Το χαρακίρι της ελληνικής αυτοκινητοβιομηχανίας: Πώς χάθηκε το υπερσύγχρονο εργοστάσιο της Nissan στο Βόλο

Ειδήσεις, προβλήματα και προτάσεις

axilmar
Δημοσιεύσεις: 9219
Εγγραφή: 08 Απρ 2019, 11:48
Phorum.gr user: axilmar

Re: Το χαρακίρι της ελληνικής αυτοκινητοβιομηχανίας: Πώς χάθηκε το υπερσύγχρονο εργοστάσιο της Nissan στο Βόλο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από axilmar » 21 Φεβ 2020, 15:05

Cavaliere έγραψε:
21 Φεβ 2020, 15:00
axilmar έγραψε:
21 Φεβ 2020, 14:54
Alien666 έγραψε:
21 Φεβ 2020, 14:49
Η αρχή της αποβιομηχάνισης της χώρας άρχισε την μεταπολίτευση . Η κυβέρνηση του Κ.Καραμανλή αντί να μηδενίσει τον πληθωρισμό τον έσερνε στο 20 % και παραπάνω επι 7 χρόνια και επιπλέον έβαζε και αγορανομική διατίμηση στα προϊόντα , τα τραπεζικά επιτόκια ανέβηκαν στο 25% , το κόστος του χρήματος έγινε απαγορευτικό για την βιομηχανία και βιοτεχνία . Οι περισσότερες βιομηχανίες είχαν μικρό ποσοστό ίδιων κεφαλαίων , με αποτέλεσμα ένα μεγάλο μέρος της βιομηχανίας να γίνει προβληματικό οικονομικά ,οι λεγόμενες προβληματικές βιομηχανίες .
Η εσωστρεφεια της οικονομιας ειναι η αιτια και για αυτο!

Εαν οι εταιρειες πουλουσαν στο εξωτερικο, η αξια της δραχμης θα ανεβαινε σε σχεση με τα ξενα νομισματα, και ο πληθωρισμος θα επεφτε!

Οχι μονο απευθυνονταν μονο στην ελληνικη αγορα, αλλα δεν ειχαν και ιδια κεφαλαια, διοτι ως γνωστον ο Ελλην κανει επιχειρηση για να πλουτισει και μονο.
Η ΑΓΕΤ προμήθευε με τσιμέντο όολη τη Μεσόγειο, αλλά οι πασόκοι την κρατικοποιήσανε κυνηγώντας τους Τσάτσους, και διορίζοντας θεολόγους ως διευθυντές παραγωγής, κάνοντάς την μικρομάγαζο. Μετά ήρθε ο Δρακουμέλ και τη σκότωσε. Τι να λέμε, αυτή η χώρα είναι νοοτροπίας και θεσμών αφρικανικής μπανανίας.
Νσι καλα αμα ηταν μεγαλη και υγειης η ΑΓΕΤ δεν θα παθαινε τιποτε. Το 'προμηθευε με τσιμεντο ολη την μεσογειο' δεν λεει τιποτα. Ποσες δουλειες ειχε εντος και ποσες εκτος συνορων; με τι διαρκεια; αμα το 90% του κυκλου εργασιων της ηταν εντος των συνορων τοτε το 'προμηθευε ολη την μεσογειο' δεν λεει τιποτα.

Αλλα και να προμηθευε ολη την Μεσογειο, σε τι τιμες; τι να το κανω να πουλαει το τσιμεντο για ψιχουλα πχ σε Αιγυπτο, Λιβανο, Λιβυη; μιλαμε τωρα για ασταθεις αγορες με περιορισμενο κερδος.

Και γιατι να ειναι εν τελει αυτο αρκετο; γιατι να μην επεκτεινοταν πχ στην Γερμανια και στην Αμερικη; λεμε οτι η παγκοσμιοποιηση σκοτωσε τις ελληνικες εταιρειες στην ουσια. Με το να πουλας μονο στην Μεσογειο δεν κανεις τιποτα...

axilmar
Δημοσιεύσεις: 9219
Εγγραφή: 08 Απρ 2019, 11:48
Phorum.gr user: axilmar

Re: Το χαρακίρι της ελληνικής αυτοκινητοβιομηχανίας: Πώς χάθηκε το υπερσύγχρονο εργοστάσιο της Nissan στο Βόλο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από axilmar » 21 Φεβ 2020, 15:11

Alien666 έγραψε:
21 Φεβ 2020, 15:02
Εντωμεταξύ:

Ωραιο βιντεο. Δειχνει την καταντια του Ελληνα που περιμενει το κρατος να του εξαγει το προιον!!!

Άβαταρ μέλους
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
Δημοσιεύσεις: 7868
Εγγραφή: 11 Αύγ 2019, 16:23
Phorum.gr user: ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ

Re: Το χαρακίρι της ελληνικής αυτοκινητοβιομηχανίας: Πώς χάθηκε το υπερσύγχρονο εργοστάσιο της Nissan στο Βόλο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ » 21 Φεβ 2020, 15:35

Δύο παρατηρήσεις
α) Οι Γιαπωνέζοι, κατά τη δεκαετία του 1980, αγοράσανε έτοιμα εργοστάσια στη Βρετανία. Αυτό γιατί
η Θάτσερ πούλησε τις βιομηχανικές μονάδες των- μέχρι τότε κρατικοποιημένων- αυτοκινητοβιομηχανιών
της Βρετανίας. Δεν είμαι σίγουρος για το τι ισχύει στη περίπτωση της NISSAN και του Βόλου, πάντως το
ενδεχόμενο να προτίμησαν την αγορά ενός εργοστασίου που άνηκε σε μία αυτοκινητοβιομηχανία με
μακρόχρονη παράδοση, παίζει πολύ δυνατά.
β) Ο δημόσιος λόγος χαρακτηρίζεται εν γένει από στερεότυπα, κάτι πολύ θεμιτό αφού είναι προφανές
ότι ένα δημοσιογραφικό άρθρο ή μία συζήτηση δε μπορούν να καλύψουν όλες τις πτυχές ενός ζητήματος.
Όμως, η αλήθεια είναι ότι μία σοβαρή ανάλυση πρέπει πρώτα από όλα να καθορίζει τις έννοιες πάνω
στις οποίες βασίζεται. Τι σημαίνει "αποβιομηχάνιση" για παράδειγμα? Γλωσσολογικά μιλώντας, η αποβιομηχάνιση
είναι η πλήρης εξαφάνιση του βιομηχανικού κλάδου από μία περιοχή. Στο σύνολο της Ελλάδας, δεν έχουμε
αποβιομηχάνιση. Πολύ πιθανό δε, να έχουμε σήμερα περισσότερες βιομηχανίες από ότι υπήρχαν στην Ελλάδα
του 1960 ή να έχουμε λιγότερες που παράγουν περισσότερα κέρδη και δημιουργούν περισσότερες θέσεις
εργασίας από ότι παλιότερα. Εν τέλει έχουμε στοιχεία που να αποδεικνύουν τη μία ή την άλλη θέση?

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Οικονομία”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών