Ε καλά όλοι οι τραγουδιστές ταυτίζονται με το κοινό τους. Και ο Ρουβάς με το Σφακιανάκη τραγυδάνε στίχους που εκφράζουν το κοινό τους.John Brown Gun Club έγραψε: ↑12 Ιαν 2021, 13:02Αυτο που δεν καταλαβαινετε ειναι πως τα πιτσιρικια που ακουνε αυτον τον υποθετικο ραπερ δεν το κανουν ως παθητικοι αποδεκτες του μηνυματος του που απευθυνεται σε αυτους, αλλα ταυτιζονται ως υποκειμενα με τον ραππερ και το μηνυμα του, μπαινουν στην θεση του και επαναλαμβανουν τους στιχους του στο πρωτο προσωπο. Αυτοι οι αλαζονικοι στιχοι αντηχουν μεσα τους γιατι σηματοδοτουν μια διαδικασια ενηλικιωσης οπου παυουν να ειναι αβουλα παιδια και μετατρεπονται σε ενηλικους αντρες, οπως τους φανταζονται δηλαδη απο τα γενικοτερα αντι-προτυπα που κυριαρχουν στα μεσα: καποιος με πολλα λεφτα και πολλα μουνια και πολυ ζοριλικι. Το οτι αυτο ξενερωνει τους γονεις τους αλλα και ατομα σαν αυτους που γραφουν εδω μεσα ειναι εξτρα μπονους, αλιμονο εαν σας αρεσε, θα ηταν καλλιτεχνικη αποτυχια για την μουσικη.ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: ↑12 Ιαν 2021, 12:44Prepon έγραψε: ↑12 Ιαν 2021, 12:26
Εχω στη δουλειά 20χρονο που ακούει τέτοιες μλκιες, μου μεταφέρει εικόνες και κλίμα.
Παίρνει ο κάθε άσχετος Αλβανός ράπερ κάνα χιλιάρικο για μια εμφάνιση , πχ σε ένα καφέ.
Τα πιτσιρίκια που πάνε να τον ακούσουν πληρώνουν είσοδο στο καφέ από 50 ευρω μέχρι και 300.
Αυτά που πληρώνουν το 300ρι κάθονται ακριβώς πρώτη σειρά και ο Αλβανος ράπερ τους βρίζει με ριμες. Του στυλ "ήρθες πάλι σήμερα μαλακά να μου ακουμπήσεις το μισθό σου, σε εμένα που είναι ο γαμαω και θα τα φάω με πουτανες και εσύ αύριο τελειωμένε δε θα έχεις ούτε για τσιγάρα κλπ κλπ"
Κάτι σαν μουσικοί κακολντς η νέα γενιά με δύο λόγια
νεολαία της π@@@ας
Με τη δική σου λογική όποιος πιάνει μικρόφωνο είναι καλλιτεχνικά σημαντικός και όποιος δε τον γουστάρει άτεχνος.