Σελίδα 37 από 41

Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής

Δημοσιεύτηκε: 24 Ιούλ 2021, 23:28
από Hector Buas
Gewponos90 έγραψε:
24 Ιούλ 2021, 23:21
Hector Buas έγραψε:
24 Ιούλ 2021, 23:13
Gewponos90 έγραψε:
24 Ιούλ 2021, 23:03


:goodpost:

Αν δεν είσαι και εσύ με 40 χρόνια ιδιωτικής ασφαλίσεις σε πολυεθνικές κατασκευαστικές είμαι μαζί σου.
Μπες και εσύ στο φορτηγό... Όλοι οι καλοί χωράτε...

Τα φορτηγά είναι για αλλοδαπούς.
...και γαι ανόητους...

Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής

Δημοσιεύτηκε: 24 Ιούλ 2021, 23:35
από ktisila
stavmanr έγραψε:
24 Ιούλ 2021, 23:15
ktisila έγραψε:
24 Ιούλ 2021, 22:48
stavmanr έγραψε:
24 Ιούλ 2021, 22:32
Στο συγκεκριμένο σύστημα που ζούμε σήμερα, αποκλείεται η πρόσβαση σε περίπου 20.000 υποψήφιους την ίδια στιγμή που το ίδιο Υπουργείο ανακοινώνει τις διαθέσιμες θέσεις στα ΑΕΙ της χώρας που προορίζονται για αυτούς τους υποψήφιους.
Το πρόβλημα αυτό δημιουργήθηκε γιατί προσπάθησαν να λύσουν ένα άλλο πρόβλημα, του να περνουν μαθητές αδιάφοροι σε σχολές. Ο κίνδυνος σε αυτό είναι ότι έχει δημιουργηθεί μια κουλτούρα στην μαθητική κοινότητα ότι "δεν βαριέσαι κάπου θα περάσουμε".Δεν είναι πάντα απλά και μονοδιάστατα τα ζητήματα ειδικά σε έναν τόσο ευαίσθητο τομέα.
Ας σημειώσω κάποιες παρατηρήσεις:

1) Καταρχήν, για να μην είναι "αδιάφοροι" οι μαθητές, κόβουμε το 1/4 αυτών όπως και να έχει; Είναι κάποια μορφή "παραδειγματικής τιμωρίας";
2) Ακόμα και τρελαμένοι να είναι οι μαθητές, θα κοπεί το 1/4 αυτών. Επομένως, το μήνυμα είναι "τρελαθείτε εσείς κι εγώ θα κόψω το 1/4 ούτως ή άλλως".
3) Η αδιαφορία για τη σειρά κατάταξης είναι πρόβλημα του υποψηφίου. Αν θέλει να περάσει στην σχολή ελάχιστης προτίμησης των υποψηφίων, καλώς να περάσει.
4) Το Υπουργείο ανακοινώνει 90.000 θέσεις στα πανεπιστήμια και κόβει με το ζόρι 20.000 παίρνοντας μόνο 70.000. Σου φαίνεται με οποιονδήποτε τρόπο λογικό;
5) Το ποιος θα αποφοιτήσει ή όχι και πότε δεν κρίνεται στα όνειρα του κάθε Υπουργού. Είναι απίστευτα υβριστικό να κόβεις κάποιον επειδή υποθέτεις ή φαντάζεσαι ή υποπτεύεσαι ή εκτιμάς ότι θα τα παρατήσει.
6) Η απαξίωση σχολών δεν γίνεται εξαιτίας των υποψηφίων. Η Πολιτεία έχει φροντίσει να υπάρχουν τμήματα χωρίς καμία ανταπόκριση στην ελληνική πραγματικότητα. Όταν πχ. δεν υπάρχει κλωστοϋφαντουργία στην Ελλάδα, πώς περιμένεις από κάποιον να καίγεται να σπουδάσει το αντικείμενο αυτό, ακόμη κι αν το αγαπά πραγματικά;
7) Το ποιος είναι ικανός να πάρει το πτυχίο του θα κριθεί μέσα στη σχολή του. Όχι πριν ή έξω από εκείνη.
8) Γράφεις για "ευαίσθητο τομέα", αλλά ταυτόχρονα συμφωνείς που αντιμετωπίζονται κυνικά 20.000 υποψήφιοι, με χρήση μελλοντολογικών επιχειρημάτων του τύπου "δεν θα ενδιαφέρονταν για τη σχολή", "θα τα παρατούσε" κλπ.
Ένας μαθητής που έχει συγκεντρώσει τόσο ελάχιστα μόρια στις πανελλήνιες δεν έχει τύχη μέσα σε καμία σχολή, δεν έχει εφόδια (γνώσεις) για να ανταπεξέλθει. Δεν βοηθάς τον μαθητή, κάθε παιδί έχει ένα ταλέντο και το σχολείο πρέπει να είναι έτσι δομημένο ώστε να το ανακαλύπτει. Υπάρχουν πολλές διέξοδοι, όχι μόνο οι σπουδές στα πανεπιστήμια.
Σχετικά με την εβε και το πρόβλημα που δημιουργεί, νομίζω πως απαιτείται μεγαλύτερη ευελιξία, ίσως μεγαλύτερο εύρος συντελεστών. Δεν νομίζω όμως ότι είναι ένα σύστημα που ήρθε για να μείνει. Η δημοσια συζήτηση όμως δεν ξεκίνησε γιατί αδύναμοι μαθητές μείναν εκτός σχολών αλλά λόγω επιστολών από μαθητές που αποκλείστηκαν στα ειδικά μαθήματα. Δεν θεωρώ καλό το σύστημα των εβε αλλά δεν θέλω ούτε και την προηγούμενη κατάσταση την οποία θεωρώ πιο επικίνδυνη.

Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής

Δημοσιεύτηκε: 24 Ιούλ 2021, 23:37
από Οργισμένος
Καραμελίτσα έγραψε:
24 Ιούλ 2021, 15:11
Οργισμένος έγραψε:
24 Ιούλ 2021, 11:13
Καραμελίτσα έγραψε:
24 Ιούλ 2021, 01:34
Χμμμ, ένας κομψός τρόπος να πεταχτεί η μπάλα στην εξέδρα. Η παιδεία πάσχει, κάτι πρέπει να γίνει, το φιάσκο του νέου συστήματος δεν είναι δα και τόσο σημαντικό.

Λες και το θέμα δεν είναι απλό: Η εντολή στο υπουργείο ήταν να κόψουν 10Κ φοιτητές για πελάτες στα κολλέγια. Αλλά επειδή όλο το τιμ ήταν ανίκανο, μια προσομοίωση δεν μπορούσαν να τρέξουν, έκοψαν 20Κ με έναν τρόπος που θα ήταν διασκεδαστικά γελοίος, αν δεν ήταν στην πλάτη του κασίδη.
:str8jack::str8jack::str8jack::retarded::retarded::retarded:
Γεια σου ψεκ μου, πώς πάμε; Μάθαμε να φτιάχνουμε προτάσεις που να βγάζουν λογικό νόημα;
Eιπε ο γαιδαρος τον πετεινο κεφαλα... :giggle::giggle::giggle:

Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής

Δημοσιεύτηκε: 24 Ιούλ 2021, 23:41
από Οργισμένος
να μπουν ολα τα τουβλα στα πανεπιστημια στα 18 τους.
ΕΠειτα στα 40 τους ως εμπειρα γκαρσονια ντελιβεραδες και καμπαρετζουδες να μαζευονται σε πορειες εναντια στην "υποβαθμιση των πτυχιων τους"...

Τρελαρες σχιζοφρενεις λοβοτομημενοι...

Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής

Δημοσιεύτηκε: 24 Ιούλ 2021, 23:57
από stavmanr
ktisila έγραψε:
24 Ιούλ 2021, 23:35
stavmanr έγραψε:
24 Ιούλ 2021, 23:15
ktisila έγραψε:
24 Ιούλ 2021, 22:48

Το πρόβλημα αυτό δημιουργήθηκε γιατί προσπάθησαν να λύσουν ένα άλλο πρόβλημα, του να περνουν μαθητές αδιάφοροι σε σχολές. Ο κίνδυνος σε αυτό είναι ότι έχει δημιουργηθεί μια κουλτούρα στην μαθητική κοινότητα ότι "δεν βαριέσαι κάπου θα περάσουμε".Δεν είναι πάντα απλά και μονοδιάστατα τα ζητήματα ειδικά σε έναν τόσο ευαίσθητο τομέα.
Ας σημειώσω κάποιες παρατηρήσεις:

1) Καταρχήν, για να μην είναι "αδιάφοροι" οι μαθητές, κόβουμε το 1/4 αυτών όπως και να έχει; Είναι κάποια μορφή "παραδειγματικής τιμωρίας";
2) Ακόμα και τρελαμένοι να είναι οι μαθητές, θα κοπεί το 1/4 αυτών. Επομένως, το μήνυμα είναι "τρελαθείτε εσείς κι εγώ θα κόψω το 1/4 ούτως ή άλλως".
3) Η αδιαφορία για τη σειρά κατάταξης είναι πρόβλημα του υποψηφίου. Αν θέλει να περάσει στην σχολή ελάχιστης προτίμησης των υποψηφίων, καλώς να περάσει.
4) Το Υπουργείο ανακοινώνει 90.000 θέσεις στα πανεπιστήμια και κόβει με το ζόρι 20.000 παίρνοντας μόνο 70.000. Σου φαίνεται με οποιονδήποτε τρόπο λογικό;
5) Το ποιος θα αποφοιτήσει ή όχι και πότε δεν κρίνεται στα όνειρα του κάθε Υπουργού. Είναι απίστευτα υβριστικό να κόβεις κάποιον επειδή υποθέτεις ή φαντάζεσαι ή υποπτεύεσαι ή εκτιμάς ότι θα τα παρατήσει.
6) Η απαξίωση σχολών δεν γίνεται εξαιτίας των υποψηφίων. Η Πολιτεία έχει φροντίσει να υπάρχουν τμήματα χωρίς καμία ανταπόκριση στην ελληνική πραγματικότητα. Όταν πχ. δεν υπάρχει κλωστοϋφαντουργία στην Ελλάδα, πώς περιμένεις από κάποιον να καίγεται να σπουδάσει το αντικείμενο αυτό, ακόμη κι αν το αγαπά πραγματικά;
7) Το ποιος είναι ικανός να πάρει το πτυχίο του θα κριθεί μέσα στη σχολή του. Όχι πριν ή έξω από εκείνη.
8) Γράφεις για "ευαίσθητο τομέα", αλλά ταυτόχρονα συμφωνείς που αντιμετωπίζονται κυνικά 20.000 υποψήφιοι, με χρήση μελλοντολογικών επιχειρημάτων του τύπου "δεν θα ενδιαφέρονταν για τη σχολή", "θα τα παρατούσε" κλπ.
Ένας μαθητής που έχει συγκεντρώσει τόσο ελάχιστα μόρια (9) στις πανελλήνιες δεν έχει τύχη μέσα σε καμία σχολή, δεν έχει εφόδια (γνώσεις) για να ανταπεξέλθει. Δεν βοηθάς τον μαθητή, κάθε παιδί έχει ένα ταλέντο και το σχολείο πρέπει να είναι έτσι δομημένο ώστε να το ανακαλύπτει. Υπάρχουν πολλές διέξοδοι, όχι μόνο οι σπουδές στα πανεπιστήμια. (10)
Σχετικά με την εβε και το πρόβλημα που δημιουργεί, νομίζω πως απαιτείται μεγαλύτερη ευελιξία, ίσως μεγαλύτερο εύρος συντελεστών. Δεν νομίζω όμως ότι είναι ένα σύστημα που ήρθε για να μείνει. Η δημοσια συζήτηση όμως δεν ξεκίνησε γιατί αδύναμοι μαθητές μείναν εκτός σχολών αλλά λόγω επιστολών από μαθητές που αποκλείστηκαν στα ειδικά μαθήματα. Δεν θεωρώ καλό το σύστημα των εβε αλλά δεν θέλω ούτε και την προηγούμενη κατάσταση την οποία θεωρώ πιο επικίνδυνη. (11)
Συνεχίζω: :D
9) Δεν υπάρχει το "τόσο ελάχιστα μόρια" ακριβώς επειδή η ΕΒΕ δεν είναι συγκεκριμένος αριθμός. Μπορεί η ΕΒΕ να είναι 5 και μπορεί η ΕΒΕ να είναι 15. Στην πρώτη περίπτωση δέχεσαι ότι αυτός που έγραψε 6 είναι ικανός και προσηλωμένος, και στην επόμενη ότι είναι αδιάφορος και ανίκανος; Σκέψου το.
10) Πώς ακριβώς βοηθά η ΕΒΕ να ανακαλύψεις το ταλέντο σου; Κόβοντάς σε τη μία με 9 και περνώντας σε την επόμενη με 7;
11) Αυτή τη στιγμή η ΕΒΕ κόβει 20.000 υποψήφιους. Δεν το θεωρείς καλό, αλλά το θεωρείς καλύτερο από πριν. Σωστά;
12) Πώς ένα σύστημα που κόβει παραδειγματικά κι όχι ...έστω αξιολογικά υποψήφιους μπορεί να είναι καλύτερο από το προηγούμενο; Είχαμε προηγούμενα με τους 20.000 και βγάζουμε το άχτι μας;

Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής

Δημοσιεύτηκε: 25 Ιούλ 2021, 00:02
από stavmanr
Οργισμένος έγραψε:
24 Ιούλ 2021, 23:41
να μπουν ολα τα τουβλα στα πανεπιστημια στα 18 τους.
Σκοπός της εκπαίδευσης είναι να σε πάρει τούβλο και να σε βγάλει διαμάντι.
Αν ήσουν διαμάντι από την αρχή, θα δίδασκες εσύ κι όχι ο καθηγητής σου.

Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής

Δημοσιεύτηκε: 25 Ιούλ 2021, 00:06
από Beria
Στο μεταξύ ο Λαζαρής (sic) Ζαουσης δεν έχει τελειώσει ελληνικό Πανεπιστήμιο :smt005::smt005:

Μήπως δεν κατάφερε να μπει και βγάζει τόση κακία;

Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής

Δημοσιεύτηκε: 25 Ιούλ 2021, 00:12
από Οργισμένος
stavmanr έγραψε:
25 Ιούλ 2021, 00:02
Οργισμένος έγραψε:
24 Ιούλ 2021, 23:41
να μπουν ολα τα τουβλα στα πανεπιστημια στα 18 τους.
Σκοπός της εκπαίδευσης είναι να σε πάρει τούβλο και να σε βγάλει διαμάντι.
Αν ήσουν διαμάντι από την αρχή, θα δίδασκες εσύ κι όχι ο καθηγητής σου.
Μη λες παπαριες.
ΕΙναι διαγωνισμος για εισαγωγη σε ανωτατη εκπαιδευση και ο καλυτερος θα μπει ενω ο χειροτερος θα μεινει στην απεξω. Τελος.
ΤΙ να συζηταω τωρα; Ποιο ειναι το μαυρο και ποιο το ασπρο;
Εχετε χαζεψει τελειως;;;
Και για να μη λετε παπαριες του πεουλα, ο αριθμος εισαχτεων μειωθηκε επειδη μπηκαν κατωτατα ορια στην εισαγωγη στα αει.
ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ! ΕΛΕΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΑΘΕ ΤΟΥΒΛΟ ΠΟΥ ΕΙΣΑΓΕΤΑΙ ΣΕ ΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΙ ΣΕ ΣΚΟΥΠΙΔΙ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ.

Ειστε τοσο ανεγκεφαλοι που δεν καταλαβενεται πια ακομη και τοσο στοιχειωδη πραγματακια;;;

Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής

Δημοσιεύτηκε: 25 Ιούλ 2021, 00:13
από Οργισμένος
Beria έγραψε:
25 Ιούλ 2021, 00:06
Στο μεταξύ ο Λαζαρής (sic) Ζαουσης δεν έχει τελειώσει ελληνικό Πανεπιστήμιο :smt005::smt005:

Μήπως δεν κατάφερε να μπει και βγάζει τόση κακία;
ΝΑι ζηλευει τα ελληνικα αει.
ΑΠωθημενο του μεινε...

Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής

Δημοσιεύτηκε: 25 Ιούλ 2021, 00:14
από Gewponos90
Beria έγραψε:
25 Ιούλ 2021, 00:06
Στο μεταξύ ο Λαζαρής (sic) Ζαουσης δεν έχει τελειώσει ελληνικό Πανεπιστήμιο :smt005::smt005:

Μήπως δεν κατάφερε να μπει και βγάζει τόση κακία;


Αναπαντεχο

Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής

Δημοσιεύτηκε: 25 Ιούλ 2021, 00:16
από ktisila
stavmanr έγραψε:
25 Ιούλ 2021, 00:02
Οργισμένος έγραψε:
24 Ιούλ 2021, 23:41
να μπουν ολα τα τουβλα στα πανεπιστημια στα 18 τους.
Σκοπός της εκπαίδευσης είναι να σε πάρει τούβλο και να σε βγάλει διαμάντι.
Αν ήσουν διαμάντι από την αρχή, θα δίδασκες εσύ κι όχι ο καθηγητής σου.
Αν έχεις φτάσει στην τρίτη λυκείου και εξακολουθείς να είσαι τούβλο είναι ένα θέμα ( αν και δεν μου αρέσουν αυτοί οι χαρακτηρισμοί για τα παιδιά). Αν τέλος πάντων το επίπεδο σου είναι σε σημείο να σε χαρακτηρίζει κάποιος τούβλο, δεν κάνεις για πανεπιστήμιο, άλλου είναι το ταλέντο σου.

Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής

Δημοσιεύτηκε: 25 Ιούλ 2021, 00:17
από Gewponos90
Οργισμένος έγραψε:
25 Ιούλ 2021, 00:13
Beria έγραψε:
25 Ιούλ 2021, 00:06
Στο μεταξύ ο Λαζαρής (sic) Ζαουσης δεν έχει τελειώσει ελληνικό Πανεπιστήμιο :smt005::smt005:

Μήπως δεν κατάφερε να μπει και βγάζει τόση κακία;
ΝΑι ζηλευει τα ελληνικα αει.
ΑΠωθημενο του μεινε...

Κατά τα άλλα έχει άποψη, γιατί είναι επιστήμονας ( αφού είχε τα λεφτά να πληρώσει)

Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής

Δημοσιεύτηκε: 25 Ιούλ 2021, 00:17
από stavmanr
Οργισμένος έγραψε:
25 Ιούλ 2021, 00:12
stavmanr έγραψε:
25 Ιούλ 2021, 00:02
Οργισμένος έγραψε:
24 Ιούλ 2021, 23:41
να μπουν ολα τα τουβλα στα πανεπιστημια στα 18 τους.
Σκοπός της εκπαίδευσης είναι να σε πάρει τούβλο και να σε βγάλει διαμάντι.
Αν ήσουν διαμάντι από την αρχή, θα δίδασκες εσύ κι όχι ο καθηγητής σου.
ΕΙναι διαγωνισμος για εισαγωγη σε ανωτατη εκπαιδευση και ο καλυτερος θα μπει ενω ο χειροτερος θα μεινει στην απεξω. Τελος.
Προσδιόρισε το "καλύτερος" και το "χειρότερος".

Φέτος πχ. η κοπέλα που έγραψε 21.988 έμεινε εκτός σχολής και στη θέση της μπήκε ένας που έγραψε 19.000.
Χονδρικά, η κοπέλα έγραψε περίπου 18,32 και έχασε τη θέση της από έναν που έγραψε 15,83

Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής

Δημοσιεύτηκε: 25 Ιούλ 2021, 00:20
από Σπύρος
Μπορεί να μπέρδεψε την Αγία Γραφή και νόμιζε ότι γράφει 'Λάζαρη δεύρω έξω!'.

Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής

Δημοσιεύτηκε: 25 Ιούλ 2021, 00:23
από stavmanr
ktisila έγραψε:
25 Ιούλ 2021, 00:16
stavmanr έγραψε:
25 Ιούλ 2021, 00:02
Οργισμένος έγραψε:
24 Ιούλ 2021, 23:41
να μπουν ολα τα τουβλα στα πανεπιστημια στα 18 τους.
Σκοπός της εκπαίδευσης είναι να σε πάρει τούβλο και να σε βγάλει διαμάντι.
Αν ήσουν διαμάντι από την αρχή, θα δίδασκες εσύ κι όχι ο καθηγητής σου.
Αν έχεις φτάσει στην τρίτη λυκείου και εξακολουθείς να είσαι τούβλο είναι ένα θέμα ( αν και δεν μου αρέσουν αυτοί οι χαρακτηρισμοί για τα παιδιά). Αν τέλος πάντων το επίπεδο σου είναι σε σημείο να σε χαρακτηρίζει κάποιος τούβλο, δεν κάνεις για πανεπιστήμιο, άλλου είναι το ταλέντο σου.
Το πρόβλημα είναι ότι ενώ εγώ χρησιμοποιώ τον όρο μεταφορικά, κάποιοι τον εννοείτε.