Όχι φίλε κάνεις λάθος. Η πατρίδα έχει ακόμα λόγο ύπαρξης. Μπορεί να μη βγάζουμε άναρθρες κραυγές αλλά οι άνθρωποι είναι κοινωνικοί πίθηκοι. Έχουμε μεν τη συνεργασία στο αίμα μας όπως οι μπονόμπο, πρέπει όμως να υπάρχει η αίσθηση του συνόλου για να μην κοιτάζει ο καθένας να γαμήσει όλους τους υπόλοιπους.Highlander έγραψε: ↑16 Φεβ 2019, 16:56Δεν είμαι οπαδός του πατερούλη.Chainis έγραψε: ↑16 Φεβ 2019, 16:38Τραγικά προδοτική αντίληψη.Highlander έγραψε: ↑16 Φεβ 2019, 16:29
Τραγικά μεσαιωνική αντίληψη.
Πατρίδα και έθνος είναι κοινωνικά κατασκευάσματα τα οποία σε έμαθαν να "λατρεύεις" από μωρό ενώ στον 21ο αιώνα η μόνη τους χρησιμότητα είναι να δημιουργούν το μίσος, τον εθνικισμό και τους πολέμους.
Αριστερός είσαι και είναι αναμενόμενη.
Να σου θυμίσω ότι ο πατερούλης (που δεν έζησε τον μεσαίωνα, αν και προσπάθησε να φτιάξει έναν δικό του) τον πατριωτισμό επιστράτευσε όταν το κωλοδάχτυλο του έφτασε στις αμυγδαλές.
Κι επειδή προσπαθείς να μπλέξεις πούστικα τον πατριωτισμό με τον Εθνικισμό να σου θυμίσω ότι δεν έχουν καμία σχέση, πατριώτες ήταν (εκτός άπειρων ιστορικών παραδειγμάτων) και οι αρχαίοι Έλληνες όταν πολεμούσαν τους Πέρσες 23 αιώνες πριν την εμφάνιση του εθνικισμού.
Ο "πατριωτισμός" είναι η άμεση αιτία του εθνικισμού.
Μα, βλέπεις που με επιβεβαιώνεις από μόνος σου; Εσύ μάλιστα δεν πήγες καν στον μεσαίωνα, αλλά στον 5ο αιώνα π.Χ., δηλαδή μόνο 2.500 χρόνια πριν
Τότε η έννοια της πατρίδας είχε λόγο ύπαρξης, σήμερα που ζούμε σε μία εντελώς διαφορετική πραγματικότητα, που παγκοσμιοποιείται συνεχώς, οι έννοιες του έθνους και της πατρίδας δεν έχουν λόγο ύπαρξης. Δεν παλεύουμε πλέον με τις λόγχες, ούτε βγάζουμε άναρθρες κραυγές. Έχετε ξεμείνει σε μία εντελώς άλλη εποχή και λειτουργείτε με βάση τα δεδομένα αυτής.
Το καλό είναι ότι ένας άνθρωπος μπορεί να ανήκει σε πολλά σύνολα. Πρέπει να νοιάζεται για την οικογένεια του, για τη γειτονιά του, για την πόλη του, για τη μικρή πατρίδα του (Ελλάδα), για τη μεγάλη Πατρίδα του (ΕΕ), για την ανθρωπότητα.
Και για ένα σωρό ακόμα σύνολα. Αλλά σίγουρα η πατρίδα έχει θέση σε αυτά.