Οχι, επειδη δεν ειναι πανεπιστημιο.
Ο καλλιτεχνης αποφοιτος ΑΣΚΤ ή Θεατρικων Σπουδων κλπ καθολου δεν υποβιβαζεται.
Ειναι σα να μου λες γιατι θεωρειται λυκειο το τεχνικο και οχι οι Προσκοποι.
Οχι, επειδη δεν ειναι πανεπιστημιο.
Εγώ δεν κατάλαβα με βάση ποια λογική διορίζεται κάποιος θεολόγος στο υπεχωδε.
Δεν το παρακολούθησα όλο, αλλά κατάλαβα ότι μέχρι τώρα ήσαν ισότιμα των Ανωτέρων Σχολών, αλλά για διορισμό στο Δημόσιο θα αλλάξει και θα είναι ισοδύναμα με το απολυτήριο λυκείου. Η λογική δικαιολογία είναι για διορισμό στο δημόσιο, πχ τράπεζα, υπουργείο δικαιοσύνης κλπ. δεν έχει σχέση το θέατρο ή η μουσική. Οπότε αναρωτιέμαι γιατί ο απόφοιτος φιλοσοφικής ή πολυτεχνείου που δεν έχει σχέση με τα οικονομικά, διορίζεται στην εφορία ως πτυχιούχος ανωτάτης σχολής.
Δεν ισχύει αυτό;ΓΑΛΗ έγραψε: ↑13 Φεβ 2023, 21:45Εγώ δεν κατάλαβα με βάση ποια λογική διορίζεται κάποιος θεολόγος στο υπεχωδε.
Δεν έχω ιδέα, υποθέτω ότι ισχύει η αναγνώριση πτυχίου. Την αιτιολόγηση της συγκεκριμένης πρόσληψης δεν καταλαβαίνω, γιατί τώρα μάλλον δεν παίζει η φάση των μαζικών εισροών οπουδήποτε. Θεωρητικώς, υπάρχει ένας κατάλογος εργαζόμενων και θέσεων που έχει κενά η υπηρεσία. Και αναρωτιέμαι γιατί στην κατηγορία ΠΕ του υπεχωδε να πάρουν θεολόγους και όχι χωροτάκτες. Αν πρόκειται για διοικητικούς γενικώς και αορίστως οκ αλλά αυτές οι αοριστίες παίζουν σε χαμηλότερες κατηγορίες.
Γιατί η εφορία λέει "ανώτατη σχολή", δε λέει "οικονομικά". Ή αν το λέει το λέει σε άλλο κομμάτι της προκήρυξης. Είναι πολύ πιθανό να ζητάει 5 ΤΕ με πτυχίο οικονομικών και 5 ΠΕ με πτυχίο επίσης οικονομικών και 5 ΠΕ με ό,τι πτυχίο να 'ναι. Μην το σκέφτεσαι σαν ειδικότητες.sharp έγραψε: ↑13 Φεβ 2023, 21:49Δεν το παρακολούθησα όλο, αλλά κατάλαβα ότι μέχρι τώρα ήσαν ισότιμα των Ανωτέρων Σχολών, αλλά για διορισμό στο Δημόσιο θα αλλάξει και θα είναι ισοδύναμα με το απολυτήριο λυκείου. Η λογική δικαιολογία είναι για διορισμό στο δημόσιο, πχ τράπεζα, υπουργείο δικαιοσύνης κλπ. δεν έχει σχέση το θέατρο ή η μουσική. Οπότε αναρωτιέμαι γιατί ο απόφοιτος φιλοσοφικής ή πολυτεχνείου που δεν έχει σχέση με τα οικονομικά, διορίζεται στην εφορία ως πτυχιούχος ανωτάτης σχολής.
Ναι οκ αν το δημοτικό ωδείο θέλει να προσλάβει δάσκαλο βιολιού λογικά ο ωδειακός που έχει αφιερώσει περισσότερο χρόνο στο όργανο θα είναι η καλύτερη επιλογή.ST48410 έγραψε: ↑13 Φεβ 2023, 21:01Όχι ακριβώς. Όργανο μπορεί να έχουν κάνει και οι δύο. Και σε παρόμοιο επίπεδο. Ανέφερα αναλυτικά τις σπουδές των θεωρητικών.gassim έγραψε: ↑13 Φεβ 2023, 11:30Όταν λες οτι σπούδαζε 8-10 χρόνια εννοείς κάποιον που έχει τελειώσει όργανο και τα αντίστοιχα θεωρητικά.
Προφανώς δεν εννοείς αυτόν που έχει τελειώσει μουσικολογία, έχει πάρει παιδαγωγικά μαθήματα και έχει επάρκεια να εργαστεί ως εκπαιδευτικός.
Ναι, αυτοί οι δύο δεν γίνεται να εξισωθούν και το οτι έγινε στο παρελθόν δεν σημαίνει οτι πρέπει να γίνεται.
Παιδαγωγική επάρκεια έχουν λάβει και πάρα πολλοί ωδειακοί από την συμμετοχή τους στα πανεπιστημιακά προγράμματα (κάποια εκ των οποίων είναι αρκετά απαιτητικά).
Άρα έχεις να συγκρίνεις 2 άτομα που έχουν:
* ίδια χρόνια σπουδών σε όργανο.
* ο ένας αρκετά χρόνια σπουδών (κάποιες φορές ξεπερνούν και τα 10) σε θεωρητικά και ο άλλος τις σπουδές του στο πανεπιστήμιο.
* Παιδαγωγικά και οι δύο.
Εγώ δεν ισχυρίζομαι ότι ο ωδειακός είναι καλύτερα καταρτισμένος. Ο πανεπιστημιακός (all other things being equal) έχει περισσότερες γνώσεις σε διάφορα αντικείμενα που ο ωδειακός δεν τα διδάχθηκε ποτέ. Αλλά υπάρχουν και συγκεκριμένα αντικείμενα που ο πανεπιστημιακός τα περνάει ως ένα μάθημα ενώ ο άλλος τα μελετά 2 χρόνια.
Ποιος θα είναι ο καταλληλότερος για μία θέση;
Εξαρτάται. Από το που και τι θα κληθεί να διδάξει. Γιατί δεν είναι όλα τα πράγματα ίδια. Έχω πολλούς φίλους ωδιακούς που είναι καλύτεροι μουσικοί (στο όργανό τους) από άλλους που έχουν πανεπιστημιακό τίτλο. Αν λοιπόν ένα δημοτικό ωδείο θέλει δάσκαλο βιολιού, καλύτερος είναι αυτός που ξέρει καλύτερο βιολί και έχει την ικανότητα μετάδοσης στο παιδί και όχι αναγκαστικά ένας μουσικολόγος που παίζει και βιολί.
Πριν αρκετά χρόνια λοιπόν γινόταν διαγωνισμός του ΑΣΕΠ και λάμβαναν μέρος όλοι και και εξετάζονταν σε κοινά θέματα. Και όποιος συγκέντρωνε περισσότερα μόρια ανέβαινε ψηλότερα στη λίστα διορισμών.
Σταδιακά το λόμπι των πανεπιστημιακών πέτυχε να διορίζονται αυτοί κατά προτεραιότητα και αν απομείνουν ακάλυπτες θέσεις (για αναπληρωτές/ωρομίσθιους), να τις καλύπτουν οι ωδειακοί, με μοριοδότηση ανάλογα με τα πτυχία τους, την προϋπηρεσία, κοινωνικά κριτήρια κλπ κλπ
Ταυτόχρονα πίεσαν να μην λαμβάνουν μέρος καθόλου στον επόμενο ΑΣΕΠ οι ωδειακοί.
Τώρα είναι το επόμενο βήμα μιας κατάσταση στρεβλής εδώ και δεκαετίες. Αυτοί θα έχουν πτυχίο και οι άλλοι κάτι. Μάλλον τίποτα.
Μερικές ενστάσεις.gassim έγραψε: ↑13 Φεβ 2023, 23:03Αλλά στην μέση εκπαίδευση δεν διδάσκεται ούτε αντίστοιξη, ούτε φούγκα και αν δεν μιλάμε και για μουσικό σχολείο δεν διδάσκεται ούτε όργανο. Αντίθετα διδάσκεται ιστορία της μουσικής που ο ωδειακός δεν έχει διδαχθεί ποτέ και ένα πασάλειμμα απο θεωρεία που εννοείται οτι τα γνωρίζουν και οι πανεπιστημιακοί και οι ωδειακοί.
Αρα λοιπόν έχουμε το φαινόμενο να μπαίνουν στις λίστες για διορισμό στην μέση εκπαίδευση άνθρωποι που δεν έχουν καν ακούσει αυτά που θα κληθούν να διδάξουν, που μπορεί να έχουν παρακολουθήσει κάποια παιδαγωγικά μαθήματα σε σχολές, μπορεί και όχι και παίρνουν τις θέσεις απο ανθρώπους που επέλεξαν να γίνουν πρωτίστως εκπαιδευτικοί και δευτερευόντως μουσικοί.
Είναι σαν να λέμε οτι ζητάει η κρατική ορχήστρα αθηνών φαγκότο και βάζει στην λίστα πρόσληψης αυτόν που έχει ξεσκιστεί να παρει δίπλωμα και παίζει παπάδες μαζί με τον απόφοιτο μουσικολογίας που έχει να πιάσει όργανο 10 χρόνια επειδή έχουν και οι δύο τον τίτλο "μουσικοί".
Αν θέλουμε να είμαστε όντως ειλικρινείς, όπως έγραψα στο νήμα του Ξαρχάκου, στο χώρο της τέχνης υπάρχουν τόσες και τόσο μεγάλες παρεξηγήσεις που θεωρώ απίθανο να πετύχει συμβούλους που έχουν όραμα και πλάνο είτε ο Μητσοτάκης, είτε ο Τσίπρας, είτε ο οποιοσδήποτε άλλος. Ισορροπίες θα προσπαθήσει να κρατήσει και να δυσαρεστήσει το δυνατόν λιγότερους.
Συμφωνώ με τα τονισμένα. Συνέπεια και αυτό, σε μεγάλο βαθμό, της υπερπροβολής της ελαφράς τέχνης και των γενικών παρεξηγήσεων για την έννοια του καλλιτεχνικώς αξιόλογου που μπερδεύεται με το εμπορικό και το δημοφιλές.foscilis έγραψε: ↑13 Φεβ 2023, 13:07Επειδη επικρατει η αντιληψη οτι η "καλλιτεχνική" εργασια είναι αυτοματα και υψηλου πνευματικου επιπεδου ενασχοληση, ηθοποιος σημαινει φως, η γνωμη του Notis για τα πολιτικα εχει μεγαλυτερο βαρος απο του περιπτερα κλπ κλπ εχουμε ξεχασει οτι οι σπουδες στο πιανο, τη ζωγραφικη, το θεατρο και αλλα απο ιδιωτικα ατελιε εργαστηρια ωδεια και δασκαλους ειναι ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ οχι ακαδημαϊκες και οι ωρες μελετγς που ρίχνει καποιος ή το ποσο καλος γινεται εχουν μηδενικη σημασια ακαδημαϊκα οπου το προγραμμα δομειται με τελειως διαφορετικο τροπο και για διαφορετικους λογους. Πολυ περισσοτερο απο την οπτικη γωνια του δημοσιου που εχουμε εξηγησει χιλιαδες φορες τι σημαινει ΔΕ ΤΕ κλπ.
Περαιτερω οι περισσοτεροι αποφοιτοι καλλιτεχνικων σχολων (ιδιαιτερα οι ηθοποιοι) ειναι εξαιρετικα αγραμματοι ψωνισμενοι βλακες και η συνολικη συνεισφορα τους στο επιπεδο πολιτισμου της χωρας ειναι αρνητικοτατη.
Εντάξει αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς, ο χώρος της τέχνης είναι προνομιακός χώρος της αριστεράς, και ειδικά ο κρυφακούλης τα καλύτερα ερείσματα που βρήκε ήταν κάτι λιγνιάδηδες. Ως εκ τούτου, αφού δεν τρώει, δεν τον πειράζει να χέσει (όπως βλέπεις, συνεπαίρνει και τα κομματικά ούγκανα).ST48410 έγραψε: ↑13 Φεβ 2023, 23:34Αν θέλουμε να είμαστε όντως ειλικρινείς, όπως έγραψα στο νήμα του Ξαρχάκου, στο χώρο της τέχνης υπάρχουν τόσες και τόσο μεγάλες παρεξηγήσεις που θεωρώ απίθανο να πετύχει συμβούλους που έχουν όραμα και πλάνο είτε ο Μητσοτάκης, είτε ο Τσίπρας, είτε ο οποιοσδήποτε άλλος. Ισορροπίες θα προσπαθήσει να κρατήσει και να δυσαρεστήσει το δυνατόν λιγότερους.
Δεν εξέτασα το ζήτημα κομματικά. Δεν το 'χω με τα Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός και στο άλλο νήμα που άσκησα κριτική στο ΚΚΕ, δεν το έκανα με κομματικά κριτήρια.aljawn έγραψε: ↑13 Φεβ 2023, 23:41Εντάξει αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς, ο χώρος της τέχνης είναι προνομιακός χώρος της αριστεράς, και ειδικά ο κρυφακούλης τα καλύτερα ερείσματα που βρήκε ήταν κάτι λιγνιάδηδες. Ως εκ τούτου, αφού δεν τρώει, δεν τον πειράζει να χέσει (όπως βλέπεις, συνεπαίρνει και τα κομματικά ούγκανα).ST48410 έγραψε: ↑13 Φεβ 2023, 23:34Αν θέλουμε να είμαστε όντως ειλικρινείς, όπως έγραψα στο νήμα του Ξαρχάκου, στο χώρο της τέχνης υπάρχουν τόσες και τόσο μεγάλες παρεξηγήσεις που θεωρώ απίθανο να πετύχει συμβούλους που έχουν όραμα και πλάνο είτε ο Μητσοτάκης, είτε ο Τσίπρας, είτε ο οποιοσδήποτε άλλος. Ισορροπίες θα προσπαθήσει να κρατήσει και να δυσαρεστήσει το δυνατόν λιγότερους.