Καλό λουκέτο "Ταβερνιάρη"

Κοινωνικά θέματα και προβληματισμοί
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Άβαταρ μέλους
Kauldron
Δημοσιεύσεις: 48626
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 18:53

Re: Καλό λουκέτο "Ταβερνιάρη"

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Kauldron » 15 Οκτ 2021, 17:00

stavmanr έγραψε:
15 Οκτ 2021, 16:37
hellegennes έγραψε:
15 Οκτ 2021, 16:15
stavmanr έγραψε:
15 Οκτ 2021, 16:06
Δεν είναι πελάτες του από τη στιγμή που φεύγουν από το κατάστημα.
Αν δυσκολεύεσαι τόσο με αυτήν την λέξη, άνοιξε ένα λεξικό.
- ο εξυπηρετούμενος, ο αγοραστής που επισκέπτεται ένα κατάστημα ή έναν ελεύθερο επαγγελματία για να αγοράσει αγαθά ή υπηρεσίες
stavmanr έγραψε:
15 Οκτ 2021, 16:06
Μα δεν είχαν πρόβλημα κατά την εξυπηρέτηση.
Φυσικά και είχαν. Παραπονέθηκαν ότι δεν έχει προβλέψει θέρμανση, παρότι έχει προβλέψει να έχει έξω τραπέζια, μη τυχόν και χάσει κάνα ευρώ, και η απόκρισή του ήταν «παραπονιούνται για το κρύο, τα ψέκια».
Αμ, οι άλλοι που χλαπάκιασαν στο κρύο; Μυαλό δεν είχαν να παν αλλού αφού δεν είχε εξωτερική θέρμανση το κατάστημα;
Αυτούς προσβάλλεις, όχι τον επιχειρηματία.

Ο επιχειρηματίας σου λέει "αυτό είναι το κατάστημα, αυτά παρέχει. Θέλεις;". Απαντάς όχι και φεύγεις ή απαντάς ναι και παραγγέλνεις.
Αυτό δεν είναι απλώς πρόβλημα εξυπηρέτησης, είναι προσβλητική, αντιεπαγγελματική και μαλακισμένη συμπεριφορά.
Σιγά μη σου φέρει και ναργιλέ την επόμενη φορά, αποκλειστικά για εσένα.
Δεν σου αρκούν οι παροχές του καταστήματος; Φεύγεις. Γέμισε ο τόπος γυράδικα και ταβέρνες...
Αν έρθεις στο μαγαζί μου και παραπονεθείς ότι οι τιμές είναι υψηλές και σου απαντήσω «τράβα να ψωνίσεις αλλού, καρμίρη» ή μάλλον ακόμα χειρότερα, γράψω στο τουίτερ «έρχονται φτηνιάρηδες και παραπονιούνται για τις τιμές μου», βάρα μου ό,τι αξιολόγηση θέλεις.
Αν έχεις υψηλές τιμές, στο κατάστημα θα έρθω μόνο για να σε καλημερίσω.
Δεν θα κάνω διάλογο σχετικά με το αν το πλαστικό της συσκευασίας μαρουλιών έχει τάδε στη χοντρική.
Ο ίδιος μάλιστα προχθές έγραφες ότι έχεις "διαολοστείλει" κόσμο από το κατάστημα για διάφορες αιτίες.
Κάνω λάθος;
Πω πω ρε στραβομανούρι.
Απλά είναι τα πράγματα. Στις ΔημΟΡΚατίες δεν υπάρχουν διέξοδα, εεεε, αδιέξοδα.
Εδώ όλοι είμαστε δημοκράτες (χεχεχε) οπότε ισχύει οτι η πλειοψηφία έχει δίκιο. Είμαστε όσοι είμαστε, και είσαι ένας.
Kappa έγραψε:
04 Φεβ 2024, 15:56
Κάποιες φορές, τα κρύα απογεύματα του χειμώνα, σκέφτομαι μήπως όλα είχαν εξελιχθεί αλλιώς αν της είχα στείλει dickpick.

Άβαταρ μέλους
hellegennes
Δημοσιεύσεις: 40713
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17

Re: Καλό λουκέτο "Ταβερνιάρη"

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από hellegennes » 15 Οκτ 2021, 17:00

Blackdog έγραψε:
15 Οκτ 2021, 16:57
hellegennes έγραψε:
15 Οκτ 2021, 16:48


Ευχαριστούμε που μας δίνεις την επιλογή. Δεν το γνωρίζαμε. Επίσης έχουμε κάθε δικαίωμα να αξιολογήσουμε αρνητικά την επιχείρηση για την έλλειψη θέρμανσης στον εξωτερικό χώρο και πολύ περισσότερο για την αντιμετώπιση της νύξης ότι δεν έχει θέρμανση.

Δεν είμαστε υποχρεωμένοι να περιμένουμε από σένα να μας πεις πότε δικαιούμαστε να κάνουμε κριτική.
Για να κανεις κριτικη σε εστιατοριο πρεπει να πας εκει να φας πρωτα. Κομον σενς. Ειναι τοσο δυσκολο πια;
Μπορείς να κάνεις αρνητική κριτική για PR σε οποιαδήποτε επιχείρηση, αν ό,τι έχει ειπωθεί έχει σχέση με την επιχείρηση και όχι κάποια ράντομ πεποίθηση του ιδιοκτήτη ή των υπαλλήλων.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.

Άβαταρ μέλους
Kauldron
Δημοσιεύσεις: 48626
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 18:53

Re: Καλό λουκέτο "Ταβερνιάρη"

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Kauldron » 15 Οκτ 2021, 17:02

stavmanr έγραψε:
15 Οκτ 2021, 15:26
Kauldron έγραψε:
15 Οκτ 2021, 14:21
stavmanr έγραψε:
15 Οκτ 2021, 14:05
Ποιος σου είπε ότι η συμπεριφορά του ήταν αντιεπαγγελματική;
To γεγονός οτι έβρισε τους πελάτες.
"Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο".
Ποιους πελάτες;
Πες μου "τον Τάκη και τον Νίκο", για να το συζητήσουμε.
Είπαμε, στην δημορκατία δεν υπάρχουν αδιέξοδα. Είμαστε πολλοί είσαι ένας (άντε 2-3 άτομα). Συνεπώς ισχύει η άποψή μας.
Θα συμμορφωθείς (θές δε θές). Αλλιώς έχει αυταρχικό πρόγραμμα (και μ' αρέσουν αυτάααααα). :003:
Kappa έγραψε:
04 Φεβ 2024, 15:56
Κάποιες φορές, τα κρύα απογεύματα του χειμώνα, σκέφτομαι μήπως όλα είχαν εξελιχθεί αλλιώς αν της είχα στείλει dickpick.

Άβαταρ μέλους
GoBack
Δημοσιεύσεις: 28225
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 23:37

Re: Καλό λουκέτο "Ταβερνιάρη"

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από GoBack » 15 Οκτ 2021, 17:02

Blackdog έγραψε:
15 Οκτ 2021, 16:57
hellegennes έγραψε:
15 Οκτ 2021, 16:48


Ευχαριστούμε που μας δίνεις την επιλογή. Δεν το γνωρίζαμε. Επίσης έχουμε κάθε δικαίωμα να αξιολογήσουμε αρνητικά την επιχείρηση για την έλλειψη θέρμανσης στον εξωτερικό χώρο και πολύ περισσότερο για την αντιμετώπιση της νύξης ότι δεν έχει θέρμανση.

Δεν είμαστε υποχρεωμένοι να περιμένουμε από σένα να μας πεις πότε δικαιούμαστε να κάνουμε κριτική.
Για να κανεις κριτικη σε εστιατοριο πρεπει να πας εκει να φας πρωτα. Κομον σενς. Ειναι τοσο δυσκολο πια;
Αν εχεις κανει κρατηση απο μερες σε ενα μαγαζι,παρεις τηλεφωνο για επιβεβαιωση 4-5 ωρες πριν και σου πουν συγνωμη δεν τη βρισκουμε ειμαστε φουλ δικαιουσαι να κανεις κριτικη χωρις να πας να φας;
Philip Mortimer έγραψε:
14 Μαρ 2023, 22:40
Όσον αφορά το 2019 προσωπικά ψήφισα τον Μητσοτάκη γιατί πίστεψα στο όραμα μη πολιτικά χρωματισμένου εκσυγχρονισμού που παρουσίασε.

stavmanr
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 31881
Εγγραφή: 14 Δεκ 2018, 11:41

Re: Καλό λουκέτο "Ταβερνιάρη"

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stavmanr » 15 Οκτ 2021, 17:04

hellegennes έγραψε:
15 Οκτ 2021, 16:59
Λοιπόν, έχεις κουράσει με τις μαλακίες που γράφεις, stavmanr. Πελάτης είναι οποιοσδήποτε εξυπηρετείται από το κατάστημα, ακόμα κι αν δεν αγοράσει κάτι τελικά. Είναι μια οριστική ιδιότητα, πάντα παραμένει άτομο που έχει εξυπηρετηθεί από το κατάστημα.
:smt005:

Θα πρέπει να αναγράφεται και στην ταυτότητά του, δεδομένου ότι είναι από τα λίγα αναλλοίωτα χαρακτηριστικά, από τις ελάχιστες πάγιες ιδιότητες. :lol:
Ο τύπος ειρωνεύτηκε πελάτες του, δημόσια και πληρώνει τώρα το τίμημα.
Δεν είναι πελάτες του.
Δεν πληρώνει κανένα τίμημα. Συμπαθή τον κάνετε παρότι κι εγώ δεν συμφωνώ με την αισθητική των δηλώσεών του.
Αν θες να τον στηρίξεις, τράβα φάε στο μαγαζί του.
Αν φάω στο μαγαζί του θα είναι επειδή θα πεινώ κι επειδή θα έχει καλή εξυπηρέτηση.
Όχι επειδή γράφει στο twitter, στο φόρουμ ή στο facebook.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος stavmanr την 15 Οκτ 2021, 17:10, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

stavmanr
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 31881
Εγγραφή: 14 Δεκ 2018, 11:41

Re: Καλό λουκέτο "Ταβερνιάρη"

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stavmanr » 15 Οκτ 2021, 17:08

Kauldron έγραψε:
15 Οκτ 2021, 17:00
stavmanr έγραψε:
15 Οκτ 2021, 16:37
hellegennes έγραψε:
15 Οκτ 2021, 16:15


Αν δυσκολεύεσαι τόσο με αυτήν την λέξη, άνοιξε ένα λεξικό.
- ο εξυπηρετούμενος, ο αγοραστής που επισκέπτεται ένα κατάστημα ή έναν ελεύθερο επαγγελματία για να αγοράσει αγαθά ή υπηρεσίες


Φυσικά και είχαν. Παραπονέθηκαν ότι δεν έχει προβλέψει θέρμανση, παρότι έχει προβλέψει να έχει έξω τραπέζια, μη τυχόν και χάσει κάνα ευρώ, και η απόκρισή του ήταν «παραπονιούνται για το κρύο, τα ψέκια».
Αμ, οι άλλοι που χλαπάκιασαν στο κρύο; Μυαλό δεν είχαν να παν αλλού αφού δεν είχε εξωτερική θέρμανση το κατάστημα;
Αυτούς προσβάλλεις, όχι τον επιχειρηματία.

Ο επιχειρηματίας σου λέει "αυτό είναι το κατάστημα, αυτά παρέχει. Θέλεις;". Απαντάς όχι και φεύγεις ή απαντάς ναι και παραγγέλνεις.
Αυτό δεν είναι απλώς πρόβλημα εξυπηρέτησης, είναι προσβλητική, αντιεπαγγελματική και μαλακισμένη συμπεριφορά.
Σιγά μη σου φέρει και ναργιλέ την επόμενη φορά, αποκλειστικά για εσένα.
Δεν σου αρκούν οι παροχές του καταστήματος; Φεύγεις. Γέμισε ο τόπος γυράδικα και ταβέρνες...
Αν έρθεις στο μαγαζί μου και παραπονεθείς ότι οι τιμές είναι υψηλές και σου απαντήσω «τράβα να ψωνίσεις αλλού, καρμίρη» ή μάλλον ακόμα χειρότερα, γράψω στο τουίτερ «έρχονται φτηνιάρηδες και παραπονιούνται για τις τιμές μου», βάρα μου ό,τι αξιολόγηση θέλεις.
Αν έχεις υψηλές τιμές, στο κατάστημα θα έρθω μόνο για να σε καλημερίσω.
Δεν θα κάνω διάλογο σχετικά με το αν το πλαστικό της συσκευασίας μαρουλιών έχει τάδε στη χοντρική.
Ο ίδιος μάλιστα προχθές έγραφες ότι έχεις "διαολοστείλει" κόσμο από το κατάστημα για διάφορες αιτίες.
Κάνω λάθος;
Πω πω ρε στραβομανούρι.
Απλά είναι τα πράγματα. Στις ΔημΟΡΚατίες δεν υπάρχουν διέξοδα, εεεε, αδιέξοδα.
Εδώ όλοι είμαστε δημοκράτες (χεχεχε) οπότε ισχύει οτι η πλειοψηφία έχει δίκιο. Είμαστε όσοι είμαστε, και είσαι ένας.
Ένας αλλά λέων!
Κοίταξε, δεν με απασχολεί που μαζευτήκατε όλοι όσοι σας ανεβοκατεβάζουν "ψεκασμένους" στο φόρουμ για να βγάλετε τα απωθημένα σας στην πρώτη ευκαιρία που παρουσιάστηκε.
Η συσπείρωση είναι σημαντική κυρίως για την ψυχολογία. :smt047
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος stavmanr την 15 Οκτ 2021, 17:12, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

stavmanr
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 31881
Εγγραφή: 14 Δεκ 2018, 11:41

Re: Καλό λουκέτο "Ταβερνιάρη"

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stavmanr » 15 Οκτ 2021, 17:10

GoBack έγραψε:
15 Οκτ 2021, 17:02
Blackdog έγραψε:
15 Οκτ 2021, 16:57
hellegennes έγραψε:
15 Οκτ 2021, 16:48


Ευχαριστούμε που μας δίνεις την επιλογή. Δεν το γνωρίζαμε. Επίσης έχουμε κάθε δικαίωμα να αξιολογήσουμε αρνητικά την επιχείρηση για την έλλειψη θέρμανσης στον εξωτερικό χώρο και πολύ περισσότερο για την αντιμετώπιση της νύξης ότι δεν έχει θέρμανση.

Δεν είμαστε υποχρεωμένοι να περιμένουμε από σένα να μας πεις πότε δικαιούμαστε να κάνουμε κριτική.
Για να κανεις κριτικη σε εστιατοριο πρεπει να πας εκει να φας πρωτα. Κομον σενς. Ειναι τοσο δυσκολο πια;
Αν εχεις κανει κρατηση απο μερες σε ενα μαγαζι,παρεις τηλεφωνο για επιβεβαιωση 4-5 ωρες πριν και σου πουν συγνωμη δεν τη βρισκουμε ειμαστε φουλ δικαιουσαι να κανεις κριτικη χωρις να πας να φας;
Η κράτηση είναι μέρος της εξυπηρέτησης.
Το "δεν έχει χαβανέζες να μου κάνουν αέρα" δεν είναι.
Αν κάποιο κατάστημα σου πει "διαθέτουμε χαβανέζες για αέρα" και δεν τις βρεις, το μαυρίζεις. Αν σου πει "διαθέτουμε εξωτερική θέρμανση το χειμώνα" και δεν τη βρεις, τον μαυρίζεις. Αν σου πει, "δεχόμαστε ψέκες" και δεν δεχτεί, τον μαυρίζεις.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος stavmanr την 15 Οκτ 2021, 17:13, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Blackdog
Δημοσιεύσεις: 2439
Εγγραφή: 03 Ιούλ 2021, 14:47

Re: Καλό λουκέτο "Ταβερνιάρη"

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Blackdog » 15 Οκτ 2021, 17:12

hellegennes έγραψε:
15 Οκτ 2021, 17:00

Μπορείς να κάνεις αρνητική κριτική για PR σε οποιαδήποτε επιχείρηση, αν ό,τι έχει ειπωθεί έχει σχέση με την επιχείρηση και όχι κάποια ράντομ πεποίθηση του ιδιοκτήτη ή των υπαλλήλων.
Στο γκουγκλ; χωρις να ειχες καμμια σχεση με την επιχειρηση; δεν νομιζω να μπορεις.

Αλλιως δεν θα σβηνανε τοσες κριτικες. :102:


Εσυ φυσικα στον προσωπικο σου κυκλο μπορεις να κανεις οτι θες. Αυτο που θα επρεπε να εχει κανει και αυτος. Αυτη την στιγμη, κανεις το ιδιο πραγμα που κατηγορεις αυτον οτι εκανε :lol: . Θα μπορουσαν καλλιστα οι εμβολιασμενοι να μπουν στο μαγαζι σου στο γκουγκλ (εστω οτι εχεις) και να βαζουν μοναστερα. Χωρις να εχουν πατησει εκει η να σε εχουν δει ποτε. Πως θα σου φαινοταν αυτο;

Άβαταρ μέλους
GoBack
Δημοσιεύσεις: 28225
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 23:37

Re: Καλό λουκέτο "Ταβερνιάρη"

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από GoBack » 15 Οκτ 2021, 17:15

stavmanr έγραψε:
15 Οκτ 2021, 17:10
GoBack έγραψε:
15 Οκτ 2021, 17:02
Blackdog έγραψε:
15 Οκτ 2021, 16:57


Για να κανεις κριτικη σε εστιατοριο πρεπει να πας εκει να φας πρωτα. Κομον σενς. Ειναι τοσο δυσκολο πια;
Αν εχεις κανει κρατηση απο μερες σε ενα μαγαζι,παρεις τηλεφωνο για επιβεβαιωση 4-5 ωρες πριν και σου πουν συγνωμη δεν τη βρισκουμε ειμαστε φουλ δικαιουσαι να κανεις κριτικη χωρις να πας να φας;
Η κράτηση είναι μέρος της εξυπηρέτησης.
Το "δεν έχει χαβανέζες να μου κάνουν αέρα" δεν είναι.
step by step μη σφιγγεσαι,συμφωνουμε οτι δεν χρειαζεται απαραιτητα να πας στο μαγαζι για να κανεις κριτικη;
Philip Mortimer έγραψε:
14 Μαρ 2023, 22:40
Όσον αφορά το 2019 προσωπικά ψήφισα τον Μητσοτάκη γιατί πίστεψα στο όραμα μη πολιτικά χρωματισμένου εκσυγχρονισμού που παρουσίασε.

stavmanr
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 31881
Εγγραφή: 14 Δεκ 2018, 11:41

Re: Καλό λουκέτο "Ταβερνιάρη"

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stavmanr » 15 Οκτ 2021, 17:18

GoBack έγραψε:
15 Οκτ 2021, 17:15
stavmanr έγραψε:
15 Οκτ 2021, 17:10
GoBack έγραψε:
15 Οκτ 2021, 17:02


Αν εχεις κανει κρατηση απο μερες σε ενα μαγαζι,παρεις τηλεφωνο για επιβεβαιωση 4-5 ωρες πριν και σου πουν συγνωμη δεν τη βρισκουμε ειμαστε φουλ δικαιουσαι να κανεις κριτικη χωρις να πας να φας;
Η κράτηση είναι μέρος της εξυπηρέτησης.
Το "δεν έχει χαβανέζες να μου κάνουν αέρα" δεν είναι.
step by step μη σφιγγεσαι,συμφωνουμε οτι δεν χρειαζεται απαραιτητα να πας στο μαγαζι για να κανεις κριτικη;
Φυσικά.
Υπάρχει και το delivery, οι κρατήσεις, τα eshops κλπ.
Όμως, όλα αυτά είναι υπηρεσίες του καταστήματος. Ρητές.
Επάνω σε αυτές θα γίνει η αξιολόγηση, όχι επάνω στο αν χθες διπλοπάρκαρε για να πληρώσει την εφορία...
"Αξιολογώντας" τον επάνω σε άσχετα θέματα παραπληροφορείς κι εμένα που δεν με απασχολούν τα περί ψέκας κι απλά ψάχνω να φάω ένα καλό σουβλάκι.

* Δε σφίγγομαι. :smt023 .
Συνέχισε τον ειρμό σου.

Άβαταρ μέλους
GoBack
Δημοσιεύσεις: 28225
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 23:37

Re: Καλό λουκέτο "Ταβερνιάρη"

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από GoBack » 15 Οκτ 2021, 17:22

stavmanr έγραψε:
15 Οκτ 2021, 17:18
GoBack έγραψε:
15 Οκτ 2021, 17:15
stavmanr έγραψε:
15 Οκτ 2021, 17:10


Η κράτηση είναι μέρος της εξυπηρέτησης.
Το "δεν έχει χαβανέζες να μου κάνουν αέρα" δεν είναι.
step by step μη σφιγγεσαι,συμφωνουμε οτι δεν χρειαζεται απαραιτητα να πας στο μαγαζι για να κανεις κριτικη;
Φυσικά.
Χαιρομαι,αρα συμφωνουμε.
Philip Mortimer έγραψε:
14 Μαρ 2023, 22:40
Όσον αφορά το 2019 προσωπικά ψήφισα τον Μητσοτάκη γιατί πίστεψα στο όραμα μη πολιτικά χρωματισμένου εκσυγχρονισμού που παρουσίασε.

Blackdog
Δημοσιεύσεις: 2439
Εγγραφή: 03 Ιούλ 2021, 14:47

Re: Καλό λουκέτο "Ταβερνιάρη"

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Blackdog » 15 Οκτ 2021, 17:23

GoBack έγραψε:
15 Οκτ 2021, 17:02

Αν εχεις κανει κρατηση απο μερες σε ενα μαγαζι,παρεις τηλεφωνο για επιβεβαιωση 4-5 ωρες πριν και σου πουν συγνωμη δεν τη βρισκουμε ειμαστε φουλ δικαιουσαι να κανεις κριτικη χωρις να πας να φας;
Ναι

Γιατι η οργανωση τους ειναι γτπ. Δηλαδη ενα μερος των υπηρεσιων που προσφερουν.

Αν και προσωπικα θα εδινα δευτερη ευκαιρια...

Σε καμμια περιπτωση δεν θα εβαζα οποιον ξερω να παει να βαλει μοναστερο για να εκδικηθω.

stavmanr
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 31881
Εγγραφή: 14 Δεκ 2018, 11:41

Re: Καλό λουκέτο "Ταβερνιάρη"

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stavmanr » 15 Οκτ 2021, 17:27

GoBack έγραψε:
15 Οκτ 2021, 17:22
stavmanr έγραψε:
15 Οκτ 2021, 17:18
GoBack έγραψε:
15 Οκτ 2021, 17:15


step by step μη σφιγγεσαι,συμφωνουμε οτι δεν χρειαζεται απαραιτητα να πας στο μαγαζι για να κανεις κριτικη;
Φυσικά.
Υπάρχει και το delivery, οι κρατήσεις, τα eshops κλπ.
Όμως, όλα αυτά είναι υπηρεσίες του καταστήματος. Ρητές.
Επάνω σε αυτές θα γίνει η αξιολόγηση, όχι επάνω στο αν χθες διπλοπάρκαρε για να πληρώσει την εφορία...
"Αξιολογώντας" τον επάνω σε άσχετα θέματα παραπληροφορείς κι εμένα που δεν με απασχολούν τα περί ψέκας κι απλά ψάχνω να φάω ένα καλό σουβλάκι.

* Δε σφίγγομαι. :smt023 .
Συνέχισε τον ειρμό σου.
Χαιρομαι,αρα συμφωνουμε.
Χαίρομαι που συμφωνείς με όσα γράφω.
Συνέχισε τον ειρμό σου όμως.

Άβαταρ μέλους
GoBack
Δημοσιεύσεις: 28225
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 23:37

Re: Καλό λουκέτο "Ταβερνιάρη"

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από GoBack » 15 Οκτ 2021, 17:27

Blackdog έγραψε:
15 Οκτ 2021, 17:23
GoBack έγραψε:
15 Οκτ 2021, 17:02

Αν εχεις κανει κρατηση απο μερες σε ενα μαγαζι,παρεις τηλεφωνο για επιβεβαιωση 4-5 ωρες πριν και σου πουν συγνωμη δεν τη βρισκουμε ειμαστε φουλ δικαιουσαι να κανεις κριτικη χωρις να πας να φας;
Ναι

Γιατι η οργανωση τους ειναι γτπ. Δηλαδη ενα μερος των υπηρεσιων που προσφερουν.

Αν και προσωπικα θα εδινα δευτερη ευκαιρια...

Σε καμμια περιπτωση δεν θα εβαζα οποιον ξερω να παει να βαλει μοναστερο για να εκδικηθω.
Μιλαμε για ενα μαγαζι που πας να φας και εχεις μια Χ πιθανοτητα να σε κραξει in real time ο ιδιοκτητης στο τουιτερ.Εγω αυτο το λεω μερος των υπηρεσιων.
Philip Mortimer έγραψε:
14 Μαρ 2023, 22:40
Όσον αφορά το 2019 προσωπικά ψήφισα τον Μητσοτάκη γιατί πίστεψα στο όραμα μη πολιτικά χρωματισμένου εκσυγχρονισμού που παρουσίασε.

stavmanr
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 31881
Εγγραφή: 14 Δεκ 2018, 11:41

Re: Καλό λουκέτο "Ταβερνιάρη"

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stavmanr » 15 Οκτ 2021, 17:29

GoBack έγραψε:
15 Οκτ 2021, 17:27
Blackdog έγραψε:
15 Οκτ 2021, 17:23
GoBack έγραψε:
15 Οκτ 2021, 17:02

Αν εχεις κανει κρατηση απο μερες σε ενα μαγαζι,παρεις τηλεφωνο για επιβεβαιωση 4-5 ωρες πριν και σου πουν συγνωμη δεν τη βρισκουμε ειμαστε φουλ δικαιουσαι να κανεις κριτικη χωρις να πας να φας;
Ναι

Γιατι η οργανωση τους ειναι γτπ. Δηλαδη ενα μερος των υπηρεσιων που προσφερουν.

Αν και προσωπικα θα εδινα δευτερη ευκαιρια...

Σε καμμια περιπτωση δεν θα εβαζα οποιον ξερω να παει να βαλει μοναστερο για να εκδικηθω.
Μιλαμε για ενα μαγαζι που πας να φας και εχεις μια Χ πιθανοτητα να σε κραξει in real time ο ιδιοκτητης στο τουιτερ.Εγω αυτο το λεω μερος των υπηρεσιων.
Να σε κράξει ονομαστικά;
Ή απλά να πει ξέρω γω "οι δεξιοί τις προάλλες που διαμαρτύρονταν για τις τιμές. Ποιοι; Οι δεξιοί της ελεύθερης αγοράς!!!!".
(τυχαίο το παράδειγμα).

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Κοινωνικά θέματα”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών