Αστοχίες του Ηλεκτρονικού Εισιτηρίου
Δημοσιεύτηκε: 09 Ιούλ 2018, 13:50
Κύλησε καιρός από την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και τα πράγματα δείχνουν οτι υπάρχουν πολλές αστοχίες και κυρίως τις ώρες αιχμής.
i) Με την έναρξη του ηλεκτρονικού εισιτηρίου διώξανε πολλούς υπαλλήλους από τα γκισέ (σε λίγους σταθμούς έχουν μείνει ανοιχτά) και τα έκλεισαν. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα όσοι βγάζουν απλό εισιτήριο (και είναι πολλοί) ή όσοι θέλουν να ανανεώσουν τα πακέτα τους, να εξυπηρετούνται από τα αυτόματα μηχανήματα και μόνο. Επειδή η διαδικασία στα αυτόματα μηχανήματα είναι μεγαλύτερη σε χρονική διάρκεια και πολυπλοκότερη, δημιουργούνται μεγάλες ουρές που φέρνουν τον εκνευρισμό και σε κάνουν να χάνεις τρένα.
ii) Σε κάποια αυτόματα μηχανήματα σε κάποιους σταθμούς, δεν έχουν θέσει σε λειτουργία το POS και πρέπει να τα τροφοδοτήσεις μόνο με μετρητά, αν βρεθείς χωρίς λεφτά την έβαψες, θα πρέπει να τρέξεις στο κοντινότερο ATM για να τραβήξεις.
iii) Αφού βγάλεις το εισιτήριο και το περάσεις από τον ανιχνευτή για να ανοίξει η πύλη, μαζί σου περνάνε και άλλοι ένας-δυο (ενίοτε και περισσότεροι) κολλητά και ταυτόχρονα χωρίς να πληρώσουν. Βέβαια, τις ώρες αιχμής περνάνε συχνότερα και ευκολότερα οι τύποι που δεν πληρώνουν, εφόσον όλοι τρέχουν να μπουν στο τρένο και χτυπάνε τις κάρτες τους ο ένας πίσω από τον άλλο με αποτέλεσμα οι πύλες να είναι μονίμως ορθάνοιχτες. Πολύ ατυχής επιλογή η πόρτα που ανοίγει με φωτοκύτταρο διότι ανοίγει ακόμα και σε αυτούς που δεν έχουν εισιτήριο όταν τους ανιχνεύει στο πεδίο. Ήθελα να ήξερα γιατί δεν βάλανε πύλες με τουρνικέ που εμποδίζουν τον άλλο να περάσει και επιτρέπουν να περνά ένα-ένα άτομο τη κάθε φορά, τι μίζα να πήραν άραγε για να το διαλέξουν;
iv) Εξαιτίας του iii) όσοι αγοράζουν κάρτες των 30 Ευρώ για απεριόριστες διαδρομές είναι ανόητοι, εφόσον αγοράζοντας 11 εισιτήρια με 14 Ευρώ θα μπορούσαν να τη βγάζουν στο τσαμπέ τις ώρες αιχμής που πηγαίνουν στις δουλειές-ψώνια τους και οι πύλες είναι μονίμως ορθάνοιχτες από τον πολύ κόσμο και να ενεργοποιούν κάποιο από τη δεκάδα των εισιτηρίων όποτε τους φανεί χρήσιμο σε κάποια περίπτωση.
v) Υποτίθεται πως το μέτρο του ηλεκτρονικού εισιτηρίου θα μείωνε τους υπάλληλους ελεγκτές αλλά απ'ότι φαίνεται τους έχει πάλι ανάγκη.
Πως γίνεται σε αυτή τη χώρα να αλλάζουμε υποτίθεται προς το καλύτερο και στο τέλος να μην αλλάζει τίποτα, μα τι τέχνη είναι αυτή; Εγώ λέω να την "εξάγουμε" τέτοια τεχνογνωσία.
i) Με την έναρξη του ηλεκτρονικού εισιτηρίου διώξανε πολλούς υπαλλήλους από τα γκισέ (σε λίγους σταθμούς έχουν μείνει ανοιχτά) και τα έκλεισαν. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα όσοι βγάζουν απλό εισιτήριο (και είναι πολλοί) ή όσοι θέλουν να ανανεώσουν τα πακέτα τους, να εξυπηρετούνται από τα αυτόματα μηχανήματα και μόνο. Επειδή η διαδικασία στα αυτόματα μηχανήματα είναι μεγαλύτερη σε χρονική διάρκεια και πολυπλοκότερη, δημιουργούνται μεγάλες ουρές που φέρνουν τον εκνευρισμό και σε κάνουν να χάνεις τρένα.
ii) Σε κάποια αυτόματα μηχανήματα σε κάποιους σταθμούς, δεν έχουν θέσει σε λειτουργία το POS και πρέπει να τα τροφοδοτήσεις μόνο με μετρητά, αν βρεθείς χωρίς λεφτά την έβαψες, θα πρέπει να τρέξεις στο κοντινότερο ATM για να τραβήξεις.
iii) Αφού βγάλεις το εισιτήριο και το περάσεις από τον ανιχνευτή για να ανοίξει η πύλη, μαζί σου περνάνε και άλλοι ένας-δυο (ενίοτε και περισσότεροι) κολλητά και ταυτόχρονα χωρίς να πληρώσουν. Βέβαια, τις ώρες αιχμής περνάνε συχνότερα και ευκολότερα οι τύποι που δεν πληρώνουν, εφόσον όλοι τρέχουν να μπουν στο τρένο και χτυπάνε τις κάρτες τους ο ένας πίσω από τον άλλο με αποτέλεσμα οι πύλες να είναι μονίμως ορθάνοιχτες. Πολύ ατυχής επιλογή η πόρτα που ανοίγει με φωτοκύτταρο διότι ανοίγει ακόμα και σε αυτούς που δεν έχουν εισιτήριο όταν τους ανιχνεύει στο πεδίο. Ήθελα να ήξερα γιατί δεν βάλανε πύλες με τουρνικέ που εμποδίζουν τον άλλο να περάσει και επιτρέπουν να περνά ένα-ένα άτομο τη κάθε φορά, τι μίζα να πήραν άραγε για να το διαλέξουν;
iv) Εξαιτίας του iii) όσοι αγοράζουν κάρτες των 30 Ευρώ για απεριόριστες διαδρομές είναι ανόητοι, εφόσον αγοράζοντας 11 εισιτήρια με 14 Ευρώ θα μπορούσαν να τη βγάζουν στο τσαμπέ τις ώρες αιχμής που πηγαίνουν στις δουλειές-ψώνια τους και οι πύλες είναι μονίμως ορθάνοιχτες από τον πολύ κόσμο και να ενεργοποιούν κάποιο από τη δεκάδα των εισιτηρίων όποτε τους φανεί χρήσιμο σε κάποια περίπτωση.
v) Υποτίθεται πως το μέτρο του ηλεκτρονικού εισιτηρίου θα μείωνε τους υπάλληλους ελεγκτές αλλά απ'ότι φαίνεται τους έχει πάλι ανάγκη.
Πως γίνεται σε αυτή τη χώρα να αλλάζουμε υποτίθεται προς το καλύτερο και στο τέλος να μην αλλάζει τίποτα, μα τι τέχνη είναι αυτή; Εγώ λέω να την "εξάγουμε" τέτοια τεχνογνωσία.