Σελίδα 27 από 33

Re: Mαθήτρια στην Πάτρα είπε σε καθηγητή «μην μας σκοτίζεις τα @ρχ!δ!@» και έπεσε ξύλο

Δημοσιεύτηκε: 12 Φεβ 2019, 15:40
από ΟΥΤΙΣ
Κουρκούας έγραψε:
12 Φεβ 2019, 15:36
Στο ιδανικό σχολείο, ο γυμναστής φτιάχνει προσωπικό πρόγραμμα για κάθε μαθητή.

Χμμμ, μήπως θα ήταν πιο φτηνό να πληρώνει το κράτος συνδρομή με έκπτωση σε ιδιωτικά γυμναστήρια; ακόμα και 100 ευρά το χρόνο ανά κεφάλι δε φαίνονται ιδιαίτερα πολλά.
Η αποστολή του γυμναστή, όμως δεν ειναι αυτή. Ή μονο αυτή.

Εξάλλου, στην χώρα της ρεμούλας, δεν ξέρω πόσο εφαρμόσιμη θα μπορούσε να είναι η πρόταση σου.

Re: Mαθήτρια στην Πάτρα είπε σε καθηγητή «μην μας σκοτίζεις τα @ρχ!δ!@» και έπεσε ξύλο

Δημοσιεύτηκε: 12 Φεβ 2019, 15:41
από Lord Brum
ΟΥΤΙΣ έγραψε:
12 Φεβ 2019, 15:34
Lord Brum έγραψε:
12 Φεβ 2019, 15:32
ΟΥΤΙΣ έγραψε:
12 Φεβ 2019, 14:24


Δεν ξέρω, αλήθεια, γιατί δεν βαθμολογούν αξιοκρατικά οι γυμναστές. Δεν δουλεύω στο δημόσιο και δεν γνωρίζω κάποιον συνάδελφο σε σχολείο για να ρωτήσω. Εικάζω, όμως, ότι είτε η βαθμολογία του μαθήματος δεν παίζει κανέναν ρόλο στην γενική βαθμολόγηση οπότε και κανείς δεν ενδιαφέρεται, μαθητές και γυμναστές, είτε υπάρχει μεταξύ των καθηγητών σιωπηρή συμφωνία οι γυμναστές να μην βαθμολογούν για να μην επηρεάζουν τον βαθμό, διότι "έλα, μώρε, δεν βαριέσαι. Τι σημασία έχει η γυμναστική;" :lol:
προφανώς παπαριές όπως μουσική, γυμναστική, καλλιτεχνικά, θεατρολογία, κοινωνιολογία, θρησκευτικά δεν μπορούν να έχουν την ίδια βαρύτητα με σοβαρά μαθήματα. Ό,τι είναι εκτός πανελληνίων προφανώς και μπαίνει για να μειωθεί η ανεργεία στους αντίστοιχους κλάδους.
Προφανώς και γράφεις παπαριές!
ΕΙδικά για τη γυμανστική να σου απαντήσω σοβαρά:
έχεις παιδιά παρόμοιας ηλικίας αλλά με διαφορτεικό βαθμό ωρίμανσης. Έχεις άλλους που από β' γυμανσίου είναι 1.75, έχουν μούσι και η τεστοστερόνη έχει χτυπήσει κόκκινο και άλλους ποτ στην ιδια ηλικία σωματικά είναι σαν παιδιά. Με ποια λογική θα τους αξιολογήσεις με τους ίδιους όρους? Εγ'ω θυμάμαι ότι αυτοί που είχαν 20 γυμναστική ήταν οι στούρνοι της τάξης που είχαν το μυαλό στην μπάλα και σε τίποτε άλλο. 20 γυμναστική, 10 μέσος όρος. Σε μαθήματα όπως μουσική, πχ είχε παιδιά που ήξεραν μουσική μάθαιναν κάποιο όργανο κλπ από χομπυ (κάποιοι και επαγγελαμτικά). Είχα συμμαθητή που είναι στην κρατική ορχήστρα όχι γιατί έμαθε μουισκή στο σχολείο αλλά γιατί έπαιζε βιολί από 4 ετών. Και μαγκιά του. Αλλά με ποια λογική να βαθμολογείται ένα χόμπυ?

Re: Mαθήτρια στην Πάτρα είπε σε καθηγητή «μην μας σκοτίζεις τα @ρχ!δ!@» και έπεσε ξύλο

Δημοσιεύτηκε: 12 Φεβ 2019, 15:43
από Augustin Meaulnes
ΓΑΛΗ έγραψε:
12 Φεβ 2019, 11:49
vantono έγραψε:
12 Φεβ 2019, 11:43
ΓΑΛΗ έγραψε:
12 Φεβ 2019, 11:31


Πάντοτε υπήρχε αυτή η αντίστροφη ιεραρχία. Γυμναστές, αγγλικούδες/γαλλικούδες, θεολόγοι ήταν συνήθως οι πιο απαξιωμένοι, ακόμη και αν η συγκεκριμένη απαξίωση δεν εκφραζόταν με βρισιές αλλά αυτό που λέμε "γράψιμο".
κυρίως με γυμναστές έτυχε να το παρατηρησω αυτο στα δικα μου χρόνια. Για καποιο λόγο ετρωγαν ανεξηγητο μπουλινγκ, ακομα και απο μαθητριες. Οχι απλα γραψιμο, αλλα και βρισιες. Κανενας σεβασμος. Και αυτοι που συνηθως μπορουσαν να "αποσπάσουν" ευκολοτερα το σεβασμο απο τα πιτσιρικια, ηταν οι μαθηματικοι. Καλα, με μια 24χρονη αγγλικου στο γυμνασιο θυμαμαι, οκ θεα η τυπισσα :hebit: γινοταν του σοβαντισματος κυριολεκτικα μεσα στην ταξη. Ειχε φτασει σε σημειο να ντυνεται σαν καλογρια, για να μην "προκαλει τους ξαναμμενους έφηβους". :lol: Απορω ακομα με τι θαρρος εμπαινε μεσα στην ταξη να κανει μαθημα, διχως να φοβαται μην την παρουν τιποτα σκάγια. :e040:
Το παρατήρησες κυρίως στους γυμναστές αλλά έχεις περισσότερες αναμνήσεις από την αγγλικού... ή κάνω λάθος; :P
:smt005:

Re: Mαθήτρια στην Πάτρα είπε σε καθηγητή «μην μας σκοτίζεις τα @ρχ!δ!@» και έπεσε ξύλο

Δημοσιεύτηκε: 12 Φεβ 2019, 15:43
από Κουρκούας
ΟΥΤΙΣ έγραψε:
12 Φεβ 2019, 15:40
Κουρκούας έγραψε:
12 Φεβ 2019, 15:36
Στο ιδανικό σχολείο, ο γυμναστής φτιάχνει προσωπικό πρόγραμμα για κάθε μαθητή.

Χμμμ, μήπως θα ήταν πιο φτηνό να πληρώνει το κράτος συνδρομή με έκπτωση σε ιδιωτικά γυμναστήρια; ακόμα και 100 ευρά το χρόνο ανά κεφάλι δε φαίνονται ιδιαίτερα πολλά.
Η αποστολή του γυμναστή, όμως δεν ειναι αυτή. Ή μονο αυτή.

Εξάλλου, στην χώρα της ρεμούλας, δεν ξέρω πόσο εφαρμόσιμη θα μπορούσε να είναι η πρόταση σου.
Ναι, προφανώς ο γυμναστής έχει περισσότερα να κάνει στο σχολείο, είναι παιδαγωγός. Αλλά το τί μπορεί να κάνει εξαρτάται από τις υποδομές που είναι διαθέσιμες.

Αυτό που λέω είναι ότι οι υλικοτεχνικές υποδομές δεν είναι ακριβές ακόμα κι αν πας με τη λογική να τις νοικιάζεις, που θα σου ρχονται πιο ακριβά σε βάθος χρόνου.

Re: Mαθήτρια στην Πάτρα είπε σε καθηγητή «μην μας σκοτίζεις τα @ρχ!δ!@» και έπεσε ξύλο

Δημοσιεύτηκε: 12 Φεβ 2019, 15:45
από Lord Brum
Αγις έγραψε:
12 Φεβ 2019, 15:36
ΟΥΤΙΣ έγραψε:
12 Φεβ 2019, 15:34
Lord Brum έγραψε:
12 Φεβ 2019, 15:32


προφανώς παπαριές όπως μουσική, γυμναστική, καλλιτεχνικά, θεατρολογία, κοινωνιολογία, θρησκευτικά δεν μπορούν να έχουν την ίδια βαρύτητα με σοβαρά μαθήματα. Ό,τι είναι εκτός πανελληνίων προφανώς και μπαίνει για να μειωθεί η ανεργεία στους αντίστοιχους κλάδους.
Προφανώς και γράφεις παπαριές!
Προφανεστατα.
Καλώς ή κακώς όλοι έχουν την αίσθηση ότι μαθήματα όπως η γυμναστική δεν είναι σοβαρα. Και πώς να έιναι όταν σε μαθαίνουν να κάνεις 3 γύρους την αυλή του σχολείου, εκτάσεις, διατάσεις, κανένα τσάμικο και μετά πάρτε μπάλες να παίξετε? Κοροιδεύουν τον κόσμο οι γυμναστές

Re: Mαθήτρια στην Πάτρα είπε σε καθηγητή «μην μας σκοτίζεις τα @ρχ!δ!@» και έπεσε ξύλο

Δημοσιεύτηκε: 12 Φεβ 2019, 15:46
από Augustin Meaulnes
Naida έγραψε:
12 Φεβ 2019, 08:18
Augustin Meaulnes έγραψε:
12 Φεβ 2019, 02:02
Naida έγραψε:
11 Φεβ 2019, 22:44


Το μη μας πρηζεις τα @@ δεν είναι μπινελικωμα. Έλεος πια με τον καθωσπρεπισμό σας. Το προβλημα σας είναι που είναι κοπέλα
Πρέπει να μπει μια ταμπέλα προειδοποιησης "αυτο το τοπικ περιέχει μαργαριτάρια ναιδας" να φυλαγεται ο κόσμος, είτε τρολαρει είτε οχι

Ηταν 3 στα 3 και ο ορισμός μπινελικωματος και ο ορισμός του κακου καθωσπρεπισμου και το φεμιναζιαρικο κερασάκι στην αχωνευτη τούρτα

Και ο Γιώργης να μπει για να προκαλέσει και μονο, έστω κατά λαθος, η μια φράση στις δεκα που θα αραδιασει, θα εχει ενα ψηγμα λογικής

Οι περιθωριακοι στο κοινωνικό σύνολο παντα θα υπάρχουν και ολοι οι θεσμοί να γοατρευτουν, μια οικογενεια στις τόσες θα μεγαλώνει το παιδί στραβά,

Αν απλως θεωρούμε γραφικούλικες και οχι επικίνδυνες, λογικές σαν την παραπάνω που χαϊδεύουν το περιθώριο για να θαψουν ειρηνικα τα δικά τους νεανικά κόμπλεξ, παμε κατά διάολου (καμια αλλαγή πορείας απο την υφισταμενη δηλαδη)
Και κάπως έτσι καταλήγουμε να λέμε
Σε παρακαλώ μη μου ζαλίζεις τα @@ με την μουρμούρα σου. Να το επόμενο σου νικ ποιο να ειναι. Ο μουρμούρας.

Είμαι και ευγενική.
Ποια αρχιδια; αυτα που είχες αλλου σε παραποιημενους ορισμούς αντί να μάθεις σωστά πχ τους ορισμούς του μπινελικωματος και του καθωσπρεπισμου;

Re: Mαθήτρια στην Πάτρα είπε σε καθηγητή «μην μας σκοτίζεις τα @ρχ!δ!@» και έπεσε ξύλο

Δημοσιεύτηκε: 12 Φεβ 2019, 15:46
από ST48410
Ασέβαστος έγραψε:
12 Φεβ 2019, 12:28
μα ναι.

η βοσκη προβατων, ειναι πιο απλη διαδικασια. παντα υπαρχει σαν επιλογη.

οποιος νομιζει οτι ειναι βαρυ το καθηγητιλικι, υπαρχουν κι αλλες δουλειες.

υπαρχουν ορισμενοι που πηγαν στο πανεπιστημιο και σπουδασαν ακριβως το πως να κανουν τα παραπανω πολυπλοκα που λες. και που ακομη και μετα το πανεπιστημιο μελετουν. αυτους θελουμε για τα παιδια μας. τους αλλους για τα προβατα.
Σήμερα πλέον απαιτείται να έχεις παιδαγωγικές γνώσεις για να γίνεις καθηγητής. Παλιότερα αρκούσε να ξέρεις το αντικείμενο. Σταδιακά όλοι θα έχουν σχετική κατάρτιση. Υπάρχουν όμως και δύσκολα παιδιά. Αυτό το βλέπετε και ως γονείς. Μπορεί να έχεις 3-4 παιδιά και να τους δίνεις παρόμοια αγωγή και το ένα να συμπεριφέρεται πολύ διαφορετικά από τα άλλα. Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Νομίζω για να είμαστε δίκαιοι τόσο με τον συγκεκριμένο δάσκαλο όσο και με την μαθήτρια θα πρέπει να έχουμε περισσότερα στοιχεία. Το ότι οι πράξεις αμφοτέρων είναι καταδικαστέες το είπαμε.

Re: Mαθήτρια στην Πάτρα είπε σε καθηγητή «μην μας σκοτίζεις τα @ρχ!δ!@» και έπεσε ξύλο

Δημοσιεύτηκε: 12 Φεβ 2019, 15:49
από Αγις
Lord Brum έγραψε:
12 Φεβ 2019, 15:45
Αγις έγραψε:
12 Φεβ 2019, 15:36
ΟΥΤΙΣ έγραψε:
12 Φεβ 2019, 15:34


Προφανώς και γράφεις παπαριές!
Προφανεστατα.
Καλώς ή κακώς όλοι έχουν την αίσθηση ότι μαθήματα όπως η γυμναστική δεν είναι σοβαρα. Και πώς να έιναι όταν σε μαθαίνουν να κάνεις 3 γύρους την αυλή του σχολείου, εκτάσεις, διατάσεις, κανένα τσάμικο και μετά πάρτε μπάλες να παίξετε? Κοροιδεύουν τον κόσμο οι γυμναστές
Λορδε μου η γυμναστικη η μουσικη τα καλλιτεχνικα κλπ είναι η ουσια της παιδειας.
Τα παιδια και εμεις χανουμε το χρονο μας και πληρωνουμε διπλα ++ για να μην προσφερει το σχολειο σχεδον τπτ και μετα να πηγαινοερχομαστε στα αγγλογερμανικα - γυμναστηρια - σχολες - ωδεια ......

Re: Mαθήτρια στην Πάτρα είπε σε καθηγητή «μην μας σκοτίζεις τα @ρχ!δ!@» και έπεσε ξύλο

Δημοσιεύτηκε: 12 Φεβ 2019, 15:52
από Lord Brum
ST48410 έγραψε:
12 Φεβ 2019, 15:46
Ασέβαστος έγραψε:
12 Φεβ 2019, 12:28
μα ναι.

η βοσκη προβατων, ειναι πιο απλη διαδικασια. παντα υπαρχει σαν επιλογη.

οποιος νομιζει οτι ειναι βαρυ το καθηγητιλικι, υπαρχουν κι αλλες δουλειες.

υπαρχουν ορισμενοι που πηγαν στο πανεπιστημιο και σπουδασαν ακριβως το πως να κανουν τα παραπανω πολυπλοκα που λες. και που ακομη και μετα το πανεπιστημιο μελετουν. αυτους θελουμε για τα παιδια μας. τους αλλους για τα προβατα.
Σήμερα πλέον απαιτείται να έχεις παιδαγωγικές γνώσεις για να γίνεις καθηγητής. Παλιότερα αρκούσε να ξέρεις το αντικείμενο. Σταδιακά όλοι θα έχουν σχετική κατάρτιση. Υπάρχουν όμως και δύσκολα παιδιά. Αυτό το βλέπετε και ως γονείς. Μπορεί να έχεις 3-4 παιδιά και να τους δίνεις παρόμοια αγωγή και το ένα να συμπεριφέρεται πολύ διαφορετικά από τα άλλα. Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Νομίζω για να είμαστε δίκαιοι τόσο με τον συγκεκριμένο δάσκαλο όσο και με την μαθήτρια θα πρέπει να έχουμε περισσότερα στοιχεία. Το ότι οι πράξεις αμφοτέρων είναι καταδικαστέες το είπαμε.
Καλώς ή κακώς εδώ και χρόνια οι καθηγητικές σχολές ήταν το καταφύγιο των αποτυχημένων, με αξαίρεση κάποιους καυλωμένους π.χ.που δηλωναν φυσικομαθηματικές ή φιλολογικές από το πάθος τους για το αντικείμενο. Αυτοί δεν καταλήγουν σε σχολεία, ερευνητές ή πανεπιστημιακοί γίνονται.
Συνήθως όμως όποιος δεν έμπαινε πολυτεχνείο γινόταν φυσικομαθηματικός, όποις δεν έμπαινε ιατρική/οδοντιατιρκή γινόταν βιολόγος, όποιος δεν έμαπαινε νομική φιλόλογος κλπ. Προφανώς και η συνρτιπτική πλειοψηφία αυτών των ανθρώπων δεν είχε καμιά καούρα να γίνουν παιδαγωγοί. Κατέληξαν από τύχη σε μια σχολή, την τέλειωσαν πήγαν μετά να πάρουν έναν μισθό. Αγγαρεία οι σπουδές, αγγαρεία και η δουλειά τους.

Re: Mαθήτρια στην Πάτρα είπε σε καθηγητή «μην μας σκοτίζεις τα @ρχ!δ!@» και έπεσε ξύλο

Δημοσιεύτηκε: 12 Φεβ 2019, 15:54
από ΟΥΤΙΣ
Κουρκούας έγραψε:
12 Φεβ 2019, 15:43
ΟΥΤΙΣ έγραψε:
12 Φεβ 2019, 15:40
Κουρκούας έγραψε:
12 Φεβ 2019, 15:36
Στο ιδανικό σχολείο, ο γυμναστής φτιάχνει προσωπικό πρόγραμμα για κάθε μαθητή.

Χμμμ, μήπως θα ήταν πιο φτηνό να πληρώνει το κράτος συνδρομή με έκπτωση σε ιδιωτικά γυμναστήρια; ακόμα και 100 ευρά το χρόνο ανά κεφάλι δε φαίνονται ιδιαίτερα πολλά.
Η αποστολή του γυμναστή, όμως δεν ειναι αυτή. Ή μονο αυτή.

Εξάλλου, στην χώρα της ρεμούλας, δεν ξέρω πόσο εφαρμόσιμη θα μπορούσε να είναι η πρόταση σου.
Ναι, προφανώς ο γυμναστής έχει περισσότερα να κάνει στο σχολείο, είναι παιδαγωγός. Αλλά το τί μπορεί να κάνει εξαρτάται από τις υποδομές που είναι διαθέσιμες.

Αυτό που λέω είναι ότι οι υλικοτεχνικές υποδομές δεν είναι ακριβές ακόμα κι αν πας με τη λογική να τις νοικιάζεις, που θα σου ρχονται πιο ακριβά σε βάθος χρόνου.
Έχει μια λογική η πρόταση σου. Όμως, το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα δεν κατάφερε να εντάξει, εστω για τα παιδιά στην Αττική, στο προγραμμα της, αθλητικές δραστηριότητες στα διάφορα ολυμπιακα στάδια και γήπεδα. Τι να λέμε τωρα;

Re: Mαθήτρια στην Πάτρα είπε σε καθηγητή «μην μας σκοτίζεις τα @ρχ!δ!@» και έπεσε ξύλο

Δημοσιεύτηκε: 12 Φεβ 2019, 15:55
από Lord Brum
Αγις έγραψε:
12 Φεβ 2019, 15:49
Lord Brum έγραψε:
12 Φεβ 2019, 15:45
Αγις έγραψε:
12 Φεβ 2019, 15:36


Προφανεστατα.
Καλώς ή κακώς όλοι έχουν την αίσθηση ότι μαθήματα όπως η γυμναστική δεν είναι σοβαρα. Και πώς να έιναι όταν σε μαθαίνουν να κάνεις 3 γύρους την αυλή του σχολείου, εκτάσεις, διατάσεις, κανένα τσάμικο και μετά πάρτε μπάλες να παίξετε? Κοροιδεύουν τον κόσμο οι γυμναστές
Λορδε μου η γυμναστικη η μουσικη τα καλλιτεχνικα κλπ είναι η ουσια της παιδειας.
Τα παιδια και εμεις χανουμε το χρονο μας και πληρωνουμε διπλα ++ για να μην προσφερει το σχολειο σχεδον τπτ και μετα να πηγαινοερχομαστε στα αγγλογερμανικα - γυμναστηρια - σχολες - ωδεια ......
Το σχολείο μόνο εκπαίδευση προσφέρει. Παιδεία ο καθένας μόνος του και ό,τι πάρει από το σπίτι του. Το τι πληρώνουν οι γονείς για εξωσχολικές δραστηριότητες/φροντιστήρια κλπ δεν είναι για να μάθει το παιδί αλλά για να γίνει καλύτερο από τα άλλα και να μπει στο πανεπιστήμιο. Επένδυση είναι με τη λογική που υπήρχε κάποτε ότι θα γίνει ιατρός, θα βγάλει πολλά λεφτά. Για να νοιαστείς για την παιδεία πρέπει είτε να έχεις λυμένο το βιοποριστικό σου είτε να μην είσαι ιδιαιτέρως υλιστής.Τώρα για τη γυμναστική, 5 ώρες θεωρία τον χρόνο για τη διατροφή, τι είναι πρωτείνη, λίπη υδατάνθρακες, πόσες θερμίδες το καθένα, πόσες θερμίδες χρειάζεται ένας μέσος άνθρωπος , πόσες ένας αθλητής κλπ, και μετά τρέξιμο για φυσική κατάσταση + παιχνίδι είναι υπεραρκετά. Και όχι δεν μπορείς να βαθμολογήσεις ανρθώπους που ακόμη δεν έχουν αναπτυχθεί και έχουν διαφορετική ωρίμανση/ορμόνες κλπ.

Re: Mαθήτρια στην Πάτρα είπε σε καθηγητή «μην μας σκοτίζεις τα @ρχ!δ!@» και έπεσε ξύλο

Δημοσιεύτηκε: 12 Φεβ 2019, 15:56
από ΓΑΛΗ
Αγις έγραψε:
12 Φεβ 2019, 15:49
Lord Brum έγραψε:
12 Φεβ 2019, 15:45
Αγις έγραψε:
12 Φεβ 2019, 15:36


Προφανεστατα.
Καλώς ή κακώς όλοι έχουν την αίσθηση ότι μαθήματα όπως η γυμναστική δεν είναι σοβαρα. Και πώς να έιναι όταν σε μαθαίνουν να κάνεις 3 γύρους την αυλή του σχολείου, εκτάσεις, διατάσεις, κανένα τσάμικο και μετά πάρτε μπάλες να παίξετε? Κοροιδεύουν τον κόσμο οι γυμναστές
Λορδε μου η γυμναστικη η μουσικη τα καλλιτεχνικα κλπ είναι η ουσια της παιδειας.
Τα παιδια και εμεις χανουμε το χρονο μας και πληρωνουμε διπλα ++ για να μην προσφερει το σχολειο σχεδον τπτ και μετα να πηγαινοερχομαστε στα αγγλογερμανικα - γυμναστηρια - σχολες - ωδεια ......
Το οποίο σημαίνει το εξής απλό: Όλοι υπερασπίζονται τη δημόσια παιδεία απλώς γιατί εξυπηρετεί τον δωρεάν βασικό στόχο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Στο προηγούμενο χρονικό διάστημα, η συντριπτική πλειοψηφία προτιμά ακόμα και να στερείται για να πληρώνει τον ιδιωτικό τομέα, τυπικώς ή ατύπως.

Re: Mαθήτρια στην Πάτρα είπε σε καθηγητή «μην μας σκοτίζεις τα @ρχ!δ!@» και έπεσε ξύλο

Δημοσιεύτηκε: 12 Φεβ 2019, 15:56
από Naida
Augustin Meaulnes έγραψε:
12 Φεβ 2019, 15:46

Ποια αρχιδια; αυτα που είχες αλλου σε παραποιημενους ορισμούς αντί να μάθεις σωστά πχ τους ορισμούς του μπινελικωματος και του καθωσπρεπισμου;
Ξυπνήσαμεεεε μουρμούρη;πιες καφέ τώρα να ανοίξει το ματάκι σου.

Re: Mαθήτρια στην Πάτρα είπε σε καθηγητή «μην μας σκοτίζεις τα @ρχ!δ!@» και έπεσε ξύλο

Δημοσιεύτηκε: 12 Φεβ 2019, 16:00
από Augustin Meaulnes
Naida έγραψε:
12 Φεβ 2019, 15:56
Augustin Meaulnes έγραψε:
12 Φεβ 2019, 15:46

Ποια αρχιδια; αυτα που είχες αλλου σε παραποιημενους ορισμούς αντί να μάθεις σωστά πχ τους ορισμούς του μπινελικωματος και του καθωσπρεπισμου;
Ξυπνήσαμεεεε μουρμούρη;πιες καφέ τώρα να ανοίξει το ματάκι σου.
Το ποστ σου ηταν μνημείο γελοιοτητας, δεν χρειάζεται καμια μουρμουριστικη διάθεση για να το αναγνωρισει κανείς

Τα αριστεριστικα κουβαδακια σου και σε αλλη παραλία, κακομοιρη

Re: Mαθήτρια στην Πάτρα είπε σε καθηγητή «μην μας σκοτίζεις τα @ρχ!δ!@» και έπεσε ξύλο

Δημοσιεύτηκε: 12 Φεβ 2019, 16:00
από Αγις
Lord Brum έγραψε:
12 Φεβ 2019, 15:55
Αγις έγραψε:
12 Φεβ 2019, 15:49
Lord Brum έγραψε:
12 Φεβ 2019, 15:45

Καλώς ή κακώς όλοι έχουν την αίσθηση ότι μαθήματα όπως η γυμναστική δεν είναι σοβαρα. Και πώς να έιναι όταν σε μαθαίνουν να κάνεις 3 γύρους την αυλή του σχολείου, εκτάσεις, διατάσεις, κανένα τσάμικο και μετά πάρτε μπάλες να παίξετε? Κοροιδεύουν τον κόσμο οι γυμναστές
Λορδε μου η γυμναστικη η μουσικη τα καλλιτεχνικα κλπ είναι η ουσια της παιδειας.
Τα παιδια και εμεις χανουμε το χρονο μας και πληρωνουμε διπλα ++ για να μην προσφερει το σχολειο σχεδον τπτ και μετα να πηγαινοερχομαστε στα αγγλογερμανικα - γυμναστηρια - σχολες - ωδεια ......
Το σχολείο μόνο εκπαίδευση προσφέρει. Παιδεία ο καθένας μόνος του και ό,τι πάρει από το σπίτι του. Το τι πληρώνουν οι γονείς για εξωσχολικές δραστηριότητες/φροντιστήρια κλπ δεν είναι για να μάθει το παιδί αλλά για να γίνει καλύτερο από τα άλλα και να μπει στο πανεπιστήμιο. Επένδυση είναι με τη λογική που υπήρχε κάποτε ότι θα γίνει ιατρός, θα βγάλει πολλά λεφτά. Για να νοιαστείς για την παιδεία πρέπει είτε να έχεις λυμένο το βιοποριστικό σου είτε να μην είσαι ιδιαιτέρως υλιστής.
Το σχολειο οπως κατεληξε είναι η συνεχεια του τριπτυχου ''παιδικος σταθμος - νηπιαγωγειο παιδικη χαρα΄΄ για ''παιδια'' 6 εως 18 ετων - ωστε να ειναι καπου μαντρωμενα τα πρωινα με καποια τυπικη διδασκαλια απο βαριεστημενους παιδονομους.