Εε ας φτιαχναμε οπλα οπως κανει η Τουρκια που μεχρι και τις σφαιρες απο εκει τις εισαγουμε.hellegennes έγραψε: ↑10 Αύγ 2020, 12:44Ωραία, ας πάμε πίσω στον χρόνο 40 χρόνια να φτιάξουμε βιομηχανία, για να πουλάμε τρακτέρ μέσα στην πανδημία. Δεν ξέρω ποιος ακριβώς θα τα αγοράσει μέσα στην πανδημία, αλλά θα είμαστε υπερήφανοι που παράγουμε τρακτέρ.περαστικος έγραψε: ↑07 Αύγ 2020, 11:12Παντα λεω το εξης: κρατος το οποιο εχει ως βαρια βιομηχανια του τον τουρισμο και δεν εχει αλλες πηγες εσοδων ειναι αποτυχημενο.
Στην Χαβαη πληρωνουν πλεον τα ταξιδιωτικα πρακτορεια να μην την διαφημιζουν λογω του κορωνοιου.
Η Ελλαδα επρεπε να εχει δικες της βιομηχανιες και να εξαγει δικα της προιοντα οπως τρακτερ κλπ και οχι μαρουλια και ντοματες και ελαιολαδα
Ποιός ευθύνεται για την αύξηση των κρουσμάτων?
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
- περαστικος
- Δημοσιεύσεις: 1528
- Εγγραφή: 22 Δεκ 2019, 18:29
Re: Ποιός ευθύνεται για την αύξηση των κρουσμάτων?
Ζενίθεδρος έγραψε: ↑21 Οκτ 2020, 22:16Το μόνο τραγούδι που αξίζει να ακουστεί για να τιμήσει το 21, θα είναι τα ουρλιαχτά των Τούρκων όταν θα πέφτουν στο κεφάλι τους τα πυρηνικά στις μεγαλύτερες τους πόλεις.
Re: Ποιός ευθύνεται για την αύξηση των κρουσμάτων?
Στο σ/μ φοράω.
Και συνεχίζω να περνάω με ξύδι, τα προϊόντα που αγοράζω, πόμολα κλπ και να πλένω τα χέρια μου κάθε φορά που επιστρέφω από έξοδο.
Δεν έχω την ίδια εγρήγορση που είχα πριν αλλά το κάνω περισσότερο για να θυμίζω στον εαυτό μου ότι δεν έχει λήξει το θέμα.
Το γαρ πολύ της κατανόησης γεννά αδιαφορία.
Re: Ποιός ευθύνεται για την αύξηση των κρουσμάτων?
Εμεις χαλαρωσαμε πολύ , δεν βγάζουμε τα ρούχα μας έξω από το σπίτι.
Re: Ποιός ευθύνεται για την αύξηση των κρουσμάτων?
Μ' εσάς μέσα;Kiki mat έγραψε: ↑11 Αύγ 2020, 12:53Εμεις χαλαρωσαμε πολύ , δεν βγάζουμε τα ρούχα μας έξω από το σπίτι.
Το γαρ πολύ της κατανόησης γεννά αδιαφορία.
Re: Ποιός ευθύνεται για την αύξηση των κρουσμάτων?
Ευτυχώς που αφήσαμε τη "βαριά βιομηχανία της χώρας" να κάνει παιχνίδι δυο μήνες και κατάφερε να έχει το 10% του κανονικού της τζίρου. Γαμηθήκανε βέβαια τα υπόλοιπα 8/10 της οικονομίας αλλά δεν πειράζει.
Re: Ποιός ευθύνεται για την αύξηση των κρουσμάτων?
Συμφωνώ.
Το γαρ πολύ της κατανόησης γεννά αδιαφορία.
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 40688
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: Ποιός ευθύνεται για την αύξηση των κρουσμάτων?
Δεν ενδείκνυται.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 40688
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: Ποιός ευθύνεται για την αύξηση των κρουσμάτων?
Πρώτα απ' όλα δεν γαμήθηκε κανένας άλλος τομέας της οικονομίας. Και δεν υπάρχουν άλλα 8/10, ο τουρισμός είναι το 1/4 της οικονομίας και στηρίζει εμμέσως το 1/2.
Ο τζίρος του τουρισμού δεν είναι φέτος μόνο το 10% του κανονικού, είναι πιο κοντά στο 30-40% και θα ήταν υψηλότερο αν ήξερε η κυβέρνηση τι θέλει και δεν έστελνε ανάμεικτα μηνύματα.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Re: Ποιός ευθύνεται για την αύξηση των κρουσμάτων?
Οι μεταφορές είναι όλα οκ, πχ.hellegennes έγραψε: ↑11 Αύγ 2020, 13:21Πρώτα απ' όλα δεν γαμήθηκε κανένας άλλος τομέας της οικονομίας. Και δεν υπάρχουν άλλα 8/10, ο τουρισμός είναι το 1/4 της οικονομίας και στηρίζει εμμέσως το 1/2.
Ο τζίρος του τουρισμού δεν είναι φέτος μόνο το 10% του κανονικού, είναι πιο κοντά στο 30-40% και θα ήταν υψηλότερο αν ήξερε η κυβέρνηση τι θέλει και δεν έστελνε ανάμεικτα μηνύματα.
Re: Ποιός ευθύνεται για την αύξηση των κρουσμάτων?
Άμα πέρυσι ήρθαν 30+ εκατομμύρια τουρίστες και φέτος 2, άντε 3 μέχρι το τέλος του Αυγουστου τότε 10% είναι υπεραισιόδοξο.
Re: Ποιός ευθύνεται για την αύξηση των κρουσμάτων?
Ο τουρισμός έστω και με αρκετές περιπτώσεις ταξιδιωτών που ξοδεύουν λίγα, συμβάλλει στην ελληνική οικονομία ποικιλοτρόπως.
Ο τουρισμός δεν αφορά μόνο ξενοδόχους, ιδιοκτήτητες ενοικιαζόμενων δωματίων, καταστήματα εστίασης, αναψυχής ή εμπορικά μαγαζιά ή ΚΤΕΛ, πλοία, αεροπλάνα κ.ο.κ.
α) Εξοπλισμός που έρχεται ως ειδική παραγγελία ένεκα τουρισμού και άρα δεν μπορεί να εισαχθεί έτσι απλά.
β) Μηχανήματα και συσκευές εστίασης και καφετεριών συν τις επισκευές.
γ) Πώληση ενδυμάτων, αρωμάτων κλπ. ενίοτε με την άτυπη αίσθηση Ελλάδας ή έκαστης περιοχής που διαμένει ο τουρίστας.
δ) Κατανάλωση ψαριών και αγροτικών προϊόντων πέρα βέβαια και από τις εισαγωγές που γίνονται.
ε) Συνεργεία αυτοκινήτων και μηχανών που δραστηριοποιούνταν ακόμα περισσότερο ιδίως σε παραθεριστικές περιοχές
στ) Παγωτοβιομηχανίες που θα τους μείνει και μεγάλο απόθεμα
ζ) Εταιρείες ή δραστηριότητες καθαρισμού και παραγωγής κλινοσκεπασμάτων, κλιματιστικών, συντηρήσεις και ανανεώσεις πυροσβεστικών συστημάτων
η) Εταιρείες τροφίμων που και πωλούσαν επιλογές ποιοτικές στην τουριστική αγορά και με βάση αυτό έκαναν ευκολότερα εξαγωγές
θ) Μεγάλη αύξηση στο roaming που ευνοεί τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας
ι) Στρώματα για κρεβάτια από ελληνικές βιοτεχνίες/βιομηχανίες, υφάσματα(π.χ. κουρτίνες σε ξενοδοχεία κλπ.)
κ) Παραγωγοί μικρής εμβέλειας που είχαν ένα πρόσθετο σημαντικό εισόδημα από απλά πράγματα όπως γλυκά του κουταλιού, αναμνηστικά ντόπιας υφής κλπ.
λ) Μαθητές, φοιτητές κλπ. που δούλευαν για το μεροκάματο που δεν τους περισσεύει
μ) Περισσότερα έσοδα και δουλειά για πρατήρια καυσίμων, προσωπικό
κλπ.
Το πρόβλημα όμως είναι πως η μικρή προσέλευση συν την αύξηση κρουσμάτων δύναται να δώσει μικρά ωφέλη τα οποία αναιρούνται για άλλους κλάδους μεταγενέστερα ως επίπτωση των μέτρων χαλάρωσης και άρα να οδηγηθεί η κατάσταση σε έναν φαύλο κύκλο.
Ο τουρισμός δεν αφορά μόνο ξενοδόχους, ιδιοκτήτητες ενοικιαζόμενων δωματίων, καταστήματα εστίασης, αναψυχής ή εμπορικά μαγαζιά ή ΚΤΕΛ, πλοία, αεροπλάνα κ.ο.κ.
α) Εξοπλισμός που έρχεται ως ειδική παραγγελία ένεκα τουρισμού και άρα δεν μπορεί να εισαχθεί έτσι απλά.
β) Μηχανήματα και συσκευές εστίασης και καφετεριών συν τις επισκευές.
γ) Πώληση ενδυμάτων, αρωμάτων κλπ. ενίοτε με την άτυπη αίσθηση Ελλάδας ή έκαστης περιοχής που διαμένει ο τουρίστας.
δ) Κατανάλωση ψαριών και αγροτικών προϊόντων πέρα βέβαια και από τις εισαγωγές που γίνονται.
ε) Συνεργεία αυτοκινήτων και μηχανών που δραστηριοποιούνταν ακόμα περισσότερο ιδίως σε παραθεριστικές περιοχές
στ) Παγωτοβιομηχανίες που θα τους μείνει και μεγάλο απόθεμα
ζ) Εταιρείες ή δραστηριότητες καθαρισμού και παραγωγής κλινοσκεπασμάτων, κλιματιστικών, συντηρήσεις και ανανεώσεις πυροσβεστικών συστημάτων
η) Εταιρείες τροφίμων που και πωλούσαν επιλογές ποιοτικές στην τουριστική αγορά και με βάση αυτό έκαναν ευκολότερα εξαγωγές
θ) Μεγάλη αύξηση στο roaming που ευνοεί τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας
ι) Στρώματα για κρεβάτια από ελληνικές βιοτεχνίες/βιομηχανίες, υφάσματα(π.χ. κουρτίνες σε ξενοδοχεία κλπ.)
κ) Παραγωγοί μικρής εμβέλειας που είχαν ένα πρόσθετο σημαντικό εισόδημα από απλά πράγματα όπως γλυκά του κουταλιού, αναμνηστικά ντόπιας υφής κλπ.
λ) Μαθητές, φοιτητές κλπ. που δούλευαν για το μεροκάματο που δεν τους περισσεύει
μ) Περισσότερα έσοδα και δουλειά για πρατήρια καυσίμων, προσωπικό
κλπ.
Το πρόβλημα όμως είναι πως η μικρή προσέλευση συν την αύξηση κρουσμάτων δύναται να δώσει μικρά ωφέλη τα οποία αναιρούνται για άλλους κλάδους μεταγενέστερα ως επίπτωση των μέτρων χαλάρωσης και άρα να οδηγηθεί η κατάσταση σε έναν φαύλο κύκλο.
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"
Re: Ποιός ευθύνεται για την αύξηση των κρουσμάτων?
Γιατί; Αφού τα πετάω ούτως ή άλλως.
Το γαρ πολύ της κατανόησης γεννά αδιαφορία.
Re: Ποιός ευθύνεται για την αύξηση των κρουσμάτων?
Α, τώρα θυμηθήκατε τα περιφερειακά επαγγέλματα που πλήττονται;Αρχέλαος έγραψε: ↑11 Αύγ 2020, 15:09Ο τουρισμός έστω και με αρκετές περιπτώσεις ταξιδιωτών που ξοδεύουν λίγα, συμβάλλει στην ελληνική οικονομία ποικιλοτρόπως.
Ο τουρισμός δεν αφορά μόνο ξενοδόχους, ιδιοκτήτητες ενοικιαζόμενων δωματίων, καταστήματα εστίασης, αναψυχής ή εμπορικά μαγαζιά ή ΚΤΕΛ, πλοία, αεροπλάνα κ.ο.κ.
α) Εξοπλισμός που έρχεται ως ειδική παραγγελία ένεκα τουρισμού και άρα δεν μπορεί να εισαχθεί έτσι απλά.
β) Μηχανήματα και συσκευές εστίασης και καφετεριών συν τις επισκευές.
γ) Πώληση ενδυμάτων, αρωμάτων κλπ. ενίοτε με την άτυπη αίσθηση Ελλάδας ή έκαστης περιοχής που διαμένει ο τουρίστας.
δ) Κατανάλωση ψαριών και αγροτικών προϊόντων πέρα βέβαια και από τις εισαγωγές που γίνονται.
ε) Συνεργεία αυτοκινήτων και μηχανών που δραστηριοποιούνταν ακόμα περισσότερο ιδίως σε παραθεριστικές περιοχές
στ) Παγωτοβιομηχανίες που θα τους μείνει και μεγάλο απόθεμα
ζ) Εταιρείες ή δραστηριότητες καθαρισμού και παραγωγής κλινοσκεπασμάτων, κλιματιστικών, συντηρήσεις και ανανεώσεις πυροσβεστικών συστημάτων
η) Εταιρείες τροφίμων που και πωλούσαν επιλογές ποιοτικές στην τουριστική αγορά και με βάση αυτό έκαναν ευκολότερα εξαγωγές
θ) Μεγάλη αύξηση στο roaming που ευνοεί τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας
ι) Στρώματα για κρεβάτια από ελληνικές βιοτεχνίες/βιομηχανίες, υφάσματα(π.χ. κουρτίνες σε ξενοδοχεία κλπ.)
κ) Παραγωγοί μικρής εμβέλειας που είχαν ένα πρόσθετο σημαντικό εισόδημα από απλά πράγματα όπως γλυκά του κουταλιού, αναμνηστικά ντόπιας υφής κλπ.
λ) Μαθητές, φοιτητές κλπ. που δούλευαν για το μεροκάματο που δεν τους περισσεύει
μ) Περισσότερα έσοδα και δουλειά για πρατήρια καυσίμων, προσωπικό
κλπ.
Το πρόβλημα όμως είναι πως η μικρή προσέλευση συν την αύξηση κρουσμάτων δύναται να δώσει μικρά ωφέλη τα οποία αναιρούνται για άλλους κλάδους μεταγενέστερα ως επίπτωση των μέτρων χαλάρωσης και άρα να οδηγηθεί η κατάσταση σε έναν φαύλο κύκλο.
Κανένα πρόβλημα, ιδιωτικές επιχειρήσεις είναι που έκαναν τρελλά κέρδη τις προηγούμενες χρονιές και έχουν λίπος.
Το γαρ πολύ της κατανόησης γεννά αδιαφορία.
- MiGiSukhoI
- Δημοσιεύσεις: 1694
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 22:19
- Τοποθεσία: Chaos CiTy
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Μεγάλη αύξηση των κρουσμάτων COVID-19 - Στο τραπέζι η επιστροφή μέτρων
από talaipwros » 28 Δεκ 2023, 15:56 » σε Ιατρική και θέματα Υγείας - 241 Απαντήσεις
- 5401 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Isildur
24 Ιαν 2024, 15:52
-
-
-
Νέα δημοσίευση Γαιτι την άνοδο των τιμών ευθύνεται η ΝΔ και η πολιτική της
από Otto Weininger » 06 Ιαν 2023, 17:57 » σε Οικονομία - 1 Απαντήσεις
- 168 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Libre arbitre
06 Ιαν 2023, 17:59
-
-
-
Νέα δημοσίευση Ευθύνεται σε μεγάλο βαθμό ο άνθρωπος για την εξαφάνιση της μεγαπανίδας ;
από Λόρδος Ταντρίδης » 29 Σεπ 2022, 21:24 » σε Ζώα & άνθρωπος - 3 Απαντήσεις
- 426 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από nowhere
05 Οκτ 2022, 12:20
-
-
- 24 Απαντήσεις
- 442 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από πατησιωτης
Χθες, 07:53