Καλά και τα πολλά χιλιόμετρα δε λένε τίποτα, αν οι διαδρομές είναι ίδιες. ΠΧ εγώ έκανα 70-80 χλμ τη μέρα για χρόνια, αλλά δεν το έχω πολύ εύκολο να πάρω το αμάξι και να οδηγήσω πχ στην Ιταλία. Ή πχ μου είναι εύκολη η οδήγηση σε κωλοδρομο νησιού, αλλά στα χιόνια χέζομαι, δε θέλω καθόλου να οδηγώ.Ασέβαστος έγραψε: ↑05 Μάιος 2022, 18:09οχι, δεν ξερεις.Naida έγραψε: ↑05 Μάιος 2022, 17:34
Ξέρω να οδηγώ. 15 χρόνια δίπλωμα έχω και χωρίς λάδωμα παρακαλώ. Το φρένο στην κατηφορα θεωρώ ότι είναι σωστό καθότι ελέγχεις το αυτοκίνητο καλύτερα. Αν σου πεταχτεί κάτι μπροστά σου είναι πιο αποτελεσματικό.
Ή το πως μπαίνεις στις στροφές. Εγώ ας πούμε θα πατήσω φρένο πριν την στροφή. Άλλος δεν κόβει. Αντιθέτως δίνει γκάζι. Δεν λέω και μένα μ αρέσει αλλά ασφαλές δεν είναι.
15 χρονια διπλωμα, δε λεει τιποτα. ποσες χιλιαδες χιλιομετρα εχεις γραψει, κατι λεει. το οτι πριν 15 χρονια καταφερες να περασεις τις εξετασεις, δεν σημαινει καν οτι πριν 15 χρονια ηξερες να οδηγεις. αν απο τοτε δεν επιασες τιμονι....καταλαβαινεις.
ας πουμε στα παραπανω εισαι και στα 2 λαθος.
στην κατηφορα, φρεναροντας με τον κινητηρα, εχεις διαθεσιμο ΚΑΙ το φρενο για οποτε χρειαστει. ειναι σαν να εχεις 2 "φρενα" (τον κινητηρα και το πενταλ) και να επιλεγεις να χρησιμοποιεις μονο το 1, και να το θεωρεις και πιο σωστο αποπανω.
για τις στροφες εισαι επισης λαθος. αν ειναι να μπεις σε μια στροφη με 50, καλυτερα να μπεις με 45 και να επιταχυνεις μεχρι την εξοδο στα 50, παρα να μπεις με 50 σταθερα και αφημενο το γκαζι, η ακομη χειροτερα με νεκρα, η ακομη χειροτερα φρεναροντας.
το πιο ασφαλες, ειναι να επιταχυνεις, εστω ελαχιστα, μεσα στη στροφη. να εχεις φρεναρει οσο χρειαζεται, πριν, με ισιο το τιμονι.
Άνδρες στο τιμόνι... πιο πολλά ατυχήματα από τις γυναίκες
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
- Cecily Anne
- Δημοσιεύσεις: 20266
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 23:39
Re: Άνδρες στο τιμόνι... πιο πολλά ατυχήματα από τις γυναίκες
“I ought to of shot that dog myself, George. I shouldn't ought to of let no stranger shoot my dog.”
Re: Άνδρες στο τιμόνι... πιο πολλά ατυχήματα από τις γυναίκες
Είναι ή δεν είναι πιο ασφαλές να πας την κατηφορα με το φρένο;Ασέβαστος έγραψε: ↑05 Μάιος 2022, 18:09[
οχι, δεν ξερεις.
15 χρονια διπλωμα, δε λεει τιποτα. ποσες χιλιαδες χιλιομετρα εχεις γραψει, κατι λεει. το οτι πριν 15 χρονια καταφερες να περασεις τις εξετασεις, δεν σημαινει καν οτι πριν 15 χρονια ηξερες να οδηγεις. αν απο τοτε δεν επιασες τιμονι....καταλαβαινεις.
ας πουμε στα παραπανω εισαι και στα 2 λαθος.
στην κατηφορα, φρεναροντας με τον κινητηρα, εχεις διαθεσιμο ΚΑΙ το φρενο για οποτε χρειαστει. ειναι σαν να εχεις 2 "φρενα" (τον κινητηρα και το πενταλ) και να επιλεγεις να χρησιμοποιεις μονο το 1, και να το θεωρεις και πιο σωστο αποπανω.
για τις στροφες εισαι επισης λαθος. αν ειναι να μπεις σε μια στροφη με 50, καλυτερα να μπεις με 45 και να επιταχυνεις μεχρι την εξοδο στα 50, παρα να μπεις με 50 σταθερα και αφημενο το γκαζι, η ακομη χειροτερα με νεκρα, η ακομη χειροτερα φρεναροντας.
το πιο ασφαλες, ειναι να επιταχυνεις, εστω ελαχιστα, μεσα στη στροφη. να εχεις φρεναρει οσο χρειαζεται, πριν, με ισιο το τιμονι.
είναι ή δεν είναι πιο ασφαλές να φρενάρεις πριν την στροφή για να μπεις με μικρότερη ταχύτητα;
Η απάντηση σε όλα είναι νιάου...
I didn't do it, but If I did, I was drunk.
Que Sera, Sera...
I didn't do it, but If I did, I was drunk.
Que Sera, Sera...
- Cecily Anne
- Δημοσιεύσεις: 20266
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 23:39
Re: Άνδρες στο τιμόνι... πιο πολλά ατυχήματα από τις γυναίκες
Ρε παιδια το δεύτερο δεν εξαρτάται από το αν είναι μπρος ή πίσω η κίνηση;Naida έγραψε: ↑05 Μάιος 2022, 18:20Είναι ή δεν είναι πιο ασφαλές να πας την κατηφορα με το φρένο;Ασέβαστος έγραψε: ↑05 Μάιος 2022, 18:09[
οχι, δεν ξερεις.
15 χρονια διπλωμα, δε λεει τιποτα. ποσες χιλιαδες χιλιομετρα εχεις γραψει, κατι λεει. το οτι πριν 15 χρονια καταφερες να περασεις τις εξετασεις, δεν σημαινει καν οτι πριν 15 χρονια ηξερες να οδηγεις. αν απο τοτε δεν επιασες τιμονι....καταλαβαινεις.
ας πουμε στα παραπανω εισαι και στα 2 λαθος.
στην κατηφορα, φρεναροντας με τον κινητηρα, εχεις διαθεσιμο ΚΑΙ το φρενο για οποτε χρειαστει. ειναι σαν να εχεις 2 "φρενα" (τον κινητηρα και το πενταλ) και να επιλεγεις να χρησιμοποιεις μονο το 1, και να το θεωρεις και πιο σωστο αποπανω.
για τις στροφες εισαι επισης λαθος. αν ειναι να μπεις σε μια στροφη με 50, καλυτερα να μπεις με 45 και να επιταχυνεις μεχρι την εξοδο στα 50, παρα να μπεις με 50 σταθερα και αφημενο το γκαζι, η ακομη χειροτερα με νεκρα, η ακομη χειροτερα φρεναροντας.
το πιο ασφαλες, ειναι να επιταχυνεις, εστω ελαχιστα, μεσα στη στροφη. να εχεις φρεναρει οσο χρειαζεται, πριν, με ισιο το τιμονι.
είναι ή δεν είναι πιο ασφαλές να φρενάρεις πριν την στροφή για να μπεις με μικρότερη ταχύτητα;
“I ought to of shot that dog myself, George. I shouldn't ought to of let no stranger shoot my dog.”
Re: Άνδρες στο τιμόνι... πιο πολλά ατυχήματα από τις γυναίκες
γιαυτο ειπα "κατι λεει". δεν ειναι απολυτο κριτηριο.Cecily Anne έγραψε: ↑05 Μάιος 2022, 18:17
Καλά και τα πολλά χιλιόμετρα δε λένε τίποτα, αν οι διαδρομές είναι ίδιες. ΠΧ εγώ έκανα 70-80 χλμ τη μέρα για χρόνια, αλλά δεν το έχω πολύ εύκολο να πάρω το αμάξι και να οδηγήσω πχ στην Ιταλία. Ή πχ μου είναι εύκολη η οδήγηση σε κωλοδρομο νησιού, αλλά στα χιόνια χέζομαι, δε θέλω καθόλου να οδηγώ.
αλλα το ποσα χρονια περασαν απο τοτε που πηρες διπλωμα, δεν ειναι καθολου κριτηριο.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: Άνδρες στο τιμόνι... πιο πολλά ατυχήματα από τις γυναίκες
Όχι, είναι ηλίθιο.
Περιττή φθορά φρένων και βενζίνης
Occasio facit furem
Εγώ δεν είμαι χριστιανός, για να μην πω πως είμαι και άθεος!
Ο κόσμον ασοί γραμματισμέντς θα διαβαίν.
Εγώ δεν είμαι χριστιανός, για να μην πω πως είμαι και άθεος!
Ο κόσμον ασοί γραμματισμέντς θα διαβαίν.
- Cecily Anne
- Δημοσιεύσεις: 20266
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 23:39
Re: Άνδρες στο τιμόνι... πιο πολλά ατυχήματα από τις γυναίκες
Καλέ εμένα μου έμαθε ο μπαμπάς μου στα 17-18 (ενηλικιώθηκα Ιούλιο, το πήρα Αύγουστο γι'αυτό βάζω 17-18) και πήρα αυτοκίνητο-έπιασα τιμόνι στα 25, αφού ξανάκανα 6-7μαθήματα, στα οποία είχα βάλει τον άνθρωπο να κάνουμε τη διαδρομή σπίτι-δουλειά και παρκαρίσματα και τέτοια.Ασέβαστος έγραψε: ↑05 Μάιος 2022, 18:24γιαυτο ειπα "κατι λεει". δεν ειναι απολυτο κριτηριο.Cecily Anne έγραψε: ↑05 Μάιος 2022, 18:17
Καλά και τα πολλά χιλιόμετρα δε λένε τίποτα, αν οι διαδρομές είναι ίδιες. ΠΧ εγώ έκανα 70-80 χλμ τη μέρα για χρόνια, αλλά δεν το έχω πολύ εύκολο να πάρω το αμάξι και να οδηγήσω πχ στην Ιταλία. Ή πχ μου είναι εύκολη η οδήγηση σε κωλοδρομο νησιού, αλλά στα χιόνια χέζομαι, δε θέλω καθόλου να οδηγώ.
αλλα το ποσα χρονια περασαν απο τοτε που πηρες διπλωμα, δεν ειναι καθολου κριτηριο.
Α και είχα κολλήσει και το Ν, για παν ενδεχόμενο, αν και δεν είχε αξία πρακτικά, αλλά για να με προσέχουν οι άλλοι.
Ιστορία: Ένα πρωινό οδηγώ εθνική για δουλειά και μου κορνάρει ένας από πίσω! Οπότε νόμιζα ότι έκανα μαλακία............... Τεσπα. με προσπερνάει μου ξανακορνάρει μια-δυο φορές, εν τω μεταξύ το έχω σκεφτεί και δεν έχω διαπιστώσει μαλακία και ανοίγω παράθυρο, βγάζω το χέρι, κοπανάω μια μούτζα νααααααααααα με το συμπάθειο και κάπως έτσι φτάνω δουλειά, πάω στο γραφείο και μου λέει ένας συνάδελφος "γιατί με μούτζωσες πρωινιάτικο;;;;;;;;;;". Συμπέρασμα. Μη μουτζώνετε στο δρόμο.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Cecily Anne την 05 Μάιος 2022, 18:34, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
“I ought to of shot that dog myself, George. I shouldn't ought to of let no stranger shoot my dog.”
Re: Άνδρες στο τιμόνι... πιο πολλά ατυχήματα από τις γυναίκες
δεν ειναι. πιο ασφαλες ειναι να πας με φρενοκινητηρα+φρενο πενταλ σε ετοιμοτητα η ελαφρια χρηση.
ειναι. αλλα απο τη στιγμη που θα μπεις, ειναι πιο ασφαλες να εχεις πατημενο, εστω και λιγο, γκαζι.είναι ή δεν είναι πιο ασφαλές να φρενάρεις πριν την στροφή για να μπεις με μικρότερη ταχύτητα;
για να στο κανω πιο σαφες, στη στροφη που εσυ φρεναρεις απο τα 100 στα 50, και μετα μπαινεις με 50 σε ολη τη στροφη, εγω φρεναρω στα 49 και βγαινω απο τη στροφη με 51. αυτο ειναι πιο ασφαλες, να εχεις πατημενο το γκαζι οταν οι τροχοι ειναι στριμμενοι.
φυσικα ειναι πιο ασφαλες να μπεις με 50 απο οτι με 60 η 70.
αλλα επισης ειναι πιο ασφαλες να μπεις με γκαζι και 50, παρα με φρενο και 50, η τιποτα και 50.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: Άνδρες στο τιμόνι... πιο πολλά ατυχήματα από τις γυναίκες
εδω εχεις ενα δικιο, αλλα να μην το κανουμε πολυπλοκο. πισω κινηση εχουν ελαχιστα αυτοκινητα, ας θεωρησουμε κανονα την μπροστινη κινηση.Cecily Anne έγραψε: ↑05 Μάιος 2022, 18:22
Ρε παιδια το δεύτερο δεν εξαρτάται από το αν είναι μπρος ή πίσω η κίνηση;
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: Άνδρες στο τιμόνι... πιο πολλά ατυχήματα από τις γυναίκες
περα απο αυτα, ειναι και λιγοτερο ασφαλες. η διαφορα στην ασφαλεια ειναι πολυ μικρη, αλλα υπο συνθηκες, αυτο το λιγο μπορει να σωσει ζωη.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: Άνδρες στο τιμόνι... πιο πολλά ατυχήματα από τις γυναίκες
η γυναικα μου εχει παρει διπλωμα πριν 30 χρονια. εκτοτε αναθεμα κι αν εχει κανει 1000 χιλιομετρα. εχω κανει απειρες προσπαθειες να την πεισω να ξαναπιασει τιμονι, ακαρπες. πλακα ειχε ενα φεγγαρι που εκανα ακομη μια προσπαθεις, και ειχα βαλει και "Ν" στο αυτοκινητο. ηταν αστειο γιατι το συγκεκριμμενο ηταν απο το απιο ακαταλληλα οχηματα για νεο οδηγο. ειχε περασει μερος της ζωης του σαν αγωνιστικο μουλαρι.Cecily Anne έγραψε: ↑05 Μάιος 2022, 18:26Καλέ εμένα μου έμαθε ο μπαμπάς μου στα 17-18 (ενηλικιώθηκα Ιούλιο, το πήρα Αύγουστο γι'αυτό βάζω 17-18) και πήρα αυτοκίνητο-έπιασα τιμόνι στα 25, αφού ξανάκανα 6-7μαθήματα, στα οποία είχα βάλει τον άνθρωπο να κάνουμε τη διαδρομή σπίτι-δουλειά και παρκαρίσματα και τέτοια.Ασέβαστος έγραψε: ↑05 Μάιος 2022, 18:24γιαυτο ειπα "κατι λεει". δεν ειναι απολυτο κριτηριο.Cecily Anne έγραψε: ↑05 Μάιος 2022, 18:17
Καλά και τα πολλά χιλιόμετρα δε λένε τίποτα, αν οι διαδρομές είναι ίδιες. ΠΧ εγώ έκανα 70-80 χλμ τη μέρα για χρόνια, αλλά δεν το έχω πολύ εύκολο να πάρω το αμάξι και να οδηγήσω πχ στην Ιταλία. Ή πχ μου είναι εύκολη η οδήγηση σε κωλοδρομο νησιού, αλλά στα χιόνια χέζομαι, δε θέλω καθόλου να οδηγώ.
αλλα το ποσα χρονια περασαν απο τοτε που πηρες διπλωμα, δεν ειναι καθολου κριτηριο.
Α και είχα κολλήσει και το Ν, για παν ενδεχόμενο, αν και δεν είχε αξία πρακτικά, αλλά για να με προσέχουν οι άλλοι.
Ιστορία: Ένα πρωινό οδηγώ εθνική για δουλειά και μου κορνάρει ένας από πίσω! Οπότε νόμιζα ότι έκανα μαλακία............... Τεσπα. με προσπερνάει μου ξανακορνάρει μια-δυο φορές, εν τω μεταξύ το έχω σκεφτεί και δεν έχω διαπιστώσει μαλακία και ανοίγω παράθυρο, βγάζω το χέρι, κοπανάω μια μούτζα νααααααααααα με το συμπάθειο και κάπως έτσι φτάνω δουλειά, πάω στο γραφείο και μου λέει ένας συνάδελφος "γιατί με μούτζωσες πρωινιάτικο;;;;;;;;;;". Συμπέρασμα. Μη μουτζώνετε στο δρόμο.
δεν εχω μουντζωσει ποτε. δεν καταλαβαινω το νοημα της χειρονομιας.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: Άνδρες στο τιμόνι... πιο πολλά ατυχήματα από τις γυναίκες
Τι να σου πω, εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι πριν την στροφή φρενάρεις για να κόψεις ταχύτητα. Ο άλλος μου λεει καλύτερα να είσαι με πχ 70 και να κατεβάσεις ταχύτητα και να κρατήσεις τα 70 από το να φρενάρεις και να μπεις με μικρότερη ταχύτητα. Του τρελούCecily Anne έγραψε: ↑05 Μάιος 2022, 18:22Ρε παιδια το δεύτερο δεν εξαρτάται από το αν είναι μπρος ή πίσω η κίνηση;Naida έγραψε: ↑05 Μάιος 2022, 18:20Είναι ή δεν είναι πιο ασφαλές να πας την κατηφορα με το φρένο;Ασέβαστος έγραψε: ↑05 Μάιος 2022, 18:09[
οχι, δεν ξερεις.
15 χρονια διπλωμα, δε λεει τιποτα. ποσες χιλιαδες χιλιομετρα εχεις γραψει, κατι λεει. το οτι πριν 15 χρονια καταφερες να περασεις τις εξετασεις, δεν σημαινει καν οτι πριν 15 χρονια ηξερες να οδηγεις. αν απο τοτε δεν επιασες τιμονι....καταλαβαινεις.
ας πουμε στα παραπανω εισαι και στα 2 λαθος.
στην κατηφορα, φρεναροντας με τον κινητηρα, εχεις διαθεσιμο ΚΑΙ το φρενο για οποτε χρειαστει. ειναι σαν να εχεις 2 "φρενα" (τον κινητηρα και το πενταλ) και να επιλεγεις να χρησιμοποιεις μονο το 1, και να το θεωρεις και πιο σωστο αποπανω.
για τις στροφες εισαι επισης λαθος. αν ειναι να μπεις σε μια στροφη με 50, καλυτερα να μπεις με 45 και να επιταχυνεις μεχρι την εξοδο στα 50, παρα να μπεις με 50 σταθερα και αφημενο το γκαζι, η ακομη χειροτερα με νεκρα, η ακομη χειροτερα φρεναροντας.
το πιο ασφαλες, ειναι να επιταχυνεις, εστω ελαχιστα, μεσα στη στροφη. να εχεις φρεναρει οσο χρειαζεται, πριν, με ισιο το τιμονι.
είναι ή δεν είναι πιο ασφαλές να φρενάρεις πριν την στροφή για να μπεις με μικρότερη ταχύτητα;
Η απάντηση σε όλα είναι νιάου...
I didn't do it, but If I did, I was drunk.
Que Sera, Sera...
I didn't do it, but If I did, I was drunk.
Que Sera, Sera...
Re: Άνδρες στο τιμόνι... πιο πολλά ατυχήματα από τις γυναίκες
ποιος ειναι "ο αλλος"; γιατι εδω δεν γραφτηκε κατι τετοιο.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: Άνδρες στο τιμόνι... πιο πολλά ατυχήματα από τις γυναίκες
Εσύ
Occasio facit furem
Εγώ δεν είμαι χριστιανός, για να μην πω πως είμαι και άθεος!
Ο κόσμον ασοί γραμματισμέντς θα διαβαίν.
Εγώ δεν είμαι χριστιανός, για να μην πω πως είμαι και άθεος!
Ο κόσμον ασοί γραμματισμέντς θα διαβαίν.
Re: Άνδρες στο τιμόνι... πιο πολλά ατυχήματα από τις γυναίκες
Όχι εσύ. Άλλος άνθρωπος(άντρας) υποστηρίζει αυτό.
Η απάντηση σε όλα είναι νιάου...
I didn't do it, but If I did, I was drunk.
Que Sera, Sera...
I didn't do it, but If I did, I was drunk.
Que Sera, Sera...
Re: Άνδρες στο τιμόνι... πιο πολλά ατυχήματα από τις γυναίκες
γι αυτο ρωταω, επειδη εχω συνηθισει να αναφερονται ως λεγομενα μου πραγματα που δεν εχω γραψει ποτε.
αλλα ασε να δουμε, πιθανον να της το εχει πει αλλος
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Γυναίκες στο τιμόνι-αυτή η μάστιγα!
από Σιχαμερίων Αθλιοζήλευτος » 01 Μάιος 2022, 14:18 » σε Κοινωνικά θέματα - 418 Απαντήσεις
- 12652 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ναύτης
01 Φεβ 2024, 09:58
-
-
-
Νέα δημοσίευση Γυναίκες vs Άνδρες
από Τζιτζιμιτζιχότζιρας » 03 Μάιος 2023, 22:03 » σε Κοινωνικά θέματα - 10 Απαντήσεις
- 417 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Yochanan
14 Μάιος 2023, 16:19
-
-
- 374 Απαντήσεις
- 11132 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Χαοτικός
02 Σεπ 2022, 00:52
-
- 7 Απαντήσεις
- 526 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από neon imposter
18 Μάιος 2023, 14:27