Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !

Κοινωνικά θέματα και προβληματισμοί
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 21014
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής » 06 Ιαν 2019, 17:50

Οργισμένος έγραψε:
06 Ιαν 2019, 17:45
Εμπεδοκλής έγραψε:
06 Ιαν 2019, 17:44
Οργισμένος έγραψε:
06 Ιαν 2019, 17:41


Η Φραπορτ ηδη υλοποιει προγραμμα αναβαθμισης των 14 αεροδρομιων υψους 110.000.000€ .
Με κρατική και ευρωπαϊκή επιδότηση βεβαίως,βεβαίως... :e045:
Πηγουλα;
SpoilerShow
Εικόνα

brb και tyt
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 6812
Εγγραφή: 17 Οκτ 2018, 15:11

Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από brb και tyt » 06 Ιαν 2019, 18:42

Εμπεδοκλής έγραψε:
06 Ιαν 2019, 17:44
Με κρατική και ευρωπαϊκή επιδότηση βεβαίως,βεβαίως... :e045:
Από την Ευρωπαικη Τράπεζα Επενδύσεων.
Πάνω από 1,6 δισ. οι επενδύσεις ΕΤΕπ στην Ελλάδα την 3ετία

Οι πιο γνωστές, στην πλευρά των άμεσων χρηματοδοτήσεων, είναι εκείνες του ΟΤΕ, με χρηματοδότηση 150 εκατ. ευρώ για την ανάπτυξη δικτύου οπτικών ινών και άγνωστο ύψος συνολικής επένδυσης, της Fraport με ύψος χρηματοδότησης 280 εκατ. ευρώ για τον εκσυγχρονισμό των περιφερειακών αεροδρομίων συνολικού ύψους 400 εκατ. ευρώ,
http://www.kathimerini.gr/996612/articl ... -thn-3etia
Συνολικά τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια στην Ελλάδα απέφεραν κέρδη ύψους 106 εκατομμυρίων ευρώ προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων,
https://www.dw.com/el/%CE%BA%CE%AD%CF%8 ... a-41208137

«Η Fraport για παράδειγμα δεν έχει καμιά υποχρέωση να συνεχίσει να απασχολεί το προσωπικό των αεροδρομίων. Για οποιεσδήποτε αποζημιώσεις λόγω απόλυσης η συμφωνία προβλέπει ότι δεν θα πληρώσει η Fraport, αλλά το ελληνικό δημόσιο. Το ελληνικό δημόσιο πληρώνει και σε περίπτωση εργατικού ατυχήματος, όταν ένας εργαζόμενος τραυματιστεί ή και χάσει τη ζωή του. Αν οι πτήσεις δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν λόγω τεχνικής βλάβης ή απεργίας η Fraport έχει δικαίωμα να αποζημιώνεται. Το ελληνικό δημόσιο θα αναλαμβάνει επίσης την επιδιόρθωση ή αντικατάσταση παλιών αεροπλάνων. Τέλος η Fraport δεν θα πληρώνει ΕΝΦΙΑ ούτε τέλη για την αποχέτευση, την αποκομιδή απορριμμάτων ή τον φωτισμό στον εκάστοτε δήμο.»
https://www.dw.com/el/%CF%84%CE%BF-%CE% ... a-36254796

Spiegel για Fraport «Είναι κατακτητές δεν είναι επενδυτές»

https://www.dw.com/el/%CF%84%CE%B1-%CF% ... a-36144518

Για το κόμμα «Η Αριστερά» πάντως η συμφωνία με τη Fraport είναι σε βάρος της Ελλάδας. Όπως υποστηρίζεται, στη γερμανική εταιρεία παραχωρήθηκαν μόνο κερδοφόρα αεροδρόμια ενώ τα ζημιογόνα παρέμειναν στο κράτος. Επίσης, ενώ ο νέος διαχειριστής ανακοινώνει επενδύσεις ύψους 330 εκ. ευρώ, παράλληλα καταθέτει αίτημα χρηματοδότησης από το επενδυτικό πακέτο της ΕΕ ώστε να χτίσει ένα νέο αεροδρόμιο
https://www.dw.com/el/%CF%83%CE%B5-%CE% ... a-19378010
Ο Λεωνίδας, ο Κολοκοτρώνης και οι Ταγματασφαλίτες
Γάταρος έγραψε:
05 Φεβ 2019, 15:27

brb και tyt
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 6812
Εγγραφή: 17 Οκτ 2018, 15:11

Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από brb και tyt » 06 Ιαν 2019, 19:00

Ελβετός Τραπεζίτης έγραψε:
06 Ιαν 2019, 16:24
brb και tyt έγραψε:
06 Ιαν 2019, 15:41
Πατησαίος έγραψε:
06 Ιαν 2019, 15:38



Aυτοί είναι που θα εγκαταστήσουν ILS κατηγορίας 3 στη Θεσσαλονίκη;Διότι στην Θεσσαλονίκη λειτουργεί ήδη ILS (Instrument Landing System) κατηγορίας 2 που φέρνει τα αεροπλάνα χωρίς να βλέπουν στα 30 - 60 μέτρα και εγκαταστάθηκε προ ετών για να αντικαταστήσει το αντίστοιχο κατηγορίας 1 που τα έφερνε στα 500 μέτρα,με αποτέλεσμα να κλείνει το αεροδρόμιο για ημέρες ολόκληρες τον χειμώνα.Στοίχισε αρκετά εκατομμύρια αλλά βεβαίως σε περίπτωση που η ομίχλη είναι ακόμη πιο χαμηλά,κάτι που συμβαίνει 3-4 φορές τον χρόνο πάλι κλείνει το αεροδρόμιο.Για να πάνε στην κατηγορία 3 θα χρειάζονταν εκατοντάδες εκατομμύρια και αυτό είναι αντιοικονομικό με οποιοδήποτε μοντέλο.

https://en.wikipedia.org/wiki/Instrument_landing_system
Πρέπει να γίνει επέκταση του διαδρόμου στην θάλασσα. Μην είσαι βέβαιος ότι θα γίνει.

Και μην κάνεις την επιθυμία (θα φτιάξουν) πραγματικότητα. Η κρατικοποίηση των 14 κερδοφόρων αεροδρομίων είναι ένα ακόμα σκάνδαλο.
Κερδοφόρα δεν ηταν, κακοσυντηρημένα ήταν.

Ειναι εμφανής η μέχρι τώρα βελτίωση στις υπηρεσίες και την λειτουργία των αεροδρομίων μετά την αποκρατικοποίηση.
Να και μια φορά που δεν τρολάρεις με εμότικον. Έχεις πηγή γι' αυτό; Εγώ έχω αυτό:
Για το κόμμα «Η Αριστερά» πάντως η συμφωνία με τη Fraport είναι σε βάρος της Ελλάδας. Όπως υποστηρίζεται, στη γερμανική εταιρεία παραχωρήθηκαν μόνο κερδοφόρα αεροδρόμια ενώ τα ζημιογόνα παρέμειναν στο κράτος. Επίσης, ενώ ο νέος διαχειριστής ανακοινώνει επενδύσεις ύψους 330 εκ. ευρώ, παράλληλα καταθέτει αίτημα χρηματοδότησης από το επενδυτικό πακέτο της ΕΕ ώστε να χτίσει ένα νέο αεροδρόμιο
https://www.dw.com/el/%CF%83%CE%B5-%CE% ... a-19378010
Ο Λεωνίδας, ο Κολοκοτρώνης και οι Ταγματασφαλίτες
Γάταρος έγραψε:
05 Φεβ 2019, 15:27

Άβαταρ μέλους
Ελβετός Τραπεζίτης
Δημοσιεύσεις: 4557
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 17:31
Τοποθεσία: Geneva, Los Angeles, St Lucia

Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ελβετός Τραπεζίτης » 06 Ιαν 2019, 19:32

brb και tyt έγραψε:
06 Ιαν 2019, 19:00
Ελβετός Τραπεζίτης έγραψε:
06 Ιαν 2019, 16:24
brb και tyt έγραψε:
06 Ιαν 2019, 15:41


Πρέπει να γίνει επέκταση του διαδρόμου στην θάλασσα. Μην είσαι βέβαιος ότι θα γίνει.

Και μην κάνεις την επιθυμία (θα φτιάξουν) πραγματικότητα. Η κρατικοποίηση των 14 κερδοφόρων αεροδρομίων είναι ένα ακόμα σκάνδαλο.
Κερδοφόρα δεν ηταν, κακοσυντηρημένα ήταν.

Ειναι εμφανής η μέχρι τώρα βελτίωση στις υπηρεσίες και την λειτουργία των αεροδρομίων μετά την αποκρατικοποίηση.
Να και μια φορά που δεν τρολάρεις με εμότικον. Έχεις πηγή γι' αυτό; Εγώ έχω αυτό:
Για το κόμμα «Η Αριστερά» πάντως η συμφωνία με τη Fraport είναι σε βάρος της Ελλάδας. Όπως υποστηρίζεται, στη γερμανική εταιρεία παραχωρήθηκαν μόνο κερδοφόρα αεροδρόμια ενώ τα ζημιογόνα παρέμειναν στο κράτος. Επίσης, ενώ ο νέος διαχειριστής ανακοινώνει επενδύσεις ύψους 330 εκ. ευρώ, παράλληλα καταθέτει αίτημα χρηματοδότησης από το επενδυτικό πακέτο της ΕΕ ώστε να χτίσει ένα νέο αεροδρόμιο
https://www.dw.com/el/%CF%83%CE%B5-%CE% ... a-19378010
Το κόμμα «η Αριστερά» (Die Linke) ειπε κατι για να κάνει ντόρο και εσυ νόμισες οτι «ετσι θα είναι» :lol::smt005:

Εαν σου πω οτι η Κερδοφορια δεν καθορίζεται απο το τι θέλει να νομίζει «η Αριστερά» θα καταλάβεις οτι πάλι φόλα έφαγες ή οχι ; :lol:
Success is not an end-of-the-road game, it's a never-ending-road game.

brb και tyt
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 6812
Εγγραφή: 17 Οκτ 2018, 15:11

Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από brb και tyt » 06 Ιαν 2019, 19:38

Ελβετός Τραπεζίτης έγραψε:
06 Ιαν 2019, 19:32
Το κόμμα «η Αριστερά» (Die Linke) ειπε κατι για να κάνει ντόρο και εσυ νόμισες οτι «ετσι θα είναι» :lol::smt005:

Εαν σου πω οτι η Κερδοφορια δεν καθορίζεται απο το τι θέλει να νομίζει «η Αριστερά» θα καταλάβεις οτι πάλι φόλα έφαγες ή οχι ; :lol:
Ξανάρχισε το τρολάρισμα με τα εμότικον.

Βάλε εσύ στοιχεία περί του αντιθέτου αντί να κάνεις ότι κάνουν οι κακοί δικηγόροι.
Ο Λεωνίδας, ο Κολοκοτρώνης και οι Ταγματασφαλίτες
Γάταρος έγραψε:
05 Φεβ 2019, 15:27

Άβαταρ μέλους
ΜπλεΜπουμπυς
Δημοσιεύσεις: 20369
Εγγραφή: 17 Μάιος 2018, 07:28
Τοποθεσία: Πανταχου παρων

Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΜπλεΜπουμπυς » 06 Ιαν 2019, 19:39

Ο ιδιωτικός τομέας ζητάει συγγνώμη ενώ ο δημόσιος τομέας λύνει το πρόβλημα.
Εντάξει καταλάβαμε.

Οι ΗΠΑ θα πολεμανε την Ρωσια μεχρι τον ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ Ουκρανο !

Άβαταρ μέλους
Ελβετός Τραπεζίτης
Δημοσιεύσεις: 4557
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 17:31
Τοποθεσία: Geneva, Los Angeles, St Lucia

Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ελβετός Τραπεζίτης » 06 Ιαν 2019, 19:54

ΜπλεΜπουμπυς έγραψε:
06 Ιαν 2019, 19:39
Ο ιδιωτικός τομέας ζητάει συγγνώμη ενώ ο δημόσιος τομέας λύνει το πρόβλημα.
Εντάξει καταλάβαμε.


Ο σπίρτζης - ο οποίος εκπροσωπεί τον Δημόσιο Τομέα- ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να ναυλώσει αεροσκάφος για να τους μεταφέρει στην Θεσσαλονίκη.

ΔΕΝ ειναι ευθύνη του κράτους οτι η εταιρεία τους προσγείωσε στην Τιμισοάρα.


....αλλά ως γνήσιος λαΙκιστής και γλείφτης για ψηφαλάκια - Ξωδεύει και Σπαταλά Δημόσιο χρήμα για να πουλάει γνήσιο αντρωπισζμο στα αριστερά σανοφάγα .
Success is not an end-of-the-road game, it's a never-ending-road game.

Άβαταρ μέλους
Ελβετός Τραπεζίτης
Δημοσιεύσεις: 4557
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 17:31
Τοποθεσία: Geneva, Los Angeles, St Lucia

Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ελβετός Τραπεζίτης » 06 Ιαν 2019, 20:09

brb και tyt έγραψε:
06 Ιαν 2019, 19:38
Ελβετός Τραπεζίτης έγραψε:
06 Ιαν 2019, 19:32
Το κόμμα «η Αριστερά» (Die Linke) ειπε κατι για να κάνει ντόρο και εσυ νόμισες οτι «ετσι θα είναι» :lol::smt005:

Εαν σου πω οτι η Κερδοφορια δεν καθορίζεται απο το τι θέλει να νομίζει «η Αριστερά» θα καταλάβεις οτι πάλι φόλα έφαγες ή οχι ; :lol:
Ξανάρχισε το τρολάρισμα με τα εμότικον.

Βάλε εσύ στοιχεία περί του αντιθέτου αντί να κάνεις ότι κάνουν οι κακοί δικηγόροι.
Τα δύο σενάρια για τα αεροδρόμια…

Έκθεση που παρέλαβε πρόσφατα το ΤΑΙΠΕΔ από τον τεχνικό σύμβουλο για την μέγιστη δυνατή αξιοποίησή τους, προκρίνει σύμφωνα με πληροφορίες, διάφορα σενάρια, ανάμεσα στα οποία ξεχωρίζουν δύο.

Στο πρώτο, θα παραχωρηθούν π.χ. για σαράντα έτη, μεμονωμένα ή σε ομάδες, μόνο 7 αεροδρόμια, όσα δηλαδή ανάμεσα στα 23 έχουν καθαρή θετική θέση (net present value), και επομένως είναι κερδοφόρα. Πρόκειται για της Πάρου, της Χίου, της Καλαμάτας, της Νάξου, του Αραξου, της Καρπάθου και της Ικαρίας.

Στο δεύτερο σενάριο, εκτός από τα 7 παραπάνω αεροδρόμια, θα παραχωρηθούν με την ίδια μέθοδο, και 4 επιπλέον, δηλαδή των Ιωαννίνων, της Αλεξανδρούπολης, των Κυθήρων και της Νέας Αγχιάλου.

Τα τελευταία μπορεί μεν να γράφουν ζημιές,
εκτιμάται ωστόσο ότι διαθέτουν σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης, εφόσον γίνουν επενδύσεις στον αεροδιάδρομο, καταστεί δυνατή η προσέλκυση επιπλέον αεροπορικών εταιρειών, και γραμμών προορισμού ή συμπληρωθούν από εμπορικές λειτουργίες.

…και η αναλογία 80%-20%

Στη κυβέρνηση ωστόσο προβληματίζονται κατά πόσο να επιλέξουν ένα από τα δύο παραπάνω σενάρια ή να συμπεριλάβουν στο προς αξιοποίηση μείγμα και κάποιους από τους υπόλοιπους αερολιμένες, με μια αναλογία 70%-80% κερδοφόρους και 20%-30% "σαπάκια".

Διαφορετικά, τα εναπομείναντα 12 ζημιογόνα περιφερειακά αεροδρόμια θα μετακομίσουν όπως είναι στο νέο υπερ-Ταμείο, με ελάχιστες πιθανότητες αξιοποίησης. Αυτός ακριβώς ο προβληματισμός είναι και ο λόγος που το θέμα έχει παραπεμφθεί στον υπουργό Οικονομικών Ευκλείδη Τσακαλώτο (μέτοχο του ΤΑΙΠΕΔ), η απόφαση του οποίου αναμένεται σύντομα.

Όποια πάντως παραλλαγή των παραπάνω σεναρίων και να αποφασισθεί, είναι αρκετά πιθανό οι διαγωνισμοί να αφορούν τη δημιουργία συστάδων (clusters) αερολιμένων, ώστε να αυξηθεί η παραγόμενη αξία, τα οφέλη και φυσικά το τίμημα. Σημειωτέον ότι η απόφαση από το ΤΑΙΠΕΔ ποια από τα αεροδρόμια και με ποιον τρόπο μπορούν να αξιοποιηθούν άμεσα, πριν μεταβιβάσει τα υπόλοιπα στο υπερ-Ταμείο, συνιστά υποχρέωση της χώρας απέναντι στους δανειστές στο πλαίσιο του επικαιροποιημένου μνημονίου.https://www.liberal.gr/arthro/101960/oi ... aiped.html

Μονο 7 μικρά περιφερειακά αεροδρόμια στα συνολικά 23 ηταν κερδοφόρα,

Ερώτηση: Πόσα ειναι τα ζημιογόνα ;




Ενα ετος μετα την παραχώρηση στην Φραπορτ: Εσοδα 233,3 εκατ. και κέρδη 14,4 εκατ. για τη Fraport από τα 14 αεροδρόμια το 2017



Μην με κάνεις να χάνω άλλο χρόνο για τις καγκουριές σου. :lol::smt005:
Success is not an end-of-the-road game, it's a never-ending-road game.

brb και tyt
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 6812
Εγγραφή: 17 Οκτ 2018, 15:11

Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από brb και tyt » 06 Ιαν 2019, 20:12

Ελβετός Τραπεζίτης έγραψε:
06 Ιαν 2019, 20:09
brb και tyt έγραψε:
06 Ιαν 2019, 19:38
Ελβετός Τραπεζίτης έγραψε:
06 Ιαν 2019, 19:32
Το κόμμα «η Αριστερά» (Die Linke) ειπε κατι για να κάνει ντόρο και εσυ νόμισες οτι «ετσι θα είναι» :lol::smt005:

Εαν σου πω οτι η Κερδοφορια δεν καθορίζεται απο το τι θέλει να νομίζει «η Αριστερά» θα καταλάβεις οτι πάλι φόλα έφαγες ή οχι ; :lol:
Ξανάρχισε το τρολάρισμα με τα εμότικον.

Βάλε εσύ στοιχεία περί του αντιθέτου αντί να κάνεις ότι κάνουν οι κακοί δικηγόροι.
Τα δύο σενάρια για τα αεροδρόμια…

Έκθεση που παρέλαβε πρόσφατα το ΤΑΙΠΕΔ από τον τεχνικό σύμβουλο για την μέγιστη δυνατή αξιοποίησή τους, προκρίνει σύμφωνα με πληροφορίες, διάφορα σενάρια, ανάμεσα στα οποία ξεχωρίζουν δύο.

Στο πρώτο, θα παραχωρηθούν π.χ. για σαράντα έτη, μεμονωμένα ή σε ομάδες, μόνο 7 αεροδρόμια, όσα δηλαδή ανάμεσα στα 23 έχουν καθαρή θετική θέση (net present value), και επομένως είναι κερδοφόρα. Πρόκειται για της Πάρου, της Χίου, της Καλαμάτας, της Νάξου, του Αραξου, της Καρπάθου και της Ικαρίας.

Στο δεύτερο σενάριο, εκτός από τα 7 παραπάνω αεροδρόμια, θα παραχωρηθούν με την ίδια μέθοδο, και 4 επιπλέον, δηλαδή των Ιωαννίνων, της Αλεξανδρούπολης, των Κυθήρων και της Νέας Αγχιάλου.

Τα τελευταία μπορεί μεν να γράφουν ζημιές,
εκτιμάται ωστόσο ότι διαθέτουν σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης, εφόσον γίνουν επενδύσεις στον αεροδιάδρομο, καταστεί δυνατή η προσέλκυση επιπλέον αεροπορικών εταιρειών, και γραμμών προορισμού ή συμπληρωθούν από εμπορικές λειτουργίες.

…και η αναλογία 80%-20%

Στη κυβέρνηση ωστόσο προβληματίζονται κατά πόσο να επιλέξουν ένα από τα δύο παραπάνω σενάρια ή να συμπεριλάβουν στο προς αξιοποίηση μείγμα και κάποιους από τους υπόλοιπους αερολιμένες, με μια αναλογία 70%-80% κερδοφόρους και 20%-30% "σαπάκια".

Διαφορετικά, τα εναπομείναντα 12 ζημιογόνα περιφερειακά αεροδρόμια θα μετακομίσουν όπως είναι στο νέο υπερ-Ταμείο, με ελάχιστες πιθανότητες αξιοποίησης. Αυτός ακριβώς ο προβληματισμός είναι και ο λόγος που το θέμα έχει παραπεμφθεί στον υπουργό Οικονομικών Ευκλείδη Τσακαλώτο (μέτοχο του ΤΑΙΠΕΔ), η απόφαση του οποίου αναμένεται σύντομα.

Όποια πάντως παραλλαγή των παραπάνω σεναρίων και να αποφασισθεί, είναι αρκετά πιθανό οι διαγωνισμοί να αφορούν τη δημιουργία συστάδων (clusters) αερολιμένων, ώστε να αυξηθεί η παραγόμενη αξία, τα οφέλη και φυσικά το τίμημα. Σημειωτέον ότι η απόφαση από το ΤΑΙΠΕΔ ποια από τα αεροδρόμια και με ποιον τρόπο μπορούν να αξιοποιηθούν άμεσα, πριν μεταβιβάσει τα υπόλοιπα στο υπερ-Ταμείο, συνιστά υποχρέωση της χώρας απέναντι στους δανειστές στο πλαίσιο του επικαιροποιημένου μνημονίου.https://www.liberal.gr/arthro/101960/oi ... aiped.html

Μονο 7 μικρά περιφερειακά αεροδρόμια στα συνολικά 23 ηταν κερδοφόρα,

Ερώτηση: Πόσα ειναι τα ζημιογόνα ;




Ενα ετος μετα την παραχώρηση στην Φραπορτ: Εσοδα 233,3 εκατ. και κέρδη 14,4 εκατ. για τη Fraport από τα 14 αεροδρόμια το 2017



Μην με κάνεις να χάνω άλλο χρόνο για τις καγκουριές σου. :lol::smt005:
Πάλι η ανοησία με τα εμότικον. Φάε τα ''μόνον επτά'':
Τρία από τα δεκατέσσερα περιφερειακά αεροδρόμια βρίσκονται στην ηπειρωτική Ελλάδα (Άκτιον, Καβάλα και Θεσσαλονίκη), ενώ τα υπόλοιπα έντεκα βρίσκονται στα νησιά Κέρκυρα, Κρήτη (Χανιά), Κεφαλονιά, Κω, Λέσβο/, Μυτιλήνη, Μύκονο, Ρόδο, Σάμο, Σαντορίνη, Σκιάθο και Ζάκυνθο.
https://www.fraport-greece.com/uploads/ ... 0A4_GR.pdf
Ο Λεωνίδας, ο Κολοκοτρώνης και οι Ταγματασφαλίτες
Γάταρος έγραψε:
05 Φεβ 2019, 15:27

Άβαταρ μέλους
Ελβετός Τραπεζίτης
Δημοσιεύσεις: 4557
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 17:31
Τοποθεσία: Geneva, Los Angeles, St Lucia

Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ελβετός Τραπεζίτης » 06 Ιαν 2019, 20:21

brb και tyt έγραψε:
06 Ιαν 2019, 20:12
Ελβετός Τραπεζίτης έγραψε:
06 Ιαν 2019, 20:09
brb και tyt έγραψε:
06 Ιαν 2019, 19:38


Ξανάρχισε το τρολάρισμα με τα εμότικον.

Βάλε εσύ στοιχεία περί του αντιθέτου αντί να κάνεις ότι κάνουν οι κακοί δικηγόροι.
Τα δύο σενάρια για τα αεροδρόμια…

Έκθεση που παρέλαβε πρόσφατα το ΤΑΙΠΕΔ από τον τεχνικό σύμβουλο για την μέγιστη δυνατή αξιοποίησή τους, προκρίνει σύμφωνα με πληροφορίες, διάφορα σενάρια, ανάμεσα στα οποία ξεχωρίζουν δύο.

Στο πρώτο, θα παραχωρηθούν π.χ. για σαράντα έτη, μεμονωμένα ή σε ομάδες, μόνο 7 αεροδρόμια, όσα δηλαδή ανάμεσα στα 23 έχουν καθαρή θετική θέση (net present value), και επομένως είναι κερδοφόρα. Πρόκειται για της Πάρου, της Χίου, της Καλαμάτας, της Νάξου, του Αραξου, της Καρπάθου και της Ικαρίας.

Στο δεύτερο σενάριο, εκτός από τα 7 παραπάνω αεροδρόμια, θα παραχωρηθούν με την ίδια μέθοδο, και 4 επιπλέον, δηλαδή των Ιωαννίνων, της Αλεξανδρούπολης, των Κυθήρων και της Νέας Αγχιάλου.

Τα τελευταία μπορεί μεν να γράφουν ζημιές,
εκτιμάται ωστόσο ότι διαθέτουν σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης, εφόσον γίνουν επενδύσεις στον αεροδιάδρομο, καταστεί δυνατή η προσέλκυση επιπλέον αεροπορικών εταιρειών, και γραμμών προορισμού ή συμπληρωθούν από εμπορικές λειτουργίες.

…και η αναλογία 80%-20%

Στη κυβέρνηση ωστόσο προβληματίζονται κατά πόσο να επιλέξουν ένα από τα δύο παραπάνω σενάρια ή να συμπεριλάβουν στο προς αξιοποίηση μείγμα και κάποιους από τους υπόλοιπους αερολιμένες, με μια αναλογία 70%-80% κερδοφόρους και 20%-30% "σαπάκια".

Διαφορετικά, τα εναπομείναντα 12 ζημιογόνα περιφερειακά αεροδρόμια θα μετακομίσουν όπως είναι στο νέο υπερ-Ταμείο, με ελάχιστες πιθανότητες αξιοποίησης. Αυτός ακριβώς ο προβληματισμός είναι και ο λόγος που το θέμα έχει παραπεμφθεί στον υπουργό Οικονομικών Ευκλείδη Τσακαλώτο (μέτοχο του ΤΑΙΠΕΔ), η απόφαση του οποίου αναμένεται σύντομα.

Όποια πάντως παραλλαγή των παραπάνω σεναρίων και να αποφασισθεί, είναι αρκετά πιθανό οι διαγωνισμοί να αφορούν τη δημιουργία συστάδων (clusters) αερολιμένων, ώστε να αυξηθεί η παραγόμενη αξία, τα οφέλη και φυσικά το τίμημα. Σημειωτέον ότι η απόφαση από το ΤΑΙΠΕΔ ποια από τα αεροδρόμια και με ποιον τρόπο μπορούν να αξιοποιηθούν άμεσα, πριν μεταβιβάσει τα υπόλοιπα στο υπερ-Ταμείο, συνιστά υποχρέωση της χώρας απέναντι στους δανειστές στο πλαίσιο του επικαιροποιημένου μνημονίου.https://www.liberal.gr/arthro/101960/oi ... aiped.html

Μονο 7 μικρά περιφερειακά αεροδρόμια στα συνολικά 23 ηταν κερδοφόρα,

Ερώτηση: Πόσα ειναι τα ζημιογόνα ;




Ενα ετος μετα την παραχώρηση στην Φραπορτ: Εσοδα 233,3 εκατ. και κέρδη 14,4 εκατ. για τη Fraport από τα 14 αεροδρόμια το 2017



Μην με κάνεις να χάνω άλλο χρόνο για τις καγκουριές σου. :lol::smt005:
Πάλι η ανοησία με τα εμότικον. Φάε τα ''μόνον επτά'':
Τρία από τα δεκατέσσερα περιφερειακά αεροδρόμια βρίσκονται στην ηπειρωτική Ελλάδα (Άκτιον, Καβάλα και Θεσσαλονίκη), ενώ τα υπόλοιπα έντεκα βρίσκονται στα νησιά Κέρκυρα, Κρήτη (Χανιά), Κεφαλονιά, Κω, Λέσβο/, Μυτιλήνη, Μύκονο, Ρόδο, Σάμο, Σαντορίνη, Σκιάθο και Ζάκυνθο.
https://www.fraport-greece.com/uploads/ ... 0A4_GR.pdf

Ρε κακομοίρη τα επτά αεροδρόμια ηταν οριακως κερδοφόρα και κακοσυντηρημένα ενω τα υπόλοιπα 14 αεροδρόμια ηταν και ζημιογονα και κακοσυντηρημένα. :smt005::smt005:
Success is not an end-of-the-road game, it's a never-ending-road game.

brb και tyt
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 6812
Εγγραφή: 17 Οκτ 2018, 15:11

Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από brb και tyt » 06 Ιαν 2019, 20:23

Ελβετός Τραπεζίτης έγραψε:
06 Ιαν 2019, 20:21
Ρε κακομοίρη τα επτά αεροδρόμια ηταν οριακως κερδοφόρα και κακοσυντηρημένα ενω τα υπόλοιπα 14 αεροδρόμια ηταν και ζημιογονα και κακοσυντηρημένα. :smt005::smt005:
Ε ναι, εμότικον και ηλίθιο :wave: τρολάρισμα.
Ο Λεωνίδας, ο Κολοκοτρώνης και οι Ταγματασφαλίτες
Γάταρος έγραψε:
05 Φεβ 2019, 15:27

Άβαταρ μέλους
Ελβετός Τραπεζίτης
Δημοσιεύσεις: 4557
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 17:31
Τοποθεσία: Geneva, Los Angeles, St Lucia

Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ελβετός Τραπεζίτης » 06 Ιαν 2019, 20:26

brb και tyt έγραψε:
06 Ιαν 2019, 20:23
Ελβετός Τραπεζίτης έγραψε:
06 Ιαν 2019, 20:21
Ρε κακομοίρη τα επτά αεροδρόμια ηταν οριακως κερδοφόρα και κακοσυντηρημένα ενω τα υπόλοιπα 14 αεροδρόμια ηταν και ζημιογονα και κακοσυντηρημένα. :smt005::smt005:
Ε ναι, εμότικον και ηλίθιο :wave: τρολάρισμα.
Τα αεροδρόμια ηταν ζημιογόνα και κακοσυτηρημένα πριν την Φραπορτ.

κλάπσε τώρα ; :lol:
Success is not an end-of-the-road game, it's a never-ending-road game.

Άβαταρ μέλους
ΜπλεΜπουμπυς
Δημοσιεύσεις: 20369
Εγγραφή: 17 Μάιος 2018, 07:28
Τοποθεσία: Πανταχου παρων

Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΜπλεΜπουμπυς » 06 Ιαν 2019, 20:45

Αν είχαν πάρει οι Γερμανοί τα αεροδρόμια, θα δουλεύανε ρολόι.
Τι; Οι Γερμανοί τα έχουν;!;!
Οι ΗΠΑ θα πολεμανε την Ρωσια μεχρι τον ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ Ουκρανο !

brb και tyt
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 6812
Εγγραφή: 17 Οκτ 2018, 15:11

Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από brb και tyt » 06 Ιαν 2019, 20:47

ΜπλεΜπουμπυς έγραψε:
06 Ιαν 2019, 20:45
Αν είχαν πάρει οι Γερμανοί τα αεροδρόμια, θα δουλεύανε ρολόι.
Τι; Οι Γερμανοί τα έχουν;!;!
Οι οργανωμένοι Γερμανοί .. oh wait. :smt005:
Ο Λεωνίδας, ο Κολοκοτρώνης και οι Ταγματασφαλίτες
Γάταρος έγραψε:
05 Φεβ 2019, 15:27

Άβαταρ μέλους
Bipsco
Δημοσιεύσεις: 3148
Εγγραφή: 15 Δεκ 2018, 14:25

Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Bipsco » 06 Ιαν 2019, 21:02

Το γερμανικό δημόσιο φταίει που δεν προσγειώθηκε το αεροπλάνο της Ryan. Τα αεροδρόμια πρέπει να ιδιωτικοποιηθούν, ώστε να δουλεύουν αποτελεσματικά.

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Κοινωνικά θέματα”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών