Σελίδα 7 από 13

Re: Ποιος γραφει τα σχολικα βιβλια;

Δημοσιεύτηκε: 15 Νοέμ 2019, 13:42
από hellegennes
Ασέβαστος έγραψε:
15 Νοέμ 2019, 09:47
- Casper - έγραψε:
14 Νοέμ 2019, 23:40
Στην Ελλάδα είστε πιο προχωρημένοι vag μου. Τους αρνητικούς τους μαθαίνουν στην 1η γυμνασίου.
οκ, δεν μπορω να κρατηθω, πρεπει να καμαρωσω σαν ψωνισμενος χαζομπαμπας που ειμαι.

μεγαλωνω τον σελντον κουπερ. αρνητικους αριθμους του εμαθα στο νηπιαγωγειο, οπως και πολλαπλασιασμο. διαιρεση πρωτη δημοτικου, και τωρα στη δευτερα προσθετουμε και αφαιρουμε κλασματα, πριν απο λιγες μερες με ρωτουσε πως πολλαπλασιαζουμε και διαιρουμε κλασματα, αλλα οδηγουσα, δεν μπορουσα να του δειξω με χαρτι και μολυβι. του εξηγησα, και νομιζω πως καταλαβε.

να πω επισης, οτι καποια στιγμη τους ειπε η δασκαλα οτι δεν γινεται αφαιρεση ενος μεγαλυτερου αριθμου απο εναν μικροτερο. ο δικος μου και αλλος ενας, διαφωνησαν, και ειπαν για τους αρνητικους αριθμους. δηλαδη δεν ειναι κατι φοβερα ιδιεταιρο ο γιος μου, και αλλα παιδια μαθαινουν γρηγορα.
Θεωρητικά μπορείς να ξεκινήσεις να διδάσκεις μαθηματικά στο παιδί σου από 2 χρονών, που αρχίζει να μπορεί να μετράει, απλά δεν υπάρχει λόγος να το κάνεις. Τα μαθηματικά είναι συνταγή.

Έχω έναν δεύτερο ξάδερφο που η μάνα του πριν κάποια χρόνια μού ζήτησε να τον βοηθήσω, γιατί πήγαινε τετάρτη δημοτικού και έφερνε για βαθμούς 5άρια (το οποίο δεν το είχα ακούσει ποτέ στην ζωή μου πριν). Τον ανέλαβα και διαπίστωσα ότι είχε τρομερά κενά και δεν μπορούσε να κάνει στοιχειώδεις μαθηματικές πράξεις και στην γλώσσα έκανε τραγικά γραμματικά και συντακτικά λάθη (η ορθογραφία του ήταν αναλογικά καλή). Πήγα και είδα την δασκάλα του, όπου της ζήτησα να τον βάλει πρώτο θρανίο και να έχει λίγο παραπάνω τον νου της γιατί μάλλον είχε κάποιο σύνδρομο διάσπασης προσοχής. Η στάση της δασκάλας ήταν αμυντική, λες και πήγα να της πω πώς να κάνει την δουλειά της και στο τέλος μού είπε ότι δεν κάνουν όλοι για γιατροί. Μπορεί να βγάλει ένα τεχνικό λύκειο και να γίνει υδραυλικός.

Τον ανέλαβα για 3 χρόνια. Τετάρτη, πέμπτη και έκτη δημοτικού και κάτι λίγο από πρώτη γυμνασίου. Τώρα σπουδάζει βιοϊατρική στην Σίνδο. Αυτό που θέλω να πω, εκτός του ότι είμαι γαμάτος, είναι ότι μπορείς να διδάξεις μαθηματικά ακόμα και σε άτομο που έχει χάσει 100 τραίνα, αν ξέρεις πώς να τα διδάξεις. Για αρχή, η τακτική μου ήταν να αγνοήσω τελείως τα σχολικά του βιβλία, αφού διαπίστωσα ότι ήταν για τον πούτσο.

Re: Ποιος γραφει τα σχολικα βιβλια;

Δημοσιεύτηκε: 15 Νοέμ 2019, 13:59
από klg
- Casper - έγραψε:
15 Νοέμ 2019, 00:38
Πολύ προβλέψιμα και βαρετά σχόλια. Είναι που δεν σας έδιναν δυσλεκτικά σουντόκου στο δημοτικό μάλλον. :lol:
Γιατί το σχόλιο που έκανα quote είναι ό,τι πιο βαθυστόχαστο και απρόβλεπτο έχει γραφτεί εδώ μέσα.

Re: Ποιος γραφει τα σχολικα βιβλια;

Δημοσιεύτηκε: 15 Νοέμ 2019, 14:17
από Papa John
hellegennes έγραψε:
15 Νοέμ 2019, 02:12
Η απάντηση στο ερώτημα «ποιος γράφει τα σχολικά βιβλία;», πάντως, είναι μάλλον η Μαντάμ Σουσού. Γιατί αυτός που τα γράφει έχει μηδενική επαφή με την πραγματικότητα.

Στο παρακάτω πρόβλημα βλέπουμε ένα μπαλόνι να κοστίζει 3 ευρώ, περίπου 20-30 φορές παραπάνω από όσο κοστίζει ένα μπαλόνι στον πραγματικό κόσμο. Στο μεταξύ το κατάστημα λέγεται και «η φτήνια». Εκτός από υποτιμητικός σαν τίτλος μαγαζιού, φαντάζομαι τι πιστεύει ο συγγραφέας ότι θα κοστίζει ένα ακριβό μπαλόνι. Η Άννα Αγγελοπούλου Δασκαλάκη με τις φίλες της τα γράφουν;



Εικόνα
:smt005:

Re: Ποιος γραφει τα σχολικα βιβλια;

Δημοσιεύτηκε: 15 Νοέμ 2019, 14:28
από ΓΑΛΗ
- Casper - έγραψε:
15 Νοέμ 2019, 13:30
ΓΑΛΗ έγραψε:
15 Νοέμ 2019, 12:24
Χαοτικός έγραψε:
15 Νοέμ 2019, 00:20


Το υποκοριστικό δεν είναι για καλύτερη κατανόηση. Ρ'ιναι για να διατηρεί λειτουργικό το συναίσθημα. Είναι αλλιώς να νιώθει ότι το χαϊδεύεις με την επικοινωνία σου κι αλλιώς να του αφήνεις ανοιχτή την υπόθεση ότι εσύ αντιλαμβάνεσαι το παιδί ως ενήλικα και ποιος ξέρει τι θα ζητήσεις :smt126
Αυτοί που χρησιμοποιούν μονίμως υποκοριστικά στην επικοινωνία τους με τα μικρά παιδιά, το κάνουν με τη λογική -λέμε τώρα- της άλλης (παιδικής) γλώσσας. Είναι απολύτως αφελής προσέγγιση γιατί αυτό που κατορθώνουν είναι να μεγαλώνουν την απόσταση από τα παιδιά και φυσικά την όποια εκτίμηση του παιδιού στο πρόσωπο τους. Συνειδητά ή μη.
Σωστή. Δεν τους αρέσουν τα υποκοριστικά και το παρατήρησα στην πράξη. Τις πρώτες μέρες τον είχα στα ώπα ώπα και είδα πως δεν του άρεσε, ήθελε να του συμπεριφέρομαι σαν να ήταν μεγάλος. Γενικά νομίζω πως τα μικρά θέλουν να μεγαλώσουν πριν την ώρα τους και επίσης έχουν μια περιέργεια και δίψα να τα μάθουν όλα. Επειδή εγώ δεν είχα διδάξει ποτέ σε δημοτικό και ο μικρός είναι γιος γνωστής μου, δεν ήξερα την ύλη, τι ακριβώς κάνουνε, πώς να το διδάξω για να το καταλάβει. Τον ρωτούσα τι τους λέει η δασκάλα, να μου δείξει τα βιβλία και τα τετράδιά του και όταν του έδειχνα κάτι ανώτερο που δεν το είχαν κάνει και μου το έλεγε, παρατηρούσα πως επειδή του έλεγα πως είναι πιο προχωρημένο, ήταν πιο συγκεντρωμένος και αφοσιωμένος για να το μάθει, για να ανεβάσει την αυτοπεποίθησή του, ότι ξέρεις, εγώ κάνω κάτι πιο δύσκολο και το καταλαβαίνω. Οπότε καλά κάνει ο Ασέβαστος και αυτό εξαρτάται και από το κάθε παιδί, πόσο τραβάει ή όχι.

Όταν κάνει καμιά ζαβολιά, δεν διαβάζει και μπλα μπλα, εκεί ακριβώς είναι που πρέπει να του συμπεριφερθείς σαν να είναι ενήλικας και θα το εκτιμήσει γιατί καταβάθος αυτό θέλει και είναι πιο εύκολο να ωριμάσει. Εγώ του λέω "δεν είσαι παιδί πια, ο ίδιος δεν το είπες;" και αμέσως συμφωνεί :lol: (και ας είναι στα μάτια μου -αλλά και στην πραγματικότητα- το μικρό παιδάκι)
Nομίζω ότι σ' αυτές τις φάσεις παίζεται μια κόντρα χειραγώγησης. Οι μεγάλοι προσπαθούν να "επιβληθούν" στα παιδιά προσεγγίζοντας τα με έναν "παιδικό" κατά τη γνώμη τους τρόπο και τα παιδιά εφαρμόζουν τις τακτικές που έχουν μάθει σε όσους "αντιλαμβάνονται" ότι προσπαθούν να τα χειραγωγήσουν.

Το "αντιλαμβάνονται" το εννοώ διαισθητικά, όχι ως προϊόν λογικής σκέψης αλλά ως ενστικτώδη συμπεριφορά. Γι' αυτό και βλέπουμε ότι αυτά που λέμε "κακομαθημένα" παιδιά χρησιμοποιούν τις συνήθεις μεθόδους σε όσους έχουν αντιληφθεί ότι πιάνουν. Με όσους τα προσεγγίζουν πιο φυσικά, είναι πολύ πιο συνεργάσιμα και φυσικά θέλουν να κερδίσουν την εκτίμηση αυτού που τους φέρεται έτσι. Και είναι απολύτως φυσικό. Όταν αντιμετωπίζεις τον οποιονδήποτε -μικρό ή μεγάλο- σα να είναι το κέντρο του σύμπαντος θα φερθεί σαν αυτοκράτωρ. :lol: Όταν τον αντιμετωπίσεις ως μονάδα μιας ομάδας, θα αντιδράσει αλλιώς.

Re: Ποιος γραφει τα σχολικα βιβλια;

Δημοσιεύτηκε: 15 Νοέμ 2019, 14:38
από - Casper -
klg έγραψε:
15 Νοέμ 2019, 13:59
- Casper - έγραψε:
15 Νοέμ 2019, 00:38
Πολύ προβλέψιμα και βαρετά σχόλια. Είναι που δεν σας έδιναν δυσλεκτικά σουντόκου στο δημοτικό μάλλον. :lol:
Γιατί το σχόλιο που έκανα quote είναι ό,τι πιο βαθυστόχαστο και απρόβλεπτο έχει γραφτεί εδώ μέσα.
Ούτε εμένα μου έδιναν σουντόκου στο δημοτικό :(
ΓΑΛΗ έγραψε:
15 Νοέμ 2019, 14:28
- Casper - έγραψε:
15 Νοέμ 2019, 13:30
ΓΑΛΗ έγραψε:
15 Νοέμ 2019, 12:24


Αυτοί που χρησιμοποιούν μονίμως υποκοριστικά στην επικοινωνία τους με τα μικρά παιδιά, το κάνουν με τη λογική -λέμε τώρα- της άλλης (παιδικής) γλώσσας. Είναι απολύτως αφελής προσέγγιση γιατί αυτό που κατορθώνουν είναι να μεγαλώνουν την απόσταση από τα παιδιά και φυσικά την όποια εκτίμηση του παιδιού στο πρόσωπο τους. Συνειδητά ή μη.
Σωστή. Δεν τους αρέσουν τα υποκοριστικά και το παρατήρησα στην πράξη. Τις πρώτες μέρες τον είχα στα ώπα ώπα και είδα πως δεν του άρεσε, ήθελε να του συμπεριφέρομαι σαν να ήταν μεγάλος. Γενικά νομίζω πως τα μικρά θέλουν να μεγαλώσουν πριν την ώρα τους και επίσης έχουν μια περιέργεια και δίψα να τα μάθουν όλα. Επειδή εγώ δεν είχα διδάξει ποτέ σε δημοτικό και ο μικρός είναι γιος γνωστής μου, δεν ήξερα την ύλη, τι ακριβώς κάνουνε, πώς να το διδάξω για να το καταλάβει. Τον ρωτούσα τι τους λέει η δασκάλα, να μου δείξει τα βιβλία και τα τετράδιά του και όταν του έδειχνα κάτι ανώτερο που δεν το είχαν κάνει και μου το έλεγε, παρατηρούσα πως επειδή του έλεγα πως είναι πιο προχωρημένο, ήταν πιο συγκεντρωμένος και αφοσιωμένος για να το μάθει, για να ανεβάσει την αυτοπεποίθησή του, ότι ξέρεις, εγώ κάνω κάτι πιο δύσκολο και το καταλαβαίνω. Οπότε καλά κάνει ο Ασέβαστος και αυτό εξαρτάται και από το κάθε παιδί, πόσο τραβάει ή όχι.

Όταν κάνει καμιά ζαβολιά, δεν διαβάζει και μπλα μπλα, εκεί ακριβώς είναι που πρέπει να του συμπεριφερθείς σαν να είναι ενήλικας και θα το εκτιμήσει γιατί καταβάθος αυτό θέλει και είναι πιο εύκολο να ωριμάσει. Εγώ του λέω "δεν είσαι παιδί πια, ο ίδιος δεν το είπες;" και αμέσως συμφωνεί :lol: (και ας είναι στα μάτια μου -αλλά και στην πραγματικότητα- το μικρό παιδάκι)
Nομίζω ότι σ' αυτές τις φάσεις παίζεται μια κόντρα χειραγώγησης. Οι μεγάλοι προσπαθούν να "επιβληθούν" στα παιδιά προσεγγίζοντας τα με έναν "παιδικό" κατά τη γνώμη τους τρόπο και τα παιδιά εφαρμόζουν τις τακτικές που έχουν μάθει σε όσους "αντιλαμβάνονται" ότι προσπαθούν να τα χειραγωγήσουν.

Το "αντιλαμβάνονται" το εννοώ διαισθητικά, όχι ως προϊόν λογικής σκέψης αλλά ως ενστικτώδη συμπεριφορά. Γι' αυτό και βλέπουμε ότι αυτά που λέμε "κακομαθημένα" παιδιά χρησιμοποιούν τις συνήθεις μεθόδους σε όσους έχουν αντιληφθεί ότι πιάνουν. Με όσους τα προσεγγίζουν πιο φυσικά, είναι πολύ πιο συνεργάσιμα και φυσικά θέλουν να κερδίσουν την εκτίμηση αυτού που τους φέρεται έτσι. Και είναι απολύτως φυσικό. Όταν αντιμετωπίζεις τον οποιονδήποτε -μικρό ή μεγάλο- σα να είναι το κέντρο του σύμπαντος θα φερθεί σαν αυτοκράτωρ. :lol: Όταν τον αντιμετωπίσεις ως μονάδα μιας ομάδας, θα αντιδράσει αλλιώς.
Έτσι ακριβώς. Σπίτι με τους γονείς συμπεριφέρονται σαν 3χρονα (για να τους γίνει το χατήρι) και έξω είναι κύριοι. :lol: Και το θέλουν να είναι κύριοι και ώριμοι αλλά ταυτόχρονα δεν θέλουν να χάσουν και τις ανέσεις/πλεονεκτήματα που έχουν σαν "παιδιά".

Re: Ποιος γραφει τα σχολικα βιβλια;

Δημοσιεύτηκε: 15 Νοέμ 2019, 23:52
από Χαοτικός
- Casper - έγραψε:
15 Νοέμ 2019, 13:30
ΓΑΛΗ έγραψε:
15 Νοέμ 2019, 12:24
Χαοτικός έγραψε:
15 Νοέμ 2019, 00:20


Το υποκοριστικό δεν είναι για καλύτερη κατανόηση. Ρ'ιναι για να διατηρεί λειτουργικό το συναίσθημα. Είναι αλλιώς να νιώθει ότι το χαϊδεύεις με την επικοινωνία σου κι αλλιώς να του αφήνεις ανοιχτή την υπόθεση ότι εσύ αντιλαμβάνεσαι το παιδί ως ενήλικα και ποιος ξέρει τι θα ζητήσεις :smt126
Αυτοί που χρησιμοποιούν μονίμως υποκοριστικά στην επικοινωνία τους με τα μικρά παιδιά, το κάνουν με τη λογική -λέμε τώρα- της άλλης (παιδικής) γλώσσας. Είναι απολύτως αφελής προσέγγιση γιατί αυτό που κατορθώνουν είναι να μεγαλώνουν την απόσταση από τα παιδιά και φυσικά την όποια εκτίμηση του παιδιού στο πρόσωπο τους. Συνειδητά ή μη.
Σωστή. Δεν τους αρέσουν τα υποκοριστικά και το παρατήρησα στην πράξη. Τις πρώτες μέρες τον είχα στα ώπα ώπα και είδα πως δεν του άρεσε, ήθελε να του συμπεριφέρομαι σαν να ήταν μεγάλος. Γενικά νομίζω πως τα μικρά θέλουν να μεγαλώσουν πριν την ώρα τους και επίσης έχουν μια περιέργεια και δίψα να τα μάθουν όλα. Επειδή εγώ δεν είχα διδάξει ποτέ σε δημοτικό και ο μικρός είναι γιος γνωστής μου, δεν ήξερα την ύλη, τι ακριβώς κάνουνε, πώς να το διδάξω για να το καταλάβει. Τον ρωτούσα τι τους λέει η δασκάλα, να μου δείξει τα βιβλία και τα τετράδιά του και όταν του έδειχνα κάτι ανώτερο που δεν το είχαν κάνει και μου το έλεγε, παρατηρούσα πως επειδή του έλεγα πως είναι πιο προχωρημένο, ήταν πιο συγκεντρωμένος και αφοσιωμένος για να το μάθει, για να ανεβάσει την αυτοπεποίθησή του, ότι ξέρεις, εγώ κάνω κάτι πιο δύσκολο και το καταλαβαίνω. Οπότε καλά κάνει ο Ασέβαστος και αυτό εξαρτάται και από το κάθε παιδί, πόσο τραβάει ή όχι.

Όταν κάνει καμιά ζαβολιά, δεν διαβάζει και μπλα μπλα, εκεί ακριβώς είναι που πρέπει να του συμπεριφερθείς σαν να είναι ενήλικας και θα το εκτιμήσει γιατί καταβάθος αυτό θέλει και είναι πιο εύκολο να ωριμάσει. Εγώ του λέω "δεν είσαι παιδί πια, ο ίδιος δεν το είπες;" και αμέσως συμφωνεί :lol: (και ας είναι στα μάτια μου -αλλά και στην πραγματικότητα- το μικρό παιδάκι)
Δεν νομίζεις πως μεταξύ της προσωπικής σου εμπειρίας και της πλειονότητας των περιπτώσεων άρα και του προσανατολισμού των σχετικών επιστημών, παρεμβάλλεται τόση ακτινοβολία, που μπορεί να σου αλλοιώσει το βαθμό αλήθειας; Μιλάμε για του υποβάθρου σε πρώτη φάση, το θόρυβο των τηλεπικοινωνιών, τον ηλιάτορα που μπορεί να είναι στα χάι του και να καταιγίζεται, την αιθαλομίχλη, τα βογγητά εκ των οργασμών, τα βογγητά των αγάμητων, τις τυχαίες πιθανές μικροκαμπυλώσεις του χωροχρόνου.
Το παιδί εκτός από αυτά τα δευτερογενή γούστα, που λες κι εσύ και η ακροδεξιά, ότι θα βγάλει το παιδί (κι αυτό συνεπάγεται τι σώνει και καλά πρέπει εσύ να του καλύψεις! αλλά τέλος πάντων).
θα βγάλει και το πρωτογενές, ότι σε βλέπει να ασχολείσαι με το γεγονός ακριβώς ότι είναι παιδί. ότι του μιλάς χαϊδευτικά, ή με αγάπη ή πολλά μαζί ή έστω κι ότι δεν ξέρεις κάτι άλλο και θεωρείς ότι πρέπει να του μιλάς έτσι γιατί αυτό είναι παιδί. Είναι λιγότερο παραγωγικό αυτό νομίζεις; Το άλλο από που προκύπτει ότι είναι το εύλογο και κυρίαρχο να πρέπει να το ακολουθήσεις;

Επίσης από που προκύπτει ο διχασμός ότι αυτά τα δύο πρέπει υποχρεωτικά να είναι σε σύγκρουση και ταυτόχρονα οι μοναδικές και αποκλειστικές επιλογές ώστε η μία να επικρατήσει;
Μήπως είδαμε κάποιον να το κάνει αποτυχημένα (σύμφωνα με την αντίληψή μας κιόλας) και η τρόπον τινά οργή μας και επιθετική αντιπαράθεση μας πρέπει να γίνει επίσημη; Αλλιώς δεν είμαστε ικανοποιημένοι;

Έλα ρε τώρα που τσιμπάς.

Re: Ποιος γραφει τα σχολικα βιβλια;

Δημοσιεύτηκε: 15 Νοέμ 2019, 23:58
από Χαοτικός
klg έγραψε:
15 Νοέμ 2019, 13:59
- Casper - έγραψε:
15 Νοέμ 2019, 00:38
Πολύ προβλέψιμα και βαρετά σχόλια. Είναι που δεν σας έδιναν δυσλεκτικά σουντόκου στο δημοτικό μάλλον. :lol:
Γιατί το σχόλιο που έκανα quote είναι ό,τι πιο βαθυστόχαστο και απρόβλεπτο έχει γραφτεί εδώ μέσα.

Έβαλες καμιά πύθωνα να σου αραδιάζει λέξεις σε τυχαία σειρά και σου βγήκε; Μλκ είδες τι κωλόφαρδος είσαι; :smt023:smt047

Re: Ποιος γραφει τα σχολικα βιβλια;

Δημοσιεύτηκε: 16 Νοέμ 2019, 00:05
από Χαοτικός
Ασέβαστος έγραψε:
15 Νοέμ 2019, 09:40
hellegennes έγραψε:
14 Νοέμ 2019, 23:03



Συγγνώμη, για σένα αυτό είναι προφανές; Οκέι. Πάρε κι αυτό, από την ίδια ενότητα:


Εικόνα


Η απάντηση που θα έδινα στην άσκηση είναι «ναι, μπορώ να την βοηθήσω. Θα της δώσω 5 ευρώ να πάρει καινούργιο κομπιουτεράκι».
:smt005::smt005::smt005: οχι ρε μλκ, τι ναι τουτοι ρε.

γω θα απαντουσα "θα παταει -2 -2 -2 -2 -2 -2 συνεχεια, μεχρι να περασει και απο τα 2 νουμερα που λεει το προβλημα. πρεπει να υπαρχουν αλλοι 500 τροποι να το κανει, αλλα θα προτιμησω αυτον γιατι μοιαζει πιο ταιριαστος με τον αυτισμο που φαινεται να εχει αυτος που εγραψε το προβλημα"

εντωμεταξυ η "σωστη" λυση, αυτη δηλαδη που κανεις τις λιγοτερες πραξεις, πρεπει να ειναι -400-400-24-26. μαλον αυτο περιμενει σαν απαντηση ο καμμενος που εγραψε το προβλημα.
Μπράβο ρε τιτανοτεράστιε νοήμονα! :003:
Μλκ ναι αυτό είναι το νόημα να πούμε. Να βρεις τη λύση. Να δείξεις ότι είσαι μάγκας ότι μετράς όχι μαλακίες.

Δεν είναι ας πούμε να παίξει το παιδί, να ακολουθήσει δρόμους, να αφεθεί στην εμπειρία αυτή, να δει τα αποτελέσματα, να αναδράσει με την δραστηριότητα του. Όχι τέτοια πράγματα ρε. Δεν υπάρχουν λέμε.

Re: Ποιος γραφει τα σχολικα βιβλια;

Δημοσιεύτηκε: 16 Νοέμ 2019, 00:15
από Χαοτικός
hellegennes έγραψε:
15 Νοέμ 2019, 13:42
Ασέβαστος έγραψε:
15 Νοέμ 2019, 09:47
- Casper - έγραψε:
14 Νοέμ 2019, 23:40
Στην Ελλάδα είστε πιο προχωρημένοι vag μου. Τους αρνητικούς τους μαθαίνουν στην 1η γυμνασίου.
οκ, δεν μπορω να κρατηθω, πρεπει να καμαρωσω σαν ψωνισμενος χαζομπαμπας που ειμαι.

μεγαλωνω τον σελντον κουπερ. αρνητικους αριθμους του εμαθα στο νηπιαγωγειο, οπως και πολλαπλασιασμο. διαιρεση πρωτη δημοτικου, και τωρα στη δευτερα προσθετουμε και αφαιρουμε κλασματα, πριν απο λιγες μερες με ρωτουσε πως πολλαπλασιαζουμε και διαιρουμε κλασματα, αλλα οδηγουσα, δεν μπορουσα να του δειξω με χαρτι και μολυβι. του εξηγησα, και νομιζω πως καταλαβε.

να πω επισης, οτι καποια στιγμη τους ειπε η δασκαλα οτι δεν γινεται αφαιρεση ενος μεγαλυτερου αριθμου απο εναν μικροτερο. ο δικος μου και αλλος ενας, διαφωνησαν, και ειπαν για τους αρνητικους αριθμους. δηλαδη δεν ειναι κατι φοβερα ιδιεταιρο ο γιος μου, και αλλα παιδια μαθαινουν γρηγορα.




Θεωρητικά μπορείς να ξεκινήσεις να διδάσκεις μαθηματικά στο παιδί σου από 2 χρονών, που αρχίζει να μπορεί να μετράει, απλά δεν υπάρχει λόγος να το κάνεις. Τα μαθηματικά είναι συνταγή.

Έχω έναν δεύτερο ξάδερφο που η μάνα του πριν κάποια χρόνια μού ζήτησε να τον βοηθήσω, γιατί πήγαινε τετάρτη δημοτικού και έφερνε για βαθμούς 5άρια (το οποίο δεν το είχα ακούσει ποτέ στην ζωή μου πριν). Τον ανέλαβα και διαπίστωσα ότι είχε τρομερά κενά και δεν μπορούσε να κάνει στοιχειώδεις μαθηματικές πράξεις και στην γλώσσα έκανε τραγικά γραμματικά και συντακτικά λάθη (η ορθογραφία του ήταν αναλογικά καλή). Πήγα και είδα την δασκάλα του, όπου της ζήτησα να τον βάλει πρώτο θρανίο και να έχει λίγο παραπάνω τον νου της γιατί μάλλον είχε κάποιο σύνδρομο διάσπασης προσοχής. Η στάση της δασκάλας ήταν αμυντική, λες και πήγα να της πω πώς να κάνει την δουλειά της και στο τέλος μού είπε ότι δεν κάνουν όλοι για γιατροί. Μπορεί να βγάλει ένα τεχνικό λύκειο και να γίνει υδραυλικός.

Τον ανέλαβα για 3 χρόνια. Τετάρτη, πέμπτη και έκτη δημοτικού και κάτι λίγο από πρώτη γυμνασίου. Τώρα σπουδάζει βιοϊατρική στην Σίνδο. Αυτό που θέλω να πω, εκτός του ότι είμαι γαμάτος, είναι ότι μπορείς να διδάξεις μαθηματικά ακόμα και σε άτομο που έχει χάσει 100 τραίνα, αν ξέρεις πώς να τα διδάξεις. Για αρχή, η τακτική μου ήταν να αγνοήσω τελείως τα σχολικά του βιβλία, αφού διαπίστωσα ότι ήταν για τον πούτσο.

Υπεργαμάτε να ξέρεις ότι παίζουν πολλά φράγκα σε σεμινάρια του χώρου ειδικών θεραπειών. Μιλάμε για πιστοποιήσεις τριών κύκλων ας πούμε που στον κάθε ενδιαφερόμενο έρχεται στα δυόμισι με τρία χιλιάρικα. Μην κάθεσαι έτσι.

Καλό είναι ωστόσο να ξέρουν όσοι διαβάζουν και πιθανόν να βρεθούν σε παραπλήσια περίπτωση, ότι δεν σκαρφιζόμαστε ότι μας κάτσει και πάμε να το προτείνουμε στη δασκάλα, Ούτε η δασκάλα εμπλέκεται στο αν θα πάει τεχνικό λύκειο το παιδί ή καλών τεχνών.
Η δασκάλα ξέρει και θα το πρώτο που θα προτείνει είναι η επίσκεψη στον ειδικό. Συνήθως με τη σειρά: Αναπτυξιολόγο, παιδοψυχολόγο, παιδοψυχίατρο. Συχνά επίσης οι γονείς είναι σχετικά ενήμεροι και απευθύνονται κατ' ευθείαν σε εργοθεραπευτή και ειδικό παιδαγωγό, σε ιδιωτικά κέντρα ως επί το πλείστον. Έτσι κι αλλιώς εκεί θα οδηγηθούν στο τέλος.

Τα υπόλοιπα είναι καφενείο φάση.

Re: Ποιος γραφει τα σχολικα βιβλια;

Δημοσιεύτηκε: 16 Νοέμ 2019, 00:16
από hellegennes
Παραθέτω ένα εξαιρετικό δείγμα σελίδας από το ίδιο βιβλίο μαθηματικών, γιατί αξίζει να μνημονευτεί. Είναι μνημείο. Από όλες τις απόψεις.



Εικόνα


Αρχικά, πάνω-πάνω αριστερά παρατηρούμε ένα υβρίδιο μέλισσας και μύγας, που κάθισε στην κίτρινη γραμμή μάλλον γιατί την πέρασε για μέλι. Είναι το δίχως άλλο μια ευχάριστη νότα. Κι εγώ όταν σκέφτομαι μαθηματικά, το πρώτο πράγμα που μου έρχεται στο μυαλό είναι το μπάσταρδο μύγας-κηφήνα.

Παρακάτω βλέπουμε ότι ένα σούπερ μάρκετ, που για κάποιον λόγο πουλάει λούτρινα αρκουδάκια και βίντεο, δίνει την δυνατότητα να αποκτήσεις κάποιο απ' αυτά τα αντικείμενα ως δώρα, αν μαζώξεις έναν συγκεκριμένο αριθμό πόντων που για κάποιον φετιχιστικό λόγο δεν είναι ακέραιος. Δυστυχώς λείπει ο ΓΓ απ' την σελίδα για να τον ρωτήσουμε.

Τώρα, δεν ξέρω γιατί το λούτρινο αρκουδάκι αξίζει λιγότερους πόντους απ' το κομπιουτεράκι. Ίσως γιατί ο σκούφος του Αη Βασίλη που φοράει είναι ραμμένος και δεν μπορούν να το πουλήσουν off-season. Το κομπιουτεράκι δεν έχει αριθμούς πάνω αλλά δεν εκπλήσσομαι. Πρέπει να είναι συνέχεια της άσκησης με τα χαλασμένα πλήκτρα. Το επόμενο challenge είναι να κατέβεις από το 1854 στο 325 με σβησμένα πλήκτρα.

Παρακάτω βλέπουμε μια τεθλιμμένη κυρία να ανακοινώνει με κλειστό το στόμα ότι έχει 9500 πόντους. Ίσως είναι τόσο στενοχωρημένη γιατί δεν της φτάνουν για να καβατζώσει το βίντεο και δεν θα μπορεί να γράψει σε κασέτα την «Ανατομία Ενός Εγκλήματος». Ο τύπος δίπλα της φαίνεται κουρασμένος. Δυστυχώς δεν του φτάνουν οι πόντοι για να πάρει την καφετιέρα και να ανοίξει λιγάκι το μάτι του.

Re: Ποιος γραφει τα σχολικα βιβλια;

Δημοσιεύτηκε: 16 Νοέμ 2019, 01:05
από klg
Χαοτικός έγραψε:
15 Νοέμ 2019, 23:58
Έβαλες καμιά πύθωνα να σου αραδιάζει λέξεις σε τυχαία σειρά και σου βγήκε; Μλκ είδες τι κωλόφαρδος είσαι; :smt023:smt047
Κοίτα άμα θες μπορώ να εκπαιδεύσω ένα markov chain να γράφει όπως εσύ. Έχω ήδη έτοιμο script για να κάνω scrape σελίδες από εδώ, θα το κάνω modify να τσιμπήσει τα δικά σου posts ε και εντάξει, πόσο καιρό να του πάρει; Θα έχω το δικό μου χαοτικό μποτ σε χρόνο ντετε.

Re: Ποιος γραφει τα σχολικα βιβλια;

Δημοσιεύτηκε: 16 Νοέμ 2019, 01:05
από - Casper -
Χαοτικός έγραψε:
15 Νοέμ 2019, 23:52
- Casper - έγραψε:
15 Νοέμ 2019, 13:30
ΓΑΛΗ έγραψε:
15 Νοέμ 2019, 12:24


Αυτοί που χρησιμοποιούν μονίμως υποκοριστικά στην επικοινωνία τους με τα μικρά παιδιά, το κάνουν με τη λογική -λέμε τώρα- της άλλης (παιδικής) γλώσσας. Είναι απολύτως αφελής προσέγγιση γιατί αυτό που κατορθώνουν είναι να μεγαλώνουν την απόσταση από τα παιδιά και φυσικά την όποια εκτίμηση του παιδιού στο πρόσωπο τους. Συνειδητά ή μη.
Σωστή. Δεν τους αρέσουν τα υποκοριστικά και το παρατήρησα στην πράξη. Τις πρώτες μέρες τον είχα στα ώπα ώπα και είδα πως δεν του άρεσε, ήθελε να του συμπεριφέρομαι σαν να ήταν μεγάλος. Γενικά νομίζω πως τα μικρά θέλουν να μεγαλώσουν πριν την ώρα τους και επίσης έχουν μια περιέργεια και δίψα να τα μάθουν όλα. Επειδή εγώ δεν είχα διδάξει ποτέ σε δημοτικό και ο μικρός είναι γιος γνωστής μου, δεν ήξερα την ύλη, τι ακριβώς κάνουνε, πώς να το διδάξω για να το καταλάβει. Τον ρωτούσα τι τους λέει η δασκάλα, να μου δείξει τα βιβλία και τα τετράδιά του και όταν του έδειχνα κάτι ανώτερο που δεν το είχαν κάνει και μου το έλεγε, παρατηρούσα πως επειδή του έλεγα πως είναι πιο προχωρημένο, ήταν πιο συγκεντρωμένος και αφοσιωμένος για να το μάθει, για να ανεβάσει την αυτοπεποίθησή του, ότι ξέρεις, εγώ κάνω κάτι πιο δύσκολο και το καταλαβαίνω. Οπότε καλά κάνει ο Ασέβαστος και αυτό εξαρτάται και από το κάθε παιδί, πόσο τραβάει ή όχι.

Όταν κάνει καμιά ζαβολιά, δεν διαβάζει και μπλα μπλα, εκεί ακριβώς είναι που πρέπει να του συμπεριφερθείς σαν να είναι ενήλικας και θα το εκτιμήσει γιατί καταβάθος αυτό θέλει και είναι πιο εύκολο να ωριμάσει. Εγώ του λέω "δεν είσαι παιδί πια, ο ίδιος δεν το είπες;" και αμέσως συμφωνεί :lol: (και ας είναι στα μάτια μου -αλλά και στην πραγματικότητα- το μικρό παιδάκι)
Δεν νομίζεις πως μεταξύ της προσωπικής σου εμπειρίας και της πλειονότητας των περιπτώσεων άρα και του προσανατολισμού των σχετικών επιστημών, παρεμβάλλεται τόση ακτινοβολία, που μπορεί να σου αλλοιώσει το βαθμό αλήθειας; Μιλάμε για του υποβάθρου σε πρώτη φάση, το θόρυβο των τηλεπικοινωνιών, τον ηλιάτορα που μπορεί να είναι στα χάι του και να καταιγίζεται, την αιθαλομίχλη, τα βογγητά εκ των οργασμών, τα βογγητά των αγάμητων, τις τυχαίες πιθανές μικροκαμπυλώσεις του χωροχρόνου.
Το παιδί εκτός από αυτά τα δευτερογενή γούστα, που λες κι εσύ και η ακροδεξιά, ότι θα βγάλει το παιδί (κι αυτό συνεπάγεται τι σώνει και καλά πρέπει εσύ να του καλύψεις! αλλά τέλος πάντων).
θα βγάλει και το πρωτογενές, ότι σε βλέπει να ασχολείσαι με το γεγονός ακριβώς ότι είναι παιδί. ότι του μιλάς χαϊδευτικά, ή με αγάπη ή πολλά μαζί ή έστω κι ότι δεν ξέρεις κάτι άλλο και θεωρείς ότι πρέπει να του μιλάς έτσι γιατί αυτό είναι παιδί. Είναι λιγότερο παραγωγικό αυτό νομίζεις; Το άλλο από που προκύπτει ότι είναι το εύλογο και κυρίαρχο να πρέπει να το ακολουθήσεις;

Επίσης από που προκύπτει ο διχασμός ότι αυτά τα δύο πρέπει υποχρεωτικά να είναι σε σύγκρουση και ταυτόχρονα οι μοναδικές και αποκλειστικές επιλογές ώστε η μία να επικρατήσει;
Μήπως είδαμε κάποιον να το κάνει αποτυχημένα (σύμφωνα με την αντίληψή μας κιόλας) και η τρόπον τινά οργή μας και επιθετική αντιπαράθεση μας πρέπει να γίνει επίσημη; Αλλιώς δεν είμαστε ικανοποιημένοι;

Έλα ρε τώρα που τσιμπάς.
Τι θα γίνει τώρα βρε Χαο; Απαγορεύεται να λέμε τις εμπειρίες μας; Είπε κάτι σχετικό η Γαλή και αμέσως θυμήθηκα τον μικρό. Ε δεν είναι πια και μεμονωμένη περίπτωση, μην τρελαθούμε τώρα. Και επίσης κοιτάξτε το λίγο αυτό με τους κομματισμούς σας. Ο ένας κομμουνιστής, ο άλλος ακροδεξιός/φασίστας, ο απέναντι αναρχικός. Κουλάρετε λίγο. Λέει κάποιος μια γνώμη/άποψη/παρατήρηση. Δεν σημαίνει αυτόματα πως είναι λάθος επειδή είναι δεξιός ή αριστερός ή επειδή σας πηγαίνει κόντρα. Τι παθαίνετε, ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω. Καταντάει φασισμός και από τις 2 μεριές και ούτε καν το καταλαβαίνετε. Τελοσπάντων δεν είναι αυτό το θέμα μας αλλά το ανέφερες και με σύγχισες.

Και δεν είδα ούτε εμένα ούτε την Γαλή να λέμε πως πρέπει να σταματήσουμε εντελώς να του συμπεριφερόμαστε σαν να είναι παιδί. Αυτό είναι αδύνατο. Εδώ εμείς όταν αρρωσταίνουμε ή ο σύντροφος ή ένας φίλος μας, μπορεί να του συμπεριφερθούμε σαν να είναι παιδάκι. Για τα άκρα λέμε, να μην του συμπεριφέρεσαι ΣΥΝΕΧΩΣ με αυτό τον τρόπο για να μην τον κακομάθεις. Όρια σου λέει η επιστήμη. Κάνω λάθος; Απλά παρανόησες ότι γράψαμε και φάνηκε και ο λόγος.

Re: Ποιος γραφει τα σχολικα βιβλια;

Δημοσιεύτηκε: 16 Νοέμ 2019, 16:58
από Χαοτικός
klg έγραψε:
16 Νοέμ 2019, 01:05
Χαοτικός έγραψε:
15 Νοέμ 2019, 23:58
Έβαλες καμιά πύθωνα να σου αραδιάζει λέξεις σε τυχαία σειρά και σου βγήκε; Μλκ είδες τι κωλόφαρδος είσαι; :smt023:smt047
Κοίτα άμα θες μπορώ να εκπαιδεύσω ένα markov chain να γράφει όπως εσύ. Έχω ήδη έτοιμο script για να κάνω scrape σελίδες από εδώ, θα το κάνω modify να τσιμπήσει τα δικά σου posts ε και εντάξει, πόσο καιρό να του πάρει; Θα έχω το δικό μου χαοτικό μποτ σε χρόνο ντετε.
Τομλκ! :smt005:

Ωραίο :smt023

Re: Ποιος γραφει τα σχολικα βιβλια;

Δημοσιεύτηκε: 16 Νοέμ 2019, 17:05
από Χαοτικός
- Casper - έγραψε:
16 Νοέμ 2019, 01:05
[

Τι θα γίνει τώρα βρε Χαο; Απαγορεύεται να λέμε τις εμπειρίες μας; Είπε κάτι σχετικό η Γαλή και αμέσως θυμήθηκα τον μικρό. Ε δεν είναι πια και μεμονωμένη περίπτωση, μην τρελαθούμε τώρα. Και επίσης κοιτάξτε το λίγο αυτό με τους κομματισμούς σας. Ο ένας κομμουνιστής, ο άλλος ακροδεξιός/φασίστας, ο απέναντι αναρχικός. Κουλάρετε λίγο. Λέει κάποιος μια γνώμη/άποψη/παρατήρηση. Δεν σημαίνει αυτόματα πως είναι λάθος επειδή είναι δεξιός ή αριστερός ή επειδή σας πηγαίνει κόντρα. Τι παθαίνετε, ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω. Καταντάει φασισμός και από τις 2 μεριές και ούτε καν το καταλαβαίνετε. Τελοσπάντων δεν είναι αυτό το θέμα μας αλλά το ανέφερες και με σύγχισες.

Και δεν είδα ούτε εμένα ούτε την Γαλή να λέμε πως πρέπει να σταματήσουμε εντελώς να του συμπεριφερόμαστε σαν να είναι παιδί. Αυτό είναι αδύνατο. Εδώ εμείς όταν αρρωσταίνουμε ή ο σύντροφος ή ένας φίλος μας, μπορεί να του συμπεριφερθούμε σαν να είναι παιδάκι. Για τα άκρα λέμε, να μην του συμπεριφέρεσαι ΣΥΝΕΧΩΣ με αυτό τον τρόπο για να μην τον κακομάθεις. Όρια σου λέει η επιστήμη. Κάνω λάθος; Απλά παρανόησες ότι γράψαμε και φάνηκε και ο λόγος.
Τι λες τώρα; Ρε, χάζεψες; :na!: Αυτό ακριβώς σημαίνει :g030:


Α είδες;

Είσαι σκατό :sal9::p4::a015:

:smt019:smt019:smt019:smt019:smt019

Re: Ποιος γραφει τα σχολικα βιβλια;

Δημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2019, 22:05
από - Casper -
Χαοτικός έγραψε:
16 Νοέμ 2019, 17:05
- Casper - έγραψε:
16 Νοέμ 2019, 01:05
[

Τι θα γίνει τώρα βρε Χαο; Απαγορεύεται να λέμε τις εμπειρίες μας; Είπε κάτι σχετικό η Γαλή και αμέσως θυμήθηκα τον μικρό. Ε δεν είναι πια και μεμονωμένη περίπτωση, μην τρελαθούμε τώρα. Και επίσης κοιτάξτε το λίγο αυτό με τους κομματισμούς σας. Ο ένας κομμουνιστής, ο άλλος ακροδεξιός/φασίστας, ο απέναντι αναρχικός. Κουλάρετε λίγο. Λέει κάποιος μια γνώμη/άποψη/παρατήρηση. Δεν σημαίνει αυτόματα πως είναι λάθος επειδή είναι δεξιός ή αριστερός ή επειδή σας πηγαίνει κόντρα. Τι παθαίνετε, ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω. Καταντάει φασισμός και από τις 2 μεριές και ούτε καν το καταλαβαίνετε. Τελοσπάντων δεν είναι αυτό το θέμα μας αλλά το ανέφερες και με σύγχισες.

Και δεν είδα ούτε εμένα ούτε την Γαλή να λέμε πως πρέπει να σταματήσουμε εντελώς να του συμπεριφερόμαστε σαν να είναι παιδί. Αυτό είναι αδύνατο. Εδώ εμείς όταν αρρωσταίνουμε ή ο σύντροφος ή ένας φίλος μας, μπορεί να του συμπεριφερθούμε σαν να είναι παιδάκι. Για τα άκρα λέμε, να μην του συμπεριφέρεσαι ΣΥΝΕΧΩΣ με αυτό τον τρόπο για να μην τον κακομάθεις. Όρια σου λέει η επιστήμη. Κάνω λάθος; Απλά παρανόησες ότι γράψαμε και φάνηκε και ο λόγος.
Τι λες τώρα; Ρε, χάζεψες; :na!: Αυτό ακριβώς σημαίνει :g030:


Α είδες;

Είσαι σκατό :sal9::p4::a015:

:smt019:smt019
:p6::goal::fp::hammer:

Εντάξει, φτάνει :lol: