Που λέτε αγόρια κορίτσια και τηγανoσέξουαλς,
υπάρχουν κάποιοι λίγοι, εκλεκτοί μεταξύ μας, οι οποίοι χαρακτηρίζονται
από τον αβίαστο, σχεδόν ω νατουγελ τρόπο με τον οποίο απορρέουν το πηγάζον τους ταλέντο.
Εμείς οι υπόλοιποι, οι πτωχοί νοητικώς, οι άμουσοι και οι άτεχνοι και οι μη μετέχοντες της
καθ' ημών ορισμόν μαγείας, δεν μπορούμε παρά
να προσλάβουμε την στιγμή της ροής του ταλέντου
με τα μάτια; με το αφτί; με τη μύτη;
όπως ενδυνάμεθα τεσπάντων,
και αφού το κύμα του ταλέντου μας προσπεράσει,
-όπως αλίμονο γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις-
με ό,τι αποσταγονίδια του ταλέντου έχουμε βραχεί,
να ενώσουμε τα χέρια με την ορμή της ζωής της ίδιας,
να κροτήσουμε για τον επίσης πηγάζοντα ποταμό του ενθουσιασμού μας,
και όρθιοι και επί μακρόν διάστημα.
Πόσο μοναδικό το βίωμα του καθημερινού θαύματος.
Γι' αυτό οφείλουμε σεβασμό, μα και κατανόηση αμέριστη, σε όσους το ταλέντο τους ρέει πηγαίως.
'Ενας από αυτούς, βέβαια,
δεν είναι ο Ομγκ3λολ.
Το αντίθετο μάλιστα, παρότι το ταλέντο του φαίνεται να κυλά ορμητικό,
η ιδιοκατεύθυνσή του είναι στροβιλική,
σαν δίνη που κατά βάθος θέλει να αυτοεξαφανιστεί καταπίνοντας το νερό που την σχημάτισε εξαρχής,
Εμείς οι υπόλοιποι, οι καθημερινοί τύποι, οφείλουμε να συμβάλλουμε στο ταλέντο, αντί να το καταπνίγουμε.
Άλλωστε, και ο Χίτλερ, αν είχε μείνει ζωγράφος, δεν θα αιματοκυλούσε την Ευρώπη.
...Θέλοντας λοιπόν να προλάβω τον Ομγκ3λολ από το να παρατήσει την ζωγραφική των λέξεων,
θέλω να δούμε μαζί όλοι πως μπορεί να τιθασεύσει σε μη κυκλική διεύθυνση την καλλιτεχνική του ροή.
Ας δούμε όλοι μαζί τη φράση του, "με όχημα ένα τραγικό γεγονός".
Ως καλλιτέχνης, ως σφυρηλάτης του λόγου σε δύο διαστάσεις, ο Ομγκ3λολ θα μπορούσε εδώ
να καθυποβάλλει ανάσες στον αναγνώστη, εις τρόπον ώστε
να τον μεταφέρει σε ένα εκπηγάζον συμπέρασμα.
Ας συμφωνήσουμε να συμβολίσουμε τις ανάσες αυτές με έξι τελίτσες: ......
Ξεκινάμε. Φέρτε στο νου σας τον Ομγκ3λολ,
το αη-φόουν στα παιδικά του χεράκια, τα ορθάνοιχτά του ματάκια,
τα μαλλιά βουτηγμένα στο τζελ από το μπολάκι του 1,5 ευρώ,
το μπλουζάκι μετάλλικα, το σορτς-μαγιώ, την διχαλωτή σαγιονάρα,
να παίρνει βαθειά ανάσα και εκστομίζει διαφορετικά την ίδια φράση:
α) "......με όχημα ένα τραγικό γεγονός"
β) "με όχημα...... ένα τραγικό γεγονός"
γ) "με όχημα ένα...... τραγικό γεγονός"
δ) "με όχημα ένα τραγικό...... γεγονός"
ε) "με όχημα ένα τραγικό γεγονός...... "
Αυτά από μένα γι' απόψε.
Ομγκ3λολ μη με παρεξηγάς,
θέλω να φτάσεις στα ύψη για τα οποία είσαι ικανός -
ψηλά, ψηλότερα, τόσο ψηλά
που δε θα σε βλέπουμε καν.
Καληνύχτα σου