Συμφωνώ. Επίσης, υποπτεύομαι έπαιξε γερό παιχνίδι στην ιστορία αυτή η συντεχνία της σχολής θεατρικών σπουδών του ΕΚΠΑ.Karambabas έγραψε: ↑28 Δεκ 2022, 22:24Παραμένει μια πολύ καλή δραματική σχολή. Όμως ο κλάδος είχε ξεχαστεί, δεν γίνεται να θυμάσαι τώρα το ερώτημα που συζητιέται επί χρόνια. Παρ΄όλα αυτά, οι δραματικές οι αναγνωρισμένες ως ανώτερες είχαν καθαρές εξετάσεις πανελλαδικής εμβέλειας, τόσο για την εισαγωγή όσο και για το πτυχίο, από το Υπουργείο. Εφόσον ως μια εποχή δίνονται στο μάθημα επαγγελματικού προσανατοσμού ως ανώτερες, είναι απάτη να στερήσεις από τις γενιές που αποφοίτησαν σε αυτό το πλαίσιο το δικαίωμα να θεωρούνται ΤΕ. Αν θες να κάνεις reform, κάνε την με ξακάθαρη αλλαγή στη γενιά που έρχεται. Φυσικά όλα ξεκίνησαν από τις σχολές θεατρικών σπουδών που δεν δέχονταν να τους τρων θέσεις εργασίας οι δραματικές. Το πράγμα είναι πολύ πιο πεζό από όσο φαντάζεται κανείς. Σκέψου να μην είμασταν και στην ΕΕ.Ναύτης έγραψε: ↑28 Δεκ 2022, 22:13Ορισμένοι απαξιώνετε την σχολή του Εθνικού. Να υπενθυμίσω απλά ότι, μεταξύ σπουδαίων άλλων, στη Σχολή αυτή δίδαξαν κατά καιρούς οι Δημήτρης Ροντήρης, Αιμίλιος Βεάκης, Δημήτρης Μητρόπουλος, Φώτος Πολίτης, Δημήτρης Χορν, Άγγελος Τερζάκης, Στέφανος Βασιλειάδης, Κατίνα Παξινού, Σωκράτης Καραντινός, Ντίνος Δημόπουλος, Ιωάννης Γρυπάρης, Δημήτρης Μυράτ, Τάσος Ρούσσος, Αλέξης Διαμαντόπουλος, Κώστας Γεωργουσόπουλος κι ένα σωρό άλλοι άνθρωποι που λάμπρυναν τις ελληνικές τέχνες και τα ελληνικά γράμματα.
Το θλιβερό είναι ότι δυσκολεύεσαι να πείσεις (η φάση είναι περίπου: ου με πείσεις καν με πείσεις) μερικούς -δες για παράδειγμα τι συμβαίνει εδώ, στο φόρουμ- ότι δεν μπορεί, για την ακρίβεια είναι εντελώς παράλογο και άδικο, να θεωρείται όμοιος με τον απόφοιτο Λυκείου ένας σπουδαστής που έχει αποφοιτήσει από τη δραματική σχολή του Εθνικού.