Από τις 25 Οκτωβρίου επανέρχεται ο ''Καθαρός'' Δακτύλιος στο κέντρο της Αθήνας
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Από τις 25 Οκτωβρίου επανέρχεται ο ''Καθαρός'' Δακτύλιος στο κέντρο της Αθήνας
Δακτύλιος: Euro 6, ηλεκτρικά, υβριδικά και φυσικού αερίου θα μπαίνουν ελεύθερα
https://www.cnn.gr/ellada/story/285477/ ... -eleythera
Σε ισχύ τίθεται από τις 25 Οκτωβρίου 2021 το μέτρο του «Καθαρού Δακτυλίου» στο κέντρο της Αθήνας.
Τα οχήματα που θα επιτρέπεται να εισέρχονται στον δακτύλιο κάθε ημέρα είναι τα ηλεκτρικά οχήματα, τα εκ κατασκευής φυσικού αερίου και υγραερίου οχήματα, τα υβριδικά οχήματα και τα οχήματα κατηγορίας Euro 6 που εκπέμπουν κάτω από 120 gr CO2.
Σύμφωνα με τις αποφάσεις που ελήφθησαν σε διυπουργική σύσκεψη υπό τον Υπουργό Επικρατείας Γιώργο Γεραπετρίτη, που πραγματοποιήθηκε μέσω τηλεδιάσκεψης, παράλληλα περιορίζεται δραστικά ο αριθμός των αδειών που θα χορηγηθούν για κατ΄εξαίρεση κίνηση εντός του Δακτυλίου ενώ αναθεωρείται προς το αυστηρότερο, το πλαίσιο φορτοεκφορτώσεων.
Για τους ελέγχους τήρησης των μέτρων θα τεθεί σε εφαρμογή από το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, σε συνεργασία με τη Δημοτική Αστυνομία, αυστηρό σχέδιο αστυνόμευσης.
https://www.cnn.gr/ellada/story/285477/ ... -eleythera
Σε ισχύ τίθεται από τις 25 Οκτωβρίου 2021 το μέτρο του «Καθαρού Δακτυλίου» στο κέντρο της Αθήνας.
Τα οχήματα που θα επιτρέπεται να εισέρχονται στον δακτύλιο κάθε ημέρα είναι τα ηλεκτρικά οχήματα, τα εκ κατασκευής φυσικού αερίου και υγραερίου οχήματα, τα υβριδικά οχήματα και τα οχήματα κατηγορίας Euro 6 που εκπέμπουν κάτω από 120 gr CO2.
Σύμφωνα με τις αποφάσεις που ελήφθησαν σε διυπουργική σύσκεψη υπό τον Υπουργό Επικρατείας Γιώργο Γεραπετρίτη, που πραγματοποιήθηκε μέσω τηλεδιάσκεψης, παράλληλα περιορίζεται δραστικά ο αριθμός των αδειών που θα χορηγηθούν για κατ΄εξαίρεση κίνηση εντός του Δακτυλίου ενώ αναθεωρείται προς το αυστηρότερο, το πλαίσιο φορτοεκφορτώσεων.
Για τους ελέγχους τήρησης των μέτρων θα τεθεί σε εφαρμογή από το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, σε συνεργασία με τη Δημοτική Αστυνομία, αυστηρό σχέδιο αστυνόμευσης.
看起来和闻起来像狗屎的东西,您无需舔以确保它是狗屎.....
SpoilerShow
Ότι φαίνεται σκατά και μυρίζει σαν σκατά δεν χρειάζεται να το γλείψεις για να βεβαιωθείς ότι είναι σκατά..
Re: Από τις 25 Οκτωβρίου επανέρχεται ο ''Καθαρός'' Δακτύλιος στο κέντρο της Αθήνας
https://www.avgi.gr/koinonia/398335_dor ... yC_v3UL8Vs
Σπρώχνουν περισσότερους πολίτες είτε σε αγορά αμιγώς ηλεκτροκίνητου Ι.Χ. είτε στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς που προσπαθούν να αποφύγουν λόγω της covid-19
Την φόρμουλα με την οποία θα «αναγκάσουν» τους κατοίκους του λεκανοπεδίου να αγοράσουν νέας τεχνολογίας Ι.Χ. για να μην αποκλειστούν από την πρόσβαση στο κέντρο της Αθήνας, αναζητούν το μεσημέρι της Παρασκευής σε διευρυμένη σύσκεψη στο Μαξίμου, στην οποία συμμετέχουν τα υπουργεία Υποδομών και Μεταφορών, Προστασίας του Πολίτη, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Περιφέρειες και Δήμοι.
Η αυστηροποίηση των όρων εφαρμογής του δακτυλίου έχει ήδη προαναγγελθεί, με «βιτρίνα» την ενίσχυση της χρήσης ηλεκτρικών οχημάτων. Γίνεται παράλληλα υπό τον μανδύα της αύξησης του κυκλοφοριακού στο κέντρο από τις αρχές του Φθινοπώρου.
Αυτή η αύξηση ωστόσο οφείλεται σε σημαντικό βαθμό στην προσπάθεια των πολιτών να αποφύγουν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, στα οποία καταγράφεται αυτή την περίοδο πτώση της επιβατικής κίνησης κατά 30%-35%, όπως αναφέρθηκε σε σχετικό ρεπορτάζ της κρατικής τηλεόρασης.
Αντί λοιπόν της σχεδιασμένης αύξησης του στόλου οχημάτων και συρμών στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, με εγκατάσταση συστημάτων καθαρισμού αέρα όπως εδώ και ένα χρόνο απαιτούν οι επιστήμονες, η κυβέρνηση προωθεί επιστροφή στο μέτρο του δακτυλίου από την Δευτέρα 25 Οκτωβρίου, που θα επηρεάσει περίπου 6 εκατομμύρια οχήματα στην Αττική.
Στη σύσκεψη αναμένεται να αποσαφηνιστεί το αν και πώς θα λειτουργήσει (π.χ. μονά-ζυγά) και το πώς θα εξελιχθεί. Δεδομένο θεωρείται ότι κανένας περιορισμός δεν θα επιβληθεί τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα, που αποτελούν μικρό μόνο ποσοστό των οχημάτων που κυκλοφορούν στην Αττική και ευρύτερα την χώρα, προκειμένου να δοθεί ένα «θετικό» όνομα στο μέτρο, όπως «καθαρός δακτύλιος».
Υπάρχουν ωστόσο 500.000 ιδιοκτήτες υβριδικών οχημάτων (με ταυτόχρονη ηλεκτροκίνηση και κινητήρα εσωτερικής καύσης) που περιμένουν να ανακοινωθεί ότι θα είναι στις εξαιρέσεις του δακτυλίου.
Σημαντικό είναι το θέμα της ρύθμισης κυκλοφορίας για τα επαγγελματικά οχήματα, καθώς μετά από δέκα χρόνια μνημονίων και δύο ακόμη πανδημίας, ελάχιστες είναι οι εταιρείες και οι επαγγελματίες που έχουν τα έχουν αντικαταστήσει με πιο σύγχρονης τεχνολογίας. Είναι χαρακτηριστικό ότι όπως αναφέρθηκε στην ίδια πηγή κυκλοφορούν μόλις 36.000 μικρά επαγγελματικά «φορτηγάκια» με κινητήρα τελευταίας τεχνολογίας Euro6, ενώ ταυτόχρονα στους δρόμους παραμένουν 215.000 που διαθέτουν έστω κινητήρα με τεχνολογία καταλύτη.
Για τα ταξί επίσης αναμένεται να προκληθεί αύξηση τζίρου στους εισαγωγείς από τον διαφαινόμενο αποκλεισμό παλαιών οχημάτων με τρεις ανανεώσεις άδειας, ενώ για όσα οχήματα η άδεια χρήσης λήγει φέτος, αναμένεται να δοθεί διετής επέκταση.
Επιπλέον «παιχνίδι» με τους εισαγωγείς πιθανόλογείται ότι θα γίνει μέσω προγράμματος που θα ξεκινήσει νέα απόσυρση οχημάτων με τα χρήματα που θα δαπανηθούν να προέρχονται από την τσέπη των πολιτών, μέσω επιβολής «διοδίων» στο κέντρο της Αθήνας.
Πρακτικά, εξετάζεται να χρησιμοποιείται αυτοκόλλητο στο παρμπρίζ των οχημάτων που θα επιβεβαιώνει πως έχει καταβληθεί ετήσιο αντίτιμο εισόδου, το οποίο θα μπορούσε να είναι από 20 ως 120 ευρώ. Οι κάτοχοι παλαιών οχημάτων θα μπορούν εφόσον το επιθυμούν, αποσύροντας τα είτε να εισπράττουν απευθείας ένα ποσό που εκτιμάται από το ρεπορτάζ της κρατικής τηλεόρασης σε 1.000-1.500 ευρώ είτε να έχουν απευθείας μείωση τιμής για την αγορά νέου οχήματος.
Δεδομένου ότι τα μη καταλυτικά αυτοκίνητα άνω των τριάντα ετών είναι περισσότερα από αυτά που πληρούν την πιο πρόσφατη και πιο αυστηρή οδηγία Euro6 της τελευταίας 5ετίας (580.000 αντί 531.000), οι δυνατότητες που φαίνεται ότι διαβλέπει το Μαξίμου προκειμένου να χειραγωγήσει τους κατοίκους της Αττικής υπέρ των εισαγωγέων Ι.Χ. είναι μεγάλες.
看起来和闻起来像狗屎的东西,您无需舔以确保它是狗屎.....
SpoilerShow
Ότι φαίνεται σκατά και μυρίζει σαν σκατά δεν χρειάζεται να το γλείψεις για να βεβαιωθείς ότι είναι σκατά..
- Υδράργυρος
- Δημοσιεύσεις: 25473
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 17:47
Re: Από τις 25 Οκτωβρίου επανέρχεται ο ''Καθαρός'' Δακτύλιος στο κέντρο της Αθήνας
Για ποιο λογο γινεται τωρα ο δακτυλιος; Περιμενουμε νεο κυμα της πανδημιας, οι μεθ γεματες, μετραμε πτωματα. Και αυτοι βρηκαν τωρα να αυξησουν τους συνωστισμους στα μμμ; Τελειως ακυρο το ταιμινκ. Μπορουσαν να περιμενουν να περασει η πανδημια
- vantono
- Δημοσιεύσεις: 22899
- Εγγραφή: 14 Απρ 2018, 13:22
- Phorum.gr user: vantono
- Τοποθεσία: κεντρικά γραφεία George Soros
Re: Από τις 25 Οκτωβρίου επανέρχεται ο ''Καθαρός'' Δακτύλιος στο κέντρο της Αθήνας
Κάποια στιγμή πρέπει να ερθει, δεν γινεται αλλιως. Αν με το καλό επιβληθει ξανα λοκντάουν, τον ξαναπαίρνουν πίσω. Αν δεν εχεις τον συνωστισμό στα ΜΜΜ, εχεις τον συνωστισμό στους δρόμους που γινεται της μουρλής καθημερινως. Εδω και βδομαδες, η φάση ηταν σκέτο μαρτύριο. Μακαρι να μπουν και διόδια, και οτιδηποτε προσπαθησει να διορθωσει αυτο το χάλι και εχει καλες προθεσεις, καλοδεχουμενο.Υδράργυρος έγραψε: ↑25 Οκτ 2021, 13:02Για ποιο λογο γινεται τωρα ο δακτυλιος; Περιμενουμε νεο κυμα της πανδημιας, οι μεθ γεματες, μετραμε πτωματα. Και αυτοι βρηκαν τωρα να αυξησουν τους συνωστισμους στα μμμ; Τελειως ακυρο το ταιμινκ. Μπορουσαν να περιμενουν να περασει η πανδημια
Εγω ειμαι της αποψης να υφίσταται δακτύλιος σε όλη την Αττική. Μόνο πάνω απο Κηφισιά και κάτω απο Βούλα να σταματάει. Δεν εχει μονο το κέντρο σοβαρό θέμα με το κυκλοφοριακό.
Οσον αφορά το θεμα της πανδημίας κτλ, ας κοιτάξουν να εφαρμοστεί η τηλεργασία σε μεγαλυτερο βαθμό απ'οσο εφαρμοζεται τωρα (όσο αυτο ειναι εφικτο, εννοείται) και ας σταματησουν να τους φταίνε τα ΜΜΜ και ο συνωστισμος.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση φασιστεες κλεινουν το κεντρο της Αθηνας ..... ξανα
από Κος Mike » 02 Ιουν 2022, 22:50 » σε Κοινωνικά θέματα - 2 Απαντήσεις
- 340 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από wooded glade
10 Ιουν 2022, 19:52
-
-
-
Νέα δημοσίευση Σε απόγνωση οι καταστηματάρχες στο κέντρο της Αθήνας με τους πορτοφολάδες
από Jimmy81 » 30 Μάιος 2023, 17:56 » σε Εγκληματικότητα - 15 Απαντήσεις
- 525 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Allah
30 Μάιος 2023, 20:05
-
-
-
Νέα δημοσίευση Μπαλάκι οι ευθύνες για την εγκληματικότητα στο κέντρο της Αθήνας μεταξύ ΜπακΑγιάννη-Θεοδωριcuckου
από Kauldron » 14 Μάιος 2022, 22:29 » σε Εσωτερική Πολιτική - 0 Απαντήσεις
- 85 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Kauldron
14 Μάιος 2022, 22:29
-
-
- 42 Απαντήσεις
- 1152 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Golden Age
03 Ιαν 2023, 15:43