Το χαρακίρι της ελληνικής αυτοκινητοβιομηχανίας: Πώς χάθηκε το υπερσύγχρονο εργοστάσιο της Nissan στο Βόλο
Re: Το χαρακίρι της ελληνικής αυτοκινητοβιομηχανίας: Πώς χάθηκε το υπερσύγχρονο εργοστάσιο της Nissan στο Βόλο
Εντωμεταξύ:
Ζούμε σε ένα σύστημα.
Re: Το χαρακίρι της ελληνικής αυτοκινητοβιομηχανίας: Πώς χάθηκε το υπερσύγχρονο εργοστάσιο της Nissan στο Βόλο
Νσι καλα αμα ηταν μεγαλη και υγειης η ΑΓΕΤ δεν θα παθαινε τιποτε. Το 'προμηθευε με τσιμεντο ολη την μεσογειο' δεν λεει τιποτα. Ποσες δουλειες ειχε εντος και ποσες εκτος συνορων; με τι διαρκεια; αμα το 90% του κυκλου εργασιων της ηταν εντος των συνορων τοτε το 'προμηθευε ολη την μεσογειο' δεν λεει τιποτα.Cavaliere έγραψε: ↑21 Φεβ 2020, 15:00Η ΑΓΕΤ προμήθευε με τσιμέντο όολη τη Μεσόγειο, αλλά οι πασόκοι την κρατικοποιήσανε κυνηγώντας τους Τσάτσους, και διορίζοντας θεολόγους ως διευθυντές παραγωγής, κάνοντάς την μικρομάγαζο. Μετά ήρθε ο Δρακουμέλ και τη σκότωσε. Τι να λέμε, αυτή η χώρα είναι νοοτροπίας και θεσμών αφρικανικής μπανανίας.axilmar έγραψε: ↑21 Φεβ 2020, 14:54Η εσωστρεφεια της οικονομιας ειναι η αιτια και για αυτο!Alien666 έγραψε: ↑21 Φεβ 2020, 14:49Η αρχή της αποβιομηχάνισης της χώρας άρχισε την μεταπολίτευση . Η κυβέρνηση του Κ.Καραμανλή αντί να μηδενίσει τον πληθωρισμό τον έσερνε στο 20 % και παραπάνω επι 7 χρόνια και επιπλέον έβαζε και αγορανομική διατίμηση στα προϊόντα , τα τραπεζικά επιτόκια ανέβηκαν στο 25% , το κόστος του χρήματος έγινε απαγορευτικό για την βιομηχανία και βιοτεχνία . Οι περισσότερες βιομηχανίες είχαν μικρό ποσοστό ίδιων κεφαλαίων , με αποτέλεσμα ένα μεγάλο μέρος της βιομηχανίας να γίνει προβληματικό οικονομικά ,οι λεγόμενες προβληματικές βιομηχανίες .
Εαν οι εταιρειες πουλουσαν στο εξωτερικο, η αξια της δραχμης θα ανεβαινε σε σχεση με τα ξενα νομισματα, και ο πληθωρισμος θα επεφτε!
Οχι μονο απευθυνονταν μονο στην ελληνικη αγορα, αλλα δεν ειχαν και ιδια κεφαλαια, διοτι ως γνωστον ο Ελλην κανει επιχειρηση για να πλουτισει και μονο.
Αλλα και να προμηθευε ολη την Μεσογειο, σε τι τιμες; τι να το κανω να πουλαει το τσιμεντο για ψιχουλα πχ σε Αιγυπτο, Λιβανο, Λιβυη; μιλαμε τωρα για ασταθεις αγορες με περιορισμενο κερδος.
Και γιατι να ειναι εν τελει αυτο αρκετο; γιατι να μην επεκτεινοταν πχ στην Γερμανια και στην Αμερικη; λεμε οτι η παγκοσμιοποιηση σκοτωσε τις ελληνικες εταιρειες στην ουσια. Με το να πουλας μονο στην Μεσογειο δεν κανεις τιποτα...
- ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
- Δημοσιεύσεις: 7868
- Εγγραφή: 11 Αύγ 2019, 16:23
- Phorum.gr user: ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
Re: Το χαρακίρι της ελληνικής αυτοκινητοβιομηχανίας: Πώς χάθηκε το υπερσύγχρονο εργοστάσιο της Nissan στο Βόλο
Δύο παρατηρήσεις
α) Οι Γιαπωνέζοι, κατά τη δεκαετία του 1980, αγοράσανε έτοιμα εργοστάσια στη Βρετανία. Αυτό γιατί
η Θάτσερ πούλησε τις βιομηχανικές μονάδες των- μέχρι τότε κρατικοποιημένων- αυτοκινητοβιομηχανιών
της Βρετανίας. Δεν είμαι σίγουρος για το τι ισχύει στη περίπτωση της NISSAN και του Βόλου, πάντως το
ενδεχόμενο να προτίμησαν την αγορά ενός εργοστασίου που άνηκε σε μία αυτοκινητοβιομηχανία με
μακρόχρονη παράδοση, παίζει πολύ δυνατά.
β) Ο δημόσιος λόγος χαρακτηρίζεται εν γένει από στερεότυπα, κάτι πολύ θεμιτό αφού είναι προφανές
ότι ένα δημοσιογραφικό άρθρο ή μία συζήτηση δε μπορούν να καλύψουν όλες τις πτυχές ενός ζητήματος.
Όμως, η αλήθεια είναι ότι μία σοβαρή ανάλυση πρέπει πρώτα από όλα να καθορίζει τις έννοιες πάνω
στις οποίες βασίζεται. Τι σημαίνει "αποβιομηχάνιση" για παράδειγμα? Γλωσσολογικά μιλώντας, η αποβιομηχάνιση
είναι η πλήρης εξαφάνιση του βιομηχανικού κλάδου από μία περιοχή. Στο σύνολο της Ελλάδας, δεν έχουμε
αποβιομηχάνιση. Πολύ πιθανό δε, να έχουμε σήμερα περισσότερες βιομηχανίες από ότι υπήρχαν στην Ελλάδα
του 1960 ή να έχουμε λιγότερες που παράγουν περισσότερα κέρδη και δημιουργούν περισσότερες θέσεις
εργασίας από ότι παλιότερα. Εν τέλει έχουμε στοιχεία που να αποδεικνύουν τη μία ή την άλλη θέση?
α) Οι Γιαπωνέζοι, κατά τη δεκαετία του 1980, αγοράσανε έτοιμα εργοστάσια στη Βρετανία. Αυτό γιατί
η Θάτσερ πούλησε τις βιομηχανικές μονάδες των- μέχρι τότε κρατικοποιημένων- αυτοκινητοβιομηχανιών
της Βρετανίας. Δεν είμαι σίγουρος για το τι ισχύει στη περίπτωση της NISSAN και του Βόλου, πάντως το
ενδεχόμενο να προτίμησαν την αγορά ενός εργοστασίου που άνηκε σε μία αυτοκινητοβιομηχανία με
μακρόχρονη παράδοση, παίζει πολύ δυνατά.
β) Ο δημόσιος λόγος χαρακτηρίζεται εν γένει από στερεότυπα, κάτι πολύ θεμιτό αφού είναι προφανές
ότι ένα δημοσιογραφικό άρθρο ή μία συζήτηση δε μπορούν να καλύψουν όλες τις πτυχές ενός ζητήματος.
Όμως, η αλήθεια είναι ότι μία σοβαρή ανάλυση πρέπει πρώτα από όλα να καθορίζει τις έννοιες πάνω
στις οποίες βασίζεται. Τι σημαίνει "αποβιομηχάνιση" για παράδειγμα? Γλωσσολογικά μιλώντας, η αποβιομηχάνιση
είναι η πλήρης εξαφάνιση του βιομηχανικού κλάδου από μία περιοχή. Στο σύνολο της Ελλάδας, δεν έχουμε
αποβιομηχάνιση. Πολύ πιθανό δε, να έχουμε σήμερα περισσότερες βιομηχανίες από ότι υπήρχαν στην Ελλάδα
του 1960 ή να έχουμε λιγότερες που παράγουν περισσότερα κέρδη και δημιουργούν περισσότερες θέσεις
εργασίας από ότι παλιότερα. Εν τέλει έχουμε στοιχεία που να αποδεικνύουν τη μία ή την άλλη θέση?
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Πώς χάθηκε το περίφημο εργοστάσιο της Pirelli στην Πάτρα.
από Vardos » 01 Μάιος 2025, 09:22 » σε Κοινωνικά θέματα - 4 Απαντήσεις
- 163 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης
01 Μάιος 2025, 09:51
-
-
-
Νέα δημοσίευση Χάθηκε ο Μαδουραίος, χάθηκε και η Μάρκα2
από Unique » 21 Ιουν 2024, 03:00 » σε Εσωτερική Πολιτική - 4 Απαντήσεις
- 316 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Frappezitis
21 Ιουν 2024, 05:56
-
-
- 9 Απαντήσεις
- 699 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από dna replication
14 Αύγ 2023, 17:34
-
-
Νέα δημοσίευση Η Ελλάδα έχασε το τρένο της αυτοκινητοβιομηχανίας για άλλη μια φορά..
από Parrot » 24 Μαρ 2025, 15:46 » σε Εσωτερική Πολιτική - 8 Απαντήσεις
- 192 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από micmic
24 Μαρ 2025, 22:20
-