμούς. :lol:
Occasio facit furem
Io vagabondo

- Casper -
Δημοσιεύσεις: 1594
Εγγραφή: 01 Ιουν 2019, 15:14

Re: Ποιος γραφει τα σχολικα βιβλια;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από - Casper - » 14 Νοέμ 2019, 23:40

vagabondo έγραψε:
14 Νοέμ 2019, 23:36
- Casper - έγραψε:
14 Νοέμ 2019, 23:24
hellegennes έγραψε:
14 Νοέμ 2019, 23:03


Συγγνώμη, για σένα αυτό είναι προφανές; Οκέι. Πάρε κι αυτό, από την ίδια ενότητα:


Εικόνα


Η απάντηση που θα έδινα στην άσκηση είναι «ναι, μπορώ να την βοηθήσω. Θα της δώσω 5 ευρώ να πάρει καινούργιο κομπιουτεράκι».
964 -40 - 60 = 864 - 6 - 6 + 2 = 854
Προς το παρόν δημιουργήσαμε τον αριθμό. Πρέπει να αφαιρέσουμε 800. Θα το πάμε πάλι σταδιακά. Αφαιρούμε 900, άρα πρέπει να προσθέσουμε 100. 854 - 900 = - 46 και έπειτα + 60 + 40. Να το το 54. Μετά θέλω να φτάσω στο 4. Αντίστοιχα πρέπει να αφαιρέσω 50. Δεν υπάρχει το πλήκτρο 5, άρα ας αφαιρέσω 60 και να προσθέσω 10. Αφαιρώ 60 άρα έχω 54-60 = -6 και τώρα πρέπει να προσθέτω άλλα 10, άρα από το -6 πατάω +6+4

aaand finally we are done. :003:
Άρα εγώ μπορώ να την βοηθήσω πιο...πρακτικά.

Λίγο σπαζοκεφαλιά είναι. Σίγουρα θα έχει και άλλους τρόπους και πιο εύκολους. Εγώ θα χαιρόμουν αν έβλεπα τέτοια άσκηση γιατί είναι σαν παιχνίδι και εξασκεί το μυαλό. Το πρόβλημα είναι πως θα αρέσει μόνο σε αυτούς που αγαπούν τα μαθηματικά. Σε κάποιους άλλους μπορεί με αυτή την διαδικασία να τα αγαπήσουν (αφού θα τα δουν σαν παιχνίδι), ή στην χειρότερη θα αναγκαστούν, έστω, να εξασκήσουν λίγο το μυαλό τους.
Αααα, πολύ προχωρημένοι είστε εκεί στην Κύπρο. Στην τρίτη Δημοτικού ήδη γνωρίζετε και τους αρνητικούς αριθμούς. :lol:
Στην Ελλάδα είστε πιο προχωρημένοι vag μου. Τους αρνητικούς τους μαθαίνουν στην 1η γυμνασίου. Όμως επειδή έκανα μάθημα σε παιδάκι δημοτικού και του εξηγούσα πολλά πράγματα (έχει και δυσλεξία), μια χαρά έξυπνα είναι και είναι καλό να ξεκινάνε από νωρίς. Τελευταία έχουν αλλάξει άααπειρα πράγματα στην ύλη σε σημείο που βλέπω τώρα πράγματα που εγώ τα έκανα στο πανεπιστήμιο. Μην υποτιμάτε τα παιδιά. Βλέπε το παιδί του Ασέβαστου πώς σκέφτεται. Αν δεν εξασκήσεις κριτική και μυαλό στα μαθηματικά, και αν δεν το δεις σαν παιχνίδι με την βοήθεια τέτοιων ασκήσεων, πότε και πώς θα το κάνεις;

Μην αρχίζουμε δηλαδή και εμείς την κριτική χωρίς να ξέρουμε τα πώς και τα γιατί.

(Επίσης μπορεί να έχει κι' άλλους πιο εύκολους τρόπους - δοκιμάστε κι' εσείς αν θέλετε)

Άβαταρ μέλους
hellegennes
Δημοσιεύσεις: 14417
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17

Re: Ποιος γραφει τα σχολικα βιβλια;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από hellegennes » 14 Νοέμ 2019, 23:49

- Casper - έγραψε:
14 Νοέμ 2019, 23:24
hellegennes έγραψε:
14 Νοέμ 2019, 23:03
- Casper - έγραψε:
14 Νοέμ 2019, 22:47


Τι εννοείς;! Από το 8 για να δεις 508 προσθέτεις 500. Απλές πράξεις ήθελε να τους βάλει να κάνουν.

Ρε παιδιά :o
Συγγνώμη, για σένα αυτό είναι προφανές; Οκέι. Πάρε κι αυτό, από την ίδια ενότητα:


Εικόνα


Η απάντηση που θα έδινα στην άσκηση είναι «ναι, μπορώ να την βοηθήσω. Θα της δώσω 5 ευρώ να πάρει καινούργιο κομπιουτεράκι».
964 -40 - 60 = 864 - 6 - 6 + 2 = 854 *
Προς το παρόν δημιουργήσαμε τον αριθμό. Πρέπει να αφαιρέσουμε 800. Θα το πάμε πάλι σταδιακά. Αφαιρούμε 900, άρα πρέπει να προσθέσουμε 100. 854 - 900 = - 46 και έπειτα + 60 + 40. Να το το 54. Μετά θέλω να φτάσω στο 4. Αντίστοιχα πρέπει να αφαιρέσω 50. Δεν υπάρχει το πλήκτρο 5, άρα ας αφαιρέσω 60 και να προσθέσω 10. Αφαιρώ 60 άρα έχω 54-60 = -6 και τώρα πρέπει να προσθέτω άλλα 10, άρα από το -6 πατάω +6+4

aaand finally we are done. :003:
Άρα εγώ μπορώ να την βοηθήσω πιο...πρακτικά.
Δεν είναι η σειρά των πράξεων το θέμα μας. Η σειρά είναι 400+400+40+6+4+4=854. Εσύ το πήγες μέσω Λάρισας και έβγαλες αρνητικούς αριθμούς. Πρώτο κεφάλαιο της τρίτης δημοτικού είναι. Χαλάρωσε.

Το θέμα είναι πόσο κακογραμμένο και κακοσχεδιασμένο είναι. Δεν παίζει παιδί 8 χρονών να καταλαβαίνει τι σκατά πρέπει να κάνει. Ειδικά με αυτήν την διατύπωση.
Far out to westward on the edge of morn,
The slender misty city towers up-borne
Glimmer faint rose against the pallid blue;
And yonder on those northern hills, the hue
Of amethyst, hang fleeces dull as horn.

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Κοινωνικά θέματα”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών