Πολιτική και επιχειρησιακή ηγεσία κάθονται ατάραχοι και μετρούν νεκρούς

Κοινωνικά θέματα και προβληματισμοί
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 21107
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Πολιτική και επιχειρησιακή ηγεσία κάθονται ατάραχοι και μετρούν νεκρούς

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής » 24 Ιαν 2024, 11:33

Ναύτης έγραψε:
24 Ιαν 2024, 10:35
Εν τω μεταξύ, μέσα σε 4 ημέρες "πραγματοποιήθηκαν σχεδόν 2.800 τροχονομικοί έλεγχοι, από τους οποίους βεβαιώθηκαν 1.988 παραβάσεις, με τις σοβαρότερες να ανέρχονται σε 219".
Από αυτές για:

Υπέρβαση του ανώτατου επιτρεπόμενου ορίου ταχύτητας: 376
Μη χρήση κράνους: 133
Μη χρήση ζώνης ασφαλείας: 89
Μη εφοδιασμός με ισχύον Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου: 81
Αντικανονική χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση: 66
Παραβίαση ερυθρού σηματοδότη: 59
Οδήγηση υπό την επίδραση οινοπνεύματος: 38
Ανασφάλιστο όχημα: 31
Λοιπές παραβάσεις: 1.115

Συνολικά, αφαιρέθηκαν 299 πινακίδες κυκλοφορίας, 353 άδειες κυκλοφορίας και 477 άδειες ικανότητας οδήγησης. Ακόμη, 150 οχήματα ακινητοποιήθηκαν, εκ των οποίων τα 90 «κατασχέθηκαν» για περεταίρω έλεγχο.

Σημειώστε πως σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ. πέντε οδηγοί συνελήφθησαν για ιδιαίτερα σοβαρές παραβάσεις. Η μία περίπτωση συνέβη στη διασταύρωση των Λ. Βουλιαγμένης και Λ. Αλίμου με τον οδηγό να πηγαίνει με 200 χλμ/ώρα, χωρίς άδεια και πινακίδα κυκλοφορίας.

Ο δεύτερος συνελήφθη στη Λ. Βουλιαγμένης να οδηγεί επίσης χωρίς άδεια και πινακίδα, ενώ το όχημά του έβγαζε θόρυβο 106 db.
Τι να κάνει δηλαδή η κυβέρνηση και η τροχαία, άμα οι τύποι είναι εντελώς καμμένοι μαλάκες;
Η ελληνική δημοσιογραφία στα καλύτερα της. Αυτός που έγραψε το άρθρο τώρα έχει τελειώσει σχολείο και πανεπιστήμιο;

Γράφει:
Απίστευτες καταστάσεις αντιμετωπίζουν οι ανθρωποι της Τροχαίας, κυρίως κατά τις νυχτερινές ώρες, με χιλιάδες κλήσεις να κόβονται σε λίγες ώρες…
Η πραγματικότητα.
Κατά τη διάρκεια τετραήμερων ελέγχων της Τροχαίας στην Αττική, το 80% των οδηγών που ελέγχθηκαν διαπιστώθηκαν να παραβιάζουν τον Κ.Ο.Κ.
Συνολικά, πραγματοποιήθηκαν σχεδόν 2.800 τροχονομικοί έλεγχοι, από τους οποίους βεβαιώθηκαν 1.988 παραβάσεις, με τις σοβαρότερες να ανέρχονται σε 219.
Με απλά μαθηματικά έγιναν κατά μέσο όρο 700 τροχονομικοί έλεγχοι την ημέρα και βεβαιώθηκαν περίπου 500 παραβάσεις την ημέρα. Αλλά ο δημοσιογράφος μας ενημερώνει για χιλιάδες κλήσεις να κόβονται σε λίγες ώρες... :smt005:

Αυτό το 80% που παραβιάζουν τον ΚΟΚ είναι μάλλον από κάποια ηλίθια επαγωγή που υποτίθεται ότι σε κάθε έλεγχο μπορεί να βεβαιωθεί μόνο μία παράβαση. Δηλαδή για τον δημοσιογράφο αποκλείεται σε έναν έλεγχο να βεβαιωθούν 5 παραβάσεις μαζί. :lol:

Η φοβερή και τρομερή είδηση τελικά είναι ότι η τροχαία Αττικής έκανε κατά μέσο όρο 700 ελέγχους σε μία ημέρα. Γελάει ο κόσμος. Το νούμερο βάσει προσωπικού, Αττικής και παραβάσεων πιστεύω ότι είναι αντιληπτό γιατί είναι μικρό...

Την ίδια ώρα για άγνωστο λόγο εδώ και χρόνια του υπουργείο μεταφορών σε συνδιασμό με το υπουργείο προστασίας του πολίτη δυσκολεύεται τόσο να κάνει μία ηλεκτρονική διασταύρωση με ΚΤΕΟ, ασφαλιστικές, και τάξις για τα οχήματα χωρίς ΚΤΕΟ, ασφάλεια και πληρωμένα τέλη. Αλλά όχι, μη χάσουμε κανένα ψήφο...

Άβαταρ μέλους
Maspoli
Δημοσιεύσεις: 17567
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 23:10

Re: Πολιτική και επιχειρησιακή ηγεσία κάθονται ατάραχοι και μετρούν νεκρούς

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Maspoli » 24 Ιαν 2024, 11:40

Ναύτης έγραψε:
24 Ιαν 2024, 10:35
Εν τω μεταξύ, μέσα σε 4 ημέρες "πραγματοποιήθηκαν σχεδόν 2.800 τροχονομικοί έλεγχοι, από τους οποίους βεβαιώθηκαν 1.988 παραβάσεις, με τις σοβαρότερες να ανέρχονται σε 219".
Από αυτές για:

Υπέρβαση του ανώτατου επιτρεπόμενου ορίου ταχύτητας: 376
Μη χρήση κράνους: 133
Μη χρήση ζώνης ασφαλείας: 89
Μη εφοδιασμός με ισχύον Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου: 81
Αντικανονική χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση: 66
Παραβίαση ερυθρού σηματοδότη: 59
Οδήγηση υπό την επίδραση οινοπνεύματος: 38
Ανασφάλιστο όχημα: 31
Λοιπές παραβάσεις: 1.115

Συνολικά, αφαιρέθηκαν 299 πινακίδες κυκλοφορίας, 353 άδειες κυκλοφορίας και 477 άδειες ικανότητας οδήγησης. Ακόμη, 150 οχήματα ακινητοποιήθηκαν, εκ των οποίων τα 90 «κατασχέθηκαν» για περεταίρω έλεγχο.

Σημειώστε πως σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ. πέντε οδηγοί συνελήφθησαν για ιδιαίτερα σοβαρές παραβάσεις. Η μία περίπτωση συνέβη στη διασταύρωση των Λ. Βουλιαγμένης και Λ. Αλίμου με τον οδηγό να πηγαίνει με 200 χλμ/ώρα, χωρίς άδεια και πινακίδα κυκλοφορίας.

Ο δεύτερος συνελήφθη στη Λ. Βουλιαγμένης να οδηγεί επίσης χωρίς άδεια και πινακίδα, ενώ το όχημά του έβγαζε θόρυβο 106 db.
Τι να κάνει δηλαδή η κυβέρνηση και η τροχαία, άμα οι τύποι είναι εντελώς καμμένοι μαλάκες;
Ας δούμε λίγο αυτά τα στοιχεία.

2800 έλεγχοι στην Αττική σε τέσσερις ημέρες. Μας κάνει 700 ελέγχους την ημέρα μέσο όρο. Το 700 φαίνεται να είναι το στάνταρ νούμερο ελέγχων εδώ και καιρό όπως φαίνεται κι από αυτό το άρθρο τον Ιούνιο του 2022
Η αστυνομία κόβει 700 κλήσεις/ημέρα στην Αττική
https://www.gocar.gr/news/feed/39950,as ... prwth.html
Πρόκειται δηλαδή καθαρά για ένα όριο που έχει τεθεί (επίτευξης των στόχων για την αξιολόγηση...πιάνουμε 700 ελέγχους και όλα εντάξει)

700 έλεγχοι την ημέρα σε μια περιοχή που κατοικούν πάνω από 4 εκατομμύρια άνθρωποι. Δεν ξέρω αν είναι πολλοί για την κατάσταση που επικρατεί. Νομίζω όχι. Μάλλον είναι πολύ λίγοι.

Πόσοι είναι οι αστυνομικοί στην Αττική; Πόσοι από αυτούς είναι επιφορτισμένοι με το να ασκούν τροχονομικούς ελέγχους; Αυτό θα μας έδινε εικόνα και το αν είναι πολλοί σε σχέση με τη δύναμη της αστυνομίας ή το αν η δύναμη της αστυνομίας είναι σωστά κατανεμημένη για ένα τόσο σημαντικό ζήτημα.

Από τις παραβάσεις που βρέθηκαν, αυτές που είναι κρίσιμες για την ανθρώπινη ζωή είναι χονδρικά 376+133+89+66+59+38=761
761/1988=0,383 ή 38,3%
Δεν ξέρω τι είναι οι 1115 λοιπές παραβάσεις που αναφέρονται στα στοιχεία (παραβάσεις στάθμευσης ίσως;), ποσοστό 56%, μήπως όμως η προσοχή των ελέγχων, αν υποθέσουμε πως οι πόροι (υλικοί και ανθρώπινοι) δεν είναι επαρκείς, δεν είναι επαρκώς στραμμένη στα πιο κρίσιμα ζητήματα;

Σε ένα ζήτημα που δεν έχει τόσο άμεση σχέση με τα τροχαία δυστυχήματα όσο πχ η υπερβολική ταχύτητα, προκαλεί μεγάλη εντύπωση το πραγματικά ελάχιστο νούμερο οχημάτων που βρέθηκαν ανασφάλιστα σε σχέση με τον μεγάλο αριθμό ανασφάλιστων οχημάτων που διάφοροι αρμόδιοι παραδέχονται πως κυκλοφορούν. 31 ανασφάλιστα σε 2800 ελέγχους; Μήπως κάτι δεν πάει καλά γενικά ακόμα και με αυτούς τους λίγους ελέγχους και την στόχευσή τους;

Άβαταρ μέλους
Ναύτης
Δημοσιεύσεις: 13499
Εγγραφή: 12 Φεβ 2021, 10:50

Re: Πολιτική και επιχειρησιακή ηγεσία κάθονται ατάραχοι και μετρούν νεκρούς

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ναύτης » 24 Ιαν 2024, 11:49

Σε κάθε περίπτωση εκατοντάδες τροχονομικοί έλεγχοι γίνονται καθημερινά, βεβαιώνονται χιλιάδες παραβάσεις, γίνονται συλλήψεις οδηγών και κατασχέσεις οχημάτων. Άμα ο άλλος είναι κάγκουρας, θα βρει τρόπο να την κάνει τη μαλακία, δεν πα να του βάλεις τροχονόμο συνεπιβάτη.

Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 21107
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Πολιτική και επιχειρησιακή ηγεσία κάθονται ατάραχοι και μετρούν νεκρούς

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής » 24 Ιαν 2024, 11:56

Ναύτης έγραψε:
24 Ιαν 2024, 11:49
Σε κάθε περίπτωση εκατοντάδες τροχονομικοί έλεγχοι γίνονται καθημερινά, βεβαιώνονται χιλιάδες παραβάσεις, γίνονται συλλήψεις οδηγών και κατασχέσεις οχημάτων. Άμα ο άλλος είναι κάγκουρας, θα βρει τρόπο να την κάνει τη μαλακία, δεν πα να του βάλεις τροχονόμο συνεπιβάτη.
Σύμφωνα με το link που ανέβασες οι τροχονομικοί έλεγχοι είχαν ως αποτέλεσμα τη βεβαίωση κατά μέσο όρο κάτω των 500 παραβάσεων την ημέρα. Οπότε, δεν αρκεί να πέσεις από τις χιλιάδες κάθε ώρα στις χιλιάδες κάθε μέρα. Θα πρέπει να πέσεις και άλλο.

Άβαταρ μέλους
panos291
Δημοσιεύσεις: 14117
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 19:36

Re: Πολιτική και επιχειρησιακή ηγεσία κάθονται ατάραχοι και μετρούν νεκρούς

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από panos291 » 24 Ιαν 2024, 11:58

Ποιος φταιει οταν τρακαρουν με 150 μεσα στην πολη? Φυσικα το κρατος που δεν εχει ενα αστυνομικο σε καθε αυτοκινητο να τραβαει το ποδι απο το γκαζι.

Ποιος φταιει αμα σκοτώνονται μεθυσμένοι?
Φυσικα το κρατος που δεν εχει ενα αστυνομικο διπλα σε καθε παρκαρισμενο αμαξι να κανει επιτόπιο αλκοτεστ σε καθενα που παει να οδηγησει.

Ποιος φταιει αμα πνιγονται στη θάλασσα τα καλοκαιρια?
Ποιος αλλος? Το κρατος βεβαια που δεν εχει ναυαγοσώστες ανα 10 μετρα.

Μονο ο Ελ δεν φταιει ποτε.

Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 21107
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Πολιτική και επιχειρησιακή ηγεσία κάθονται ατάραχοι και μετρούν νεκρούς

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής » 24 Ιαν 2024, 12:14

Γιατί στο Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών οι οδηγοί σέβονται τον ΚΟΚ και σταματούν ακόμη και σε διαβάσεις ενώ πουθενά αλλού δεν το κάνουν;

Η απάντηση στη σελίδα 186.
https://www.astynomia.gr/file/2023/04/epetirida2022.pdf
Από 180 ξεκινά η στατιστική της τροχαίας. Το ΔΑΑ και το πίσω μέρος της Βουλής είναι τα μόνα σημεία στην Αττική που είναι διακριτή η ύπαρξη της τροχαίας. Πουθενά αλλού. Και αν στο πίσω μέρος της Βουλής δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους, και καλύπτουν συναδέρφους, στο ΔΑΑ την κάνουν. Δε χρειάζεται ένας αστυνομικός για κάθε όχημα, απλά να μην φυλάνε τόσοι πολλοί τους υπουργούς, βουλευτές, δημάρχους, επιχειρηματίες, εκδότες και δικαστικούς και η εφαρμογή του νόμου.

Άβαταρ μέλους
foscilis
Δημοσιεύσεις: 24550
Εγγραφή: 21 Ιουν 2018, 11:42

Re: Πολιτική και επιχειρησιακή ηγεσία κάθονται ατάραχοι και μετρούν νεκρούς

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από foscilis » 24 Ιαν 2024, 12:21

Εμπεδοκλής έγραψε:
24 Ιαν 2024, 11:56
Ναύτης έγραψε:
24 Ιαν 2024, 11:49
Σε κάθε περίπτωση εκατοντάδες τροχονομικοί έλεγχοι γίνονται καθημερινά, βεβαιώνονται χιλιάδες παραβάσεις, γίνονται συλλήψεις οδηγών και κατασχέσεις οχημάτων. Άμα ο άλλος είναι κάγκουρας, θα βρει τρόπο να την κάνει τη μαλακία, δεν πα να του βάλεις τροχονόμο συνεπιβάτη.
Σύμφωνα με το link που ανέβασες οι τροχονομικοί έλεγχοι είχαν ως αποτέλεσμα τη βεβαίωση κατά μέσο όρο κάτω των 500 παραβάσεων την ημέρα.
μιλάμε τόσες έχει κάθε μισή ώρα μόνο ο πεζόδρομος μπροστά από το 1ο δημοτικό σχολείο Παλλήνης.

Άβαταρ μέλους
foscilis
Δημοσιεύσεις: 24550
Εγγραφή: 21 Ιουν 2018, 11:42

Re: Πολιτική και επιχειρησιακή ηγεσία κάθονται ατάραχοι και μετρούν νεκρούς

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από foscilis » 24 Ιαν 2024, 12:25

panos291 έγραψε:
24 Ιαν 2024, 11:58
Ποιος φταιει οταν τρακαρουν με 150 μεσα στην πολη? Φυσικα το κρατος που δεν εχει ενα αστυνομικο σε καθε αυτοκινητο να τραβαει το ποδι απο το γκαζι.
Θα μπορούσε να έχει κάμερες και εν πολλοίς αυτοματοποιμένες ποινικές κυρώσεις (π.χ. αν σε γράψει η κάμερα να πηγαίνεις με 50 πάνω από το όριο, σου έρχεται μήνυση όχι απλά πρόστιμο).

Θα μπορούσε να έχει αυστηρές ποινές για την κατά συρροήν παράβαση.

Αντί για αυτό η ΝΔ μειώνει τα διοικητικά πρόστιμα και τις περιπτώσεις που αφαιρούνται οι πιινακίδες.

Btw πινακίδες βάζει όποιος γουστάρει (συμπεριλαμβανομένων των ίδιων των αστυνομικών). Κανείς δεν πρόκειται να ασχοληθεί αν κυκλοφορείς χωρίς πινακίδες, ή με θολωμένες πινακίδες. Μόνο κλιμάκιο της τροχαίας που έχει πάρει εντολή να γράφει για πινακίδες.

Άβαταρ μέλους
foscilis
Δημοσιεύσεις: 24550
Εγγραφή: 21 Ιουν 2018, 11:42

Re: Πολιτική και επιχειρησιακή ηγεσία κάθονται ατάραχοι και μετρούν νεκρούς

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από foscilis » 24 Ιαν 2024, 12:32

Η κλιμάκωση που έχει συμβεί πάντως είναι ότι πλέον δεν κάνουν καφρίλες μόνο οι κάγκουρες. Βλέπεις πενηντάρες γυναίκες καλοντυμένες, μιλώντας στο κινητό (παρεμπιπτόντως υπάρχει ολόκληρη κατηγορία βίντεο στο τικ τοκ που τα γυρνάνε οι μαλακισμένες οδηγώντας και κοιτώντας την κάμερα του κινητού, με αποκορύφωμα μία που γύρναγε από... την τροχαία όπου είχε πάει να πάρει πίσω τις πινακίδες της και κλαιγόταν γιατί της την έπεσαν οι μπάτσοι), να κάνουν αναστροφή με κόκκινο σε στροφή λεωφόρου, χωρίς καν να το σκεφτούνε ή να αγχωθούν ιδιαίτερα. Σε κάθε μονόδρομο πρέπει να κοιτάς από όλες τις μεριές, σε κάθε αριστερή στροφή είναι δεδομένο ότι 4/5 που περιμένουν θέλουν να κάνουν παράνομη αναστροφή (4/5 που θέλουν απλά να πάνε αριστερά περνάνε με κόκκινο), κάθε δρόμος έχει αμέτρητα σκουπίδια που απλά πετάνε οι οδηγοί, κάθε πεζοδρόμιο έχει παρκαρισμένα και πάει λέγοντας. Δεν πιάνω καν τους ντελιβεράδες που κατά την άποψή μου θα έπρεπε να υπάρχει αμοιβή 500 ευρώ για όποιον σκοτώνει ντελιβερά.

Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 21107
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Πολιτική και επιχειρησιακή ηγεσία κάθονται ατάραχοι και μετρούν νεκρούς

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής » 24 Ιαν 2024, 14:46

foscilis έγραψε:
24 Ιαν 2024, 12:32
Δεν πιάνω καν τους ντελιβεράδες που κατά την άποψή μου θα έπρεπε να υπάρχει αμοιβή 500 ευρώ για όποιον σκοτώνει ντελιβερά.
Αν έχεις combo μεταξύ δύο ντελιβεράδων τα 500 ποιος τα παίρνει;

https://iliaweb.gr/kalamata-metopiki-sy ... yo-odigoi/

https://www.thebest.gr/article/738812-p ... -zakunthou

Σημείωση. Είναι δύο διαφορετικά περιστατικά, τις τελευταίες πέντε ημέρες.

Άβαταρ μέλους
foscilis
Δημοσιεύσεις: 24550
Εγγραφή: 21 Ιουν 2018, 11:42

Re: Πολιτική και επιχειρησιακή ηγεσία κάθονται ατάραχοι και μετρούν νεκρούς

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από foscilis » 24 Ιαν 2024, 14:52

Χθες στρίβοντας σε ένα στενό με σκοπό να παρκάρω, δηλαδή εννοώ πήγαινα πάρα πολύ αργά, έρχεται καρφωτός πάνω μου ένας ντελιβεράς που φυσικά δεν τον περίμενα καθόλου γιατί ήμουν σε μονόδρομο. Ευτυχώς (για αυτόν) χωρίς να φρενάρει καθόλου έκανε τέρμα δεξιά (δηλαδή αριστερά μου) και καβάλησε επιδέξια το πεζοδρόμιο, στο οποίο πορεύτηκε μέχρι να περάσει τη διασταύρωση απ' όπου είχα μπει, και να συνεχίσει απέναντι, πάντα ανάποδα, χωρίς να φρενάρει εννοείται.

Επίσης να ξέρετε ότι ο μοναδικός λόγος που γυναικα σε SUV θα πηγαίνει πολύ κάτω από το όριο είναι ότι μιλάει (ή και βιντεοκαλεί) στο κινητό. Σε καμία περίπτωση το ότι πηγαίνει τόσο αργά δε σημαίνει ότι θα σταματήσει στα κόκκινα, ίσα ίσα.

Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 21107
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Πολιτική και επιχειρησιακή ηγεσία κάθονται ατάραχοι και μετρούν νεκρούς

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής » 24 Ιαν 2024, 15:29

foscilis έγραψε:
24 Ιαν 2024, 14:52
Χθες στρίβοντας σε ένα στενό με σκοπό να παρκάρω, δηλαδή εννοώ πήγαινα πάρα πολύ αργά, έρχεται καρφωτός πάνω μου ένας ντελιβεράς που φυσικά δεν τον περίμενα καθόλου γιατί ήμουν σε μονόδρομο. Ευτυχώς (για αυτόν) χωρίς να φρενάρει καθόλου έκανε τέρμα δεξιά (δηλαδή αριστερά μου) και καβάλησε επιδέξια το πεζοδρόμιο, στο οποίο πορεύτηκε μέχρι να περάσει τη διασταύρωση απ' όπου είχα μπει, και να συνεχίσει απέναντι, πάντα ανάποδα, χωρίς να φρενάρει εννοείται.
Θεσσαλονίκη: Νεκρός 50χρονος -Τον γρονθοκόπησε ντελιβεράς που δέχθηκε παρατήρηση επειδή οδηγούσε σε πεζόδρομο

Το ότι έχεις δίκιο είναι δεδομένο. Αλλά καλύτερα ζωντανός παρά νεκρός. Φρόντισε πρώτα την οικογένεια σου.

Άβαταρ μέλους
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
Δημοσιεύσεις: 21441
Εγγραφή: 28 Ιουν 2018, 23:56
Phorum.gr user: ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ

Re: Πολιτική και επιχειρησιακή ηγεσία κάθονται ατάραχοι και μετρούν νεκρούς

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ » 24 Ιαν 2024, 15:35

Ναύτης έγραψε:
24 Ιαν 2024, 11:49
Σε κάθε περίπτωση εκατοντάδες τροχονομικοί έλεγχοι γίνονται καθημερινά, βεβαιώνονται χιλιάδες παραβάσεις, γίνονται συλλήψεις οδηγών και κατασχέσεις οχημάτων. Άμα ο άλλος είναι κάγκουρας, θα βρει τρόπο να την κάνει τη μαλακία, δεν πα να του βάλεις τροχονόμο συνεπιβάτη.
@@ γίνονται
μιλάμε για μια τεράστια πόλη όπου ζουν πάνω από 4εκ άνθρωποι
αναλογικά, οι έλεγχοι είναι μηδαμινοί
καθημερινά αυτά που βλέπω είναι απίστευτα. αν μου έλεγε κάποιος 15 χρόνια πριν ότι η κατάσταση θα ήταν αυτή που βιώνω σήμερα στους δρόμους, θα γελούσα
για να μην πω πόσες φορές το μήνα πετυχαίνω οχήματα χωρίς πινακίδες που κυκλοφορούν κανονικά σαν να μην συμβαίνει τίποτα
προφανώς και χρειάζεται σοβαρή ενίσχυση η τροχαία

α και το πρόβλημα είναι ΚΑΙ οι πεζοί που κάνουν ό,τι θέλουν, περνάνε με κόκκινο, περνάνε από τα πιο απίστευτα σημεία, δεν ελέγχουν τον δρόμο, κτλ κτλ
"Ο φασισμός δεν είναι ιδεολογία, είναι νοοτροπία."
Τζίμης Πανούσης

Άβαταρ μέλους
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
Δημοσιεύσεις: 21441
Εγγραφή: 28 Ιουν 2018, 23:56
Phorum.gr user: ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ

Re: Πολιτική και επιχειρησιακή ηγεσία κάθονται ατάραχοι και μετρούν νεκρούς

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ » 24 Ιαν 2024, 15:40

Εμπεδοκλής έγραψε:
24 Ιαν 2024, 15:29
foscilis έγραψε:
24 Ιαν 2024, 14:52
Χθες στρίβοντας σε ένα στενό με σκοπό να παρκάρω, δηλαδή εννοώ πήγαινα πάρα πολύ αργά, έρχεται καρφωτός πάνω μου ένας ντελιβεράς που φυσικά δεν τον περίμενα καθόλου γιατί ήμουν σε μονόδρομο. Ευτυχώς (για αυτόν) χωρίς να φρενάρει καθόλου έκανε τέρμα δεξιά (δηλαδή αριστερά μου) και καβάλησε επιδέξια το πεζοδρόμιο, στο οποίο πορεύτηκε μέχρι να περάσει τη διασταύρωση απ' όπου είχα μπει, και να συνεχίσει απέναντι, πάντα ανάποδα, χωρίς να φρενάρει εννοείται.
Θεσσαλονίκη: Νεκρός 50χρονος -Τον γρονθοκόπησε ντελιβεράς που δέχθηκε παρατήρηση επειδή οδηγούσε σε πεζόδρομο

Το ότι έχεις δίκιο είναι δεδομένο. Αλλά καλύτερα ζωντανός παρά νεκρός. Φρόντισε πρώτα την οικογένεια σου.
σωστό μεν, αλλά από την άλλη είναι μοιρολατρική αντίληψη. ας ανεχθούμε τα πάντα και ας το βουλώσουμε γιατί μπορεί να δολοφονηθούμε στη ψύχρα
πώς έχει καταντήσει έτσι αυτή η χώρα
"Ο φασισμός δεν είναι ιδεολογία, είναι νοοτροπία."
Τζίμης Πανούσης

talaipwros
Δημοσιεύσεις: 25248
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54

Re: Πολιτική και επιχειρησιακή ηγεσία κάθονται ατάραχοι και μετρούν νεκρούς

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από talaipwros » 24 Ιαν 2024, 15:47

Σε χωρα που η κοινωνια στηριζει μπαταξηδες που μπαστακωνονται σε σπιτια που εχουν αγορασει αλλοι , μην απορειται αν δεν πέφτουν πρόστιμα για πινακιδες.

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Κοινωνικά θέματα”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών